Radeon topic continues part IV

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

Topicstarter
Yo mensen ben ik weer eens :) (misschien crossposten maar ik vond de andere errug lang worden en de maximale replies werd bijna gehaald vandaar)

OK ik zit met een klein probleempje Twister misschien weet jij de oplossing hiervoor wel. Zoals jullie allemaal wel weten ben ik een hele trotse eigenaar van een Radeon 64MB DDR ViVo :) maar nu heb ik een probleempje met het volgende:

met de ATI WDM rage theater video heb ik een klein probleem hij vraagt naar een bestand genaamd NTKERN.VXD deze heb ik ondertussen in mijn windows en windows\system gedropt maar nog steeds geeft hij dit aan hierdoor kan ik dus mijn radeon even niet doorlussen naar mijn TV toe :(

hoe los ik dit op?? Heb al meerdere malen herinstalleerd maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 03:33
Hmm andere topic is nog niet vol .. stout stout stout ;) .. echter -> continues :) , eindelijk

[edit]-> oops je hebt de file al ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:03
hmm misschien dat je dat bestandje ook ff in de map VMM32 onder system moet zetten..

edit:
het was vmm32 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

omdat het nu wel goed gespeld is dan maar hier verder >:)

Bij Sharky staat een leuke videocard shoot out.

In steeds meer forums enzo lees je over hoe positief mensen over de Radeon zijn en hoe blij ze zijn van hun geforce af te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vindt je het gek??? Ik niet de beeldkwaliteit is gewoon superieur. De Geforce is alleen maar snelheid net als 3dfx terwijl De radeon De snelheid van de Geforce 2 combineert met de beeldkwaliteit van Matrox wat wil je nog meer??

Ow ja en niet te vergeten de superieure DVD playback :) en de ViVo heeft ook nog tv-out en video-in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 14:52
Eigenlijk zou ATI ook nog met Radeon casebadges moeten komen....dat zou wel leuk staan (Al worden het dan wel weer veel stickers op mijn kast: Athlon, Tweakers.net en de Radeon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 23:51

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Nou, bij mij zitten idd al aardig wat badges op m'n server: AMD, Tweakers.NET, Linux, TUX, en zelfgemaakte BoSS-badge ;)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Dit forum doet wazig, ik heb mijn posting van net geedit omdat de ati niet op nr 1 staat, een plaatje erbij gezet maar ik zie het niet terug ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat bestand in VMM32 map gooien heeft geen zin hij geeft het nog steeds aan HELLUP!!! please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Ben het trouwens helemaal eens met je opmerking hjs, over de videokaarten shootout van vandaag, een gamebundle betekent toch zo goed als niets op kaarten van 800 a 900 piek.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Thnx :)

Is dat Star Trek elite force van Raven trouwens al uit, las een stukje in de Spits er over en hij lijkt me wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja, en samen met de Radeon vormen ze een van de mooste graphics die ik ooit heb gezien.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Dan moeten we maar eens op zoek naar dat spel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Hij is echt hardstikke gaaf, AI is een beetje zwakjes, maar voor de rest zwaar ok.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Yo Insane ben je al ontslagen uit het ziekenhuis????

Ik bedoel hij zou maar 2 dagen weg blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

UH OH, verkeerde been afgezet ?
of zal ie verliefd zijn geworden op dat Poolse verpleegsterje en nu ik Gdansk zitten\liggen ?

Ik wordt trouwens steeds trotser op het feit dat ik een Radeon heb *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 688

Ik ben al weer terug guys. Heb wel iets last van me buik dus wordt 1 week vervelen hier:)
9 fokin stenen man echt niet normaal 4 gaatjes in me buik;( volgende week voor controle en hechtingen eruit
ik ga maar weer me bedje in
Edward de verpleegsters vroegen je tel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Zo, je hebt het overleeft insane:),dat moet je altijd maar afwachten met narcose;), maar goed, welkom back en beterschap, je zal zeker wel gaar zijn.
Maar een beetje tweakotine doet worden:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen flikker op tv jo echt saai zo:(
ben het zal met die tellsell (alhoewel de hydrowax er wel goed uit ziet hehe:))
al je radeon 64mb vivo al binnen?. Je kan beter effe op de AIW wachten lijkt me ietsjes cooler dan de vivo versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

3DMark Result: 5136 3D marks
CPU Speed: 459 CPU 3D marks
Game 1 - Helicopter - Low Detail: 106,5 FPS
Game 1 - Helicopter - Medium Detail: 72,7 FPS
Game 1 - Helicopter - High Detail: 32,7 FPS
Game 2 - Adventure - Low Detail: 103,5 FPS
Game 2 - Adventure - Medium Detail: 69,6 FPS
Game 2 - Adventure - High Detail: 42,9 FPS
Fill Rate (Single-Texturing): 290,9 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing): 611,3 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light): 6233 KTriangles/s
High Polygon Count (4 Lights): 4137 KTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights): 3248 KTriangles/s
8MB Texture Rendering Speed: 299,1 FPS
16MB Texture Rendering Speed: 288,0 FPS
32MB Texture Rendering Speed: 218,5 FPS
64MB Texture Rendering Speed: 102,4 FPS
Bump Mapping (Emboss, 3-pass): 170,2 FPS
Bump Mapping (Emboss, 2-pass): 236,1 FPS
Bump Mapping (Emboss, 1-pass): 453,6 FPS
Bump Mapping (Environment): 138,9 FPS

radeon 64 ddr 183/183
abit be6rev2
pIII 700@933
128mb pc133
default test 3dmark2000

Is er nog Iets wat ik met mijn systeem kan doen om het te verbeteren?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nee m'n Vivo retail is nog niet binnen, helaas.
AIW is wel leuk ja, maar ik heb naast m'n tweakhobby ook nog een beetje een auto insteresse en zodoende zie ik soms de bodem van m'n portemonee angstig in zicht komen, en die AIW zal wel weer duurder worden in 64 mb retailformaat, dus ik hou het maar op de ViVo.
Stalker is dat op 1024x768x16?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie net bij theregister.co.uk dat de radeon 2 in december komt das zo'n 1,5 maand:). Wellicht de moeite waard om te wachten plus ATI komt eind deze maand met price cuts;)
wordt een mooie eind 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker

Stalker

Leon 20 VT Topsport

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 17:22 schreef edward2 het volgende:
Stalker is dat op 1024x768x16?[/quote]Ja dat is op 1024x768x16
Default dus.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9292

edward2
waar heb je hem besteld (retail 64mb)

want de retail 64mb versie is nog niet echt
volop in ned...

johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Bij SWW, maar ze weten nog steeds niet waneer ze nu leverbaar worden, ik heb nu een preproduktiemodel zonder ViVo, excelent kaartje dus, maar wil een ViVo erbij en ik ben ook maar gelijk maar voor de Retail gegaan, deze is wel wat duurder dan de oem maar ik lees zeer positieve berichten over de overkolkbaarheid van de retail, sommige halen 225/225, terwijl het bij de Oems zeer wisselend is, sommige halen 170/170 niet eens andere 190/190.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Stalker ik denk dat dat een heel goed resultaat is, probeer 32 bits kleur eens, dan zie je de Radeon dichter naar de GF2 kruipen.
In de "oude" Radeontopics staan veel resultaten op 32 bit, 32 bits is de radeon bijna net zo snel als 16 bits (kleur dan tenminste)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
klopt ATI vindt 16bits schijnbaar niet belangrijk net als ik :)

Maar heeft niemand een oplossing voor mijn probleem??? die gasten van de helpdesk meelen namelijk niet echt snel terug. of mijn ISP mailserver was weer eens gaar ARGH!!! de helft van mijn meeltjes komen volgens mij echt niet aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik wil niemand hier aant huilen maken maar dit las ik net op www.Rage3d.com :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>No more RADEON MAXX? - 4:58 pm EST - diesel [Comments (0)]

According to several sources and simple logic, it seems like we will not be seeing a MAXX version of the RADEON as planned. RADEON II will be announced during Comdex Fall 2000 (Nov. 13 - 17) and will be available in either December or early 2001. RADEON MAXX was originally planned to be released 3 months after RADEON started shipping, however we will still see a MAXX version of the RADEON II come out in Spring 2001 as planned. ATI's true next generation part, codenamed "R300", will be released during the summer of 2001, 3 months after RADEON II MAXX release. With ATI claiming the RADEON II to have twice the performance of the original RADEON, there would be little demand for the RADEON MAXX if it was released.

Another note, ATI will not be phasing out the RAGE 128 Pro. According to the company, RAGE 128 Pro sales are expected to be similar to RADEON sales. They have yet to even phase out the RAGE IIc as it can be found on Dell's latest Poweredge servers.[/quote]Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net2/shocked.gif ... ;( ... :'( ... Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net2/sad.gif ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok daar gaat plan A;)
op naar plan B Edward mail me als je je Radeon 64 MB ViVo hebt;)
De jouwe is 166/166 geklokt he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Btw welcome back Insane :) (sorry beetje laat ...). Ff iets off-topic (plz don't flame me, plzzz >:) ), Team Radeon schiet voor geen meter op zo dus ik ga denk ik (ook?) sparen ... ik weet alleen niet precies hoe. Moet ik dan gewoon zeg 30000 blokjes fetchen .. twee weekjes grazen en dan met de hand flushen? Of is daar een andere instelling voor ... ennuh *uche* TwisteR .. Edward .. waar blijven jullie blokjes >:) *uche UCHE* ...

[edit]-> Hjs jij bent toch al member hé (Swat)?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Yups, ik flush naar Team Radeon, maar die paar celeron 400's hier op het werk doen niet zo goed hun best :(

9 stenen (nier toch?) fijne operatie :(
Welcome Back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jo,

Swat is me broertje;)
Ik weet van Hjs niet hoeveel mhz hij heeft vandaar dat ik hem nog niet had geadd als je dat effe asap wilt doorgeven;)
Ik spaar momenteel ook. Met deze instelling:

[parameters]
id=teamradeon@hotmail.com

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

[rc5]
fetch-workunit-threshold=9000
fetch-time-threshold=1000
networking=no
preferred-blocksize=33
randomprefix=218

zorgt echter wel voor dat het voldoende is gefetched als je fetch op is flush die automatisch;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nou okay een wilde gok dan maar.

1. 400 mhz Celeron die 24/7 in ieder geval
de werkdagen graast

Daarnaast nog een aantal celeron 400's die alleen aanstaan als de personen aanwezig zijn, ik schat dat het er 4 of 5 zijn, tijd terug dat ik het installeerde en ondertussen is het hier en daar weer verwijderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
Stalker, dat is geen slechte score....mag ik vragen hoe jij je geheugen hebt staan (CAS2??). En is dit op een schoon systeem?

PS: TwisteR kan niet meedoen met Team Radeon.
Thuis ben ik namelijk zeer weinig online, tenzij ik aan het gamen ben natuurlijk. En hier op het werk krijg ik zwaar gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het boeit me eigenlijk voor geen meter, die codes kraken, vertel der is wat meer over over, of een linkje, misschien dat m'n mening nog wel eens kan veranderen.
Insane ik geef je wel een mailtje als het zover is, maar ze (SWW) hebben nog geen idee when.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

http://www.tweakers.net/reviews/123 voor de koeien ;)

Nu toch een VIVO Edward? Had ik het toch goed begrepen een tijdje terug *D .
Je bent dan wel de persoon die de meeste verschillende Radeons in zijn pc heeft gehad denk ik >:) (wat testers en mensen als TwisteR uitgesloten natuurlijk)

Waar staat trouwens meer info over Team Radeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edward take your time studiefinanciering komt toch over 8 dagen. Moet wel zeggen dat ze hier in Nederland wel erg traag zijn met Radeons in Amerika enzo is bv de AIW er al 1 maand verkrijgbaar.

http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp?id=81

http://stats.distributed.net/rc5-64/psearch.php3?st=teamradeon@hotmail.com

Volgens mij werkt die dpc.org niet het updat helemaal niks (ook niet van andere teams, dus we zijn niet de enigste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Okay, thanx. Nooit aan gedacht om bij DPC te kijken. De distrub.. pagina wist ik natuurlijk wel.

btw ben ik nu de enigste die meer dan 1 pc laat grazen of zijn mijn mhz-en nog niet verwerkt? en doe maar hjs ipv Hjs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik hier 2 pc's alleen gebruik ik voor de 2e pc me broertjes nickname
je mhz is al verwerkt:)
boven 5000mhz grazen we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-06 21:56

reapher

Z POWER

had je mijn mhz al verwerkt :)

das een 950 nu, er komen nog een paar kleine mhz bij

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Edward, voor de eer van de Radeon moet je tenminste op je werk een aantal pc's "besmetten" met een koe ;)

Mhh, waar werkte je ook alweer mee, een P166 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja ze zijn hier traag met het leveren tov Amerika, de Retail is al maanden te leveren in de US en al een maand of meer in de UK.
8 dagen zal het waarschijnlijk nog wel duren insane.
Ja hjs ik wil toch wel wat DVD'tjes op de TV gaan kijken en een beetje video editen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Hjs, het automatiseringsbeleid van de rijkswaterstaat laat daar dus echt geen ruimte voor open, alles is beveiligd tegen exe files en andere "vreemde" bestanden en of programma's.
Ja, ik werk met een echte ambachtelijke, handgemaakte P166, dat is lekker thuiskomen joh, als je dan je up to date pc'tje weer aanzet;)
Het is nog een wonder dat ik op deze site kan komen.
Ik zie trouwens net de Prophet2 Ultra voor 1800,- in de pricewatch staan! 1000 piek meer dan de Radeon 64 mb!

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reapher welcome to the Team Radeon
we grazen met 6299mhz
Ed hoop dat er tegen die tijd geen leuke alternatieven verschijnen (ben best weg van de AIW;)
F1800 fokin shit zijn ze stoned ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nou ja, ik heb zo'n vermoeden dat je toch wel een aardig betaalde baan heb (tenminste in het tempo dat jij hardware koopt ;) )
(tja of een vriendin\vrouw met een zakgeld)

Alleen dan geen auto van de baas? of had je een weekend auto gekocht laatst?

De ultra lijkt me een hele leuke kaart om te gamen maar ik vermoed dat er weinig mensen zijn die die kaart kunnen betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nou dat valt wel meer hoor hjs, bij een goed betaalde baan stel ik me toch iets anders voor, maar we mogen niet klagen:)
Nee geen weekendauto, ik ben ook nog een autoliefhebber, en dat soort hobbys kosten echt een vermogen, maar ik woon (nog) bij moederlief thuis, dus dan heb je wat (meer) om uit te geven dan als je een zware hypotheek om je nek heb hangen;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

*D

Wat voor auto('s) heb je nu?

Tja hypotheek, zucht, en dan te bedenken dat ik mijn huis al in 1994 gekocht heb, toen waren de prijzen nog vrij normaal, ik kan het nu verkopen voor meer dan 2x zoveel (maar ja je moet toch ook wat terug kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker

Stalker

Leon 20 VT Topsport

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 09:42 schreef TwisteR het volgende:
Stalker, dat is geen slechte score....mag ik vragen hoe jij je geheugen hebt staan (CAS2??). En is dit op een schoon systeem?
[/quote]Nee het systeem moet echt nodig een keer geformateerd worden.
Het geheugen staat op cas 3-2-2.
Het wil met geen mogenlijkheid naar cas 2-2-2
Maar bij 3dmark2000 zie ik nog wel hogere scores staan.
Toch nog maar iets verder klokken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb altijd een VW CorradoG60 gehad, die is 2 maanden gejat:(, heb nu een Corsa'tje GSI met alles erop en eraan, scheelt weer wat in onderhoud tov die Corrado, dus hou ik weer iets over voor de PC.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

http://www.mindstorm.nl/corrado/

dus deze kende je wel, is een ex collega van mij (ron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja, die ken ik, ik zou best wel weer naar een Corrado terug willen, een Vr6 2,9 ltr. ofzo:9

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

dubbel.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik heb welleens in die Corrado van Ron gezeten en inderdaad zijn dat erg leuke auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe mij maar een Toyota Celica (nieuwste model) die is LAUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Mooie wagen, maar 60 mile ligt niet binnen m'n budget;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over 5 jaar heb ik die celica (hopelijk;)

Afbeeldingslocatie: http://www.toyota.nl/images/cel_intro_im.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbits
  • Laatst online: 27-04 19:07
Hee wat krijgen we nou auto's ?!?
Kom heren effe terug naar Radeon.
'k heb zojuist m'n eerste koetje gedownload en zodra ik het beestje begrijp heeft Team Radeon er een member bij.

duron600@800/2.72 Mkeys (geloof ik)

egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik kreeg vanmorgen bij Tweakers.net zelfs auto's te zien ;)

oja, welkom bij het Team en over 5 jaar in de Celica al weer oud en wil je de ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yo Qbits,

Gewoon het volgende in je DNETC.IN zetten en je bent klaar:

[parameters]

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

[rc5]
fetch-workunit-threshold=9000
fetch-time-threshold=1000
networking=no
preferred-blocksize=33
randomprefix=218

Als je denkt dat je klaar bent geef dan maar een schein dan kan ik je adden. Mijn Duron 600@855 (114x7,5) doet 2,83 mkeys;)
Hjs laten we zo stellen de Celica is een soort droomauto voor me die nog een beetje betaalbaar is;)
er zijn tig auto's die veel mooier zijn maar dat zijn niks anders dan dromen. Laten we maar inderdaad terug gaan naar radeon topic. Op rage3D wordt bevestigt dat de Maxx echt wordt gecanceled, das nou jammer. Check tis out:

I've been having other people run my ultra.cfg ultimate Q3 quality settings. Basically designed to test "next generation" game loads with up to 10x the poly count and 4x the texture load.
Interesting stuff is this (all results in 640x480x32, demo1):

My Athlon 700 with Geforce DDR: 27.4
An Athlon 700 with V5 5500: 25.2
Athlon 1.1 with V5 6k: 38.2
Athlon 1.1 with GF2 Ultra: 40.3
Athlon 700 with Radeon 64DDR: 77.2

Eat dust Nvidiots;)
Tis natuurlijk te betwijfelen in hoeverre dit waar is aangezien ze met de v5 6000 aan het benchmarken zijn. Plus de Radeon haalt die 77.2 met een veel lager geklokte cpu ik ben benieuwd wat die met een 1.1Ghz zou doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik las het ook vanmorgen *D

This is the Twister logo from S3 Graphics
Afbeeldingslocatie: http://www.s3graphics.com/photodesk/twisterlogolow.jpeg

O Ja, net nog een echte IBM p3-500 met een koe besmet, helaas staat deze pc erg weinig aan, wordt alleen 1 week in de maand gebruikt om wat data op te halen van de citroen dealers (en dan te bedenken dat mensen hier nog met een p-133 moeten werken)
maar ik zal proberen hem zoveel mogelijk aan te laten staan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

hmm ja auto's hierzo = offtopic :P graag op ICQ of via e-mail gezellig verder babbelen, maar bezoekers komen hier om over videokaartjes te lullen hé.

Begrepen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik zie dat jij in ieder geval niks van auto's afweet, BMW :r

;)

mhhh, er komt meer dan alleen BMW langs bij jouw *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shitzooi

ik wil eigenlijk de radeon64mb retail hebben
maar over 2 maanden komt de radeon II
(dat heb ik gelezen of dit waar is??)

nu zit ik weer te twijfelen of ik de radeon I
wel zou nemen.......

met de radeonII weet je zeker dat je alles op max kan zetten voorlopig dan.

maar wat zal de prijs zijn ? en zit er ook een video-in op??

of zou de radeon I ook nog lang mee gaan
ik wil alles op max zetten en 1280*1024*32
(athlon600@666)

johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

De Radeon 2 zal dan wel uitkomen in December maar voordat hij hier leverbaar is is het zeker februari :(

(tenminste zo ging het met de Radeon zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk toch dat ik de radeon I neem
ik ben het wachten wel moe.moemmoeemoeee

ik wil ook wel eens het beeld zien van de radeon ,heb al een zooi demos gedownload
en die werken nu nog niet ..

heb nu voodoo2 12mb moet toch een grote
vooruitgang zijn.
ik vind het toch wel knap dat de voodoo 2
in UT bijna 60fps geeft (800*600) ik vind het beeld nu al mooi laat staan op een radeon
......

johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbits
Oke Insane koetje graast, ben nog op zoek naar enkele instellingen.

priority= ok

f workunit tre. =9000
f time tre. =1000
network - nog niet gevonden
pref. blocksize=33
randomprefix-nog niet gevonden

Nog niet echt de tijd ervoor genomen.
Ik draai een duron 600@800 (8*100 ga binnenkort verder, alles op z'n tijd)
vandaag gemid. 2,82 Mkeys
btw waar dienen fetch time treshhold en randomprefix voor.

gegroet..

egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
alle instelling zijn hier en bij T.net te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8204

wat een zeik-topic is dit zeg !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbits
Ah dag Reaper, fijn dat je even langs bent gekomen om het niveau hier wat op te krikken met je waardevolle opmerking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Goh Reaper jij bent anders niets beter MUAHAHAHAHA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11034

Na 2 dagen heb ik alle topics gelezen (had wat in te halen, school). Ik heb nog steeds geen Radeon om dat ik zat te wachten op de MAXX, maar die komt dus niet. En ik heb ook geen zin om te wachten op de Radeon 2. Dus....
Binnenkort (eind okt, begin nov) ga ik mijn radeon halen. Eindelijk.
Is het zo dat de radeon niet goed werkt onder mobo's met een via chipset. Is er een Socket A mobo zonder via??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm Ik heb een Abit KT7-RAID hiero maar nergens problemen mee in ieder geval niet wat het moederbord zijn schuld is.

ik zit nog steeds van dat NTKERN.VXD probleem, maar dat kom vanwege de slechte installatie die ik gedaan heb, maar nu wil ik het goed trekken maar dat doet ie niet kan iemand mij nou eens helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen.
Zal ik eerst een Thunderbird 900/1000 kopen of eerst een Radeon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik weet niet wat voor CPU je nu hebt maar als je veel games speelt is een goeie videokaart veel belangrijker ... zo zou ik liever een PII 450 hebben met ATI Radeon dan een T-Bird 900 met TnT2 oid ... je begrijpt m'n punt ;) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Bombermann] Verwacht jij dat de Radeon in prijs gaat zakken, binnen de volgende 3 maanden??? Ik bedoel dan niet een gulden ofzo maar iets van 50 a 100 pietermannen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Tuurlijk, 3 maanden is een lange tijd in compuland ... tegen die tijd zal de prijs zeker meer dan 100 piek gedaald zijn (tenzij er een ernstig tekort aan DDR-SDRAM zal ontstaan oid;)). Bij SWW kost de 64MB DDR ViVo 'nog maar' 829,- en dat terwijl de kaart hier net uit is ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik meen dat Ati eind deze maand me price cuts voor de radeon price cuts zijn nooit een paar gulden ik denk dat de price cut tussen de 10 a 20% zullen zijn. Das dus op zijn minst F85 goedkoper en op zijn meest F170. Dus ik denk dat we soon de Radeon 64 Mb ViVo voor zo'n F700 in de schappen mogen verwachten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eerst zien dan geloven Hij draait nu al lekker en Nvidea ga geloof ik ook niet zijn prijzen laten zakken dus zie ik het nut niet in om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edward check this out:

Radeon 64 MB DDR w/ VIVO $250 shipped
AIW Radeon 32 MB DDR w/ TV Tuner $230 shipped
Radeon 32 MB DDR $165 shipped

hij vraagt echter ongeveer $35 verzendkosten
das dus de AIW $265 kost dus F675 inc verzending. Wellich het moeite waard snaar strak prijzen
de kaarten zijn allemaal retail. Dit is zijn email terryyu@ucla.edu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Insane, waar heb je dat gezien?
En edu? welk land is dat?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
edu is een educational domain extensie dus het kan overal vandaan zijn. Zal waarschijnlijk wel VS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

Kan iemand mij vertellen of er fatsoenlijke driver support is bij die radeon voor win2000?

Ik had ergens gelezen dat zo'n 50% performance penalty bij gebruik onder win2k

Is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7417

Joooooo mensen ik heb een probleem met mijn radeon en ik zou graag wten of die bij de andere radeon bezitters ook bestaan,

Systeem:
Asus A7 V
Thunderbird 1000
Monitor: IIyama VM pro 450
Radeon 64 MB Vivo ( oem )
Laatste drivers

Ik heb 2 problemen

Mijn beeld blijft wat trillen, al van alles aan gedaan. Ati is zo aardig om niet te reageren op mijn mail. In www.rage3d.com wordt er ook al melding van gemaakt en
het blijkt met name zo te in combi van videokaart en type beeldbuis
Wat denken jullie zou een BNC kabel het kunnen verminderen?

2:
Het duurt ongeveer 10 minuten voordat het beeld de randen bereikt van de monitor.
Ik had dit soort problemen niet met mijn
Tnt 2 ultra

ps ik vind het best wel k***e trouwens dat Ati niet reageerd op mijn mailtjes

Alvast bedankt

Greetzzzzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Aha, maar ja, waarschijnlijk alleen betaling via creditcard, maar die prijzen zijn goed.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Over dat probleem heb ik ook al eens gelezen, een gozer uit Zwitserland met een monitor van 4 ruggen (SonyF500)!
Ik heb de topic niet meer gevolgd, maar ik geloof dat Bomberman ook zo'n Iiyama heeft, dus die zal wel even willen replyen;)
Dat van die zwarte randen (pas na 10 min. op uiteindelijk wijdte) heb ik ook, (sterker ik krijg m'n beeld nooit precies in alle randen/hoeken) ik heb altijd gedacht dat dit aan de monitor lag.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

Nou heb nu wel genoeg over die radeon gelezen...

Ga maar snel ff mijn Geforce DDR + Duron 600 verkopen en een Radeon 64mb DDR halen + TB 900

ATI, here I come!

Past ook wel goed bij elkaar niet? AMD ATI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb de topic niet meer gevolgd, maar ik geloof dat Bomberman ook zo'n Iiyama heeft, dus die zal wel even willen replyen[/quote]Ik wil best replyen alleen ik heb geen oplossing voor je probleem ... ik heb zelf idd een Iiyama met Diamandtron(=Trinitron) type beeldbuis maar ik heb zelf nergens last van (met Radeon 64MB) ... Noemen ze op Rage3D dan geen oorzaak/opl.??

--------------

O ja ik zit t/m woensdag (misschien iets langer) met een Pentium Classic 150 @ 205MHz (Athlon is verkocht) ... geen blokjes van mij voor Team Radeon dus ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gevraagt of die ook naar Nederland stuurt. Dit is zijn reactie:

Um, it's a little bit harder, because of payment and also because of shipping. Two people tried to buy from Sweden, but ended not buying because of the hassle. I think the extra shipping charge would be about the same, around 35 dollars..

Ik ken deze gozer via http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001158.html

Hij schijnt een erg goede service te hebben door bv snel alles te shippen ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
Rivotril, ik heb het vermoeden dat het toch in je monitor zit. Ik heb namelijk dezelfde combinatie, op de monitor na, en heb geen enkel probleem met trillend beeld o.i.d.

**NEWS FLASH**

Ik heb een mailtje van ATI gekregen dat ze alle huidige All-In-Wonder kaarten phased-out hebben. Het is dus niet lang meer wachten op de All-In-Wonder Radeon.
Prijzen ed heb ik nog niet....maar ook die komen vanzelf mijn richting op.

(Ik denk dat het tijd wordt om even een sample op te vragen bij ATI ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Heeft er gister iemand geflusht voor Team Radeon of hebben we er zulke goede leden bij?

Goede ontwikkelingen :) http://www.rage3d.com/forum/ubbhtml/Forum13/HTML/001196.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

TwisteR, heb jij enig idee waar die retailuitvoeringen blijven?
Hebben soms moeilijkheden met vertalen (ivm boekjes ed.;))

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb per ongelukt geflusht;(
al me blokjes was op dus ging die automatisch flushen en weer fetchen. Ik heb best wel intresse in de AIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

http://www.gamebasement.com/pages/home.asp?nav=articles&id=37

UT Texture Compression II

Edward2, jij hebt toch Win Me runnen, werkt dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Excelent, ik heb eigenlijk de ballen verstand van OS 'en, maar ik heb het idee dat WinMe beter op fouten en conflicten controleert (en deze herstelt)dan W98, heb eigenlijk zelden vastlopers, blauwe schermen ed.
Ik ben wel iemand die zijn register goed schoon houd en alle overtollige bestanden uit m'n Win/sys dir gooit, want ik heb een bloedhekel aan overtollige bestanden.
Performance is gelijk aan W98 of een tikkie sneller (3dmark2K) als Win98.
Ik draai nu met 3056 ATI driver en Dx8 RC0 en alles loopt hardstikke goed.
Of bedoel je UT openGL met de Lokidriver, dat loopt ook waanzinnig;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik zal die Lokidrover ook maar eens tanken dan. Of is dat alleen voor UT (heb het verhaal nog niet gelezen)

Wat zijn nu precies die "special purpose drivers" bij Ati?
(Sharky had geloof ik de review ermee gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is driver versie 3063 meen ik;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Loki is de OpenGldriver.dll voor UT onder openGL met de S3TC tex.
BTW, die 3063 loopt slecht mij.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbits
Nog effe voor de zekerheid, ik heb de instellingen van je post over genomen maar kan "network en randomprefix" niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbits
Overigens mijn oprechte medeleven wat betreft uwer Radeon Maxx.
Opdat u maar snel over deze tegenslag mag heenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13634

459 cpu marks moet daar niet ergens een punt staan? :) of is er al een cpu mark 2000 ?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.