dit is zijn pas relaxe bakken :D:D:D

:):):)

[This space is for rent]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Waar dl je die ookweer?Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:43:
[afbeelding]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Verwijderd
die skin van jou poppetje is wel wreed..waar download je dieVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:43:
[afbeelding]
Waar kan ik die BMW Cabrio downloaden? (hij staat niet meer op www.gtazone.cjb.net)Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:43:
[afbeelding]
Fast and Furious cars, waar ken ik die downloadeninimoek_XP schreef op 05 augustus 2002 @ 22:47:
OWNAGE ... fast and the furious auto's compleet
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
ik zal ff url zoeke
Heb je nog een linkje ofzo?Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:38:
die cabrio had ik volgens mij ergens anders vandaan
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Verwijderd
De verhoudingen kloppen ook nietVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 23:49:
ik heb nu die witte bmw M3 als cabrio in me gta, ik vind em lelijk hij lijkt me te lang en te lage stoelen. ik pleur deze eruit.
[afbeelding]
Verwijderd
Tja, het is wel zonde dat hij ze niet zelf heeft gemaakt, maar ik hoop dat hij er van geleerd heeft, en zeer binnenkort mooie (eigen!) auto's kan uitbrengen.CyberDoX schreef op 14 augustus 2002 @ 23:03:
HET verhaal van GTA3forums.com over 'onze eigen' Don3k ...ik ben een beetje teleurgestelt, maarja..ik zit er niet mee...ik heb nu een paar coole auto's dankzij don3k !![]()
PoweRoy schreef op 14 augustus 2002 @ 18:20:
and the prize for best modding goes to.....................................Thug_powah
the crowd goes mad:
yeah yeah
we want more, we want more
ahhhhhhhhh damn u Thug_PowahGump schreef op 15 augustus 2002 @ 09:57:
[...]
Thug Powah heeft niets gemod, alle models die je ziet heeft ie niet zelf gemaakt.
Welke leuke velgjes eronder gezet...
[This space is for rent]
Verwijderd
waar heb je die weg??????????????????????????? die MOET ik hebbenCyberDoX schreef op 13 augustus 2002 @ 17:24:
hehe check dit dan...![]()
't is een soort liggende rolstoel...
[afbeelding]
...met een electrische motor
[afbeelding]
't is géén snelheidsduivel..
[afbeelding]
Wedstrijdjeuh?? BROEM BROEM !!!
Ik heb hem gezien op www.gta3hq.web1000.comVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 11:59:
[...]
waar heb je die weg??????????????????????????? die MOET ik hebben
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 12:48:
ik wil um ook.. hoe kom je daaraan??
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
Daar moet je de 'IMG Tool' voor hebben, die je kunt downloaden @ www.gta3files.comVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 13:07:
ik heb die banshee gedownload maar vat er niks van hoe je em moet installeren.
readme:
1) In "gta.img"; delete "banshee.dff",
then add the new "banshee.dff".
2) In "txd.img"; delete "banshee.txd",
then add the new "banshee.txd".
3) In "handling.cfg"; copy the following
line over the original banshee line:
BANSHEE 800.0 0.2 3.8 1.6 0.0 0.0 -0.25 50 1.6 0.84 0.53 5 45.0 10.0 R P 4.1 0.52 0 20.0 2.0 0.5 0.1 0.0 45000 0.05 -0.05 0.5 A1A3 1 1
4) In "default.ide"; cope the following
line over the original banshee line:
119, banshee, banshee, car, BANSHEE, BANSHEE, ignore, 1, 7, 0, 160, 0.5
vaag? hoe kan je in die GTA3.img banshee kunt verwijderen
Verwijderd
Verwijderd
hmz de supruma is idd vrij snel maar de eclipse ( http://surgi0.homestead.com/files/GTA3_Cars/FNF_Eclipse.zip ) (ja ook van FNF )Hayfork schreef op 15 augustus 2002 @ 13:54:
Ik heb trouwens de Supruma gedownload van http://gta3hq.web1000.com/ ennehh... DIE GAAT SNEL!!!!!!
Effe een paar snellere (originele) auto's getest en toen de Supruma (Toyota Supra vervangt de Kuruma daarom Supruma) op de eerste start/landingsbaan van Francis Int. Airport. Hiero volgen de tijden van snelst naar langzaamst:
Supruma: 0:19:10
Infernus: 0:24:04
Cheetah: 0:24:57
Banshee: 0: 25:50
Stinger: 0:26:90
Met Ander(e) Woord(en): FAST!!!!!!!!!
Voor pic klik maar gewoon op de volgende link:
http://www.theforumisdown...les/0702/Streetracing.JPG
Steam Inventaris
I served in a company of heroes.
[This space is for rent]
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:39:
hoe moet je de rest veranderen dan welke is dan van de auto zelf?
bedankt!!!!
bron: Gta3HQAdding a Car to GTA3
Run IMG Tool. Click 'File', then click 'Open'. Open the 'gta3.img' file, which is in your GTA3\models directory. Now before you add a car, you have to delete an existing one. You can currently only add cars by replacing one that is already in the game. I'll use the 'cheetah' as an example. Locate the exisiting 'cheetah.dff' in the scroll box. Click 'Commands', then click 'Delete'. Click yes when it asks you if your sure you want to delete it. Now, click 'Commands', then click 'Add'. When it asks what you want to name it, make sure you name is the same as the DFF you deleted. In this case, you should name it 'cheetah.dff ', since that is the car you decided to replace in the game.
Verwijderd
Steam Inventaris
Verwijderd
moest je dan de handeling hebben van die blista aka BMW chiptuned ?RedHat schreef op 15 augustus 2002 @ 21:13:
die BMW = een ballista, alleen, er is geen how-to.txt ofzo, hoe kan ik die BMW in m'n handling gooien
[afbeelding]
oops
Verwijderd
Graag, nu zie ik die bmw wel rondrijden, alleen niet wit, maar het lijken net 'printplaatjes' (heel donker).Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 21:47:
[...]
moest je dan de handeling hebben van die blista aka BMW chiptuned ?
ik heb em zelf getuned (handeling aangepast)
Gaat niet als je WinXP hebt. Er zijn 2 proggies dieje kan gebruiken om bestanden te maken om te editten met ZModeler, maar ze werken allebei niet in WinXP!! K*TK1n9_N01z3 schreef op 15 augustus 2002 @ 21:27:
Heeft iemand al een how-to gevonden om NFS 4 autos in zmodeler te importen ??
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2002 01:35 . Reden: zie BTW ]
Verwijderd
Verwijderd
open handeling.cfg met notepad dan begrijp je het welVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 01:32:
huh hoe wat?? trials..
wat is de volgorde van die nrs.. daar word ik nie wijzer van... 1e schermpje 1e 4 veldjes enz enz...???
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2002 01:44 . Reden: typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je kan beter nooit iets deleten, maar gewoon van .dff of .txd gewoon .bak maken, dus; bijvoorbeeld banshee.dff= banshee.bak.Hayfork schreef op 15 augustus 2002 @ 13:48:
open met IMG tool 'gta3.img' : eerst 'banshee.ddf' aanklikken: dan 'commands' : dan 'delete'
GTA3 Resource Hacker? Ik heb het geprobeerd met de gewone resourche hacker, alleen die kon de file niet inlezen, waar haal ik die GTA3 resource hacker van daan dan1. Open de GTA3 Resource Hacker.
Verwijderd
en welke progjes zijn dat dan ?-Klimaks- schreef op 15 augustus 2002 @ 23:01:
[...]
Gaat niet als je WinXP hebt. Er zijn 2 proggies dieje kan gebruiken om bestanden te maken om te editten met ZModeler, maar ze werken allebei niet in WinXP!! K*T
![]()
![]()
![]()
![]()
Steam Inventaris
JAh, ik krijg die fucking supra ook niet lekker aan het rijden. DAt ding blijf heen en weer waggelen op hoge snelheid, Als je gaat sturen op hoge snelheid, gaat ie glijde, corrigeer je dat knalt ie full speed de andere kant op, en dan ben je hem kwijt. Heb handling wel zon beetje hetzelfde als de infernus. Maar dnek ergens dat het ligt aan het model, dat ie te hoog is. Dat ie daardoor gaat waggelen.Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 11:57:
woot, kep me gta gefixt en betere handeling voor me bmw`z gemaakt, et rijdt supaa.
nu ff die supra beter maken
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
remmen wat strakker maken als het ware, auto iets zwaarder en de snelheid iets minder...Damian schreef op 16 augustus 2002 @ 12:23:
[...]
JAh, ik krijg die fucking supra ook niet lekker aan het rijden. DAt ding blijf heen en weer waggelen op hoge snelheid, Als je gaat sturen op hoge snelheid, gaat ie glijde, corrigeer je dat knalt ie full speed de andere kant op, en dan ben je hem kwijt. Heb handling wel zon beetje hetzelfde als de infernus. Maar dnek ergens dat het ligt aan het model, dat ie te hoog is. Dat ie daardoor gaat waggelen.
iemand iedeejen ?
Verwijderd
Verwijderd
Dit is voor mij wel de ultimateDamian schreef op 16 augustus 2002 @ 12:23:
[...]
JAh, ik krijg die fucking supra ook niet lekker aan het rijden. DAt ding blijf heen en weer waggelen op hoge snelheid, Als je gaat sturen op hoge snelheid, gaat ie glijde, corrigeer je dat knalt ie full speed de andere kant op, en dan ben je hem kwijt. Heb handling wel zon beetje hetzelfde als de infernus. Maar dnek ergens dat het ligt aan het model, dat ie te hoog is. Dat ie daardoor gaat waggelen.
iemand iedeejen ?
Verwijderd
Hier kun je de originele .dff's downloadenvalentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 11:12:
[...]
Je kan beter nooit iets deleten, maar gewoon van .dff of .txd gewoon .bak maken, dus; bijvoorbeeld banshee.dff= banshee.bak.
Ik heb de diablo stallion verkloot, en niet gebackuped dus rijdt er nou een-of-andere mislukte witte bak rond
Verwijderd
Ja, dat was mij ook al opgevallen toen ik per ongeluk new game deedvalentinorossi schreef op 16 augustus 2002 @ 16:38:
[afbeelding]
Dat is in hé, met je bek door de achterruit van de supruma
Verwijderd
Ik geloof dat het double exhaust is...Hayfork schreef op 16 augustus 2002 @ 17:57:
Oh oh... bij mij nou ook. Heb net die lijn in m'n handling.cfg gezet en nu stapt ie dwars door de deur naar binnen. Valentinorossi geen last van? Kan iemand dat effe aangeven hoe? Kan dat in handling.cfg -> 'nodoors' aan/uitvinken??? is nu helemaal niks aangevinkt dus... misschien doen?
Counting down: 5 (4,3,2,1, Nieuw deel)
Verwijderd
waar kan ik die auto downloadenVerwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:43:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq