Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
dan kom ik eens kijken
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Verwijderd
djgero schreef op 01 augustus 2002 @ 15:50:
Hehe, ik blijf jullie toffe gozers vinden,.... jullie blijven maar modden
Verwijderd
1 vraag: Heb je dat skelet met popnagels vastgemaakt, of met ...?
Ik zou even alle vier de topics doorlezen. DAn zie je het vanzelf. Volgens mij wel met popnagels.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 22:29:
COOLE ZELFMAAKKAST!!! Zoiets ga ik dus ook maken...
1 vraag: Heb je dat skelet met popnagels vastgemaakt, of met ...?
Maar in ieder geval de complimimenten voor oeloe en resettim
Verwijderd
Dank je...
Jij ook bedankt...jbcyber schreef op 01 augustus 2002 @ 22:49:
[...]
Ik zou even alle vier de topics doorlezen. DAn zie je het vanzelf. Volgens mij wel met popnagels.
Maar in ieder geval de complimimenten voor oeloe en resettim
(Het frame is volledig vervaardigd uit alu profiel en popnagels...)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 23:11 . Reden: Xtra bedankje ]
(Vergeet je niet te betalen voor die inkoopactie??)
Verwijderd
Ik maak het gelijk over als ik thuis kom van Campzone 2BlizzarD schreef op 02 augustus 2002 @ 16:48:
Tis een schande
(Vergeet je niet te betalen voor die inkoopactie??)
veld charlie, 2de lichtmast bij de entree links.. naast de fieldswitch.. rode vouwwagen..
ik ben er t/m maandag
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ziet er stoer uit jonge!!
Ik zag je de 1na laatste dag nog in de catering tent, je zat zowat naast me op de bank.
Ik weet niet of je mij/ ons zag? Ik was [Ant]Blackbird van Antworks... moet je vast wel gehoord of gezien hebben
maja giv us more pic's
jawel ik leef nog.. of me pc het overleeft heeft weet ik niet.. me plexi front iig wel
nog ff deze week wat dingetjes aan doen en dan moet ie toch wel klaar zijn
Verwijderd
hier is link
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2002 17:56 . Reden: rot op me die *** reden ]
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
http://www.sesamstraat.nl/spelletjes/games/elmo/1.html
deze is ook erg gaaf
Verwijderd
Ik zie nu oeloe en resettim ingeschreven staan

betekend dit dat ik de kast op netgamez kan bewonderen??
Verwijderd
[lolmodus]
hahahaha, ik wist lekker eerder dan wie dan ook over het idee met plexiglas voorkant(behalve dan tim)
[lolmodus]
tja, het is dat ik m nogal vaak op icq spreek.
dan over casemodden, dan over website's(ja ook die van hem, die ik host).
jaja, ik heb inmiddels ook betaald. en op netgamez moet ie dan echt helemaal af zijn.. nog ff de laatste dingetjes aan doen.. en dan is ie wel klaar..Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 00:39:
vraagje aan oeloe en resttim, komen jullie ook naar netgamez?
Ik zie nu oeloe en resettim ingeschreven staan(maar nog niet betaald)
betekend dit dat ik de kast op netgamez kan bewonderen??
helaas heeft van stuut en bruin mij 2x blauw ccfl toe gestuurd ipv blacklight
Verwijderd
terugstuuren op hun kosten, hadden ze het maar meteen goed moetten doen.ReseTTim schreef op 13 augustus 2002 @ 02:05:
[...]
jaja, ik heb inmiddels ook betaald. en op netgamez moet ie dan echt helemaal af zijn.. nog ff de laatste dingetjes aan doen.. en dan is ie wel klaar..
helaas heeft van stuut en bruin mij 2x blauw ccfl toe gestuurd ipv blacklightik heb die 3 weken geleden gehad ofzow dus ik hoop dat ze nog ruilen..
jij moet er nix extra's voor moetten betaalen.
ben nou

kheb net het volgende mailtje van ze gehad.. zeer netjes.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 02:18:
[...]
terugstuuren op hun kosten, hadden ze het maar meteen goed moetten doen.
jij moet er nix extra's voor moetten betaalen.
ben nou
Ja dat is natuurlijk niet goed.
Ik stuur 2 blacklights .
Zou je de andere dan in die verpakking kunnen doen en er retour afzender op zetten.
Groeten
Stuut en Bruin.
Verwijderd
by the way:
je moet gewoon respect hebben voor stuut en bruin !! wat een service !
(had er ook iets besteld, hadden ze 50 cent te weinig op het paketje gedaan, kreeg volgende bestelling 50 cent erbij.. het zijn de kleine dingen die het em doen
Verwijderd
Ik denk dat ik het nog eerder wist...Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 01:58:
[...]
[lolmodus]
hahahaha, ik wist lekker eerder dan wie dan ook over het idee met plexiglas voorkant(behalve dan tim)
[lolmodus]
[...]
/me ja, Oeloe gaat ook naar Netgamez..
Zow nog ff betalen..

Verwijderd
en die voorkant mag wel vervangen wordenVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 10:26:
[...]
Ik denk dat ik het nog eerder wist...
/me ja, Oeloe gaat ook naar Netgamez..
Zow nog ff betalen..

check maar eens die 4 gekke blokken boven aan de case :
en wat is dat blauwe gedoe nou weer

Verwijderd
[...]
<knip>
check maar eens die 4 gekke blokken boven aan de case :
<knip>
en wat is dat blauwe gedoe nou weer

A ) als je eens goed leest, waren daar op een gegevenmoment 4 lcd´tjes met temps
B ) Dat is de PLEXI frontplate, met lasercut fan grills (ben even de naam kwijt wie hem ook alweer gemaakt heeft
ReseTTim:
mare rese tim ik heb dus wat vraages of oeloe natuurlijk hebben jullie msn of icq want dat zal iets makkelijker gaan als over een forum of mail in ieders geval kijk maar effe in profile voor icq of msn @ klaas_334_jan_van_doremalen@hotmail.com iedere andere tweaker die gewoon wil chatten is ook welkom dan heb ik tenminste een keer een gesprek op nivo
het gaat er btw over dat ik ook zon soort kast wil maaken alleen dan in een army kistje voor een wc pc
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Dat blauwe kan je eraf trekken (folie). Dan is het gewoon transparantShunt schreef op 14 augustus 2002 @ 19:49:
ik vind de voorkant ook niet echt mooi ik had hem zelf denk ik van metaal gemaakt of die kleur vind die kleur zo in ieders geval niet super maar mshien met een mooi powerledje of zo er bij kan het nog heel mooi worden
mare rese tim ik heb dus wat vraages of oeloe natuurlijk hebben jullie msn of icq want dat zal iets makkelijker gaan als over een forum of mail in ieders geval kijk maar effe in profile voor icq of msn @ klaas_334_jan_van_doremalen@hotmail.com iedere andere tweaker die gewoon wil chatten is ook welkom dan heb ik tenminste een keer een gesprek op nivo![]()
het gaat er btw over dat ik ook zon soort kast wil maaken alleen dan in een army kistje voor een wc pc
U gaat niet door voor de koelkastVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:54:
[...]
Dat blauwe kan je eraf trekken (folie). Dan is het gewoon transparant
Dat is gewoon blauw plexiglas
maar eerst de schakelaars enzow.. iig ik ben nu bezig met solderen (op dit moment niet want ik ben dit aan het tikken). met een beetje doorwerken lukt het wel eind van deze week..
Verwijderd
ja je moet dat bovenste gedeeltje ook plexi glas doen wordt zeker weten mooier anders loopt het niet goed overReseTTim schreef op 14 augustus 2002 @ 22:56:
plexi is idd blauwvind ik wat leuker staan. misschien wordt het bovenste gedeelte ook plexi. dat moeten we nog kijken..
maar eerst de schakelaars enzow.. iig ik ben nu bezig met solderen (op dit moment niet want ik ben dit aan het tikken). met een beetje doorwerken lukt het wel eind van deze week..
ik zal je es wat leuks vertellen.. ik gebruik dat mail adres in me profile niet voor me msn..Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 23:31:
[...]
ja je moet dat bovenste gedeeltje ook plexi glas doen wordt zeker weten mooier anders loopt het niet goed overvoor de rest happy modding (ps, wil je me ff unblocken bij msn
)
verders soldeerbout strikes back... AU!
ik weet niet hoe het kwam iig het doet fucking pain..
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
alleen noemt het eene bedrijf het gedistelliseerd water en het ander gedeminraliseerd water
Game PC
neejVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 00:06:
kan je die cdroms niet wat naar voren schuiven?
lijk me ook redelijk onhandig want dan moet je de cd half in de kast plaatsen en ook nog die dvd speeler die zit helemaal vervelend
Game PC
opmeten is niet me sterkste kant is gebleken..Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 00:53:
hoezo niet?
[edit]
damn 2 fast alt + s
iig als je het naar voren doet wat ik dus niet kan is ivm het onderste knopje dan niet bij kan van de writer en de bovenkant van de pioneer dvd speler tegen het alu aan zit..
[edit2]
bedenk me net ook nog dat je dus net daar alu moet hebben zitten.. ik bedoel dus een verticale strook alu waar je de cd drives kan vast maken aan de case dit moet natuurlijk ook kunnuh..
Verwijderd
en dan kan het dus wel :!
Verwijderd
enne hoever is je watercooling? (heb geen zin om de thread door te spitten aangezien je toch nog op GoT zit
Verwijderd
als je de drives onderling vastmaakt en dan alleen de achterkant vast moet het goed zitten lijkt me...
hoppa na die vleugelmoeren hier weer een goeie tip
gaatjes had ik niet geboord.. moet nog doen..Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:08:
hey tim wanneer ga je nou je fans plaatsen? (je had op CZ je gaatjes al geboord)
enne hoever is je watercooling? (heb geen zin om de thread door te spitten aangezien je toch nog op GoT zit
waterkoeling zit er nog niet in.. eerst ff schakelaartjes solderen voor de fanz
vleugelmoeren zijn dus geen oplossing...Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:11:
trouwens een extra vertikale strip is denk ik geeneens nodig
als je de drives onderling vastmaakt en dan alleen de achterkant vast moet het goed zitten lijkt me...
hoppa na die vleugelmoeren hier weer een goeie tip
Verwijderd
Alweer..??ReseTTim schreef op 14 augustus 2002 @ 23:51:
[...]
verders soldeerbout strikes back... AU!![]()
![]()
ik weet niet hoe het kwam iig het doet fucking pain..
FOUT...Shunt schreef op 15 augustus 2002 @ 00:35:
erm volgens mij is gedistelliseerd water het zelfde van gedeminraliseerd water
alleen noemt het eene bedrijf het gedistelliseerd water en het ander gedeminraliseerd water
Bij deminiraliseerd water zijn de mineralen uit het water "gefilterd".
Bij gedestileerd water is het water gecondenseerd en dat water wordt dan opgevangen.
Andere methode, effect is bijna hetzelfde...
Verwijderd
grin dat idee had ik al, daarom zei ik hetReseTTim schreef op 15 augustus 2002 @ 02:19:
[...]
gaatjes had ik niet geboord.. moet nog doen..
waterkoeling zit er nog niet in.. eerst ff schakelaartjes solderen voor de fanz
[...]
vleugelmoeren zijn dus geen oplossing...![]()
tis 3 maal nix die dingen.. je hebt geen ruimte om ze goed vast te schroeven.. idee is dus minder goed uitgekomen als ged8 was.. iig het is dus niet een goede tip..
Verwijderd
Maar hoeveel heeft die kast je nu alles bij elkaar al gekost als ik vragen mag?
de kast zelf heeft 450 gulden gekost
het alu wat erin zit wordt je ook naar van, op de 150 gulden kom je al snel.
en dan komen alle andere dingen er nog eens bij. Dus aardig prijzig kastje
Verwijderd
als je effe wil kijken op dit draatje dit is dus wat ik wil gaan maken
[rml][ CM]pc in amunitie kist in progres(pics)[/rml]
Game PC
Verwijderd
Ik zou de beige frontjes eraf halen en een plexi/lexaan-plaatje ervoor maken. Voor de slot-in eentje met gleuf en voor de tray een "see-thru" stealthmod.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 13:21:
kan je niet een schuine support maken voor je dvd/cdrom? Iig, gewoon even die voorkant bijwerken en dan kan je ze gewoon naarvoren zetten. Beetje improviseren, tis nu namelijk echt niet mooi, sorry dat ik het zeg
heb nu net ff heel de draad doorgelezen, wat een tering werk zeg gelukkig stonden er een heleboel pics bij die mij opvrolijkden, maar ben de volgende unieke vraag niet tegengekomen:
* FitNiX Wat weegt je kast inclusief alle hardware, waterkoeling, water e.d.???
En voor de rest, heb ik er geen woorden voor,
zo onwijs vet vind ik je mod
ik heb hem een tijdje geleden gewogen zonder waterkoeling en achter 2 metalen papst fans. op dat moment was hij 18Kg door de waterkoeling die er nog in komt en de metalen papst fans zal het totaal heel wat meer worden.. zodra ik het weet zal ik hier posten..Kermit schreef op 22 augustus 2002 @ 03:15:
Eeeej ReseTTim,
heb nu net ff heel de draad doorgelezen, wat een tering werk zeg gelukkig stonden er een heleboel pics bij die mij opvrolijkden, maar ben de volgende unieke vraag niet tegengekomen:![]()
* ReseTTim Wat weegt je kast inclusief alle hardware, waterkoeling, water e.d.???
En voor de rest, heb ik er geen woorden voor,
zo onwijs vet vind ik je mod
ik heb gister avond de eerste 2 gaatjes in me frontje geboord voor de bevestiging van de fanz. ik ben hiermee gestopt omdat het te donker was om mee te werken. dus zodra het af is komen daar fotoz van.
me schakelaars zijn bijna af. dit gaat niet zo lang meer duren
ik kom dus op netgamez, dus als je me case wilt zien.. zou zeggen kom gezelli langs.. en dan is het als het goed is helemaal af...(wel mijn bedoeling)
Verwijderd
imho erg zonde.

Je gebruikt toch wel een botte boor ??
(dat is beter om plexi mee te boren, me pa werkt er dagelijks mee dus die zal het wel weten)
Het is jouw front-plate (dus waar maar ik me druk om)
Ik hoop niet dat je hem sloopt want ga niet elke keer een nieuwe maken
Dus wees voorzichtig.
Ik zie het wel als het klaar is.

het gaat tot nu toe goedVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 05:17:
omfg heb serieus gaatjes geboord !!!
imho erg zonde.![]()
![]()
(dat is beter om plexi mee te boren, me pa werkt er dagelijks mee dus die zal het wel weten)
Dus wees voorzichtig.
Verwijderd
ik lag om die tijd ALLANG op een oor
(r3dbull staat zeker net op)
maar ReseTTim:
Verwijderd
Waar maak JIJ je dan druk om?Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 05:17:
omfg heb serieus gaatjes geboord !!!
imho erg zonde.![]()
![]()
Dus wees voorzichtig.
hehehe jij bent dus ook veilig thuisgekomen met die volle kar
had je de foto's van het paintballen nog gehad? (heb nog _net_ geen hk access dus vandaar da'k t hier vraag)
respect tha DON Don's SPECS
Verwijderd
Ik weet hoe tim is daarom maak ik me drukVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 10:15:
[...]
Waar maak JIJ je dan druk om?![]()
offtopic:
hehehe jij bent dus ook veilig thuisgekomen met die volle kar
had je de foto's van het paintballen nog gehad? (heb nog _net_ geen hk access dus vandaar da'k t hier vraag)

[offtopic]
kan je ze ff zippen zodat ik ze kan downloaden ?
heb geen zin om het plaatje voor plaatje te doen.
je hoeft je niet meer druk te maken. alle gaatjes zijn geboord in de voorkant en het plexi is nogsteeds heel.. ik zal ff kijken of ik de fotoz nog heb van paintballen. het kan zijn door me RAId die toen crashde dat ik hem niet meer heb.Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:39:
[...]
Ik weet hoe tim is daarom maak ik me druk
[offtopic]
kan je ze ff zippen zodat ik ze kan downloaden ?
heb geen zin om het plaatje voor plaatje te doen.
Verwijderd
Word aan gewerkt..DonCorleone schreef op 22 augustus 2002 @ 10:40:
vet hoor maar is het niet leuker om doorzichtige buisjes te hebben zodat je het water nog beter ziet stromen? met bv een lichtgevende vloeistof erin
(lees: doorzichtig reservoir ed met glowmotion en 2 blacklights)
Maar wordt wel een meesterlijk kast! Alleen die alu-voorkant vinnik nie mooi, maar dat zal wel aan mij liggen
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Ik heb al ruim 600 pics van dat ding gemaakt...SlinkingAnt schreef op 22 augustus 2002 @ 21:47:
Tsja, ik zorg tenminste voor voldoende pics in m'n topic-(je?)
Maar wordt wel een meesterlijk kast! Alleen die alu-voorkant vinnik nie mooi, maar dat zal wel aan mij liggen
(als het er niet meer zijn)
en nog is het niet genoeg...

/me bovendeel van voorkant wordt als het goed is nog vervangen door plexi
Ik weet btw sinds vannavond ook waarom het nu niet zo erg meer opschiet met de casemod....
ReseTTim heeft een nieuwe hobby...

Chek het campzone 2 bandje...
Ik vraag me af hoe vaak ReseTTim zich douched...
elke dag..Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 00:10:
Game PC
Verwijderd
Het frontpaneel...
Cose-up van bevestiging fan..
Materialen voor reservoir (part 2)
2 B Continued..
is wel een heeeeele dikke spuit dat kreeg herman zelfs niet naar binnen
Game PC
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
helaas ik kom niet..Jeanious schreef op 23 augustus 2002 @ 11:23:
Tim, plz kom ook naar NWD 12. Ik wil hem in het echt zien. Dit wordt gewoon steeds mooier en mooier (en duurder)
moet jij wel eerst ff me site uppen..Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:52:
hmz, je gastenboek is weer online dus pas je sig eens aan.
engels is ook me goedste vak.. had je niet gedenkt hé...Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:55:
ReseTTim, je ondertitel is ontzettend slecht Engels.
ga je nog naar drome 10? (ik wel denk ik)
Battle.net Spud#2543
die groene bandjes hebben we op school op school feestVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 00:10:
[...]
Ik heb al ruim 600 pics van dat ding gemaakt...
(als het er niet meer zijn)
en nog is het niet genoeg...
* enriqueeeee bovendeel van voorkant wordt als het goed is nog vervangen door plexi
Ik weet btw sinds vannavond ook waarom het nu niet zo erg meer opschiet met de casemod....
[afbeelding]
ReseTTim heeft een nieuwe hobby...
betekent dat je aan de drank mag niet dat het helpt ofzo
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
ik niet hoor echt niet
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Dit topic is gesloten.