Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
nog maar 4 dagen voor netgamez
* Epsilon komt nog wel ff je kassie bewonderen
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Verwijderd
Nee hij doet het met 2x 17 inch tegelijk :dDesolation Angel schreef op 02 september 2002 @ 22:50:
Zo'n dikke PC en maar een 17" er aan Tim , das niet hoe het moet he
Nee, ik heb blacklight CCFL's gekocht voor dezelfde prijsAMDude schreef op 01 september 2002 @ 23:12:
[...]
Wow... Ziet er goed uit
Blacklight is alleen wel superduur dacht ik.. meer dan 2x zo duur als een CCFL
Ik heb ze nog niet toegepast, omdat ik wacht op de IA van Nitraat. Dan zie ik het wel
Ik had al het primeur van Oeloe's reservoir. En die van Tim had ik ook al in real-life gezien (weliswaar nog in 3 stukken
Ze zijn van beide wel geil. Nou hopen dat in het praktijk ook nog in status 'stabiel' blijft. Ik wacht op smart op het eindresultaat.
2x 17" iiyama A702HT ook goed??Desolation Angel schreef op 02 september 2002 @ 22:50:
Zo'n dikke PC en maar een 17" er aan Tim , das niet hoe het moet he
komt wel goed veel vrij deze weekepsilon schreef op 02 september 2002 @ 22:59:
Ff doorwerken Tim
nog maar 4 dagen voor netgamez
* ReseTTim komt nog wel ff je kassie bewonderen
iig morgen gah ik gaatjes boren voor de schakelaars.. alles is inmiddels gesoldeert dus ik zie het einde al in zicht.. nu hopen dat de wc goed gaat..
wrong.. ze zijn zoals Enterprice al zij evenduur. ik heb er 2AMDude schreef op 01 september 2002 @ 23:12:
Wow... Ziet er goed uit
Blacklight is alleen wel superduur dacht ik.. meer dan 2x zo duur als een CCFL
mijn case op de plank met wieltjes onder me buro.. 1 goed uitvinding
mijn waarschijnlijk tijdelijk alu frontje.. iig dit is afgetekdn voor de gaten..
12 tal schaklaars.
wat schakelen ze..:"
* 2x 120cm Papst
* 4x Panaflow fans..
* 4x ccfletjes
op ze manier ging engin ik testen..
<on-topic>
Tim, dit wordt wel errug mooi he?
</on-topic>
Maar Tim, ik zou toch wel je reservoir ondersteunen, want je vervoert je kast ook wel, of laat je dan het water uitlopen?!
Want ik weet niet hoe stevig jouw "lijmwerk" is
Wordt je nooit moe
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
gewoon rustig aan doen... die schakelaars hebben mij ook 5 weken en waarschijnlijk langer geduurt omdat alles te solderen..
die dingen kosten fl 25,= per setje. 1 setje bestaat uit 2 delen voor de memsink en nog 2 voor de vidkaart. ik heb geen zin om meer te kopen want dat is niet nodig..fleppuhstein schreef op 04 september 2002 @ 20:49:
Resettim, ff vragen, waarom koel je maar de helft van je memory ? Of waren de finaciele middlen niet in die staan van parraatheid ?
jajaVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:54:
[...]
En wat zie ik daar?
een Campzone II arm-bandje?heb je die nog steeds om?
linkerkant van mijn schakel panel. hijs bijna af
de achterkant.. netjes met verschillende tulpies zodat ik weet wat waarop moet..
rood = temp
groen = ccfl
blauw = 8cm
en nu het moraal van het verhaal ik kom er net 2 min geleden achter dat het verkeerd zit

Verwijderd
als je goed gelezen hebt dan zie je dat hij die temp metertjes gehaald heeft bij van Stuut & Bruin.. ik weet dat lezen moeilijk is..
Verwijderd
Sorry hoor dat ik ergens over heen leesVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 21:05:
[...]
als je goed gelezen hebt dan zie je dat hij die temp metertjes gehaald heeft bij van Stuut & Bruin.. ik weet dat lezen moeilijk is..

Verwijderd
?? waarom al die agressie? Die jongen leest gewoon even ergens overheenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 21:05:
[...]
Verwijderd
LOL..ReseTTim schreef op 05 september 2002 @ 20:20:
[...]
en nu het moraal van het verhaal ik kom er net 2 min geleden achter dat het verkeerd zit![]()
kortom alles moet weer los en omgedraait worden
![]()
Wat vervelend nou...
Je weet toch wel dat alles morgen middag af moet zijn...
Verwijderd
sorry, dat het wat agressief over kwam.. maar tis al 2 of 3 keer vermeld.. zelfs 1 á 2 pagina's trug.. dus vandaar.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 21:31:
[...]
?? waarom al die agressie? Die jongen leest gewoon even ergens overheen
Zal er een wonder gebeurenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 22:26:
LOL..
Wat vervelend nou...
Je weet toch wel dat alles morgen middag af moet zijn...
Oh jah, LOL @ verkeerd erin zetten

Ik merk al dat de waterkoeling niet erin komt voor aanst. weekend
jij fijne verjaardag, netgamez zal sekers leuk worden.. die waterkoeling gaat er idd niet in wel zal waarschijnlijk mijn resevoir erin gebouwt wordt met wat glowmotion zodat we het idee kunnuh nabootsen... hoe het eruit komt te zien... iig ik gah zorgen dat de ccfletjes enzow erin komen..Enterprice_NL schreef op 06 september 2002 @ 00:29:
Alvast veel plezier op NetGamez, dan ga ik van het weekend wel m'n verjaardag vieren
Oh jah, LOL @ verkeerd erin zettenDat krijg je nou als je haastig bezig bent
Ik merk al dat de waterkoeling niet erin komt voor aanst. weekendJmmr.
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
maar nu zit ik met een probleem
en dat is op de bodem op zich geen probleem maar waar ik mee zit is, hoe kan ik het frame sterk maken zonder hem al te zwaar te maken.
en hoe kan ik het beste het systeem maken om me mobo er uit te kunnen halen ? gewoon 2 groeven in het frame zo dat ik hem er gewoon uit kan schuiven ?
mijn draatje [rml][ CM]pc in amunitie kist in progres(pics)[/rml]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
eehmm nog steeds het bandje van campzone om (freak spotet ??)
Hij heeft er ook een bolderkar voorDAMAGE schreef op 06 september 2002 @ 21:36:
Hey timmetje! zeg hoe zwaar wil je die BAK maken joh??50/60 KG ofzo?
netjes werk na respect!

Schakelbordje word mooi !
minder gaan gebruiken....
Enne... Keep on modding

ik heb hem zien zitten bij zijn pc afgelopen weekend (Netgamez)Synth schreef op 09 september 2002 @ 19:53:
[afbeelding]
eehmm nog steeds het bandje van campzone om (freak spotet ??)
en ja idd hij heeft hem nog om

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
die schakelbordje heb ik deels werkend gehad dit weekend @netgamez was tot 5 uur s'nachts bezig met solderen.. maar ik heb daardoor wel de volgende dagen veel bekijks gehad..DjGeRo schreef op 09 september 2002 @ 20:08:
[...]
Hij heeft er ook een bolderkar voor![]()
Schakelbordje word mooi !
minder gaan gebruiken....
Enne... Keep on modding
Foto's Netgamez
foto overzicht van 800 man ong..
wat spullen die ik meegesleept heb... let op het rode krat daar lag me schakelpaneel, soldeerbout en soldeerplank in
schakelaars in werking..
blacklight by night met glowmotion en nagelak
me case met frontje op de grond..
foto van case op de tafel met lichtjes
oerstrakke foto van hddz belicht door 2 blauwe ledjes.. de grap is nog dat deze ledjes het plafond van de zaal belichtte
hijs om 19.45 uur ong. toen ik ging douchen toch wel nu af gegaan..Sonic- schreef op 09 september 2002 @ 21:27:
[...]
ik heb hem zien zitten bij zijn pc afgelopen weekend (Netgamez)
ReseTTim dus
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Ik zie dat je hier pics hebt gepost van je case die ik gemaakt heb...
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je vergeten bent om pics van je eigen case te maken....
LOL..
Wat lees ik nou, heb je je Campzone bandje niet meer om...

Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 00:00:
ik vraag me idd af hoe tim zijn pc in z'n uppie in en uit de kofferbak krijgt als ie ALLEEN naar een lan gaat![]()
volgens mij gaat dat m nooit lukken![]()
die ben ik idd vergeten te makenVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:54:
Ik zie dat je hier pics hebt gepost van je case die ik gemaakt heb...
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je vergeten bent om pics van je eigen case te maken....
LOL..

gezien ik naar de lanparty M3ga-Man heb ingeschakeld heb voor de vlucht naar benee en een andere vriend voor de vlucht weer omhoog ben ik idd bang voor me waterkoeling....Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 00:03:
kwootje uit de thread van dave
hmmz sorry hoor maar dan ben je wel een beetje erug freak achtigSonic- schreef op 09 september 2002 @ 21:27:
[...]
ik heb hem zien zitten bij zijn pc afgelopen weekend (Netgamez)
nou, t ziet er toch stijlvol uit?Synth schreef op 10 september 2002 @ 15:46:
hmmz sorry hoor maar dan ben je wel een beetje erug freak achtig
kun je je hele arm versieren met die bandjes
verder: zeer leuk ding. lekker uitgebreide casemod!
hallo
Verwijderd
D8 iets van 14 euro..
Pin me er niet op vast...

Worden deze week weer besteld d8 ik, ik heb nl de laaste 2 setjes..
*Oeloe vast pinnend*Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 20:33:
[...]
D8 iets van 14 euro..
Pin me er niet op vast...
Worden deze week weer besteld d8 ik, ik heb nl de laaste 2 setjes..
OK, elke MOD is NOOIT echt af
Maar ik heb nu ook een nieuw 'project' op het oog en daar ga ik morgen al meer spulletjes voor bestellen/voorbereiden. Maar dat gooi ik wel in een apart draadje
Dus euh, wat kunnen we nog ver88?? op WC na in die 'mega'-case
nou wat d8 je van weer een nieuwe casemodEnterprice_NL schreef op 10 september 2002 @ 22:21:
Wanneer is die MOD nou is af?!?!
OK, elke MOD is NOOIT echt af
Maar ik heb nu ook een nieuw 'project' op het oog en daar ga ik morgen al meer spulletjes voor bestellen/voorbereiden. Maar dat gooi ik wel in een apart draadje
Dus euh, wat kunnen we nog ver88?? op WC na in die 'mega'-case
Ik was vanmiddag nog bij eurosound.
Had 3 5mm leds nodig groene en een weerstand om het op 5V aan te sluiten.
heb alleen de verkeerde leds je collega gekregen. Naja ze zijn wel groen. Alleen ze geven geen licht
Weerstand is 180 Ohm.
Er stond nu opeens een meid. Hoe zit dat? Werkt er toch niet voor vast he? Want ze snapte maar weinig.
[ontopic]
Die case ziet er echt gaaf uit op de lanparty!
Verwijderd
Je hebt je paer nog waar niks inzit.ReseTTim schreef op 10 september 2002 @ 22:22:
[...]
nou wat d8 je van weer een nieuwe casemod![]()
die Dual Celly moet natuurlijk ook een case hebben
Verwijderd
IDD en is er ook een foto van de case met het schakelpaneel erin?Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:32:
TIm, vallen je brander en je slot in deeveedee nou meer naar achter ten opzichte van het front? Tis namelijk niet zo goed te zien maar het lijkt er wel sterk op
Verwijderd
new topic van ReseTTim over een uurtjeReseTTim schreef op 10 september 2002 @ 01:51:
[...]
gezien ik naar de lanparty M3ga-Man heb ingeschakeld heb voor de vlucht naar benee en een andere vriend voor de vlucht weer omhoog ben ik idd bang voor me waterkoeling....
"Hoe duur is een stoeltjeslift en waar haal ik die??"
*Ik durf me pc met wc niet meer via de trap te vervoeren...*
BrrrrrrReseTTim schreef op 09 september 2002 @ 22:26:
[...]
die schakelbordje heb ik deels werkend gehad dit weekend @netgamez was tot 5 uur s'nachts bezig met solderen.. maar ik heb daardoor wel de volgende dagen veel bekijks gehad..
Foto's Netgamez
[afbeelding]
foto overzicht van 800 man ong..
[afbeelding]
wat spullen die ik meegesleept heb... let op het rode krat daar lag me schakelpaneel, soldeerbout en soldeerplank in
[afbeelding]
schakelaars in werking..
[afbeelding]
blacklight by night met glowmotion en nagelak
[afbeelding]
me case met frontje op de grond..
[afbeelding]
foto van case op de tafel met lichtjes
[afbeelding]
oerstrakke foto van hddz belicht door 2 blauwe ledjes.. de grap is nog dat deze ledjes het plafond van de zaal belichtte![]()
[...]
hijs om 19.45 uur ong. toen ik ging douchen toch wel nu af gegaan..
Verwijderd
Tim is er niet maareh.. jupzVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:32:
TIm, vallen je brander en je slot in deeveedee nou meer naar achter ten opzichte van het front? Tis namelijk niet zo goed te zien maar het lijkt er wel sterk op
Nope... hij moet een nieuwe maken...Joepho schreef op 11 september 2002 @ 13:11:
[...]
IDD en is er ook een foto van de case met het schakelpaneel erin?
deze paste nl niet
Tim had een dwarsbalkje over het hoofd gezien... vandaar dat het panel erbovenop lag
klpt waarschijnlijk gaat me Dual daar tijdelijk in zitten..
sterker nog het is zow.. misschien wordt dit nog veranderd maar dat weet ik niet sekers..Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 12:32:
neej want zoals -GoHaN- al melde is de afstand tussen de linker en rechter schakelaar zo'n 10.5cm en die van me case is 11 cm maar de plek waar die schakelaars zitten zit net een strook alu.. kortom dat wordt weer een nieuweJoepho schreef op 11 september 2002 @ 13:11:
IDD en is er ook een foto van de case met het schakelpaneel erin?
Verwijderd
Led's die geen licht geven bestaan niet...Xavier schreef op 10 september 2002 @ 23:06:
Oeloe!!
Ik was vanmiddag nog bij eurosound.
Had 3 5mm leds nodig groene en een weerstand om het op 5V aan te sluiten.
heb alleen de verkeerde leds je collega gekregen. Naja ze zijn wel groen. Alleen ze geven geen licht
Weerstand is 180 Ohm.
Bij 5Volt geeft dat dus een stroom van 27,7 mA, moet dus prima werken
Er stond nu opeens een meid. Hoe zit dat? Werkt er toch niet voor vast he? Want ze snapte maar weinig.
[ontopic]
Die case ziet er echt gaaf uit op de lanparty!
(tenzij ze allemaal stuk zijn)
Weet je zeker dat je ze goed om hebt aangesloten, want als ze verkeerd om zitten doen ze niks..
(draai ze ff om)
Die meid die er stond is denk ik de vriendin van me collega...
Het is deze week nog een beetje (boel) gaos, omdat we midden in een verhuizing zitten..
Excuzes voor het ongemak...
Je hebt de nieuwe winkel zelfs eerder gezien dan ik...
Ze deden het wel hoor. Maar de behuizing geeft licht. Er komt geen licht uit de ledjes. De behuizing licht dus op.Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 19:00:
[...]
Led's die geen licht geven bestaan niet...
(tenzij ze allemaal stuk zijn)
Weet je zeker dat je ze goed om hebt aangesloten, want als ze verkeerd om zitten doen ze niks..
(draai ze ff om)![]()
Die meid die er stond is denk ik de vriendin van me collega...
Het is deze week nog een beetje (boel) gaos, omdat we midden in een verhuizing zitten..
Excuzes voor het ongemak...
Je hebt de nieuwe winkel zelfs eerder gezien dan ik...
Ik was vorige week een keer geweest. Ik stond te schelden dat jullie dicht waren om 12:30.
Dus vandaag terug gegaan. Verhuisd
Kut waar is die straat nou weer? Zal wel een kut stuk lopen zijn. Want ik haal altijd me spullen als ik moet wachten op me trein.
Dus ik liep weer terug.
En toen was het echt zo van. Hmm een nieuwe electrazaak.
Wow Shit! het is Eurosound!! JIPPIE!
Verwijderd
Xavier schreef op 11 september 2002 @ 23:13:
[...]
Ze deden het wel hoor. Maar de behuizing geeft licht. Er komt geen licht uit de ledjes. De behuizing licht dus op.
Ik snap er geen ***** meer van...

Doe maar via mail, anders komt dit topic vol te staan met off-topic gel*l..
LOLWow Shit! het is Eurosound!! JIPPIE!
Verwijderd
Heb ik ook gezien jah...Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 11:48:
Resettim, je case staat op gamers.nl
http://www.gamers.nl/viewdocs/582/3
(hij staat er zelfs 2 keer...)
* ReseTTim is morgen pas weer thuis, leuke verassing dus...
thnx 4 the linkVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 11:48:
Resettim, je case staat op gamers.nl
http://www.gamers.nl/viewdocs/582/3
ik was dus rond 12 uur smiddags terug gekomen dinsdag
tja in New York was het rond middernacht (6 uur volgensmij) toen we op schiphol aankwamen en hier was het dus al net ochtend.. dus ff doortrekken de dag.. tis iig gelukt..
het was erg leuk en heb veel gezien.. zow ook dit fannetje.. die kon ik niet achterlaten voor de echte tweaker...
fannetje
check die cfmz
Blijft leuk je mod hoor
Verwijderd
Verwijderd
mooie kast trouwens tim en oeloe!
dan loop je een half jaar achterVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 10:59:
hoeveel Db doet die fan?
mooie kast trouwens tim en oeloe!volg dit draadje nu een paar weken.
Nou, ik ben toch wel van plan om het iets korter te doenReseTTim schreef op 18 september 2002 @ 17:20:
[...]
dan loop je een half jaar achterben in februari begonnen..

Dus euhh, schiet toch is op man!!!
Verwijderd
Ja maar ik heb wel alles gelezen in een paar dagenReseTTim schreef op 18 september 2002 @ 17:20:
[...]
dan loop je een half jaar achterben in februari begonnen..
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 13:47 . Reden: dagen niet weken ]
Verwijderd
tijd teveel ?Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 13:45:
[...]
Ja maar ik heb wel alles gelezen in een paar dagen
neejhoor ik zag hem in New York.. en ik vond hem zow mooi dat ik d8 die moet ik ff een foto van schieten voor onze tweakers..Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:19:
wou je met die fan de lucht in ofzo!?
ff ontopic..
ik was van plan vandaag om het resevoir in te bouwen.. het is er niet van gekomen dus gah ik het vrijdag ( morgen ) dus proberen..
Verwijderd
wanneer is je case eindelijk af?ReseTTim schreef op 26 september 2002 @ 23:01:
[...]
neejhoor ik zag hem in New York.. en ik vond hem zow mooi dat ik d8 die moet ik ff een foto van schieten voor onze tweakers..
ff ontopic..
ik was van plan vandaag om het resevoir in te bouwen.. het is er niet van gekomen dus gah ik het vrijdag ( morgen ) dus proberen..
owja, een casemod is nooit af
Verwijderd
nou in mijn geval wel.. die peer gah ik nix meer aan veranderen..hij wordt hoogstends kaler..Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 23:36:
[...]
wanneer is je case eindelijk af?
owja, een casemod is nooit af
wie o wie heeft er voor mij 1 in de aanbieding.. liefst in de omgeving van haarlem en leiden..
niks
LOL, wat nou geheim.... Zelf IK weet hetReseTTim schreef op 27 september 2002 @ 17:53:
ik zoek naar een ATX mini of midi kast voor Luna. deze kast ga ik dan met haar modden.. wat we gaan doen is geheim maar het wordt wel leuk.. foto's zal ik er sekers van maken..
wie o wie heeft er voor mij 1 in de aanbieding.. liefst in de omgeving van haarlem en leiden..
[reclame modus]
W8 maar totdat mijn MOD klaar is
[/reclame modus]
Maar ik ga pas een topic openen als hij werkt in de kast
thnx
mail hem maar ff om te vragen.. er staan ook wel ergens die foto van volgensmij op GoT.... in het ideeeen topic volgensmijChop2000 schreef op 28 september 2002 @ 10:41:
heej oeloe, heb je ook pics van je resevoir met de ccfl erin?
klpt maar jij komt op een site waar ik ook kom en de rest niet.. kortom still be a secret..Enterprice_NL schreef op 28 september 2002 @ 13:14:
LOL, wat nou geheim.... Zelf IK weet het
[reclame modus]
W8 maar totdat mijn MOD klaar is
[/reclame modus]
Maar ik ga pas een topic openen als hij werkt in de kast
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
die dingen kan je bij elke lokale pc boer halen..alibabba2nd schreef op 28 september 2002 @ 17:00:
hey reseTTim , ik zag op de foto's aant begin van t topic dat je je hdd's mbv een een metalen framepje in een 5.25" bay hebt gekregen. Hoe kom je hier aan? ik heb nl ook zoiets nodig..

5,25" Bracket voor 3,5" Harddisk (metaal) kost ong. 4 euro
Verwijderd
who cares hoe zwaar dat ding is/wordt...t is toch een Flightcase en daz een voordeel er zitten meestal wieltjes onder die dingen!!DAMAGE schreef op 06 september 2002 @ 21:36:
Hey timmetje! zeg hoe zwaar wil je die BAK maken joh??50/60 KG ofzo?
netjes werk na respect!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.