She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Die wil ik eigenlijk ook, maar heb nu nog niet echt nodig, dus ik wacht nog ff tot ie nog wat goedkoper isOp maandag 24 juni 2002 13:14 schreef HarrieH het volgende:
Bedankt voor uw bestelling.
U ontvangt meteen een automatische bevestiging per e-mail. Mocht dat niet het geval zijn kunt u een e-mail sturen naar: order@wintelco.nl
Leadtek GF4 TI4200 128Mb My VIVO Video-In/Video-out/DVI
258 euro, leuke prijs voor dit kaartje en op vooraad. Heb er toch maar een besteld, en dit is precies de kaart die ik zocht
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Tsja ik speel hier met een geforce II MX die ik 2 jaar geleden op de beurs heb aangeschaft.. Dat terwijl ik een XP 2000+ heb met 512mb ram, het werd wel eens tijd voor iets nieuwsOp maandag 24 juni 2002 13:15 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk ook, maar heb nu nog niet echt nodig, dus ik wacht nog ff tot ie nog wat goedkoper is
En:
Hallo,
De kaart is op voorraad en wordt vandaag verstuurd!
Gr,
Marc
wintelco
Haal overigens wel 5600 in 3D mark nu, not bad voor zo'n MX
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Zit daar toevallig ook nog een dvi->vga cable bij. Lijkt me wel makkelijk voor een eventueel dualscreen systeem.Op maandag 24 juni 2002 13:13 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Lees mijn bericht hierboven eens
Kost €208,- in de pricewatch.
199,- bij eynstein.nl hoor.Op maandag 24 juni 2002 13:13 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Lees mijn bericht hierboven eens
Kost €208,- in de pricewatch.
of die dongel\cable erbij zit moet je even mailen met eynstein. Hij heeft hem wel los in de verkoop eventueel.
Ohja dat was ik vergetenOp maandag 24 juni 2002 13:51 schreef hjs het volgende:
[..]
199,- bij eynstein.nl hoor.
of die dongel\cable erbij zit moet je even mailen met eynstein. Hij heeft hem wel los in de verkoop eventueel.
Ik was eerder hoor met de pricewatch veranderen
Al gedaanOp maandag 24 juni 2002 14:31 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ohja dat was ik vergetenEn ik zal de pricewatch eens updaten
Verwijderd
Ja dat was idd zo, denk dat jij de nieuwere versie hebt ofzo. Maar laat eens zien hoever die te overclocken isOp maandag 24 juni 2002 15:30 schreef ThaBunny het volgende:
Hij is er hoor! De AOpen Geforce 4 TI 4200 128 MB![]()
![]()
![]()
. Trouwens, bij mij staat op de doos dat ie op 446 mhz draait
Ik d8 dat er bij andere mensen 500 stond
Verwijderd
Neu doe niet aan overclockenOp maandag 24 juni 2002 15:32 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja dat was idd zo, denk dat jij de nieuwere versie hebt ofzo. Maar laat eens zien hoever die te overclocken is
Op maandag 24 juni 2002 15:35 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Neu doe niet aan overclockenAls ie kapot gaat dan heb ik namelijk geen geld voor een nieuwe
Tis mij nog te riskie, en zo is ie ook wel snel genoeg
Verwijderd
En is er ook het juiste bezorgd?
Verwijderd
Ik weet het allemaal wel hoorOp maandag 24 juni 2002 15:39 schreef McFlipp het volgende:
[..]
als je het met stapjes van 5mhz doet kan ie niet kapot gaan hoor
Als ie artifacts geeft op een bepaalde snelheid klok je hem gewoon weer terug naar de hoogste snelheid waarin ie geen artifact's gaf.
Dacht dat de 64mb versie op 500mhz liep en die 128 mb op 333mhz ofzo?Op maandag 24 juni 2002 15:30 schreef ThaBunny het volgende:
Hij is er hoor! De AOpen Geforce 4 TI 4200 128 MB![]()
![]()
![]()
. Trouwens, bij mij staat op de doos dat ie op 446 mhz draait
Ik d8 dat er bij andere mensen 500 stond
Verwijderd
je bedoelt zeker 444 mhz !!!Op maandag 24 juni 2002 16:07 schreef thejoker80 het volgende:
[..]
Dacht dat de 64mb versie op 500mhz liep en die 128 mb op 333mhz ofzo?
Verwijderd
Bij mij staat op de doos dat het geheugen op 500Mhz draait.Ik weet het allemaal wel hoorZo n00b ben ik nou ook weer niet. Alleen er zit toch altijd wel een risk aan. En als ie overclocked is leeft ie ook minder lang
Besides, voor 300 minder 3d mark puntjes heb ik liever dat ie nog een jaar langer leeft
Het is bovendien 4ns geheugen. De standaard snelheid voor 4ns geheugen is 500Mhz. Het risico is dus 0% als je het op 500Mhz zet.
Verwijderd
Edit: heb schuiver nu ff op 500 gezet. Nu 8311 punten, alleen volgens mij is de compare site van madonion down, krijg namelijk een foutmelding
Verwijderd
Dat is niet al teveel, met jouw systeem zou je toch zeker wel op de 10,000 moeten komen, vooral omdat je een 333 mobo hebt, en dus een XP1800+... ik kwam onovergeklokt op 9200 uit, wel opgeklokt naar de 275/530 kom ik op 10,000 uit. Je gebruikt vast de verkeerde drivers?Op maandag 24 juni 2002 18:00 schreef ThaBunny het volgende:
Hmmm net ff 3d mark gerund, 8127 punten. Moet hoger kunnen lijkt me he? Ga nu ff compare doen. Effe kijken wat anderen hebben gehaald
Edit: heb schuiver nu ff op 500 gezet. Nu 8311 punten, alleen volgens mij is de compare site van madonion down, krijg namelijk een foutmelding
Verwijderd
Heb de nieuwste drivers. Alleen is het geen 333 geheugenOp maandag 24 juni 2002 21:15 schreef SALLY het volgende:
[..]
Dat is niet al teveel, met jouw systeem zou je toch zeker wel op de 10,000 moeten komen, vooral omdat je een 333 mobo hebt, en dus een XP1800+... ik kwam onovergeklokt op 9200 uit, wel opgeklokt naar de 275/530 kom ik op 10,000 uit. Je gebruikt vast de verkeerde drivers?
Verwijderd
edit:
lijntjes horen er wel op maar worden dus gebogen van een afstand.
[topic=524898/17/25]Op maandag 24 juni 2002 10:36 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Als je de koeling gaat vervangen moet je dus niet de leadtek nemen want die heeft al zo'n grootkoelblok
De club 3D is heel slecht over te klokken, omdat er geen hynix maar samsung geheugen opzit.
De chaintech weet ik niets van.
En de XFX is zeker goed over te klokken en goede 2d kwaliteit! En die heeft niet eens zulke goede koeling dus dat lijkt mij wel de interressantse dan voor jouw
Na-aper!
Inderdaad, je geheugen tweaken kan een behoorlijke impact hebben. Toen ik mijn geheugen nog niet had getweakt haalde ik een 3dMark2001 score van 8671. Nu heb ik alle memorytimings hoger gezet (dankzij Samsung pc2700 geheugen geen problemenOp maandag 24 juni 2002 22:26 schreef hjs het volgende:
ERg van belang voor een goede 3dmark score is een zo hoog mogelijke FSB en vooral de mem-timings zo aggresief mogelijk. (cas 2 etc. in je bios)
Ik heb mijn kaart toch maar niet overklokt maar toen ik het even probeerde ging mijn score van 9229 naar 10024 door het memory tweaken. De kaart draait dan op 275/545.
Ik heb dat Geforce tweake Utility geinstald... dat scheelde me wel 400 punten extra... maar ik kan niet tippen aan die 9000 punten... nou heb ik ook een PIII 1000@1125... misschien word die kaart daarop afgeknepen.
Mensen die sugesties hebben zijn erg welkom... FPS is live.
Og is 7449 een redelijke score voor een PIII 1Ghz.
Dan moet je er wel even bijzeggen dat dat 3Dmark 2000 is he. Daarin haalt mijn GF 2 mx dat ook wel jaOp maandag 24 juni 2002 13:16 schreef HarrieH het volgende:
[..]
Tsja ik speel hier met een geforce II MX die ik 2 jaar geleden op de beurs heb aangeschaft.. Dat terwijl ik een XP 2000+ heb met 512mb ram, het werd wel eens tijd voor iets nieuws
[..]
Ik weet niet wat je verdere specs zijn, maar het ligt waarschijnlijk aan je cpu. 1GHz is niet meer genoeg tegenwoordig om het maximale uit je GF4 te krijgen. Bovendien is de kans groot dat je 'maar' pc133 geheugen hebt met de 133MHz bus van de PIII. Dan is je score best wel redelijk. Misschien dat verdere tweaking van je geheugen wat uithaalt. Kijk anders op madonion.com wat andere met dezelfde cpu uit hun systeem halen.Op maandag 24 juni 2002 23:33 schreef peternap het volgende:
Ik heb een geforce 4 Ti 4200 merk: Point of View.. maarum ik scoor niet hoger als 7449 met 1024x768x32 en dan is die kaart overgeklokt... hij loopt wel stabiel met dat samsung geheugen... maar ik snap niet dat jullie zulke hoge scores haalt met 3dmark2001 SE.
Ik heb dat Geforce tweake Utility geinstald... dat scheelde me wel 400 punten extra... maar ik kan niet tippen aan die 9000 punten... nou heb ik ook een PIII 1000@1125... misschien word die kaart daarop afgeknepen.
Je processor is zeer zeker de bottleneck. Lees het vorige topic maar eens door, dan zie je dat met jouw processor die score heel netjes is. Iemand met een processor op 1600 MHz of nog hoger zal duidelijk hogere 3Dmark scores halen dan jij!Op maandag 24 juni 2002 23:33 schreef peternap het volgende:
Ik heb een geforce 4 Ti 4200 merk: Point of View.. maarum ik scoor niet hoger als 7449 met 1024x768x32 en dan is die kaart overgeklokt... hij loopt wel stabiel met dat samsung geheugen... maar ik snap niet dat jullie zulke hoge scores haalt met 3dmark2001 SE.
Verwijderd
Op maandag 24 juni 2002 13:16 schreef HarrieH het volgende:
[..]
Tsja ik speel hier met een geforce II MX die ik 2 jaar geleden op de beurs heb aangeschaft.. Dat terwijl ik een XP 2000+ heb met 512mb ram, het werd wel eens tijd voor iets nieuws
[..]
In 3dmark2000 zou ie dan de 8000 of hoger halen, dus het zal wel 2k1 zijn (dan is het zeker een nette score voor een 2 mx)Op maandag 24 juni 2002 23:37 schreef Marger het volgende:
[..]
Dan moet je er wel even bijzeggen dat dat 3Dmark 2000 is he. Daarin haalt mijn GF 2 mx dat ook wel ja
Wat bedoel je?Op maandag 24 juni 2002 23:10 schreef bvwillig het volgende:
[..]
[topic=524898/17/25]
Na-aper!
Het achtste onderwerp van boven van die paginaOp dinsdag 25 juni 2002 07:07 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/524898/17?limit=25
Hmm, het lijkt me toch sterk hoor, 5600 punten in 2k1 met een Geforce 2 MX. Dat zou dan allemaal te danken moeten zijn aan de snellere cpu/mobo eromheen? De videokaart wordt ergens toch de bottleneck zou je denken. Ik zie hierboven mensen die 5600 halen met een ti4200 op hun verouderde cpu's, zou wel een groot contrast zijn als die score al met een 2 mx te halen is.Op dinsdag 25 juni 2002 00:21 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
[..]
In 3dmark2000 zou ie dan de 8000 of hoger halen, dus het zal wel 2k1 zijn (dan is het zeker een nette score voor een 2 mx)
Zal hij vergeten te vermelden in welke resolutie hij de score haalt? Stiekum in 640*480 @ 16 bit ?Op dinsdag 25 juni 2002 11:57 schreef Marger het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt me toch sterk hoor, 5600 punten in 2k1 met een Geforce 2 MX. Dat zou dan allemaal te danken moeten zijn aan de snellere cpu/mobo eromheen? De videokaart wordt ergens toch de bottleneck zou je denken. Ik zie hierboven mensen die 5600 halen met een ti4200 op hun verouderde cpu's, zou wel een groot contrast zijn als die score al met een 2 mx te halen is.
Ik snap alleen niet wrom ik mijn tv-out niet hoger dan 800x600 krijg op een supermooie sony triniton tv. Kan wel de hoger instellen maar springt na apply gewoon terug op 80x600....??
Welke Ti4200 heb je precies? Want niet alle Tv-out's kunnen hoger dan 800x600 aan. (Dus dat het progje wel 1024x768 kan instellen maar de Tv-out dan zegt, ho ho dat kan ik niet aanOp dinsdag 25 juni 2002 12:35 schreef Soesje het volgende:
Ben erg tevreden met mijn 4200 kaartje (9300 3d mark zonder OC op een 1900+)
Ik snap alleen niet wrom ik mijn tv-out niet hoger dan 800x600 krijg op een supermooie sony triniton tv. Kan wel de hoger instellen maar springt na apply gewoon terug op 80x600....??
Club3dOp dinsdag 25 juni 2002 12:37 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Welke Ti4200 heb je precies? Want niet alle Tv-out's kunnen hoger dan 800x600 aan. (Dus dat het progje wel 1024x768 kan instellen maar de Tv-out dan zegt, ho ho dat kan ik niet aan)
dit staat op hun site:
- Single-link external TMDS, max resolution over digital port 1600*1200 60 HZ (VESA standard)
- Integrated TV encoder supporting 1024*768 Resolution
Hmmzz misschien kan je Sony dan toch geen 1024x768 aanOp dinsdag 25 juni 2002 12:44 schreef Soesje het volgende:
[..]
Club3d
dit staat op hun site:
- Single-link external TMDS, max resolution over digital port 1600*1200 60 HZ (VESA standard)
- Integrated TV encoder supporting 1024*768 Resolution
Mijn tv out doet anders wel @ 1024, gewoon @ me tv video combi ding van philips, met 37 cm beeld, paar jaar oud.Op dinsdag 25 juni 2002 12:46 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Hmmzz misschien kan je Sony dan toch geen 1024x768 aanzou ik ook niet raar vinden want ik ken maar heel weinig tv's die dat aan kunnen. (maarja wie ben ik)
Denk toch wel dat de meeste tv's wel gewoon die reso aan moeten kunnen, heb philips breedbeeld beneden ook getest gehad, en was ook gewoon 1024
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
ff wat 3Dmark 2001SE resultaten:
GeforceDDR : 2532
Ti4200 : 5470
Das toch een aardig verschil dacht ik zo
Wat er alleen wel bij gezegd moet worden is dat de WinXP image wel erg brak is, IE en Outlook lopen met enige regelmaat vast en af en toe reageert windows wat langzaam, morgen ga ik hem opnieuw installeren en dan weer ff testen
Ga nu maar snel overclockenOp dinsdag 25 juni 2002 15:31 schreef HarrieH het volgende:
Eerste score 8200 zonder overclock, dat zit wel goed de leadtek Ti-4200 128mb
Heb een probleem, NVmax wil niet starten
Darn, net ook ff me FSB op 150 gepleurd, die 10K moet echt easy zijn hoop ik
Dan doe je het toch gewoon met coolbits?Op dinsdag 25 juni 2002 15:39 schreef HarrieH het volgende:
300W voeding van A-Open
Heb een probleem, NVmax wil niet startenHij zegt dat de card niet is supported
DAt is dus niet zo'n goede voeding ben ik bang van.Op dinsdag 25 juni 2002 15:39 schreef HarrieH het volgende:
300W voeding van A-Open
Heb een probleem, NVmax wil niet startenHij zegt dat de card niet is supported
en NVMax moet je niet bij Guru vandaan halen maar bij www.nvmax.com die werkt wel.
Anders betel ik toch gewoon een Enermax
27.70 zijn wel lekker snel. Kijk maar op Guru3D, daar zijn ze te downloaden.Op dinsdag 25 juni 2002 15:46 schreef HarrieH het volgende:
Mja heb ffies alle drivers eraf liggen, even kijken wat de beste detonator versie is en die ffies installen
Voor die enermax: hier
Core: 280 MHZ
Memory: 540 MHZ
Lijkt me leuk om te beginnen
Nu een CTW 420 watt.
Gewoon rustig aan beginnen
ik heb al mijn fans op 7v staan, ook die van me voeding, bad idea
Wordt ie erg warm? Kan je de heatsink met je vinger aanraken?Op dinsdag 25 juni 2002 16:18 schreef HarrieH het volgende:
Wat een kachel die Gf4
ik heb al mijn fans op 7v staan, ook die van me voeding, bad idea
En bovendien a.s. zaterdag een LAN-Party...dus dan moet ik natuurlijk wel het beest van de Party hebben...hehe
Morgen komt ie als het goed is binnen. Review komt er dan z.s.m. aan
Mja ik heb een océd systeem,, 2 7200 touren schijfjes, Athlon xp.. Om dat al je fans op 7v te zetten..Op dinsdag 25 juni 2002 16:27 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Wordt ie erg warm? Kan je de heatsink met je vinger aanraken?
Heatsink word niet overdreven warm
Ze hebben hem daar nog steeds niet...zal ik de order annuleren of wachten tot ie komt...
hmm...
Life is what you others make it.
Als ik jou was zou ik hem ZEKER annuleren. Ikzelf heb zeer slechte ervaringen met deze WebWinkel. Weet neit welke je had besteld. Maar als hij ergens anders goedkoper is en ze kunnen hem direct uit voorraad leveren zou ik maar wat druk op de ketel zetten bij IMperfect systems.Op dinsdag 25 juni 2002 17:16 schreef falling_down het volgende:
pff.....ik wacht nu al meer dan 2 weken op mn GF....is overal nu al flink in prijs gedaald, behalve bij....perfect systems!
Ze hebben hem daar nog steeds niet...zal ik de order annuleren of wachten tot ie komt...
hmm...
Volgend mij is annuleren moeilijk bij die zaak.
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Sorry, wat had je besteld en waar??Op dinsdag 25 juni 2002 17:59 schreef HarrieH het volgende:
Ik, gister besteld vandaag in huis... Zoals het hoort...
Ben erg benieuwd...heb nu nog niks ge-OCeed aan mijn peecee. Eens kijken wat ik er straks uit kan knijpen met die Ti4200 en verschillende geheugentweaks
Leadtek Ti-4200 128MB vivoOp dinsdag 25 juni 2002 18:00 schreef XeNoBiTe het volgende:
[..]
Sorry, wat had je besteld en waar??
wilteco.nl
258 euro
Verwijderd
En wat zijn nou je resultaten?Op dinsdag 25 juni 2002 18:57 schreef HarrieH het volgende:
[..]
Leadtek Ti-4200 128MB vivo
wilteco.nl
258 euro
Ben nu de laatste versie aan het dl-en (29.80).
Kijken wat die doet.
Nu haal ik 10290 3Dmark 2001 punten op de snelste settings van het Geforce tweak-utilitietje van Guru 3D. (met de 29.60 Beta drivers)
Zet ik daarentegen de quality op max, dan haal ik maar 2750 punten, maar dan is het ook wel echt supervet beeld.
Ik denk persoonlijk dat de beste settings ergens in het midden liggen, weet iemand ook misschien waar? (FSAA hoeveel, Quincunx aan/uit, etc. etc.)
oja Aopen op 275//550 en FSB van 140MHZ op m'n XP1800+ (mem op cas2)
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
wilteco.nl doet het niet, moet dat niet wintelco.nl zijn?Op dinsdag 25 juni 2002 18:57 schreef HarrieH het volgende:
[..]
Leadtek Ti-4200 128MB vivo
wilteco.nl
258 euro
Ben erg benieuwd wat mijn scores zijn...
Oh wacht dan ga ik nu eerst ook nog ff dit systeem testen....uhm...
wintelco.nl
258 euro
Ik heb ook maar snel zo'n ding besteld sinds ze er maar 6 over hadden om half 6....
Verwijderd
Hij doettut goed maar heb alleen iets vreemd met MSI Information en MSI Clock in de beeldchermeigenschappen, als ik op een van deze tabbladen klik wordt het venster gewoon gesloten. Iemand een suggestie?
Ennuh...op me PIII 900Mhz met 256MB intern op een ALDI PC (brakke sjit) krijg ik 6000 3Dmarks....bes redelijk dus...
plz help me met die vreemde "bug" hierboven!!!
Verwijderd
Niemand die het weet? (quote op mezelf)Op maandag 24 juni 2002 23:04 schreef dajando het volgende:
Wanneer ik SOF II speel zie ik op muren met lijntjes een of andere vervorming...de kleine zwarte lijntjes zien er gebogen uit en het is niet echt fijn om naar te kijken. Iemand enig idee hoe dat komt? Kheb gewoon de nieuwe detonator driver.
edit:
lijntjes horen er wel op maar worden dus gebogen van een afstand.
Hier ff een screenshot...

Je ziet dus van die vage lijntjes die steeds meebewegen als je daar loopt.
Verwijderd
Hmmm....lijkt wel op wat je op tv soms ook wel ziet...als iemand een fout pak aanheeft. Dan kan de TV (of camera) het detail niet aan....maar dat zal niet opgaan voor zoiets als dit....
Verwijderd
Dat noemen we nu Moiree!
Dat krijg je als de lijntjes die de monitor moet weergeven (textures met lijntjespatroon) bijna gelijk lopen met de schermpixels.
probeer eens in een andere resolutie te draaien, of de details van de textures omlaag/omhoog te schroeven.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Verwijderd
Jaaahaaa!Op dinsdag 25 juni 2002 23:15 schreef XeNoBiTe het volgende:
maar is het niet gek dat wij dat dan nu ook zien??...terwijl dit een screenshot is??...iedereen met ander resoluties....en een screenshot is niet letterlijk van je scherm natuurlijk..
Verwijderd
Hmm hoger dan 85 Hz zal niet gaan..moet toch zeker wel genoeg zijnOp dinsdag 25 juni 2002 23:04 schreef Cow_tipping het volgende:
[..]
Dat noemen we nu Moiree!
Dat krijg je als de lijntjes die de monitor moet weergeven (textures met lijntjespatroon) bijna gelijk lopen met de schermpixels.
probeer eens in een andere resolutie te draaien, of de details van de textures omlaag/omhoog te schroeven.
Heeft niks met de refreshrate van de monitor te maken!Op dinsdag 25 juni 2002 23:36 schreef dajando het volgende:
[..]
Hmm hoger dan 85 Hz zal niet gaan..moet toch zeker wel genoeg zijnmet de radeon had ik er geen last van in sof2...
Maar met de resolutie. Even er verduidelijking: het is geen probleem wat je computer heeft, maar een verschijnsel wat interferentie heet.
http://www.cs.fh-aargau.ch/~ia99brun/Moiree.html
http://wanda.fh-aargau.ch/i/ia01stau/Moiree.html
Hier is het verschijnsel een beetje uitgelegd.
Probeer dus de resolutie van je scherm eens aan te passen misschien helpt dit. dus naar 800x600 of anders 1024x768 of hoger als je scherm dit ondersteund.
Het kan inderdaad ook softwarematig optreden en dus kan anti-aliasing de uitkomst bieden (aan of uit alle2 een keer proberen dus).
En als ik op een 2 meter breed scherm dit zelfde plaatje nu zou bekijken, dan zou er niets veranderen, omdat de plaatjes niet geresized worden in Internet explorer.
Als iedereen dit zou zien bij SoF dan ligt het aan het spel gewoon, dus als je misschien kan zeggen in welke level het is kan iemand dat ook checken. (kep zelf geen SoF).
is een heel verschil met mn oude gf2mx400.
9000 nogwat 3dmarks2001se standaard.
ik kan elk spel weer lekker spelen. (geen haperingen bij 800x600 in wolfenstein)
Hetis een 250/500 128 mb trouwens, ik d8 gelezen te hebben dat de 128 op 444 draait.
Met dank aan eynstein de me een 128 hebben gegeven in plaats van een 64.
Haal je die info van de doos of zegt bv. powerstrip dat?Op woensdag 26 juni 2002 07:52 schreef kleefding het volgende:
Hetis een 250/500 128 mb trouwens, ik d8 gelezen te hebben dat de 128 op 444 draait.
Met dank aan eynstein de me een 128 hebben gegeven in plaats van een 64.
Ik vermoed dat je alleen op de doos van de aopen hebt gekeken en ik moet je teleurstellen, standaard loopt die op 446 mhz. (kan eynstein ook niks aandoen, is de schuld van aopen)
En hij heeft een Club3D, wel heel apart als ie daar een Aopen doos bij zou krijgenOp woensdag 26 juni 2002 08:29 schreef hjs het volgende:
[..]
Haal je die info van de doos of zegt bv. powerstrip dat?
Ik vermoed dat je alleen op de doos van de aopen hebt gekeken en ik moet je teleurstellen, standaard loopt die op 446 mhz. (kan eynstein ook niks aandoen, is de schuld van aopen)
Ach ja, ik dacht ff slim te zijn....het had gekund, toch?!
Verwijderd
Iemand een suggestie? Ik wil wel eens zien waar die kaart op loopt. Ook 3D Turbo Experience van MSI (zo'n HTML pagina met snelheid en toestanden) sluit meteen af zodra hij de gegevens wil pakken.Op dinsdag 25 juni 2002 20:28 schreef fdork het volgende:
Hij doettut goed maar heb alleen iets vreemd met MSI Information en MSI Clock in de beeldchermeigenschappen, als ik op een van deze tabbladen klik wordt het venster gewoon gesloten. Iemand een suggestie?
Ik heb een PIII 900 Mhz (staat ook in me sig, maja). En ik heb een AGP 2x slot,terwijl het een AGP 4x kaart is. Maar hij ondersteund ook gewoon AGP2x (n00b
Ik heb eerst de MSI driver geïnstalleerd en daarna de detonator drivers eroverheen. Maar die fout had ik ook al toen ik de kaart nét geïnstalleerd had.
PLZ HELP!!!
Haal eerst eens die msi drivers eraf en gooi er dan de nieuwste detonator drivers overheen.Op woensdag 26 juni 2002 10:33 schreef fdork het volgende:
[..]
Iemand een suggestie? Ik wil wel eens zien waar die kaart op loopt. Ook 3D Turbo Experience van MSI (zo'n HTML pagina met snelheid en toestanden) sluit meteen af zodra hij de gegevens wil pakken.
Ik heb een PIII 900 Mhz (staat ook in me sig, maja). En ik heb een AGP 2x slot,terwijl het een AGP 4x kaart is. Maar hij ondersteund ook gewoon AGP2x (n00b)
Ik heb eerst de MSI driver geïnstalleerd en daarna de detonator drivers eroverheen. Maar die fout had ik ook al toen ik de kaart nét geïnstalleerd had.
PLZ HELP!!!
Verwijderd
Wat? Wat zijn WHQL drivers??? (n00bOp woensdag 26 juni 2002 10:47 schreef XeNoBiTe het volgende:
Misschien die nieuwe WHQL divers. Wie weet lossen die het e.e.a. op??
En ik denk dat ik maar eens een format c: moet gaan doen....wordt het trouwens wel eens tijd voor....*D
WHQL drivers zijn drivers die door Microsoft getest zijn, en goed zijn bevondenOp woensdag 26 juni 2002 10:49 schreef fdork het volgende:
[..]
Wat? Wat zijn WHQL drivers??? (n00b)
En ik denk dat ik maar eens een format c: moet gaan doen....wordt het trouwens wel eens tijd voor....*D
29.80 WHQL
Nieuwe 3D mark score na wat tweaken: 9345
Dit is dus van 8200 gister naar 7600 gister (mijn xp wil niet stabiel) naar 9345 nu..
AGP chipset up-to-date en clocksnelheden mem en core respectievelijk op: 271 mhz / 530 mhz
Ben benieuwed of er nog veel rek zit in me Leadtek Ti4200 - 128MB
Anyhow, nieuwe score: 9716
Nog eventjes en ik ga door de 10K woohoo
Epox 8k7a+Op woensdag 26 juni 2002 12:13 schreef XeNoBiTe het volgende:
wat voor een systeem heb jij voor de rest dan??
XP 1400mhz @ 1533 mhz
145mhz FSB (Mem voltage +0.4V CPU +0.2V) << brak mem..
2x IBM 7200 UDMA-100 in Raid-0
Leadtek Ti-4200
Geen slechte score dacht ik zo voor mijn systeempje!
Damn....wordt steeds meer benieuwd naar mijn resultaten..
Had gister voor de gein nog even 3D mark gedaan...
Kwam op 3387 met die GF2MX overclocked naar 200/220.
Hoop dat het verdriedubbeld straks...hehe
En hoop echt dat de TV-out goed is....want telkens al die DivX op SVCD branden kost zoveel cd's en tijd...dat schiet gewoon niet op
Het schijnt wel goed te zijn dus
Wat leuk ik heb ook een XP1600+ @ 1800+Op woensdag 26 juni 2002 12:19 schreef HarrieH het volgende:
[..]
Epox 8k7a+
XP 1400mhz @ 1533 mhz
145mhz FSB (Mem voltage +0.4V CPU +0.2V) << brak mem..
2x IBM 7200 UDMA-100 in Raid-0
Leadtek Ti-4200
Geen slechte score dacht ik zo voor mijn systeempje!
Alleen mijn geheugen loopt lekker sneller, 147mhz namelijk
Ennuh schiet eens op als jij bij de 300/580-600+mhz bent en doet het nog steeds helemaal stabiel (zoals de visiontek zonder memkoeling! en 4.0ns geheugen!) dan ga ik hem ook bestellen denk ik
die 600 mhz ga ik dus echt niet halen zonder voltmod.. Of mijn voeding is op zijn max nu (de 5v lijn zakt naar 4.75v) of de kaart zit nu op zijn max: 275mhz / 544 mhzOp woensdag 26 juni 2002 12:31 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Wat leuk ik heb ook een XP1600+ @ 1800+
Alleen mijn geheugen loopt lekker sneller, 147mhz namelijk(wel cas 2-2-2 he
)
Ennuh schiet eens op als jij bij de 300/580-600+mhz bent en doet het nog steeds helemaal stabiel (zoals de visiontek zonder memkoeling! en 4.0ns geheugen!) dan ga ik hem ook bestellen denk ik(alleen funcomputer heeft hem nog niet
)
Ik ga igg zo 2 80MM gaten in de zijkant van mijn kast boren zodat er wat coole lucht naar de GPU kan, zou wel moeten schelen (hoop ik)
10K punten in 3Dmark, ik ben igg tevreden..
Dit topic is gesloten.
![]()