Ik vroeg me af of mensen hier zin in hebben
.
Ik iig wel.
Het lijkt me het handigst om het na de vakantieperiode te doen, omdat er anders misschien mensen niet kunnen die op vakantie zijn en graag wilden komen.
Dus eind augustus lijkt mij een slim plan.
Het is nu ook nog moeilijk om te bepalen waar het te houden.
Je kan namelijk wel zeggen het moet in utrecht doen omdat dat centraal gelegen is, maar als er 20 mensen uit limburg komen en 5 uit amsterdam is het iets simpeler om die 5 uit amsterdam naar een stad te laten gaan die wat meer zuidelijker ligt
.
Wat stel ik me voor van een meeting ?
Uhm naja iig niet naar een bioscoop, want mijn ervaring met meetings is dat dat uhm welles uit de hand kan lopen
.
Ik denk zoiets van smiddags rond een uur of 2 3 verzamelen op een nog aftespreken punt en dan naar een cafe'tje... tussendoor ff eten (zelf te beslissen ofzow) en dan naar een ander cafetje
(ik hou van cafetjes) naja anyway dat zien we dus wel zeg maar.
Komt lijst
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
Komt misschien lijst
Veldmuis
Kertje ??
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@
Johnny Appleseed
Tuxus
Tweak-Metallica
Ik iig wel.
Het lijkt me het handigst om het na de vakantieperiode te doen, omdat er anders misschien mensen niet kunnen die op vakantie zijn en graag wilden komen.
Dus eind augustus lijkt mij een slim plan.
Het is nu ook nog moeilijk om te bepalen waar het te houden.
Je kan namelijk wel zeggen het moet in utrecht doen omdat dat centraal gelegen is, maar als er 20 mensen uit limburg komen en 5 uit amsterdam is het iets simpeler om die 5 uit amsterdam naar een stad te laten gaan die wat meer zuidelijker ligt
Wat stel ik me voor van een meeting ?
Uhm naja iig niet naar een bioscoop, want mijn ervaring met meetings is dat dat uhm welles uit de hand kan lopen
Ik denk zoiets van smiddags rond een uur of 2 3 verzamelen op een nog aftespreken punt en dan naar een cafe'tje... tussendoor ff eten (zelf te beslissen ofzow) en dan naar een ander cafetje
Komt lijst
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
Komt misschien lijst
Veldmuis
Kertje ??
Databeest
Kjev
RobbertC
Zwahiel
M@fi@