nou, ik heb ook eindelijk tijd gevonden om dat spel eens
te proberen, wel een beetje een HD verslindend monster
(die versie van mij is 2 gig geinstalleerd)
eerste indruk: een verbetering op UT, want mijn belangrijkste klachten over dat spel hebben ze gefixt
de kereltjes zijn weer kleiner (zoals in unreal1), de levels zijn groter (ook zoals in unreal1), en het ziet er minder tekenfilm-achtig uit. bovendien zit er weer een variant in van het Enige Ware Level, namelijk DMMorbias, dit keer met rifle (lightning dinges) en een beetje health toegevoegd
minpuntje van het spel tot nu toe dat het niets lijkt toe te voegen aan unreal en UT, het is gewoon meer van hetzelfde
ik heb nog niet een nieuw wapen gevonden, voorlopig zien de wapens er anders uit maar doen hetzelfde als die van UT
maar ja, UT vind ik niet veel aan en unreal1 wordt niet zo veel meer gespeeld, dus als dit de moeite waard is ben ik er wel blij mee, want de grote massa gaat toch altijd over naar het nieuwste spel
nu alleen nog uitvissen hoe ik het online kan doen, of in elk geval op een LAN
welke build het is weet ik niet, hij is in elk geval voor 15 dagen (maar niet voor lang meer

)
er zit wel een optie op voor online, maar dan vindt ie geen servers, en een IP invoeren lijkt ook nergens te kunnen
vereist het hier een patch, of weet iemand een console commando?
wat mij verder nog opviel is dat je bijna altijd een headshot krijgt met dat bliksem ding, of was het toeval
en schoot ik gisteren toevallig altijd raak?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB