Ik heb deze hele discussie al een paar dagen zitten doorlezen en ben verbaasd over de reacties van iedereen.
Ikzelf ben al langer dan een jaar bezoeker van het forum, maar post bijna nooit iets, alleen in tentamen periodes eigenlijk, want dan is alles leuker dan dat saaie boek openslaan en te gaan leren. Dan zit er dus ook 7 dagen per week elk uur
Toegang tot de Hk heb ik dus ook niet, maar ik moet zeggen , nieuwsgierig ben ik er wel naar. Kan je zeggen haal ff die 150 posts, (of weet ik hoeveel het is), maar die gelegenheid is er helemaal niet. Ik vind dat velen van jullie daarover heen kijken.Momenteel zijn er zoveel mensen die hier rondhangen. Als er eens een topic wordt geopend en ik wil 1 minuut later reageren en ik druk bijv. refresh in dan staan er al 5 replies.(ok ff ietsjes overdreven, maar jullie begrijpen het punt wel)
Dan kan ik wel nutteloos gaan herhalen wat anderen zeggen, maar dat heeft naar mijn gevoel ook weinig zin. Wat ik dus min of meer ook wil duidelijk maken, er zullen zeker mensen zijn die alleen nog in HK posten, maar is dat alleen vanwege de HK, of is dat misschien ook dat ze zoiets hebben van , waarom nog reageren als de juiste replies toch al geplaatst zijn. Ik weet van mezelf dat ik het nutteloos vind om op iets te reageren waar al de juiste reacties zijn gegeven. Dus laat ik dat ook maar, dan maar geen HK. Feit is gewoon dat als je bijv maar twee keer per week even het forum opgaat dat je weinig techposts kan maken, er zijn al zoveel mensen die je voor waren. Maar goed dit is dus hoe ik het ervaar. Door de grote massa aan mensen is het voor mijn gevoel moeilijk om nuttige replies toe tevoegen, aangezien die al gedaan worden door anderen.
Hk lijkt mij daarom een nuttige toevoeging, om al het andere ff kwijt te zijn/af te reageren. Kan er gezegd worden ga naar FOK, maar sorry met alle respect voor FOK, het nivau daar is bedroefend, naar mijn mening. Lijkt mij dat dat in de HK minder erg is.(nogmaals ik heb er geen toegang tot dus kan het niet goed beoordelen).
Ook op GOT zie bijv. ik wel es serieuze persoonlijke topics. Doorgaans wordt daar dan serieus op gereageerd, iets wat je van FOK niet kan zeggen, vind ik.