hoi iemand die een gratis server weet waar je ook via FTP kan uploode?
Alvast bedfankt 8 natuurlijk moet het ook gratis zijn 8
Alvast bedfankt 8 natuurlijk moet het ook gratis zijn 8
Verwijderd
Verwijderd
Ftp.tripod.comOp dinsdag 11 juni 2002 20:29 schreef mikeboer het volgende:
ja maar niemand die me gewoon een server kan vertellen
Ja als ik het nu vertel dan kan ik het morgen weer vertellen en overmorgen weer.Op dinsdag 11 juni 2002 20:29 schreef mikeboer het volgende:
Verwijderd
Dus je wil een gratis ftp server zonder reklame en zeker nog snel ook?Op dinsdag 11 juni 2002 20:30 schreef mikeboer het volgende:
niks mis met Geocities maar et Barst van de ***** reclames!
Verwijderd
Heb je wel eens van een internet hype gehoord.Op dinsdag 11 juni 2002 20:32 schreef mikeboer het volgende:
ja zoiets
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
warez.cistron.nlOp dinsdag 11 juni 2002 20:29 schreef mikeboer het volgende:
Verwijderd
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
En nu nog een topic openen en je mag je mail gaan checken.Op dinsdag 11 juni 2002 20:28 schreef [Airwolf] het volgende:
[topic=519828]
Dat topic is ook al gesloten van je, omdat je zelf helemaal geen zoek werk doet.
Dit is namelijk allemaal [topic=279710/1/100] daar te vinden.
En met de Search is ook een heleboel te vinden.
[search=gratis hosting]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq