Kick
Post 100
Niet eens een verkapte kick. Jij wintOp dinsdag 09 juli 2002 03:05 schreef M@FI@ het volgende:
KickPost 100
Verwijderd
Nouja hier mag t, deze gaat na afloop van meeting toch naar TCOp dinsdag 09 juli 2002 03:12 schreef Kjev het volgende:
[..]
Niet eens een verkapte kick. Jij wint. Post 101.
Verwijderd
Das gewoon oneerlijkOp dinsdag 09 juli 2002 07:52 schreef [Airwolf] het volgende:
BBBBLLLLLLLLAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTT
*Kick*Op dinsdag 09 juli 2002 03:05 schreef M@FI@ het volgende:
KickPost 100
Maar waarom gooi jij die link niet ook ff in je sig, M@FI@??
Mja dat kan mooit over dat "Er is maar 1 club in Nederland" heen, das toch niet belangrijkOp dinsdag 09 juli 2002 11:30 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Das gewoon oneerlijk
[..]
*Kick*Post 1644
Maar waarom gooi jij die link niet ook ff in je sig, M@FI@??
Verwijderd
Precies, hij heeft daaronder zelfs nog 4 regels overOp dinsdag 09 juli 2002 12:30 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
Mja dat kan mooit over dat "Er is maar 1 club in Nederland" heen, das toch niet belangrijk
KICK !! 
Ik heb vandaag met die vriendin van me gebeld.
En die gaat waarschijnlijk ook mee
Verwijderd
Wanneer was hetOp donderdag 11 juli 2002 19:01 schreef [Airwolf] het volgende:
KICK !!
[topic=532930/2/100]Op donderdag 11 juli 2002 20:53 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Wanneer was het
Verwijderd
Ehhh 31 augustus dusOp donderdag 11 juli 2002 20:54 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
[topic=532930/2/100]
* Attilla Applaudiseert heel overdreven hardOp donderdag 11 juli 2002 22:31 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Ehhh 31 augustus dus
Verwijderd
* dave Applaudiseert heel overdreven hard meeOp donderdag 11 juli 2002 22:34 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
/me Applaudiseert heel overdreven hard
Tja, als we nou een meewerkende mod hadden konden we een sticky hebben maar in plaats daarvan hebben we die stink-M@FI@Op vrijdag 12 juli 2002 23:05 schreef [Airwolf] het volgende:
schupje
ff actief houden he

OEI FLAME FLAME NOTE NOTE OW OWOp zaterdag 13 juli 2002 19:26 schreef Kjev het volgende:
[..]
Tja, als we nou een meewerkende mod hadden konden we een sticky hebben maar in plaats daarvan hebben we die stink-M@FI@.
Verwijderd
[topic=396113/1/999]Op zaterdag 13 juli 2002 19:28 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
OEI FLAME FLAME NOTE NOTE OW OW
Ik moet nog ff vragen of dit topic een kickje naar NT mag, want dan worden ze daar ook bewust dat er een meeting is enzowOp zaterdag 13 juli 2002 19:30 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
[topic=396113/1/999]
moet jij nodig zeggen Airwolf met je arrogante gedrag je bent toevallig maar 4 maanden langer geregd dan ik hoorOp zaterdag 13 juli 2002 19:28 schreef [Airwolf] het volgende:
OEI FLAME FLAME NOTE NOTE OW OW

Insert :+-smilie
Verwijderd
Ik ben lekker langer geregd als jouOp zaterdag 13 juli 2002 19:39 schreef Kjev het volgende:
[..]
moet jij nodig zeggen Airwolf met je arrogante gedrag je bent toevallig maar 4 maanden langer geregd dan ik hoor
Insert :+-smilie
KICK en ik zie tijd om te komen denk ik zo
Verwijderd
Lijkt me zeker flink gaaf.
Ik post hier niet zoveel maar lees wel een hoop.
Ik ben zelf op de NOS meeting geweest. en heb er zelf ook een georagniseert in september a.s
Het is slim om in utrecht aftespreken.
En dan kan je makkelijk naar stairways to heaven.
Het cafe van henk west broek. erg leuk daar.
Daarnaast kan je ook nog naar een pool cafe, waar je ook nog ff kan vermaken.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Ik kom zeker. Ben gek van meetings
Ik post hier niet zoveel maar lees wel een hoop.
Ik ben zelf op de NOS meeting geweest. en heb er zelf ook een georagniseert in september a.s
Het cafe van henk west broek. erg leuk daar.
Daarnaast kan je ook nog naar een pool cafe, waar je ook nog ff kan vermaken.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Ik kom zeker. Ben gek van meetings
Verwijderd
Ik nog langer.Op zaterdag 13 juli 2002 20:31 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Ik ben lekker langer geregd als jou
KICK en ik zie tijd om te komen denk ik zo
Daar is ook de laatste NOS-meeting geweest, of niet? Misschien kun je iets meer erover kwijt - de site geeft een aardige indruk, moet ik zeggenOp zaterdag 13 juli 2002 20:34 schreef itstim het volgende:
Poolen is niets voor mij.. zitten, praten en bier drinken kan ik nog net, maar voor poolen ben ik iets te nerderigDaarnaast kan je ook nog naar een pool cafe, waar je ook nog ff kan vermaken.
Ik merk het, na het NOS-topic gelezen te hebben.. als het aan jou lag wilde je drie meetings per maand houdenIk hoop dat jullie hier wat aan hebben. Ik kom zeker. Ben gek van meetings
Verwijderd
verschil moet er wezen he...Op zondag 14 juli 2002 03:42 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Ik nog langer.![]()
/me is nl nog langer geregged
* Kjev loopt touwtjespringend langs dit topic.. *struikelt plotseling en valt op de Verstuur-knop*.. Sorry!
Zooo... dus dit topic kwam uit HK he (althans meen ergens dat tussendoor gelezen te hebben) Hopen dat het hier een wat beter topic word 
Meetings zijn leuk en geinig, maar waarom altijd op een zaterdag? Heb al 2 meetings mis gelopen omdat het zaterdag was. Er zijn nog een hoop tweakers die werken op zaterdag hoor.
Jammergenoeg is er nu dus al een grote kans aanwezig dat ik niet kom
Zeg maar count me in for 10%
Meetings zijn leuk en geinig, maar waarom altijd op een zaterdag? Heb al 2 meetings mis gelopen omdat het zaterdag was. Er zijn nog een hoop tweakers die werken op zaterdag hoor.
Jammergenoeg is er nu dus al een grote kans aanwezig dat ik niet kom
Het topic komt uit [forum=4].. je wilt IT toch niet gaan vergelijken met de HKOp maandag 15 juli 2002 09:36 schreef morphje het volgende:
Zooo... dus dit topic kwam uit HK he (althans meen ergens dat tussendoor gelezen te hebben) Hopen dat het hier een wat beter topic word
Mja goed, daarom is begint zoeen topic ookal 2 maanden van tevoren, zodat je vrij kan nemen enzow.Op maandag 15 juli 2002 09:36 schreef morphje het volgende:
Jammergenoeg is er nu dus al een grote kans aanwezig dat ik niet komZeg maar count me in for 10%
Ik werk doordeweeks, dus kan ik het niet laat maken en ik kan niet drinken enz..., das toch ook niet leuk lijkt me.
* Kjev neemt de bal aan op zijn voet en *kick*t hem in de lucht...Op dinsdag 16 juli 2002 17:29 schreef [Airwolf] het volgende:
kick
Ik moet trouwens zeggen dat het langzamerhand iets waarschijnlijker begint te worden dat ik wel aanwezig ben
Verwijderd
nog waarschijnlijker.Op woensdag 17 juli 2002 04:12 schreef Kjev het volgende:
[..]
* Kjev neemt de bal aan op zijn voet en *kick*t hem in de lucht...
Ik moet trouwens zeggen dat het langzamerhand iets waarschijnlijker begint te worden dat ik wel aanwezig ben.
* Mangoworks2002 kickt de bal met een omhaal hoog over M@fi@ in D@ GO@L!!!
Mango is er zkr, al enig idee, waar in Utrecht of blijft het Utrecht CS?
En toeval of niet, ook bij mij is het om de hoek
En nog dichterbij de AIRWOLF
Mango is er zkr, al enig idee, waar in Utrecht of blijft het Utrecht CS?
En toeval of niet, ook bij mij is het om de hoek
En nog dichterbij de AIRWOLF
Verwijderd
gaat 't nou nog door ofnie
Ik eis overgens wel dat robbertc, airwin en jep er sowieso zijn
Verwijderd
Wat mij betreft gaat het wel door. Ik ben net terug van vakantie, dus net ff het topic doorgelezen.. Maar erg druk wordt het niet zo te zienOp dinsdag 23 juli 2002 22:14 schreef Kertje het volgende:
gaat 't nou nog door ofnie![]()
Maar wat gaan we precies doen. Idd biertje drinken, wat eten, biertje drinken, biertje drinken, poolen (?), biertje drinken, biertje drinken, naar huis strompelen??
Of ik kom hangt af van het straatfeest bij mij. Ik heb beloofd om muziek en techniek te gaan doen, maar dat is dus voorlopig op dezelfde avond
Verwijderd
ik merk t vanzelf wel allemaalOp vrijdag 26 juli 2002 18:21 schreef JSS het volgende:
[..]
Gezondheid
Verwijderd
Even een kleine wijzigingOp maandag 24 juni 2002 00:03 schreef [Airwolf] het volgende:
Komt lijst
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
Komt misschien lijst
Veldmuis
Kertje ??
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
Tweak-Metallica JSS
Ik kom mischien ook wel, ook al ben ik niet zo actief met posten (zou kwam ik laatst nog het buurmeisje van Airwolf tegen bij de Appie) ik lees een hoop.
Maar zo te zien kunnen we het beter in Nieuwegein houden
.
O wacht, dan heb je weinig keus als je naar een -leuk- cafe wilt. Als het uitkomt dan kom ik mischien ook wel.
Maar zo te zien kunnen we het beter in Nieuwegein houden
O wacht, dan heb je weinig keus als je naar een -leuk- cafe wilt. Als het uitkomt dan kom ik mischien ook wel.
Verwijderd
Mooi, weer een 'misschien' erbijOp zaterdag 27 juli 2002 12:56 schreef HermeS het volgende:
Ik kom mischien ook wel, ook al ben ik niet zo actief met posten (zou kwam ik laatst nog het buurmeisje van Airwolf tegen bij de Appie) ik lees een hoop.
Maar zo te zien kunnen we het beter in Nieuwegein houden.
Lijst update:
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
Komt misschien lijst
Veldmuis
Kertje ??
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
JSS
HermeS
cold
Waarom sta ik niet op de lijst? Bij Stairway schijnen ze goeie kipsate te hebben.
Kom me maar halen danVerwijderd schreef op 23 juli 2002 @ 22:14:
gaat 't nou nog door ofnie![]()
Hmm, 31 augustus. Volgens mij ben ik dan op introductiekamp (

Verwijderd
de kipsate is idd errug goed bij stairway... zo ook de spareribs, hoewel ze wel een beetje zout kunnen zijn. en je krijgt iig wel amerikaanse hoeveelheden 
het is om de hoek, dus dat is wel makkelijk... zijn ook de nieuwere leden welkom?
het is om de hoek, dus dat is wel makkelijk... zijn ook de nieuwere leden welkom?
Verwijderd
Ik heb helaas een trieste mededeling: cold en ik zullen niet aanwezig zijn
Dit ivm het feest waar wij belooft hebben de muziek te verzorgen. Helaas, en ik hoop dat jullie toch nog een leuke meeting hebben. Zal wel niet, want ik ben er niet 
Als hij verplaatst wordt, zal ik uiteraard proberen wel te komen, want het lijkt me heel leuk!
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
Komt misschien lijst:
Veldmuis
Kertje ??
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
JSS
HermeS
cold
Als hij verplaatst wordt, zal ik uiteraard proberen wel te komen, want het lijkt me heel leuk!
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
Komt misschien lijst:
Veldmuis
Kertje ??
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
JSS
HermeS
cold
Jammer maar helaasVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:42:
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
Komt misschien lijst:
Veldmuis
Kertje ??
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
JSS
HermeS
cold
Dammit, we kunnen net zo goed bij iemand thuis gaan zittenof barbaquen , zo weinig mensen komen er ... teveel mensen vind ik nooit zo cool, maar teweinig is ook weer.......
Maar wat ik wou weten, hoe laat is het ongeveer, aangezien ik zondag moet werken. Word het een middag meeting, of avond?
Maar wat ik wou weten, hoe laat is het ongeveer, aangezien ik zondag moet werken. Word het een middag meeting, of avond?
Ik sta nog steeds niet op de lijst
Verwijderd
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
Komt misschien lijst:
Veldmuis
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
HermeS
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
Komt misschien lijst:
Veldmuis
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
HermeS
Verwijderd
Jongens komt toch allemaal massaal
. Neemt een voorbeeld aan de NOS-ers 
Meetings zijn erg gezellig

Johnny en M@fi@, durf nu maar eens te zeggen dat ik geen reclame voor jullie gemaakt heb
Meetings zijn erg gezellig
Johnny en M@fi@, durf nu maar eens te zeggen dat ik geen reclame voor jullie gemaakt heb
Zet mij maar op de 'misschien'-lijst
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
hmmmm hoeveel mensen zijn er al ?
Ik kan wel komen alleen als er maar 4 personen komen is het ook weer niets.
Als jij nu ook komt,dan zijnhet er al 5.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 14:30:
hmmmm hoeveel mensen zijn er al ?
Dan moet jij ook het goede voorbeeld geven natuurlijk
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
Rosanne (die vriendin van [Airwolf])
Komt misschien lijst:
Veldmuis
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
HermeS
Wokschotel
[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 18-08-2002 22:06 . Reden: Tags vergeten ]
Hmm, mha.[Airwolf] schreef op 18 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
Komt misschien lijst:
Veldmuis
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
HermeS
Wokschotel
Eigenlijk vind ik in een café hangen niks aan, en diegene die in ieder geval meegaan ken ik amper, of helemaal niet. Eigenlijk alleen airwolfie maar..
Schrap mij dus maar van de lijst, sorry.
Fijne dag nog verder
🌞🍃
Je mag mij wel meenemen vanuit Eindhoven, of we gaan met de trein.Verwijderd schreef op 26 juni 2002 @ 19:07:
[...]
als ik kom vind ik sowieso utrecht het beste, en liever zelfs nog iets dichterbij, apeldoorn ofzo
edit:
eindhoven is ook wel ok trouwens
edit2:
mag je trouwens iemand meenemen vriending of is het dan geen echte it/netwerken meeting meer![]()
Misschien domme vraag, maar waar gaat het hier over. Ik kon niets vinden aan het begin en het eind van dit topic.
Waar is er een meeting van? en wat wordt er gedaan?
Verwijderd
LeNNy schreef op 20 augustus 2002 @ 22:24:
Misschien domme vraag, maar waar gaat het hier over. Ik kon niets vinden aan het begin en het eind van dit topic.
utrecht 31 augustus
Verwijderd
Is goed, ik kan nu definitief. Johnny appleseed komt ook.
Contact me maar via icq of mail.
Zie mijn startings postLeNNy schreef op 20 augustus 2002 @ 22:24:
Ok, updateje DE MODJES KOMEN 
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
M@fi@
Johnny Appleseed
Komt misschien lijst:
RobbertC
Zwahiel
Tuxus
HermeS
Wokschotel
Komt lijst:M@FI@: Btw ik kom definitief met johnny naar de meeting
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
M@fi@
Johnny Appleseed
Komt misschien lijst:
RobbertC
Zwahiel
Tuxus
HermeS
Wokschotel
[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 21-08-2002 13:25 . Reden: Edit :P ]
Ik stond nog op de komt-misschien lijst, maar in antwoord op Airwolf's vraag: nee, ik kan helaas niet
. Veel plezier toch nog (alsof dat kan zonder mij
).
Dat kan zeker!Kjev schreef op 21 augustus 2002 @ 18:47:
[blaat]
Veel plezier toch nog (alsof dat kan zonder mij).
Sta ik nou nog steeds op die misschien lijst?
Ik kom niet
Ik kom niet
Verwijderd
- [b]Komt lijst:[/b] [Airwolf] Isdnsux itstim PcDealer Rosanne (die vriendin van [Airwolf]) M@fi@ Johnny Appleseed [b]Komt misschien lijst:[/b] Zwahiel Tuxus HermeS Wokschote
Ok, naja wordt het geen grote meeting...
Maar wel leuk
Maare wat zullen we precies gaan doen ? enzow ?
iemand voorstellen.
Ik dacht iets van dan afspreken op ut station enzow en dan naar stairway to heaven.
En dan eten nog ff wat drinken en uhm, daarnaast zit een bowling baan en poolcenter
Maar wel leuk
Maare wat zullen we precies gaan doen ? enzow ?
iemand voorstellen.
Ik dacht iets van dan afspreken op ut station enzow en dan naar stairway to heaven.
En dan eten nog ff wat drinken en uhm, daarnaast zit een bowling baan en poolcenter
Ik kom ook (ook al is hetmischien maar even)![Airwolf] schreef op 18 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
sowiesoe zijn wat kleinere meetings veel leuker
Wij gingen met de #hk meeting eerst op Catharijne een filmpje kijken, en daarna wat gedronken in cafeetje 
Poolen is ook altijd leuk, naast de Stairway
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Karten is me veels te duur hoor...PcDealer schreef op 22 augustus 2002 @ 22:45:
Karten in Maarssen?
vind ik...
Liever gewoon een biertje drinken.
Larten in maarsen is wel wel extreem leuk[Airwolf] schreef op 23 augustus 2002 @ 10:40:
[...]
Karten is me veels te duur hoor...
vind ik...
Liever gewoon een biertje drinken.
Mja ok, maar biertje drinken een poolen lijkt me meer lachen.
Maar ik hoor net van mafia dat er ook een EO Familie dag is, dus we kunnen ook als 1 grote tweakers familie daarheen.
Maar ik hoor net van mafia dat er ook een EO Familie dag is, dus we kunnen ook als 1 grote tweakers familie daarheen.
Ok dan gaan we gewoon eerst 2 uur langs de stairway helemaal bezuipen daar en dan naar de eoVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:45:
Ik hou van eo meetingsMaar drinken eten en poolen oid is wmb wel een goed plan.
Ok IT'ERSSSS
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Aangezien er ook netwerken in de topic titel staan, wil ik me op het komt misschien lijstje laten plaatsen. * |sWORDs| is alleen semi prof pooler, dus das niet zo leuk voor de rest.
edit: Maar kan natuurlijk ook met links poolen
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Hij stond net bijna 2 weken bovenaan de topic list in NT en nu wordt ie gemoved naar IT en jij ziet umsWORDs schreef op 23 augustus 2002 @ 12:01:
Aangezien er ook netwerken in de topic titel staan, wil ik me op het komt misschien lijstje laten plaatsen. * Attilla is alleen semi prof pooler, dus das niet zo leuk voor de rest.
naja
(Status update)
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
M@fi@
Johnny Appleseed
HermeS (Komt zoiezo ff langsdroppen)
sWORDs
Komt misschien lijst:
Zwahiel
Tuxus
Wokschote
[airwolf] Had m al gezien, maar weet nu pas dat ik dit weekend naar duitsland ga en niet volgende weekend.
Je hebt me alleen op het verkeerde lijstje gezet, maar das ook wel goed. Kom sowieso wel.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Ok, dan laat ik je lekker staan zosWORDs schreef op 23 augustus 2002 @ 12:14:
[airwolf] Had m al gezien, maar weet nu pas dat ik dit weekend naar duitsland ga en niet volgende weekend.Je hebt me alleen op het verkeerde lijstje gezet, maar das ook wel goed. Kom sowieso wel.
Misschien ook Pcdealster (vriendin PcDealer). ZUIPEN!!!
PICSPcDealer schreef op 23 augustus 2002 @ 16:07:
Misschien ook Pcdealster (vriendin PcDealer). ZUIPEN!!!
Agreed. In het echt vallen sommige mensen best meeLuNaTiC schreef op 22 augustus 2002 @ 22:49:
sowiesoe zijn wat kleinere meetings veel leukerWij gingen met de #hk meeting eerst op Catharijne een filmpje kijken, en daarna wat gedronken in cafeetje
offtopic:
Woei, post 5200
Woei, post 5200
Kan ik jou nou al op de "Komt zeker" lijst zetten ?Wokschotel schreef op 23 augustus 2002 @ 16:20:
[...]
Agreed. In het echt vallen sommige mensen best mee(ik zal geen namen noemen
)
Laat mij maar op de 'komt misschien'-lijst staan[Airwolf] schreef op 23 augustus 2002 @ 16:21:
[...]
Kan ik jou nou al op de "Komt zeker" lijst zetten ?
Ok is goed.Wokschotel schreef op 23 augustus 2002 @ 16:41:
[...]
Laat mij maar op de 'komt misschien'-lijst staan
Maare allen..., we moeten nog een waar en hoelaat afspreken.
Iemand suggesties ?
Utrecht Centraal ontmoetingspunt. Of op dat veld bij de junkies
nhueee, dat is echt loos, doe dan voor de gwk ofzo.
Wat is daar loos aan dan ?, dat kent iedereenHermeS schreef op 23 augustus 2002 @ 17:11:
[...]
nhueee, dat is echt loos, doe dan voor de gwk ofzo.
en hoe laat dan ?