Klinkt allemaal niet zo geruststellend

.
Inderdaad had ik al gedacht aan een casemod zodat ik er een staalkabeltje met een hangslot doorheen kon doen (nou ja, 'mod' is wel een erg groot woord voor een paar gaten

).
De losse onderdelen gaan in een bak of een koffer en die kan dan weer mee naar de slaapruimte. Gestolen kabels enzo is allemaal niet zo'n probleem, maar wel muizen, CD's, telefoontjes en dergelijke.
[off-topic]
Hey Weerdo! Alles goed? Je staat nog steeds in het bejaardenhuis, je bent dus nog steeds niet definitief weg

.
En ja, Marv, ik speel nog steeds Rocket Arena 2

. Alleen nu nog maar op jolt.co.uk, voor de rest zijn alle servers zo'n beetje leeg. Maar ik speel nu eigenlijk voornamelijk CS, RTCW en GTA3 (RULEZZZ!).
En inderdaad, stelen van [Q4O] is heiligschennis, al zeg ik het zelf

. Maar ja, het gaat om gelegenheidsdiefstalletjes en de dief gaat niet eerst kijken van wie die muis is die hij meesneaked als hij langsloopt.
Maar goed, we sturen gewoon Dominee op ze af, dan kunnen ze de eerste paar dagen niet meer zitten omdat hij ze aan zijn kruis heeft genageld

en komen ze in de hel terecht

. Dominee heeft net zijn 3e kind (1 of 2 weken oud nu), dus die komt slaap te kort en is ERG sjachereinig

.
[/off-topic]