[OS/2 Warp] Zijn er nog gebruikers?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PipoDeClown schreef op 13 oktober 2002 @ 20:57:
[...]

Hoeveel bezoekers worden er verwacht?
Wat is de spannendste dag?
En als ik er een cdtje aan overhou vind ik die 15 EUR wel waard en de moeite om er naar toe te fietsen :P

edit: En waarom is die site zo t*r*ng t*f*s langzaam?
spannendste dag weet ik nog niet.. schema komt eraan..
we hopen toch op zo'n 200 bezoekers per dag..

of 201 ;-) als jij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op zondag iig.

Je kunt niet gratis updates downloaden van IBM helaas of Hoe kan ik me daar registreren zodat ik updates kan downen?

http://ps.software.ibm.com misschien?
http://techsupport.services.ibm.com/os2/fixes
ftp://ftp.software.ibm.com/ps/products/

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Uooh wat is dit? Weggevertjes? :9
http://www.warpstock.org/2002/pictures.html
Afbeeldingslocatie: http://www.warpstock.org/images/2002/snapshots/StanSidlovWarpstock2002GiveAway.jpg

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha OS/2, ooit nog eens Novell 3.12 server draaiende gehad in een venstertje van OS/2 (warp volgens mij).
Gaaf dat OS/2 alleen jammer dat ze er mee gekapt zijn.
Was in de tijd dat je ook nog Windows 286 en Windows 386 had (dat was pas een ramp).
Maar wens jullie er veel plezier mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Os/2 v.3.0 erop gekregen, alleen na het installeren van drivers voor de Matrox millenium die erin zit ging het fout :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:33:
Ik heb Os/2 v.3.0 erop gekregen, alleen na het installeren van drivers voor de Matrox millenium die erin zit ging het fout :'(
je kan met alt-f1 direct na het booten terug naar VGA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Shit, dat wordt weer zoeken naar HPFS386, want ik wil graag een iets ruimere cache dan die 4MB (ofzoiets) die gewoon HPFS standaard heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 22:36:
[...]

je kan met alt-f1 direct na het booten terug naar VGA....
Yes, het is gelukt, drivers zijn geinstalleerd, denk je dat er enig support zal zijn voor de 3com kaart (905B-TX)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 23:02:
[...]

Yes, het is gelukt, drivers zijn geinstalleerd, denk je dat er enig support zal zijn voor de 3com kaart (905B-TX)?
bij www.3com.com zelf (misschien 8)7 )
edit: ze zitten alleen beetje verstopt - EL90X.OS2 op de DOS drivers disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit een jaar of 7 geleden os/2 warp 4 gratis gekregen van IBM. Ik meen dat het een trial versie van 30 dagen was. :)

Ik was toen helaas te onervaren om er serieus mee om te gaan, maar wat ik toen geweldig vond was het processorgrafiekje welke toendertijd nog niet te vinden was in 3.11 van Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

kheb hem van w3.demopkg.ibm.com :P lang lang gelee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PipoDeClown schreef op 13 oktober 2002 @ 23:13:
[...]

bij www.3com.com zelf (misschien 8)7 )
edit: ze zitten alleen beetje verstopt - EL90X.OS2 op de DOS drivers disk
Kheb ze gevonden, alleen installeren lukt niet echt, als je nog tips hebt...

Of kan ik in config.sys badev=el90x.add <-- bijvoorbeeld toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 09:55:
[...]

Kheb ze gevonden, alleen installeren lukt niet echt, als je nog tips hebt...

Of kan ik in config.sys badev=el90x.add <-- bijvoorbeeld toevoegen?
je hebt warp 3 neem ik aan ??
zit daar een internet acces kit bij toevallig ??
ik moet heel erg diep graven om dat te herinneren...
anders heb je een probleem zit er nl geen netwerk ondersteuning bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PipoDeClown schreef op 13 oktober 2002 @ 22:53:
Shit, dat wordt weer zoeken naar HPFS386, want ik wil graag een iets ruimere cache dan die 4MB (ofzoiets) die gewoon HPFS standaard heeft.
De nieuwe versie (ecomstation ) heeft JFS, journaling file system.. deze kan tot 3/4 van het beschikbare geheugen gebruiken

en is veeeeeeel sneller als hpfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:44:
[...]

je hebt warp 3 neem ik aan ??
zit daar een internet acces kit bij toevallig ??
ik moet heel erg diep graven om dat te herinneren...
anders heb je een probleem zit er nl geen netwerk ondersteuning bij..
Ja is inclusief internet acces kit, die heb ik er al op staan, dus ik heb een tcp/ip stack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:03:
[...]

Ja is inclusief internet acces kit, die heb ik er al op staan, dus ik heb een tcp/ip stack.
je kan e.a. in mpts installaren, adapter and protcol support in de systeem->configuratie folder..

ben je aanwzig op IRC anders kan ik je wellicht zo helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:19:
[...]

je kan e.a. in mpts installaren, adapter and protcol support in de systeem->configuratie folder..

ben je aanwzig op IRC anders kan ik je wellicht zo helpen..
Ben nog op me werk, dus ik kan op zijn vroegst vannavond na 7 uur pas op IRC komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of ik op dat warpstock ga komen, maar dat zijn nog eens normale prijzen zeg...

BSDconf 2002 kost 100 euro voor 2 dagen (studentenkorting) als je voor 19 okt. reageert... beetje veel geld voor de gemiddelde student/tweaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 08:26
Ik heb gister al lopen kijken of je nog ergens warp 4 kan krijgen, maar het is of knetter duur of niet te krijgen. ook niet tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hullepim schreef op 15 oktober 2002 @ 09:11:
Ik heb gister al lopen kijken of je nog ergens warp 4 kan krijgen, maar het is of knetter duur of niet te krijgen. ook niet tweedehands.
je kan dan beter wachten op de nieuwe eComStation, met 89$ niet echt heel duur.
En waarschijnlijk op de HCC dagen beschikbaar (hang me hier echter niet aan op )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hullepim schreef op 15 oktober 2002 @ 09:11:
Inderdaad, zelfs XP is nog goedkoper. November toch maar weer eens naar de HCC om te snorren in die drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:51:
[...]

Inderdaad, zelfs XP is nog goedkoper. November toch maar weer eens naar de HCC om te snorren in die drukte.
Ok, maar krijg je bij XP dan ook een office pakket?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:13
Nee, maar het blijf een hoop geld om een beetje mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Domino schreef op 15 oktober 2002 @ 14:29:
Nee, maar het blijf een hoop geld om een beetje mee te spelen.
Ok, maar niet iedereen gebruikt OS/2 of Ecs om maar een beetje mee te spelen :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 08:26
iemand anders nog een idee waar je het goedkoop kan kopen of is er al bericht van ibm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hullepim schreef op 15 oktober 2002 @ 14:38:
iemand anders nog een idee waar je het goedkoop kan kopen of is er al bericht van ibm?
zoals ik al zei, eind van het jaar komt ecomstation 1.1 uit, buiten dat het de laatste updates bevat is het ook nog redelijk betaalbaar, 89$

hopelijk op de HCC dagen te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
hullepim schreef op 15 oktober 2002 @ 14:38:
Ecs is niet van IBM, maar van een ander (kweet de naam nu ff zo snel niet :))

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:33:
[...]

Ben nog op me werk, dus ik kan op zijn vroegst vannavond na 7 uur pas op IRC komen.
al verder gekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geintereseerde:

Warpstock Europe 2002 programma:

http://warpstock.os2.org/en/program/plan4.php3

B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:19:
Voor de geintereseerde:

Warpstock Europe 2002 programma:

http://warpstock.os2.org/en/program/plan4.php3

B
connection refused :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
OS/2 Warp.. direct met warpspeed de prullebak in man! Bagger.. spuug...trap...roggel...

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 19:34

SambalBij

We're all MAD here

TheRitz schreef op 19 oktober 2002 @ 13:59:
OS/2 Warp.. direct met warpspeed de prullebak in man! Bagger.. spuug...trap...roggel...
Voor als je het nog niet doorhad, dit topic is voor/door mensen die OS/2 wél een leuk/goed/mooi/whatever OS vinden. Dat jij dat niet vind is je goed recht, maar hou dan gewoon je klep dicht en val ons er niet mee lastig :{

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheRitz schreef op 19 oktober 2002 @ 13:59:
als je nou gelijk even onderbouwd waarom je deze mening toegedaan ben hebben we er nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het helaas is de server redelijk onstabiel :'(
hopelijk wordt dit snel verholpen...

de machine wordt met grote regelmaat gereboot..

geen reklame voor OS/2... helaas, al kunnen we met grote zekerheid apache beta de schuld geven dat scheelt ;-)

B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 14:30:
[...]
de machine wordt met grote regelmaat gereboot..

geen reklame voor OS/2... helaas, al kunnen we met grote zekerheid apache beta de schuld geven dat scheelt ;-)
Jaja ;)
Wellicht wat parameters in de Config.sys en TCP/IP aanpassen.
Kherken hetzelfde probleem van een printserver, maar ik weet helaas niet meer wat ik er precies aan veranderd had zodat het wel goed werkte :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PipoDeClown schreef op 19 oktober 2002 @ 14:52:
[...]

Jaja ;)
Wellicht wat parameters in de Config.sys en TCP/IP aanpassen.
Kherken hetzelfde probleem van een printserver, maar ik weet helaas niet meer wat ik er precies aan veranderd had zodat het wel goed werkte :|
uhm nee dat is het niet..

durf mezelf toch wel OS/2 kenner te noemen en de wat brakke port van apache is duidelijk de schuldige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 15:58:
[...]

uhm nee dat is het niet..

durf mezelf toch wel OS/2 kenner te noemen en de wat brakke port van apache is duidelijk de schuldige..
Is deze thread gesloten ?? :'(

of is er toch niemand meer geintereseerd in OS/2 ??

B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Laatst online: 23:34

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Geinteresseerd zeker - ik heb nog een hele stapel geregde shareware liggen voor WarpV4 die nu nutteloos ligt te zijn sinds m'n overgang naar Win2K :)
Na vijf minuten nadenken besef ik dat ik na her-installatie van Warp *weer* dagen op zoek ga naar oplossingen voor problemen die Win2K niet heeft, dat m'n games niet of niet goed werken, enz. enz.
Ik ben wel degelijk benieuwd wat eComstation heeft te bieden boven WarpV4, maar meer ook niet. Het gaat me weer te veel tijd kosten om updates te verzamelen en toe te passen, nazoeken hoe ook al weer m'n trackball moet worden geinstalleerd etc. Ik ben zelfs te lui geworden om te rebooten als ik wil gamen, tegenwoordig wil ik dit volgens het jong & wilde motto 'Ik wil alles en wil het NU' :)

De tijd voor OS/2 is geweest. Let it rest.

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Heeft iemand een idee waar ik nu nog os/2 warp vandaan kan krijgen? k heb het vlak voor het verhuizen nog bij bij mijn moeder op het werk gezien ja op de POSTBANK gebruiken ze OS/2 warp ... :D alleen nu ook steeds meer winnt4.0 maar heel veel pc's hebben op de postbank nog os/2 warp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Laatst online: 23:34

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

eBay.nl en marktplaats.nl

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepho schreef op 04 december 2002 @ 22:47:
Heeft iemand een idee waar ik nu nog os/2 warp vandaan kan krijgen? k heb het vlak voor het verhuizen nog bij bij mijn moeder op het werk gezien ja op de POSTBANK gebruiken ze OS/2 warp ... :D alleen nu ook steeds meer winnt4.0 maar heel veel pc's hebben op de postbank nog os/2 warp...
kijk eens bij mensys

http://os2.mensys.nl

daar verkopen ze ecomstation, de 'opvolger' van OS/2

op het moment is het voornamelijk een installatie CD met alle uitgebrachte fixes geinstaleerd en betere hardware ondersteuning.

B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:13
Ik heb toevallig een week geleden eComStation geinstalleerd gehad en er een (hele!) dag mee kunnen spelen. Uiteindelijk maar weer XP op gezet, OS/2 en eComStation zijn bij lange na niet zo gebruikersvriendelijk als 2000/XP. Tel hierbij op dat 2000/XP net zo stabiel werken als OS/2, en mijn keuze is gemaakt.

T'is jammer maar OS/2 heeft zijn kans laten lopen, destijds toen microsoft nog op win95/98 en in mindere mate NT4 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heeft er misschien iemand een bootdisk voor mij van OS/2 Warp versie 3 ?Ik heb namelijk alleen bootdisks voor CDROM maar ik wil installeren vanaf hardeschijf...

De laptop waar OS/2 op komt is namelijk niet in het bezit van een cdrom speler ;)

Of heeft iemand een idee hoe ik mijn CDrom bootdisks zo kan modden dat ik er mee van hardeschijf kan installeren ?

Verwijderd

Misschien proberen op os2world.com? Daar zijn ze nog redelijk actief. In Nederland zit Mensys, misschien dat zij kunnen helpen...

Succes! Case

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 19:45
Ik gebruik nog OS/2 en ben grote fan. Heb alle versies tot de Beta van Merlin (v5)

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Ook eCS geprobeerd?
Schijnt een nwe versie aan te komen...
Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk toch nog activiteit op tweakers over OS/2 :-)

zijn er nog mensen geintereseerd om eens eens test sessie of iets dergelijks te organiseren ?

wat zijn de ervaringen van enthousiaste gebruikers ??

Groet Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe ECS ziet er strak uit...

nou nog enthousiaste gebruikers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:10
ViNyL schreef op 26 February 2003 @ 22:00:
Heeft er misschien iemand een bootdisk voor mij van OS/2 Warp versie 3 ?Ik heb namelijk alleen bootdisks voor CDROM maar ik wil installeren vanaf hardeschijf...

De laptop waar OS/2 op komt is namelijk niet in het bezit van een cdrom speler ;)

Of heeft iemand een idee hoe ik mijn CDrom bootdisks zo kan modden dat ik er mee van hardeschijf kan installeren ?
Er staan diskimages op de CD van Warp3, kan je een hele doos vol diskettes mee maken om niet vanaf CD-ROM te hoeven installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan evt. nog wel aan de originele OS/2 warp CD(s?) komen, lijkt me wel eens aardig om te installeren op een 4e partitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
_JGC_ schreef op 02 maart 2003 @ 22:25:
[...]

Er staan diskimages op de CD van Warp3, kan je een hele doos vol diskettes mee maken om niet vanaf CD-ROM te hoeven installeren :)
Ja klopt, dat lukte eerst niet. Maar wat blijkt, de eerste 2 diskettes gaan prima, maar de rest niet omdat het proggie echt in DOS wil zijn en niet in een command boxje onder Windows 2000. Dus na een reboot met een DOS diskette is het me gelukt.

OS/2 Warp 3 snort nu fijntjes op mijn laptop....met sound etc etc...perfect!

Alleen kom je er vrij snel achter dat versie 3 niet echt veel is. Rete stabiel etc, zelfs DOS proggies draait ie prima. Maar ja geen TCP/IP, dat is de grootste misser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha TCP/IP was toen nog niet zo gewoon als het nu is..
ik geloof dat v3 van 1993 is ofzo..

er komt een nieuwe versi van ecomstation aan.. met tcp/ip mozilla etc etc.. voor 90 euro ofzo geloof ik

B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Ja idd :D Het was toen redelijk "1337" als je dat had.

Maar er is een versie voor 3 dat "FreeTCP" heet en daar moet het mee lukken, mede omdat je een bestand uit de Internet Kit van IBM nodig hebt en die heb ik op cd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Niet online
Heeft er iemand die hier met os/2 ervaring/werkt weleens "WarpCenter" van os/2 versie 4 aan versie 3 toegevoegt ?

Ik krijg dit niet goed werkend... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Zojuist OS/2 Warp v4.52 geïnstalleerd. Dat is in ieder geval qua installatie een heel stuk verbeterd ten opzichte van 4.0.
Geen gesodemieter meer met speciale bootdisks voor grote harde schijven en eide controllers, maar een bootable cd die standaard zowel de onboard ide controller kent als de scsi controller, met een logical volume manager die ook een stuk beter werkt dan de oude fdisk.

Ik kan dus iedereen die met OS/2 wil gaan hobbiën deze versie van harte aanraden!
(Dit is overigens de versie van OS/2 waar eComStation v1.1 op is gebaseert)

[ Voor 11% gewijzigd door SambalBij op 12-03-2003 23:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 19:45
Zijn die nieuwe OS/2 Warps en eComStations gratis (of illegaal)?

Modbreak: vragen naar software doe je pas op het moment dat je weet dat het legaal is. Anders is het een warez request en daar staat een OW op

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 17:06 ]

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Nee die zijn zeer zeker niet gratis, en het downloaden en gebruik ervan zonder licentie is dus illegaal.

edit:
Een tip voor mensen die toegang hebben tot de IBM Software business partner zone (account via het werk ofzo)
Daar is hij ook (legaal!!1) te downloaden.
(Je moet dan het 'OS/2 Warp 4 Convenience pack (install) V4.52' hebben)

1 Volgens de voorwaarden van het Software business partner account: voor eigen gebruik binnen het bedrijf op wiens naam het account staat, of voor evaluatiedoeleinden.

[ Voor 71% gewijzigd door SambalBij op 13-03-2003 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 10:58

Ridge

From the Bold & the Beauti

Zo nostalgie OS/2

Ik heb er een tijdje meegewerkt op me 486 ( warp 3.0 en 4.0 ) maar er was geen goeie ondersteuning voor games etc dus daarom verdween het weer in de prullenbak.
Was wel een aantal jaar lid van Draad2

Maar met deze topic is me nieuwsgierigheid weer gewekt.

Ik zat al te denken om Warp 4 te installeren op me laptop ( HP NX9010 )

Pentium4 2.8, 512, 40Gb HD met alles erop en eraan.

Maar ik heb het gevoel na het lezen van deze topic dat Warp4 niet gaat draaien op zón laptop. Daarbij komt ook dat ik hem wel wireless wil gebruiken.

Ecomstation kopen is geen optie.

Iemand comments?

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Je kicked een topic omhoog van meer dan een jaar oud :?

Daarbij zullen er heus nog wel ergens drivers worden gemaakt voor OS2 Warp 4, al is het vrij oud..

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
eCS lijkt me dan nuttiger, anders moet je al die fixpacks voor Warp 4 installeren, en die zijn niet zo (geloof ik) makkelijk te krijgen..

Verder; check the date :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44
Mja, niet echt nuttig dit.

Nee, OS/2 warp is een behoorlijk 'dood' OS qua ontwikkeling bij mijn weten, op moderne hardware (en zeker laptops :X ) ga je dat echt niet aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het hier os/2 warp versie 3.0 nog draaien op een oude laptop 386sx 16 MHz met 6mb ram!!!!_/-\o_ .

Al die jaren niet down geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 17:29:
Heb het hier os/2 warp versie 3.0 nog draaien op een oude laptop 386sx 16 MHz met 6mb ram!!!!_/-\o_ .

Al die jaren niet down geweest.
En dan krijg je van die topics die maar niet dood willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:53

Zym0tiC

^_^

In een grijs verleden heb ik bij een ibm p75 naast Windows 3.11 diskettes ook os/2 warp diskettes gekregen. In die tijd wist ik absoluut niet wat ik er mee moest. De diskettes en de ibm staan nog ergens op zolder.

Reminder aan mij zelf: os/2 warp installeren als ik me verveel :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Pagina: 1 2 3 Laatste