Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Op donderdag 18 juli 2002 10:43 schreef bad_bean het volgende:
je kan er natuurlijk ook zoiets van maken...
[afbeelding]

Dit heb ik nu.
Op donderdag 18 juli 2002 13:32 schreef bad_bean het volgende:
mooie velgen... kan je niet die hiet niet ff plaatsen?

alstu.

Ah, nu is Bonzi dood...

Bonzi wandelt op straat...

Bonzi Buddy skin, is alleen bruikbaar voor fatmale2_nu. Kijk voor een skin van de speler een paar posts verderop.
iemand die nou al weet of er ene patch is? zodat ik 't niet handmatig hoef te veranderen?Op woensdag 17 juli 2002 14:21 schreef Scarecrow het volgende:
'k had er al eerder om gevraagd maar kreeg toen geen antwoord:
is eer een patch / crack / update of wat dan ook, dat de huidige auto namen veranderd worden in de 'echte' autonamen?
Verwijderd
he Jozz.. zo ziet bonzi er uit als je hem gebruikt als skin...

weet iemand hoe je het motorgeluid van een auto moet veranderen en hoe je de banden verbreedt zonder dat ze groter worden?
Een verbeterde versie van de Bonzi Buddy skin. Deze is speciaal voor de speler. Ik heb hem nog niet ingame getest, maar hij is nu wel goed. Ik kon helaas dat grote lichte vlak op z'n buik/borst niet echt goed krijgen ivm zakken van de leren jas, dus dan maar zo.

Bonzi Buddy Player Skin.
GTA3 draait bij mij vloeiend op 640*480*16. Wel met Traills off. Ik denk dat het voor het meerendeel komt doordat ik er zo'n vracht geheugen(512 MB SD-Ram) in heb zitten. Die Geforce 2 MX is trouwens wel een 64 MB kaartje(geen ddr, maar sd-ram erop).
Verwijderd

die garage editor heeft toch nog een klein probleempje:

een bug?:

en dan nog maar een pic van mijn garage:

zo ziet trouwens je bonzi buddy er nu uit:

Verwijderd
ze zeggen dat ik dan met alpha moet werken
ten eerste: welk(e) progje(s) heb ik nodig en wat moet ik dan doen?
dit zal wel vaker gevraagd zijn, maar ik ben moe en heb ff geen zin om deze hele topic door te lezen
Met GTA3 Reshack kan je textures en alpha's exporteren, vervolgens bewerken met PSP of Photoshop en dan weer importeren.Op donderdag 18 juli 2002 21:09 schreef aaajeetee het volgende:
ik wil zelf een auto een andere kleur geven...(en der een plaatje opzetten)
ze zeggen dat ik dan met alpha moet werken
ten eerste: welk(e) progje(s) heb ik nodig en wat moet ik dan doen?
dit zal wel vaker gevraagd zijn, maar ik ben moe en heb ff geen zin om deze hele topic door te lezen
Verwijderd
want alpha moest texture zijn, zonder hetgene wat je op de auto wil, en dat wil nu niet meer
kan je die plaatjes niet overschrijven dan?Op donderdag 18 juli 2002 22:24 schreef aaajeetee het volgende:
ja, texture is goed, maar nu kan ik um niet meer bewerken...(voor die alpha)
want alpha moest texture zijn, zonder hetgene wat je op de auto wil, en dat wil nu niet meer

download anders mijn handling file, staat in mijn sig, alle auto's sneller en flexiebeler, de rest staat in de readmeOp woensdag 19 juni 2002 17:40 schreef M@NIC het volgende:
Heeft iemand misschien de orginele handling.cfg voor me ?
Ik probeer een auto wat sneller te maken, maar nu zijn het alleen nog maar 4 wielen
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ik heb met GTA3 Reshack ff de RCBandit.dff geexporteerd en vervolgens met Zmoddeler geimporteerd.

Plaatje is op 75% van origineel en niet klikbaar.
Ik heb nog niets ge-edit, want het ziet er nogal ingewikkeld uit. Ik ben niet echt goed in 3d editten.
Verwijderd
alles is te leren..Op vrijdag 19 juli 2002 13:26 schreef Jozz het volgende:
Wie heeft er al gebruik gemaakt van de model-editor voor GTA3? Hij is hier te downloaden: [url="http://www.zmodeler.com/files/zmodeler_v106.exe"]http://www.zmodeler.com/files/zmodeler_v106.exe[/url]
Ik heb met GTA3 Reshack ff de RCBandit.dff geexporteerd en vervolgens met Zmoddeler geimporteerd.
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Zmoddeler.jpg"][afbeelding][/url]
Ik heb nog niets ge-edit, want het ziet er nogal ingewikkeld uit. Ik ben niet echt goed in 3d editten.
edit: in die map kan ik nergens zo'n file vinden...

Ik heb je al 2x gezegt dat ja dat kunt doen met de car coller editor te downloaden op [url="http://www.gta32002.cjb.net"]www.gta32002.cjb.net[/url] kijk onder de knop auto's helemaal onderaan.Op vrijdag 19 juli 2002 14:37 schreef aaajeetee het volgende:
ik heb met een car-edittor een eigen auto gemaakt, waar kan ik dan nu de kleuren enzo opgeven?
Je kunt het ook handmatig doen door carcols.dat (in de data map)te openen in kladblok en vervolgens de kleurcodes achter de juiste auto te zetten.
Verwijderd
ik heb die ook al, maar mn auto staat daar niet tussen...als dat wel zo was, dan het ik het niet gevraagd (duh)Op vrijdag 19 juli 2002 14:55 schreef Sjonny75 het volgende:
[..]
Ik heb je al 2x gezegt dat ja dat kunt doen met de car coller editor te downloaden op [url="http://www.gta32002.cjb.net"]www.gta32002.cjb.net[/url] kijk onder de knop auto's helemaal onderaan.
Je kunt het ook handmatig doen door carcols.dat (in de data map)te openen in kladblok en vervolgens de kleurcodes achter de juiste auto te zetten.
Ik weet niet of die link wel helemaal legaal is dus ik zou hem maar weg halen als ik jou was, of die crack weghalen.Op vrijdag 19 juli 2002 14:55 schreef Sjonny75 het volgende:
[..]
Ik heb je al 2x gezegt dat ja dat kunt doen met de car coller editor te downloaden op hier stond een link kijk onder de knop auto's helemaal onderaan.
Verwijderd
is er niet een standaard plek waar ieder stukje texture terecht komt en is daar een map van ofzo want anders blijf je prutsen.
Volgens mij zitten alle textures in de GTA3.dir en kan je ze uitpakken met GTA3 Reshack.Op vrijdag 19 juli 2002 16:21 schreef NME het volgende:
newb vraag:
is er niet een standaard plek waar ieder stukje texture terecht komt en is daar een map van ofzo want anders blijf je prutsen.

ff door de tunnel scheuren. Weet iemand trouwens wat je moet aanpassen om hem minder scherp te laten sturen?
hehe, gaaf man... hoe heb je dat voor elkaar gekregen... en met dat sturen... kan je dat niet gewoon zoals de handling van alle andere autos veranderen?Op zaterdag 20 juli 2002 11:56 schreef Jozz het volgende:
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/RC-tunnel.jpg"][afbeelding][/url]
ff door de tunnel scheuren. Weet iemand trouwens wat je moet aanpassen om hem minder scherp te laten sturen?
In de Handling file moet je zorgen dat de flag nodoors aan staat en verder moet je met Garageedit ff een RC in je garage zetten.Op zaterdag 20 juli 2002 16:59 schreef Thelema het volgende:
[..]
hehe, gaaf man... hoe heb je dat voor elkaar gekregen... en met dat sturen... kan je dat niet gewoon zoals de handling van alle andere autos veranderen?
Verwijderd
Oudere topics: alle topics laten zienOp zaterdag 20 juli 2002 18:11 schreef Sjonny75 het volgende:
misschien een stomme vraag maar waar is het topic over de nl mod gebleven?
ctrl+f: neder
[topic=553121/1/25]
voortaan verder kijken dan je neus lang is
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Je kunt auto's toevoegen, door bv de penerial te veranderen door een mafia senitel, waardoor er 2 types enitels rondrijden.Op zaterdag 20 juli 2002 19:47 schreef Preddie het volgende:
waarschijnlijk een noon vraag, ik heb alles wel redelijk goed gelezen, maar dit volgens mij nog niet tegengekomen.., is het nu dat je bestaande auto's alleen maar kan wijzigen?, of kan je ook compleet nieuwe auto's toevoegen (en dat deze ook rondrijden in de "gta wereld"...
Als er een z-moddeler exporter komt, kun je ook auto's editen met een 3d prog als 3dmax.
Maar die is nog niet uit(zijn ze hard mee bezig)
dus op die manier kan je dus eigenlijk eeuwig verschillende "types" auto's toevoegen inclusief de orginele?.Op zaterdag 20 juli 2002 19:49 schreef Tomaseli het volgende:
[..]
Je kunt auto's toevoegen, door bv de penerial te veranderen door een mafia senitel, waardoor er 2 types enitels rondrijden.
Als er een z-moddeler exporter komt, kun je ook auto's editen met een 3d prog als 3dmax.
Maar die is nog niet uit(zijn ze hard mee bezig)
en wat is de penerial?
BF1: Don-Panio
Verwijderd
zoek ff op gta3mods.com voor je vragen, daar staan de antwoorden namelijk

Perennial achterkant

Perennial voorkant, deze gaat een stuk harder als de standaardversie en ziet er imho ook een stuk beter uit.
Van de Zmoddeler staat een plaatje op de vorige pagina.
Iemand enig idee waar ik dat vandaan kan halen? ik heb hier al de software liggen om het spul te mixen zoals pcdj, bpm studio, maar nog niet echt goeie geluiden om die intro te maken.
Verwijderd
ik heb car stat editor, ga naar suspesion endan?
Verwijderd
Lower suspension en higher suspension allebei met dezelfde waarde verHOGEN. klinkt gek maar de auto zal lager worden.Op zondag 21 juli 2002 09:19 schreef XaNTiX het volgende:
ik heb skin enzo al gemaakt, maar ik wil een lowrider, geen echte, maar dat fucking laag hangt, maar dat krijg ik niet voor elkaar, welke stats moet je editten?
ik heb car stat editor, ga naar suspesion endan?
Dus
Upper: 0.27
en
Lower: 0.18
wordt dan (in dit geval +0.20)
Upper: 0.47
Lower: 0.38
Verwijderd
dit werkt niet, ik heb aangevinkt no doors en dan zegt hij als je dan instapt nog steeds unhandled exception.Op zaterdag 20 juli 2002 17:07 schreef Jozz het volgende:
[..]
In de Handling file moet je zorgen dat de flag nodoors aan staat en verder moet je met Garageedit ff een RC in je garage zetten.
Verwijderd
in welk bestand/map heb jij die rcbandit.dff gevonden?Op vrijdag 19 juli 2002 13:26 schreef Jozz het volgende:
Wie heeft er al gebruik gemaakt van de model-editor voor GTA3? Hij is hier te downloaden: [url="http://www.zmodeler.com/files/zmodeler_v106.exe"]http://www.zmodeler.com/files/zmodeler_v106.exe[/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Zmoddeler.jpg"][afbeelding][/url]
Verwijderd
Somige editors zijn brak.Op zondag 21 juli 2002 13:12 schreef bad_bean het volgende:
[..]
dit werkt niet, ik heb aangevinkt no doors en dan zegt hij als je dan instapt nog steeds unhandled exception.
Doe eens double exhaust, dat werkte volgens gta3forums.com weer wel
heeft iemand Url voor proggie ofsow?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
In GTA3.dir en dan moet je op het bestand klikken met rechtermuisknop en vervolgens extract bestandsnaam.dff.Op zondag 21 juli 2002 13:22 schreef bad_bean het volgende:
[..]
in welk bestand/map heb jij die rcbandit.dff gevonden?
Dat klopt, met Car Stats Editor wilde het bij mij ook niet. Je moet de in de Handling.cfg de regel van de RCbandit vervangen door:Op zondag 21 juli 2002 13:12 schreef bad_bean het volgende:
[..]
dit werkt niet, ik heb aangevinkt no doors en dan zegt hij als je dan instapt nog steeds unhandled exception.
1
| RCBANDIT 1500.0 0.8 1.5 1.0 0.0 0.0 -0.1 70 2.0 1.0 0.47 5 150.0 35.0 4 P 10.5 0.53 1 10.0 1.6 0.1 0.2 0.0 50000 0.25 -0.09 0.5 B010 1 1 |
Nee, heb ik nog niet geprobeerd, misschien ook in de handling.cfgOp maandag 22 juli 2002 13:19 schreef bad_bean het volgende:
bedankt, en weet je ook hoe je de banden van je auto verbreedt?
Ik kan het niet vinden in de handling.cfg. Is het wel mogelijk de banden te verbreden? Als je ze groter maakt worden ze ook breder, maar auto's met echt brede banden heb ik nog niet gezien.
Verwijderd
Die staan in de buurt van het vliegveldOp zondag 21 juli 2002 19:31 schreef K1n9_N01z3 het volgende:
Weet iemand toevalig waar die grote bilboards staan die in de buurt van het vliegveld ?

Op maandag 22 juli 2002 13:28 schreef Tomaseli het volgende:
[..]
Die staan in de buurt van het vliegveld
maar misschien bedoeld hij hoe ze heten
[This space is for rent]
jup en in welke file deze texttures staanOp maandag 22 juli 2002 14:45 schreef PoweRoy het volgende:
[..]
maar misschien bedoeld hij hoe ze heten
Steam Inventaris
Verwijderd
ALLE textures staan in het gta3.img bestand in de models map, zoek daar maar eens.Op donderdag 25 juli 2002 13:31 schreef K1n9_N01z3 het volgende:
[..]
jup en in welke file deze texttures staan
ja dat heb ik dus al gedaanOp donderdag 25 juli 2002 16:01 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
ALLE textures staan in het gta3.img bestand in de models map, zoek daar maar eens.
Steam Inventaris
(Hope U like it).

More skins coming up
Sorry hoor maar ik vind (bv:skins met een rode huid) niet passen in GTA3.
Maar ik ben volop bezig met een nieuwe skin.
Een van deze dagen post ik de BETA-versie.
Verwijderd
En ook mischien de betekenissen van de waardes ? Voorbeeld :
Maxium velocity = topsnelheid
I served in a company of heroes.
ik krijg geen foutmelding, er gebeurt gewoon niks
Met welke editor heb jij dat gedaan? of zo met paint?L-Vis schreef op 28 juli 2002 @ 14:35:
Ik heb zelf ook is een skin in elkaar geflanst.
(Hope U like it).
afbeelding
afbeelding
More skins coming up

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Hmm ik d8 dat je daarvoor een topic geopend had? Deze dus :)BlackShadow schreef op 30 juli 2002 @ 22:21:
NA eens vastloper na het tweaken van mijn grafisch kaartje start gta3 niet meer op, herinstallatie doet niks meer... wat kan ik hieraan doen?
ik krijg geen foutmelding, er gebeurt gewoon niks
[edit] K*T!!! Ben ik weer vergeten op de edit knop te drukken
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
I served in a company of heroes.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Één ding snap ik niet: welke files staan de auto's in??? Hoe open je die?Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 23:04:
Woei! de nieuwe Zmodeler is uit! en jaja met .dff exporter
dus nu kenne we eindelijk nieuwe auto's importen
http://zmodeler.nfscheats.com/
even wat piccy's van een zooi autotjes: (van www.gta3forums.com)
[img]=http://www.msnskins.net/gta3/Team/Ravie/supra.jpg]afbeelding[/img]
Dit vond ik btw in Het Grote Gta3 topic deel9, maar dit hoort meer thuis in het modding topic, of niet?
Met 'The Gimp' (The GNU Image Manupilation Program), het beste tekenprogramma dat er bestaat.Serial-X schreef op 30 juli 2002 @ 22:24:
[...]
Met welke editor heb jij dat gedaan? of zo met paint?
Wat wil je, het was origineel voor Linux
Download het op www.gimp.com of www.gimp.org
Verwijderd
Hoooopppaaaaavalentinorossi schreef op 31 juli 2002 @ 13:47:
[...]
Één ding snap ik niet: welke files staan de auto's in??? Hoe open je die?
Dit vond ik btw in Het Grote Gta3 topic deel9, maar dit hoort meer thuis in het modding topic, of niet?

Wat moet ik dan doen om ze "bijzonder" te maken?Thelema schreef op 28 juli 2002 @ 18:36:
ze zijn wel aardig, maar niet echt bijzonder... die 2e is tamelijk saai vind ik.. ondanks dat HIM logo

Een tutorial voor Zmodeler: http://ryan-t.m4driving.sm/Tuts/Zmodtut.htm
ikke ook willen!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
je kunt het ook mailen: kevin75@home.nl
Kan je mij die porsche misschien sturen?
jvdw59@hotmail.com
Hier heb ik die pics gevonden van die porsche in GTA3. Ik weet ook niet precies hoe het werkt. Je moet gewoon ff het een en ander proberen. dus bestanden uit nfs importeren met zmodeler en dan exporteren in dff formaat.
hoe je bijv. een cabrío's kunt bouwen...en je ziet 3 miljoen lijntjes door elkaar..
pfff....dat wordt een latertje:P

Hier ben ik momenteel mee bezig
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
dat is mijn wagen:P
hoe doe je dat toch??
kun je niet een tutorial schrijven ofzo?
mag jij daarvoor in ruil een dagje meerijden in mun M3

Verwijderd
Sentinal Targa dus
ik ga um nu testen en dan horen jullie het wel
en hoe kun je 2 uitlaatjes maken?
[ Voor 0% gewijzigd door Rickstah op 01-08-2002 17:19 . Reden: kleine toevoeging ]
Ik moet het ook nog proberen bij de M3 staks... Die moet er 4 hebben... Kijken of dat wil in GTA3
Verwijderd
De motorkap is klaar...
Deuren zijn klaar
Ramen klaar..
Nu alleen nog de Wings voor en achter + Achterklep
ik heb nu namelijk een Sentinel Targa gemaakt, alleen loopt GTA3 vast wanneer die gerendert wordt in het spel..
Ik heb een nieuw model gemaakt, maar ik heb er een andere auto direct bij geopend, de infernus. Deze auto zal vervangen worden.Conan schreef op 02 augustus 2002 @ 10:06:
sideswipe, heb je een tutorial gebruikt of heb je het gewoon allemaal zelf uitgevonden?
ik heb nu namelijk een Sentinel Targa gemaakt, alleen loopt GTA3 vast wanneer die gerendert wordt in het spel..
De Nissan 350Z
Ik save ze van internet als .gif, dan issie dus transparant, maar ik kan die gifjes niet openen met REsourcehacker.
Hoe fix ik dit ??
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb een corrado van nfs-4 gedownload, en die open ik in z-modeler....
Wat moet ik aanpassen om hem in gta3 te laten rijden?
Ik heb het volgende geprobeerd: een manana importen, de carosserie deleten, het corrado carrosserie importen en de dummys op de juiste plaats; maar in het spel zie ik alleen 4 wielen... WHAT TO DO?
Ik had eigelijk auto's willen hebben die je hier ook ziet rijden, mja, deze is ook zeker niet slecht.
Sjonny75 schreef op 02 augustus 2002 @ 17:27:
Ik heb nu ook een Dodge Stealth gevonden
afbeelding
afbeelding
Ik had eigelijk auto's willen hebben die je hier ook ziet rijden, mja, deze is ook zeker niet slecht.
PLEASE TELL ME ^^^
Dit topic is gesloten.