Jezus hoe oud (lees: jong) is die novah??
Kan dat Gaycube gezeur geen OW opleveren
Kan dat Gaycube gezeur geen OW opleveren
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Kom op zeg. Niet flamen??????Op maandag 01 juli 2002 02:39 schreef Novah een hoop geblaat
Verwijderd
Hallo Novah, ook goedemorgen, het is heel leuk en aardig dat je ook een mening hebt over de Gamecube maar als je het niet op een normale manier kan zeggen inplaats van een hoop geflame (GaycubeOp maandag 01 juli 2002 02:39 schreef Novah een heel lang verhaal...zZzZzZz
TERUGGAAN, meteen!Op maandag 01 juli 2002 10:17 schreef Metal-Kool4 het volgende:
NU mijn vraagje:
Ik heb vrijdag dus een gamecube gehaald met 1 extra console, mem card en SUPER SMASH BROTHERS MELEE....
Ik dus lekker SSBM spelen.. maar soms laad die gewoon niet> dus ik kijk achter op het cdtje en er zitten wel 100en krasjes op ...
Is dit normaal
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ik ga hier niks zeggen over je geflame, behalve dat je ook een grote fantasie hebt want SSX TRICKY is nog niet eens gereleased!Op maandag 01 juli 2002 02:39 schreef Novah het volgende:
[..]
a: ik flame niet, ik heb niet alleen dat spel gespeelt hij had er nog 2 liggen, een snowboard spel iets met ss (nee niet die jongens van een tijdje terug)...
idd gewoon terrugaan en een nieuwe eisen!Op maandag 01 juli 2002 10:22 schreef Phusebox het volgende:
[..]
TERUGGAAN, meteen!
ze hebben je vast en zeker een ingeruilde verkocht ofzo, daar zou ik echt over klagen...
er horen geen krassen op te zitten natuurlijk, ik ben er super voorzichtig mee, en geen enkel spel heeft bij mij een krasje...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
bij intertoys zullen ze niet moeilijk doenOp maandag 01 juli 2002 11:10 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Intertoys> dat was nog de enigste winkel die een gamecube verkocht
Verwijderd
<font color=blue>Ik verwacht dat je je volwassen gedraagt en je stopt per direkt met op deze manier reageren.</font>Op maandag 01 juli 2002 10:19 schreef Tetsuo het volgende:
[..]
Hallo Novah, ook goedemorgen, het is heel leuk en aardig dat je ook een mening hebt over de Gamecube maar als je het niet op een normale manier kan zeggen inplaats van een hoop geflame (Gaycube, doe aub niet zo kinderachtig) zeg dan helemaal niets.
Dit was een gezellige topic waar leuk gereageerd wordt en dan kom jij met een hoop geblaat, dit komt het topic niet tengoede en heeft trouwens helemaal geen zin. Als je niet op een normale manier kan reageren zeg dan helemaal niks.
Van iemand met bijna 500 posts had ik toch wel een beetje volwassener reactie verwacht.
Verwijderd
het aantal post staat volgens mij niet gelijk aan de leeftijd dus dat is een beetje een loos argument maar het is idd wel kiddyOp maandag 01 juli 2002 10:19 schreef Tetsuo het volgende:
[..]
Hallo Novah, ook goedemorgen, het is heel leuk en aardig dat je ook een mening hebt over de Gamecube maar als je het niet op een normale manier kan zeggen inplaats van een hoop geflame (Gaycube, doe aub niet zo kinderachtig) zeg dan helemaal niets.
Dit was een gezellige topic waar leuk gereageerd wordt en dan kom jij met een hoop geblaat, dit komt het topic niet tengoede en heeft trouwens helemaal geen zin. Als je niet op een normale manier kan reageren zeg dan helemaal niks.
Van iemand met bijna 500 posts had ik toch wel een beetje volwassener reactie verwacht.
laten we er nu maar verder niet op ingaan, ItSnows heeft duidelijk gemaakt wat we niet willen hier, en verder hopen we maar dat hij ervan geleerd heeftOp maandag 01 juli 2002 12:02 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
het aantal post staat volgens mij niet gelijk aan de leeftijd dus dat is een beetje een loos argument maar het is idd wel kiddy
Verwijderd
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
én met hele vadsige animaties!Op maandag 01 juli 2002 12:58 schreef schnumi het volgende:
ja.
kijk dit vind ik dus ook er zijn zo veel vette games op dit moment en jullie wachten allemaal tot er nog eer komen (ja tuurljk zijn die helemaal top) maar er zijn nu ook al 10 top spellenOp maandag 01 juli 2002 12:53 schreef DynaMikeY het volgende:
en dan zijn er mensen die klagen over het aanbod van Cube games... de meeste Cube games zijn volgens mij top qua playability. (al heb ik zo mijn vragen bij Quack Attack en Universal Studios enzo)
Gisteren op de SNES nog eens Super Mariokart gespeeld...blijft lachen. Komt die ook voor de Cube?
This space is occupied
Verwijderd
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
:D:D:D vetjes, hij heeft gewoon 2 cubesOp maandag 01 juli 2002 10:17 schreef Metal-Kool4 het volgende:
NU mijn vraagje:
Ik heb vrijdag dus een gamecube gehaald met 1 extra console, mem card en SUPER SMASH BROTHERS MELEE....
Ik dus lekker SSBM spelen.. maar soms laad die gewoon niet> dus ik kijk achter op het cdtje en er zitten wel 100en krasjes op ...
Is dit normaal
Verwijderd
1.Ja,tenminste als ie hier uitkomt en het netwerk goed geregeld is.Kun je met een modem ook MP doen?
Kun je met LCD ook in de auto spelen?
Wat is de prijs van een LCD?
Verwijderd
Verwijderd
ja dat bedoel ikOp maandag 01 juli 2002 13:35 schreef schnumi het volgende:
lol hij zal wel 1 extra controller bedoelen.
Verwijderd
Wat dacht je van gamespot.CO.UKOp maandag 01 juli 2002 13:47 schreef Zero00 het volgende:
Weet iemand trouwens een site zoals gamespot.com? Sinds gamespot betaald is geworden kan ik geen site vinden die veel reviews bij elkaar heeft. Ben met name op zoek naar sites die Gamecube en GBA reviews heeft. Zoiets als gamespot dus
Verwijderd
Gewoon een disc dus die freeloader. Elke keer wisselen als je wilt spelen lijkt me zwaar irritant trouwens.Het enige wat je hoeft te doen is de freeloader te laden, uit je Gamecube te halen, de game erin te doen en gaan met de banaan! Voor zover wij weten heb je geen speciale kabels nodig en geen 60hz compatible TV. Wij hebben namelijk ervaring met de bootdisk voor de Dreamcast, die vlekkeloos alle import games draaide zonder extra benodigdheden.
Wat we je wel kunnen vertellen is dat je een nieuwe memory card nodig hebt. De Gamecube uit elke regio formatteren je memory card en gamesaves uit twee verschillende regios zorgen ervoor dat je memory card van slag raakt en al je saves beschadigd raken. Echter, een memory card kost maar 19 euro wat relatief goedkoop is, zei het dat de Memory Card 59 relatief snel vol raakt. Bij Foregames kun je voor ongeveer 40 a 50 nu al de Memory Card 251 bestellen, waarop je 4x zoveel data kunt opslaan.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Vinnet ook best vaag dat je 2 memcards nodig hebt ...Op maandag 01 juli 2002 14:36 schreef D³ het volgende:
Waren deze Metroid films al voorbij gekomen? Combinatie van stukjes die we al gezien hebben en nieuw materiaal.
ftp://ftp.xengen.com/pub/movies/ni-met2.mpg
ftp://ftp.xengen.com/pub/movies/ni-met1.mpg
clubnintendo.net heeft wat info over de freeloader.
[..]
Gewoon een disc dus die freeloader. Elke keer wisselen als je wilt spelen lijkt me zwaar irritant trouwens.
Altijd leuk je gaat met 1 spel naar de stad om te ruilen en je komt met twee spellen terug.Op maandag 01 juli 2002 14:31 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik ben zonet ook ff naar intertoys gewseest....
Ze deden er helemaal niet moeleijk over.
Maar een andere super smash brothers melee hadden ze niet meer
Toen heb ik maar Bloody Roar Primary final meegenomen, en bij een andere winkel SSBM meegenomen
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
www.gamespot.nlOp maandag 01 juli 2002 13:47 schreef Zero00 het volgende:
Weet iemand trouwens een site zoals gamespot.com? Sinds gamespot betaald is geworden kan ik geen site vinden die veel reviews bij elkaar heeft. Ben met name op zoek naar sites die Gamecube en GBA reviews heeft. Zoiets als gamespot dus
Verwijderd
Tis helemaal irritant als je en de hele tijd disc moet wisselen, en de hele tijd mem cardOp maandag 01 juli 2002 14:36 schreef D³ het volgende:
Waren deze Metroid films al voorbij gekomen? Combinatie van stukjes die we al gezien hebben en nieuw materiaal.
ftp://ftp.xengen.com/pub/movies/ni-met2.mpg
ftp://ftp.xengen.com/pub/movies/ni-met1.mpg
clubnintendo.net heeft wat info over de freeloader.
[..]
Gewoon een disc dus die freeloader. Elke keer wisselen als je wilt spelen lijkt me zwaar irritant trouwens.
Verwijderd
Die eikels van intertoys hebben mij een keer een democartridge meegegeven van Starwing op de Snes. Toen was ik behoorlijk pissedOp maandag 01 juli 2002 14:31 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik ben zonet ook ff naar intertoys gewseest....
Ze deden er helemaal niet moeleijk over.
Maar een andere super smash brothers melee hadden ze niet meer
Toen heb ik maar Bloody Roar Primary final meegenomen, en bij een andere winkel SSBM meegenomen
Verwijderd
thx!Op maandag 01 juli 2002 14:28 schreef saabracer het volgende:
[..]
Wat dacht je van gamespot.CO.UK
Verwijderd
Nieuwe datum is al 20 juli, en deze wordt ongetwijfeld ook weer veranderd naar waarschijnlijk Q3 2002. Nintendo is niet zo weg van mensen die importeren (ivm met prijzen etc..).Op maandag 01 juli 2002 15:42 schreef Zero00 het volgende:
[..]
thx!
Dus de freeloader staat vast? 5 juli is de release date? Volgens clubnintendo.net dan!
Verwijderd
Verwijderd
Argh nee toch. Moet ik dan misschien toch mijn Resident Evil gaan verkopen... Die verdomde nintendo toch altijd met zijn late release date. Moeten ze de release date niet zo laat maken willen ze dat wij niet importerenOp maandag 01 juli 2002 15:47 schreef ds het volgende:
[..]
Nieuwe datum is al 20 juli, en deze wordt ongetwijfeld ook weer veranderd naar waarschijnlijk Q3 2002. Nintendo is niet zo weg van mensen die importeren (ivm met prijzen etc..).
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Resident Evil wordt door Capcom uitgegeven lijkt meOp maandag 01 juli 2002 15:52 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Argh nee toch. Moet ik dan misschien toch mijn Resident Evil gaan verkopen... Die verdomde nintendo toch altijd met zijn late release date. Moeten ze de release date niet zo laat maken willen ze dat wij niet importeren
f.k.a D³
Verwijderd
Je weet toch dat je 2 memcardslots hebt ?Op maandag 01 juli 2002 15:20 schreef darthraver het volgende:
[..]
Tis helemaal irritant als je en de hele tijd disc moet wisselen, en de hele tijd mem card. Dat is wel goed klote...maja, beter als niks he
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
met die code kun je allemaal vadsige screensavers en wallpapers downen.Op maandag 01 juli 2002 16:06 schreef Kramers het volgende:
Yes !!!
Ik heb net een zwarte gamecube met SmashBrosMelee en SuperMonkeyball gekocht.
Die NintendoVIP code, heb ik daar nog wat aan of is dat alleen maar een onzin site ?
Ga weer effe met mijn aapje rollebollen
Verwijderd
lolOp maandag 01 juli 2002 16:00 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je 2 memcardslots hebt ?
Toch simpel , voor de US games spreek je memcard 2 aan en voor de EU games memcard 1
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Freeloader GameCube PAL
RRP: £19.99
GoblinDirect Price: £16.99
Save: £3
Status: Preorder
Release Date: 20/07/2002
Foutje, volgens mij komt ie dan uit in de arcades.Op maandag 01 juli 2002 17:54 schreef schnumi het volgende:
trouwens ik snap er nog geen zak van op www.gamefaqs.com staat onder gamecube dit:
soul calibur 2
dit kan toch niet in japan moet hij nog aangekondigd worden en hij komt in eu al 21/7/02 uit.
f.k.a D³
f.k.a D³
Verwijderd
iemand???Op maandag 01 juli 2002 19:14 schreef schnumi het volgende:
trouwens weet iemand hoeveel blocks SSX Tricky gaat gebruiken???
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
ja ikkeOp maandag 01 juli 2002 20:46 schreef schnumi het volgende:
[..]
iemand???
This space is occupied
* Glitch pinkt een traantje weg terwijl hij terugdenkt aan de tijd dat hij op zolder op een oud teeveetje zat te Duck HuntenOp maandag 01 juli 2002 22:02 schreef daFubar het volgende:
geen ideej.
ik heb trouwes een nieuwe icon, maar op de een of andere vage manier krijg ik de framerate niet omhoog. terwijl hij toch goed ingesteld staat enzo. heel stom...
Verwijderd
Verwijderd
Nog 6 weekjes...Op maandag 01 juli 2002 22:45 schreef SilverBolt het volgende:
vanmiddag bij dimension plus geweest en gevraagd naar de freeloader.
Zij zeggen dat het nog tot het 3e kwartaal kan duren eer die er is.
damn en ik wil zo graag resident evil spelen !!!!
Dat vroeg ik me af, als Nintendo dat niet wil, waarom hebben ze Datel dan een licentie voor die Freeloader gegeven?Op maandag 01 juli 2002 22:48 schreef ds het volgende:
[..]
Nog 6 weekjes...
Tja, Nintendo doet er alles aan om die freeloader zo lang mogelijk uit te stellen, misschien dat de freeloader wel nooit het daglicht ziet. Kan allemaal..
Dank uOp maandag 01 juli 2002 19:12 schreef darthraver het volgende:
offtopic: Koele ava D³
f.k.a D³
oh.. waarom werkt het dan niet meer met de coca cola card??Op maandag 01 juli 2002 22:43 schreef BLC_Twan het volgende:
Vandaag Super Smash Brothers Melee gekocht en wat een vet spelBij de FRS gekocht trouwens en coca cola card korting is niet meer. DUs ik liet maar me verlopen CJP pas zien
This space is occupied
Datel een Nintendo licentie zoals in mijn icon zullen ze denk ik nooit krijgen. Cheat cartridges hebben dat nooit gehad naar mijn weten.Op maandag 01 juli 2002 23:05 schreef D³ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af, als Nintendo dat niet wil, waarom hebben ze Datel dan een licentie voor die Freeloader gegeven?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
nog 6 weekjes? res evil bedoel je?Op maandag 01 juli 2002 22:48 schreef ds het volgende:
[..]
Nog 6 weekjes...
Verwijderd
Verwijderd
Ohja, er zit nog een maand tussen juli en septemberOp maandag 01 juli 2002 23:24 schreef Phusebox het volgende:
[..]
nog 6 weekjes? res evil bedoel je?
13 september is toch nog 10 weken ofzo
ik heb mijn bestelling meteen gecancelledClosing Comments
I cannot express how disappointed I was when I played my very first game of F1 2002 on GameCube. I was expecting a new game and instead found an old one. As a reviewer, I face an interesting dilemma. On one hand, I am absolutely furious that I was lured by the new box and name to buy an inferior version of last year's racer. On the other hand, I'm happy that GameCube owners get the superior F1 game -- as EA's F1 2002 on PS2 actually manages to be worse than F1 2001 in many respects. Outside of the updated teams, the only notable addition to F1 2002 for PS2 is the inclusion of Madden-style "EA Sports Cards". The PS2 version's challenge mode has been expanded, the car models look nicer, but the overall flow of the game isn't as nice and the graphics chop up much more than the previous version. To make things worse, EA added a "draft meter" complete with silly sound effect whenever you're slipstreaming behind a car... Folks, this isn't NASCAR. Give me a subtle speed boost, but don't elevate a minor factor in F1 racing to be the sole governing strategy. That said, it's very disappointing that absolutely none of the new features in F1 2002 or even in the Xbox version of 2001 were brought over to GameCube. What we're left with is a good racing game that's starting to look and feel dated.
Let's quickly recap: F1 2002 for GameCube is F1 2001 with worse audio, less narration, updated teams and rosters, a slightly better framerate, no analog pedal control via the triggers, and a shiny, brand new box. I'd still recommend it over F1 2002 for PS2 (unless you like to hear "woosh woosh woosh" whenever you're tailgating), but if you want the best version, pick up last year's Xbox game instead.
GameCube-only owners who haven't played F1 2001 and are looking for a competent racing game, definitely take a look.
-- Peer Schneider
Presentation
Full FIA licensing and faithful reproductions of the official 2002 tracks, cars, and teams. Car setup menus are a bit bare, though. 8
Graphics
Detailed courses and car models, based on last year's PS2 version, but the textures are still subpar. 6
Sound
Good gear and engine audio, but everything outside the car doesn't quite deliver. Weird audio compression on the title theme, too. 6
Gameplay
A fun and accessible F1 racer with a great sense of speed. Sadly, it's all old news to players of last year's versions. Points off for lack of trigger support. 7
Lasting Appeal
All 17 tracks, plenty of modes, the ability to earn medals on challenges, and long-lasting multiplayer options. 8
OVERALL SCORE (not an average) 7.0
ik heb gewoon een plaatje gezocht van die hond, heb de lucht, het gras en de hond met eenden uitgeknipt en heb gewoon de hond per frame zitten verplaatsen.Op maandag 01 juli 2002 23:08 schreef GolbeZeromus het volgende:
En daFUBAR, hoe heb je dat (of die) icon gemaakt? Erg cool.
Verwijderd
Klinkt niet al te bestOp dinsdag 02 juli 2002 08:26 schreef Phusebox het volgende:
F1 2002 review op IGN
[..]
ik heb mijn bestelling meteen gecancelled
gas en remmen met de c-stick?
please???
geen nieuwe tracks, ps2 car models... blegh
hoezo el cheapo
ik haat EA nu nog meer... bah!!!
Verwijderd
Verwijderd
Maar als iemand in dit topic (ik noem geen namenOp dinsdag 02 juli 2002 10:00 schreef FLiP.m0 het volgende:
Screw die freeloader... Wat dat betreft hoef ik em niet meer. Ik ga geen geld uitgeven aan spellen in amerika....Dan een tijd wachten, nog 1 memcard kopen en dan nog de freeloader.... Ja daaag.
Dan lig ik achter....boeiuh. Ik koop dan wel nba2k3(ipv nba2k2) en RE als tie uitkomt. Dan speel ik intusen maar wat "oudere" spellen.
Verwijderd
maarja dat is natuurlijk wel zo. Ik koop em wel misschien later. Maar op dit moment vind ik em oninteresant. Steeds uitstellen. En nog een mem card erbij kopen. RE+Starfox? komt in sep. SMS+ED in okt. Dus dat volgt elkaar lekker op. Dan ehb je nog spellen tussen door dan komt MP in december. Dan komt SC II in het nieuwe jaar. spellen tussen door: THPS4,Dave Mirra 3,NFSII,Crash Bandicoot,SSX TRICKY!!!,AGressive inline!!! Paar rally spellen). Dus ik vermaak me welOp dinsdag 02 juli 2002 10:11 schreef darthraver het volgende:
[..]
Maar als iemand in dit topic (ik noem geen namen) dan screens laat zien van RE die jij nog lang niet kan spelen. Dan zou ik iig graag toch wel een freeloader hebben.....
This space is occupied
je hebt niet gelezen wat ik schreef zeker?Op dinsdag 02 juli 2002 10:52 schreef TekkenMaster het volgende:
ik heb nu f1-2002 gespeeld op de xbox en de ps2 en vond ze bijde erg lekker spelen dus ik ga hem voor de cube denk ik zeker wel halen (NA extreme G3)
starfox komt in november.Op dinsdag 02 juli 2002 10:31 schreef FLiP.m0 het volgende:
RE+Starfox? komt in sep. SMS+ED in okt. Dus dat volgt elkaar lekker op.
pak je controller eens en probeer het eens...Op dinsdag 02 juli 2002 10:56 schreef Phusebox het volgende:
[..]
je hebt niet gelezen wat ik schreef zeker?
dat je moet gasgeven en remmen met de c-stick?
da's lekker fijn zeg... barf
EA sucks zware stront
This space is occupied
precies! alles went. het gaat toch om het spel, de feeling enzo... als er nou één dingetje is aan de controls die je niet fijn lijkt, daar kun je je toch wel overheen zetten, als het spel zelf je wel leuk lijkt?Op dinsdag 02 juli 2002 11:08 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
pak je controller eens en probeer het eens...
en??
valt toch wel mee??
heb je wel eens project gothham gespeeld op de X-flop?
die heeft ook zon besturing toch gewoon ff wennen
Op dinsdag 02 juli 2002 11:08 schreef TekkenMaster het volgende:
X-flop?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
ok. Ik had er ook een vraagteken erbij gezet.Op dinsdag 02 juli 2002 11:06 schreef daFubar het volgende:
[..]
starfox komt in november.
Verwijderd
vanaf 3 mei al. Sonic adventur 2. Alhoewel je niet al te veel moet verwachten van die link. Maar als je allebei die spellen heb is het mooi mee genomen.Op dinsdag 02 juli 2002 11:42 schreef ReCreator het volgende:
Waneer komt de eerste NGC - GBA link game
Ik zit er met smart op te w88....
Want GBA ruled ookvooral Golden Sun...
go get sonic.... NOW!!!Op dinsdag 02 juli 2002 11:42 schreef ReCreator het volgende:
This space is occupied
/editOp dinsdag 02 juli 2002 11:42 schreef ReCreator het volgende:
This space is occupied
Verwijderd
En hoe wilt u dat gaan doen? Afaik is er geen PAL MOD. De manier die jij beschrijft is voor JAP/US. Uitleg graag.Op dinsdag 02 juli 2002 12:22 schreef TekkenMaster het volgende:
rot maar op met je freeloaderen de action replay
ik laat mijn cube gewoon ff modden voor import.
gewoon een gaatje achterinboren 1 draadje vastmaken schakelaartje en klaar
garantie heb ik niet nodig want die krijg ik van de winkel
Maar kun je dan nog wel PAL spellen spelen? En hoe werkt dat precies (website ofzo?)Op dinsdag 02 juli 2002 12:22 schreef TekkenMaster het volgende:
rot maar op met je freeloaderen de action replay
ik laat mijn cube gewoon ff modden voor import.
gewoon een gaatje achterinboren 1 draadje vastmaken schakelaartje en klaar
garantie heb ik niet nodig want die krijg ik van de winkel
Grab shell dude!
Verwijderd
Grab shell dude!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq