Techposts scoren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Volgens mij is hier al eens een draadje over geweest.
Maar ik wil het graag _weer_ ff melden.
Want ik word toch wel zo ziek van die figuren.

Stel iemand heeft een simpel vraagje over GTA3, en maakt daar speciaal een topic voor/van.
Nou, das natuurlijk niet nodig en als iemand hem dan ff simpel naar het grote draadje verwijst en een SM topic maakt is het klaar.
Maar dan zijn er altijd weer (vaak dezelfde!) users die het nodig vinden om alles te herhalen.
Er zijn draadjes waar enkel 1 link 10x word herhaald.
Of 10x word gezegt; "Het grote GTA3 topic!"
Zonet was er ook één, en dies inmiddels in de TC dus die kank niet na lezen, maar was volgens mij weer net zo.
Hij staat hier.

Het spijt me zeer maar dit zie ik echt onder techposts scoren!
En ik, en vast wel meer mensen, erger me er kapot aan.
Kan en word hier ook iets aan gedaan :?

Mijn dank is groot :*

(trouwens, dan heb ik het nu ff vooral over spielerij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TC is geen Tech :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Wat zie je onder techposts scoren? Het aanmaken van SM's? Vind ik wel meevallen.

Edit.
Op dinsdag 11 juni 2002 11:43 schreef M@NIC het volgende:
MetHod, ff opnieuw lezen joh :+
OK, SM's maken is dus nog steeds toegestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op dinsdag 11 juni 2002 11:43 schreef ItSnows het volgende:
TC is geen Tech :+
Nee, maar word dit altijd gedaan :?

[EDIT]

MetHod, ff opnieuw lezen joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet altijd. Per topic word dit bekeken. En verder worden de betreffende users opgeslagen voor eventuele toekomstige zwaardere akties van mijn kant :+

Onder het motto: kan een keer fout gaan volgt er nog geen verdere aktie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 08:40
Ik wil hier ook nog even op inhaken :)

Hetzelfde is dat er een topic van iemand dubbel staan en iedereen gaat "dubbelpost" oid roepen zonder ook maar enige actie te ondernemen.

Dat is posts scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Juist vanwege dit soort replies is in het Med-forum dit topic geplaats: [topic=396113/1/25]

Helaas is dit topic niet sticky, en heeft dus niet iedereen dit gelezen. Maar als je ziet dat een topic kansloos is, kun je best even je medetweakers hierop wijzen. Doe ik ook regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Ookal staat het wel sticky, "de newbies van tegenwoordig" lezen geen Faq, lezen geen sticky topics en gebruiken geen search.
En ik heb vaak genoeg meegemaakt dat er dan tegen me gezegt wordt:"waar bemoei jij je mee? het is toch zeker mijn topic". -> zegt de user van 2 dagen lid met 3 tech-posts :{

Waar ik mij ook ongelooflijk aan erger is het niet edditten van berichten.
Soms zie je dan wel eens 3 reply's van users staan in 2 minuten tijd.
Dat moet ook afgestraft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Tja, het kan gebeuren dat je even netjes wil wijzen op het andere topic dat er anderen je al voor zijn, dat gebeurd... maar het is idd ook zo dat er nog steeds van die "slotje" roepers zijn (mischien in andere formulering :P), ach, je kunt er weinig tegen doen lijkt mij... Als er iemand zo'n topic plaatst geef ik meestal even een linkje naar een ander topic (gister zag ik dat ook bij een xbox topic, zecht iemand dat er al een lopend xbox topic is zonder een link te geven, naja :{)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liefst zou ik zien dat niemand een reaktie post in zo'n topic en gewoon een SM melding maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op dinsdag 11 juni 2002 19:34 schreef ItSnows het volgende:
Liefst zou ik zien dat niemand een reaktie post in zo'n topic en gewoon een SM melding maakt :+
Dat zei ik toch :?
Op dinsdag 11 juni 2002 17:17 schreef internetinfo het volgende:
Hetzelfde is dat er een topic van iemand dubbel staan en iedereen gaat "dubbelpost" oid roepen zonder ook maar enige actie te ondernemen.
Alleen zei ik niet dat je dan ook niet mag posten, maar met een beetje nadenken kom je daar zelf ook wel achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 17:31 schreef Compubiter het volgende:
Juist vanwege dit soort replies is in het Med-forum dit topic geplaats: [topic=396113/1/25]

Helaas is dit topic niet sticky, en heeft dus niet iedereen dit gelezen. Maar als je ziet dat een topic kansloos is, kun je best even je medetweakers hierop wijzen. Doe ik ook regelmatig.
Reken er maar op dat ik deze zal noemen in een slecht topic, als ik er uberhaupt reageer (om aan te geven dat het dubbel is, en gemeld is in SM), of als ik users zie die zich slecht gedragen in dergelijke topics.
Ik heb 3 topic-id's op papier staan, deze zit daarbij.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 17:17 schreef internetinfo het volgende:
Ik wil hier ook nog even op inhaken :)

Dat is posts scoren...
Tja, dat doen nieuwkomers wel vaker.
Moet ik anders eens een voorbeeld zoeken waar je dit zelf ook doet? Ik kan me van jou minstens één zo'n geval herinneren, waar je exact doet wat je zelf zegt.

Ben je dan toch bekeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 19:39 schreef internetinfo het volgende:

[..]

Dat zei ik toch :?
[..]

Alleen zei ik niet dat je dan ook niet mag posten, maar met een beetje nadenken kom je daar zelf ook wel achter. ;)
Subtiel verschil tussen jouw en mijn post: van jou mag men 1 keer reageren, van mij niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC

Die heb ik dus idd gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online

Die mooie regel is er misschien wel, maar ik zie niet vaak dat ie wordt toegepast.
Hier een erg mooi voorbeeld waarvoor deze regel nou erg goed zou zijn:
[topic=499461/1/100] :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 11 juni 2002 19:34 schreef ItSnows het volgende:
Dus jij wil zeggen dat het niet goed is als ik iemand netjes een linkje geef, met daarbij te zeggen dat het topic al eerder voorbij is gekomen en dat het beter is om daarin verder te gaan....

Dat dat niet goed is ? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 20:18 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat het niet goed is als ik iemand netjes een linkje geef, met daarbij te zeggen dat het topic al eerder voorbij is gekomen en dat het beter is om daarin verder te gaan....

Dat zou niet goed zijn als het al eens 100 gezecht is, niet als jij de eerste bent. (of het moet op het zelfde moment zijn gepost, maar dan kan je er niks aan doen. :))

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 20:18 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Ja en nee :)
Ja het is goed maar niet als er 50 keer hetzelfde gepost wordt en daarop ook nog eens op gereageerd word :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 11 juni 2002 20:29 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ja en nee :)
Ja het is goed maar niet als er 50 keer hetzelfde gepost wordt en daarop ook nog eens op gereageerd word :+
Mja ok snap ik, maar ik kom bijna nooit in sp :) in it gebeurt dat meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Eigenlijk is het zo dat als je een crosspost topic ziet je (mits het al gezecht is) een link geeft naar het goede topic en in SM gaat melden (en dan een crosspost in SM :+)...
éhr, formuleer ik het zo goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat MikeBoer hier, en in bijna al zijn voorgaande en volgende topics doet is anders ook niet van een ongekende charme... :{

Maar als hij nu nog één topic opent dan moet hij zijn mail checken, tja best, maar het is al het weet ik veel hoeveelste topic dat hij opent en dat wordt gesloten met de mededeling dat hij moet zoeken, hetgeen hij gewoon vertikt zoals ook te zien is aan zijn reactie op reply's waarin wordt verwezen naar de search... Zo wordt in dat topic hem vriendelijk duidelijk gemaakt dat hij moet zoeken, maar hij reageert met:
>:) L O L
en vervolgens plaatst hij daaronder meteen een nieuwe post waarin hij doodleuk opnieuw de vraag stelt... Dat is pas onnodig Techposts scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 20:54 schreef clowntje het volgende:
Wat MikeBoer hier, en in bijna al zijn voorgaande en volgende topics doet is anders ook niet van een ongekende charme... :{

Maar als hij nu nog één topic opent dan moet hij zijn mail checken, tja best, maar het is al het weet ik veel hoeveelste topic dat hij opent en dat wordt gesloten met de mededeling dat hij moet zoeken, hetgeen hij gewoon vertikt zoals ook te zien is aan zijn reactie op reply's waarin wordt verwezen naar de search... Zo wordt in dat topic hem vriendelijk duidelijk gemaakt dat hij moet zoeken, maar hij reageert met:
[..]

en vervolgens plaatst hij daaronder meteen een nieuwe post waarin hij doodleuk opnieuw de vraag stelt... Dat is pas onnodig Techposts scoren...
Ik denk dat zo'n soort user niet eens weet wat een techpost is. Zulk soort users zijn hier op GoT omdat ze denken dat het een helpdesk is: Je stelt een vraag en er rolt wel een antwoord uit. voor de rest boeit zoiets hem ook niet totdat die een ban krijgt. Dan probeert ie weer een clone te maken en begint het verhaal opnieuw.. :Z

Tenminste, ik heb het iedee dat het vaak zo gaat. :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 11 juni 2002 21:01 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n soort user niet eens weet wat een techpost is. Zulk soort users zijn hier op GoT omdat ze denken dat het een helpdesk is: Je stelt een vraag en er rolt wel een antwoord uit. voor de rest boeit zoiets hem ook niet totdat die een ban krijgt. Dan probeert ie weer een clone te maken en begint het verhaal opnieuw.. :Z

Tenminste, ik heb het iedee dat het vaak zo gaat. :{
Ik denk eerder dat hij de FAQs niet heeft gelezen (Geregistreerd op: 27 mei 2002 ) but then again. tis maar een gedachte :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op dinsdag 11 juni 2002 21:05 schreef White Dust het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij de FAQs niet heeft gelezen (Geregistreerd op: 27 mei 2002 ) but then again. tis maar een gedachte :{
Jah idd, maar je hebt ook nog zoiets als "basis-kennis / fatsoen / normen en waarden".
Ik vind gewoon dat je hoord te weten dat je je niet zo gedraagt op een forum.
Zoiets doe je toch ook niet IRL :?
Q: Hey ik wil gratis hosting.
Q: Hey, zeg nou ff dan!
Q: HEEEEY!! Toe dan!
A: Daar zoek je toch ff zelf naar.
Q: Waarom hey ?
Q: Hey, waarom zeg jij het niet, hey ?
Q: HEEEEY!! Zeg dan! Toe dan!
Zo doe je IRL ook niet en zo doe je ook niet op een forum.
Of zie ik dat nou verkeerd ?

[EDIT]

Maar nu gaan we offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 21:20 schreef M@NIC het volgende:
Jah idd, maar je hebt ook nog zoiets als "basis-kennis".
Ik vind gewoon dat je hoord te weten dat je je niet zo gedraagt op een forum.
Zoiets doe je toch ook niet IRL :?
Die basis-kennis, noemen ze ook wel eens gezond verstand. Helaas ontbreekt dit bij enkele users ofzo :? :{

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 11 juni 2002 21:22 schreef blackd het volgende:

[..]

Die basis-kennis, noemen ze ook wel eens gezond verstand. Helaas ontbreekt dit bij enkele users ofzo :? :{
Dat is zeker waar, toen ik op GoT kwam heb ik de FAQs ook niet gelezen (later wel door gebladerd :P) maar het is logisch dat je je hier normaal gedraagt, tja, en de logika van sommige mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet waarom er gezeurd word over techpost of niet.. tenzij je de HK in wil nog dan..

MAAR VERDER..

LEKKER BOEIEND :Z :Z :Z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Op dinsdag 11 juni 2002 23:16 schreef Air het volgende:
Ik snap echt niet waarom er gezeurd word over techpost of niet.. tenzij je de HK in wil nog dan..

MAAR VERDER..

Er zijn ook mensen die actief aan 'forumvervuiling' doen. Dit is zeer irritant, en voegt niks toe. Dus zo boeiend is het wel degelijk (IMHO, lege afkorting ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op dinsdag 11 juni 2002 23:16 schreef Air het volgende:

MAAR VERDER..

Ik denk dat mijnheer Oord straks even zijn mail moet checken :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op dinsdag 11 juni 2002 21:32 schreef White Dust het volgende:

[..]

...toen ik op GoT kwam heb ik de FAQs ook niet gelezen...
Ik ook niet :X
Maar nu op de fora's waar ik zo nu en dan wel post, wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 21:32 schreef White Dust het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, toen ik op GoT kwam heb ik de FAQs ook niet gelezen (later wel door gebladerd :P) maar het is logisch dat je je hier normaal gedraagt, tja, en de logika van sommige mensen...
Omdat een FAQ Frequent Asked Questions betekend had ik hem in het begin ook zeker niet gelezen.
De 'meest gestelde vragen' heb je immers toch pas nodig als je een nieuw topic opend? Dat hoefde ik nog helemaal niet. :)
Nee, als het gewoon 'rules' of 'regels' oid heette, dan had ik vrijwel zeker weten ook in het begin de FAQ gelezen, want dat deed ik bijna altijd wel als ik op een forum kwam. :)
Maarja, zoals vaker gezecht; Je gezonde verstand gebruiken wil ook helpen, dan is die FAQ niet eens zo hard nodig. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
[topic=525238/1/25]

Zie ik bepaalde users 5 posts doen die niet eens over het onderwerp gaan :?

[EDIT]

Okay misschien overdrijf ik nu, maar kom net deze tegen |:(

[topic=525305/1/25]

Replys als dezen daar heb je toch niks aan :?
Op zaterdag 15 juni 2002 16:11 schreef SaSReCoiL het volgende:
sucks he
Op zaterdag 15 juni 2002 16:21 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

wat sucks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een perm ban >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 15 juni 2002 16:25 schreef M@NIC het volgende:
[topic=525238/1/25]

Zie ik bepaalde users 5 posts doen die niet eens over het onderwerp gaan :?

[EDIT]

Okay misschien overdrijf ik nu, maar kom net deze tegen |:(

[topic=525305/1/25]

Replys als dezen daar heb je toch niks aan :?
[..]

[..]
Zag het topic net en idd, wat zijn dat voor reply's :{ Zeg dan gewoon niks. Maar het klinkt inderdaad heel bekend. Verkeerd topic en meteen duiken er 15 users op die allemaal hetzelfde zeggen. Laat 1 iemand er iets van zeggen en dan is de moderator die er het laatst iets over mag zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 16:25 schreef M@NIC het volgende:
[topic=525305]
Kun je helemaal niet lezen dat topic :+

Maar ja die users staan op mijn harde lijstje van users die ik eens in de zoveel tijd de posts van doorkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Jeej, Manic weer te zeuren.
Zie hier.

Lijkt me een beetje te om het hele topic naar de TC te verhuizen :P
Maar ik vind wel intressant om te zien wat hier mee gebeurd, als er iets mee gebeurt :)
Op dinsdag 18 juni 2002 19:22 schreef GTA3 het volgende:

[..]

O+
Op dinsdag 18 juni 2002 19:24 schreef Sponze het volgende:

[..]

:7 thanks
Op dinsdag 18 juni 2002 19:35 schreef McRuler het volgende:
Wat lief... :7
Op dinsdag 18 juni 2002 19:35 schreef GTA3 het volgende:
Grouphug!...:P
Op dinsdag 18 juni 2002 20:01 schreef Cyberneer het volgende:
GoT: One big happy family :7
Op dinsdag 18 juni 2002 20:03 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

Gathering of Trutjes :P :D
Op dinsdag 18 juni 2002 20:06 schreef Sponze het volgende:
Oh, wat zijn we toch een stelletje schatjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 18 juni 2002 20:14 schreef M@NIC het volgende:
Jeej, Manic weer te zeuren.
Zie hier.

Lijkt me een beetje te om het hele topic naar de TC te verhuizen :P
Maar ik vind wel intressant om te zien wat hier mee gebeurd, als er iets mee gebeurt :)
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]
Lieve replys allemaal O+... geen wonder dat die topics zo snel groeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manic: dat hoort in SM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op dinsdag 18 juni 2002 23:31 schreef ItSnows het volgende:
Manic: dat hoort in SM :+
ItSnows: zie SM >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt niet goed........ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 00:27 schreef hoolie_v het volgende:
Ik word echt niet goed........ |:(
Dit is LA, en hier wordt gewoon verwacht dat je duidelijk maakt wat je bedoelt, en dit is dus niet duidelijk.

Dit komt over als een enorme troll, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Pagina: 1