Inkoop Actie gsm(s)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Die 5260 is nergens te vinden hoor..

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 06 juli 2002 00:36 schreef some1else het volgende:

[..]

Jah de prijzen zijn idd vrij hoog.

Even algemeen:
Check de Duitse gsm sites. Scheelt zo 10 tot 20%. Voor een inkoopactie kan dat wel interessant zijn. Maar wees dan wel duidelijk wat ingekocht gaat worden. Kies voor één of twee populaire producten anders is de inkoopactie bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Wie zegt nou in hemelsnaam dat dat de prijzen zijn ... :?
Lees de draad voor je blaat
aarg zeg hier wordt ik zo moe van...

Nu weer verder ontopic

Naja sigma01 die zou dus met een site komen enzow, maar ik heb 1x een icq msg gehad van sorry dat ik niks heb laten horen wat ik heb het druk...

Misschien is het mogelijk dat iemand anders een website maakt, ik heb wel de mogelijkhied om te host. Ik heb zelf geen verstand van php html en dat soort dingen en ik heb er eerlijk gezegd ook een gruwelijke hekel aan, anders had ik het zelf wel gemaakt.

Het is dus de bedoeling een site waar iedereen zijn intresse kan invullen.

Dus je kan je nick invullen
Je e-mail adres.
En dan kan je kiezen uit 6 telefoons, want we moeten het niet te gek nemen.
En dat er dan boven aan een tellertje staat van hoeveel er intresse is voor welke telefoon en dat ik (of die gene die de site maakt) de gegevens kan zien wie waar intressen in heb

Het is namelijk zo dat er pas korting gekregen kan worden bij meerdere telefoons.

Ik heb al contact gehad met diverse telefoon leveranciers, maar die kunnen geen prijzen geven voordat ze aantallen hebben, dus ook zoals hierboven al gezegd is zijn de prijzen van gsmdealer gewoon standaard prijzen.

Dus iemand please die een website wil maken die dat kan ... ik kan het hosten enzow

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 02 juli 2002 18:30 schreef gsmdealer het volgende:
nieuwe aanbiedingen van onze leverancier:

Trium Neptune: 105,00 euro
Motorola V70: 485,00 euro
Trium Geo WAP: 69,00 euro (simlock)
Motorola M3888: 69,00 euro (simlock)
Motorola T205: 79,00 euro (simlock)
In of ex BTW?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik wil wel een website'je in elkaar steken, maar erg veel kennis heb ik niet (zou het in asp doen) ik kan zoiets maken, maar ben nog niet zover dat er bv maar 1 keer mag worden gestemd, .. wil er gerust ff naar op zoek gaan als niemand anders intresse heeft om de site in elkaar te steken. Ik begin zodadelijk ff om iets in elkaar te steken.
Normaal zou de eerste view van de site rond tien uur klaar moeten zijn (eenvoudig).
+ Welke telefoons moeten er op komen en waar kan ik bv goede info vinden ?! (kan deze uiteraard ook wel zelf zoeken)

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

leuk zo'n inkoopactie, maar bedenk wel dat je tientallen gsm's moet aanschaffen bij een bedrijf voordat ze ook maar beginnen te denken aan een paar procenten van de aankoopprijs af te halen...

zoveel winst maakt een bedrijf niet aan losse toestellen, dus verwacht niet dat er meer dan 10% van de prijs afgaat...

interessanter is het O2-ondernemersabonnement, waar je bijv. een losse Nokia 6510 (stuk aantrekkelijker dan de 8310 - 6510 heeft nl. hoge resolutiescherm en ziet er uit als iets van waarde :)) kunt kopen voor 145 euro (12x6 euro abonnement + 60 euro toestelkosten + 12,50 verzenden)

ik heb 3x Ericsson T65 en 1x Nokia 6510 gekocht voor totaal 289 euro...

ik verkoop de T65 voor 150 euro per stuk en houd de 6510 voor mezelf...

conclusie: Nokia 6510 gratis + 161 euro over (om frontje en headset en carkit te kopen) :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Blizard
  • Niet online
Ben ff begonnen .. start kan je Hier zien ...
Tips etc zij altijd welkom .. (welke gsm's er te kiezen zijn ook ff hier posten aub ?!)

• Attilla
Op zaterdag 06 juli 2002 12:04 schreef Blizard het volgende:
Tips etc zij altijd welkom .. (welke gsm's er te kiezen zijn ook ff hier posten aub ?!)
Damn dat ziet er zeker relax uit man
ik contact je wel ff op icq ofzow

edit:

Heb je icq msn aim of iets dergelijks ?

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zaterdag 06 juli 2002 12:04 schreef Blizard het volgende:
mag ik vragen waarom de 8310 en niet de 6510?

6510 heeft meer mogelijkheden (o.a beter display), ziet er een stuk beter uit en is ook nog iets goedkoper...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Attilla
Op zaterdag 06 juli 2002 12:17 schreef Mooooody het volgende:

[..]

mag ik vragen waarom de 8310 en niet de 6510?

6510 heeft meer mogelijkheden (o.a beter display), ziet er een stuk beter uit en is ook nog iets goedkoper...
Joh daar zijn we nog mee bezig zeg aarg

• Mooody

Mooody

elmoody

Op zaterdag 06 juli 2002 12:27 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Joh daar zijn we nog mee bezig zeg aarg

ow sorry, maar ik had ff geen zin om honderden posts door te spitten

mijn fout :z

maar omdat je al een 8310 kan kiezen, ging ik er vanuit dat de 6510 niet in het lijstje zal komen (vrijwel dezelfde gsm)

• Blizard
  • Niet online
It just for testing hoor de website :)
Ik post wel een berichtje als ze klaar is, maar zo kunnen jullie al ff zien dat ik er mee bezig ben (en niet zeg dat ik er ooit wel es aan ga beginnen). Ik werk er vanavond effe verder aan (dan heb ik normaal ook meer info over de phones etc). Tips en idee's blijven welkom.

Als de website klaar is, is het wel de bedoeling van een beetje reclame te maken hé ;) .. aangezien je pas fixe korting krijgt als je in grote aantallen koopt.

Verwijderd

alle prijzen die ik hier heb getoond zijn incl. BTW, aangezien de meeste hier particulieren zijn. Wat betreft de 5260, moet ik even op terugkomen! Dit model is eenmalig gelanceerd, maar kan ik inmiddels niet meer krijgen. Ik heb even de website bekeken en dat ziet er goed uit!

Ik wacht met smart af, wanneer ik de officiele prijzen kan doorgeven en dan kunnen wij van start. Ik heb al een aantal bedrijven klaarstaan die ook met smart wachten en dus ook kunnen afnemen!

• Attilla
Op zaterdag 06 juli 2002 14:54 schreef gsmdealer het volgende:
alle prijzen die ik hier heb getoond zijn incl. BTW, aangezien de meeste hier particulieren zijn. Wat betreft de 5260, moet ik even op terugkomen! Dit model is eenmalig gelanceerd, maar kan ik inmiddels niet meer krijgen. Ik heb even de website bekeken en dat ziet er goed uit!

Ik wacht met smart af, wanneer ik de officiele prijzen kan doorgeven en dan kunnen wij van start. Ik heb al een aantal bedrijven klaarstaan die ook met smart wachten en dus ook kunnen afnemen!
Mja alleen vind ik persoonlijk dat de prijzen lager moeten zijn en dat kan wel bij anderen enzow...

Maar jou prijzen zijn nog wat hoog.

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 12:45 schreef Blizard het volgende:
It just for testing hoor de website :)
Ik post wel een berichtje als ze klaar is, maar zo kunnen jullie al ff zien dat ik er mee bezig ben (en niet zeg dat ik er ooit wel es aan ga beginnen). Ik werk er vanavond effe verder aan (dan heb ik normaal ook meer info over de phones etc). Tips en idee's blijven welkom.

Als de website klaar is, is het wel de bedoeling van een beetje reclame te maken hé ;) .. aangezien je pas fixe korting krijgt als je in grote aantallen koopt.
Gewoon de link naar dit topic in je sig zetten. :)
En een beetje "spammen" op andere (betrouwbare) forums ofzo?

Verwijderd

/me wilt een 6610 of 7210

Verwijderd

Ikke wil MT50...

Hoeveel kost die icm O2 ondernemers abbo?

• Blizard
  • Niet online
De website is "klaar". Maar ik ondervind momenteel problemen met brinkster (bij meerdere accounts die ik daar heb) als er iemand een stukje webspace voor me over heeft kunnen we de site lanceren. Of we moeten wachten tot de problemen met brinkster van de baan zijn. (ik kan namelijk hier lokaal geen webservertje draaien tot m'n grote spijt)

Verwijderd

Misschien ff naar een gratis webspace host zoeken?
http://www.tripod.lycos.nl/ ofzo?

• Jaded
Ik heb wel wat webspace voor je. Heb je msn of trillian ofzo?
msn= jjaded75@hotmail.com
mail staat in mn profile :)

• Blizard
  • Niet online
Attention
Lees eerst ff heel de draad voor je iets wil vragen, maar vragen etc kan je hier nog posten (te gek om een appart forumpje te gaan maken ?!))

HIER ! kan je je gsm kiezen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

Op zaterdag 06 juli 2002 17:46 schreef RRazoRR het volgende:
Ikke wil MT50...

Hoeveel kost die icm O2 ondernemers abbo?
jammer maar de mt50 is alleen beschikbaar met ben.
je kan wel de m50 nemen, bijna hetzelfde, deze is echter te verkrijgen met oranje of blauw schermpje.

• Attilla
Als je mij ff contact dan host ik de website wel.

Verwijderd

maybe ist al gezegd mar ik d8 bij mezelf

geen gezeik met aboo of prepay

gewoon nokia zelf opbellen en bijvoorbeeld 50 3510's bestellen

ben je volgens mij goedkoper uit

en geen gezeik met als mensen hun abbo niet betalen gewoon nieuwe geunlockte foons zonder provider

iedereeen moet dan zelf voor de provider zorgen

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

2 kleine vragen :)
Ik wil dus de foon zonder abbo en simlock,is dit mogelijk en wat is de prijs ongeveer van die Samsung?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

krijgen we na de inkoop de GSM mods ?:)

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 11:20
Na het allemaal even aangezien te hebben nu maar mijn twee centen m.b.t dit topic.

Mijn idee is dat er gewoon gekozen zou moeten worden uit een paar soorten gsm's.

Dus of de meest populaire of de meest nieuwe(zal vast met elkaar te maken hebben :) )

Het lijkt mij dat op deze manier er aantallen gemaakt kunnen worden, en dus kan er wat meer korting bedongen worden .

Voor mijn is dat of een 3510 of de nieuwe 7210
3510 voor gf , of zelf nieuwe 7210 en dan 6510 doorstoten naar gf >:)

Ik sluit me dus aan bij de gsm's die op de (test) site staan.

Verder wil ik er wel ff bij melden dat het of simlockvrije toestellen moeten zijn, of met een super interessant abbonement ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

hoe zit het met garantie?

en welke is btw beter:

6610 of 7210?

• Attilla
Op maandag 08 juli 2002 02:26 schreef TheMAzTER het volgende:
hoe zit het met garantie?
en kan je ff e-mail adres unvisible maken?

of van mijn e-mail adres ipv wat er nu staat @hotmail.com van maken.

welke is btw beter:

6610 of 7210?
Mijn e-mail adres staat zelfs in de begin post en in mijn profile.

Verwijderd

Ik heb ook wel intresse alleen ik hoef niet nieuwste van nieuwste telefoon :) Mij leek de Samsung A300 wel wat :9

• Jaded
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar wat die 6610 gaat kosten...

Verwijderd

Zow ik heb dit topic en de site in mijn sig. gezet. :)

• Blizard
  • Niet online
E-mailadressen zijn nu allemaal invisible (maar worden nog steeds opgeslagen in de db voor eventueel later gebruik ?)
Gelieve wel maar één keertje te stemmen. Er zit geen beveiliging in voor slechts één vote per user, maar mogen we hopen op de eerlijkheid van de gotters (en andere mensen die intresse tonen in deze actie ?)

• Jaded
Op maandag 08 juli 2002 11:34 schreef Blizard het volgende:
E-mailadressen zijn nu allemaal invisible (maar worden nog steeds opgeslagen in de db voor eventueel later gebruik ?)
Gelieve wel maar één keertje te stemmen. Er zit geen beveiliging in voor slechts één vote per user, maar mogen we hopen op de eerlijkheid van de gotters (en andere mensen die intresse tonen in deze actie ?)
Heb je al hosting gevonden?

Verwijderd

tnx!

• Blizard
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 11:38 schreef Jaded het volgende:

[..]

Heb je al hosting gevonden?
Tuurlijk, lees ff de vorige posts door als je wil :) Je kan nu kiezen welke gsm je intresse heeft.
Nogmaals de website voor de mensen die het vorige keer hebben gemist ;)

KLIK HIER ALS JE MEE WIL DOEN

Hopen dat dit een beetje duidelijk is ;)

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 08 juli 2002 13:04 schreef Blizard het volgende:

[..]

Tuurlijk, lees ff de vorige posts door als je wil :) Je kan nu kiezen welke gsm je intresse heeft.
Nogmaals de website voor de mensen die het vorige keer hebben gemist ;)

KLIK HIER ALS JE MEE WIL DOEN

Hopen dat dit een beetje duidelijk is ;)
Eigenlijk niet :)
Ik krijg dit te zien als ik me probeer in te schrijven :?
Klik hier om terug te keren naar de invulpagina. Want u vulde niet alles correct in !
Ook wil ik ffkes weten of het ook zonder abbo kan,het toestel simlockvrij is en wat die Samsung ongeveer gaat kosten :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Blizard
  • Niet online
Er zat een 'beveiliging' op dat je nickname en e-mailadres langer moest zijn dan 4 karakters, aangezien ik dacht dat iedereen wel een nick zou hebben langer dan 4, maar blijkt de jouwe er maar 3 te zijn.

Dus ik zet het ff op 2 karakters ! Prijzen etc zijn nog niet geweten en kunnen we pas na de actie bekomen, nu is het enkel om te zien waar de intresse ligt van de stemmers.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 08 juli 2002 17:50 schreef Blizard het volgende:
Er zat een 'beveiliging' op dat je nickname en e-mailadres langer moest zijn dan 4 karakters, aangezien ik dacht dat iedereen wel een nick zou hebben langer dan 4, maar blijkt de jouwe er maar 3 te zijn.

Dus ik zet het ff op 2 karakters ! Prijzen etc zijn nog niet geweten en kunnen we pas na de actie bekomen, nu is het enkel om te zien waar de intresse ligt van de stemmers.
Ok,het is nu wel gelukt :)
Voor de rest wachten we wel ff af

Verwijderd

Wat zou de prijs van de SL45i worden?

S45 = 0 Euro, die 60(72 inc btw) ff niet meegerekend
S45 kost normaal 290
SL45i kost normaal 360
360-290= 70

72+70= 142 euro? ongeveer dan?

Zou wel heel goedkoop zijn voor supertelefoon met java en MP3speler met 32 mb geheugen :9~

BTW: Op die site staat S45i, bedoel je hier de SL45i mee, of de S45? (S45i is niet verkrijgbaar in nederland)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Net ook ff gepost waar ik wel intresse in zou hebben op die site , de 6610 lijkt me eigenlijk wel een erg interresant telefoontje :P.. Als ie een beetje goeie prijs heeft doe ik mee :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Allardie
  • Laatst online: 21:36

Allardie

AT..

heb ingetekend voor 6610, maar als die te duur is wil ik er 1 met een blauw scherm, dus 6510 of 8310.
Dit is toch alleen om te kijken of er interesse is he?

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:22
zow heb me ook ingeschreven,
denk alleen dat als t wat concreter word en er (aantrekkelijke) prijzen bekend worden, er pas echt veel mensen gaan inschrijven...
dit geeft beetje een vertekend beeld denk k...
maar we wachten af... :P

• Attilla
Op dinsdag 09 juli 2002 19:46 schreef onne het volgende:
zow heb me ook ingeschreven,
denk alleen dat als t wat concreter word en er (aantrekkelijke) prijzen bekend worden, er pas echt veel mensen gaan inschrijven...
dit geeft beetje een vertekend beeld denk k...
maar we wachten af... :P
Het is juist de bedoeling dat iedereen die intresse heb inschrijft, dan kan ik pas prijzen aan gaan vragen.

:)

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 23:09

ko9

heb me ook ff ingeschreven voor t68. Maar hangt echt volledig van de prijs af of ik echt mee zal doen...

• MaDLiVe
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Ingeschreven voor de 6xxx serie van nokia maar hangt helemaal van de prijs af.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Blizard
  • Niet online
Op dinsdag 09 juli 2002 14:55 schreef Allardie het volgende:
heb ingetekend voor 6610, maar als die te duur is wil ik er 1 met een blauw scherm, dus 6510 of 8310.
Dit is toch alleen om te kijken of er interesse is he?
Jup :) .. nog geen bestelling etc, gewoon om te kijken of er genoeg intresse is in een gsm om er ook daadwerkelijk een goeie korting voor te krijgen.

• Jaded
Die 6610 komt in het 3de kwartaal he?
Die is geloof ik al begonnen, maar ik neem aan dat het nog wel een tijdje duurt..

• Emdicy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Net gestemd op de Nokia 6610, nu maar hopen dat er een mooi prijsje uitrolt.

• Attilla
Op donderdag 11 juli 2002 13:56 schreef Jaded het volgende:
Die 6610 komt in het 3de kwartaal he?
Die is geloof ik al begonnen, maar ik neem aan dat het nog wel een tijdje duurt..
Zulke dingen lopen altijd vertraging op.

Dus ik denk dat die pas na de zomer periode komen.

• Jaded
Op vrijdag 12 juli 2002 08:12 schreef [Airwolf] het volgende:
Zulke dingen lopen altijd vertraging op.

Dus ik denk dat die pas na de zomer periode komen.
Dat verwacht ik ook ja... En wat voorspellen jullie qua prijs?? In het begin 500 Euro ofzo ?

• LordLynx
  • Laatst online: 26-02 13:20
Ff ingeschreven voor een T68i, maar ligt echt heel erg aan de prijs of ik er interesse in heb, moet zowiezo een nieuwe abo hebben, maarja, abo kan ik dan weer gesponsored nemen, dus kijk het gewoon wel even aan...

Verwijderd

ik wil die t68i zijn er al wat dingen bekend

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 22:55 schreef tijgertje het volgende:
ik wil die t68i zijn er al wat dingen bekend
Denk het niet...

Maar ik mag aannemen dat een toestel wat €400 kost in de winkel, bij deze actie toch minstens 50 tot 100 euro onder de winkelprijs terecht komt.

In de pricewatch staan ook een hoop prijzen van GSM's (zonder abo of prepaid) dus op zich is het wel interesant om die lijst erbij te houden. http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/215

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:23
Op zondag 14 juli 2002 23:24 schreef Boba_Fett het volgende:

Maar ik mag aannemen dat een toestel wat €400 kost in de winkel, bij deze actie toch minstens 50 tot 100 euro onder de winkelprijs terecht komt.
Ik denk dat je daar niet op hoeft te hopen, internet sites
hebben zowieso al een laag marge..en je moet er echt
genoeg kopen voor korting..maar max. 25% korting is veel..

• Blizard
  • Niet online
Wanneer is het tijd voor richtprijzen ? Ik neem aan dat de actie een tijdje moet lopen eer we een duidelijk beeld kunnen krijgen over hoeveel mensen er mee doen. Maar neem dat er een dertigtal mensen voor eenzelfde telefoon kiezen (wat eigenlijk niet zo erg veel is), wat zou dan de korting ongeveer zijn ?

btw : waar zie jij de T68 voor €400 Boba_Fett ? Persoonlijk vind ik het ook een zeeeer nice telefoontje maar om er nu +- €500 voor neer te tellen ?! Neen dank u.

offtopic:
Is er iemand met meer info over het digitale fototoestelletje van de t68 ?!

Verwijderd

de t68i kan ik wel voor 400 regelen volgens mij
dat is niet zo moeilijk

• superjoost
  • Laatst online: 21:15
GSM-type Aantal
Nokia 6610: 19
Nokia 7210: 8
Samsung SGH-T100: 5
Sony Ericsson T68i: 7

schiet nog niet zo erg op ! Ik heb al gestemd op de 6610, beetje doorstemmen jullie joh ! :)

• Blizard
  • Niet online
Jah, daarom vroeg ik wanneer er een einde komt aan de actie :)
Maar ik verwacht ook dat er een paar mensen de gsm wel willen kopen die de actie wint, maar gewoon liever een ander gsmpje hebben ? Eigenlijk heb ik me miskozen en zou ik heeel graag de T68 hebben (maar deze is vreselijk duur !?) maar als de winnende gsm nou veel minder gaat kosten doe ik zeker mee.
Al vrees ik voor een fixe korting met zo weinig deelnemers .. nog mensen die willen voten ? :P

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:23
Op maandag 15 juli 2002 10:32 schreef Blizard het volgende:
offtopic:
Wat wil je er over weten?

• LordLynx
  • Laatst online: 26-02 13:20
[topic=545679/1/100]

info over dat digitale cammetje

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 10:32 schreef Blizard het volgende:
Wanneer is het tijd voor richtprijzen ? Ik neem aan dat de actie een tijdje moet lopen eer we een duidelijk beeld kunnen krijgen over hoeveel mensen er mee doen. Maar neem dat er een dertigtal mensen voor eenzelfde telefoon kiezen (wat eigenlijk niet zo erg veel is), wat zou dan de korting ongeveer zijn ?

btw : waar zie jij de T68 voor €400 Boba_Fett ? Persoonlijk vind ik het ook een zeeeer nice telefoontje maar om er nu +- €500 voor neer te tellen ?! Neen dank u.

offtopic:
Euhm ik had het niet specifiek over die telefoon, was meer bedoeld als voorbeeld. :)

• superjoost
  • Laatst online: 21:15
wat is ondertussen de status ?
De 6610 komt geloof ik nog lang niet uit in nederland hoor !

• Attilla
Op zaterdag 20 juli 2002 19:24 schreef superjoost het volgende:
wat is ondertussen de status ?
De 6610 komt geloof ik nog lang niet uit in nederland hoor !
Ik heb nu 3 weken vakantie.
Ik ga me er nu meer in verdiepen ook.

En wat betreft de 6610, de release datum op de nokia site is 3e kwartaal en bij mij is dat nog altijd ehm juli...

• LauPro
  • Laatst online: 19:29

LauPro

Prof Mierenneuke®

Even als je een inkoopactie gaat beginnen: Kijk [url="http://laupro.nl/ia"]dit[/url] is ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Blizard
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 00:58 schreef LauPro het volgende:
Even als je een inkoopactie gaat beginnen: Kijk [url="http://laupro.nl/ia"]dit[/url] is ;)
De huidige website was enkel ff om te zien of er wel degelijk intresse was voor een inkoopactie, en om te kijken voor welke gsm's juist. Waarom er nou geen richtprijzen kunnen gegeven worden per aantal weet ik ook niet ! Het zou volgens mij meer aanspreken als je bv kan zeggen : als er 50 mensen die gsm bestellen kunnen we hem krijgen voor die prijs.
Beetje een vage actie, ... majah.

Iemand al een idee wanneer het einde van deze poll is ?

Huidige stand :
code:
1
2
3
4
Nokia 6610 22 
Nokia 7210 8 
Samsung SGH-T100 5 
Sony Ericsson T68i 8

• LauPro
  • Laatst online: 19:29

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op zondag 21 juli 2002 13:19 schreef Blizard het volgende:
De huidige website was enkel ff om te zien of er wel degelijk intresse was voor een inkoopactie, en om te kijken voor welke gsm's juist. Waarom er nou geen richtprijzen kunnen gegeven worden per aantal weet ik ook niet ! Het zou volgens mij meer aanspreken als je bv kan zeggen : als er 50 mensen die gsm bestellen kunnen we hem krijgen voor die prijs.
Beetje een vage actie, ... majah.
Je kan beter gewoon een actie starten, mensen komen er vanzelf wel, het is meestal een klein gedaalte dat veel invloed heeft op die polls.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Jaded
Op maandag 22 juli 2002 10:43 schreef LauPro het volgende:
Je kan beter gewoon een actie starten, mensen komen er vanzelf wel, het is meestal een klein gedaalte dat veel invloed heeft op die polls.
De 6610 is nog niet beschikbaar, dus de actie starten lijkt me niet slim.

• Attilla
Nou ik heb even vandaag zitten bellen voor de 6610, maar overal zeggen ze dat dat wel eens het 4e kwartaal zou kunnen worden.

En wat betreft de andere telefoons... ik denk dat daar niet genoeg intresse voor is om een actie op te zetten, dat kost namelijk meer moeite dan dat het geld waard is.

22 6610's dat is wel een mooi aantal om korting te regelen.

Het enigste wat we kunnen doen is wachten lijkt me.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hoe zit het eigenlijk met gsmdealer?
Die kon toch ook nog verschillende toestellen met korting regelen? :)

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:08 ]

• Attilla
Op dinsdag 23 juli 2002 01:08 schreef ispierings het volgende:
Mag ik weten of er enig idee is hoelang het duren gaat voordat er de ti68 geleverd kan gaan worden?
Ik sluit anders gewoon een abbo af, ben ik waarschijnlijk ook nog zeer goedkoop uit. En een abbo heb ik toch nodig.
Waarom posten er nou mensen zonder maar dan ook iets te lezen :{

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:08 ]

Verwijderd

Geintresseerd! wat zijn de indicatie prijzen?

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:09
Is er al weer wat nieuws?? Of is iedereen op vakantie??

klein kickje

Verwijderd

ik ben ook wel eens benieuwd... ik heb nu goedkoop de 5510 binnen... en ik krijg nog een grote lading andere phones binnen... wellicht eens tijd om de actie eens echt op poten te zetten...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf wil ik heel erg graag een T86i hebben, ik hoorde al her en der dat mensen hem al makkelijk konden krijgen voor 400 Euro, maar waar is dat dan? en komt er al wat meer schot in de inkoop actie?

[mensen kunnen mij ook wel per email benaderen als zij wat meer info hebben]

39

Verwijderd

Waarom kiest iedereen de 6610 en niet de 7210?

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:29:
wat is het (grote?) verschil dan?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Just_a_Gamer
andere lay out van de phone. Volgens mij qua formaat bijna precies hetzelfde

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf wil ik de T86i graag hebben, alleen ik vraag me toch af of er niet snel krassen komen op het scherm? bij de Nokia's koop je een nieuwe losse cover en hij is weer als nieuw.
Of kun je de cover wel laten vernieuwen bij een van de Ericsson service point's? en hoeveel gaat dan dan waarschijnlijk kosten?

En welke infrarood apparaat werkt het beste met de T68i icm een pc? zo'n data kabel is niks voor mij namelijk omdat ik geen printer/com poort heb.

Wat ik me ook afvraag is wat je nog meer met GPRS kan doen dan alleen maar email ontvangen en versturen?
Heb je aan 1 MB databundel voldoende als je gemiddeld per dag circa 2 a 3 emails ontvangt? (en niks verstuurd)

39

Verwijderd

Matsie schreef op 01 augustus 2002 @ 11:29:
[...]
wat is het (grote?) verschil dan?
Als ik het goed heb begrepen, met de 6610 kan je ook nog eens vanalles op je pc regelen en doen en das niet zo met de 7210. Corrrect me if iam wrong 8)7

• Jaded
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:29:
Ik vind die 7210 gewoon lelijk. Daar wil ik echt niet mee gezien worden...

• Just_a_Gamer
Jaded schreef op 02 augustus 2002 @ 08:15:
[...]
Ik vind die 7210 gewoon lelijk. Daar wil ik echt niet mee gezien worden...
Dacht ik eerst ook, maar als je die "leluke" frontje verwisseld op de nokia site, dan ziet het ook best wel mooi uit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:29:
ik ben ook wel eens benieuwd... ik heb nu goedkoop de 5510 binnen... en ik krijg nog een grote lading andere phones binnen... wellicht eens tijd om de actie eens echt op poten te zetten...
voor hoeveel heb je die 5510 dan

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-02 16:40

mindcre8r

Tradepedia

heb net gevoted voor een 6610, ben errug benieuwd.

Bears and Bulls

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:37:
[...]

voor hoeveel heb je die 5510 dan
ja, wil ik ook wel weten, geinige phone.....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wat word de prijs van de 6610 ongeveer (vast niet onder de €250 ofwel??)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Blizard
  • Niet online
Nog es ff een kickje om te vragen of deze actie aan het doodgaan is ?! Er werd in het begin vermeld dat het een actie van lange duur was, maar om nou zo lang erover te doen om iets te melden ?! ...
Zijn er al richtprijzen bekend ? Gaat de actie door met een 30-tal kopers ?! Meer info zou aangenaam zijn .. niet ?

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:08 ]

• Just_a_Gamer
nou de eerste prijs van de 6610 is al bekend bij pricewatch Belstore.nl ==> €600,-

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb best wel interesse in t66

Verwijderd

Heeft iemand nokia al gebeld over eventuele levertijden van de 6610 ?

• Attilla
Ja,

Eind Oktober/Begin November kan hij pas geleverd worden.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 14 augustus 2002 @ 21:05:
Ja,

Eind Oktober/Begin November kan hij pas geleverd worden.
mooimooi !
Zal de richtprijs denk je onder de €450 komen, denk je ?

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb ook wel interesse in eventuele inkoopactie, maar wanneer word die opgang gezet, want als ik nu mijn abo verleng, krijg ik 6310 voor 250€
De 6510 krijg ik voor 190€

Ik ben dus wel met spanning aant wachten wat de prijzen van hiero zijn...

• Jaded
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:16:
mooimooi !
Zal de richtprijs denk je onder de €450 komen, denk je ?
Het staat al in de pricewatch, maar dat is een richtprijs.

• Attilla
Nou even wat betreft de inkoop actie...

Er is voor elke telefoon behalve de 6610 niet genoeg intresse om het echt rendabel te maken denk ik.

Maar die richtprijs van 450, ik weet niet waar die vandaan komt, maar ik liep vorige week door utrecht en ben daar elke telefoon winkel binnen gelopen en bij de winkels waar ik niet hoevde te vertellen dat er werkelijk een 6610 bestond hoorde ik prijzen tussen de 600 en 1100 euro voor een los toestel.

En dat brengt ons bij het probleem voor iemand die al een abbo heb kan het dus goedkoop met een abbo verlenging doen en iemand die geen abbo heeft zou hem nieuw met abbo kunnen kopen. Dan bespaar je bijna 200 - 400euro, dus misschien dat iemand mij een reden kan vertellen hoe ik dat in hemelsnaam met een inkoopactie voorelkaar kan krijgen.

Verwijderd

Hieruit kan ik dus concluderen, dat de inkoopactie niet doorgaat ? Zou wel zonde zijn..

• Attilla
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 02:30:
Hieruit kan ik dus concluderen, dat de inkoopactie niet doorgaat ? Zou wel zonde zijn..
Mja, goed er is genoeg intresse voor de 6610, maar die wordt nog lang niet geleverd.

Verwijderd

ik willun nokia
Pagina: 1 2 3 Laatste