AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
PLEASE TELL ME ^^^[/quote]
Ik heb geen idee, ik heb ze maar gevonden en gedownload
Deze auto's heb ik op http://www.gta3forums.com...4621ffff;act=SF;f=53;st=0 gevonden !!!CyberDoX schreef op 02 augustus 2002 @ 17:43:
[...]
Waar heb je die gevonden? ken ik ze ook downloaden?
Deuren, chademodel, textures, enzvalentinorossi schreef op 02 augustus 2002 @ 17:24:
hey,
Ik heb een corrado van nfs-4 gedownload, en die open ik in z-modeler....
Wat moet ik aanpassen om hem in gta3 te laten rijden?
Ik heb het volgende geprobeerd: een manana importen, de carosserie deleten, het corrado carrosserie importen en de dummys op de juiste plaats; maar in het spel zie ik alleen 4 wielen... WHAT TO DO?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Hoe maak ik een deur?
En hoe plak ik die textures erop???
Met hoe maak ik een deur bedoel ik mee, hoe je een deur maakt uit het bestaande carrosserie
[ Voor 0% gewijzigd door Valentino Rossi op 02-08-2002 18:13 . Reden: deur ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Je haalt gewoon het gedeelte eruit, waar de deur komt te zitten... Dat gedeelte maak je een nieuw opject van... De deur maak je dikker en je maakt er ramen bij...valentinorossi schreef op 02 augustus 2002 @ 18:12:
maar een nfs4 model heeft gewoon 1 body... zonder deuren enzo.
Hoe maak ik een deur?
En hoe plak ik die textures erop???
Met hoe maak ik een deur bedoel ik mee, hoe je een deur maakt uit het bestaande carrosserie
Als je een cabrio wilt moet je volgens mij knoeien met de GTA3 carstat editorConan schreef op 01 augustus 2002 @ 14:11:
ja ik ben er nu ook mee bezig, maar ik snap er echt geen hol van
hoe je bijv. een cabrío's kunt bouwen...en je ziet 3 miljoen lijntjes door elkaar..
pfff....dat wordt een latertje:P
Ik heb een van die models die in al in die map van ZModeler stonden geexporteerd als .dff. Dan heb ik die .dff file in gta3.img geinporteerd als kuruma.dff als ik nu gta3 start dan crasht het gelijk zot.
Please help
ROFL, d8 je dat echt?? zo simpel is dat niet, hoor.L-Vis schreef op 02 augustus 2002 @ 20:40:
[...]
Als je een cabrio wilt moet je volgens mij knoeien met de GTA3 carstat editor
Je moet met zmodeler het dak eraf prutsen.
ik zal nog ff een betere foto make
AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |
Verwijderd

Ik heb hier nog niet 1 auto gezien dat met de ZModeler is aangepast !!!
Verwijderd
<FONT COLOR=blue>ADMIN BREAK
Dit is illegaal en dit is spam... ook nog eens over vele topics verspreid. Je krijgt hier een Officiële Waarschuwing voor. Je mag vanaf nu op je tellen gaan passen. Check je mail. </FONT>
[ Voor 0% gewijzigd door Jordi op 03-08-2002 21:42 . Reden: Admin break ]
Ik denk dat er tot nu toe nog maar weinig mensen met Zmodeler kunnen werken. Als er goede Tutorials zijn gemaakt.Sjonny75 schreef op 03 augustus 2002 @ 19:50:
Is er nou niemand geinterresseerd in die ZModeler of zit dat ???
Ik heb hier nog niet 1 auto gezien dat met de ZModeler is aangepast !!!
ik snap er zelf ook niks van

Verwijderd
ik ook niet echt: (XoiN schreef op 03 augustus 2002 @ 22:09:
[...]
Ik denk dat er tot nu toe nog maar weinig mensen met Zmodeler kunnen werken. Als er goede Tutorials zijn gemaakt.
ik snap er zelf ook niks van![]()
BF1: Don-Panio
I served in a company of heroes.
Verkeerde tool gebruikt..
[ Voor 0% gewijzigd door Vuvuzela op 04-08-2002 11:33 . Reden: Net wakker ]
denelvis@f-m.fm of ayreon_lot@hotmail.com
dan kan ik je een crack geven voor hypersnap.
en heeft iemand al een nederlandse tutrail gevonden?
mischien lukt het dan nog eenbeetje

AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |
er zijn al goede tutorials gemaakt.XoiN schreef op 03 augustus 2002 @ 22:09:
[...]
Ik denk dat er tot nu toe nog maar weinig mensen met Zmodeler kunnen werken. Als er goede Tutorials zijn gemaakt.
ik snap er zelf ook niks van![]()
kijk maar op http://ryan-t.m4driving.sm/Tuts/Zmodtut.htm
ZModeler is gewoon veel te ingewikkeld(voor mij toch)

bedankt voor de tutorial ik zal eens even me er in verdiepenL-Vis schreef op 04 augustus 2002 @ 19:23:
[...]
er zijn al goede tutorials gemaakt.
kijk maar op http://ryan-t.m4driving.sm/Tuts/Zmodtut.htm
ZModeler is gewoon veel te ingewikkeld(voor mij toch)
ik weet dat het overal al staat geschreven, maar vraag het gewoon nog een x..
Hoe krijg ik van dat vuur uit m'n uitlaat..?
Als ik m'n explo files over m'n smoke files importeer, krijg ik een hele lichte rooie rook, met grijs er doorheen

kan iemand mij het verlossende antwoord geven?
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Als ik eens tijd heb zal ik die groene uit The Fast and the Furious na proberen te maken
Kan iemand een duidelijke stap-voor-stap-instructies geven. Ik heb een prachige 1967 Ford Mustang Shelby GT500 gevonden. PLEASE HELP !!
Op deze site staat hoe je dat moet doen bij de tutorials.CyberDoX schreef op 04 augustus 2002 @ 19:44:
hm..'k zit nu écht met een probleempje...
ik weet dat het overal al staat geschreven, maar vraag het gewoon nog een x..
Hoe krijg ik van dat vuur uit m'n uitlaat..?
Als ik m'n explo files over m'n smoke files importeer, krijg ik een hele lichte rooie rook, met grijs er doorheenmaar ik wil het net zoals dit:
afbeelding
kan iemand mij het verlossende antwoord geven?
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik heb ondertussen gevonden dat je 1 of ander progje moet hebben om die files te "decomprimeren". En dan kan je ze openen in ZModeler.NexY schreef op 05 augustus 2002 @ 09:45:
idd.. heeft iemand een idee hoe je deze : http://ryan-t.m4driving.sm/Files/gt500_dblu.zip auto instaleert ?? Het staat niet in de readme of op de website.
Het slechte nieuws is dat dit progje niet in WINXP werkt
[ Voor 0% gewijzigd door Vuvuzela op 05-08-2002 12:36 . Reden: me = stupid ]
Verwijderd
Hey.. hoe heet die ene gang auto ook alweer?
in level1 en dan in het red light discrict.
Die zwarte auto met die opgespoten vlammen (met turbo op de motor kap)
Waar die negers in zitten (NO OFFENCE)
Thx!
Verwijderd
dank je, maar de banner mag van mij blijven staanL-Vis schreef op 04 augustus 2002 @ 14:21:
Hee tk stuur je emailadres eens door naar:
denelvis@f-m.fm of ayreon_lot@hotmail.com
dan kan ik je een crack geven voor hypersnap.
Verwijderd
Ik kan alles editen behalve de buitenkant.
Hoe kan ik bijvoorbeeld een auto een andere skin geven.
heel het interieur van de autos kan ik editen en de koplampen etc... maar nu nog de buitenkant.
Hoe doe je dit en met wat voor programma .....
Wh00tinimoek_XP schreef op 05 augustus 2002 @ 22:47:
OWNAGE ... fast and the furious auto's compleet
afbeelding
![]()
![]()
![]()
found :
supra http://users.skynet.be/bk343305/forums/supruma.zip
eclipse http://gta3.mm2.gamigo.de/heyho/dlfile.php?id=997
voor meer vette auto's www.gta3.net
dit is ook super cool , een modje dat je een soort van NOS heb
STEP 1 modify
go to the car of your choice go to the brakeing tab and change the
deaccelertion number (the very first one) to -4.1
and the bias to 0.0
also check the box for abs brakes
Step 2 driveing
get into the car that you altered and start driving foreward
when you are ready release forward and press and hold back
you will then zoom foreward at hight speeds
*note* to stop at anytime (while in nos or jsut driving) use theemegency brake only
*note* inorder to drive backwards press the emergency brake upntil the car has stoped then press back and drive
*note* to use nos backward do the above steps to drive back, release the back button and press and hold foreward again to stop use the emergency brake
Kan iemand de originele eens opsturen naar denelvis@f-m.fm
Please help
Verwijderd
Zmodeler is moeilijk
(in my eyes)
Is Milkshape 3d niet makkelijker em beteR?
of zijn daar geen gta3 plugins voor?
Verwijderd
en ik heb nog wat leuks gevonden over hoe je nitro oxide system ken krijgen in je auto
http://www.gta3forums.com...?act=ST;f=53;t=43006;st=0 ik ken alleen niet zien hoe hard ik ga
ik zie net dat het ook al 3 posts boven mij staat

Dit is ook wel makkelijk een dragstrip
http://www.gta3forums.com...0ffff;act=ST;f=55;t=43655
en vooral die F1 wagen
Verwijderd
FAQ gelezen (nummer verplaatsen)
maar dan moet je wel weten hoe je die dan aanzet
dodo up/dodo down normaal toch?
But HOW!
Verwijderd
met de claxon bij mij rechter shiftVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 21:54:
Waarom krijg ik geen hydrolics onder mijn diablo?
FAQ gelezen (nummer verplaatsen)
maar dan moet je wel weten hoe je die dan aanzet
dodo up/dodo down normaal toch?
But HOW!
sch**terij ik wil die smart. En die full winged dodo staat mij eigelijk ook wel aan.wouter76 schreef op 06 augustus 2002 @ 20:21:
check hier ook nog wat mooie creaties: http://www.neoseeker.com/...p?fn=view_thread&t=109541
en vooral die F1 wagen
Ga ook eens zien op www.8balls-place.tk.
Hier staan nog wel niet zo veel auto's op maar diegene die erop staan vallen best mee.
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Ga maar eens kijken op www.gta3.net.
Er staan daar iets meer dan 100 cars !!!
Iemand een motor nodig ? Die staan daar ook (1 toch tenminste, hij is wel niet zo goed afgewerkt but hey !)
Verwijderd
Thx m8
by de weg.
ALs ik hydrolics onder mijn diablo wil hebben, dan verander ik nummertjes (zoals in de FAQ)
maar dan heb je geen diablos meer in map1
dan zijn die normale auto's (yardie?¿) er ipv die Diablo
Wat is dit?
Up limit:0.47
Low limit:-0.017
Wheelsize 0.76
(wheel size is DOH (copy/past thingies)
Wat is upper limit en lower limit?
Explain?
ik wil een HELE HOGE auto maken
zodat je met een vrachtauto (die trekker) moet instappen
zogroot moet ie worden

mijn site is trouwens verhuist! van GTAzone.tk naar www.gtazone.cjb.net (100mbit server). Daar kun je die bmw vinden en verdere updates
Verwijderd
waar kan ik zmoddeler ook alweer vinden/downen?
edit: laat maar, ik heb um alweer
Verwijderd
die zijn echt coolDon3k schreef op 07 augustus 2002 @ 20:06:
wat vinden jullie ervan? k ben nog bezig met die Opel Astra
afbeelding
mijn site is trouwens verhuist! van GTAzone.tk naar www.gtazone.cjb.net (100mbit server). Daar kun je die bmw vinden en verdere updates
he... hoe heb jij die 8terste wielen bij de eclipse normaal gekregen..Don3k schreef op 07 augustus 2002 @ 20:06:
wat vinden jullie ervan? k ben nog bezig met die Opel Astra
afbeelding
bij mij puilen ze uit
geen idee. dit is niet de versie die je overal kan downloaden, maar deze heb k uit een ander spel omgezet. k zal hem als tie af is beschikbaar stelleninimoek_XP schreef op 07 augustus 2002 @ 23:22:
[...]
he... hoe heb jij die 8terste wielen bij de eclipse normaal gekregen..
bij mij puilen ze uit
een heel gedoe, heeft te maken met hiarchy of zoiets. k heb gewoon een toturial stap voor stap nagedaan.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:23:
[...]
echt wel
edit: ik stel mn vraag hier toch maar: hoe krijg je dat zmodeler model dan werken in gta3?
Ik heb het spel op een gebrande cd staan, helpt het als ik het orginele spel huur..? Want hij stotterd nog wel eens bij mij....?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
iemand ??Damian schreef op 02 augustus 2002 @ 16:07:
whu zal wel aan mij liggen, maar ik krijg steeds zon witte rand om de velgen heen.
Ik save ze van internet als .gif, dan issie dus transparant, maar ik kan die gifjes niet openen met REsourcehacker.
Hoe fix ik dit ??
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
ff grote tip, weet niet of het bij jou ook werkt. Ik heb het geluid perongeluk op iets anders dan Miles fast 2d audio gehad, en toen liep het spel echt heel erg brak._VooDooMen_ schreef op 07 augustus 2002 @ 23:37:
Ik heb een radeon 8500, maar hoe kan ik mijn kaart het beste laten presteren bij gta3..? heb de nieuwste drivers al gedownd.....
Ik heb het spel op een gebrande cd staan, helpt het als ik het orginele spel huur..? Want hij stotterd nog wel eens bij mij....?
Zet hem dus eens op Miles fast 2D audio, misschien dat dat helpt.
check mijn site dan ff, http://www.gtazone.cjb.net/ -> install a car . hopelijk snap je het!Damian schreef op 08 augustus 2002 @ 00:00:
kan iemand trouwens ff een how-to bouwen, hoe je die nieuwe auto's erin frot ??
is het niet mogelijk om de deuren in die bmw alsnog gewoon opend te krijgen? en schade?
verder een compliment voor die mooie bmw
k ben ermeej bezigConan schreef op 08 augustus 2002 @ 11:12:
zeg don3k,
is het niet mogelijk om de deuren in die bmw alsnog gewoon opend te krijgen? en schade?
verder een compliment voor die mooie bmw
Verwijderd
en waar haal ik die tutorial vandaan?Don3k schreef op 07 augustus 2002 @ 23:31:
[...]
een heel gedoe, heeft te maken met hiarchy of zoiets. k heb gewoon een toturial stap voor stap nagedaan.
ga naar www.gta3forums.com , daar heb je heel veel info
Verwijderd

ennuh.. tis dan un èèn zitter (Dus no hoes allowed
Lijkt me wel n33t maaruh..
ingame kan je auto max 5 gears hebben, tewijl die tractor 18 heeft
Lijkt me moeilijk temaken
-----

zelfde merk (new holland) alleen een mindersterk type
maar iig deze tractor is groter (op de foto iig
(Mooie strakke neus
dammitIkonboard CGI Error
--------------------------------------------------------------------------------
Ikonboard has exited with the following error:
Can't connect to mySQL database. Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2)
This error was reported at: Sources/iDatabase/Driver/mySQL.pm line 55, line 64.
Please note that your 'real' paths have been removed to protect your information.
[ Voor 0% gewijzigd door Don3k op 08-08-2002 19:12 . Reden: spatie vergete ]
Verwijderd
als jij die gtazone host (beheerd)Don3k schreef op 08 augustus 2002 @ 19:12:
[...]
[...]
dammit![]()
ze zouden eens een stel tweakers in moete zettuh
kun jij dan die Newholland bouwe?
Verwijderd
Rij je lekker in je blaas bak zie je naast je een oma in de zelfde car rijden

Verwijderd
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 20:11:
Ik vind dat je maar 1 van elke mod auto zou moeten hebben in die game.
Rij je lekker in je blaas bak zie je naast je een oma in de zelfde car rijden
dan lach ik me ziek dat ern een oma in die trekker rijd
Iemand ????Damian schreef op 02 augustus 2002 @ 16:07:
whu zal wel aan mij liggen, maar ik krijg steeds zon witte rand om de velgen heen.
Ik save ze van internet als .gif, dan issie dus transparant, maar ik kan die gifjes niet openen met REsourcehacker.
Hoe fix ik dit ??
zou wel kunnen, maar k beloof nix omdat er al stapels werk liggen hier.... moet nog eerst die BMW fixen en daarna nog een hoop.... dus zal wel een tijdje durenVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 19:15:
[...]
als jij die gtazone host (beheerd)
kun jij dan die Newholland bouwe?
goedzo..fix die bmw maarDon3k schreef op 08 augustus 2002 @ 23:25:
[...]
zou wel kunnen, maar k beloof nix omdat er al stapels werk liggen hier.... moet nog eerst die BMW fixen en daarna nog een hoop.... dus zal wel een tijdje duren
trouwens...hoe kun je makkelijk een gedeelte van het dak veranderen in glas??
in de (mafia) sentinel bijv..als je op het midden van dak klikt, heb je precies een mooi gat om transperant glas in te zetten...dus hoe ik doe ik dat makkelijk?

Voor in de NL mod, maar ik kan dat topic niet vinden
sorry hoor, maar is dit mooivalentinorossi schreef op 09 augustus 2002 @ 12:48:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Voor in de NL mod, maar ik kan dat topic niet vinden![]()
Verwijderd
Het grote GTA3 modding topic deel 2valentinorossi schreef op 09 augustus 2002 @ 12:48:
ik kan dat topic niet vinden
Verwijderd
Ok ik vraag je wel ff op ICQ hoe dat zmodeller werkt (tutorials zijn kut)Don3k schreef op 08 augustus 2002 @ 23:25:
[...]
zou wel kunnen, maar k beloof nix omdat er al stapels werk liggen hier.... moet nog eerst die BMW fixen en daarna nog een hoop.... dus zal wel een tijdje duren
Want ik werk met die dingen en weet dus ook de PERFECT details op tebouwen

deuren zijn gefixt, nu nog de damage.... (deuren hebben al damage, nu body nog)
wat een brakke autoDon3k schreef op 09 augustus 2002 @ 19:42:
afbeelding
deuren zijn gefixt, nu nog de damage.... (deuren hebben al damage, nu body nog)
ligt de grafics aan je auto, gecompressed of aan je videokaart
[This space is for rent]
paint shop pro weer hePoweRoy schreef op 09 augustus 2002 @ 20:19:
[...]
wat een brakke auto
ligt de grafics aan je auto, gecompressed of aan je videokaart
????
En klopt de data sheet met de instellingen?
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
keb een of ander proggie gedownload.. maar keb nu dus een karretje zonder plaatwerk.. alleen het frame
weet iemand een site met handleiding en ect.
want zo`n "rijdend Frame" ziet er niet uit

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
dat is hem, wa bedoel je met die data sheet?Hayfork schreef op 09 augustus 2002 @ 22:41:
moet dat deze zijn: http://www.bmw.com/bmwe/p.../m/convertible/index.html
????
En klopt de data sheet met de instellingen?
dit misshien
http://www.bmw.com/bmwe/p.../m/convertible/index.html
klik je links onder op data sheet
misschien bedoeld ie dat namaken in die zmodeler
[This space is for rent]
pk, 0-100 dat soort dingetjes
maargoed, geweldige wagen Don3k
maar is het ook mogelijk dat ze met meerdere kleuren rondrijden??
nouw..ik heb um net dus ff getest, maar zo enthousiast als van te voren ben ik niet meer zo:

ik vind die schade niet zo mooi gelukt Don3k, en ik denk ook niet dat je um rood moet laten, aangezien je die zwarte lijnen blijft zien.
verder echt super veel respect voor die mega geile bumper
hopelijk komt er nog een betere
[ Voor 0% gewijzigd door Rickstah op 10-08-2002 10:41 . Reden: forgot something.. ]
Ik rij nu meestal in deze auto...
helemaal aangepast zodat ie precies lekker rijd..

die BMW komt nu echt mijn keel uit met modelen! iemand die die wil afmaken?Conan schreef op 10 augustus 2002 @ 10:15:
hij bedoeld de specs van de auto denk ik
pk, 0-100 dat soort dingetjes
maargoed, geweldige wagen Don3k
maar is het ook mogelijk dat ze met meerdere kleuren rondrijden??
nouw..ik heb um net dus ff getest, maar zo enthousiast als van te voren ben ik niet meer zo:
[images]
ik vind die schade niet zo mooi gelukt Don3k, en ik denk ook niet dat je um rood moet laten, aangezien je die zwarte lijnen blijft zien.
verder echt super veel respect voor die mega geile bumperdie klopt echt precies gewoon
hopelijk komt er nog een betere
Dit topic is gesloten.