Dan tank ik de laatste Officiele ook maar
Ja, dan is je zegelboekje sneller vol.
Nee ff serieus, aangezien ik helemaal verslaafd ben aan DeusEx draai ik 3056 , 3063 loopt om de 1 of andere reden zeer langzaam in DeusEx, die ik nu trouwens uit heb, maar aangezien het spel niet liniair is heb ik nog 3 eindes te spelen.
Nee ff serieus, aangezien ik helemaal verslaafd ben aan DeusEx draai ik 3056 , 3063 loopt om de 1 of andere reden zeer langzaam in DeusEx, die ik nu trouwens uit heb, maar aangezien het spel niet liniair is heb ik nog 3 eindes te spelen.
Niet op voorraad.
Heb Win ME kunnen regelen en dan gelijk maar ff een hoop drivers op die cd erbij zetten 
Maar dat zegelbokeje klopt wel aardig hier op het werk, ze houden keurig een Top 100 bij van hoeveel MB's met download (ik sta er nooit in
)
Maar dat zegelbokeje klopt wel aardig hier op het werk, ze houden keurig een Top 100 bij van hoeveel MB's met download (ik sta er nooit in
Ik hoop niet dat ze dat bij ons ook doen, ik zit de laatste tijd nogal veel op Tnet, tijdens werktijd.
Niet op voorraad.
Och, Tnet zal wel meevallen qua mb's maar als je al die Radeon drivers steeds moet downloaden en dan ook voor ME de laatste Live drivers e.d. (en de rest van de software welke je nodig hebt omdat dat thuis op een 56k modem niet opschiet) kom je wel een aardig eind
.
Gamez doe ik maar niet eens downloaden
.
Gamez doe ik maar niet eens downloaden
Anoniem: 11034
[Edward2] Kun jij mij ff een screenshot sturen van hoe Deus Ex er uit ziet op de Radeon? (Kan ik ff weg kwijlen)
edit:
Tiepvaud
Tiepvaud
Zijn gemaild.
Niet op voorraad.
Hmzz, sorry voordat iedereen gaat vragen, maar ik zou die screens ook wel even willen zien. Ga binnenkort ook radeon halen
tnx
tnx
Ik heb geen homepage ruimte, dus hoe krijg ik ze hier?
Ik mail ze naar jou ook wel, maar je moet er niet teveel van verwachten, die screenies zijn veel donkerder dan in het spel het geval is en ze zijn genomen op niet de mooiste levels.
Ik mail ze naar jou ook wel, maar je moet er niet teveel van verwachten, die screenies zijn veel donkerder dan in het spel het geval is en ze zijn genomen op niet de mooiste levels.
Niet op voorraad.
Coppermine, jij moet ze maar doormailen naar Brut@List, want het duurt een eeuwigheid voor die 4 mb aan shots zijn opgeload.
update:
ik kan nog niet eens 4 mb als bijlage mee sturen, naar jou Coppermine is jou Emailadres wel goed vermeld op Tnet of misschien is m'n Email box nog te klein???
Ik probeer er nu 1 te sturen.
update:
ik kan nog niet eens 4 mb als bijlage mee sturen, naar jou Coppermine is jou Emailadres wel goed vermeld op Tnet of misschien is m'n Email box nog te klein???
Ik probeer er nu 1 te sturen.
Niet op voorraad.
heheh, het is er maar 1;) ik had er eerst 4 gezipped tot 4,6 mb en dat was over m'n limiet, morgen helpdesk eens bellen hoe dat zit, helaas.
Ik heb gewoon een ingame shot genomen op 1280x1024x32 met detailed tex.(bmp)
Ik heb gewoon een ingame shot genomen op 1280x1024x32 met detailed tex.(bmp)
Niet op voorraad.
Redelijk leuk dat de Radeon, eerst toch wel
met enige scepsis ontvangen, zoveel reakties
weet los te peuteren...
Zelf ook zeer tevreden met mijn 32mb ddr radeon @ 190/190
met enige scepsis ontvangen, zoveel reakties
weet los te peuteren...
Zelf ook zeer tevreden met mijn 32mb ddr radeon @ 190/190
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Nee, de retail is nog steeds niet binnen, ze (sww) hebben ook geen idee wanneer.
Niet op voorraad.
Cancellen maar Edward, als de Radeon 2 echt in december er is. Hoewel in december in de US of A wil nog niet zeggen dat ie voor februari in nederland is
Ik weet ook even niet meer wat verstandig is, misschien idd wel wijs om te cancelen, is moeilijk te zeggen omdat er niks concreets te zeggen valt over zowel de levertijd van de Retail (Radeon1) als de levertijd van de Radeon II.
Niet op voorraad.
Moeilijk he 
Hoe hard mis je je VIVO ??
That's the question, voor de rest, die paar mhz sneller, zal het niet schokkend veel uitmaken. Je kan dan wel zeggen dat de Retail beter is te overklokken, maar waar wil je mee overklokken? Powerstrip vink maar wazig doen.
dus heb je 1000 piek over om nu al met VIVO te kunnen werken of heb je nog wel een paar maanden geduld ? (en wie weet, wil je straks helemaal niet meer die Radeon II omdat ... )
Hoe hard mis je je VIVO ??
That's the question, voor de rest, die paar mhz sneller, zal het niet schokkend veel uitmaken. Je kan dan wel zeggen dat de Retail beter is te overklokken, maar waar wil je mee overklokken? Powerstrip vink maar wazig doen.
dus heb je 1000 piek over om nu al met VIVO te kunnen werken of heb je nog wel een paar maanden geduld ? (en wie weet, wil je straks helemaal niet meer die Radeon II omdat ... )

Daar komt het wel ongeveer op neer, hoewel je natuurlijk wel de verkoop van m'n huidige Radeon mee moet rekenen, maar dan is het nog 500 piek voor ViVo en Retail? tsja, het is de enige mogelijkheid om dvd films te kijken op TV, misschien dat ik wel eens een apart DVD kaartje ga kopen.
Niet op voorraad.
Uniek
... ?
Btw check m'n aantal posts
...
Btw check m'n aantal posts
grapig hoor, tja ik moet nog cash vangen van een project maar dan komt die radeon 64mb toch echt wel
Dat was ik eerst ook van plan maar dacht wtf, ik haal gelijk de Retail, ik had nooit verwacht dat die zo lang op zich zou laten wachten, zou het tegen zitten met de yields ?Ik kijk het nog een weekje aan.
Niet op voorraad.
Ik heb besloten om in deze VAKANTIE mijn Radeon 64 MB DDR OEM te kopen, waar weet ik nog niet.
Ik denk bij GrafiCall (heeft iemand wel eens die 10% prijsgarantie gekregen), want wat ik bij HardData gelezen heb
. En als ik hem heb kan ik lekker de hele vakantie eindeloos genieten. En sparen voor mijn 1Ghz Athlon :):)
Ik denk bij GrafiCall (heeft iemand wel eens die 10% prijsgarantie gekregen), want wat ik bij HardData gelezen heb
Anoniem: 688
Sja ik betwijfel of die ooit in Nederland komt hij is nergens te verkrijgen. Zal wel aan Ati liggen wellicht dat die samen met die AIW hier verschijnt. Duurt wel lang;(
Geduld is een schone zaak
Geduld is een schone zaak
Oja Coppermine, ik had dat screenshot al naar je Emailadres gestuurd die hier in Tnet vermeld stond, vervolgens had ik DeusEx uit en van m'n schijf gehaald, de volgende dag werd die mail weer teruggestuurd, vandaar dus.
Niet op voorraad.
tnx anywayz, Speelt er iemand wel eens n64 romz met zijn radeon??? En welke emulator gebruik je???
[hjs] Waar heb jij die WinME vandaan?? Ik neem aan, niet uit de winkel. Want ik had ook een versie van WinME maar volgens mij was dat niet de Final
Anoniem: 13401
Moet eens proberen dat bestandje in je cab directory ergen in de windows dir te plaatsen.
Bij mij thuis zoekt windows daar zijn ontbrekende drivers!!
Kan het eens proberen
Bij mij thuis zoekt windows daar zijn ontbrekende drivers!!
Kan het eens proberen
Edward bestel je die retail voor F1069??. Zoveel staat die in de pricewatch van T.net. Puff zo duur ik denk dat je met een OEM veel beter af bent. OEM kost F819 scheeld je al weer F250 kan je weer stappen en meer verpleegsters versieren;)
Plus de OEM is er al en god mag weten wanneer de retail komt.
Plus de OEM is er al en god mag weten wanneer de retail komt.
Ik heb ook een OEM gekocht, ten eerste die paar mhz maken niet zo erg veel uit en de OEM kan ik dinsdag krijgen!!!
En nu alleen nog maar wachten en wachten en wachten en........
En nu alleen nog maar wachten en wachten en wachten en........
Anoniem: 9292
nou ik denk dat ik de oem maar neem
want de retail duurt wel erg lang.....lang...
want jullie zeggen dat het niet zoveel uit maakt of hij nu op 166 of op 183 draait
moet ook nog een ps2 kopen voor mijn vriendin..en voor mezelf ofcourse
ben erg benieuwd hoe de grafx van de ps2 eruit zien,van wat ik gezien heb op tv enz
ziet het er erg cool uit zoals DOA HARDCORE
of Metal gear solid II ....
is de ps2 nu sneller dan een radeon ??
johan
want de retail duurt wel erg lang.....lang...
want jullie zeggen dat het niet zoveel uit maakt of hij nu op 166 of op 183 draait
moet ook nog een ps2 kopen voor mijn vriendin..en voor mezelf ofcourse
ben erg benieuwd hoe de grafx van de ps2 eruit zien,van wat ik gezien heb op tv enz
ziet het er erg cool uit zoals DOA HARDCORE
of Metal gear solid II ....
is de ps2 nu sneller dan een radeon ??
johan
Als je erbij stilstaat dat de PS2 er alleen op gemaakt is om te gamen en daar dus geheel geoptimaliseerd voor is, kom je er achter dat je deze vergelijking niet kunt maken.
Waar ik win me vandaan heb, wat denk je natuurlijk eerlijk gekocht
.
Van een FTP dus en die FTP was van een bekende nederlander, nou ja bekend zijn bijnaam is bekend bij mensen met een Nvidia kaart.
Van een FTP dus en die FTP was van een bekende nederlander, nou ja bekend zijn bijnaam is bekend bij mensen met een Nvidia kaart.
Nou insane, ik denk dat ik maar een apart dvdkaartje ga kopen, voor m'n dvd stuff, dus ik ga m'n order cancelen, dus als je nog een Radeon wil, moet je weer bij TwisteR zijn.
Btw ik heb net Rune ff gespeeld, man wat loopt dat goed op de Radeon, 1280x1024x32 alles max. Het loopt als gesmolten boter en ziet er waanzinnig uit, vind ik 1 van de beste bijkomende voordelen van de Radeon, hij kan zo lekker overweg met UT engines:)
Btw ik heb net Rune ff gespeeld, man wat loopt dat goed op de Radeon, 1280x1024x32 alles max. Het loopt als gesmolten boter en ziet er waanzinnig uit, vind ik 1 van de beste bijkomende voordelen van de Radeon, hij kan zo lekker overweg met UT engines:)
Niet op voorraad.
Heb ik weer. Ach geduld is een schone zaak ik blijf nog hopen dat sinterklaas bij vroeg Twister langs komt;)
Vivo lijkt me inprincipe wreed als het klopt kan je ook zeg maar beelden opnemen van je tv, dus Twister als je iets hebt met tv-out/in (zit te springen hier voor de AIW) mailen me dan maar!!!!
Waarom kan ik nooit goede ftp's vinden? Altijd met ratio's superirri.
Ik duik maar ff mijn bed in, lekker dromen over mijn Radeonnetje
Ik duik maar ff mijn bed in, lekker dromen over mijn Radeonnetje
Ik ga nu maffen. Morgen vroeg op en F1 kijken:)
Zei je ftp's;) heb er zat ben zelf courier in die shit zet maar zelf een ftp op dan upload ik wel wat shareware (psst ik mag dat woord die ik wil gebruiken niet hier vermeldden:))
Mzzlz
Zei je ftp's;) heb er zat ben zelf courier in die shit zet maar zelf een ftp op dan upload ik wel wat shareware (psst ik mag dat woord die ik wil gebruiken niet hier vermeldden:))
Mzzlz
Er is trouwens een Radeontweaker on the way,
http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001385.html
http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001385.html
Niet op voorraad.
http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001416.html
Kom luitje, maak jezelf eens nuttig en reageer...
Kom luitje, maak jezelf eens nuttig en reageer...
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Heb ik (Skinner) al gedaan Zer0, jij had een probleempje zag ik, je kaart wordt niet goed herkend, hoe heb jij je drivers geinstalleerd, handmatig of met de ATI installer?
Ik heb de Retail nog niet gecanceld, ik wil uiterlijk deze week uitsluitsel..
Ik heb de Retail nog niet gecanceld, ik wil uiterlijk deze week uitsluitsel..
Niet op voorraad.
No problemos hier met de Radeon Tweaker, nou ja de shortcut staat er niet, maar dat is natuurlijk geen echt probleem
StarTrek Elite Force volgens Edward.
NFS 5 Porsche vind ik er erg mooi uit zien. (het racen zelf is niet zo ..., alleen wat quick races gedaan)
Parsec is wel een grappige demo, Vip2 is leuk en de meeste nvidia demo's doen het ook erg goed op de Radeon.
NFS 5 Porsche vind ik er erg mooi uit zien. (het racen zelf is niet zo ..., alleen wat quick races gedaan)
Parsec is wel een grappige demo, Vip2 is leuk en de meeste nvidia demo's doen het ook erg goed op de Radeon.
Ha lekker een vrije dag:), ja Elite force, Rune, Heavy Metal Fakk2, UT;), DeusEx zijn er een paar die echt een must have zijn (mijn smaak iig.)
Niet op voorraad.
ik las op Rage3D over een probleem met trillen van je beeld op 2d bij resoluties hoger dan 800x600, iemand last van???
Wat ik er van begrepen heb (en ik volg het allang niet meer) is dat met een bepaald type monitor ofzo, en nee, bij mij op 1024 is ie zo strak als een ...
waaaa op die monitor? heeft iemand nog meer die radeon+iiyama combinatie?
hoe zit het dan met een lg FT 795 flatron icm een redeon
iemand die deze combie heeft
hoe zit het met het beeldkwaliteit
iemand die deze combie heeft
hoe zit het met het beeldkwaliteit
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Anoniem: 9292
ik heb een maand ofzo geleden zo'n avi filmpje gezien van een demo van ati zelf
,met een vrouw en vissen ofzoiets??
vaag he`
`mischien weet iemand welke demo ik bedoel want ik kan er niet meer opkomen....
dan kan ik hem gaan zoeken...
vaag he`
dan kan ik hem gaan zoeken...

vaag he`
dan kan ik hem gaan zoeken...[/quote]Das de Radeon Ark Demo ... die staat alleen op de CD die je bij je Radeon krijgt, hij is niet downloaden (zover ik weet).
Ik krijg btw morgen eindelijk m'n spulletjes ... ben ik eindelijk van die P150 af en kan ik weer gamen :P:P .
Hey Ken ... niet echt razendsnel spul maar wel wat ik wil: Intel VC820 + 128MB PC800 RDRAM + Coppermine 800EB ...
* Bomberman is niet langer een OCer
...
* Bomberman is niet langer een OCer
Dat doe je toch redelijk snel die 1000ste post Geregistreerd op: 28 april 2000 
Maar nog even en ik heb die grens ook bereikt (tenminste de posts na BC2)
Volgens deze post op het Rage3D forum zijn er nieuwe drivers onderweg http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001486.html
TwisteR, wat weet jij hiervan?
Maar nog even en ik heb die grens ook bereikt (tenminste de posts na BC2)
Volgens deze post op het Rage3D forum zijn er nieuwe drivers onderweg http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001486.html
TwisteR, wat weet jij hiervan?
Jezus, waar blijft die postbode met mijn Radeon?
Ik vroeg opstaan om de postbode op te wachten, niemand.....
Als hij er voor 10 uur niet is laat ik hem ontslaan
Ik vroeg opstaan om de postbode op te wachten, niemand.....
Als hij er voor 10 uur niet is laat ik hem ontslaan
Ik wil je je hoop niet ontnemen maar,
volgens mij bezorgen ze niet op maandag.
Hjs, dat klinkt zeer veelbelovend!
volgens mij bezorgen ze niet op maandag.
Hjs, dat klinkt zeer veelbelovend!
Niet op voorraad.
Het is dan ook Dinsdag vandaag 
Tja dat krijg je ervan als je een dagje vrij neemt
En volgens mij leveren ze wel op maandag maar niet op zaterdag (ik kreeg mijn brander op een maandag staat me bij, omdat ze op zaterdag niet leveren)
Tja dat krijg je ervan als je een dagje vrij neemt
[Edward2] Het is vandaag DINSDAG....en hij is ontslagen!!! 
edit:
HJS was eerder, edward2 nog niet wakker???
HJS was eerder, edward2 nog niet wakker???
AAAAAAAARGGGGGHHHHHHHHH, geen pakje. 
Ik heb hem ter plaatse dood willen schieten, maar mijn Magnum 2.1 SemiAutomatisch was niet geladen.
Ik blijf de rest van de dag in mijn bed liggen. Snik, snik
Ik heb hem ter plaatse dood willen schieten, maar mijn Magnum 2.1 SemiAutomatisch was niet geladen.
Ik blijf de rest van de dag in mijn bed liggen. Snik, snik
Don't kill the messenger, tenminste ik neem niet aan dat Peter Post hem in zijn eigen zak heeft gestopt 
Ga Zeiken bij degene waar ie besteld is !
Ga Zeiken bij degene waar ie besteld is !
Volgens mij heeft ie dat wel gedaan, maar ja.
Ik had me er zo of verheugd. En nu heb ik het idee dat mijn leven geen zin meer heeft.
Snik...Snik
Ik had me er zo of verheugd. En nu heb ik het idee dat mijn leven geen zin meer heeft.
Snik...Snik
hehe gevonden?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Fuck you and the horse you rode in on!
Futue te ipsum et caballum tuum![/quote]Fuck you dus
ook wel leuk:
Podex perfectus es.
Ego te demitto!
Fac ut gaudeam.
Cave ne ante ullas catapultas ambules.
etc.
http://www.sfo.com/~wholebody/cnlgeek.html
Futue te ipsum et caballum tuum![/quote]Fuck you dus
ook wel leuk:
Podex perfectus es.
Ego te demitto!
Fac ut gaudeam.
Cave ne ante ullas catapultas ambules.
etc.
http://www.sfo.com/~wholebody/cnlgeek.html
Hjs ga nou eens aan het werk, je lijkt wel een ambtenaar;)
Maar das idd klote coppermine, weet je zeker door wie hij bezorgd wordt?
Anders bellen die zaak!
Maar das idd klote coppermine, weet je zeker door wie hij bezorgd wordt?
Anders bellen die zaak!
Niet op voorraad.
Wie ik? Het is gewoon ff rustig en daar genieten we van 
maar ondertussen doe ik een hoop kleine klusje
maar ondertussen doe ik een hoop kleine klusje
Ik zit ook altijd tussen m'n werk te gluren naar Tnet.
Wat ben ik nieuwsgierig naar die nieuwe drivers zeg, de Radeon moet nog veel sneller kunnen, kijk maar naar de bandbreedte tov de GeForce2.(ook al heeft de Gf2 iets meer fillrate)
Wat ben ik nieuwsgierig naar die nieuwe drivers zeg, de Radeon moet nog veel sneller kunnen, kijk maar naar de bandbreedte tov de GeForce2.(ook al heeft de Gf2 iets meer fillrate)
Niet op voorraad.
En nu maar hopen dat het waar is.
Kan me vaak genoeg herrineren dat iemand zei dat Daimond met nieuwe drivers zou komen
Nieuwe drivers, DX8 uit, en dat ook bij mij de post komt want dan heb ik Star Trek Elite Force
binnen.
btw. iemand die andere Radeon Tweaker al geprobeerd? http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001461.html
Kan me vaak genoeg herrineren dat iemand zei dat Daimond met nieuwe drivers zou komen

Nieuwe drivers, DX8 uit, en dat ook bij mij de post komt want dan heb ik Star Trek Elite Force
btw. iemand die andere Radeon Tweaker al geprobeerd? http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001461.html
Nope, laat ze nu eerst maar wat enablen.
Niet op voorraad.
Dit is een andere dan welke jij eerder hier noemde, er is dus nog een 2de persoon met een andere bezig (ook een stuk kleiner om te downloaden)
Ja dat weet ik, ik lees heel scherp;), maar daar kan je ook nog niks aanzetten.
Niet op voorraad.
Het is weer zo'n herkenningstest, maar het is iig geval mooi dat er aan gewerkt wordt, want powerstrip werkt uitermate wazig/slecht met m'n Radeon
Niet op voorraad.
Het wachten is op PS3, die beta zag er goed uit. Maar een Radeon Tweaker is nog mooier natuurlijk (met een goede uitleg)
Deed enable fast z-buffer het bij jou, bij deed hij het maar liep hij na een tijdje vast.
Niet op voorraad.
Dit topic is gesloten.