Ik kan niet die bestanden toesturen(heb ze ook niet meer origineel)maarre iig een tip: Bij het maken van de velgen, de achtergrond rondom de velg zwart maken, en de alpha ook zo aanpassen dat de velg er precies inpast(qua zwart/wit)....Op zondag 07 juli 2002 21:16 schreef Lord_Mithril het volgende:
wha.. ik krijg die velgen niet goed
en dan ben ik ook nog vergeten de orriginele files te backuppen..
zou iemand mij MISC.txd en particle.txd kunnen mailen (liefst orriginele)
en het probleem met de velgen is dat de textures nooit rond willen worden.. ik vlijf dus hoeken uit mn wielen zien
ik ben nu idd al aan t klooien met TXDtool en alpha's maar hoe moet zo'n alpha er dan uit zien? wat moet zwart en wat wit zijn?Op zondag 07 juli 2002 22:03 schreef cooolkast het volgende:
[..]
Ik kan niet die bestanden toesturen(heb ze ook niet meer origineel)maarre iig een tip: Bij het maken van de velgen, de achtergrond rondom de velg zwart maken, en de alpha ook zo aanpassen dat de velg er precies inpast(qua zwart/wit)....
Bier, Whiskey en Metal!!
wiel: wit, niet zichtbaar:zwart, een cirkel dusOp zondag 07 juli 2002 22:09 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
ik ben nu idd al aan t klooien met TXDtool en alpha's maar hoe moet zo'n alpha er dan uit zien? wat moet zwart en wat wit zijn?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Hee GTA3'ers! Ik heb samen met een maat van me een Volvo 360 gemaakt van de Manana, compleet met de saaie Volvo kleuren, de welbekende gril en koplampen!!! 
Heeft iemand ruimte om hem te posten???
Verwijderd
Stuur maar naar me mail (bobbie PUNT smulders BIJ planet PUNT nl)Op maandag 08 juli 2002 09:59 schreef Juustem het volgende:
Hee GTA3'ers! Ik heb samen met een maat van me een Volvo 360 gemaakt van de Manana, compleet met de saaie Volvo kleuren, de welbekende gril en koplampen!!!
Kep trouwens hier vlakbij een suzuki geizen die precies hetzelfde leek! Ook zo heel kort, met een korte voor en achterkant, ff zoeken, ik post zo pics
[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 07-07-2009 18:56 ]
Ik heb wel ruimte. Stuur em even naar: Kees@afferden.net Staat ook in mijn profiel maar even voor de zekerheidOp maandag 08 juli 2002 09:59 schreef Juustem het volgende:
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
Die suzuki wat een beetje alla

maar leek dan nog meer op die manana, precies zo kort en zo hoog enzo

maar leek dan nog meer op die manana, precies zo kort en zo hoog enzo
Verwijderd
Hij is onderweg! Post je ff de screenies die erbij zitten?Op maandag 08 juli 2002 10:04 schreef Keesr het volgende:
Jij was sneller
Maar stuur hem ook even meteen naar mij, heb ik ook een volvo, mij mislukte het om een volvo te maken. De grill lukte zelfs niet
Hier zijn de screenies van Juustem's Volvo 

De voorkant

Voorkant again, ook ruitenwissers op lampen

Achterkant

De voorkant

Voorkant again, ook ruitenwissers op lampen

Achterkant
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
dat mag wel wat beter
Verwijderd
Gooi alles maar online, is wel oke als meer mensen dat zouden doen, anders zien we alleen maar wat we kunnen doen terwijl sommige ideeen heel goed zijn!Op maandag 08 juli 2002 12:05 schreef Geqxon het volgende:
Humz, moet ik dus die zip/rar uppen? Of wil je die niet publiek?
Kritiek is altijd welkom, ben er alleen pas net mee begonnen dus het is nog allemaal erg nieuw!
Die 'neppestukken' zijn ruitenwissertjes voor de lampenOp maandag 08 juli 2002 11:34 schreef joris.s het volgende:
leuk gedaan alleen er zitten een beetje neppestukken tussen bij delampen
dat mag wel wat beter
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
wisten jullie trouwens dat die standaard velgen van o.a de taxi en anderen een exacte kopie is van de standaard wieldoppen voor de nieuwe Fiat Punto 
En die van de Mafia Sentinal van de Honda CR-V
jaja
http://www.gta3cars.tk
En die van de Mafia Sentinal van de Honda CR-V
jaja
http://www.gta3cars.tk
Upload hem hier ff:Op dinsdag 09 juli 2002 15:07 schreef Don3k het volgende:
wat klopt er hier niet?
http://www.theforumisdown.com/upload/upload.php
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
wat denk je van dees?
voorkant

zij

achter
[img]is er niet :'([/img]
( dit is een suzuki escudo pikes peak versie
)
voorkant
zij
achter
[img]is er niet :'([/img]
( dit is een suzuki escudo pikes peak versie

AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |
ehh, het werkt NIET als je een html pagina tussen image tags gaat zetten...Op dinsdag 09 juli 2002 22:46 schreef inimoek_XP het volgende:
wat denk je van dees?
voorkant
[afbeelding]
zij
[afbeelding]
achter
[url="http:// is er niet :'( "][afbeelding][/url]
( dit is een suzuki escudo pikes peak versie)
Verwijderd
Nee das idd niet erg slimhet werkt NIET als je een html pagina tussen image tags gaat zetten
Zo werkt ie wel:

en je kunt ook de link geven:
http://www.suzukisport.com/ss_english/motorsports_e/phgly_q9.html
Dan kan iedereen ze allemaal gezellig bekijken
w00t 3d mapper is uuiuiuit! www.gta3mods.com!
Deze is trouwens ook handig
http://www.estetiksoft.de/gta3console/index.htm
Deze is trouwens ook handig
Verwijderd
kan iemand als ie die 3dmapper gedownload heeft em ff mirroren dan .. mainsite ervan is down
gaarne ja, was ook wel te verwachten dat ie neer gingOp dinsdag 09 juli 2002 23:58 schreef PsYcHo- het volgende:
kan iemand als ie die 3dmapper gedownload heeft em ff mirroren dan .. mainsite ervan is down

* BaRF
http://members.lycos.co.uk/gta3hq/files/GTA3_Mapper_v2.1.zip
* BaRF
ik pleur hem zo ook ff op mn ftp
okay hier dan:
http://www.digitalgrey.nl/barf/gta/GTA3_Mapper_v2.1.zip
hoe maak je van die diepe velgen?
AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |
Ben nog bezig met me mods, ik laat binnekort wel weer pics zien!
Hoe kun je auto's veranderen?????
Heb ik nog nooit gedaan dus hoe moet dat???
Met Photoshop ofzo.......???
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ja, je moet eerst zo'n tool hebben. Weet niet precies waar je die kun halen. Kijk even op:Op woensdag 10 juli 2002 21:22 schreef Blade_V het volgende:
Hoe kun je auto's veranderen?????
http://gta3-modstack.actionrealm.com
http://gtaworld.nfscheats.com/mods.php
http://www.auburn.edu/~mcalljs/gta3
Daar moet je voldoende kunnen vinden, er staan ook nog wel links naar andere sites met veel stUff. Ook is er op een site te vinden hoe je moet modden etc. Ff zoeken dus
Verwijderd
Mooi dat we nu ook de models kunnen gaan editten... komen er eindelijk mooie auto's in het spel!
Verwijderd
Edit: lijkt een beetje doods hier... is iedereen zwaar aan het modellen of is GTA3 niet meer coolOp donderdag 11 juli 2002 01:50 schreef Juustem het volgende:
Mooi dat we nu ook de models kunnen gaan editten... komen er eindelijk mooie auto's in het spel!
Ooops verkeerde knopje....

Is het nu echt mogelijk om de modellen van de auto's aan te passen of niet???
Volgens mij alleen nog maar de textures en niet de modellen. Anders had er al vast wel iemand een linkje gepost waar je zo'n editor kan downen.Op vrijdag 12 juli 2002 12:50 schreef Sjonny75 het volgende:
Is het nu echt mogelijk om de modellen van de auto's aan te passen of niet???
ToPiC is beetje aan het afsterven, wordt niet meer veel gepost
coole kleur
Als je nu ff de hele pagina had gelezen had je kunnen zien dat er nog geen model editor was.Op vrijdag 12 juli 2002 23:00 schreef Nosfer@tu het volgende:
is er al een model editor uit inmiddels?
Verwijderd
sorry.. lui.. maar ej hebt gelijkOp vrijdag 12 juli 2002 23:09 schreef Jozz het volgende:
[..]
Als je nu ff de hele pagina had gelezen had je kunnen zien dat er nog geen model editor was.
Hoe krijgen jullie die wielen zo groot?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Als je alles een beetje volgt, kom je er welOp vrijdag 12 juli 2002 23:17 schreef Serial-X het volgende:
Hoe krijgen jullie die wielen zo groot?
ok, stel je wilt de wielen van de Mafia Sentinall groter maken, dat doe je als volgt:
Open default.IDE in een hex/text editor zoals Wordpad, Zoek naar de naam vd auto; Mafia dus.. (CTRL+F), je ziet daar 2 regels met gegevens staan, het is nu de bedoeling dat je het laatste getal van de laatste regel aanpast...
Je ziet dat het laatste getal 0,7 is, hoe hoger je dat getal maakt...des te groter de banden...
Natuurlijk kan je de banden ook op een andere manier aanpassen...maar dit is de manier hoe ik het doen..
succes!
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Thnx! Zal het es proberen
Hier ff nog een mirrortje(ff de snelheid verdelen):Op woensdag 10 juli 2002 00:04 schreef BaRF het volgende:
[..]
gaarne ja, was ook wel te verwachten dat ie neer ging
* cooolkast
http://members.lycos.co.uk/gta3hq/files/GTA3_Mapper_v2.1.zip
* cooolkast
ik pleur hem zo ook ff op mn ftp
okay hier dan:
http://www.digitalgrey.nl/barf/gta/GTA3_Mapper_v2.1.zip
http://home.hccnet.nl/ad.schuring/GTA3_Mapper_v2.1.zip
Weer een vraag: Hoe stel ik de hoogte van de wielen in(hoe "ver" ze van de auto afstaan, je weet wel, dat de wielen niet boven de body van je car uitkomen.)
Hee hoe krijg jij het voor elkaar dat de auto op de zelfde hoogte blijft als voorheen? bij mij gaat ie omhoog!Op vrijdag 21 juni 2002 19:18 schreef MadMarky het volgende:
Oja, dit gebeurt er dus als je bij een monstertruck de vering verkeerd afstelt
[afbeelding]
Hoe heete die ene speelgoedauto ook alweer?
Heb nu zelf ook wat gemod! Check:
Voorkant

Zijkant

Achterkant

Heb nu wel andere auto nodig om op te staan om in te stappen, anders kom ik er niet in! Zelf ook maken? Dit zijn de "cijfers"
In default.ide = 2.6
Met carstat-editor de suspension upper-limit op 1.5 zetten en de lower-limit op -1.5 zetten(is wel handig als je dan een andere auto erbij pakt voor in te stappen, een kuruma ofzo...)
Ik zou graag nog meer editen, maar ik weet niet welke kar! Fbi-car ofzo?
Waar kan je die BF-Inject krijgen? Hebbum nog niet gezien namelijk
Heb ik een handige tool voor gebruikt: Garage-edit 2.5! Moet je je savegame laden, dan Garage-edit opstarten en ff op refresh drukken. Dan kun je instellen welke autos met welke kleuren je in je garage wilt hebben(jammer is het max nummer op eil. 1 maar 1, en op 2 natuurlijk 2 en op 3 3...)
Garage-edit 2.5
Of gebruik de onderstaande methode
Garage-edit 2.5
Of gebruik de onderstaande methode
Rond 19.00 op eiland 1 bij de Diablo's, op het pleintje waar ook de blauwe telefoon is......Op zaterdag 13 juli 2002 17:22 schreef Keesr het volgende:
Waar kan je die BF-Inject krijgen? Hebbum nog niet gezien namelijk
Wisten jullie al dat hoeren ook bij vrouwen instappen?

Kijk maar naar de bestuurder

dat is geen vrouw die er zit hoorOp zaterdag 13 juli 2002 17:35 schreef Serial-X het volgende:
Wisten jullie al dat hoeren ook bij vrouwen instappen?![]()
[afbeelding]
dat is zown weird-ass gang member ofzo
Een kennis van mij heeft samen met een paar andere ook een site gebouwd met aardig wat (hele) leuke GTA3 skins.
GTAskins.com
Vooral zombie is echt heel gaaf
GTAskins.com
Vooral zombie is echt heel gaaf
Verwijderd
Heb net Een Skin Voor GTA3 Gemaakt met de editor Bri-Skin
zet hem in de map skins wil hem laden maar inplaats van de nieuwe skin heb ik de default skin weten jullie wat het probleem is?????? want die skin genaamt playa2 die je erbij krigt doet het wel
zet hem in de map skins wil hem laden maar inplaats van de nieuwe skin heb ik de default skin weten jullie wat het probleem is?????? want die skin genaamt playa2 die je erbij krigt doet het wel
Da's zeker wel een vrouw!!!!!Op zondag 14 juli 2002 01:26 schreef Conan het volgende:
[..]
dat is geen vrouw die er zit hoor
dat is zown weird-ass gang member ofzo
deze had ik ook nog ergens gevonden..nu we toch een btje met die hoeren bezig zijn...
Hoe doe je dat?! Dat wil ik weten
haha lolz..dat zou ik ook weleens willen weten..Op zondag 14 juli 2002 15:14 schreef Serial-X het volgende:
Hoe doe je dat?! Dat wil ik weten![]()
Ik heb dat plaatje ergens gevonden..waar weetik niet meer
Jammer... was leuk geweest om limo te jatten en alle hoeren laten in te stappenOp zondag 14 juli 2002 16:30 schreef CyberDoX het volgende:
[..]
haha lolz..dat zou ik ook weleens willen weten..
Ik heb dat plaatje ergens gevonden..waar weetik niet meer![]()
is simpel maar wel wat werkOp zondag 14 juli 2002 15:14 schreef Serial-X het volgende:
Hoe doe je dat?! Dat wil ik weten![]()
Kan toch al?? je moet gewoon een grote auto nemen, zoals een limo oid, dan stappen er wel meer in..Trouwens, is er ergens een progje waarmee je kunt instellen of hoeren nog instappen als er al 1 inzit of niet?
Nee, heb ik al geprobeerd... De hoeren zien me dan niet meer "staan"
Maareh... nu ff iets anders...
Kun je de geluiden van de motors van de wagen editen? Zo ja, hoe?
Maareh... nu ff iets anders...
Kun je de geluiden van de motors van de wagen editen? Zo ja, hoe?
ken je dezeOp zondag 14 juli 2002 19:05 schreef Serial-X een paar post achter elkaar:

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Wat zeur je nou?Op zondag 14 juli 2002 19:10 schreef Gwain het volgende:
[..]
ken je deze [afbeelding] knop? Ik zou hem eens proberen. Dat maakt het topic een stuk schoner
PS: Beantwoord m'n vraag liever

niemand zit er op te w88 dat jij ff gaat vertellen dat het de 560ste post is..Op zondag 14 juli 2002 19:13 schreef Serial-X het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
PS: Beantwoord m'n vraag liever

laten we nu weer ontopic verder gaan...
Ik kan nog veel meer hoeren achter me aan krijgen: Gewoon ELKE skin van een person in GTA3 vervangen door die hoer skin en dan die cheat van dat iedereen achter ja aan komt.. das pas lol
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Moet je zien!(die kerel daar, jah, die dikke)
Yeah! Dance dude!
Yeah! Dance dude!

Heb je de verkeerde quote gepakt ofzo? * Serial-X PolitieAgent komt eraan gelopen en schiet mij zomaar neer... waarom?Op zondag 14 juli 2002 19:16 schreef Gwain het volgende:
[..]
niemand zit er op te w88 dat jij ff gaat vertellen dat het de 560ste post is..
laten we nu weer ontopic verder gaan...
Ik kan nog veel meer hoeren achter me aan krijgen: Gewoon ELKE skin van een person in GTA3 vervangen door die hoer skin en dan die cheat van dat iedereen achter ja aan komt.. das pas lol
Ps: had geen zin om edit knop te gebruiken
Nu doe je het weer, ik kan niks maken hier maar je krijgt meer problemen als een mod er wat van gaat zeggen... of wil je vlug flink wat tech post scoren ofzo?Op zondag 14 juli 2002 19:25 schreef Serial-X het volgende:
[..]
Heb je de verkeerde quote gepakt ofzo? * Pubbert PolitieAgent komt eraan gelopen en schiet mij zomaar neer... waarom?
Ps: had geen zin om edit knop te gebruiken
anyway is er al een mod voor de dodo (skinmod) want ik vond hem nooit echt mooi
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Nee... maar ik heb een 56k modem... je zou eens moeten weten hoe dat suckt om iets te downloaden/uploaden.... Kun je intussen gerust ffOp zondag 14 juli 2002 19:27 schreef Gwain het volgende:
[..]
Nu doe je het weer, ik kan niks maken hier maar je krijgt meer problemen als een mod er wat van gaat zeggen... of wil je vlug flink wat tech post scoren ofzo?
anyway is er al een mod voor de dodo (skinmod) want ik vond hem nooit echt mooi

Link(was de pag nog aan't lezen, ben tijdje niet in dit topic geweest...Op zondag 14 juli 2002 12:54 schreef SolidCobra het volgende:
Heb net Een Skin Voor GTA3 Gemaakt met de editor Bri-Skin
PS: Da quoten wil niet werken... Moet nog maar es ff de FAQ raadplegen
Het werkt nu wel.... sorz voor de hoeveelheid posts...
Lekker oFFtOp1C
Yup..... Hmm dit wordt saai zo... niemand post hier nog iets... jammer
Verwijderd
Damn, jij bent irritant...Op zondag 14 juli 2002 21:44 schreef Serial-X het volgende:
Yup..... Hmm dit wordt saai zo... niemand post hier nog iets... jammer
De hype rond GTA3 zoals die een maand geleden was, is idd een beetje afgelopen, het grote nieuws komt niet zo snel meer.
De community begint aan zijn eerste stapjes, en jij vindt het saai worden? Het is juist reuze interresant. Kijk maar eens op sites als http://www.gta3forums.com en http://www.gouranga.com , dan zie je hoe niet-saai GTA3 is.
Succes.
Hoe wou je daar instappen? Bij banden op 1.8 en suspension op 1 kon ik er altijd nog nét inkomen...Op zaterdag 13 juli 2002 12:23 schreef Serial-X het volgende:
[..]
Hee hoe krijg jij het voor elkaar dat de auto op de zelfde hoogte blijft als voorheen? bij mij gaat ie omhoog!
Heb nu zelf ook wat gemod! Check:
Voorkant
[afbeelding]
Zijkant
[afbeelding]
Achterkant
[afbeelding]
Heb nu wel andere auto nodig om op te staan om in te stappen, anders kom ik er niet in! Zelf ook maken? Dit zijn de "cijfers"
In default.ide = 2.6
Met carstat-editor de suspension upper-limit op 1.5 zetten en de lower-limit op -1.5 zetten(is wel handig als je dan een andere auto erbij pakt voor in te stappen, een kuruma ofzo...)
Ik zou graag nog meer editen, maar ik weet niet welke kar! Fbi-car ofzo?
mbv een busje? zoals een monsterfiretruck?Op zondag 14 juli 2002 23:12 schreef MadMarky het volgende:
[..]
Hoe wou je daar instappen? Bij banden op 1.8 en suspension op 1 kon ik er altijd nog nét inkomen...
Nee.. ik zet gewoon een andere auto(een Kuruma of een Hoods Rompo XL ofzo) bij de banden van de auto en vervolgens klim ik(met behulp van de geparkeerde auto) in de Monstertuck!
Menschen... heb een fraag.. Als ik met Bri-Skin een skin voor Gta3 maak en em in de Gta 3 Skin dir zet, dan krijg ik een "unhandeld exeption"? Weten jullie misschien de oplossing?
Menschen... heb een fraag.. Als ik met Bri-Skin een skin voor Gta3 maak en em in de Gta 3 Skin dir zet, dan krijg ik een "unhandeld exeption"? Weten jullie misschien de oplossing?
Nee... Gta 3 is niet saai.. alleen dit topic is saai aan 't worden... het is zeldzaam dat iemand hier post!Op zondag 14 juli 2002 22:57 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Damn, jij bent irritant...
De hype rond GTA3 zoals die een maand geleden was, is idd een beetje afgelopen, het grote nieuws komt niet zo snel meer.
De community begint aan zijn eerste stapjes, en jij vindt het saai worden? Het is juist reuze interresant. Kijk maar eens op sites als http://www.gta3forums.com en http://www.gouranga.com , dan zie je hoe niet-saai GTA3 is.
Succes.
Edit:
Phuk.. verkeerde knop
Op gtaforums.com zeggen ze dat er een carmoddler is gereleased. Heeft iemand hier al ervaring mee? Plaats dan eens wat screens van "gemoddlede" auto's.
Ik heb het programmatje zelf eens gedownload maar ik kom er geen wijs uit.
me patriot heeft een probleempje de achterwielen staan in de auto en de voor wielen staan heel hoog dus me auto staat schuin
Verwijderd
In deel 20 zag ik een vette
Toyota Supra
staan...
Wie heeft die en wil mij die mailen ?
Thnx
Wie heeft die en wil mij die mailen ?
Thnx
Verwijderd
Je kunt wel importen maar niet exporten, dus je hebt er geen reet aanOp dinsdag 16 juli 2002 12:41 schreef Sjonny75 het volgende:
Op gtaforums.com zeggen ze dat er een carmoddler is gereleased. Heeft iemand hier al ervaring mee? Plaats dan eens wat screens van "gemoddlede" auto's.
Verwijderd
Daaaaaaammmnzzzzz
Leek me wel lol om zon auto in me garage te hebben ...
Ik zit nog steeeeeeeeedds te wachten op die officiele editors
Leek me wel lol om zon auto in me garage te hebben ...
Ik zit nog steeeeeeeeedds te wachten op die officiele editors

Hee hoe krijg ik nou die vlammen eruit?? Ik heb alle explo over de smoke gedaan en nou heb ik helemaal geen rook meer, zelfs neit als ik kapot ben!
Kan niet stoppen met ontploffen!
Tja... Had je een backupje moeten maken van de rook textures... als je dat niet gedaan hebt moet je bepaalde mensen heel lief aankijken....
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Ik speel nou met die Cyclops maar dat is wel lachen zeg!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
wat een KUT icoon heb jij zeg... Westside! Yeah right.. je bent toch zeker geen neger, en je woont al helemaal niet in het westen van de VSOp zondag 14 juli 2002 19:55 had Keesr het volgende icoon:
edit:
sorry voor de offtopicness
LOL, inderdaad wel een lauw icoon jah. Maar misschien doet tie het er er wel om en is het juist cult.
Dan is het weer cool....
Dus wat is het Keesr?
knurft of COOL?
Dan is het weer cool....
Dus wat is het Keesr?
knurft of COOL?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Dag ppl
Dit is mijn eerste auto die ik dus beetje geskinned heb ...

De achterkant is een beetje mislukt maar heb er maar het beste uit gemaakt..:?
Binnekort post ik de textures zelf ook
Mzzls

Mzzls
tipjes:Op dinsdag 16 juli 2002 22:00 schreef SlayerMidian het volgende:
Dag ppl
[afbeelding]
Mzzls
- velgen changen
- en dan ook text op banden
- achterkant in orde maken (maar dat was je al van plan dacht ik...)
- een gewone Stallion gebruiken want die heeft niet zo'n hotrod motorblok erop
- voorop zit nog een logootje... ben je vergeten
- en kenteken veranderen...
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
Hehehe kj punt 1 heb ik deze velgen GEBRUIKT ( dus niet zelfgemaakt ) ... ziet er btw VET uit bij die autoOp woensdag 17 juli 2002 00:16 schreef Hayfork het volgende:
[..]
tipjes:
- velgen changen
- en dan ook text op banden
- achterkant in orde maken (maar dat was je al van plan dacht ik...)
- een gewone Stallion gebruiken want die heeft niet zo'n hotrod motorblok erop
- voorop zit nog een logootje... ben je vergeten
- en kenteken veranderen...

punt 3 .. Achterkant ben ik mee bezig jah
punt 4 .. Zo ver ben ik nog niet
punt 5 .. Ehm hoe krijg ik die er op ?
punt 6 .. Een mens moet ook wat te doen hebbe
Punt 7 .. Mzzls
Verwijderd
mischien leuk om te doen, maak de boxer monstasity (I spiek englies verrie bed).
HEt is die auto die je op de radio stations hoort, alleen zit deze niet in het spel.
even wat specs
- kan door het water (and in amfibiuos mode it can even cross rivers)
- IS zeer groot, busje of groter(we lost lil Joey in the back and we couldnt find him for an whole hour)
- bulletproof, heb geen bewiijs voor maar is wel zo kick
- grote wielen, heb er ook geen bewijzen voor maar het is wel monstrasity
HEt is die auto die je op de radio stations hoort, alleen zit deze niet in het spel.
even wat specs
- kan door het water (and in amfibiuos mode it can even cross rivers)
- IS zeer groot, busje of groter(we lost lil Joey in the back and we couldnt find him for an whole hour)
- bulletproof, heb geen bewiijs voor maar is wel zo kick
- grote wielen, heb er ook geen bewijzen voor maar het is wel monstrasity
hehe, a 'whigga'Op dinsdag 16 juli 2002 21:29 schreef Thelema het volgende:
[..]
wat een KUT icoon heb jij zeg... Westside! Yeah right.. je bent toch zeker geen neger, en je woont al helemaal niet in het westen van de VS
edit:
sorry voor de offtopicness
Verwijderd
Heb je een mooie mod gemaakt, maar denk je dat niemand hem gaat gebruiken?
De Nederlandse GTA3 mod kan je hulp goed gebruiken!
Lees dit maar:
De Nederlandse GTA3 mod kan je hulp goed gebruiken!
Lees dit maar:
Op woensdag 17 juli 2002 13:58 schreef Cyberneer het volgende:
Om de GTA3 NL Mod te versnellen, gaan we nu op een andere manier carskinnen:
Jullie mogen allemaal jullie eigen geskinde auto's opsturen naar ons!
Op deze manier hebben jullie het idee dat er iets gebeurt en kunnen jullie ook meedoen aan de mod, zodat het een echt GoT product wordt. Het idee is simpel:
Skin een auto uit onderstaande lijst.
• Als je een minder populaire auto skint, is de kans groter dat hij in de mod komt.
• Als er meerdere skins voor één auto binnenkomen, kiest het huidige texture team de beste.
• De maker van de uitgekozen skin wordt genoemd in de textures en op de website.
• Skin de auto's zodat ze lijken op hun tegenhanger in het echte leven, de meest realistische carskin komt in het spel.
• De aangepaste (Alpha-) Textures opsturen naar mij, dit geldt alleen voor cartextures, overige speltextures worden genegeerd. Vermeldt ook je Nick op GoT en je echte naam.
De lijst met nog te skinnen auto's:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 Banshee - Dodge Viper RT/10 Barracks OL - Leger Transport BF Injection - Dune Buggy Blista - Dodge Caravan Bobcat - Chevy S-10 Bus - Oude Bus Cartel Cruiser - Chevy Silverado Quad Cab Cheetah - Ferarri Testarossa Diablo Stallion - Diablo Mustang '69 Dodo - Cessna Enforcer - Gepantserde ME Bus Esperanto - '80s Cadillac Eldorado FBI Car - Chrysler 300M FBI Firetruck - Brandweerwagen Flatbed - Leger Transport Idaho - Idaho ( ??? ) Infernus - Lamborghini Diablo Kuruma - Chrysler 300M Landstalker - Mazda Tribute Linerunner - Freightliner Cab Mafia Sentinal - Maffia BMW 5-Serie Manana - Dodge Aries Moonbeam - Chevy Astro Mr. Whoopee - IJscoman Patriot - Hummer Perennial - Rambler Wagon (Volvo V40 ??) Pony - Ford Econoline Bestelbus Predator - Predator RC CAR - RC Car Reefer - Reefer Rhino - Tank Rumpo - Dodge Mini Ram Van Rumpo XL - Hoods Dodge Mini Ram Van Sentinal - BMW 5-Serie Speeder - Speeder Stallion - Mustang '69 Stinger - TVR Cerbera Stretch - Lincoln Limo Toyz - TOYZ Train - Trein Triad Fish Truck - Triade Vis Vrachtwagen Trashmaster - Vuilniswagen Yakuza Stinger - Yakuza TVR Cerbera Yardie Lobo - Yardie Chevy Impala Lowrider
Succes!
Dit topic is gesloten.