is het moeilijk?Don3k schreef op 10 augustus 2002 @ 13:04:
[...]
die BMW komt nu echt mijn keel uit met modelen! iemand die die wil afmaken?
of is het lezen van een tutorial al voldoende??
anders wil ik er best eens een beetje tijd in steken
is het moeilijk?Don3k schreef op 10 augustus 2002 @ 13:04:
[...]
die BMW komt nu echt mijn keel uit met modelen! iemand die die wil afmaken?
moeilijk is het niet, want k heb zmodeler in een weekie geleerd met behulp van toturials enzo. dit was pas mijn echte eerste auto, hopelijk wordt de volgende beterConan schreef op 10 augustus 2002 @ 14:53:
[...]
is het moeilijk?
of is het lezen van een tutorial al voldoende??
anders wil ik er best eens een beetje tijd in steken
Op de site van BMW.nl kun je je eigen BMW in elkaar flansen. Misschien leuk om daar ook nog wat van te modellenConan schreef op 10 augustus 2002 @ 10:15:
hij bedoeld de specs van de auto denk ik
pk, 0-100 dat soort dingetjes...
Dat bedoel ik dus precies
...maargoed, geweldige wagen Don3k
maar is het ook mogelijk dat ze met meerdere kleuren rondrijden??...
zilverkleurig/grijs heeft mijn voorkeur
...verder echt super veel respect voor die mega geile bumperdie klopt echt precies gewoon
...
ZEKERS
hopelijk komt er nog een betere
'k hoop ut
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Niemand houdt je tegenHayfork schreef op 10 augustus 2002 @ 19:25:
[...]
Op de site van BMW.nl kun je je eigen BMW in elkaar flansen. Misschien leuk om daar ook nog wat van te modellen
![]()
![]()
I served in a company of heroes.
zeker weten, denk dat k 1 auto per week ga releasen, anders worden het veel auto's met magere kwaliteit.NexY schreef op 10 augustus 2002 @ 19:30:
[...]
Niemand houdt je tegen![]()
Maar don3k gaat als hij tijd heeft eens een Vw golf makenof audi A3
http://members.lycos.co.uk/gtahq/vehicles.htmSjonny75 schreef op 10 augustus 2002 @ 15:13:
Kan iemand misschien ff een linkje geven waar ik die zmodeler gemodde auto's kan downloaden? (www.gta3.net en www.gta3forums.com kom ik niet meer op)
Dit had ik op de vorige pagina ook al gepost maar kreeg ik geen antwoord
Dat gaatals je wil knoeien met de default.ide file.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 20:11:
Ik vind dat je maar 1 van elke mod auto zou moeten hebben in die game.
Rij je lekker in je blaas bak zie je naast je een oma in de zelfde car rijden
kun je preciezer zijn welk getal je moet veranderen?L-Vis schreef op 11 augustus 2002 @ 04:12:
[...]
Dat gaatals je wil knoeien met de default.ide file.
Je zet gewoon eerst het getal op 10 (zodat er veel van die auto's rondrijden) en als je er 1 in je garage hebt staan dan verander je het getal gewoon in nul.
En niemand anders rijd nog met die vette auto's
Verwijderd
Verwijderd
Haha, die is mooi!L-Vis schreef op 11 augustus 2002 @ 04:25:
Cool heb een stealth fighter gevonden. Hij gaat gewoon over de Dodo.
Spijtig wel dat het dodo-motorgeluid hetzelfde blijft.
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Zie image.Don3k schreef op 11 augustus 2002 @ 09:57:
[...]
kun je preciezer zijn welk getal je moet veranderen?
Right here.LaMaGRa schreef op 11 augustus 2002 @ 17:08:
ik heb die handeling geedited maar per ongeluk me DODO nu is het een auto..
ik kon niet v/d grond en hijs ondhandelbaar
heeft iemand uit ze handeling nog die Orginele DODO setup
en kan ieamand zie mij eff geven want dodo vliegen kan ik nu niet meer
* Elvis gaat vervolgens niet meer dronken auto`s edite en handling bewerken
Verwijderd
kont niet laten:Sjonny75 schreef op 10 augustus 2002 @ 20:50:
Eindelijk na veel zoeken een Ferrari Testarossa gevonden
afbeelding
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
1
2
3
| open gta3/data/carclos.dat with text editor and replace line "borgnine, 12,73" with line "borgnine, 22,1, 36,1, 40,1 49,1, 72,1" to add some decent colors or with any other color codes you desire. |
met 'texteditor' bedoelen ze wordpad, kladblok, of word.Hayfork schreef op 12 augustus 2002 @ 00:55:
ehhmm.. mensen: ik heb van GTAHQ die auto's gedload. Begin met eerste in m'n rijtje: Borgnine -> 'installatie' bijna voltooid
-> stap 3 :
code:dus ik met text editor (GXT editor nieuwste van GTA3mods) data/carcoLs.dat geopend. zegt ie: Error overflow.
1 2 3 open gta3/data/carclos.dat with text editor and replace line "borgnine, 12,73" with line "borgnine, 22,1, 36,1, 40,1 49,1, 72,1" to add some decent colors or with any other color codes you desire.iemand oplossing???
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Verwijderd
nodoors flag aanvinken, als dat niet werkt, de double exhaust aanvinken (is een bug)Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 10:37:
Ik heb nu overal van die kleine RCBandits rondrijden, maar als ik erin wil stappen loopt GTA3 vast. Hoe kan dit?
thnx probeer eht daar es mee... hopen dat ie lukt.L-Vis schreef op 12 augustus 2002 @ 03:03:
[...]
met 'texteditor' bedoelen ze wordpad, kladblok, of word.
Ik denk wel dat alleen in wordpad alle tabs goed staan.
'k heb hem net uitgeprobeerd, ziet er cool uit..!Don3k schreef op 12 augustus 2002 @ 10:08:
BMW M3 GTA-Zone tuned is klaar!
afbeelding
te download op: (moet k dat weer zeggen?) www.gtazone.cjb.net
enjoy... hopelijk beter dan de vorige
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
wrom ziet ie er bij mij dan zo uit?Don3k schreef op 12 augustus 2002 @ 10:08:
afbeelding
hijs wel kewl alleen hijs bij mij ook witDon3k schreef op 12 augustus 2002 @ 10:08:
afbeelding
whu hij werkt nu, maar de handling moet ook verander worden, heb je die ook ???Damian schreef op 12 augustus 2002 @ 14:08:
GVD!
elke keer als ik iets verander in het spel, zegge handling.cfg of een ander model, dan gaat ie keihard op zijn bek
Unhandled Exception
iemand een idee??
Iemand die de originele handling.cfg, gta3.img. en txd.img files heeft voor mij ???
http://www.gta3mods.com/docs/handling_cfg/handling.cfg << daar heb je de orginele handlingDamian schreef op 12 augustus 2002 @ 14:08:
GVD!
elke keer als ik iets verander in het spel, zegge handling.cfg of een ander model, dan gaat ie keihard op zijn bek
Unhandled Exception
iemand een idee??
Iemand die de originele handling.cfg, gta3.img. en txd.img files heeft voor mij ???
Kittekat.net ....
chursel schreef op 12 augustus 2002 @ 16:36:
Laaste van de regel dus 0.6 wordt 1.2 of zo
Die interrieur heb k genomen van een andere auto omdat k dat tog wel k*t vindt om te ontwerpen.CyberDoX schreef op 12 augustus 2002 @ 11:32:
[...]
alleen is er een bugje met de deur...daar zie je nog zo'n zwart stukje, of kon je dat niet veranderen van het originele busje...
enneuh, hijs bij mij wel wit, mag ik de kleuren ook veranderen? zoja, waar ken ik dat doen dan? carols.ide oid?
ligt aan je rijstijlLaMaGRa schreef op 12 augustus 2002 @ 14:54:
[...]
...en ik weet niet of dat aan mijn rijstyl licht... maar als ik bv een langzame bocht gewoon eff lekker voluit neem en ik raak de stoep... dan stuitert ie over de kop
Maar dit ligt volgens mij aan het feit, dat ik nog steeds niet weet hoe ik de wheels groter maakDamian schreef op 12 augustus 2002 @ 18:10:
Don3k,
Er zit nog een bigje in je model, de remschijven komen boven de wielen uit
Verwijderd
thx dit werktVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 19:34:
- Open je Default.IDE (notepad)
- Scroll naar beneden tot je ergens autonamen ziet met getallen
- Ga naar de Blista
- Als je kijtk zie je dat elke auto 2 regels in beslag neemt, 1 met allemaal namen, en de tweede allemaal getallen
- ga naar het laatste getal op de tweede regel van de Blista, en verhoog dat getal
Verwijderd
Verwijderd
neej hoor.Damian schreef op 12 augustus 2002 @ 19:51:
Ik weet wel dat als je de velgen veranderd, dat dit dan voor elke auto geld, dit kan je ook niet veranderen volgens mij.
Verwijderd
owke, maar hoe krijg ik die rare vierkantjes om de velgen weg, net alsof ie niet uigeknipt is ofzow, maar gewoon op de velg geplakt isVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:41:
uhm, dat kan je toch gewoon tekenen??
vraagje aan jouVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 19:48:
Ik had een tijdje geleden wat sjit aangepast in GTA3 > velgen etc.
Nu heb ik die Kuruma aangepast @ toyota Supra, en nu zie ik mjn gruwelijke velgen er onder zitten, maar ik deze velgen ook onder een aantal andere autos zetten, maar ik weet niet meer hoe ik dit geflikt heb. Deze "3d" velgen zitten ook onder de taxi`s en politi autoz. ik heb in MISC.txd gekeken maar ik zag em daar niet staan. HeLp i~!
afbeelding
afbeelding
Volgens mij kan dat ook niet voor 1 auto...Damian schreef op 12 augustus 2002 @ 19:51:
Ik weet wel dat als je de velgen veranderd, dat dit dan voor elke auto geld, dit kan je ook niet veranderen volgens mij.
in zmodeler lijkt tie echt en stuk breeder dan de vorige! zal wel bedrog zijn. ThanxConan schreef op 12 augustus 2002 @ 23:26:
eej Don3k, vette bak man
alleen euhh...ligt het nou aan mij of is die M3 Tuned nou een stuk smaller dan die andere M3?? volgens mij wel, en dat is nou net een puntje van kritiek (sorry, die andere M3 klopte gewoon precies in de breedte, echt vet gewoon
hopelijk kun/doe je er wat mee..
Verwijderd
ik wil je ze best geven, maar ik weet niet meer hoe ik dit geflikt hebt........Hayfork schreef op 12 augustus 2002 @ 22:14:
3d velgen zijn VET. Hoezo zijn ze gruwelijk? gruwelijk mooi of gruwelijk lelijk? Als je lelijk bedoelt snap ik niet wat je bezielt. IK WIL ZE OOK!!!![]()
![]()
![]()
Hij legde het ff iets duidelijker uit
Verwijderd
Verwijderd
je bedoelt dit ?Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:58:
Zitteh hier alleen maar pooiers ofzo? Ik zie bij de mods alleen maar van lompe sjonne bakke... Probeer ook eens iets met een subtiele kleurstelling te maken.
Yeah..zo zie ik ze graag...Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 16:09:
[...]
je bedoelt dit ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zijn pas mooie bakken !
[This space is for rent]
Verwijderd
Verwijderd
mot je niet ergens in de default.ide instellen dat dat ding geen dak heeft ofzow ??Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:33:
Hey allemaal,
Ik ben ook net een beetje aan het klooien geweest met ZModeler
Maar ik moet iets fout doen, want als ik het dak van een auto afhaal, dan worden in de game de textures niet meer geladen
Gevolg is dat de auto dus alleen de 2 basiskleuren heeft, verder geen interieur, lampen, grill enz.
Hoe los ik dit op?
Laten we leuk blijven tegen elkaar
Verwijderd
Dat denk ik niet, want dat hoefde ook niet bij convertibles die ik gedownload hebDamian schreef op 13 augustus 2002 @ 18:50:
[...]
mot je niet ergens in de default.ide instellen dat dat ding geen dak heeft ofzow ??
staat me iets van bij.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2002 21:26 . Reden: screenies ]
Verwijderd
en waar de f*ck mag die map dan wel zijn ?Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:07:
Whoohoo het is me gelukt
Je moet de textures in de map van de .dff gooien die je wilt editen.
Heb net m'n eerste cabrio af(Mafia Sentinel cabrio)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou eens wat beter moeten kijken al de problemen die jij hebt zijn dikwijls al veel eerder besproken.Damian schreef op 12 augustus 2002 @ 18:14:
[...]
Maar dit ligt volgens mij aan het feit, dat ik nog steeds niet weet hoe ik de wheels groter maak
Ik had dit probleem ook, ik heb het opgelost door de originele MISC.TXD terug te zetten. Ik hoop voor jou dat je de originele nog hebtDamian schreef op 12 augustus 2002 @ 21:07:
[...]
owke, maar hoe krijg ik die rare vierkantjes om de velgen weg, net alsof ie niet uigeknipt is ofzow, maar gewoon op de velg geplakt is
Ik doe dat gewoonlijk met de carstat editor van www.gta3mods.comVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:57:
[...]
Dat denk ik niet, want dat hoefde ook niet bij convertibles die ik gedownload heb
Wel moest er bij alle convertibles een body64.bmp of een bodyb64.bmp vervangen worden, dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Maar ik heb dus geen idee hoe dat precies zit.
Ik klooi nog wel ff verder
Verwijderd
Verwijderd
64x64 dacht ikVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:26:
Hoe groot moet de maat zijn van de banden die je kan downloaden?
65 bij 65 ofniet?
Verwijderd
Verwijderd
Hier staan er wat:Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:37:
Bedankt waar download ik autootjes?
Verwijderd
Verwijderd
ik zie em wel eens op staunton island en in portland rijden geloof ikVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:55:
he Ez jij weet wel veel van Gta 3 af? ik zag op internet ergens dit plaatje: [afbeelding] in welke level kan je deze vinden??
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Verwijderd
Wel je hebt GTA3Reshack, GTA3 IMGTool, GTA3 IMGExtractor, GTA3IMGPacker, GTA3 Carstat editor, GTA3 Pedstat editor, GTA3 Weaponstat editor, GTA3 multi-edit, en andere waar ik niet kan op komen. Voor een juiste omschrijving wat deze proggies doen kan beter naar www.GTA3Mods.com gaan.Firecow schreef op 14 augustus 2002 @ 01:54:
Omdat ik geen zin/tijd heb om deze heledraad door te lezen wil ik alleen ff weten welke progjes ik moet gebruiken... de naam zeggen is genoeg... dit zal ongetwijfeld wel 2133keer gevraagd zijn, maar zie me eerste regel maar
wopha thxL-Vis schreef op 14 augustus 2002 @ 05:34:
[...]
Wel je hebt GTA3Reshack, GTA3 IMGTool, GTA3 IMGExtractor, GTA3IMGPacker, GTA3 Carstat editor, GTA3 Pedstat editor, GTA3 Weaponstat editor, GTA3 multi-edit, en andere waar ik niet kan op komen. Voor een juiste omschrijving wat deze proggies doen kan beter naar www.GTA3Mods.com gaan.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
wóóóów vet , waar hebbie die dan gedownload?Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:07:
Whoohoo het is me gelukt
Je moet de textures in de map van de .dff gooien die je wilt editen.
Heb net m'n eerste cabrio af(Mafia Sentinel cabrio)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
um...Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 16:54:
[...]
wóóóów vet , waar hebbie die dan gedownload?
ne zo relaxe bak!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq