Lanparty: stelen van apparatuur?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 522 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

idd als je aan je buurman vraagt of die ff op wil passen ofzo dan komt het wel goed
of als je het niet vertrouwd gewoon onder de tafel pitten waar je pc op staat :)

heb ik ook al es gedaan :p

Verwijderd

me 2, ik ga vrijdag weer naar een lan, en ik zit weer tussen 20 mensen die ik (goed) ken dus veel probs zal ik niet krijgen denk ik

Verwijderd

en ik ga mee =))) wie aan mn spullen zit gaat kennis maken met mijn vuist, of mijn voet ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 07:54:
en ik ga mee =))) wie aan mn spullen zit gaat kennis maken met mijn vuist, of mijn voet ;)
of met mijn rocketlauncher of railgun :+

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
het is mij gebeurt dat ze me kop telefoon op het laats hadden gestolen was wel balen en ook wel jammer eigenlijk

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Ik ga al 2 jaar naar lanparties toe en heb er rond de 15/20 meegemaakt en nog nooit is er wat van me gejat.

Persoonlijk vind ik het een beetje lanners onder elkaar die jatten niets van elkaar.
Verder weet ik hoe het is als er wat gejat wordt (ik organiseer zelf lancentre en zit bij het gameparty team) en dit is nooit leuk. Wat wij dan doen is ff de aandach van de zaal trekken met een microfoon en netjes vragen of iemand het ding gezien heeft.. meestal komt dit dan naar boven toe.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2002 09:49 . Reden: hmm typo ]

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12 16:40
Wat wel handig is om als je gaat slapen je: toetsenbord+muis+koptelefoon even eruit te halen en meenemen naar je slaapplaats.
Dit deed ik wel bij Art of Lan.
Zo ver ik weet is daar niks gejat maar ze hadden ook 6 man proffisnele bewaking rondlopen :)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ach bij de artoflan kon niemand toch tussen 0:00 en 8:00 weg, al jatten ze dan iets dan konden ze hem toch niet peren

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

knightofn1 schreef op 07 November 2002 @ 10:23:
ach bij de artoflan kon niemand toch tussen 0:00 en 8:00 weg, al jatten ze dan iets dan konden ze hem toch niet peren
:X in een eigen koffer oid, en dan naderhand gewoon meenemen

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35
Daarom raad ik mensen aan om zo minmogelijk meetenemen naar LP.

Dus Allegames die je wil spelen op je HD zetten en zo min mogelijk CDs mee nemen .
ALs je het wel doet neem dan "BACKUP"s mee
En neem ook geen onnodige dingen mee zo als Webcam .
maar koop gewoon een goedkope MIC met headset.
en laat je duren thuis (inc BOXEN)
Dat kan al een hoop narigheid schelen :)

Hopelijk heb je hier wat aan .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

moah ik ben nooit bang dat er wat gejat word, ik bedoel waar verstop je die 22'' monitor, en een simpel kast-beweeg-alarmpje is zo gemaakt hoor :P

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 17:36:
[...]

:X in een eigen koffer oid, en dan naderhand gewoon meenemen
tja dat is dan dus klein spul slimmerd

wat je natuurlijk allang meegenomen naar je slaapplek. ik zie idd geen complete kast in een koffer verdwijnen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Wij slapen nooit allemaal tegelijk en er is dan ook altijd iemand wakker :)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12 13:08

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Mja... 220V op je case werkt goed... (2000V nog beter... Case a'la schrikdraad :D... Voelen modders zich geroepen?)

Forget your fears...
...and want to know more...

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10-2023
ff het topic nog voller maken ;P , lanparties worden over het algemeen niet door dieven ebzocht(anders als het beroepsmatig is natuurlijk), mar neem nou campzone ,mega-outdoor lan, zeer diefstal gevoelig, en er zin eeen paar muisjes en wat spindels CDs verdwenen(neit eens zeker of het gejat is!!!), de enige echte jatbeviliging was dat bij bliksemgevaar(dus als overal stroom uitligt, en mensen schuilen in auto), nieman dhet terrein af mag... echt, op lanparties wordt zeer weinig tot niet gejat. gewoon je let op elkaar, jij kijkt wel ff vreemd als iemand je buurmans CD voorraad plundert, zonder dat je buurman erbij is, dan zeg je daar wel wat van... en vaak is het zo dat rond slaaptijd(meeste gfreakz die slaap pakken slapen op een tijd tussen 21 en 8 uur, uitzonderingen daargelaten) de deuren dicht zijn.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-12 09:15

Pubbert

random gestoord

Ik bezoek ook veeeel lan party's en het gebeurd gewoon NIET, het is erg asociaal.. zulke mensen komen daar (gelukkig) niet... je kunt best wel met een gerust hart gaan slapen..

vragen of je buurman/ mensen in de buurt ff opletten is ook nog te doen...

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
waarom zou je slapen, als je gaat lannen, is eht tog ook deels de bedoeling om met een slaapachterstand van 40 uren 100 headshots te maken in cs :? :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik kan wel zeggen dat ik een doorgewinterde lanner ben en er is voor zover ik weet niks gejat (hooguit een cd vergeten terug te vragen).

Dat heeft 2 redenen:

-Eigenlijk altijd bekenden om me heen
Maar vooral: -Ik laat nooit openlijk cd's ofzo liggen, ik berg alles weg in een doos of in een tas onder de tafel ofzo.
Als het maar uit het zicht is.

Kijk een DVD Hoes met spel en serial erin op tafel laten liggen is erg dom, dat neem je makkelijk mee, maar iemand zal (zo goed als) nooit in tassen gaan zitten graven.

[ Voor 15% gewijzigd door Gman op 13-12-2002 14:04 ]

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
En daar moet ik je tegenspreken . Op M² , waar 1500 man komt , is er zelfs niemand ongevraagd aan m'n comp gekomen . Op Powerzone , waar 220man was , hebben ze lekker m'n Midtown Madness ontvreemd . Op grote LANS is er ALTIJD wel iemand bij je aan de tafel die wakker is, ik heb op M² vaak een uur ofzo niet aan m'n PC geweest , en niemand is eraan gekomen
inderdaad, op m² heb ik ook nog nooit last gehad van ongewenst bezoek aan mijn pc... de organisatie destemeer van de deelnemers... bijna elke editie verdwijnt er wel een router of zo :D (vrij dure routers heb ik me late wijsmaken, allemaal gesponsord)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

beetje lame als mensen gaan jatten op een lan, ik heb het nog nooit ,meegemaakt

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 08:57
gewoon zeggen dat je iedereen overhoop knalt als je PC weg is... moet werken :)

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12 14:50

Row

Er blijft altijd wel iemand wakker en zeker als je met 600 man bent :|
Pagina: 1 2 Laatste