TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Hoe weet jij dat daar was jij nog helemaal nietOp dinsdag 25 juni 2002 16:43 schreef SaURoN het volgende:
ja starfall owned een hele basis
ik vind alles goed geballanceert imho
There is no art to find the minds construction in the face
Ik was lekker ver, een hele tijd nioet gesaved. En toen sloeg me bak vast

Ik ga niet cheats proberen want dan levelen je heroes voor geen meter

Bij voorbaat dank
Hrm die heb ik wel, maar is het zo moeilijk dan? Ik had daar niet veel moeite mee, die guard is ook niet echt een probleem.Op dinsdag 25 juni 2002 16:58 schreef executor het volgende:
Heeft er iemand een savegame voor mij. Graag het level dat je naar die frostmourne moet zoeken.(dat zwaard).
Ik was lekker ver, een hele tijd nioet gesaved. En toen sloeg me bak vast.
Ik ga niet cheats proberen want dan levelen je heroes voor geen meter.
Bij voorbaat dank
Saved by the buoyancy of citrus
Anoniem: 23382
Thanx, een onervaren WC speler...
Op dinsdag 25 juni 2002 16:54 schreef Muppet het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat daar was jij nog helemaal niet

ik was met roodhoodje ennog een paar 4vs4 aan het doen
uuhhm ik had 3 chapters ervoor voor het laatst gesavedOp dinsdag 25 juni 2002 17:02 schreef Cyphax het volgende:
[..]
Hrm die heb ik wel, maar is het zo moeilijk dan? Ik had daar niet veel moeite mee, die guard is ook niet echt een probleem.

Ik heb dus geen zin om dat allemaal opniueuw te gaan doen.
maar geen nood, ik gebruik wel even: whosyourdaddy
Dan levelen je heroes ook
Dus die save hoef ik niet meer, ik kom er wel
jij vuile cheat0rOp dinsdag 25 juni 2002 17:24 schreef executor het volgende:
[..]
uuhhm ik had 3 chapters ervoor voor het laatst gesaved.
Ik heb dus geen zin om dat allemaal opniueuw te gaan doen.
maar geen nood, ik gebruik wel even: whosyourdaddy.
Dan levelen je heroes ook.
Dus die save hoef ik niet meer, ik kom er wel
gewoon veel knights bouwen, en een aantal torens neer zetten bij je basis, ze vallen die namelijk ook af ent oe aan.Op dinsdag 25 juni 2002 17:10 schreef eRik1973 het volgende:
Iemand enig idee hoe je in de campaign met humans die stad het beste kunt uitroeien? Je start rechtsbovenin en moet dan in de stad huizen afbreken en besmette mensen (100) om zeep helpen. Er is ook een Undead Prince (?) met zijn neefjes bezig om die besmette mensen toe te voegen aan zijn leger. Ik kom er dus niet door... Wat is de tactiek??? Ik geloof dat het de 6de human missie is btw.
2 groepen maken, eerst een groep met arthas derin en wat je over heb.
2e groep met de knights die steeds gebouwd worden.
af en toe die undead gozer slopen, dan heb jij ff rust.
hij komt wel met wat meer gasten terug, maar tegen die tijd heb jij weer 20 vilagers dood.
ga met je 2e groep huizen slopen, en met je 1e en arthas steeds die undead slopen en als die weg is de rest vna de huizen.
als je een huis gelsoopt heb staan die vilagers ff te nixen, sla ze dan alvast dood, ze doen jou niets, en zijn sneller dood dan dat ze ghouls geworden zijn.
ik won met 100 - 40 eerste keer dat ik dat level speelde...
Battle.net Spud#2543
gelijk voor de goud mijn gaan??en daar de rest van je basis op bouwen?
en van welke kant komen de elfs? (anders ga ik weer als een gek over towers neerzettten terwijl het maar aan 1 kant nodig is
Battle.net Spud#2543
Zo snel mogelijk ZELF die 100 mensen zoeken door huizen af te breken. Ik heb 'm uitgespeeld door slechts 1x (meteen aan 't begin) die enemy te killen, dat geeft je 3 minuten voorsprong. Dan moet je makkelijk met 100-70 ofzo winnen.Op dinsdag 25 juni 2002 17:10 schreef eRik1973 het volgende:
Iemand enig idee hoe je in de campaign met humans die stad het beste kunt uitroeien? Je start rechtsbovenin en moet dan in de stad huizen afbreken en besmette mensen (100) om zeep helpen. Er is ook een Undead Prince (?) met zijn neefjes bezig om die besmette mensen toe te voegen aan zijn leger. Ik kom er dus niet door... Wat is de tactiek??? Ik geloof dat het de 6de human missie is btw.
Maar goed, ik ga verder met de elfjes-campaign, die is best pittig, zeker aan het begin als je alleen maar van die schiet-wijven hebt.
Jeps, ik vond hem vrij lastig.Op dinsdag 25 juni 2002 18:42 schreef TepelStreeltje het volgende:
ohja, iemand tips voor dat level van de Orcs dat je 15000 hout moet halen??
en van welke kant komen de elfs? (anders ga ik weer als een gek over towers neerzettten terwijl het maar aan 1 kant nodig is)
Meteen de goudmijn boven pakken en VEEL torens (boven en links zitten zij)(echt veel). Daarna een legertje maken en de goudmijn links pakken. (maak ook wat catapults tegen hun siege-gevallen) Hier bouw je weer torens en wat catapults. Nu alles minen wat er te halen valt en dan aanvallen.
Anoniem: 31189
ik zou eerst gewoon die elves uitroeien en verder niet druk maken om dat wood, idd naar de goudmijn dus, meteen uitbreiden en altijd bezig zijn leger te bouwen en aanvallen van een night elve basis...Op dinsdag 25 juni 2002 18:42 schreef TepelStreeltje het volgende:
en van welke kant komen de elfs? (anders ga ik weer als een gek over towers neerzettten terwijl het maar aan 1 kant nodig is)
er is zo'n add. quest van die goblin waarmee je 2 van die koele zaag machines krijgt, die verzamelen 300 hout per keer... gaat het dus erg rap mee
en als je de night elves uit roeit is het hout ook geen probleem meer
bij mij was dat 200 hout....Op dinsdag 25 juni 2002 19:25 schreef HS het volgende:
[..]
ik zou eerst gewoon die elves uitroeien en verder niet druk maken om dat wood, idd naar de goudmijn dus, meteen uitbreiden en altijd bezig zijn leger te bouwen en aanvallen van een night elve basis...
er is zo'n add. quest van die goblin waarmee je 2 van die koele zaag machines krijgt, die verzamelen 300 hout per keer... gaat het dus erg rap mee
en als je de night elves uit roeit is het hout ook geen probleem meer
echt niet!Op dinsdag 25 juni 2002 19:59 schreef ThePriest het volgende:
Die hout-quest was vrij easy, hout zat, dus focus eerst op een basis met gewoon overal 5 guard-towers ofzo. De problemen (voor mij) beginnen pas bij de elf-levels, die elfjes kunnen echt NIETS hebben. Takke-ras.
try demon hunter
Ik heb de 2e mijn later pas gepakt. Eerst een paar torens bij de ingang plaatsen. Zooitje Orcs bouwen en een beetje verkennen en levelen. Daarna kan je de Elves links naast je afmaken. Of eerst de mijn pakken die helemaal links zit..Op dinsdag 25 juni 2002 18:42 schreef TepelStreeltje het volgende:
Daar ben ik nog nietOp dinsdag 25 juni 2002 20:01 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
echt niet!
try demon hunter
Je maakt een groepje, die zet je aan weerszijden van een pad en als de enemy komt (s'nachts dan he
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
of je verzamelt gewoon troepen rond de basis van de tegenstander en wacht tot hij aanvalt, en dan storm jij naar binnen met je 1337 invisible forceOp dinsdag 25 juni 2002 20:46 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet. Het enige probleem van de Night Elves is dat ook als het s'nachts is en ze bewegen niet onzichtbaar zijn, alleen maar als ze stop staan. Maar in ieder geval een paar leuke tactieken denk ik.
Je maakt een groepje, die zet je aan weerszijden van een pad en als de enemy komt (s'nachts dan he), val je ze van achteren aan. Meestal staat daar de Hero + evt. Katapults, dus van de ergste ben je gelijk af.
Goed idee of niet ?
Dat is gemeen!Op dinsdag 25 juni 2002 20:48 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
of je verzamelt gewoon troepen rond de basis van de tegenstander en wacht tot hij aanvalt, en dan storm jij naar binnen met je 1337 invisible force
De vraag is al eerder langsgekomen (zoek zoek...), maar nog even mijn antwoord (kan ik nu pas geven) welke rassen ik het leukst vind/vond:
1) Undead
2) Orcs
3) Human
4) Elves
Maar goed, die laatste zal ik nu 's effe verder gaan spelen, nog 4 leveltjes. En mochten mensen van Blizzard deze thread lezen (yeah right): jongens, bedankt! Jullie hebben dit keer ECHT een wereldgame gemaakt!
Ti-ta-townportalOp dinsdag 25 juni 2002 20:48 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
of je verzamelt gewoon troepen rond de basis van de tegenstander en wacht tot hij aanvalt, en dan storm jij naar binnen met je 1337 invisible force
alleen n00bs weten het dan nog te verklotenOp dinsdag 25 juni 2002 21:04 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Ti-ta-townportal
Meer van die knightsbouwstables bouwenOp dinsdag 25 juni 2002 23:45 schreef Da Monkey het volgende:
Ik ben nu ook bij die ene missie van dat je die stad moet uitroeien maar ik weet niet wat het is, ik krijg die knights maar niet snel genoeg gebwoud. Als ik mijn eerste nknight af heb dan is hij al aardig aan het choppen..![]()
enige tips hoe je snel aan knights komt?
Erm... barracks dusOp woensdag 26 juni 2002 00:07 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Meer van die knightsbouwstables bouwen
et echte warcraft gevoel heb ik tot nu toe eignlijk niet gehad.. behalve dan toen ik me een klikvinger aandeed omdat ik wou dat dat schaap ontplofte.
Dat is wel weer tof de oude dingen zijn weer terug, de commentaren als je veel op zo'n ventje klikt (moet je bij de undead eens proberen er zit zo'n vent bij die gaat telefoneren en bij de humans zat er een die zegt op een gegeven moment.. wazaaaaaabi
Ff wat leesplezier toegevoegt
nadat ik het spel had uitgespeeld, speel ik alleen nog maar online. meestal in teams, gewoon je leger bundelen en de tegenstander 1 voor 1 kapot maken. ik ben helaas nog niet zo goed er in
ik zit nu bij de Orc campaign (Chapter 4 ofzow) maar ligt dat aan mij of is dat WC3 nou gewoon zo moeilijk!
Maar weet je wat de foking bink is: die Night Elves OMG(!) die hebben de koelste units, buildings, abillities etc.

Wat ik verder wel een teleurstelling is dat er te weinig poppetjes te bouwen zijn en dat de Undead zo veel minder zijn als de other races...
Maar het is een geweldig spel!
PS Op de site staat dat er een Collector's Box gemaakt wordt. KEWL
Maar de grtz
[HIValicious]
This is the Way.
waar ging dat level ook alweer overOp woensdag 26 juni 2002 00:46 schreef ThePriest het volgende:
ik ben nu net aan level 7 elves begonnen, iemand alvast tips? is weer zo'n stresslevel die je 45 minuten vol moet houden... heb niet zo'n zin om er na 44 minuten achter te komen dat mijn strategy sucked...
is dat dat je die blinde hero hebt en die skull moet pakken?
Nee, het level wat daarop volgt. Dan zit jij in 't midden met je elven-basis en je bent allies met de orcs EN met de human (die worden vrijwel direct al aangevallen door de undead). Je moet 45 minuten lang Archimonde ophouden dat hij niet de voet van de World Tree bereikt.Op woensdag 26 juni 2002 00:50 schreef vinkie het volgende:
[..]
waar ging dat level ook alweer over
is dat dat je die blinde hero hebt en die skull moet pakken?
ah die, laatste level (spannend!Op woensdag 26 juni 2002 00:53 schreef ThePriest het volgende:
[..]
Nee, het level wat daarop volgt. Dan zit jij in 't midden met je elven-basis en je bent allies met de orcs EN met de human (die worden vrijwel direct al aangevallen door de undead). Je moet 45 minuten lang Archimonde ophouden dat hij niet de voet van de World Tree bereikt.
move in het begin je troopen en een paar wisps naar de humanbase, zo snel mogelijk.
Bouw daar ancient protectors (3 ofzo), ancient of war (1) en moonwels (3 is wel genoeg).
Niet te vergeten is om ook direct de mijn links en recht in te nemen.
Een wispje houden (die de moonwells heeft gemaakt) om de protectors te reparen.
Nou je zult er snel achter komen dat de undead opeens gaan rushen en je het niet kan winnen, dit gebeurt trouwens al snel.
Dan vertrek je snel met je hero's en acient of war naar de orc base. in de orc base moet je het langst stand houden. gewoon zelfde principe en op ongeveer 9 minuten dacht ik valt de orc base en dan ben je zo goed als winnaar. Dan hoef je alleen nog maar de elfbase te verdigen, ancient of war meenemen naar je elfbase en ventjes maken
units om te maken: huntresses en van die herten met speren
dat moet wel genoeg zijn, soms een paar archertjes en constant zorgen dat je max units count hebt
/edit
Hield humans 20 min vol, orc ook 20 min, en ik had nog 5 min over
gewoon eerst een klijn groepie, dus arthas en een paar footman, en daar mee gaan rellen.Op dinsdag 25 juni 2002 23:45 schreef Da Monkey het volgende:
Ik ben nu ook bij die ene missie van dat je die stad moet uitroeien maar ik weet niet wat het is, ik krijg die knights maar niet snel genoeg gebwoud. Als ik mijn eerste nknight af heb dan is hij al aardig aan het choppen..![]()
enige tips hoe je snel aan knights komt?
arthas MOET altijd villagers uit blijven roeien
(jammer trouwens dattie geen chain lightning heb, wat is die spell relaxed zeg!)
maar gewoon alles tegelijk doen
heh, neuh, zorg dat je basis minstens 6 torens heb, alleen aan de onderkant, en zorg gewoon dat je knights blijft pompen. priests zijn ook aan te raden om dat ze automatisch de rest healen.
als je die sjit, hoe heettie nou, naja, die undead heor, uitroeit win je dus wat meer tijd zonder die undead.
ik heb dit echt 8 keer gedaan, als weer heel was, gelijk derop af en slachten die handel.
hij komt dus na tijdje weer terug, met meer beesten, en ook steeds een groepie dat je basis aanvalt (maar daar heb je dus die toren voor)
dus,
- min. 6 toren @ base.
- min 2 priests @ attack squads
- die undead hero blijven slopen (blijft leuk, het killen van die gozer
knights blijven pompen, zodat je dus 2 groepen heb, de knights voor killen van huizen, en de groep van arthats voor undead dude en killen huizen.
het mooi van warcraft (en alle rts games) vind ik dat je zo onwijs veel door elkaar moet (kunnen) doen.
aanvallen hier, verdedigen daar, torentje bouwen, upgradje doen, etc.
ik heb net paar uur Empire earth gespeeld...
als je echt wilt rellen, moet je dat doen... pfff die cpu tegenstander bleef maar bassisen bouwen...
bij WC3 had ik dat ook met dat 3e level van de orcs (dat je die zeppelins moet halen)
de orc ventjes gaan beetje te makkelijk dood, dus ik moest ondertussen steeds weer nieuwe nouwen/halen.
zo klote dat er niet een hero abilitie is die je units healt (zoals undead hadden, en arthas dacht ik ook)
met undead viel ik altijd aan, ff terugtrekken om te healen, en weer door raggen.
perfect!
maaruh, ik word nog arm met al die 2 cent die ik geef...
nighty night yall
Battle.net Spud#2543
Toch zaten er ook al elves in het oude warcraft. In de storyline worden er verwijzingen naar gemaakt, en de humans hebben ook elven rangers. En de undead hadden we ook al, als ally van de orcs. Deze nieuwe rassen zijn dan ook een logische uitbouw op de oude warcraft II storyline en wereld.Op woensdag 26 juni 2002 00:27 schreef Da Monkey het volgende:
ff iets heel anders. Weet je wat ik jammer vind van het spel, eignelijk ook weer niet, zijn die extra rassen. Ik snap wel dat het anders een erg flauwe 3e versie zou worden maar ja vind het toch wel een beetje jammer dat je nu met meer rassen kunt vechten.
Het echte warcraft gevoel heb ik tot nu toe eignlijk niet gehad.. behalve dan toen ik me een klikvinger aandeed omdat ik wou dat dat schaap ontplofte.
Dát is voor mij echt het ultieme warcraft gevoel.Dat is wel weer tof de oude dingen zijn weer terug, de commentaren als je veel op zo'n ventje klikt (moet je bij de undead eens proberen er zit zo'n vent bij die gaat telefoneren en bij de humans zat er een die zegt op een gegeven moment.. wazaaaaaabi)
Iemand al de grunt uitgeprobeerd? Die begint op een gegeven moment met "Me don't sound like Yoda, do I?"
* Diadem lag dubbel
Er zitten echt een ongelooflijke hoop leuke commentaren in, en ik heb ze nog niet eens allemaal uitgeprobeerd.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Anoniem: 32447
Btw die missie dat je het stadje moet slopen is e.z.
Niet moeilijk gaan doen met knights, gewoon een zooi footman (stuk of 12) en samen met arthas direct die demoon gaan raggen.
Met het groepje dat je over hebt ga je de huisjes slopen (ondertussen bouw je footman). Wanener de demoon terug komt sloop je 'm weer en zo ga je door.
Torenstjes bouwen is niet nodig, gewoon een groepje footmen in je basis hebben staan is voldoende.
En dan met je eigen hero, na het slopen van een huisje, attack move op de inwoners. Dan zijn de inwoners dood voor ze 'wakker' worden.
*ik heb al geprobeerd te zoeken met search, dus als dit een 2e post is van dit probleem sorry*
Ik start hem op en dan zie ik ff snel het logo linksbovenin en dan pats zwart scherm...ik hoor nog wel muziek, maar ook dat is van een slecht niveau.
Ik draai WinXP, heb een GeForce2MX, SBLive5.1, 1.2GhzAMD Athlon.
Misschien weet iemand van jullie hoe of wat?

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Anoniem: 17807
wie kan helpen?
Anoniem: 17807
Ja alle 3!Op woensdag 26 juni 2002 13:56 schreef Croga het volgende:
Heb je alle human heroes al gedood?......
Als je op het eind die palladin leraar van je gedood hebt ligt de urn vlakbij de brug waar je overheen gelopen bent. Het ziet er uit net als een potion of healing oid. Zo'n schatkist met goud.Op woensdag 26 juni 2002 13:45 schreef Nightwish het volgende:
Ik zit met de undead in level 2.. dan moet je de urn zien te pakken.. maar ik kan de urn niet vinden?
wie kan helpen?
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Die urn is in het bezit van Sir Uther Lightbringer (een level 10 paladin, oppassen dus!). Je moet die missie 3 paladins slopen, en Uther is de laatste. Die laat dan die urn vallen, en die kun je dan oppakken. Als ik mij goed herinner vind je hem links onderin, maar je kunt hem eigenlijk niet mislopen, als je de hele map onderzoekt.Op woensdag 26 juni 2002 13:45 schreef Nightwish het volgende:
Ik zit met de undead in level 2.. dan moet je de urn zien te pakken.. maar ik kan de urn niet vinden?
wie kan helpen?
Dat level is trouwens het enige minpuntje uit het hele spel.
Oudgedienden zullen zich Uther Lightbringer nog wel herinneren uit Warcraft II: Beyond the Dark Portal. Daarin was hij erg cool, een van je sterkste heroes. Vind het nogal jammer dat je hem dan nu moet mollen, Uther is voor mij heilig
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
laten wij voor hem bidden danOp woensdag 26 juni 2002 13:59 schreef Diadem het volgende:
[..]
Die urn is in het bezit van Sir Uther Lightbringer (een level 10 paladin, oppassen dus!). Je moet die missie 3 paladins slopen, en Uther is de laatste. Die laat dan die urn vallen, en die kun je dan oppakken. Als ik mij goed herinner vind je hem links onderin, maar je kunt hem eigenlijk niet mislopen, als je de hele map onderzoekt.
Dat level is trouwens het enige minpuntje uit het hele spel.
Oudgedienden zullen zich Uther Lightbringer nog wel herinneren uit Warcraft II: Beyond the Dark Portal. Daarin was hij erg cool, een van je sterkste heroes. Vind het nogal jammer dat je hem dan nu moet mollen, Uther is voor mij heilig
Ja,Op woensdag 26 juni 2002 13:45 schreef Nightwish het volgende:
wie kan helpen?
daar heb ik pook lang achter gezocht, het is een schatkistje. Ik denk bij de laatste doode hero...
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Eerst 29 juni, toen 3 juli, nu 5 juli?
Kan ik echt niet tegen, winkels die ik tot nu toe gebeld heb:
• Bart smit --> "Geen idee"
• Dixons (hij staat al in de folder!) --> "Mja, is een week of twee uitgesteld heb ik gehoord? :?"
• Toys 'R' Us --> "Bel volgende week dinsdag, dan komt de nieuwe lading binnen" (dat heb ik nu al 2x gedaan)
• Freerecordshop --> "Geen idee, hij staat al 2 weken besteld."
• E-plaza Utrecht --> "Uit m'n hoofd 1 juli"
Als je nog meer winkels weet, die meestal snel zijn, aarzel niet om ze te posten!
Die hebben die orcs wel. Je maakt een witch doctor en zet gewoon een healing totem neer. Werkt perfectOp woensdag 26 juni 2002 02:18 schreef TepelStreeltje het volgende:
de orc ventjes gaan beetje te makkelijk dood, dus ik moest ondertussen steeds weer nieuwe nouwen/halen.
zo klote dat er niet een hero abilitie is die je units healt (zoals undead hadden, en arthas dacht ik ook)
met undead viel ik altijd aan, ff terugtrekken om te healen, en weer door raggen.
perfect!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
NE hebben geen heal ventjes... die hebben heal gebouwtjesOp woensdag 26 juni 2002 15:43 schreef vinkie het volgende:
ff iets uit de wereld helpen
elk volk heeft heal ventjes
gewoon goed je ogen gebruiken
die heeft ook healingOp woensdag 26 juni 2002 15:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
NE hebben geen heal ventjes... die hebben heal gebouwtjes
je hero kan een healing rain doen als het goed is
Anoniem: 50624
Dan ga ik daar WC3 kopen, krijg 10% korting met die klantenkaart
Anders koop ik em wel bij MediaMarkt.
Ik weet dat ik de poorten 6110 tot 6210 moet hebben maar wat is de trigger die ik moet gebruiken?
Weet iemand dit?
Assume there are no rules and it's one big free for all
mja, zo voel ik me wel jaOp woensdag 26 juni 2002 17:23 schreef thekillerbean het volgende:
Voor iedereen die nog steeds onzeker is wanneer WC3 te koop is:
[afbeelding]
Anoniem: 24869
Was ook een beetje voor jouw bedoeltOp woensdag 26 juni 2002 17:32 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
mja, zo voel ik me wel ja
oh oh oh je bent ook eigenwijs ook hehOp woensdag 26 juni 2002 15:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
NE hebben geen heal ventjes... die hebben heal gebouwtjes
Druid of the Claw:

Rejuvenation
Heals a target friendly unit for 400 hit points over 12 seconds/
ben nu bij de level van de humans waar je die boten moet verbranden (wat is die paladin leerling een lul!
p.s. is het normaal dat je een food storage limit hebt? ik had juist gehoopt dat ze dat eruit gesloopt hadden (vond dat altijd lomp van deel 2)
het is amper gerealesed dus ik denk dat die uitbreiding nog niet bekend isOp woensdag 26 juni 2002 18:52 schreef Da Monkey het volgende:
He mensjes, is er al iets bekend over een uitbreiding voor dit masterlijke spel?
ben nu bij de level van de humans waar je die boten moet verbranden (wat is die paladin leerling een lul!) en daarvoor dus die ene missie dat je die basis moet vermoorden gehad, dat was wel erg simpel als je maar weet hoe het moet.
p.s. is het normaal dat je een food storage limit hebt? ik had juist gehoopt dat ze dat eruit gesloopt hadden (vond dat altijd lomp van deel 2)
en ja het is normaal dat je foodlimiet hebt.
het is juist handig met foodlimiet, nu moet je tactisch aanvallen ipv een massa ventjes te maken zoals bij Age Of Empires en flink te gaan rushen
maaruh, zowiezo vond ik die undead campaign vond ik beetje jammer...
alles waar je vet hard voor heb moeten werken als human (naja, hard
ik vond die arthas vond ik wel geinig...
Battle.net Spud#2543
hehe called the Far Seer, doe mij maar de BladeMasterOp woensdag 26 juni 2002 22:09 schreef OrkBozz het volgende:
wie is favo held?
mijnes de druid van de orcs
lichtballetjes gooien
BladeStorm bij z'n peons of midden tussen Necromancers of Ghouls (eerste ff naar toe lopen met Windwalk=onzichtbaar) en daarna nog Mirroren en met Critical Strike keihard meppen =)
demon hunter...Op woensdag 26 juni 2002 22:09 schreef OrkBozz het volgende:
wie is favo held?
lichtballetjes gooien
30% evasion en niemand raakt hem meer + massive damage van die andere
Idem zie ook icon. Met Single Player ben ik nog niet bij de Night Elves, maar online ben ik altijd de Night Elves met de Demon Hunter. De beste van allemaalOp woensdag 26 juni 2002 22:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
demon hunter...
[edit]
natuurlijk win ik ook altijd
30% evasion betekent dat ik je nog altijd 70% van de tijd raak. Starfall is naturlijk erg goed, dat kan ik niet ontkennen.Op woensdag 26 juni 2002 22:34 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
demon hunter...
Blademaster is ook vet goed, level 3 critical strike is in feite een +45% damage, en das een hoop. Onzichtbaar is errug handig, en dat bladestorm is gewoon alles vernietigend.
En een (undead) Thrall is ook relax. Je eigen ventjes kunnen healen is zo ongelooflijk goed. 11 ventjes in een groep met je hero, zodra er 1 geraakt wordt klik je er even op en is ie weer heel. (je kunt die spells op het portret kasten ja).
Ik moet nu gewoon gaan nadenken over de missies. Lomp door het labyrint heenstormen lukte dit level niet, ik was ineens dood ;-)
Alle levels t/m level 6 waren echter een koekje.
En 15000 lumber is te weinig. Ik had al 13000 en moest nog 2 Tree's of Life slopen. Dus ik allemaal onzin gebouwen bouwen om lumber kwijt te raken
Undead Thrall? Die kon toch alleen maar spirit wolf, chain lighting en earthquake? Maar hoe komt ie undead dan?Op woensdag 26 juni 2002 22:42 schreef Diadem het volgende:
En een (undead) Thrall is ook relax. Je eigen ventjes kunnen healen is zo ongelooflijk goed. 11 ventjes in een groep met je hero, zodra er 1 geraakt wordt klik je er even op en is ie weer heel. (je kunt die spells op het portret kasten ja).
Sorry, sorry, sorry, ik bedoel Arthas natuurlijk. De hero uit je eerste 2 campaigns. Mijn fout.Op woensdag 26 juni 2002 23:05 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Undead Thrall? Die kon toch alleen maar spirit wolf, chain lighting en earthquake? Maar hoe komt ie undead dan?
Thrall vind ik vrij slecht. Chainlighting is niet zo zinvol, Spirit Wolf is soms handig, maar ook niet meer dan dat. Earthquake is leuk, maar tsja... En die laatste optie leek mij zo slecht dat mijn level 7 hero hem nog niet eens (en dus al het andere op max
Ja, zo kwam ik er dus (serieus) achter terwijl ik de humans en undead al had uitgespeeld dat je je hero kunt "upgraden" (na de level up). Heb dus met minderwaardige hero's moeten spelen.Op woensdag 26 juni 2002 18:38 schreef JeanLucPicard het volgende:
Vergeten![]()
, kwam ik later pas achter eigenlijk
, gebruikte ze alleen maar in bear form
.
*schaam*.
PaladinOp woensdag 26 juni 2002 22:09 schreef OrkBozz het volgende:
wie is favo held?
lichtballetjes gooien
oh, die heb ik dan denk ik nog niet... (gezienOp woensdag 26 juni 2002 15:41 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Die hebben die orcs wel. Je maakt een witch doctor en zet gewoon een healing totem neer. Werkt perfect
zover ben ik dus nog niet (dat ik men ogen ook moet gebruiken bij het gamen, rechter arm wil nog net, linker arm heb ik tijden terug al geleerd)Op woensdag 26 juni 2002 15:43 schreef vinkie het volgende:
ff iets uit de wereld helpen
elk volk heeft heal ventjes
gewoon goed je ogen gebruiken
Battle.net Spud#2543
wat er met arthas gebuert is al gezegd, etc etc.
alles is ondertussen wel verteld.
en de moeilijke missie zijn ook al besproken...
beetje jammmer voor de noobs...
Battle.net Spud#2543
Wat wil je, het spel is al 2 weken uit?Op donderdag 27 juni 2002 00:16 schreef TepelStreeltje het volgende:
best wel heel erg veel spoilers hier...
wat er met arthas gebuert is al gezegd, etc etc.
alles is ondertussen wel verteld.
en de moeilijke missie zijn ook al besproken...
beetje jammmer voor de noobs...
eg nietOp donderdag 27 juni 2002 00:43 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Wat wil je, het spel is al 2 weken uit?
het moet nog uitkomen
ultimate is de starfall. echt zwaar dodelijk is dat.
ik wil ook nog wel beter kunnen spelen met de orcs (ff oefenen) de far seer kan earthquake, van een afstand, erg relaxt tegen gebouwen.

En dan dit nog. Ik was ff een custom gamepje aan het doen toen ik zo'n trollenwarenhuis tegenkwam waar ik het onderstaande artikel kon krijgen. (2 of them) Die zijn megavet die hakken hout bij het leven

p.s. sorry voor het zware screenshotje maar ja je wilt het toch in alle glorielaten zien
de onderste kun je alleen bij goblin labs huren in multiplayer en je krijgt ze in een bepaalde missie in single playerOp donderdag 27 juni 2002 01:38 schreef Da Monkey het volgende:
Ik wil jullie even wat delen. Mijn footmen spreken altijd voor een battle elkaar moed in en de laatste tactieken nog ff door. Dat doen ze zo:
[afbeelding]
En dan dit nog. Ik was ff een custom gamepje aan het doen toen ik zo'n trollenwarenhuis tegenkwam waar ik het onderstaande artikel kon krijgen. (2 of them) Die zijn megavet die hakken hout bij het leven. Wie kent deze en weet iemand of je ze ook kunt bouwen bij een bepaald ras of kun je ze alleen maar huren?
[afbeelding]
p.s. sorry voor het zware screenshotje maar ja je wilt het toch in alle glorielaten zien
ter informatie ze doen light damage en zijn meer voor hout hakken dat doen ze ook dan per 200
Echt een vet goed einde man. Orc campaign is definitely de leukste tot nu toe, met het mooiste verhaal. En het eindfilmpje is fantastisch.
Meer zeg ik er niet over ivm spoilers
De burning legion krengen zijn wel irritant trouwens. Komen er midden in je basis ineens 2 uit de lucht vallen. Gelukkig hebben ze alleen melee, dus met overal flinke batterijen guard towers met peons erachter gaan ze vlotjes omver.
Anoniem: 45522
Maar als 3 juli het spel uitkomt ben ik volgens mij de 1e in Drachten die hem orgineel ga kopen.. Single player kan ik nu al want die heb ik al .. maar gaat mij erom dat ik het Online kan spelen .. Battle.Net dus .. wordt toch maar ff het spel kopen dan ..
Hoe duur zou die trouwens ongeveer zijn als hij net uitgebracht is ?
Anoniem: 38690
psiesOp donderdag 27 juni 2002 08:14 schreef Da Monkey het volgende:
ik denk net zo duur als andere games.
€ 49.95 (oftewel TERINGDUUR maar hij is't waart)
Ikke dus mailtje gestuurd naar Blizard "Ik kan niet op Battle.net aangezien ik achter een firewall zit, hoe kom ik nou aan die update?"
even later zag ik dat de Gold helemaal nog niet te koop is.......
Afijn, om een kort verhaal lang te maken: reactie van Blizard:
"We do not support pirated copies"
Erm, je hebt een illegale versie en je verwacht hulp van de Blizzard support? Jeez...Op donderdag 27 juni 2002 08:47 schreef Croga het volgende:
Onwetende ik dacht dat de 1.34 update voor de Beta, bedoeld was voor de Gold...
Ikke dus mailtje gestuurd naar Blizard "Ik kan niet op Battle.net aangezien ik achter een firewall zit, hoe kom ik nou aan die update?"
even later zag ik dat de Gold helemaal nog niet te koop is.......
Afijn, om een kort verhaal lang te maken: reactie van Blizard:
"We do not support pirated copies"![]()
![]()
Jaah, die shredders zijn echt gaaf. Je hoeft er maar eentje te kopen (in het begin gelijk), en je hoeft nooit meer om hout je zorgen te maken. Al je peasents/peons/Scream ventjes (van Undead, ik weet effe hun naam niet), kunnen zich concentreren op goud mijnen/bouwen/auto-repair doen. Echt gaaf. Het scheelt echt een heleboel.Op donderdag 27 juni 2002 01:41 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
de onderste kun je alleen bij goblin labs huren in multiplayer en je krijgt ze in een bepaalde missie in single player
ter informatie ze doen light damage en zijn meer voor hout hakken dat doen ze ook dan per 200
Alleen weet ik niet waarom ik dit vertel, want dan weten jullie dit allemaal en heb ik geen voordeel meer
je bent te aardig om dit voor de nog niet wetenden te vertellenOp donderdag 27 juni 2002 10:36 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Jaah, die shredders zijn echt gaaf. Je hoeft er maar eentje te kopen (in het begin gelijk), en je hoeft nooit meer om hout je zorgen te maken. Al je peasents/peons/Scream ventjes (van Undead, ik weet effe hun naam niet), kunnen zich concentreren op goud mijnen/bouwen/auto-repair doen. Echt gaaf. Het scheelt echt een heleboel.
Alleen weet ik niet waarom ik dit vertel, want dan weten jullie dit allemaal en heb ik geen voordeel meer
Dit topic is gesloten.