[topic=418926]
[topic=436578]
[topic=458828]
dit is dus deel 4 van me casemod.. deel 3 sluiten we omdat het misschien de layout zal verneuken..
ik heb net ff alles aangesloten om te kijken of het waterdicht is. tot nu toe is alles waterdicht
en werkt het piekfijn
dankzij handige tips van de ijzerhandel in de buurt die ook nog goede ideeen had voor me res. en bevestigen van de slang op de Idra voor waar het water erin komt..
filmpje
Durden is zo aardig geweest om dit filmpje te hosten voor mij.
maar nu de pics

nog op de zolder, wat een rotzooi
moest van me vader weg daar..

Mijn nieuwe test ruimte
oude kamer van zusje

complete opstelling op radiator na. voor de radiator moeten er ff bochtjes op gezet worden. maar dat deel was al waterdicht

dat roze spul in het res. is WaterWetter

nog wat draaikolken en schuim te zien in de setup

die Idra produceert heel wat warmte heb ik gevoeld. dus ik raad aan om je pompje extern te maken van het res. dat scheeld ook al veel warmte denk ik.
zoals het er nu naar uit ziet zit het er denk ik volgende week wel er ergens in.. het ligt ook nog ff aan de bevestiging van de radiator die nog moet komen..

ik heb minder dan 1 liter gedestileerd wat gebruikt en 3 dopjes waterwetter. en dan heb ik nog wel 5M slang gebruikt dus een normale setup is veel minder...
en nog ff wat oudere pics om iedereen zijn geheugen op te frissen..

[topic=436578]
[topic=458828]
dit is dus deel 4 van me casemod.. deel 3 sluiten we omdat het misschien de layout zal verneuken..
ik heb net ff alles aangesloten om te kijken of het waterdicht is. tot nu toe is alles waterdicht
filmpje
Durden is zo aardig geweest om dit filmpje te hosten voor mij.
maar nu de pics
nog op de zolder, wat een rotzooi
Mijn nieuwe test ruimte
complete opstelling op radiator na. voor de radiator moeten er ff bochtjes op gezet worden. maar dat deel was al waterdicht
dat roze spul in het res. is WaterWetter
nog wat draaikolken en schuim te zien in de setup
die Idra produceert heel wat warmte heb ik gevoeld. dus ik raad aan om je pompje extern te maken van het res. dat scheeld ook al veel warmte denk ik.
zoals het er nu naar uit ziet zit het er denk ik volgende week wel er ergens in.. het ligt ook nog ff aan de bevestiging van de radiator die nog moet komen..
ik heb minder dan 1 liter gedestileerd wat gebruikt en 3 dopjes waterwetter. en dan heb ik nog wel 5M slang gebruikt dus een normale setup is veel minder...
en nog ff wat oudere pics om iedereen zijn geheugen op te frissen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..