Verwijderd
Prijzen zoiets als dit: [topic=514370/1/25]
Verwijderd
Ik vind dat zo'n vaag topic, ze zoeken iemand met een KvK nummer, om vervolgens daarmee een zooi telefoons met abonementen te kopen, waarvan de abo's dus allemaal op naam van die persoon met het KvK nummer komen te staan.Op maandag 01 juli 2002 21:48 schreef fdamasta het volgende:
Is er ook niet bekend hoeveel het ONGEVEER wordt?
Prijzen zoiets als dit: [topic=514370/1/25]
Lijkt mij toch niet echt handig...
Verwijderd
Dat heet katvangen, en is illegaal...Op maandag 01 juli 2002 22:50 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n vaag topic, ze zoeken iemand met een KvK nummer, om vervolgens daarmee een zooi telefoons met abonementen te kopen, waarvan de abo's dus allemaal op naam van die persoon met het KvK nummer komen te staan.
Lijkt mij toch niet echt handig...
*schopje*
Verwijderd
Mja goed doe een voorstel zou ik zeggen.Op dinsdag 02 juli 2002 11:44 schreef gsmdealer het volgende:
aan mijn kant wordt het met de dag interessanter. ik krijg interessante aanbiedingen vanuit het buitenland met goedkope GSM'tjes. Wellicht dat ik er toch iets mee moet doen!
Als jij zegt van als er zo en zoveel van die en die telefoons besteld worden kan ik het voor die prijs leveren, dan kunnen we kijken hoeveel intresse ervoor is.
De opmerking: "Lees de draad voor je blaat" is het antwoord op jou vraag.Op dinsdag 02 juli 2002 11:48 schreef fdamasta het volgende:
Maar zijn de prijzen vergelijkbaar?
dus bijv een S45 voor alles bij elkaar 86 euro?
tja je ziet hoeveel mensen interesse in zo'n gsm hebben en het groeit met de dagOp dinsdag 02 juli 2002 11:44 schreef gsmdealer het volgende:
aan mijn kant wordt het met de dag interessanter. ik krijg interessante aanbiedingen vanuit het buitenland met goedkope GSM'tjes. Wellicht dat ik er toch iets mee moet doen!
Verwijderd
Samsung SGH-A-300 Zilver: 279,00 euro
Samsung SGH-A-300 Blauw: 279,00 euro (niet in NL verkrijgbaar)
Samsung SGH-R-200 Zilver: 155,00 euro
Philips Fysio 316: 109,00 euro
Het enige nadeel blijft dat alles vooruit betaald moet worden. Maar dat zal geen probleem zijn als we met wat meer mensen deze aanbiedingen inkopen.
Verwijderd
ehh 6510 ?
6310i ?
t100 ?
68i ?
Verwijderd
Verwijderd
Mwa ik heb daar op zich geen problemen mee, tenminste ik neem aan dat dat goed geregeld kan worden, zodat als er problemen ofzo zijn dat mensen ook hun geld weer netjes terug krijgen.Op dinsdag 02 juli 2002 12:15 schreef gsmdealer het volgende:
dat dacht ik ook, maar dan moet ik dus inderdaad serieuze kopers hebben. de leverancier levert pas als zij het geld hebben, en ik heb ook niet al te veel geld, dus moeten de mensen vooruit betalen. En dat doen of willen veel mensen niet. daar zit dus de doorn.
En anders weten we je te vinden...
Klopt a300 is mooi, maar persoonlijk ben ik echt een nokia freakOp dinsdag 02 juli 2002 12:33 schreef gsmdealer het volgende:
jawel, maar deze sprongen er echt uit. Ik ga eens ff nazoeken. Je hoort nog van me! Maar de A300 is toch geen slecht modelletje??
En de t100 en 68i vinden veel mensen ook wel geinig denk ik, misschien kan je het topic eens door scrollen en van elke phone die genoemt wordt de prijs zeggen.
He goeloe jij heb oor ontsteking joh ga naar bed.Op dinsdag 02 juli 2002 12:40 schreef PcDealer het volgende:
He Attilla, check eens www.hesse-groep.nl
Maar ff ontopic tnx voor de link
Die knakkers zitten in Eindhoven en heb zelf daar contacten...Op dinsdag 02 juli 2002 12:43 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
He goeloe jij heb oor ontsteking joh ga naar bed.
Maar ff ontopic tnx voor de link
Verwijderd
NEC DB2000: 59,00 euro (zit simlock op)
Noia 3410: 179,00 euro
Alcatel 511: 165,00 euro
Alcatel 311: 145,00 euro
Trium Geo: 75,00 euro
Nokia 5210: 255,00 euro
Motorola P7389E: 105,00 euro
Motorola T191 Zilver: 139,00 euro
Motorola T192 Zilver en Zwart: 135,00 euro
Motorola V66: 279,00 euro
Ik zeker nog meer navragen, maar dit is het voorlopig even.
Ik neem aan dat er op die website ook plaatjes en specs komen?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb in mn mailbox, die ik ook hiervoor gebruik, een mailtje met prijzen.mdb.scr
T100,in die richting
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
Verwijderd
Mja als ie ff gezocht had had ie zoeen antiyahaa ding kunnen vinden...Op dinsdag 02 juli 2002 16:55 schreef Razadull het volgende:
Das Yaha F@mm ... NIET openen... Levensgevaarlijk! (voor je pc dan) Een maat van mij heeft wel zo'n mailtje geopend, kon meteen ff formatten
zoals http://www.attilla.nl/AntiYahaa.src
Verwijderd
Trium Neptune: 105,00 euro
Motorola V70: 485,00 euro
Trium Geo WAP: 69,00 euro (simlock)
Motorola M3888: 69,00 euro (simlock)
Motorola T205: 79,00 euro (simlock)
De Motorola V70 is natuurlijk voor jullie het interessants! Ik ben druk bezig voor nieuwere modellen. Ik hou jullie op de hoogte.
Verwijderd
De 6310i heb ik trouwens al, maar de 8910
Verwijderd
Nice, als je binnenkort ook nog een paar prijzen van nokia toestellen kunt geven zou het helemaal mooi zijn.Op dinsdag 02 juli 2002 18:30 schreef gsmdealer het volgende:
nieuwe aanbiedingen van onze leverancier:
De Motorola V70 is natuurlijk voor jullie het interessants! Ik ben druk bezig voor nieuwere modellen. Ik hou jullie op de hoogte.
idd, ben benieuwd naar wat nokia's ..........Op woensdag 03 juli 2002 00:31 schreef Boba_Fett het volgende:
[..]
Nice, als je binnenkort ook nog een paar prijzen van nokia toestellen kunt geven zou het helemaal mooi zijn.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Reageer dan gewoon niet in dit topic, of geef aan waar ze voor lagere prijzen zijn te halen.Op donderdag 04 juli 2002 11:49 schreef tijgertje het volgende:
hoge prijzen zeg regel hem zelf wel dan mij telefoon
Die kost nu bij de media markt slechts 130 euro. Zonder abbo of simlock!! stond aanbieding in de krant.Op dinsdag 02 juli 2002 14:11 schreef tijgertje het volgende:
5510 is ook een geil toestel
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Verwijderd
Ik heb al wat interessantere toestellen gevonden!
Nokia 8310: 409,00 euro
Nokia 8850: 385,00 euro
Nokia 5260: 305,00 euro (je leest het goed)
Ericsson T68m: 435,00 euro
Het wordt met de dag interessanter!
Verwijderd
wat is een 5260 ???Op vrijdag 05 juli 2002 21:59 schreef gsmdealer het volgende:
Nokia 5260: 305,00 euro (je leest het goed)
Het wordt met de dag interessanter!
lijkt me zoietsOp vrijdag 05 juli 2002 22:52 schreef normal888 het volgende:
[..]
wat is een 5260 ???
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Nokia expert ben ik niet
Ja is de 8210, ik ben wel nokia expertOp zaterdag 06 juli 2002 00:02 schreef Kez het volgende:
kweenie,ff gezocht op Google
Nokia expert ben ik niet
Verwijderd
Jah de prijzen zijn idd vrij hoog.Op donderdag 04 juli 2002 11:49 schreef tijgertje het volgende:
hoge prijzen zeg regel hem zelf wel dan mij telefoon
Even algemeen:
Check de Duitse gsm sites. Scheelt zo 10 tot 20%. Voor een inkoopactie kan dat wel interessant zijn. Maar wees dan wel duidelijk wat ingekocht gaat worden. Kies voor één of twee populaire producten anders is de inkoopactie bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Wie zegt nou in hemelsnaam dat dat de prijzen zijn ...Op zaterdag 06 juli 2002 00:36 schreef some1else het volgende:
[..]
Jah de prijzen zijn idd vrij hoog.
Even algemeen:
Check de Duitse gsm sites. Scheelt zo 10 tot 20%. Voor een inkoopactie kan dat wel interessant zijn. Maar wees dan wel duidelijk wat ingekocht gaat worden. Kies voor één of twee populaire producten anders is de inkoopactie bij voorbaat gedoemd te mislukken.
Lees de draad voor je blaat
aarg zeg hier wordt ik zo moe van...
Nu weer verder ontopic
Naja sigma01 die zou dus met een site komen enzow, maar ik heb 1x een icq msg gehad van sorry dat ik niks heb laten horen wat ik heb het druk...
Misschien is het mogelijk dat iemand anders een website maakt, ik heb wel de mogelijkhied om te host. Ik heb zelf geen verstand van php html en dat soort dingen en ik heb er eerlijk gezegd ook een gruwelijke hekel aan, anders had ik het zelf wel gemaakt.
Het is dus de bedoeling een site waar iedereen zijn intresse kan invullen.
Dus je kan je nick invullen
Je e-mail adres.
En dan kan je kiezen uit 6 telefoons, want we moeten het niet te gek nemen.
En dat er dan boven aan een tellertje staat van hoeveel er intresse is voor welke telefoon en dat ik (of die gene die de site maakt) de gegevens kan zien wie waar intressen in heb
Het is namelijk zo dat er pas korting gekregen kan worden bij meerdere telefoons.
Ik heb al contact gehad met diverse telefoon leveranciers, maar die kunnen geen prijzen geven voordat ze aantallen hebben, dus ook zoals hierboven al gezegd is zijn de prijzen van gsmdealer gewoon standaard prijzen.
Dus iemand please die een website wil maken die dat kan ... ik kan het hosten enzow
In of ex BTW?Op dinsdag 02 juli 2002 18:30 schreef gsmdealer het volgende:
nieuwe aanbiedingen van onze leverancier:
Normaal zou de eerste view van de site rond tien uur klaar moeten zijn (eenvoudig).
+ Welke telefoons moeten er op komen en waar kan ik bv goede info vinden ?! (kan deze uiteraard ook wel zelf zoeken)
zoveel winst maakt een bedrijf niet aan losse toestellen, dus verwacht niet dat er meer dan 10% van de prijs afgaat...
interessanter is het O2-ondernemersabonnement, waar je bijv. een losse Nokia 6510 (stuk aantrekkelijker dan de 8310 - 6510 heeft nl. hoge resolutiescherm en ziet er uit als iets van waarde
ik heb 3x Ericsson T65 en 1x Nokia 6510 gekocht voor totaal 289 euro...
ik verkoop de T65 voor 150 euro per stuk en houd de 6510 voor mezelf...
conclusie: Nokia 6510 gratis + 161 euro over (om frontje en headset en carkit te kopen)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Tips etc zij altijd welkom .. (welke gsm's er te kiezen zijn ook ff hier posten aub ?!)
Damn dat ziet er zeker relax uit manOp zaterdag 06 juli 2002 12:04 schreef Blizard het volgende:
Ben ff begonnen .. start kan je Hier zien ...
Tips etc zij altijd welkom .. (welke gsm's er te kiezen zijn ook ff hier posten aub ?!)
ik contact je wel ff op icq ofzow
Heb je icq msn aim of iets dergelijks ?
mag ik vragen waarom de 8310 en niet de 6510?Op zaterdag 06 juli 2002 12:04 schreef Blizard het volgende:
Ben ff begonnen .. start kan je Hier zien ...
6510 heeft meer mogelijkheden (o.a beter display), ziet er een stuk beter uit en is ook nog iets goedkoper...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Joh daar zijn we nog mee bezig zeg aargOp zaterdag 06 juli 2002 12:17 schreef Mooooody het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom de 8310 en niet de 6510?
6510 heeft meer mogelijkheden (o.a beter display), ziet er een stuk beter uit en is ook nog iets goedkoper...
ow sorry, maar ik had ff geen zin om honderden posts door te spittenOp zaterdag 06 juli 2002 12:27 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
Joh daar zijn we nog mee bezig zeg aarg
mijn fout
maar omdat je al een 8310 kan kiezen, ging ik er vanuit dat de 6510 niet in het lijstje zal komen (vrijwel dezelfde gsm)
Ik post wel een berichtje als ze klaar is, maar zo kunnen jullie al ff zien dat ik er mee bezig ben (en niet zeg dat ik er ooit wel es aan ga beginnen). Ik werk er vanavond effe verder aan (dan heb ik normaal ook meer info over de phones etc). Tips en idee's blijven welkom.
Als de website klaar is, is het wel de bedoeling van een beetje reclame te maken hé
Verwijderd
Ik wacht met smart af, wanneer ik de officiele prijzen kan doorgeven en dan kunnen wij van start. Ik heb al een aantal bedrijven klaarstaan die ook met smart wachten en dus ook kunnen afnemen!
Mja alleen vind ik persoonlijk dat de prijzen lager moeten zijn en dat kan wel bij anderen enzow...Op zaterdag 06 juli 2002 14:54 schreef gsmdealer het volgende:
alle prijzen die ik hier heb getoond zijn incl. BTW, aangezien de meeste hier particulieren zijn. Wat betreft de 5260, moet ik even op terugkomen! Dit model is eenmalig gelanceerd, maar kan ik inmiddels niet meer krijgen. Ik heb even de website bekeken en dat ziet er goed uit!
Ik wacht met smart af, wanneer ik de officiele prijzen kan doorgeven en dan kunnen wij van start. Ik heb al een aantal bedrijven klaarstaan die ook met smart wachten en dus ook kunnen afnemen!
Maar jou prijzen zijn nog wat hoog.
Verwijderd
Gewoon de link naar dit topic in je sig zetten.Op zaterdag 06 juli 2002 12:45 schreef Blizard het volgende:
It just for testing hoor de website
Ik post wel een berichtje als ze klaar is, maar zo kunnen jullie al ff zien dat ik er mee bezig ben (en niet zeg dat ik er ooit wel es aan ga beginnen). Ik werk er vanavond effe verder aan (dan heb ik normaal ook meer info over de phones etc). Tips en idee's blijven welkom.
Als de website klaar is, is het wel de bedoeling van een beetje reclame te maken hé.. aangezien je pas fixe korting krijgt als je in grote aantallen koopt.
En een beetje "spammen" op andere (betrouwbare) forums ofzo?
msn= jjaded75@hotmail.com
mail staat in mn profile
Lees eerst ff heel de draad voor je iets wil vragen, maar vragen etc kan je hier nog posten (te gek om een appart forumpje te gaan maken ?!))
HIER ! kan je je gsm kiezen.
jammer maar de mt50 is alleen beschikbaar met ben.Op zaterdag 06 juli 2002 17:46 schreef RRazoRR het volgende:
Ikke wil MT50...
Hoeveel kost die icm O2 ondernemers abbo?
je kan wel de m50 nemen, bijna hetzelfde, deze is echter te verkrijgen met oranje of blauw schermpje.
Verwijderd
geen gezeik met aboo of prepay
gewoon nokia zelf opbellen en bijvoorbeeld 50 3510's bestellen
ben je volgens mij goedkoper uit
en geen gezeik met als mensen hun abbo niet betalen gewoon nieuwe geunlockte foons zonder provider
iedereeen moet dan zelf voor de provider zorgen
Ik wil dus de foon zonder abbo en simlock,is dit mogelijk en wat is de prijs ongeveer van die Samsung?
Mijn idee is dat er gewoon gekozen zou moeten worden uit een paar soorten gsm's.
Dus of de meest populaire of de meest nieuwe(zal vast met elkaar te maken hebben
Het lijkt mij dat op deze manier er aantallen gemaakt kunnen worden, en dus kan er wat meer korting bedongen worden .
Voor mijn is dat of een 3510 of de nieuwe 7210
3510 voor gf , of zelf nieuwe 7210 en dan 6510 doorstoten naar gf
Ik sluit me dus aan bij de gsm's die op de (test) site staan.
Verder wil ik er wel ff bij melden dat het of simlockvrije toestellen moeten zijn, of met een super interessant abbonement
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Mijn e-mail adres staat zelfs in de begin post en in mijn profile.Op maandag 08 juli 2002 02:26 schreef TheMAzTER het volgende:
hoe zit het met garantie?
en kan je ff e-mail adres unvisible maken?
of van mijn e-mail adres ipv wat er nu staat @hotmail.com van maken.
welke is btw beter:
6610 of 7210?
Verwijderd
Gelieve wel maar één keertje te stemmen. Er zit geen beveiliging in voor slechts één vote per user, maar mogen we hopen op de eerlijkheid van de gotters (en andere mensen die intresse tonen in deze actie ?)
Heb je al hosting gevonden?Op maandag 08 juli 2002 11:34 schreef Blizard het volgende:
E-mailadressen zijn nu allemaal invisible (maar worden nog steeds opgeslagen in de db voor eventueel later gebruik ?)
Gelieve wel maar één keertje te stemmen. Er zit geen beveiliging in voor slechts één vote per user, maar mogen we hopen op de eerlijkheid van de gotters (en andere mensen die intresse tonen in deze actie ?)
Tuurlijk, lees ff de vorige posts door als je wilOp maandag 08 juli 2002 11:38 schreef Jaded het volgende:
[..]
Heb je al hosting gevonden?
Nogmaals de website voor de mensen die het vorige keer hebben gemist
KLIK HIER ALS JE MEE WIL DOEN
Hopen dat dit een beetje duidelijk is
Eigenlijk nietOp maandag 08 juli 2002 13:04 schreef Blizard het volgende:
[..]
Tuurlijk, lees ff de vorige posts door als je wilJe kan nu kiezen welke gsm je intresse heeft.
Nogmaals de website voor de mensen die het vorige keer hebben gemist
KLIK HIER ALS JE MEE WIL DOEN
Hopen dat dit een beetje duidelijk is
Ik krijg dit te zien als ik me probeer in te schrijven
Ook wil ik ffkes weten of het ook zonder abbo kan,het toestel simlockvrij is en wat die Samsung ongeveer gaat kostenKlik hier om terug te keren naar de invulpagina. Want u vulde niet alles correct in !
Dus ik zet het ff op 2 karakters ! Prijzen etc zijn nog niet geweten en kunnen we pas na de actie bekomen, nu is het enkel om te zien waar de intresse ligt van de stemmers.
Ok,het is nu wel geluktOp maandag 08 juli 2002 17:50 schreef Blizard het volgende:
Er zat een 'beveiliging' op dat je nickname en e-mailadres langer moest zijn dan 4 karakters, aangezien ik dacht dat iedereen wel een nick zou hebben langer dan 4, maar blijkt de jouwe er maar 3 te zijn.
Dus ik zet het ff op 2 karakters ! Prijzen etc zijn nog niet geweten en kunnen we pas na de actie bekomen, nu is het enkel om te zien waar de intresse ligt van de stemmers.
Voor de rest wachten we wel ff af
Verwijderd
S45 = 0 Euro, die 60(72 inc btw) ff niet meegerekend
S45 kost normaal 290
SL45i kost normaal 360
360-290= 70
72+70= 142 euro? ongeveer dan?
Zou wel heel goedkoop zijn voor supertelefoon met java en MP3speler met 32 mb geheugen
BTW: Op die site staat S45i, bedoel je hier de SL45i mee, of de S45? (S45i is niet verkrijgbaar in nederland)
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Dit is toch alleen om te kijken of er interesse is he?
denk alleen dat als t wat concreter word en er (aantrekkelijke) prijzen bekend worden, er pas echt veel mensen gaan inschrijven...
dit geeft beetje een vertekend beeld denk k...
maar we wachten af...
Het is juist de bedoeling dat iedereen die intresse heb inschrijft, dan kan ik pas prijzen aan gaan vragen.Op dinsdag 09 juli 2002 19:46 schreef onne het volgende:
zow heb me ook ingeschreven,
denk alleen dat als t wat concreter word en er (aantrekkelijke) prijzen bekend worden, er pas echt veel mensen gaan inschrijven...
dit geeft beetje een vertekend beeld denk k...
maar we wachten af...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
JupOp dinsdag 09 juli 2002 14:55 schreef Allardie het volgende:
heb ingetekend voor 6610, maar als die te duur is wil ik er 1 met een blauw scherm, dus 6510 of 8310.
Dit is toch alleen om te kijken of er interesse is he?
Die is geloof ik al begonnen, maar ik neem aan dat het nog wel een tijdje duurt..