• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik wil met dit topic even kijken of uberhaupt behoeft aan is aan zoeen actie.

Ook wil ik even kijken wat de opties zijn.

Ik wil dus weten of het eigenlijk wel zin heeft omzoiets te starten, want scheelt het dan wel veel ?

Ook even kijken van hoe het inhoudelijk mogelijk is om zoeen actie te starten, want daar heb ik opzich niet zoveel verstand van. Het lijkt mij namelijk niet handig als ik (of de mensen die meehelpen) aansprakelijk zijn voor iemand die zijn abbo bijvoorbeeld niet betaald.

Het lijkt mij persoonlijk ook handig om een aantal telefoons te kiezen met evt abbo of prepay. Ik denk namelijk als je teveel opties kiest dat het nut van de inkoop actie weg is.

Maar aller eerst even of er intresse in is onder de tweakers natuurlijk, want anders gebeurt er een hoop voor niks.

Zo een actie is volgens mij ook niet iets wat in 1 week geregeld kan worden, dus het kan wel even duren denk ik om alles te regelen.

Mijn lijkt het beste om voor zoeen actie een aantal populaire telefoons te kiezen en dan denk ik aan:

Nokia 6610
S45i
M(t)50
Nokia 3510

[edit]
Zou iedereen die intresse heb in een inkoop actie mijn kunnen mailen ? attilla@attilla.nl

Dat je er dan ook bij zet van welke telefoon je zou willen en wat het budget moet zijn.

Dan kan ik namelijk even kijken hoeveel intresse er is en dan kijken wat prijzen zouden kunnen zijn.

Verwijderd

Ik vrees dat er onder de gemiddelde tweaker toch meer interesse is naar de sonyericsson t68i of samsung t100

Verder denk ik niet dat je de prijzen kunt evenaren die je hebt in een winkel als je een abbo verlengt oid.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben anders wel geintreseerd in een nieuwe GSM, ik heb al een abbonement, en die bevalt me goed, alleen die gare postbank gsm erbij ;(

Mij lijkt die nokia wel wat :)

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Interesse is er altijd wel, je zult alleen een specifiek doel moeten stellen. Bijvoorbeeld. Komende maand zal naar alle waarschijnlijkheid de Nokia 7210 uitkomen. Tegen een hoge prijs. Dat zijn interessante dingen want daar is altijd genoeg animo voor. Er zijn namelijk al genoeg winkels die de inkoopprijs weten.

Als je voor de 7210 of de 6610 gaat kan je mij noteren.

Bennie gek, ben een koe!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:36
Ik heb ook wel interesse, mijn 3310 is heel brak aan het worden :(

edit: je hebt het dus over abbo of prepaid, ik heb al een abbo dus zal het wel niets worden voor mij helaas.

• Attilla
Op dinsdag 18 juni 2002 16:10 schreef Ganymedus het volgende:
Ik vrees dat er onder de gemiddelde tweaker toch meer interesse is naar de sonyericsson t68i of samsung t100

Verder denk ik niet dat je de prijzen kunt evenaren die je hebt in een winkel als je een abbo verlengt oid.
Die telefoons waren zo even een voorstel, dat kan nog altijd veranderen natuurlijk na het intresse zegmaar.

En die prijzen, waar baseer je dat op ?

Als ik nou zeg libertel op bel en ik zeg ik wil 50 6610's 50 dit 50 zus ... wat voor prijs kunnen jullie mij geven ...
Op dinsdag 18 juni 2002 16:12 schreef its_me het volgende:
Ik ben anders wel geintreseerd in een nieuwe GSM, ik heb al een abbonement, en die bevalt me goed, alleen die gare postbank gsm erbij ;(

Mij lijkt die nokia wel wat :)
Welke van de 2 nokia's die ik opnoem ?

Naja goed kijk dat denk ik dat een hoop mensen hebben die een abbo hebben, maar dat is juist de bedoeling van dit topic dat we dat even gaan uitzoeken.
Op dinsdag 18 juni 2002 16:20 schreef ederooij het volgende:
Interesse is er altijd wel, je zult alleen een specifiek doel moeten stellen. Bijvoorbeeld. Komende maand zal naar alle waarschijnlijkheid de Nokia 7210 uitkomen. Tegen een hoge prijs. Dat zijn interessante dingen want daar is altijd genoeg animo voor. Er zijn namelijk al genoeg winkels die de inkoopprijs weten.

Als je voor de 7210 of de 6610 gaat kan je mij noteren.
Ben ik wel met je eens ja.

Maar eerst maar eens kijken hoeveel intresse er is voordat je een doel gaat stellen lijkt mij.
Op dinsdag 18 juni 2002 16:21 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
Ik heb ook wel interesse, mijn 3310 is heel brak aan het worden :(

edit: je hebt het dus over abbo of prepaid, ik heb al een abbo dus zal het wel niets worden voor mij helaas.
Naja goed dat moeten we dus even gaan uitzoeken van hoe en wat, maar zoals ik hierboven vermeld is het eerst handig om te kijken hoeveel intresse er is.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Hmm tja als er een interessante prijs aan gehangen kan worden is een 6610 wel erg interessant. Ik had er nog nooit van gehoord, maar na ff op nokia.nl gekeken te hebben wist ik genoeg :9

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
Ik denk dat de t68i de interessantste telefoon is :). Als je die voor een net prijsje kunt krijgen, mag je mij registreren >:).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

[Airwolf] you've got mail. :)

De Nokia 6610 is een erg mooi telefoontje, ik was eerst van plan om misschien de 6510 te gaan halen, maar daar wacht ik nu nog maar ff mee. ;)
Ben benieuwd wat die 6610 gaat kosten trouwens...

• Attilla
Nou ik ga even van de week wat mails sturen, maar dan moet er uiteraard wel genoeg intresse zijn.

Want ik denk dat 10 telefoons dat dat niet echt loont natuurlijk. :)

Verwijderd

Het toeval wil dat ik nu op zoek ben naar een cellphoontje, Prepaidkaartje heb ik al, als de prijs ok is dan ben ik je man.

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
kom met een p800 actie en ik wil meedoen

Verwijderd

het probleem blijft er wel dat officiele leveranciers scherper kunnen inkopen omdat die regelmatig inkopen. Jij zal dat wellicht af en toe eens doen en dan krijg je minder korting. daar moet je ook rekening meehouden en dan is het denk ik niet zo interessant!

• Xandrios
  • Laatst online: 05-03 23:06
mischien is dit te gebruiken :?

[topic=514370/1/100]

Heb je wel iemand nodig met een KvK nummer, die dat wil gebruiken..

• Attilla
Het lijkt mij dat ik eerst langs normale winkels moet gaan voor een dergelijke actie.

Ik denk dat een "normale" winkel daarin goedkoper zou kunnen zijn.

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Lijkt mij idd ook wel interessant zo'n 6610, maarjah kun je niet alvast wat prijzen geven ofzow, wat eventueel van toepassing kan zijn. Zeg bijv, 25 6610's a 300 pek p/s (jah ik zeg maar wat he)

euh...ja

Verwijderd

als je inderdaad gezamenlijk groot inkoopt krijg je veel korting. Maar degene die dat moet inkopen moet veel geld hebben, of iedereen betaald voruit of iets dergelijks. En dan krijg je dus de eerste problemen. Vandaar dat je niet zomaar een leverancier kunt vinden, omdat iedereen zo moet beginnen.

• Attilla
Op woensdag 19 juni 2002 19:23 schreef gsmdealer het volgende:
als je inderdaad gezamenlijk groot inkoopt krijg je veel korting. Maar degene die dat moet inkopen moet veel geld hebben, of iedereen betaald voruit of iets dergelijks. En dan krijg je dus de eerste problemen. Vandaar dat je niet zomaar een leverancier kunt vinden, omdat iedereen zo moet beginnen.
Ik kijk net even op jou website ...

En stel dat deze actie van de grond komt, wat voor aanbiedingen zou jij kunnen regelen ?

Verwijderd

ik ben nu iets aan het regelen voor russische klanten en als dit doorgaat kan ik erg goedkoop de GSM'tjes mee inkopen. Die gasten in rusland willen namelijk nogal groot inkopen. Ik kan dan echt voor heel veel minder (denk aan 100 euro ofzo) die dingen dan inkopen! als ik ook geluk heb zullen die gasten vaker iets bestellen.

Verwijderd

(Reactie op gsmdealer)
Klinkt leuk, hoelang denk je dat dit nog gaat duren, en om welke telefoons gaat het dan?

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 09:35 schreef gsmdealer het volgende:
ik ben nu iets aan het regelen voor russische klanten en als dit doorgaat kan ik erg goedkoop de GSM'tjes mee inkopen. Die gasten in rusland willen namelijk nogal groot inkopen. Ik kan dan echt voor heel veel minder (denk aan 100 euro ofzo) die dingen dan inkopen! als ik ook geluk heb zullen die gasten vaker iets bestellen.
Klinkt goed. :9
Als je meer info hebt, graag hier dan ff posten. :P

Verwijderd

OP zich wel interesse maar dan moet ik wel zeker weten dat er een fatsoenlijk carkit op past.
Heb nu een samsung SGH-A400 en kan er dus weinig mee.

• Attilla
Op donderdag 20 juni 2002 13:33 schreef Junior01 het volgende:
OP zich wel interesse maar dan moet ik wel zeker weten dat er een fatsoenlijk carkit op past.
Heb nu een samsung SGH-A400 en kan er dus weinig mee.
Naja goed dat is voor latere zorg vind ik :)

Maar ik ga van het weekend ff mailen naar een aantal bedrijven, en even kijken wat hun kunnen betekenen.

Maar ik heb geen idee hoe ik dat zou kunnen vragen, kan iemand mij daarmee helpen ?

Verwijderd

www.simlockvrij.nl die gasten hebben veel telefoon kunnen veel krijgen
ik heb wel intresse

of een 8910
8310 van nokia

of een mooie siemens
of sony ericson met dat kleuren display

Verwijderd

er is zeker duidelijk vanmorgen gekomen. De deal met die gasten gaan door, dus ik kan alles nu goedkoop inkopen. Ik kan wellicht uit duitsland ook de 7650 krijgen. Dat is natuurlijk helemaal mooi. Ik laat eerst die gasten de boel betalen voordat ik iets inkoop!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Als ik wat prijzen weet en het zonder abbo/prepaid kan heb ik misschien wel interesse :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 19:38
Shit, ik heb net een nieuwe 6510 :(
Ben wel benieuwd wawt voor prijzen jullie uiteindleijk krijgen :?

Verwijderd

Leuk telefoontje (7210/t68 oid) voor een leuke prijs, dat zie ik altijd wel zitten.

Count me in.

• Sibbe
  • Laatst online: 27-02 09:09
Hmm, leuk.
Ik ben wel geinteresseert in een nieuwe gsm hoor. Maar dan denk ik aan de nieuwere toestellen zoals SonyEricsson t68i of eerder de p800 binnen enkele maanden.
Op nieuwe modellen zijn de winstmarges nog vrij groot voor de winkels en kunnen we dus ook een serieuze korting krijgen. Bovendien gaan sommige winkeliers zelfs graag zo'n 50 splinternieuwe gsm's extra bestellen, zo hebben zij hun eigen gsm's ook weer wat goedkoper.
Aan oudere modellen moet je echt niet beginnen denk ik, dat is de moeite niet voor enkele euro's minder.

Maar dan mag er geen abbo aanhangen. En volgens mij kan je dat ook niet, anders zouden er veel te veel combinaties gsm-abbo zijn en zit je met veel te kleine aantallen.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:33
hmmm ik heb wel interesse in een nieuwe 6510 (alleen geen abbo enzo)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 14:31 schreef gsmdealer het volgende:
er is zeker duidelijk vanmorgen gekomen. De deal met die gasten gaan door, dus ik kan alles nu goedkoop inkopen. Ik kan wellicht uit duitsland ook de 7650 krijgen. Dat is natuurlijk helemaal mooi. Ik laat eerst die gasten de boel betalen voordat ik iets inkoop!
Keep us informed !!!!

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Ik heb interesse in een siemens S45 als die tegen een schappelijke prijs beschikbaar komt

• sigma01
Ik ben bereid om voor deze inkoopactie een webpagina in elkaar te zetten, waarop een overzicht kan komen van wie welke telefoon (eventueel) zou willen hebben. Komt er een beetje overzicht >:).
* sigma01 Heeft vakantie :)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ff de telefoontjes met wat specs en een picje. Is altijd leuk voor mensen die de gsm nog niet kennen. Niet ?

* Nokia 6610 at a Glance:

Availability: Europe, Africa and Asia Pacific in 3rd quarter, 2002
Weight: 84 g (battery included)
Dimensions: 106 x 45 x 17.5 mm, 71 cc
Talktime: up to 2 - 5 h
Standby time: up to 150 - 300 h
Key features: large color display, ergonomic keypad with four-way scroll, multimedia messaging, user-changeable and downloadable Java applications, GPRS, high-speed data, WAP, stereo FM radio, integrated handsfree speaker, tri-band world phone
Operating frequency: GSM 900/1800/1900 networks worldwide
Color options: three inbox colors: Black, White, Grey. In addition, three Xpress-on covers sold as accessories: Dark Blue, Burgundy, Green.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6610/images/inbox_color_popup.jpg

* Nokia 7210 at a Glance:

Availability: Europe, Africa, and Asia Pacific in Q3 2002
Weight: 83 g (battery included)
Dimensions: 106 x 45 x 17,5 mm
Talktime: up to 2 - 5 h
Standby time: up to 150 - 300 h
Key features: Urban trendiness with a daring design, latest color covers, high-resolution color display, full display wallpaper, stereo FM radio, multimedia messaging MMS, downloadable personal applications via Java technology, polyphonic (MIDI) ringing tones, tri-band world phone
Operating frequency: EGSM 900/1800/1900 networks worldwide
Color options: Three inbox colors: Turquoise, Orange, and Brown. In addition, six Xpress-on covers sold as accessories: Black, Red, Pink, Green Grey, Maroon and Yellow

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/7210/popups/images/FAQ_inbox_color_popup.jpg

* Siemens S45

Netwerkfrequentie Dual Band EGSM 900 / GSM 1800
Spraakcodering EFR, HR, FR
Gewicht 93 g
Volume 69 cm³
Afmetingen (l x b x h) 109 x 46 x 20 mm
Display Grafische display met hoge resolutie, max. 7 lijnen.
Standaardbatterij Li-Ion 850 mAh
Standby-tijd * (met standaardbatterij) max. 300 uur
Gesprekstijd * (met standaardbatterij) max. 6 uur
Oplaadtijd < 2 uur voor 100%
Geïntegreerde antenne ja
SIM-kaart insteekbaar 1,8 / 3V
Mobiele toegang tot Internet (MIA) WAP 1.2
Adresboek max. 14 karakters voor elk contact; opslagcapaciteit van max. 500 contactadressen
Telefoonboek (SIM-kaart) max. 250 nummers

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/s45_1.jpg

* Sony Ericsson T68i

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/GPD_2936_27_0_890.jpg

Verwijderd

mensen!!!!! de deal gaat door. ik kan mezelf dus gellukkig prijzen, maar nu moet ik inderdaad nog een website opzetten waar mensen de laatst voorraad en prijzen kan bekijken. een soort intranet site dus.... wie heeft er verstand van ASP en Access en kan hierbij een steentje bijdragen!

• Attilla
Nou er lijkt wel redelijk intresse voor te zijn. :)

Zoals sigma01 hierboven al zegt wil hij graag een website maken, zodat we goed in kaart kunnen brengen wie er geintresseert zijn.

Als dat dan genoeg mensen zijn dan kunnen we eens gaan informeren naar prijzen, want het is nogal moeilijk om te schatten enzow en dan komen er misschien wel verkeerde prijzen uit.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

proberen jullie nu 1 actie op te zetten of worden het 2 verschillende acties?
Ik dacht dat gsmdealer ook nog andere foons kon regelen? :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
vraagje aan gsmdealer, kan je een overzichtje van de foons die je kunt leveren hier posten? Ik heb wel eventueel interesse in een T65 :) Of iets anders, ligt aan de prijs natuurlijk.

• Attilla
Op zaterdag 22 juni 2002 21:29 schreef Kez het volgende:
proberen jullie nu 1 actie op te zetten of worden het 2 verschillende acties?
Ik dacht dat gsmdealer ook nog andere foons kon regelen? :)
Het is mijn bedoeling om 1 actie optestarten.

Gsmdealer die is hier toevallig ingeschreven dus zo iemand is altijd handig natuurlijk.

Maar we gaan natuurlijk altijd voor de laagste prijs.

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

als de toestel voor een redelijke prijs is wil ik ook wel. maar zit er garantie op? Ik werk namelijk bij GSM-shop. Daar is het goedkoopste die ik tot nu doe ziet voor losse toestellen.

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Komen er ook nog andere foons bij of staat het al vast?
Misschien dat gsmdealer de types kan noemen die bij deal betrokken zijn en ook mee kunnen doen met de inkoopactie? :)

Verwijderd

het heeft voor mij geen zin om alle phones hier te plaatsen, want ik kan aan alles komen, zolang het maar geintroduceerd is en nog steeds wordt gemaakt. De prijzen liggen vaak 50,00 euro tot zelfs 150,00 euro onder de verkoopprijs in de winkel. In extreme gevallen zelfs nog meer. Als er dus genoeg mensen willen kopen kunnen wij de website opzetten en alles gaan inkopen. Maar de belangstelling moet dus wel groot zijn. Deze inkoopactie kan ik uiteraard dan vaker organiseren!

• Blizard
  • Niet online
* Blizard heeft een klein beetje verstand van asp.
Als er nog hulp nodig is voor de website ben ik altijd bereid een steentje bij te dragen. Al was het maar een eenvoudig asp-paginatje (wil ook een accountje aanmaken bij brinkster).
Moet er gewoon ff een duidelijk overzicht van de telefoons, eventuele prijzen etc komen. Ook duidelijk maken _wat_ deze inkoopactie nou juist inhoud.

edit:

Is het nou de bedoeling dat we allemaal voor dezelfde phone gaan om de prijs zo laag mogelijk te krijgen ? Ja toch ?
Sbest wel intressant om een gsmpje aan -150 euro van de echte prijs te kunnen kopen 8-)

• sigma01
Ik maak de site in PHP (met mySQL) en heb al hosting, ik begin er morgen aan! Ik zou het fijn vinden als airwolf en gsmdealer informatie kunnen geven (telefoons etc.).

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 10:37 schreef gsmdealer het volgende:
het heeft voor mij geen zin om alle phones hier te plaatsen, want ik kan aan alles komen, zolang het maar geintroduceerd is en nog steeds wordt gemaakt. De prijzen liggen vaak 50,00 euro tot zelfs 150,00 euro onder de verkoopprijs in de winkel. In extreme gevallen zelfs nog meer. Als er dus genoeg mensen willen kopen kunnen wij de website opzetten en alles gaan inkopen. Maar de belangstelling moet dus wel groot zijn. Deze inkoopactie kan ik uiteraard dan vaker organiseren!
Cool 8-)
Maar de Nokia 6610 is dus nog niet leverbaar, dus dan zou ik nog een tijdje moeten wachten op een volgende inkoop actie... ;(

Verwijderd

dat heb je inderdaad goed opgemerkt. De 6610 laat nog wel even op zich wachten, want ze willen eerst de 7650 introduceren.

Verwijderd

ik kan nie wachten op een inkoop actie
ik heb al 3 mensen die willen meschien

• ZeRoC00L
  • Niet online
Op zondag 23 juni 2002 10:37 schreef gsmdealer het volgende:
Kun je ons al richtprijzen geven ?????

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Attilla
Op zondag 23 juni 2002 13:58 schreef ZeRoC00L het volgende:

[..]

Kun je ons al richtprijzen geven ?????
Ik heb ze net gekregen, maar ik ga ze hier nog niet posten.

We moeten eerst ff gaan kijken wat we allemaal gaan doen zeg maar en wat de kortingen kunnen zijn.

Dan ook nog hoe de betalingen geregeld worden...

Vandaar, maar zoals ik in mun begin post heb uitgelegd zal het allemaal niet zo makkelijk zijn als het lijkt.

• Blizard
  • Niet online
Leg ff het principe uit. Is het een inkoopactie van verschillende gsms ? Of kiezen we eerst 1 gsm en kijken dan wie em allemaal wil ?!

• Attilla
Op zondag 23 juni 2002 15:34 schreef Blizard het volgende:
Leg ff het principe uit. Is het een inkoopactie van verschillende gsms ? Of kiezen we eerst 1 gsm en kijken dan wie em allemaal wil ?!
Dat ligt aan het korting wat er gekregen kan worden.

Als (bijvoorbeeld) gsmdealer met een leuke prijs kan maken als er 100 telefoons gekocht worden van verschillende telefoons...

Dan zou dat het handigste zijn natuurlijk, want niemand wil dezelfde telefoon.

• Attilla
Ik heb net van gsm dealer prijzen ontvangen.

Dit zijn dus richtprijzen en ook zoals ik begrijp van hem dag prijzen.

Hij kan pas korting geven als er meerdere telefoons van 1 soort besteld worden :( helaas.

M@fi@ post hieronder ff de prijzen aangezien ik geen 1337 html rechten heb zoals hij. :)

Verwijderd

ik heb net Airwolf inderdaad de prijslijst doorgemaild. Het is goed dat hij de prijzen nog niet gegeven heeft, want die zijn vertrouwelijk. ik ga er even van uit dat hij het aan vertrouwende personen geeft.

het probleem blijft echter wel dat mensen vaak een andere telefoon willen dan de andere persoon. hierdoor koop je automatisch met kleine hoeveelheden in. aangezien ik nog (uiteraard) met weinig geld zit moet ik eerst de grote deal door laten gaan.

alles moet dus nog van de grond komen en dit ga ik samen even met airwolf nog nader bespreken.

• Attilla
Op zondag 23 juni 2002 21:55 schreef gsmdealer het volgende:
ik heb net Airwolf inderdaad de prijslijst doorgemaild. Het is goed dat hij de prijzen nog niet gegeven heeft, want die zijn vertrouwelijk.
Mag ik die prijzen nou wel of niet hier neerzetten :?

Want in je e-mail zeg je
Hierbij een prijslijst van de beschikbare toestellen! Doe er maar wat mee.
Wellicht kan je samen met Sigma wat opzetten. Ik ben druk bezig met de
contacten.
Dat kwam bij mij niet echt over als vertrouwelijk en als je dit een paar seconden later had neergezet dan hadden de prijzen hier ook gestaan.

Verwijderd

doe maar niet, want anders gaat iedereen overal lopen afdingen. voorlopig dus vertrouwend houden en als we meer weten zullen we iets plaatsen.

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Wanneer kunnen we die prijzen dan verwachten?

Verwijderd

zodra wij meer weten en wij de website hebben geopend vor publiek. wij zullen de prijzen hier niet neerzetten.

• Attilla
Op zondag 23 juni 2002 22:19 schreef gsmdealer het volgende:
zodra wij meer weten en wij de website hebben geopend vor publiek. wij zullen de prijzen hier niet neerzetten.
Naja goed jij bent niet de enigste gsm handelaar waar ik aan het kijken ben natuurlijk.

Dus mocht ik reply's krijgen van andere bedrijven dan zal ik dat wel hier melden natuurlijk.

• Just_a_Gamer
deze inkoopactie is toch voor een nokia 6610, maar als die nokia nog niet eens uit hoe weet je dan al de prijzen?? :?

• Attilla
Op maandag 24 juni 2002 14:42 schreef Just_a_Gamer het volgende:
deze inkoopactie is toch voor een nokia 6610, maar als die nokia nog niet eens uit hoe weet je dan al de prijzen?? :?
Niet alleen voor de nokia 6610.

En het hoeft echt niet allemaal volgende week besteld te worden, want na de zomer komt de 6610 pas uit.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

ik heb eigenlijk wel interesse in de siemens m50, maar dan wel met blauw scherm.

oja, ik moest mailen. heb ik net even gedaan.

Verwijderd

Ik heb interesse in de S45 en de MT50 van siemens, mooie geile toestellen :9~

• superjoost
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/6610/images/6610_mainpage.jpg
count me in voor een 6610 !.. Wanneer wordt ongeveer gepost wat het allemaal gaat kosten ?

• Attilla
Op maandag 24 juni 2002 23:04 schreef superjoost het volgende:
[afbeelding]
count me in voor een 6610 !.. Wanneer wordt ongeveer gepost wat het allemaal gaat kosten ?
Daar zijn we mee bezig dus.

Maar zoals ik zei in mijn eerste post, het gaat allemaal niet binnen een week.

• Just_a_Gamer
mooi heb ik een tijdje om te gaan sparen :P

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mocht de website online zijn en er in de actie de nokia 7210 wordt aangeboden voor een mooi prijsje, dan doe ik wel mee :)

39

• superjoost
  • Nu online
nog nieuws, mannen ? :)

• Attilla
Op woensdag 26 juni 2002 19:16 schreef superjoost het volgende:
nog nieuws, mannen ? :)
Er wordt gewerkt aan de site :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

* Pizzaman meldt zich *

Ik heb ook wel intresse in een nieuwe foon en ik denk dat als de prijzen bekend zijn ik hier nog wel wat mensen kan regelen die dat ook wel willen.

Tot nu toe vind ik de actie allemaal nog een beetje vaag en onsamenhangend.

Maar wachten op de website dus :)

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
als de actie een beetje goed op poten wordt gezet heb ik wel intresse in een 6610 :D

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hmm dit topic moet ik toch eff in de gaten houden :)

* Christoph is nokia fan

:)

Verwijderd

Eerst maar eens zien wat de prijzen en aangeboden toestellen zijn.
Dan kijk ik wel of ik een wil bestellen.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op woensdag 26 juni 2002 23:15 schreef SilverBolt het volgende:
Eerst maar eens zien wat de prijzen en aangeboden toestellen zijn.
Dan kijk ik wel of ik een wil bestellen.
Precies, ik ben opzich zeer geintresseerd, maar op het moment vind ik het veel te onduidelijk :P

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op woensdag 26 juni 2002 23:17 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Precies, ik ben opzich zeer geintresseerd, maar op het moment vind ik het veel te onduidelijk :P
Idd :)

* Kez wacht rustig af wat er komen gaat

• Attilla
Sigma01 is bezig met een website, hij zij dat die morgen zou klaar zijn.

Rustig aan :)

• reller
  • Laatst online: 21:45
damn * reller heeft net een nieuwe Nokia 3510 :(

• sigma01
Het word waarschijnlijk iets later voor die site af is. Ik heb het de komende dagen nogal druk :).

Verwijderd

Ik zoek sinds een tijdje de Samsung N500.
O2 verkoopt hem als prepaid maar ik wil em simlock vrij zodat ik hem kan gebruiken voor mijn Ben abo.

Als je deze kan krijgen voor een relax prijsje dan doe ik zeker mee.

• Jaded
  • Laatst online: 27-01 17:03
Ik ben ook wel geinteresseerd.
Vooral die Nokia 6610 is erg :9~

• Jaded
*kick*
Website al af ?? :(

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op vrijdag 28 juni 2002 11:58 schreef Jaded het volgende:
*kick*
Website al af ?? :(
Het word waarschijnlijk iets later voor die site af is. Ik heb het de komende dagen nogal druk
Chill man... :7

• Jaded
Was niet :( bedoelt eigenlijk :)

• Blizard
  • Niet online
Als er hulp nodig is voor de website ofzo ? Laat het ons weten hé.
Nog meer nieuws ?! ..

• Attilla
Op zondag 30 juni 2002 16:05 schreef Blizard het volgende:
Als er hulp nodig is voor de website ofzo ? Laat het ons weten hé.
Nog meer nieuws ?! ..
Nope ik wacht ook op sigma :)

Verwijderd

/me wil best een meedoen, maar is niet geinterreseert in de foons die jullie willen

Ik wil wel meedoen... Maar ik heb helemaal geen belang bij een 7310 ofzo... en al helemaal niet aan een abbo... Ik wil een 5210, zo'n mooie ruggid oranje... (Als iemand er nog een kwijt wil voor een schappelijke prijs... je weet me te vinden (simlockvrij of met Hi simlock)) 8-)

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 16:41 schreef Razadull het volgende:
/me wil best een meedoen, maar is niet geinterreseert in de foons die jullie willen

Ik wil wel meedoen... Maar ik heb helemaal geen belang bij een 7310 ofzo... en al helemaal niet aan een abbo... Ik wil een 5210, zo'n mooie ruggid oranje... (Als iemand er nog een kwijt wil voor een schappelijke prijs... je weet me te vinden (simlockvrij of met Hi simlock)) 8-)
Voor zover ik het begrepen heb, kun je in principe elk merk en type bestellen. :)

Verwijderd

Als ie niet te duur is wil ik wel meedoen :7

• Jaded
Ik wil ook wel meedoen, voor een simlock vij apparaatje inderdaad...

Verwijderd

Zeg Boba_Fett, niet om het een of het ander... Maar ben jij niet die Quake skinner? (I know, beetje off-topic ;))

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Wellicht dat ik na de vakantie wel mee zou willen doen aan een actie voor de 6610, zal aan de prijs en opzet v/d aktie liggen...

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:29

Allardie

AT..

Interesse :)
nokia 6510 denk ik, 6610 wordt wat duur.

• ko9
  • Laatst online: 07:47

ko9

ik heb ook wel intresse in M50/MT50...
FF afw88 wat de prijs wordt :)

Verwijderd

Wanneer worden de prijzen eigenlijk bekend }:O

• ko9

ko9

Op zondag 30 juni 2002 22:48 schreef Razadull het volgende:
Wanneer worden de prijzen eigenlijk bekend }:O
Zodra Sigma01 de site af heeft :?

toch? :P

Verwijderd

En wanneer is dattan?

BTW ko9, heb je al een Korea WK shirt besteld? Die van mij is vorige maandag verstuurd :7

• ko9

ko9

Op zondag 30 juni 2002 22:59 schreef Razadull het volgende:
En wanneer is dattan?

BTW ko9, heb je al een Korea WK shirt besteld? Die van mij is vorige maandag verstuurd :7
Dit schreef Sigma01 een paar dagen geleden:
Het word waarschijnlijk iets later voor die site af is. Ik heb het de komende dagen nogal druk
dus dat zal binnenkort wel zijn

en nee, ik heb nog geen ZK shirt besteld :7 (waar kan dat dan btw?)

Verwijderd

www.ebay.com en zoeken op "KOREA Soccer Shirt/Jersey X/L 2002 New" van allthingsoz (Hebbik em ook gekocht, erg vriendelijke kerel) op "Nu kopen voor:" drukken...

Item # 1839243943

Snel bij zijn, volgens mij is dit de laatste van die kerel ;)

Verwijderd

waar blijft die site

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 19:50 schreef Razadull het volgende:
Zeg Boba_Fett, niet om het een of het ander... Maar ben jij niet die Quake skinner? (I know, beetje off-topic ;))
[very offtopic] :P
nope... Heb wel veel Q3 gespeeld en ik ben betrokken als betatester bij een Q3 mod, maar lijkt me sterk dat je me daarvan kent aangezien ik altijd onder een andere nickname speel met q3. :)

• Attilla
Sjonge jonge kunnen jullie nou geen geduld hebben.

Als jullie het topic nou eens goed lezen ...

Ik zeg als eerste dat dit allemaal niet in 1 of 2 weken voor elkaar gaat komen.

Sigma is met een site bezig heeft hij gezegd, maar dat duurt wat langer om dat er volgens mij wat dingen tussen komen.

Met die site gaan we kijken waar de intresses liggen en wat er voor betaald wil worden. Als we dat weten kunnen we naar prijzen gaan vragen, want ik krijg geen prijzen zonder specifieke aantallen te weten.

simpel
Pagina: 1 2 3 Laatste