200
Weet niet, maar daar staan altijd van die mensen tewachten, en die zitten een beetje om zich heen tekijken enzo. En dan hebben die gastenvan de ns er nog z'n heel mooi bordje neer laten zetten met "ontmoetingspunt" . Het is niet logisch, aangezien je niet zo goed kunt zeggen, voor het bord in de hal oid, of voor de gwk (zit 10 meter ernaast).[Airwolf] schreef op 23 augustus 2002 @ 17:19:
[...]
Wat is daar loos aan dan ?, dat kent iedereen
en hoe laat dan ?
Naja goed hermes, gaan we voor jou 10 meter verder op staan 
Maar goed...
Wat lijkt iedereen een redelijke tijd ?
een uur of 3 ?
Maar goed...
Wat lijkt iedereen een redelijke tijd ?
een uur of 3 ?
Mja, goed voor mij maakt het weinig uit natuurlijk. Ik ben in een 20min in utrecht
Met de trein ik in 50 minuten[Airwolf] schreef op 23 augustus 2002 @ 23:11:
Mja, goed voor mij maakt het weinig uit natuurlijk. Ik ben in een 20min in utrecht
Mij lijkt trein toch wel het beste, ik neem aan dat je ook wel een biertje wil drinken enzo.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:11:
Voor mij ook 50 min, alleen twijfel ik nog of ik met auto of met de trein kom.
Dan met de trein M@FI@. ZUIPEN!
Ow, nog een opmerking...
Ik weet niet of 1 van de mensen onder de 18 is die meegaat ?
Want stairway to heaven is na 9 uur savonds alleen maar toegankelijk als je boven de 18 ben enzow.
(Status update)
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
Rosanne (die vriendin van [Airwolf]) grmblz kut albert heijn
M@fi@
Johnny Appleseed
HermeS (Komt zoiezo ff langsdroppen)
sWORDs
Komt misschien lijst:
Zwahiel
Tuxus
Wokschotel
Aikeleer (komt misschien ff langsdroppen)
Ik weet niet of 1 van de mensen onder de 18 is die meegaat ?
Want stairway to heaven is na 9 uur savonds alleen maar toegankelijk als je boven de 18 ben enzow.
(Status update)
Komt lijst:
[Airwolf]
Isdnsux
itstim
PcDealer
Rosanne (die vriendin van [Airwolf]) grmblz kut albert heijn
M@fi@
Johnny Appleseed
HermeS (Komt zoiezo ff langsdroppen)
sWORDs
Komt misschien lijst:
Zwahiel
Tuxus
Wokschotel
Aikeleer (komt misschien ff langsdroppen)
Verwijderd
Maar euh, was het dan de bedoeling dat we daar naar binnen gingen?[Airwolf] schreef op 24 augustus 2002 @ 15:58:

Nee, volgens mij niet hoor...Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 16:10:
[...]
Maar euh, was het dan de bedoeling dat we daar naar binnen gingen?![]()
![]()
we ging toch voor de ingang zitten, we zijn tweakers hoor ... een beetje sociaal onder de mensen ... kom zeg
Ik heb wel een sociaal leven. Kom net terug van stappen bij www.saloon-rodeo.be en www.stratumseind.nl
Ja, met een half litertje aan euro schopper bier in ja hand.. LOL[Airwolf] schreef op 24 augustus 2002 @ 20:43:
[...]
Nee, volgens mij niet hoor...
we ging toch voor de ingang zitten, we zijn tweakers hoor ... een beetje sociaal onder de mensen ... kom zeg
Dan kunnen we net zo goed in net het park gaan zitten.
HermeS schreef op 25 augustus 2002 @ 10:48:
[...]
Ja, met een half litertje aan euro schopper bier in ja hand.. LOL
naja, we zien het allemaal wel.
Het wordt iig wel leuk
Laten we dan met bier de park gaan lopen checken.HermeS schreef op 25 augustus 2002 @ 10:48:
[...]
Ja, met een half litertje aan euro schopper bier in ja hand.. LOL
* |sWORDs| kan helaas niet. Afgelopen zondag ernstig auto ongeluk gehad. Zware hersensschudding en misschien een whipless. Nog op mijn verjaardag ook. Een golf type 1 kwam zonder te kijken met minstens 50 km/h een onoverzichtelijke kruising oprijden terwijl er haaientanden stonden. We zouden eigenlijk in mijn auto (polo) weg gaan, maar zaten gelukkig in een mercedes van een vriend, (nieuwe c klasse 270cdi, totalloss) anders had ik waarschijnlijk dit niet eens meer kunnen typen. (gaat nu ook erg moeilijk, nog nooit zo vaak de backspace toets gebruikt. Meest erge is nog dat ik niet eens langer dan 30 minuten achter een scherm (tv/monitor) kan zitten. Wordt dan erg misselijk. En om over auto rijden nog maar te zwijgen. Bij elke bult pijn in mijn nek en doodsbang bij elke auto die ook maar een beetje in de buurt komt. En dat voor iemand met een rally opleiding. Sorry volgende keer hopelijk wel.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Shit man das nie goe...
Beterschap iig.
Maare om je een beetje op te vrolijken ... Er zijn genoeg invaliden uitgaans mogelijkheden hoor
LOL Hehehe ach ja, zodra ik maar weer langer dan een uur achter een scherm kan zitten zonder koppijn draaierigheid en misselijkheid, dan ben ik al weer heel gelukkig. Garage was ook lief voor me vandaag. Zou een polo leenauto mee krijgen, maar omdat ik zo bang in kleine auto's was heb ik een beetle mee. Nog een grotere neus dan een bora, alleen de zijkanten....[Airwolf] schreef op 26 augustus 2002 @ 23:01:
[...]
Shit man das nie goe...
Beterschap iig.
Maare om je een beetje op te vrolijken ... Er zijn genoeg invaliden uitgaans mogelijkheden hoor
Er zal vast wel iemand zijn digicam menemen.sWORDs schreef op 27 augustus 2002 @ 13:55:
[...]
LOL Hehehe ach ja, zodra ik maar weer langer dan een uur achter een scherm kan zitten zonder koppijn draaierigheid en misselijkheid, dan ben ik al weer heel gelukkig. Garage was ook lief voor me vandaag. Zou een polo leenauto mee krijgen, maar omdat ik zo bang in kleine auto's was heb ik een beetle mee. Nog een grotere neus dan een bora, alleen de zijkanten....
* Attilla ] kijkt lief naar iedereen
Dus dan kunnen we wel foto's posten enzo.
Kunnen we geen webcam installen? * PcDealer kijkt naar [Airwolf]
Hoe wil jij dat doen dan ???PcDealer schreef op 27 augustus 2002 @ 14:38:
Kunnen we geen webcam installen? * PcDealer kijkt naar [Airwolf]
Laptop met gprs en een webcam ?
Betaal jij de kosten ?
Verwijderd
stairway heeft boven een server staan met adsl fast eraan... dus theoretisch kan gezien kan het wel
Hmm dan kan mafia zun laptop meenemen, neem ik mun webcam meeVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 11:51:
stairway heeft boven een server staan met adsl fast eraan... dus theoretisch kan gezien kan het wel
* Attilla "] kijkt lievvv naar mafia
ff voor diegene die altijd voor kijkersfiles zorgen: crash pic mercedes
[ Voor 0% gewijzigd door |sWORDs| op 28-08-2002 18:08 . Reden: typo ]
Damn dan heb je (of diegene die achter het stuur zat) niet echt langzaam gereden.
Hij reed 40 km/h voor de kruising en liet gas los... Andere auto reed minstens 50, denk wel 60 of 70
Mja, was het een frontale botsing ? dan komt dat neer op 110km/s
nope
code:
1
2
3
4
5
6
| ___ | o| |__o| mercedes -> ___ / \ |o o| | |___| golf |
snif...
* zwahiel moet verstek laten gaan...
* zwahiel moet verstek laten gaan...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
/me zwaait nog even. Hoelaat zaterdag en pcdealer wat spreken we af?
Ik ben er morgen niet dus lees het vrijdag wel.
Ik ben er morgen niet dus lees het vrijdag wel.
Ik kom definitief niet, mijn vriendin heeft andere plannen
De islam kan uw vrijheid schaden
Zaterdag 31 augustus 16:00 @ utrecht CS
Ivm met de wensen van HermeS 10 meter afstand nemen van het Meetingpoint paaltje in richting van de GWK Bank
Ivm met de wensen van HermeS 10 meter afstand nemen van het Meetingpoint paaltje in richting van de GWK Bank
Yo, ik kom denk ook wel ff langswippen, CS was naast jaarbeurs daaro toch ?
Succes!Wokschotel schreef op 29 augustus 2002 @ 07:28:
Mja CS = Centraal StationDjGeRo schreef op 29 augustus 2002 @ 21:06:
Yo, ik kom denk ook wel ff langswippen, CS was naast jaarbeurs daaro toch ?
In de aankomst hal heb je zoeen bordje staan. wat in mijn uitleg hierboven het meeting point is.
Hellaas krijg ik volgende week pas mijn draadloose netwerk kaartje waarmee ik kan scannen op open netwerken, en voor zover ik weet zijn er geen toegestane open hotspots in Utrecht waarmee we kunnen streamen via iemands intrernet connectie. hellaas[Airwolf] schreef op 27 augustus 2002 @ 16:09:
[...]
Hoe wil jij dat doen dan ???
Laptop met gprs en een webcam ?
Betaal jij de kosten ?
He, jammer dat was nou gaaf geweestHermeS schreef op 30 augustus 2002 @ 14:10:
[...]
Hellaas krijg ik volgende week pas mijn draadloose netwerk kaartje waarmee ik kan scannen op open netwerken, en voor zover ik weet zijn er geen toegestane open hotspots in Utrecht waarmee we kunnen streamen via iemands intrernet connectie. hellaas, maar ongetwijfeld zullen er vast wel meeerdere zijn in de binnestad van utrecht!
Er wonen namelijk vast wel wat tweakers in utrecht die ook nog wat draadloos hebben
Verwijderd
die van mij dus ook, morgen om 8 uur al opWokschotel schreef op 29 augustus 2002 @ 07:28:
Ik denk dat hij doelde op andere plannen kertje
Ja ik ken die plannen: "we gaan naar mijn ouders dit weekend, kan jij ff rijden?"[Airwolf] schreef op 30 augustus 2002 @ 15:07:
[...]
Ik denk dat hij doelde op andere plannen kertje
Kom je ook fetcher ?fetcher schreef op 30 augustus 2002 @ 15:09:
[...]
Ja ik ken die plannen: "we gaan naar mijn ouders dit weekend, kan jij ff rijden?"
Ik heb morgen bbq met mijn werkgever waar ik net 1 maand werk en het dus handig kan zijn om wat te netwerken 
Volgende keer misschien? Ben nog niet bij een $gotmeeting geweest
Volgende keer misschien? Ben nog niet bij een $gotmeeting geweest
lol @ mafia, ik zag net een airwolf post hierboven
refresh refresh!
refresh refresh!
fetcher schreef op 30 augustus 2002 @ 15:29:
lol @ mafia, ik zag net een airwolf post hierboven![]()
refresh refresh!
Hehe, maare aangezien vanavond got/t.net eruit gaan....
Is het handig om iedereen een mailtje te sturen ofzow ?
Want misschien duurt het allemaal langer dan geplanned die upgrades.
Check! * PcDealer zoekt T.net shirt...Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 15:28:
Overigens ik neem de trein van 15:08 vanaf station Eindhoven C.S.
Als we gaan poolen moet we dan niet reserveren (of iets anders),aangezien het wel vol zal zijn.
Met de NOS meeting zijn we ook gewoon naar binnen gelopen.HermeS schreef op 30 augustus 2002 @ 17:48:
Als we gaan poolen moet we dan niet reserveren (of iets anders),aangezien het wel vol zal zijn.
En anders zit ernaast nog een bownling baan.
ennuh ennuhh utrecht is very groot
ff een quote van me e-mail.
Allen,
Nou morgen issut dan
Maare ivm met de downtime van got vannacht/(morgenochtend) is het misschien nog handig om nog even duidelijk te maken waar we precies meeten.
Ok, er is dus een paaltje Meetingpoint op Utrecht CS aangezien Hermes een echte tweaker is en niet onder de mensen wil komengaan we niet daar staan
.
Ongeveer 10 meter verderop is een GWK bank daar was het plan om om 4 uur te zijn. Een beetje voor die bank zegmaar.
Mocht je je trein missen, in de file staan enz. enz. Het plan is om naar het Café Stairway to Heaven te gaan, dit is 5 tot 10 minuten lopen van centraal station en daar vind je ons dan wel.
Hoe herkennen we elkaar (aangezien we niet met veel mensen zijn), naja ik heb Mafia al eens gezien en die rijst samen met een collega van mij (PcDealer) uit eindhoven. Isdnsux is een vriend van me waarmee ik samen kom, dus dat zijn er al 4en mja ik geloof dat PcDealer zei dat hij een t.net t-shirt zou aantrekken dus dat moet wel herkenbaar zijn.
Mvgr,
Attilla (Aka [Airwolf])
Msn: Attilla@attilla.nl
Aim: Attillabol
Verwijderd
Ik zal eens vragen aan mijn vader of ik zun digicam kan lenen...ik beloof niks, want hij was een jaar geleden ofzo best wel duur...800 piekies of zoiets...wel hele goeie met 64 mb
[Airwolf] schreef op 31 augustus 2002 @ 10:22:
Ok, er is dus een paaltje Meetingpoint op Utrecht CS aangezien Hermes een echte tweaker is en niet onder de mensen wil komen gaan we niet daar staan .
* |sWORDs| wil ook.
Maar gaat echt niet, gisteren twee uurtjes de stad in geweest en zo ziek als een hond weer naar huis.
Als je echt wil komen, ik hou je niet tegen als je na een half uur of uur weer weggaat ofzow.sWORDs schreef op 31 augustus 2002 @ 12:57:
* Attilla wil ook.Maar gaat echt niet, gisteren twee uurtjes de stad in geweest en zo ziek als een hond weer naar huis.
Of anders kom je alleen eten is toch ook gezellie.
Zou graag willen, maar trein en auto buiten bebouwde kom gaan te hard, wordt dan heel misselijk... Het is ook anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. Volgende x beter en zodra ik een schikkingsvoorstel van de verzekering krijg maakt dat ook wel weer een beetje goed.[Airwolf] schreef op 31 augustus 2002 @ 13:04:
[...]
Als je echt wil komen, ik hou je niet tegen als je na een half uur of uur weer weggaat ofzow.
Of anders kom je alleen eten is toch ook gezellie.
Hm, ik ben pas net thuis (ik had gerekend dat ik 2 uur geleden al thuis was) ik denk niet dat ik nog ga komen, en anders heel even maar om iets van 7 uur.
Verwijderd
Aikeleer, we hadden zo rond 17:00 idd effe op je gewacht bij stairway to heaven maar toen we zagen dat je er niet was (en na ook effe wachten) zijn we maar verdergegaan (niet ver ofzo, want daarnaast was de pool-plek en toen we daarmee klaar waren gingen we eten bij stairway
)
Mja, maar was al met al toch wel gezellie 
Het eten was lekker, poolen was wel geinig.
Volgende keer gewoon met meer mensen.
Foto's heb Q-ball gemaakt, dus die moeten ook nog wel komen denk ik.
Verwijderd
Morgen middag komen ze, moet eerst nog wat mods weg werken aangezien deze mij hevig chanteren om te zorgen dat ze niet herkenbaar op het internet geplaatst worden[Airwolf] schreef op 01 september 2002 @ 00:24:
Mja, maar was al met al toch wel gezellie
(hmz ik heb zon vermoede dat er dalijk een niet nader te noemen mod of mods deze post gaan editen
edit:
correct
correct
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2002 05:09 ]
Hmm toch een beetje censuur hier op got hoor...Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 05:09:
[...]
Morgen middag komen ze, moet eerst nog wat mods weg werken aangezien deze mij hevig chanteren om te zorgen dat ze niet herkenbaar op het internet geplaatst worden
(hmz ik heb zon vermoede dat er dalijk een niet nader te noemen mod of mods deze post gaan editen)
edit:
correct
Of ze zijn gewoon bang, dat kan ook
Was inderdaad lachen. waar zijn jullie nou presies naar toegegaan toen ik weg ging?
waarom ging je zo plotseling weg dan ?HermeS schreef op 01 september 2002 @ 14:52:
Was inderdaad lachen. waar zijn jullie nou presies naar toegegaan toen ik weg ging?
kreeg -weer- last van mijn maag, de medicijnen die ik slik kan ik ook beter niet incombinatie met veel alchol gebruiken, daarom wist ik ook niet hoelang ik zou blijven (maar wou iig even langskomen). vandaar.
Dat cafe bij TPG Post was echt bah. Na een paar cola's, bier, Palmpie en een Apfelkorn zijn we gegaan. Heerenplein was wel leuk.
Verwijderd
nou zag er gezellig uit hoor 
/me zat gisteren avond/vannacht met zijn vriending in een duur hotelletje na 8 uur lang met blaren op de poten door six flags te lopen waar we overgens ook nog eens die isabelle of hoe dat mens ook mag heten van goeietijde een paar keer tegenkwamen (=
)... nog steeds spierpijn zucht...
anyway, zijn er niet meer foto's ?
/me zat gisteren avond/vannacht met zijn vriending in een duur hotelletje na 8 uur lang met blaren op de poten door six flags te lopen waar we overgens ook nog eens die isabelle of hoe dat mens ook mag heten van goeietijde een paar keer tegenkwamen (=
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 23:52:
nou zag er gezellig uit hoor
Mjah komen nog wel, morgen of dinsdag als ik meer tijd/zin heb om ze erop te zetten.
En je zelf eruit gecensureerd hebVerwijderd schreef op 01 september 2002 @ 23:58:
[...]
Mjah komen nog wel, morgen of dinsdag als ik meer tijd/zin heb om ze erop te zetten.
Maar ik heb er ook wel een paar, maar ik vind het mooi zoals mafia het heeft gephotoshopt. Ik laat het dus maar aan hem over.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:07:
Waarom zie ik M@FI@ nie?hehe
PcDealer, ik zie een emoticon die sprekend op je lijkt:
![]()
LoL
Vooral die laatste foto van pcdealer
LOL! Gisteren met M@FI@ gesproken in de Trafalgar Pub. Volgende maand weer, maar dan in Eindhoven.Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:07:
Waarom zie ik M@FI@ nie?hehe
PcDealer, ik zie een emoticon die sprekend op je lijkt:
![]()