Aan de hand van volgende onderstaande topics:
-=:Het Grote Wireless Topic:=-
Draadloos +-600m netwerk
denk ik dat het misschien toch wel interessant is op een Inkoopactie te organiseren. Ik wil deze in principe organiseren; ik heb de financiele middelen, en ik heb een eigen (computer)bedrijf en de noodzakelijke contacten.
De producten waar wel interesse in is, en welke ik kan leveren zijn van DLink[.
Deze producten hebben de mogelijkheid om een antenne aan de
PCI-kaart en aan het AccessPoint te koppelen. Later worden ook de antennes beschikbaar, maar deze komen over een tijdje pas in Nederland. Antenne's zul je zelf nog in elkaar moeten knutselen, of elders moeten kopen.
De kaarten en AP's hebben allemaal het 802.11B protocol.
Het betreft de volgende producten:
PCI kaart: DLink DWL-520
USB adapter: DLink DWL-120
PCMCIA kaart: DLink DWL-650
Access Point: DLink DWL-900AP
IK krijg deze week de prijzen door. Ze zijn niet echt goedkoop te noemen, maar je krijgt er wel wat voor terug
De 1+ prijzen (Incl. BTW):
De quantumprijzen krijg ik dus als het goed is woensdag.
Nu zou ik graag weten wie er interesse heeft. Post waar je interesse in hebt, en de hoeveelheden.
-=:Het Grote Wireless Topic:=-
Draadloos +-600m netwerk
denk ik dat het misschien toch wel interessant is op een Inkoopactie te organiseren. Ik wil deze in principe organiseren; ik heb de financiele middelen, en ik heb een eigen (computer)bedrijf en de noodzakelijke contacten.
De producten waar wel interesse in is, en welke ik kan leveren zijn van DLink[.
Deze producten hebben de mogelijkheid om een antenne aan de
PCI-kaart en aan het AccessPoint te koppelen. Later worden ook de antennes beschikbaar, maar deze komen over een tijdje pas in Nederland. Antenne's zul je zelf nog in elkaar moeten knutselen, of elders moeten kopen.
De kaarten en AP's hebben allemaal het 802.11B protocol.
Het betreft de volgende producten:
PCI kaart: DLink DWL-520
USB adapter: DLink DWL-120
PCMCIA kaart: DLink DWL-650
Access Point: DLink DWL-900AP
IK krijg deze week de prijzen door. Ze zijn niet echt goedkoop te noemen, maar je krijgt er wel wat voor terug
De 1+ prijzen (Incl. BTW):
code:
1
2
3
4
| DWL-520 EUR 129 DWL-120 EUR 133 DWL-650 EUR 112 DWL-900AP EUR 219 |
De quantumprijzen krijg ik dus als het goed is woensdag.
Nu zou ik graag weten wie er interesse heeft. Post waar je interesse in hebt, en de hoeveelheden.
edit:
Ok, op verzoek dus 0% marge. Prijzen zijn aangepast
Ok, op verzoek dus 0% marge. Prijzen zijn aangepast
- hardware always changes.. -