SP Help Crew!? net kleine kinderen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit gaat erg offtopic, maargoed
Ik had gisteren bijv. een topic gestart, speciaal foto's gemaakt om te verduidelijken, goede uitleg wat ik wilde, maar nee.. de eerste de beste reply was een 'use the search' + melding => slotje.
Gaat over 't USB verleng verhaal?
Feit is gewoon dat er al een boel informatie in onze lieve search is te vinden omtrend het verlengen van je USB kabel. Waarom zou je dan nogmaals al die informatie in jouw topic moeten noemen?

Dit gaat dan specifiek over 1 topic, maar dit is voor elk 'search-slotje' het geval.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
Op dinsdag 18 juni 2002 02:14 schreef blackd het volgende:
[..]

Feit is gewoon dat er al een boel informatie in onze lieve search is te vinden omtrend het verlengen van je USB kabel. Waarom zou je dan nogmaals al die informatie in jouw topic moeten noemen?

Dit gaat dan specifiek over 1 topic, maar dit is voor elk 'search-slotje' het geval.
heb je opzich wel gelijk in.

Als je er met die informatie niet uitkomt kan je altijd nog een topic open met het wat en waarom, dat lijkt me niet zozeer het probleem.

Dat er zoveel slotjes vallen komt gewoon doordat GoT een enorm groot forum is, met heel veel actieve topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 18 juni 2002 01:54 schreef Nelis het volgende:

Je hebt toch ook geen borden in je tuin staan zo van 'op maandag 17 juni heb ik mijn buurman geholpen tegels te leggen'? :+
hmmz...
* .oisyn gaat even een bord uit de tuin halen :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 02:24 schreef Azrael het volgende:
Als je er met die informatie niet uitkomt kan je altijd nog een topic open met het wat en waarom, dat lijkt me niet zozeer het probleem.
Inderdaad, alleen dan komt in sommige gevallen het probleem naar voren dat een topicstarter (die gesearcht heeft), in sommige gevallen niet vermeldt wat hij al heeft gedaan. Als je dit wel doet, is de kans veel kleiner dat je een slotje krijgt.
Dat er zoveel slotjes vallen komt gewoon doordat GoT een enorm groot forum is, met heel veel actieve topics.
Nee, dat er zoveel slotjes vallen is omdat er anders een boel dubbele topics ontstaan, waarvan de informatie eigenlijk in de search te vinden is.

Maarja, dit gaat over search-slotjes, dan heb je ook nog 'basiskennis'-slotjes, en 'faq'-slotjes (althans in WOS en SA).. ;)

FYI: * blackd gaat slapen ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 02:24 schreef Azrael het volgende:

[..]

heb je opzich wel gelijk in.

heeft ie idd misschien gelijk in, ik wil niemand ongelijk geven.. feit is wel dat ik het in mn topic over INterne verlengkabels had en niet over EXterne kabels..

maarja, genoeg hierover.. gaat een beetje erg offtopic... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 21:26

ThaHandy

Discovery Channel

Op dinsdag 18 juni 2002 02:14 schreef blackd het volgende:
[..]

ik vind dat die "(lite) modjes ook sipel doen ( nix op tegen hoor :+)
met "dit heeft nergens met dat. hoppa sloje
dude... verplaats em dat waar die wel hoort :{ ofzow

Kijk, als de topic starter een "uber n00b"topic gaat starten oke.

Tegen woordig zijn et vaak/some topic die beginnen van "blabla search gebruikt en kon niet bla bla" gewoon al om te smeken dat er geen slotje op komt (toch?)

met andere woorden gooi GoT maar dicht want alles staat wel in de search/google, alleen moet je GOED zoeken.

ik vind et persoonlijk dus helemaal niet erg dat dus een vraag die al 100x is voorgekomen. Ik zet er gewoon een andwoord en ook wel eens een url (topic) war je de oplossing kan vinden...

achja... wie ben ik he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 10-10 01:03
Op dinsdag 18 juni 2002 02:30 schreef blackd het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen dan komt in sommige gevallen het probleem naar voren dat een topicstarter (die gesearcht heeft), in sommige gevallen niet vermeldt wat hij al heeft gedaan. Als je dit wel doet, is de kans veel kleiner dat je een slotje krijgt.
[..]

Nee, dat er zoveel slotjes vallen is omdat er anders een boel dubbele topics ontstaan, waarvan de informatie eigenlijk in de search te vinden is.

FYI: * blackd gaat slapen ;)
Nah, op kleinere fora zal het denk ik wel minder streng eraan toe gaan, maar ik heb weinig aan te merken op het slotjesbeleid opzich.

Slaap lekker dan, sterkte met dit weer... :)

Bah, warm, zweet, slaap nodig, want tentamen leren :(
life sucks :P
Op dinsdag 18 juni 2002 02:39 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

Tegen woordig zijn et vaak/some topic die beginnen van "blabla search gebruikt en kon niet bla bla" gewoon al om te smeken dat er geen slotje op komt (toch?)
Inderdaad, dat is gewoon handig, je moet goed zoeken, en als je dat gedaan hebt kan je probleemloos een topic openen.
met andere woorden gooi GoT maar dicht want alles staat wel in de search/google, alleen moet je GOED zoeken.

ik vind et persoonlijk dus helemaal niet erg dat dus een vraag die al 100x is voorgekomen. Ik zet er gewoon een andwoord en ook wel eens een url (topic) war je de oplossing kan vinden...
Kijk, dat is als user zijnde wel een goede oplossing.

Maar als iedereen maar topics opent zonder te zoeken, wordt het forum letterlijk overspoeld met topics. En daar komt een veel erger effect bij, de zoekfunctie zou niet meer werken omdat er zoveel topics over hetzelfde onderwerp zijn.
Dan is het gewoon niet leefbaar meer, dat zal iedereen begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 02:41 schreef Azrael het volgende:

[..]

Bah, warm, zweet, slaap nodig, want tentamen leren :(
* Palomar too :P
en dan zit ik me hier om 3 uur 's nachts druk te maken over slotjes op GoT..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:30
ik zie alweer dat ik een hoop gemist heb :(
hmmz, voor zover ik kan zien valt het nog redelijk mee qua opmerkingen
maar als je 5 topics over GTA3 krijgt in zowat 5 minuten,
dan wordt je als mod (ItSnows, The Will e.d.) toch ook redelijk gek?
ok, sommige zijn wel overduidelijk van: lezen, gebruik de search e.d.
maar er is een sticky topic voer GTA3, en zelfs daar lezen users langs
maar ok, maak er desnoods maar een note van, als dat zo gaat kun je er wel meer een note gaan geven

die ondertitel:
ReV3rEnD 1-5-2002 18:55 kay :D , ik wilde jou eigenlijk ook al toevoegen omdat ik the will, itsnows en icestorm een soort "spielerij fun crew" willen oprichten

ReV3rEnD 1-5-2002 18:57 maar er is een prob: wat moet de spielerij fun crew inhouden :P

Crash 1-5-2002 18:57 zoiets hadden ze toch oook in de HK?

ReV3rEnD 1-5-2002 18:57 ja daarom :D

ReV3rEnD 1-5-2002 18:58 en dan kan sp natuurlijk niet achterblijven ;)

Crash 1-5-2002 18:58 aha, tsja.... fun crew iig normale topics, normale reply's zonder flamen

Crash 1-5-2002 18:58 imo wordt er de laaste tijd veel geflamed en offtopic geluld

ReV3rEnD 1-5-2002 19:01 jeps, dus misschien moet het helemaal geen 'fun' zijn

Crash 1-5-2002 19:01 wie kwam er eigenlijk met het idee?

ReV3rEnD 1-5-2002 19:02 ik :P

ReV3rEnD 1-5-2002 19:02 hmm, of wij nemen de taak als "correctie crew"

Crash 1-5-2002 19:03 zou ook kunnnen

Crash 1-5-2002 19:03 wat zeiden IceStorm en ItSnows?

ReV3rEnD 1-5-2002 19:03 nog niks, ik moest met de idtjes komen

ReV3rEnD 1-5-2002 19:11 okay, kheb net met will overlegd, we maken er SP help crew van
hierboven dus een log van ICQ hoe die ondertitel er is gekomen,
ReV3rEnD kan dat bevestigen (en als ie wil, haal ik bovenstaand wel weg)

maar ok, als die ondertitel eruit moet: so be it
ik heb de mijne alvast veranderdt, omdat ik geen zin heb in dit zinloze gezeik,
en wel iets beters te doen heb (hitte+toetsweek=lam)
ik voel me niet meer dan andere users, en dat geldt ook voor de anderen met die ondertitel,
daar ben ik van overtuigd

snap niet dat iedereen opeens zowat compleet over de zeik gaat vanwege bovenstaande gevalletjes
voorheen (maand of 2, denk ik) is het goed gegaan, nergens problemen/klachten mee gehad
bekijk voor de lol es naar alle posts door betreffende mensen gedaan
zul je zien dat van de zeg ruim 1000, er 2 a 3 richting UTFS valt
als we daar echt de nadruk op willen leggen, hadden we dat vast wel vaker geroepen ;)

voor Nelske:(toch :? ) die ondertitel had je ook al eerder kunnen zien,
en er eventueel een opmerking over hebben kunnen maken,
of maatregelen kunnen nemen

owh jah, een ding moet zeker duidelijk zijn:
die ondertitel is er ook niet voor bedoeld om extra te slijmen ofzow,
of omdat ik (lite) mod rechten wil

tot slot: (damn, lijk wel gek, zoveel typen, zo vroeg, en nog nix geleerdt :P :( )
ik zie wel hoe het afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
waarom kun je niet gewoon behulpzaam zijn zonder dat je in een zelfbedachte "crew" zit. Je voelt je wel anders dan de rest anders had je er geen naam aan gegeven.

Trouwens. die HK fun crew was ook 1 groep onzin.

Mijn idee: Doordat sommige mensen zichzelf een titel hebben bedacht met het oorspronkelijke idee om behulpzaam te zijn en de modjes te helpen zijn nu een beetje naast hun schoenen gaan lopen en doen nu nors en bijna almachtig. Want zij zijn immers van de "sp help crew"

* Kaasplank flikkert 2 cent in het bakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:49

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op dinsdag 18 juni 2002 09:33 schreef Juggernaut het volgende:
waarom kun je niet gewoon behulpzaam zijn zonder dat je in een zelfbedachte "crew" zit. Je voelt je wel anders dan de rest anders had je er geen naam aan gegeven.

Trouwens. die HK fun crew was ook 1 groep onzin.

Mijn idee: Doordat sommige mensen zichzelf een titel hebben bedacht met het oorspronkelijke idee om behulpzaam te zijn en de modjes te helpen zijn nu een beetje naast hun schoenen gaan lopen en doen nu nors en bijna almachtig. Want zij zijn immers van de "sp help crew"

* AtomicShockwave flikkert 2 cent in het bakje
yup het feit dat je het een "sp help crew" noemt dan is dat al verheffend boven de normale users. Ben dan gewoon jezelf, en als je zo behulpzaam wil zijn, prima, maar ga je dan niet als Crew gedragen want dat BEN JE NIET. :P En ik vind dat dit zogenaamd clubjes gedrag eigenlijk door de crew tegengegaan moet worden. het lijkt onschuldig, maar ik vind dat het dat niet is.
maarre als er nog regulars gezocht worden voor SP wil ik wel een sollicitatie doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sorry hoor, maar als ik dit topic lees lijkt het er wel op dat 'crew' (de echte dan) bij je naam betekent dat je meer bent. Waarom zou je je anders druk maken om zo'n ondertitel. (afgezien van de verwarring waar Nelske of wijst.)
The modjes en dergelijke zijn eigenlijk gewone users die wat extra rechten en plichten hebben om GoT in goede banen te leiden. Maar verder zijn ze echt niet meer of zo hoor.
De mensen die 'de' ondertitel gekozen hebben zeggen eigelijk alleen wij nemen er een extra plicht bij. Ok door de (IMHO begrijpelijke) flameactie van gister hebben ze die plicht zeer ernstig verzaakt. Want hoewel ik hem begrijp (ik heb er zo af en toe ook erg veel zin in >:) ) kun je het niet maken. Of je nou crew of user bent, met welke ondertitel dan ook.

Maar misschien is het een optie om er 'onofficieel SP Help team' van te maken als dat past. Is iedereen blij :)

(Maar nogmaals 'verheffen boven normale users'? kom op zeg.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 10:03 schreef Alfredt het volgende:
(Maar nogmaals 'verheffen boven normale users'? kom op zeg.)
het lijkt er anders wel op. Als het niet had geboeid dan hadden ze de titel niet gekozen. Je neemt een titel om aan te geven dat je anders bent dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wow, jullie hebben vannacht lekker gediscusieerd.

Het mogen ondertussen duidelijk zijn dat de ondertitel verwarrend is (heeft me een half uur geduurd om de hele discussie te lezen) en dat het gewijzigd wordt. Wat Saekerhett en CO nog als verdediging aangeven is dat het de eerste keer is dat er iets mis gaat. Hier ben ik het echter niet mee eens, ik ergerde me er al eerder aan:
[topic=499461/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
[quote]Op dinsdag 18 juni 2002 10:11 schreef Compubiter het volgende:
Wow, jullie hebben vannacht lekker gediscusieerd.

Het mogen ondertussen duidelijk zijn dat de ondertitel verwarrend is (heeft me een half uur geduurd om de hele discussie te lezen) en dat het gewijzigd wordt. Wat Saekerhett en CO nog als verdediging aangeven is dat het de eerste keer is dat er iets mis gaat. Hier ben ik het echter niet mee eens, ik ergerde me er al eerder aan:
[topic=499461/1/100]

hoe komt hij er in godsnaam op om zo'n reactie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Juggernaut: Je kunt niet linken naar reacties in gesloten topics ;). Je kunt wel quoten dmv Ctrl-C Ctrl-V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het bedrijfsleven zou ik op staande voet ontslag krijgen als ik me voor zou doen in naam van mijn baas.

Wat mij betreft mag hier een 24 uurs ban aan worden gehangen + OW. Niet alleen vanwege misleiding van andere users, maar ook vanwege het zichzelf toekennen van een promotie en deze op een negatieve manier ten toon spreiden, en kortweg door het overtreden van regels ref:grof taalgebruik welke in de faq zijn opgenomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.vestaviahills.net/Clipart/hammer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
hier dan:
ReV3rEnD
SP Help Crew!

Door ReV3rEnD - zondag 19 mei 2002 17:33

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 19 mei 2002 17:30 schreef SaSReCoiL het volgende:
[THPS3] Problemen of vragen? Stel ze hier!
Volgende keer search gebruiken!

eikel!
ziet er wel brak uit maargoed. Het hele gesprek is trouwens te belachelijk voor woorden. Zal best dat ie maar wat zat te kloten. Maar dat is niet voor iedereen duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 13:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 18 juni 2002 10:21 schreef Gordijnstok het volgende:
Wat mij betreft mag hier een 24 uurs ban aan worden gehangen + OW.
Wat mij betreft niet, het is niet dat ik/ItSnows/TheWill niet van het bestaan van de SP help crew afwisten oid.

En OMG, hebben jullie niks beters te doen op een extreem kleffe avond? Ik ga nog eens op tijd slapen.

* IceStorm komt zo nog met een iets langer verhaal, even de slaap uit mijn ogen wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 18 juni 2002 10:21 schreef Gordijnstok het volgende:
Wat mij betreft mag hier een 24 uurs ban aan worden gehangen + OW. Niet alleen vanwege misleiding van andere users, maar ook vanwege het zichzelf toekennen van een promotie en deze op een negatieve manier ten toon spreiden, en kortweg door het overtreden van regels ref:grof taalgebruik welke in de faq zijn opgenomen.
Dat is wel overdreven, aangezien het in overleg met de betreffend mods (IceStorm, ItSnows en The Will) is gegaan. Als ze de titel maar aanpassen.
Op dinsdag 18 juni 2002 10:21 schreef Juggernaut het volgende:
hier dan:
[..]

ziet er wel brak uit maargoed.
Dat vind ik niet zo erg, want uit de rest van de discussie (die uiteraard nooit had mogen plaatsvinden) blijkt dat het een interne grapje was ;).

[Edit] IceStorm, dat zeg ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 10:24 schreef IceStorm het volgende:

[..]

* IceStorm komt zo nog met een iets langer verhaal, even de slaap uit mijn ogen wrijven.
* Kaasplank is al sinds 7:30 op dus is allang wakker.

En ik vind het te belachelijk voor woorden dus JA ik maak me er druk om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 10:24 schreef IceStorm het volgende:
Als je ze hebt uitgewreven kijk dan eventjes naar het tijdstip van posten :) :P

Maar even serieus. Elke andere user had met dergelijke opmerkingen op zijn sodemieter gehad, een OW. Dit is een flame 1ste klas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 10:11 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

het lijkt er anders wel op. Als het niet had geboeid dan hadden ze de titel niet gekozen. Je neemt een titel om aan te geven dat je anders bent dan de rest.
Zoals ik het altijd bekeken heb was het niet om zichzelf boven de rest te plaatsen maar om te helpen op Spielerij leuk en aantrekkelijk te houden. Inderdaad dat zou iedere (Sp)user moeten doen. Maar ze wilden gewoon gezamelijk de modjes ondersteunen en hebben daar een ondertiteltje bij bedacht.
Ik vind de beschuldiging dat ze zich daarmee boven de user zouden willen zetten gewoon vaag. Alle users zijn gelijk in mijn ogen inclusief de crew. Iedereen heeft zich aan de policy te houden, inclusief de crew. Niemand mag dus flamen, inclusief de crew. Ik zie het probleem van zich boven iemand verheffen niet. Er staat gewoon niemand boven iemand anders hier.
Iedereen die nuttige dingen zegt in een topic daar moet naar geluisterd worden, of ze daar nu voor aangesteld zijn of niet.

Hoe meer ik over deze discussie nadenk hoe onzinniger ik hem vind, met had een topic in SeM kunnen openen voor de flames en de UTFS posts. Dan had de crew er naar kunnen kijken en het kunnen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ook in dat andere topic (schrik, dat is inderdaad erg twijfelachtig gedrag) eindigt het topic doordat ItSnows afsluit en de twee 'help crew'-blaters aangeeft dat zij hun email moeten checken.

dit topic heeft momenteel het gebrek dat ItSnows als verantwoordelijke mod niet gereageerd heeft, alle respect voor Nelske, maar hij geeft zelf aan nooit in SP te komen en in die zin zijn zijn opmerkingen niets anders dan een mening als user.

ik neem aan dat ItSnow zoals hij aangeeft al meerdere malen de mensen van de 'help crew' heeft geprobeerd bij te sturen.
misschien kan je bargumenteren dat hij dit teveel geprobeerd heeft binnen het forum en via persoonlijk contact op te lossen en dat hij in die zin de situatie enigszins uit de hand heeft laten lopen...

maar er valt zeker wat voor te zeggen voor het idee dat een moderator binnen zijn eigen forum de vrijheid heeft specifiek beleid te ontwikkelen, SP kan je niet vergelijken met bv. NOS.
de leden van de 'help crew' doen dit uit goede bedoelingen en zijn actieve en gerespecteerde gebruikers, alhoewel hun handelen als 'help crew' fout is/was.

uiteindelijk heeft dit topic voornamelijk een reactie/uitleg van ItSnows nodig, ik vermoed dat hij al lang op de hoogte was van het probleem en al meerdere malen ertegen heeft geprobeerd te handelen, maar wel gepoogd heeft niet openbaar mensen af te vallen die goede bedoelingen hadden.

edit: IceStorm kan natuurlijk ook, ipv ItSnows

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 10:32 schreef RM-rf het volgende:
dit topic heeft momenteel het gebrek dat ItSnows als verantwoordelijke mod niet gereageerd heeft, alle respect voor Nelske, maar hij geeft zelf aan nooit in SP te komen en in die zin zijn zijn opmerkingen niets anders dan een mening als user.
/me wijst naar rode kruisje bij Nelske's naam...

Da's een echt rood kruisje. :P.
LA-Dokters

Dan zijn er ook nog de "LA-Dokters".

Dit zijn moderators die als extra functie een verhoogde aanwezigheid in LA hebben, om daar users met hun problemen te helpen, (inloggen, email-adressen, etc.) LA-discussies in de juiste banen te leiden en een verhoogde "irritatiedrempel" te hebben in LA voor "boze" users. De LA Dokters leggen voor hun LA-Dokterschap verantwoording af aan de Bemiddelaar.
Ze zijn herkenbaar aan het rode kruisje achter hun status.
uit de MED - "De organisatie achter GoT"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Alfredt reflecteerd volledig mijn visie die ik gisternacht hier heb weergegeven.

In elk forum heb je users die volgens jullie 'verheven' zijn dan, omdat ze een groepje vormen nl. de reguliere bezoekers van het subforum.
Deze bezoekers vormen sowieso snel een groep, het is gewoon een ons-kent-ons gevoel onder die gebruikers. Ze spreken elkaar via ICQ/IRC en raken enigzins bevriend.

Als ook moderators in dat groepje zitten, zullen deze mensen simpelweg meer rechten krijgen. Topics van hun worden niet gesloten zonder een vraag via ICQ, en er wordt net iets meer getolereerd, omdat men weet dat ze ook echt wat bijdragen. Er is natuurlijk wel een grens.

Ik vind dit eigenlijk logisch, temeer omdat een mod toch een mens is en NOOIT objectief kan zijn imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

/me wijst naar rode kruisje bij Nelske's naam...
* RM-rf heeft dat kruisje gezien
maar zelf vind ik de reactie van Jaymz ietwat terechter (ook een rood kruisje)
deze geeft aan de klacht bekeken te hebben en dat hij inderdaad van mening is dat dit niet kan; vervolgens geft hij duidelijk aan dat hierop door de verantwoordelijke forum-mods gereageerd dient te worden.

Nelske is wel zeer terecht bezig in de zin dat hij duidelijk aangeeft dat het zijn mening is dat 'crew' in een ondertitel niet kan, een een icoon met een rood kruis nog net wel.
Maar het onderscheid tussen een mening die een user geeft die lid is van de crew, en daarna snelle brainstorm-ideetjes over verbieden van 'crew' in de ondertitel zonder dat deze waarschijnlijk met andere crew-leden zijn overlegd, is niet duidelijk.
wmb valt dat buiten de taakomschrijving van een LA-dokter.

niet dat het zo belangrijk is, maar het topic is erg snel verlopen, zonder dat er een bewuste en open vorm van inspraak was, en terwijl belangrijke betrokkenen afwezig waren (de forum-mods).
ik denk dat voor de users van de 'help crew' mag gelden dat zij niet op voorhand veroordeeld wordenals zij enkel een poging deden betrokkenheid te tonen, ook als dit misschien is doorgeschoten. Als zij goed overleg voeren met de mods geldt dat zeker in hun voordeel.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

je kan er lang en breed over lullen, maar het belangrijkste is dat de SP Help Crew zo nooooit had mogen reageren. Maar niet per se omdat ze SP Help Crew zijn, want voor iedere user is dat not done. Ik haal maar even het relevante stukje erbij wat ik toendertijd geschreven heb: [topic=396113/1/25]

Maar: het bijkomende probleem is nu wel dat ze zich de titel 'SP Help Crew' hebben aangemeten. Om welke motieven ze dat hebben gedaan, laat ik even buiten beschouwing. Het is wmb niet relevant in deze discussie of ze dat doen omdat ze zich belangrijk vinden of een wit voetje willen halen, of gewoon alleen maar willen helpen.

Ook maakt het niet zoveel uit of dat met toestemming van de echte SP crew is gebeurd. Dat wil niet zeggen dat die keuze ter discussie kan staan, want dat kan natuurlijk wel (het is enigszins verwarrend).

Het punt is dat ze bij die titel ook een extra soort voorbeeldfunctie hebben, ook al is het geen officiele titel. De aangehaalde quotes van o.a. R3ver3end kunnen echt niet door de beugel. (Zoals ik al eerder zei, van geeneen user, maar als je jezelf de titel 'SP Help Crew' geeft, al helemaal niet).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 11:57 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik geef je gelijk, maar als je met dit aankomt zetten: [topic=396113/1/25]
en je daar strikt aan gaat houden, dus nav de genoemde quotes, een OW gaat uitdelen
dan kun je net zo goed de search gaan terroriseren en iedere user die ooit zo gereageerd heeft een OW geven
en om dan nog maar te zwijgen over de policies mbt 'oud',
wordt ook nog dagelijks door de HK geschreeuwd
(dit alles in no offense, ik vind dat er keurig gemodereerd (<-- goed geschreven :? )wordt)

maar verder heb je gelijk, sommige reacties zijn een tikkeltje overdreven
en daar kun je ook geen excuus voor verzinnen, maar ik sta niet in voor R3ver3end, Saekerhett of wie dan ook
mij is gevraagd of ik die ondertitel wilde nemen, met toezegging van de SP mods
heeft nix te maken met voortrekken,
ik reageer net zo als dat ik voorheen deed, dus heel af en toe ook met de nodige irritatie

ik ben bijna 10 uit 10 keer, aardig en behulpzaam, af en toe erger ik me wel es aan iemand,
he, ik ben ook maar een mens :)

en deze quote:
LEZEN + SEARCHEN!!!! :( |:(
die heb ik gepost ja,
toch typisch he, dat ze een GTA3 topic openen terwijl er op dat moment 4 topics (waaronder 1 sticky) bovenaan de blz staan en het niet hebben gezien

maar deze hele ophef gaat me iets te ver,
vooral omdat er mensen hier gaan klagen terwijl ze zelf eigenlijk niet weten waar ze het over hebben (imo)
vind ook niet dat dit zo nog langer door moet gaan

dus heren & dames mods, doe wat jullie moeten doen
(zolang het maar eerlijk en rechtvaardig is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 14:10
Op dinsdag 18 juni 2002 12:15 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

ik geef je gelijk, maar als je met dit aankomt zetten: [topic=396113/1/25]
en je daar strikt aan gaat houden, dus nav de genoemde quotes, een OW gaat uitdelen
dan kun je net zo goed de search gaan terroriseren en iedere user die ooit zo gereageerd heeft een OW geven
en om dan nog maar te zwijgen over de policies mbt 'oud',
wordt ook nog dagelijks door de HK geschreeuwd
(dit alles in no offense, ik vind dat er keurig gemodereerd (<-- goed geschreven :? )wordt)

maar verder heb je gelijk, sommige reacties zijn een tikkeltje overdreven
en daar kun je ook geen excuus voor verzinnen, maar ik sta niet in voor R3ver3end, Saekerhett of wie dan ook
mij is gevraagd of ik die ondertitel wilde nemen, met toezegging van de SP mods
heeft nix te maken met voortrekken,
ik reageer net zo als dat ik voorheen deed, dus heel af en toe ook met de nodige irritatie

ik ben bijna 10 uit 10 keer, aardig en behulpzaam, af en toe erger ik me wel es aan iemand,
he, ik ben ook maar een mens :)

en deze quote:
[..]

die heb ik gepost ja,
toch typisch he, dat ze een GTA3 topic openen terwijl er op dat moment 4 topics (waaronder 1 sticky) bovenaan de blz staan en het niet hebben gezien

maar deze hele ophef gaat me iets te ver,
vooral omdat er mensen hier gaan klagen terwijl ze zelf eigenlijk niet weten waar ze het over hebben (imo)
vind ook niet dat dit zo nog langer door moet gaan

dus heren & dames mods, doe wat jullie moeten doen
(zolang het maar eerlijk en rechtvaardig is :) )
Eemèn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

CO: Als je je zo ergert aan de GTA3-topics: Blijf er dan gewoon uit. Ik klik net een willekeurig GTA3-topic aan in je post-history, en het valt wel op dat je kortaf reageert.

Meldt het gewoon aan ItSnows of The Will (soms IceStorm), die zijn daarvoor aangesteld.

VVVVVVVVVV Opgelost dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik accepteer van niemand afwijkend postgedrag vergelijkbaar met deze. De posts welke aanleiding zijn voor dit topic zijn de afgelopen dag doorgenomen via ICQ en er zijn aantekeningen van gemaakt. Overigens was dit al in gang gezet voordat dit topic geopend was.

Grootste oorzaak van deze manier van posten is fustratie over de domheid waarmee sommige mensen topics openen dus ik kan het wel begrijpen maar de betreffende personen is heel duidelijk gemaakt dat ze voor hun eigen toekomst beter even van hun keyboard weg kunnen lopen of ipv posten gewoon het topic via ICQ aan te leveren ;)

Voor mij was de oplossing van dit heel even belangrijker dan deze discussie hier dus daarom mijn verlate reaktie.
Wat mij betreft is dit afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou, dat stukje dat ik geschreven heb, dat helpt niet veel. Ook in HK probeer ik het nodige tegen dat soort Oud-replies wat te doen.

Realiteit is echter dat tech en HK natuurlijk wel een wezenlijk verschil is. Hoewel het ook in de HK uitermate irritant is, is het in techfora belangrijker dat dit soort dingen via SM of een mod op ICQ wordt opgelost, ipv zelf onvriendelijk te worden of om slotjes gaat vragen. Zeker als jejezelf SP Help Crew noemt, dan mag je verwachten hoe je je op GoT een beetje moet gedragen.

Begrijp me goed, ik snap jullie frustratie wel. Ik had het zelf ook toen Pim Fortuyn overleed; op een gegeven moment had ik wel 25 slotjes onderin staan, en dan gingen mensen nóg topics openen (ik werd toen ook wat onvriendelijker dan normaal).

Oke, dat was een onvergelijkbare situatie met als verschil dat ik het slotje zet en verder geen reactie meer mogelijk is. Bij een reactie zoals jij daar boven neerzet, en die in het begin, is meestal het begin van een hele kettingreactie van dit soort replies en/of flamewars.

Dat moet je in techfora ten alle tijde vermijden, en daarom is het not done om zoiets te doen. Zet het in SM, of meldt het via ICQ of IRC ofzo aan de mod. Die sluit dan zonder problemen het topic zonder dat je flamewars krijgt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 12:20 schreef Compubiter het volgende:
CO: Als je je zo ergert aan de GTA3-topics: Blijf er dan gewoon uit. Ik klik net een willekeurig GTA3-topic aan in je post-history, en het valt wel op dat je kortaf reageert.

Meldt het gewoon aan ItSnows of The Will (soms IceStorm), die zijn daarvoor aangesteld.

VVVVVVVVVV Opgelost dus ;)
wil jij in het vervolg dan ff verder lezen :?
en ook ff de SM topics doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 18 juni 2002 12:27 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

wil jij in het vervolg dan ff verder lezen :?
en ook ff de SM topics doorlezen
Ik doelde eigenlijk specifiek op je reactie in dit topic: [topic=525767]

En ik heb ook echt wel de SM-topics gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override en Compubiter: we gaan hier niet op de man spelen. Ruzieen doen jullie maar via ICQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
ok, ItSnows heeft gelijk

ik wacht weer ff met reply-en, totdat R3ver3end zich heeft laten horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 14:10
Nou wat mij betreft is dit afgehandeld of niet? Gooi er anders dan een slot op, zodat, wat ItSnows zegt, we hier geen flamewars krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 18 juni 2002 12:33 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

is dat alles :?
sow, wat een ophef
[..]
Was ook geen ophef ;)
jeb, das mijn quote
was al het 4e of 5 topic binnen 5 a 10 minuten, dat dicht ging en dat over GTA3 ging

zoek al mijn andere replies es op, in de GTA3 topics
denk niet dat je er zo nog een zult treffen, dussuh niet te persoonlijk gaan spelen ;)
Was absoluut geen persoonlijke aanval. Ik zei: Als je je er aan ergert, moet je niet in zo'n topic reageren. Was gewoon een advies. Tuurlijk, er zijn hier genoeg mensen die af en toe niet precies weten wat wel en niet mag, en daar merk ik ook dagelijks wat van, maar zodra ik merk dat ik kwaad wordt (wat volgens mij nog nooit is gebeurd, maar dat terzijde) reageer ik gewoon niet in een topic. Maar: No hard feelings?
Op dinsdag 18 juni 2002 12:33 schreef ItSnows het volgende:
Crash-Override en Compubiter: we gaan hier niet op de man spelen. Ruzieen doen jullie maar via ICQ ;)
Ja, zit ik hier een beetje een goedmaakverhaal te schrijven, sus jij het al :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 12:36 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Was ook geen ophef ;)
[..]

Was absoluut geen persoonlijke aanval. Ik zei: Als je je er aan ergert, moet je niet in zo'n topic reageren. Was gewoon een advies. Tuurlijk, er zijn hier genoeg mensen die af en toe niet precies weten wat wel en niet mag, en daar merk ik ook dagelijks wat van, maar zodra ik merk dat ik kwaad wordt (wat volgens mij nog nooit is gebeurd, maar dat terzijde) reageer ik gewoon niet in een topic. Maar: No hard feelings?
[..]

Ja, zit ik hier een beetje een goedmaakverhaal te schrijven, sus jij het al :*
ja, edit vanwege ItSnows ;)
maar ok, ik bedoel er zelf ook nix mee
maar ik vind het flauw als er op de man gespeeld wordt, dus ehm...
no hard feelings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

wat dacht je van no hard feelings >:) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 12:41 schreef LuNaTiC het volgende:
wat zeg ik dan :? ^^^ :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 18 juni 2002 12:39 schreef Crash-Override het volgende:
no hard feelings?
Tuurlijk.
* Compubiter valt CO huilend in de armen en rukt zich daarna meteen los rondkijkend of niemand anders het heeft gezien :+ :P
Op dinsdag 18 juni 2002 12:41 schreef LuNaTiC het volgende:
:? We hadden het al opgeslost hoor ;)

Ik zie hier trouwens redelijk wat mensen die in SM posten.
[Spam-mode]http://groups.yahoo.com/group/SeM-meeting/?yguid=115528959
[/spam-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 12:43 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Tuurlijk.
* Compubiter valt CO huilend in de armen en rukt zich daarna meteen los rondkijkend of niemand anders het heeft gezien :+ :P
[..]

:? We hadden het al opgeslost hoor ;)
ik had het al zo warm :(
maaruh, thx :*

en nu weer allemaal ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stelletje gekken :P
<rofl>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 18 juni 2002 12:44 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

ik had het al zo warm :(
maaruh, thx :*

en nu weer allemaal ontopic?
't Is IMO al opgelost, dus mogen we volgens Nelske lekker off-topic gaan >:)
Op dinsdag 18 juni 2002 12:45 schreef ItSnows het volgende:
Stelletje gekken :P
<rofl>
:* Wij ook van jou hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Sorry, ik kom er ook een beetje laat bij, maar wil toch ook mijn mening laten weten.
Vooral omdat ik me de laatste tijd ook erg aan deze dingen heb geergert.
Ik zal wel meerdere keren in herhaling valen, omdat zo'n beetje hier allemaal al is genoemt.

Het viel mij gewoon op dat het "afsluiten/handelen" van een topic ongelovelijk slecht werd gedaan.
En dan heb ik het niet over gewoon search roepen, maar gewoon lopen flamen.
Zinnen als: *#%$*#% :( :r :Z |:(
Nou dat is punt 1.

Wat je ook nog hebt is dat deze mensen gewoon lopen techposts scoren.
Bewust of onbewust, maar veel topics zijn gewoon niet nodig, en hebben geen waarde in de discussie.
Ik heb in dit topic geen namen genoemd, maar ik bedoel er dus ook deze mensen mee.
Das punt 2.

Nog een punt die me opviel, is het lage nivo van helpen.
Bijvoorbeeld dit topic.
Sorry hoor, maar ik heb altijd geleerd dat formateren _geen_ oplossing is. Ik dwaal af...
In dit topic is er maar 1 van die SP hulp crew actief, maar dis maar een (klein) voorbeeld.
En ga dan niet roepen dat je niet instaat voor de replys voor een ander.
Jullie zijn toch samen zo'n crew :?

Anyway, ik weet het, ook dit voegt niks toe tot de discussie.
Maar ik wou graag ff mijn verhaal kwijt, en ik ben allang blij dat White Dust er iets van heeft gezegt.

Oei vergeet het bijna:
Op dinsdag 18 juni 2002 01:44 schreef rick_h het volgende:
ik irriteer me ook vaak aan dat wannabee-mod gedrag van sommige users.. waarom zou je in godsnaam de echte mods gaan helpen? Waarom zou je de moeite nemen om op zoek te gaan naar slechte topics en deze melden bij een mod? Kom nou niet aan met 'Ik heb een goed hart voor GoT' en dat soort geslijm, want dat hebben we allemaal natuurlijk :) maar we melden niuet allemaal massaal poteintieel foute topics.. Nee, als je zulke dingen doet wil je dr zelf ook beter op worden natuurlijk! Je wilt in een goed boekje komen te staan bij de mods. Anders doet een gezond mens die moeite niet. En jullie hopen allemaal dat je ooit es gevraagd wordt om ook moderator te worden.. maar ik vind dat dit onnozele kleutergedrag wel ten koste gaat van oa. mijn plezier op GoT.. ik heb het nu dan ook even over een vaste groep mensen die vaak in 'Schop een modje' post, mensen die grotendeels delzelfde doelen hebben als bovengenoemden. Bijvoorbeeld gisteren; ik had een topic gestart. Eerste reply was van 1 of andere spuitelf die het hele topic niet leest, niks nutigs inbrengt en alleen komt met de melding 'gebruik de search'. Hij meldt dit onmiddelijk aan een mod en meteen een slotje op mijn topic. Ik kom hier verd*mme al meer dan 2 jaar op GoT en zo'n flapdrol (om een net woord te gebruiken..) die hier een paar maand lid is zal mij even de regels voorschrijven en me aangeven. En dit wordt ook klakkeloos door de mods geaccepteerd zo van 'goed gezien jongen, ik heb die misdadiger meteen een slotje gegeven!' In een ander topic doet ie weer precies hetzelfde en gaat als een echte wanabee-mod andere users corrigeren (!) ipv echt iets nuttigs te melden.. vervolgens zeg ik er wat van en krijg IK een waarschuwingsmailtje van een moderator..

nouja.. ik typ nu een oeverloos stuk wat nergens tot leidt, heb geen zin om nog langer door te typen... maar het komt er dus op neer dat ik me erger aan dit gedrag. En als ik zelf mod zou zijn zou ik me nog meer ergeren aan dit gedrag.. heilige boontjes.. pff..
Tja zo kun je het zien idd.
Noem me een wannabee-mod :)
Nou ik ben het niet, en ik laat me er verder niet overuit of ik het wel/niet zou aannemen.
Ik ga niet opzoek naar "slechte topics" als ik één tegenkom meld ik die, via ICQ of SM.
Ik denk dat het fanastisch zou zijn als iedereen dat zou doen, stel je voor :o
Maar jah, het is natuurlijk niet verplicht en als je er geen zin in hebt moet je het ook niet doen.
Ik vind het alleen jammer dat er nog mensen zijn die het zo zien.

[EDIT]

Nou, allemaal dingen vergeten te melden, moest snel (zie: honger) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[hele topic doorlees, kwerd net wakker] ;)

Het is idd waar dat ik wat geiritteerd werd op een gegeven moment van alle gta3 topics, en ik mijn reactie kon zeker niet door de beugel, hiervoor mijn excuus, ik heb ook wel eens dagen dat ik wat minder vrolijk was maar dit had ik idd niet moeten doen.

maar zeker met de opkomst van nieuwe spellen worden er gauw nieuwe topics geopend, wat op zich niet zo snel een probleem vormt, maar het aantal topics wat in dergelijke snelle mate wordt geopend is natuurlijk wel een vervelend aangezicht, zeker als het topic ook wordt geopend door niet-n00bs (nofi)

er staat toch duidelijk in de faq vermeldt, dat je eerst gaat zoeken naar een bepaald onderwerp, en als dat onderwerp nog niet ter sprake is gekomen, dat je dan pas een nieuw topic mag openen... en de topics die de "onverlaten" openen, staan meestal zelfs nog gewoon in de hottopics...

maar ik hou op met deze leuzen, de sp help crew is duidelijk niet meer gewenst... sorry voor onze "overlast".. het zal niet meer voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reverend: nee dat nou ook weer niet. Maar je begrijpt dat als je je een ondertitel aanmeet je je daar ook naar moet gedragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar nu worden we wel afgemeten op onze "slechte dingen" maar waar nix over verteld wordt zijn onze "goeie acties"..
sinds de help crew bestaat gaan de 'ongewenste' topics razensnel dicht, check de gesloten topics maar eens na, 9 van de 10 x heeft een lid van de HC of gewoon een behulpzame user al vermeld waar het wel gevonden kan worden....

hmm, misschien is het daarom gedoogd door itsnows, die gozer is gewoon een luie sodemieter >:)

/me gaat ff zwemmen bij oma om de hoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 12:59 schreef ReV3rEnD het volgende:
maar ik hou op met deze leuzen, de sp help crew is duidelijk niet meer gewenst... sorry voor onze "overlast".. het zal niet meer voorkomen..
Ik denk dat dit niet helemaal correct is...

De SP help crew is in zoverre niet gewenst dat de naam ietwat misleidend is en dat er af en toe blijkbaar wat overdadig wordt gereageerd. Echterrrrrrr, zoals in elk forum is een stelletje verslaafden (nofi) c.q. regulars (of ze nou een groen kruisje dragen of niet) zeer zeker wel gewenst, juist om newbies (again nofi) wegwijs te maken, foue topics in SM te melden etc. In P&W gaat dat via lite-mods, in WOS via regulars en in NOS via mensen-zonder-status. In SP is zo'n clubje denk ik ook zeer welkom, het is blijkbaar nodig, en even afgezien van de status die je eraan verleend is een groepje regulars (of dit nou groene kruisjes, lite-mods of gewoon users zijn) dus altijd welkom.

imo.

[edit]
gr, itsnows, wees eens wat langzamer. :(. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 13:14 schreef beelzebubu het volgende:
De SP help crew is in zoverre niet gewenst dat de naam ietwat misleidend is
Hmmmz, moet jij jouw icon + ondertitel dan ook maar niet eens aanpassen? >:)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 18 juni 2002 13:14 schreef ReV3rEnD het volgende:
maar nu worden we wel afgemeten op onze "slechte dingen" maar waar nix over verteld wordt zijn onze "goeie acties"..
sinds de help crew bestaat gaan de 'ongewenste' topics razensnel dicht, check de gesloten topics maar eens na, 9 van de 10 x heeft een lid van de HC of gewoon een behulpzame user al vermeld waar het wel gevonden kan worden....
Wat ik trouwens ook heel knap vind >:)
[topic=527159/1/100]
:D :D

Op verzoek verwijderd :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 13:20 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Wat ik trouwens ook heel knap vind >:)
[topic=527159/1/100]
:D :D
niet iedereen hoeft te weten dat ik stiekeme modrights heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
OMG stel je niet aan man :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 13:24 schreef JeanLucPicard het volgende:
OMG stel je niet aan man :) .
woei, nog iemand met die sig :)

maaruh, hoe zit het nu precies?
wat is de bedoeling nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 18 juni 2002 13:25 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

woei, nog iemand met die sig ondertitel :)

maaruh, hoe zit het nu precies?
wat is de bedoeling nu?
:+

Maar ik denk dat je daarvoor toch echt bij ItSnows moet zijn (waarvan ik begreep dat het al opgelost was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 12:55 schreef M@NIC het volgende:
Tja zo kun je het zien idd.
Noem me een wannabee-mod :)
ik ken jou niet dus zal jou ook niet zomaar een wannabee mod noemen :? Maar jij geeft aan dat je als je iets fouts tegenkomt dit gewoon meldt via icq oid aan een mod.. daar heb ik ook niet zoveel problemen mee (mits het topic echt verkeerd is). Met een wannabee mod bedoel ik lui die zich gaan _gedragen_ als een mod.. dus dwz corrigerende opmerkingen plaatsen omtrent het gedrag van andere users en ze daarop aanspreken in een topic, zie ook die voorbeelden hierboven over de zgn. 'Helpcrew' en zo'n uiterst irritant mannetje dat mij hier even de regels vertelt en mn topic vervolgens meldde :X o wat kan ik me daar druk om maken zeg... :X (had ff in profile van desbetreffende persoon gekeken en staat er studie 'Gym-Beta' OMG ik weet precies wat voor derderangs wijsneus ik me daar bij moet voorstellen.. aargh zo eentje die wel even naar de juffrouw stapt omdat jantje een vies woord zei tegen pietje OMG.. ik draaf een beetje door ;) )

Je hebt MODS en je hebt NORMALE USERS. Die normale users moeten zich geen taken aannemen die niet voor hun weggelegd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ow, ik werd door een zeker persoon gevraagd om dat in me sig te zetten, en ik vond het best, wilt verder niks zeggen ofzo imho :P .

Ook al komt piet paulisma met die ondertitel, het kan me verder niks schelen ofzow :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 18 juni 2002 13:27 schreef rick_h het volgende:
Je hebt MODS en je hebt NORMALE USERS. Die normale users moeten zich geen taken aannemen die niet voor hun weggelegd zijn...
Mods ZIJN normale users alleen met de rechten om dingen een beetje op orde te houden imho.

Voor de rest moeten sommige mensen een beetje van het warme weer gaan genieten ipv doordraven :+.

Voor het moment vraag ik bij deze aan de mensen die zich de SP helpcrew noemen om af en toe een beetje uit te kijken met wat ze zeggen en vooral HOE ze het zeggen. Daarnaast zullen we als SP-management-team (*cough* :P) eens op irc gaan hangen om wat zaken duidelijk te krijgen, ook naar de helpcrew/overige mensen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 13:33 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Mods ZIJN normale users alleen met de rechten om dingen een beetje op orde te houden imho.

Voor de rest moeten sommige mensen een beetje van het warme weer gaan genieten ipv doordraven :+.

Voor het moment vraag ik bij deze aan de mensen die zich de SP helpcrew noemen om af en toe een beetje uit te kijken met wat ze zeggen en vooral HOE ze het zeggen. Daarnaast zullen we als SP-management-team (*cough* :P) eens op irc gaan hangen om wat zaken duidelijk te krijgen, ook naar de helpcrew/overige mensen toe.
vooral dat onderste, dat doet ut em :+

wat mij betreft is het goed, mijn ondertitel is veranderd
heb het nooit een probleem gevonden, alleen dat sommige users over dingen blaaten waar ze nix van af weten

case closed :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 13:18 schreef DataBeest het volgende:
Hmmmz, moet jij jouw icon + ondertitel dan ook maar niet eens aanpassen? >:)
Mocht van Nelske. :P. Lees eens 2-4 pagina's terug. Bovendien staat er duidelijk "Quasi", wat betekent "doen alsof". ;). Maar ik wil 't best weghalen als iemand er problemen mee heeft. :*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ben aan het werk, tot een 'zeker persoon'( >:) ) me van me werk afhaalde en me hierop attendeerde :( .

In my opinion is het onzin... paar gasten zeggen wat, en gelijk flamen voor het vaderland...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 13:37 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ben aan het werk, tot een 'zeker persoon'( >:) ) me van me werk afhaalde en me hierop attendeerde :( .

In my opinion is het onzin... paar gasten zeggen wat, en gelijk flamen voor het vaderland...
ja, maar jij bent altijd recht door zee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op dinsdag 18 juni 2002 13:42 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

ja, maar jij bent altijd recht door zee :)
Pim roelt :7 ;) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op dinsdag 18 juni 2002 13:36 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

vooral dat onderste, dat doet ut em :+

wat mij betreft is het goed, mijn ondertitel is veranderd
heb het nooit een probleem gevonden, alleen dat sommige users over dingen blaaten waar ze nix van af weten

case closed :7
Sorry hoor, maar zo werkt een discussie _niet_
Eerst zeg je dat er mensen zijn die maar iets blaaten, en dan moet het spul maar snel op slot :?
Laat eens een paar quotes zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 13:46 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat er mensen zijn die maar iets blaaten, en dan moet het spul maar snel op slot :?
ik hem met itsnows overlegd dat het goed is dat de "help crew" blijft voortbestaan, maar dat we dus niet meer zo snel "boos" zullen doen tegen de "lichtgeraakte" users... dus wat mij betreft ook idd case closed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Toch wel grappig dat ik 1 van de weinigen ben die nog steeds met die ondertitel rondloopt huh? >:)
Stelletje watjes >:P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als GoT bejaarde schud ik mijn wijze grijze hoofd en ga over tot de orde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 14:59 schreef Alfredt het volgende:
Als GoT bejaarde schud ik mijn wijze grijze hoofd en ga over tot de orde van de dag.
voel jij je soms verhefen boven de andere, met zo'n ondertitel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 13:54 schreef JeanLucPicard het volgende:
Toch wel grappig dat ik 1 van de weinigen ben die nog steeds met die ondertitel rondloopt huh? >:)
Stelletje watjes >:P .
jij bent dus duidelijk iemand ie zich meer voelt dan andere.. terwijl je dat duidelijk niet bent. Zo zie je maar aan deze replies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 18 juni 2002 15:38 schreef kaasie het volgende:
jij bent dus duidelijk iemand ie zich meer voelt dan andere.. terwijl je dat duidelijk niet bent. Zo zie je maar aan deze replies.
Een tikje humor mag wel hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 15:40 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Een tikje humor mag wel hoor :).
tuuurlijk :9 , maare ging effe om het princiepe hè... Maar goed ik vind het best hoor zo'n ondertitel zolang ze zich maar niet "beter" gaan voelen dan de rest. Zolang de topic er mooier/beter van worden vind ik het best. *D
<<<ze zien maar hè>>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
All your base... >:) :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 15:43 schreef kaasie het volgende:

[..]

tuuurlijk :9 , maare ging effe om het princiepe hè... Maar goed ik vind het best hoor zo'n ondertitel zolang ze zich maar niet "beter" gaan voelen dan de rest. Zolang de topic er mooier/beter van worden vind ik het best. *D
<<<ze zien maar hè>>>
ze zijn toch ook beter :P anders worden ze niet gekozen :D
nouja *kuch* gekozen ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:04 schreef ugamer het volgende:
ze zijn toch ook beter :P anders worden ze niet gekozen :D
nouja *kuch* gekozen ... :o
De paus is ook gekozen... :X. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op dinsdag 18 juni 2002 15:38 schreef kaasie het volgende:

[..]

Maarruh... wat bedoel je hier trouwens mee... er stond niks in mijn superieure superreply wat het feit aan zou kunnen tonen dat ik superieur bent :P :? .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Topicstarter
:o Ik wist niet dat ik zo'n gevoelig onderwerp aansneed (slaap en werk er tussen) ;)
Magoed, ik geloof dat het meeste inmiddels is opgelost... Ik wil nog wel even nadrukkelijk zeggen dat ik niets tegen de users in kwestie heb, wat ik doe (als ik een zoveelste GTA3 topic zie) is of een reply naar het desbetreffende topic te gooien (eventueel een topic in SM) of ik lees er soms overheen (wetende dat er toch zat anderen zijn die waarschijnlijk ook al een reply aan het tikken zijn in het desbetreffende topic :))...
Tja, wat kunnen we nog zeggen... ik zal voorlopig wel in SP rond blijven hangen... :)
no hard feelings bij de desbetreffende users, hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 13:46 schreef M@NIC het volgende:

[..]

niet lullen M@nic, jij moet toch beter weten ;)
en ik bedoelde dat er hier mensen liepen te klagen over iets waar ze nix van af weten
(ik ga geen namen noemen, lees het topic maar door)

en ja, ik vind dit verder een nogal nutteloze discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op dinsdag 18 juni 2002 17:35 schreef White Dust het volgende:
:o Ik wist niet dat ik zo'n gevoelig onderwerp aansneed (slaap en werk er tussen) ;)
Magoed, ik geloof dat het meeste inmiddels is opgelost... Ik wil nog wel even nadrukkelijk zeggen dat ik niets tegen de users in kwestie heb, wat ik doe (als ik een zoveelste GTA3 topic zie) is of een reply naar het desbetreffende topic te gooien (eventueel een topic in SM) of ik lees er soms overheen (wetende dat er toch zat anderen zijn die waarschijnlijk ook al een reply aan het tikken zijn in het desbetreffende topic :))...
Tja, wat kunnen we nog zeggen... ik zal voorlopig wel in SP rond blijven hangen... :)
mjah, no hard feelings of niet
ik vind dat er van een mug een olifant gemaakt is (figuurlijk :P )
te veel ophef over nix, maar ik reken het jou persoonlijk niet aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 10:32 schreef RM-rf het volgende:
ook in dat andere topic (schrik, dat is inderdaad erg twijfelachtig gedrag) eindigt het topic doordat ItSnows afsluit en de twee 'help crew'-blaters aangeeft dat zij hun email moeten checken.

En dat wil niet zeggen, dat ik dan niet zou kunnen oordelen over moderatie zaken en andere algemene zaken als ondertitels ;)
Kruisje betekent ook, dat je dus veel in LA bezig bent en je met dit soort zaken bezighoudt.
maar er valt zeker wat voor te zeggen voor het idee dat een moderator binnen zijn eigen forum de vrijheid heeft specifiek beleid te ontwikkelen, SP kan je niet vergelijken met bv. NOS.
de leden van de 'help crew' doen dit uit goede bedoelingen en zijn actieve en gerespecteerde gebruikers, alhoewel hun handelen als 'help crew' fout is/was.
Door crew in de sig te hebben, dwing ja als het ware respect af en dat is dus de verkeerde manier. Respect verdien je, je moet het niet afdwingen met een status die zelf verzonnen is en ook veel verwarring veroorzaakt. Uiteraard snap ik dat die ondertitel er gekomen is uit goede bedoelingen, als ik echter bepaalde uitspraken zo zie, dan zie ik gewoon met eigen ogen, dat die ondertitel als statussymbool gebruikt worden. Sorry hoor, maar opmerkingen als "je moet eerst > #posts hebben om erbij te horen" etc. versterken dat gevoel alleen nog maar.

[/quote]
Op dinsdag 18 juni 2002 11:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]

* RM-rf heeft dat kruisje gezien
maar zelf vind ik de reactie van Jaymz ietwat terechter (ook een rood kruisje)
deze geeft aan de klacht bekeken te hebben en dat hij inderdaad van mening is dat dit niet kan; vervolgens geft hij duidelijk aan dat hierop door de verantwoordelijke forum-mods gereageerd dient te worden.
Komisch, want ik heb me namelijk niet echt over die opmerkingen uitgelaten. Mijn verhaal ging over sigs/ondertitels/iconen. Kortom zaken die helemaal niet onder een bepaald forum vallen en thuishoren in [forum=15], alwaar voornamelijk DT-mensen over dat soort zaken met users communiceren. :)
Nelske is wel zeer terecht bezig in de zin dat hij duidelijk aangeeft dat het zijn mening is dat 'crew' in een ondertitel niet kan, een een icoon met een rood kruis nog net wel.
Waarbij dus opgemerkt moet worden, dat ik continu gezegd heb, dat het mijn eigen mening is/was als crewlid en niet een mening van de gehele crew. :)
Maar het onderscheid tussen een mening die een user geeft die lid is van de crew, en daarna snelle brainstorm-ideetjes over verbieden van 'crew' in de ondertitel zonder dat deze waarschijnlijk met andere crew-leden zijn overlegd, is niet duidelijk.
wmb valt dat buiten de taakomschrijving van een LA-dokter.
Tuurlijk valt dat niet buiten de taakomschrijving (nofi).

Sorry hoor, maar ik kan in mijn eentje dergelijke simpele beslissingen best maken, als ik ook duidelijk zeg dat het mijn mening is. Koppel dat aan het feit, dat ondertitels met mod/admin en soortgelijke woorden niet mogen, dan is optellen echt niet zo moeilijk. Zoals ik al zei, wordt er echt wel in de crew hierover gepraat. Het feit, dat ik als crewlid in mijn eentje desnoods een mededeling kan doen, valt echt niet buiten de taakomschrijving hoor.
niet dat het zo belangrijk is, maar het topic is erg snel verlopen, zonder dat er een bewuste en open vorm van inspraak was, en terwijl belangrijke betrokkenen afwezig waren (de forum-mods).
ik denk dat voor de users van de 'help crew' mag gelden dat zij niet op voorhand veroordeeld wordenals zij enkel een poging deden betrokkenheid te tonen, ook als dit misschien is doorgeschoten. Als zij goed overleg voeren met de mods geldt dat zeker in hun voordeel.
Euhm, ik had ook het topic op slot kunnen zetten en hier alleen intern een discussie over kunnen houden. Resultaat was hetzelfde, zonder dat er ook maar inspraak zou zijn.

Kies je een keer om de users zelf inspraak te laten hebben in een dergelijke zaak en dan is het ook weer niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 17:35 schreef White Dust het volgende:

neej hoor :)

jeanluc, zoek jij zijn adres op, dan zorg ik voor de snipers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 07-10 13:44

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Het hele topic een tijdje gevolgd, maar wat word ik moe van de reacties. In mijn simpele ogen is het vrij simpel; d'r zijn users en d'r zijn mods (regulars zijn in mijn ogen alleen mods in training). Het hele help crew verhaal is een beetje overdone in mijn ogen, idd ze doen goed werk en laat ze dat alsjeblieft blijven doen want het is echt wel nodig. Maar op het moment dat je er een naam aanhangt geeft dat ook weldegelijk verplichtingen om vriendelijk en behulpzaam te zijn. De nogal brute reacties horen dus uit den boze te zijn en als zijnde "verheven user" zeker niet getolereerd te worden door de crew. Als ik als zijnde user zo'n zelfde opmerking zou plaatsen zou me dat dus niet in dank afgenomen worden (laat staan een OW), terwijl ik een redelijke bijdrage aan het forum/forums kan leveren. Dit behelst dus niet het alarmeren van de mods maar puur op het inhoudelijke vermogen van een topic. Ik ben dus wel blij dat er users zijn die dit op zich willen nemen, maar waar is het eind...hebben we aan het eind van dit jaar 10 helpcrews :? Mij best maar laat er dan wel een to-do en not-done list opgesteld worden....

/me gooit 2 eurocent in het bakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Administrator als username is misleidend. Crew als ondertitel ook. Dus (preventief) censureren die hap. En misschien preventief ook andere stuff censureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 13:48 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ik hem met itsnows overlegd dat het goed is dat de "help crew" blijft voortbestaan, maar dat we dus niet meer zo snel "boos" zullen doen tegen de "lichtgeraakte" users... dus wat mij betreft ook idd case closed...
Jullie snappen écht niet dat het helemaal niet over die twee gevallen alleen gaat hè? Met die zogenaamde oplossing geef je dus toe dat jullie apart behandeld worden door andere users (want met name jullie moeten je netjes gedragen), en daar ging de hele discussie dus over. Niet over die paar keertjes dat jullie zijn uitgevallen tegen andere users.

Herhaling:

Probleem is ook nog dat naast maar bovenal dankzij het feit dat ze zelf zo hard in hun eigen status geloven andere, voornamelijk nieuwe, users dat ook doen.

Op de eerste plaats is er al diverse malen gevraagd hoe zij aan die status zijn gekomen, wat voor extra rechten ze hebben of iets in die trant. Verder merk je ook dat andere users opmerkingen van hun eerder slikken dan opmerkingen van andere users, om nog maar te zwijgen over de andere users die aannemen dat zij meer rechten hebben alleen daar niets over vragen of zeggen.

En zoiezo, als je spreekt over 'wij als sp help-crew' dan verhef je jezelf blijkbaar boven de 'gewone' users.

Tussen alle tientallen statussen en dingetjes (kruisjes, 'hga blabla' achter 'gepost door' en groene, gele en paarse nicks) weet een noob echt niet meer wat nou wel en niet officieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 03:57 schreef Nelis het volgende:

[..]

Jullie snappen écht niet dat het helemaal niet over die twee gevallen alleen gaat hè? Met die zogenaamde oplossing geef je dus toe dat jullie apart behandeld worden door andere users (want met name jullie moeten je netjes gedragen), en daar ging de hele discussie dus over. Niet over die paar keertjes dat jullie zijn uitgevallen tegen andere users.

Herhaling:

Probleem is ook nog dat naast maar bovenal dankzij het feit dat ze zelf zo hard in hun eigen status geloven andere, voornamelijk nieuwe, users dat ook doen.

Op de eerste plaats is er al diverse malen gevraagd hoe zij aan die status zijn gekomen, wat voor extra rechten ze hebben of iets in die trant. Verder merk je ook dat andere users opmerkingen van hun eerder slikken dan opmerkingen van andere users, om nog maar te zwijgen over de andere users die aannemen dat zij meer rechten hebben alleen daar niets over vragen of zeggen.

En zoiezo, als je spreekt over 'wij als sp help-crew' dan verhef je jezelf blijkbaar boven de 'gewone' users.

Tussen alle tientallen statussen en dingetjes (kruisjes, 'hga blabla' achter 'gepost door' en groene, gele en paarse nicks) weet een noob echt niet meer wat nou wel en niet officieel is.
zucht,

ik spreek 'wij' van de sp help crew aan omdat we een groep zijn, jij zegt toch ook duidelijk in de eerste zin 'jullie' dus waarom mogen wij geen 'wij' zijn :)

ten tweede, jij blijft maar terug vallen op het feit dat wij ons 'verhefen' voelen boven de andere users, WAAROM? denk je nou echt dat itsnows/the_will zo kinderachtig is om ons voor te trekken?

en dat 'merken dat users opmerkingen van ons eerder slikken vindt ik nergens op slaan :? leg dat ff uit als je dat wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op woensdag 19 juni 2002 23:04 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ten tweede, jij blijft maar terug vallen op het feit dat wij ons 'verhefen' voelen boven de andere users, WAAROM? denk je nou echt dat itsnows/the_will zo kinderachtig is om ons voor te trekken?
Nee het is (denk ik) meer dat ie bedoelt dat jullie de users de indruk geven, dat dat zo is.
Door de naam ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 23:33 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Nee het is (denk ik) meer dat ie bedoelt dat jullie de users de indruk geven, dat dat zo is.
Door de naam ect.
SP help crew!

nou, dat dwingt wel respect af :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nou ja, je snapt het wel...staan hier 8 pagina's (op 25) vol hoe het zit ect.

Boeiend, ik vertel alleen wat ik denk dat ie bedoelt :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

Jaymz

Keep on moving !

D'r zit inderdaad wel wat in jah.

Bedoeld of niet, iemand die 'nieuw' is ziet in SP bepaalde mensen behulpzaam zijn en mensen duidelijk maken hoe het zit en ziet vanuit z'n ooghoeken 'crew' staan.
Tsja, ik vind het dan niet gek dat zo'n persoon de aanname maakt dat die personen 'belangrijk' zijn, en dat je maar beter naar ze kunt luisteren. Daar is niks mis mee, het is echter dan wel van belang dat je jezelf zodanig gedraagt dat je het "Ah hun zijn belangrijk"-gevoel niet onnodig versterkt. En zeker niet reacties plaatst waar dit topic uit is voortgevloeid.
Nu weet ik ook wel dat het een aantal maanden is goedgegaan, en dat 3 reacties die er niet lekker uitkomen voldoende zijn voor een drgelijke discussie als dit topic en ik kan me voorstellen dat je het zwaar overdreven vindt wat er in dit topic gezegd en geschreven is.

Al met al zie je dus wat één minder sterke actie kan veroorzaken en hoe belangrijk het is hoe je je opstelt, en dat inderdaad één mindere reactie funest is. Waarom denk je dat je (bijvoorbeeld) mij zo goed als nooit 'boos/fel/kortaf/whatever' ziet zijn :)

Ergo: Hoe hoger de boom, hoe zwaarder de storm. Hou daar rekening mee als je 'in een hogere boom klimt' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 23:04 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ten tweede, jij blijft maar terug vallen op het feit dat wij ons 'verhefen' voelen boven de andere users, WAAROM?
Zo komt het wel over ja, zeker met uitspraken als 'wij bepalen of je dat in je ondertitel mag zetten' en 'als het niet mag helpen we ook niet meer'.
denk je nou echt dat itsnows/the_will zo kinderachtig is om ons voor te trekken?
Nee, gaat me meer om de andere voornamelijke nieuwe users of de users die nooit in sp komen kijken en dan opeens jullie ondertitel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 07-10 13:44

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op donderdag 20 juni 2002 00:18 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

SP help crew!

nou, dat dwingt wel respect af :{
Op de onderstaande manier zeker niet in mijn beleving.

topic
Op donderdag 20 juni 2002 22:38 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik heb er nog nooit een gekocht >:)
Strakke reactie als je de game industrie zo benaderd heb je in mijn ogen alles dus verspeeld, je ondertitel staat er dus wel en dat maakt mij dus wel ff ziek. Kan aan mij liggen, maar ik word hier dus ff nie goed van :(

Fijne "SP help crew" als je er trots op bent om de game industrie om zeep te helpen, dat je niet alles origineel hebt ok maar dit soort posts :r

en dit terwijl het hele "SP Help Crew" verhaal onder vuur ligt bij de GoT crew? Je hebt wel lef dat moet ik toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sinds wanneer is het een vereiste om software legaal te hebben op GoT? Volgens mij wordt er alleeen gezegd dat je geen warez(links) en dergelijke mag aanbieden.
Maar over de vraag of je producten legaal moet hebben doet GoT geen uitspraak.
GoT staat niet in dienst van de game-industrie of zo.

Is het een rage om de 'sp help crew' op de kleinst mogelijke punten te beschuldigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 05:19 schreef Alfredt het volgende:
Sinds wanneer is het een vereiste om software legaal te hebben op GoT? Volgens mij wordt er alleeen gezegd dat je geen warez(links) en dergelijke mag aanbieden.
Het lijkt me vrij logisch dat je als quasi-crew zijnde niet te koop moet gaan lopen met je warez, trots als je bent dat jij zo 1337 bent dat jij alles illegaal gratis kan krijgen om die ^$^!^!$^!@%-industrie met hun &#%&@#%^@#^#!-prijzen eens lekker te $&!&$!#^!^-en terwijl de rest krom mag liggen om te zorgen dat de industrie geld krijgt om nieuwe spellen te maken die jij dan kan rippen omdat jij 1337 bent.

Ja dahag. Illegaal is best (not! maar dat mag ik niet ter discussie stellen), maar loop er niet mee te koop - dat is gewoon boers.

[edit]
Er werden ook users geband wegens lame gedrag - nou, hoe lame is dit? ->
Pagina: 1 2 Laatste