Het Grote Grand Prix 4 topic deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 2.822 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Op zondag 16 juni 2002 14:01 schreef Aristos het volgende:
Ik ben nu GP4 aan het proberen... Maar als ik mijn stuurtje (Thrustmaster FF) dan staat er "Steer left and press fire" nu stuur ik dan dus naar links, maar ik kan geen knop vinden die "fire" zou zijn... En dus kom ik hier ook niet mee verder... oplossingen?
:D LOL
..dit meen je toch niet echt he....toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet te geloven maar het is waar: ik ben (wat GP4 betreft...) helemaal bekeerd tot de out of cockpit view! Het gevoel van snelheid is ONGELOOFLIJK! Echt waar! Het lijkt alsof je tig keer zo hard gaat als dat je in de cockpitview rijdt! En in mijn geval is het ook nog beter voor de cpu occupancy (of zo). Eeen beetje maar, maar toch.

En tja, m'n rondetijden schieten echt met volle seconden omhoog doordat je een veel beter zicht hebt op de baan: je ziet de curbs van de komende bochten heel duidelijk en ik kan nu de meeste bochten minstens 1 versnelling hoger nemen!

Je zult wel zeggen: dat cheaten, of da's arcade, geen sim. En dan zeg ik: HELEMAAL GELIJK! Maar het is wel ongelooflijke DIKKE PRET!

Sinds RC2000 heb ik niet meer zo'n gevoel gehad van 'shit, ik ga te snel!' Screw the sim or not sim discussie!

Je ziet ook de helm lekker heen weer schokken en zo. En je hebt ook beter zicht op de tegenstanders. Ik haal nu bij elke Quick race start zonder problemen iedereen in. Het is echt stukken leuker. Totaal niet realistisch maar perfecte lol.

I love GP4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Op zondag 16 juni 2002 17:07 schreef hellogoodbye het volgende:
En tja, m'n rondetijden schieten echt met volle seconden omhoog doordat je een veel beter zicht hebt op de baan: je ziet de curbs van de komende bochten heel duidelijk en ik kan nu de meeste bochten minstens 1 versnelling hoger nemen!
Ik vind het soms ook wat makkelijker rijden ja, maar als je rondetijden seconden OMHOOG schieten doe je toch iets verkeerd hoor :7

Wat ik wel heb als ik gewoon normaal race met cockpit view dan is mijn beeld beter op 1280*1024 dan op 1024*768 :?
Meer frames p/s en geen stotteringen meer

Ik heb een P4 1.7 Ghz en een gf2 mx400 64 mb (niets overgeklokt)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vind als je gewoon in de cockpit rijd (doe ik altijd) het schaduw van de bomen heel erg mooi en dat geeft ook een erg snel gevoel.

Om monza is het echt zo mooi :9 en op hockenheim natuurlijk ook.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 17:14 schreef The_FrankO het volgende:
Ik vind als je gewoon in de cockpit rijd (doe ik altijd) het schaduw van de bomen heel erg mooi en dat geeft ook een erg snel gevoel.

Om monza is het echt zo mooi :9 en op hockenheim natuurlijk ook.
Ik vind het stuur zo ongelooflijk lelijk... doe mij maar lekker een chase-cam, ziet er mooi uit ( wagen met AA en low reflectie :9 ).

Helaas ben ik niet zo tevreden over de rest van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor pc's hebben jullie :? Ik heb een PIII 450 en GF2 mx, en GP4 gaat echt voor geen meter. Een paar frames per seconde of zo. :( F1 2002 gaat echter wel redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 17:36 schreef Alannie het volgende:
Wat voor pc's hebben jullie :? Ik heb een PIII 450 en GF2 mx, en GP4 gaat echt voor geen meter. Een paar frames per seconde of zo. :( F1 2002 gaat echter wel redelijk goed.
Zie mijn sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 17:12 schreef ErHa het volgende:

[..]

Ik vind het soms ook wat makkelijker rijden ja, maar als je rondetijden seconden OMHOOG schieten doe je toch iets verkeerd hoor :7
Klopt. Wat ik al zei: ik zie nu de curbs bij de ingang van de bocht beter. Ik heb nu pas door dat ik altijd de bochten VEEEEEEL te laat instuurde. En dat simpele feit scheelt inderdaad echt secondes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Op zondag 16 juni 2002 17:36 schreef Alannie het volgende:
download jij ens snel de 29.42 detonator drivers @ www.nvidia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 18:22 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Klopt. Wat ik al zei: ik zie nu de curbs bij de ingang van de bocht beter. Ik heb nu pas door dat ik altijd de bochten VEEEEEEL te laat instuurde. En dat simpele feit scheelt inderdaad echt secondes!
Wat hij bedoelt dat is dat je juist langzamer bent gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Erm.. wordt het niet eens tijd dat de mensen hiero es wat ronde tijden neer planten.

ik begin.

oostenrijk: 1.10.9xx

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:08
Op zondag 16 juni 2002 14:19 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Gewoon op een knop op je stuur drukken ;)
Allemaal al een keer ingedrukt... Lukt dus echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 18:24 schreef Schuey het volgende:

[..]

download jij ens snel de 29.42 detonator drivers @ www.nvidia.com
Nou die zorgen alleen maar voor performanceverlies bij een GF2mx hoor... Beter gebruikt hij gewoon de 23.11 drivers ; die zijn iig het snelste voor die kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Op zondag 16 juni 2002 18:26 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Wat hij dus bedoeld is dat jij suggereert dat je juist slomet bent geworden omdat je tijden omhoog zijn gegaan. Maar jij bent juist sneller gegaan, en dan gaan je tijden naar beneden :7

btw: canada 1:16.015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op zondag 16 juni 2002 14:11 schreef Schumi4ever het volgende:
Ik ga hem niet bij de dixons kopen, daar hebbie altijd gedonder :( Ik wacht gewoon lekker tot hij bij de media markt is, tis dara goedkoop, en je hebt daar kwaliteit *D
ach ja, cd's zijn allemaal gelijk hoor... Voor geval je het nog niet wist. Op dit soort gastjes :r ik gewoon...

Maar goed, daar is ooit al zo'n felle discussie over geweest, dus nu on-topic:

Dinsdag is ie eindelijk binnen, en kan ik hem kopen en lekker spelen woensdag als ik vrij ben.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Op zondag 16 juni 2002 19:07 schreef freddyathlon het volgende:

[..]

ach ja, cd's zijn allemaal gelijk hoor... Voor geval je het nog niet wist. Op dit soort gastjes :r ik gewoon...

Maar goed, daar is ooit al zo'n felle discussie over geweest, dus nu on-topic:

Dinsdag is ie eindelijk binnen, en kan ik hem kopen en lekker spelen woensdag als ik vrij ben.
De CDs zijn wel gelijk, maar de service niet. Bij Dixons hebbik altijd 9 van de 10 x gedonder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op zondag 16 juni 2002 19:10 schreef Schumi4ever het volgende:

[..]

De CDs zijn wel gelijk, maar de service niet. Bij Dixons hebbik altijd 9 van de 10 x gedonder :(
Dan zal het ook wel 9 van de 10 keer aan jezelf liggen...
Want een verkoper daar verkoopt jou die cd, je rekent af, en wat er daarna gebeurt, begint bij jezelf...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Waar zijn de handen bij het stuur :? Dat hebbie tenminste in F1 2002 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Op zondag 16 juni 2002 19:26 schreef freddyathlon het volgende:

[..]

Dan zal het ook wel 9 van de 10 keer aan jezelf liggen...
Want een verkoper daar verkoopt jou die cd, je rekent af, en wat er daarna gebeurt, begint bij jezelf...
Lag het maar zo simpel |:(

Verder ga ik er niet op in, want dat heeft blijkbaar geen nut, en ik mag tog zeker wel zelf beslissen waar ik mijn spellen koop :? Als ik ze liever in winkel x dan in winkel y koop, dan maakt dat verder tog niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op zondag 16 juni 2002 19:31 schreef Schumi4ever het volgende:

[..]

Lag het maar zo simpel |:(

Verder ga ik er niet op in, want dat heeft blijkbaar geen nut, en ik mag tog zeker wel zelf beslissen waar ik mijn spellen koop :? Als ik ze liever in winkel x dan in winkel y koop, dan maakt dat verder tog niks uit?
Inderdaad... je hebt gelijk. In die keuze ben je vrij, en daar belemmer ik niemand in hoor...

Alvast veel plezier met gp4 als je hem hebt vrijdag !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Op zondag 16 juni 2002 19:39 schreef freddyathlon het volgende:Alvast veel plezier met gp4 als je hem hebt vrijdag !!
Die 3 dagen kan ik heus wel wachten hoor, das voor mij geen beslissende factor :)

Ik zit nu tog in een proefwerkweek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He gasten, misschien een useful tip. Ik zat zo te schelden gisteren dat GP4 zo brak draaide, dat ik het gewoon niet meer leuk vond. Ik was al van plan om dit weekend mn pc te formaterren en dat heb ik dus gedaan. Heb GP4 opnieuw geinstalleerd op een kaal Windows2000 systeem. Ik laat GP4 mijn pc calibreren en opeens krijg ik 30 FPS als advies met bijna alle opties op full (1024x768)!!! Het spel draait nu sneller en ziet er veel scherper uit als voorheen (ik had last van een rare bug waarbij je de reclame op de autos heel onscherp zijn, denk door zo'n tweak proggie).

Mijn specs

Athlon 1200 Mhz, 512 Sdram, Geforce 2 GTS 32 MB, WIN2k
Nvidia 29.42 drivers (officieel)
Laatste creative 5.1 drivers
Replay gezet op een halve minuut.

Ik ben tevreden !! Ik ga hem nu verder finetunen m.b.v. diverse GP4 forums.

Veel suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 18:26 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Op zondag 16 juni 2002 18:42 schreef Schumi4ever het volgende:

[..]

Wat hij dus bedoeld is dat jij suggereert dat je juist slomet bent geworden omdat je tijden omhoog zijn gegaan. Maar jij bent juist sneller gegaan, en dan gaan je tijden naar beneden :7

btw: canada 1:16.015
Dit was deel 1 uit de cursus: Hoe maak ik mijzelf op eenvoudige wijze belachelijk... :o :+

ff toch nog maar voor alle zeker- en duidelijkheid: mijn tijden zijn dus SNELLER geworden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Op zondag 16 juni 2002 20:36 schreef hellogoodbye het volgende:
Dit was deel 1 uit de cursus: Hoe maak ik mijzelf op eenvoudige wijze belachelijk... :o :+
Hopelijk hebben jullie er iets van geleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 20:39 schreef Schumi4ever het volgende:

[..]

Hopelijk hebben jullie er iets van geleerd :+
Wie nog meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op zondag 16 juni 2002 14:01 schreef Phusebox het volgende:
ja dit MOET gewoon een beta zijn, kan niet anders
kan niet wachten op de final

geruchten dat GP4 op Gamecube komt worden steeds sterker, ook een PS2 versie lijkt er aan te komen
Dan ga ik zeker van mijn vakantiegeld een Gamecube halen met GP4 (met stuurtje ofcourse :P) btw, hij kwam toch ook uit voor de x-box? :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb gp4 en f1 2002 maar ik vind 2002 toch leuker de gameplay en de grafix zijn zelfs ook nog beter niet moelijk kieze dus :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wie heeft GP4 in zijn bezit hier eik :?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:13
Op zondag 16 juni 2002 21:01 schreef Bolk het volgende:
ikke :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook GP4 en F1 2002 en ik vind F1 2002 duidelijk stukken beter...speelt beter weg en ziet er veel strakker uit plus fatsoenlijk geluid. GP4 heeft echt ral geluid, doet me denken aan de race spelletjes die ik vroeger op de 486 speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik :) ik heb ook al een paar shotje gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Op zondag 16 juni 2002 20:56 schreef ND het volgende:

[..]

Dan ga ik zeker van mijn vakantiegeld een Gamecube halen met GP4 (met stuurtje ofcourse :P) btw, hij kwam toch ook uit voor de x-box? :7
gp4 komt ook op xbox ja, maar ik heb daar dingen van gezien, nou dat was nog niet echt geweldig... en bovendien is de xbox versie uitgesteld tot oktober als ik t goed heb

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik dacht ergens augustus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik ook, heb ook F1 2002, maar ik moet zeggen, in tegenstelling tot sommigen hierboven dat ik GP4 beter te spelen vind dan f1 2002. Is misschien wel een kwestie van wat je gewend bent. Heb altijd GP2 en GP3 gespeeld, en laatst voor het eerst F1 2002, ik heb geen rondje kunnen rijden zonder van de baan te chicken.

Eerste ervaring met GP4: als 8e (1.23.896) gekwalificeerd met de Arrows van Verstappen (op ace-niveau) op monza met een setup waar ik 5 minuten aan heb zitten sleutelen (tis blijkbaar een kwestie van wat je gewend bent).

Wat me idd wel een beetje tegenvalt zijn de -nog steeds- gare geluiden van de GPx games, maar die zijn gelukkig simpel aan te passen, de bewegende pitcrew is :9. Grafisch vind ik dat GP4 en f1 2002 elkaar niet veel ontlopen. GP4 loopt zeer soepeltjes op 1024x768 met alle detail aan. F1 2002 moet ik op 800x600 spelen anders speelt het niet fijn.

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zondag 16 juni 2002 19:31 schreef StephanL het volgende:
Waar zijn de handen bij het stuur :? Dat hebbie tenminste in F1 2002 :9
Daar hebben ze een goede reden voor. Ze willen niet van die lelijke handjes zoals bij F1 2002 en ze willen dat de info op je display zichtbaar blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

woei.. Net een 1.15.510 gereden op Canada... :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Op maandag 17 juni 2002 01:38 schreef Ingmar het volgende:

[..]
Eerste ervaring met GP4: als 8e (1.23.896) gekwalificeerd met de Arrows van Verstappen (op ace-niveau) op monza met een setup waar ik 5 minuten aan heb zitten sleutelen (tis blijkbaar een kwestie van wat je gewend bent).
Dit vind ik niet realistisch eerlijk gezegd. Op Ace niveau nog wel...ben jij nou zo goed of is GP4 nou zo 'slecht'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 09:37 schreef Sheik het volgende:

[..]

Dit vind ik niet realistisch eerlijk gezegd. Op Ace niveau nog wel...ben jij nou zo goed of is GP4 nou zo 'slecht'?
Dit is niet zo moeilijk omdat de persoon gewoon veel GP games heeft gespeeld, de feeling is sinds GP2 nog steeds hetzelfde (wat wel fijn is).

Mij lukt dit ook ongeveer (toetsenbord) , in F1 2002 is het met toetsenbord niet te doen, maar met het stuurtje haal ik ongeveer het zelfde resultaat als in GP3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ff een vraagje hoe kan je de controls voor bijvoorbeeld change camera view ofzo aanpassen? Want op dit moment staat daar niets en kan ik dus niet van camera wisselen en ik wil ook wel eens ff kijken hoe de kwaliteit van de auto's eruit ziet als je van buiten kijkt :) en ik wil die T-cam ofzo ook wel eens proberen :)
Want als ik dus naar "keyboard setup" ofzo ga, dan kan ik de toetsen niet veranderen? dus ook geen toets aan "change camera" binden! Iemand die de oplossing weet?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
gebruik pijltje naar rechts voor tcam view /cockpit view

insert / home/ pgup /pgdown /delete zijn de knoppen voor externe views

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wel klote trouwens dat Gp4 je setup niet automatsch bewaard. Als ik bv. een andere manneke kies en ga daarna weer terug staat er weer de standaard setup :( (lullig als je vergeten bent te saven)...

Straks maar es wat rondjes op de Europa afleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ik heb ff in de f1graphics.cfg bij "[MAIN VIEW] Draw track (0 => off, 1 => basic, 2 => with detail maps)" ipv een 1 een 2 gezet en nu ziet het wegdek er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/gp41.jpg

Alleen ik kan me niet zo goed herrineren of dit nu mooier is dan hoe het er standaard uitziet. Zoja dan raad ik het jullie allemaal aan als je het wegdek niet mooi vindt met de standaard instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Op maandag 17 juni 2002 11:21 schreef McFlipp het volgende:
Ik heb ff in de f1graphics.cfg bij "[MAIN VIEW] Draw track (0 => off, 1 => basic, 2 => with detail maps)" ipv een 1 een 2 gezet en nu ziet het wegdek er zo uit:

[afbeelding]

Alleen ik kan me niet zo goed herrineren of dit nu mooier is dan hoe het er standaard uitziet. Zoja dan raad ik het jullie allemaal aan als je het wegdek niet mooi vindt met de standaard instellingen.
Boek je er enige winst in kwa fps? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op maandag 17 juni 2002 11:25 schreef Schumi4ever het volgende:

[..]

Boek je er enige winst in kwa fps? :Y)
Nee :+ Het wordt mooier dus zou eigenlijk minder fps moeten hebben, maar had nog een aantal andere dingen verandert en ben er in totaal in fps op vooruit gegaan en zie niet echt veel kwaliteit verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Op maandag 17 juni 2002 11:26 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Nee :+ Het wordt mooier dus zou eigenlijk minder fps moeten hebben,
Hoeft niet. Enviroment mapping vind ik mooier als die op static staat ipv dynamic, terwijl dynamic meer fps kost :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Net ff een paar uur met F1 2002 gereden, das ook een mooi spel idd
het weggedrag vind ik een beetje vreemd en je kunt teveel driftend door de bochten, das niet het snelst weet ik ook wel, maar dat het kan vind ik vreemd
en al een beetje insturen tijdens het remmen is er helemaal niet bij in f1 2002

nog een klein nadeeltje als je op auto's afrijdt in f1 2002 dan zien auto's op ongeveer 100 a 200 meter er heel lelijk uit, veel te veel detail op elkaar gepriecheld ofzo

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Laatst online: 26-11-2021
Op maandag 17 juni 2002 09:37 schreef Sheik het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat als ik een 1 cent kreeg voor elke minuut dat ik gp2/gp3 gespeeld heb ik waarschijnlijk wel miljonair zou zijn ;) (had je trouwens bij gp2 een tooltje voor die alle tijd die je gespeeld hebt optelde :P).

Realistisch? misschien niet, het is ook wachten op patches en mods die de verscillen wat groter maken (ik heb het nu op de 2001 levels staan). Maar wat betreft is er geen een F1-sim die het echt realistisch weergeeft allemaal. Zeker als je de veranderingen binnen een seizoen in aanmerking neemt... Arrows was in het begin van 2001 aanmerkelijk beter dan aan het eind, maar dat is er volgens mij niet in verwerkt.

edit:

laatste zin toegevoegd

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
een vraagje.. ik sta in de pit, ze fixxen wat, dan wordt er gezegt first gear please :? de auto staat in first gear maar ze laten me niet wegrijden :?

iemand enige idee wat ik moet doen?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 17:03 schreef Batman2k het volgende:
een vraagje.. ik sta in de pit, ze fixxen wat, dan wordt er gezegt first gear please :? de auto staat in first gear maar ze laten me niet wegrijden :?

iemand enige idee wat ik moet doen?

tnx
Ik begreep dat sommige mensen hadden dat als ze de eerste ronde naar binnen gaan dat ze er neit meer uitkomen. Mischien heb jij dat ook.

Ik had trouwens nog wat ondekt.

Bij gp3-2000 ging ik altijd gewoon zo naar binnen zonder eerst op enter te drukken zodat ik sneller in de pits kon rijden. Dus ik denk doe ik dit ook bij gp4. Staan die ventjes niet klaar :o komen ze heel langzaam aan lopen |:( maar wel grappig dat dat nu ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:14
ik heb iets vaags op audiogebied.
af en toe hoor je een boordradio. in de pits bijvoorbeeld. Of als er een pitstop gepland staat dan hoor je bijvoorbeeld:"pits, at the end of this lap". maar wat ik nou heb is dat ik soms heel iets vaags hoor ipv die stem. het is dan net of het versneld is. een heel vreemd hoog geluid is dat.
ik weet niet of dat aan mij ligt. misschien hoort het zo, maar ik vind het vervelend. als ik dan bijvoorbeeld wil wegrijden uit m'n pitbox dan hoor ik een hoog versneld geluidje van een half seconde ipv "all clear". iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 17:32 schreef mrVB het volgende:
ik heb iets vaags op audiogebied.
af en toe hoor je een boordradio. in de pits bijvoorbeeld. Of als er een pitstop gepland staat dan hoor je bijvoorbeeld:"pits, at the end of this lap". maar wat ik nou heb is dat ik soms heel iets vaags hoor ipv die stem. het is dan net of het versneld is. een heel vreemd hoog geluid is dat.
ik weet niet of dat aan mij ligt. misschien hoort het zo, maar ik vind het vervelend. als ik dan bijvoorbeeld wil wegrijden uit m'n pitbox dan hoor ik een hoog versneld geluidje van een half seconde ipv "all clear". iemand enig idee hoe dit komt?
Laat me raden jij draait windows xp en je hebt een terratec dmxfire 1024? (klote kaart atlijd problemen mee gehad)

Probeer andere drivers. Of zoek hier even want er zijn al aardig wat topic over geweest. Je moest een driver van een andere kaart installeren. Kweet niet welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:14
Op maandag 17 juni 2002 19:49 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Laat me raden jij draait windows xp en je hebt een terratec dmxfire 1024? (klote kaart atlijd problemen mee gehad)

Probeer andere drivers. Of zoek hier even want er zijn al aardig wat topic over geweest. Je moest een driver van een andere kaart installeren. Kweet niet welke
ik draai inderdaad windows xp, maar mijn kaart is een gamesurround fortissimo 2 van hercules.
ik zal wel ff zoeken. thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tonton, je auto de bocht inremmen is wel degelijk mogelijk in F12002. Je zal alleen een beetje aan je setup moeten klooien en da's niet anders dan in het echt. Want rijders die dit doen (Schumacher, Alesi e.d.) hebben een zeer goede balans nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Een leuke iets van f1-2002 wat gp4 niet heeft is dat als je tesnel terug schakeld je achterwielen blokkeerd. Dit vind ik wel een leuke iets wat erbij zit. Jammer dat dit niet in gp4 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Op maandag 17 juni 2002 21:10 schreef The_FrankO het volgende:
Een leuke iets van f1-2002 wat gp4 niet heeft is dat als je tesnel terug schakeld je achterwielen blokkeerd. Dit vind ik wel een leuke iets wat erbij zit. Jammer dat dit niet in gp4 zit
Achja... :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Net op Monaco een tijd gereden die 18 duizendste van de pole van vorig jaar zat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Op maandag 17 juni 2002 21:13 schreef Schumi4ever het volgende:
Net op Monaco een tijd gereden die 18 duizendste van de pole van vorig jaar zat :Y)
Hhmmmz... wat ben jij slecht zeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Tis met de BAR en de standaard setup :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik zal eens gaan kijken tot hoediep ik in de source van GP4 kan komen, misschien valt er wat te doen aan schakelen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Bolk, betekent dit dat je ontevreden bent over GP4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 21:41 schreef Sheik het volgende:
* The_FrankO iets dat hij graag hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
ja :P

Maaruh...ik moet toegeven dat ik de graphics van GP4 steeds mooier begin te vinden...echter gameplay blijft zuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 17 juni 2002 21:41 schreef Sheik het volgende:
Tuurlijk niet.. alleen GP4 is een edit spel, dus ga je tweaken.. Nick Court stond met een enorme grijns op zijn gezicht toen er gevraagd werd hoeveel ruimte er is voor editors.. welnu, GP4 is gatenkaas, zoveel valt er aan te veranderen, ook andere stuurtjes ed (dus voor elk team een eigen) stop and go word ook al aan gewerkt door john..

Researchen en editten, dan kan dit spel de komende 3 jaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ga eens een tijdje op monaco rijden. Waaaaaaaaaaaaanzinnig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Op maandag 17 juni 2002 21:44 schreef Bolk het volgende:stop and go word ook al aan gewerkt door john..
John... Verheijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 17 juni 2002 21:45 schreef Schumi4ever het volgende:

[..]

John... Verheijen?
vanzelfsprekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Just checking ;)

btw: wassie gister nog op de party? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 21:44 schreef Bolk het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.. alleen GP4 is een edit spel, dus ga je tweaken.. Nick Court stond met een enorme grijns op zijn gezicht toen er gevraagd werd hoeveel ruimte er is voor editors.. welnu, GP4 is gatenkaas, zoveel valt er aan te veranderen, ook andere stuurtjes ed (dus voor elk team een eigen) stop and go word ook al aan gewerkt door john..

Researchen en editten, dan kan dit spel de komende 3 jaar mee :)
Stop and go? meen je dit :o *D beter!!

wie is John Verheijen?

bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 17 juni 2002 21:47 schreef Schumi4ever het volgende:
Just checking ;)

btw: wassie gister nog op de party? :D
Nope, helaas.. vond ik wel jammer eik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 17 juni 2002 21:51 schreef Bolk het volgende:

[..]

Nope, helaas.. vond ik wel jammer eik
idd, was erg gaaf :) vooral die nacht was leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
WTF betekent dat EIK? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Eh :? Weet ik ook nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 17 juni 2002 21:55 schreef Sheik het volgende:
Eh :? Weet ik ook nie :P
eigenlijk :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Weer wat geleed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik zeg niks :z

oke, weer ontopic ;)

wat gaan we hier toch broedelijk met elkaar om...knap voor de GP4 aanhangers om dit vol te houden terwijl er een veel betere game op de markt is hahahahahaaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Welke circuits vinden jullie het leukst? Ik hou heel erg van Imola, monaco, montreal en spa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 22:00 schreef Sheik het volgende:

oke, weer ontopic ;)

wat gaan we hier toch broedelijk met elkaar om...knap voor de GP4 aanhangers om dit vol te houden terwijl er een veel betere game op de markt is hahahahahaaa :D
:X klotehomel ;) zo beter?
Op maandag 17 juni 2002 22:01 schreef Schumi4ever het volgende:
Welke circuits vinden jullie het leukst? Ik hou heel erg van Imola, monaco, montreal en spa :)
Ik vind Brazilië erg leuk San Marino Monaco, Canada, Monza, USA, Japan, België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Achja The_FrankO, ik ken je al wat langer van hiero, dus je mag wel wat tegen me zeggen :P

Mijn favo circuit is sinds kort Silverstone. Zeer afwisselend en varierende snelle en langzame bochten maken dit toch wel een erg uitdagend circuit.

Maleisie is mij nog erg onbekend. Nog niet vaak (1-2keer) op gereden. De andere circuits hebben geen geheimen meer voor me en weet exact naar welke versnelling ik in welk stuk moet schakelen.

Toch maakt het spelen met 2 games (gp4/fs1 2002) het weer moeilijk omdat het net niet allemaal hetzelfde is...gears, afstelling, circuits etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op maandag 17 juni 2002 22:00 schreef Sheik het volgende:

oke, weer ontopic ;)

LOL

Ik had toevallig ook mij ontevree uitgeproken op het gp3 forum van gamers.nl, werd niet echt gewardeerd, ze zijn daar niet echt openminded >:)
Bolk zit daar ook... of het is zijn broer :)
Op maandag 17 juni 2002 22:01 schreef Schumi4ever het volgende:
Hungary! Lekker mickeymousen, gewoon veel leuke bochten en altijd aan het stoeien met de auto. A1-ring is ook wel leuk en Spa is ook erg fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
men is snel met het editten:

De F2002:
Afbeeldingslocatie: http://www.igel-networks.de/pics/gp4snap113.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 22:05 schreef Sheik het volgende:
Achja The_FrankO, ik ken je al wat langer van hiero, dus je mag wel wat tegen me zeggen :P

Mijn favo circuit is sinds kort Silverstone. Zeer afwisselend en varierende snelle en langzame bochten maken dit toch wel een erg uitdagend circuit.

Maleisie is mij nog erg onbekend. Nog niet vaak (1-2keer) op gereden. De andere circuits hebben geen geheimen meer voor me en weet exact naar welke versnelling ik in welk stuk moet schakelen.

Toch maakt het spelen met 2 games (gp4/fs1 2002) het weer moeilijk omdat het net niet allemaal hetzelfde is...gears, afstelling, circuits etc.
Ik ken echt alle circuits van gp-2000 uit mijn hoofd. Ik heb echt zoveel seizoenen gedaan op de moeilijkste stand. Ik won niet altijd maar ik was altijd erg druk bezig met hard rijden en dat vind ik leuk.

En ik heb nu ook problemen om de circuits opnieuw te leren. Zoals Japan is erg veranderd. Dat had je ook op mijn pic's kunnen zien wat het gevolg is van een bocht die eerst volgas was en nu opeens niet meer ;)

Maar nu ben ik weer ff bezig. Om f1-2002 uit mijn hoofd te kennen en gp4 en dan ook nog nascar :)
Op maandag 17 juni 2002 22:09 schreef MartijnA3 het volgende:

De F2002:
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan?

Ik was trouwens ook Belgie vergete voor mijn favo's |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 17 juni 2002 22:09 schreef MartijnA3 het volgende:

De F2002:
[afbeelding]
ziet er btw een stuk beter uit dan zo'n rode aardbei zonder textures bijna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Op maandag 17 juni 2002 22:05 schreef Redje het volgende:Ik had toevallig ook mij ontevree uitgeproken op het gp3 forum van gamers.nl, werd niet echt gewardeerd, ze zijn daar niet echt openminded >:)
Bolk zit daar ook... of het is zijn broer :)
Ik zit daar ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Op maandag 17 juni 2002 22:09 schreef The_FrankO het volgende:

Waar heb je die vandaan?
http://forum.gamers.nl/showthread.php?s=&threadid=33014&perpage=25&pagenumber=24

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 17 juni 2002 22:14 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

http://forum.gamers.nl/showthread.php?s=&threadid=33014&perpage=25&pagenumber=24
:o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik zit idd @ gamers, en nu moet je de games eens kritisch gaan bekijken

GP4 beta VS F1 2002

Als je alle voordelen en nadelen echt op een rijtje zet (dus niet je MENING) dan zie je hoe close die spellen met elkaar zijn. Dat maakt het ook zo moeilijk om te zeggen dat de ene beter is dan de andere..

Ik persoonlijk ga voor GP4 omdat ik bij voorbaat weet dat GP4 heel goed te editten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Net toch weer effe GP4 een kans gegeven, maar wat krijgen we nu in lap 3? De pits in voor een nieuwe voorvleugel en dan zegt een mannetje "First Gear!". Dus wat doet Sheiknerd, hij zet hem in z'n 1ste versnelling...echter mijn auto hapert en blijft in neutraal staan. Is dit een bug of een failure aan mijn wagen? :? Ik heb de race met de esc button moeten verlaten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 17 juni 2002 22:21 schreef Sheik het volgende:
Net toch weer effe GP4 een kans gegeven, maar wat krijgen we nu in lap 3? De pits in voor een nieuwe voorvleugel en dan zegt een mannetje "First Gear!". Dus wat doet Sheiknerd, hij zet hem in z'n 1ste versnelling...echter mijn auto hapert en blijft in neutraal staan. Is dit een bug of een failure aan mijn wagen? :? Ik heb de race met de esc button moeten verlaten ;(
heb je de launch control tevele gebruikt?? ik hoef zeker niet te vragen in wat voor kleur wagen je reed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 22:19 schreef Bolk het volgende:
Ik zit idd @ gamers, en nu moet je de games eens kritisch gaan bekijken

GP4 beta VS F1 2002

Als je alle voordelen en nadelen echt op een rijtje zet (dus niet je MENING) dan zie je hoe close die spellen met elkaar zijn. Dat maakt het ook zo moeilijk om te zeggen dat de ene beter is dan de andere..

Ik persoonlijk ga voor GP4 omdat ik bij voorbaat weet dat GP4 heel goed te editten is
Idd ik ben erg niet pro GP4 of anti F1-2002. Ik vind het allebei goede spellen. Daarom heb ik ook niet mee gedaan met die poll.

Mijn voorkeur gaat toch meer voor gp omdat die idd beter teeditten is. Ik vond gp3 echt kut maar toen gpxpatch uitkwam vond ik het steeds beter en toen gp3-2000 uitkwam zat ik weer de heletijd dat te spelen.
Op maandag 17 juni 2002 22:23 schreef Maverick het volgende:

[..]

heb je de launch control tevele gebruikt?? ik hoef zeker niet te vragen in wat voor kleur wagen je reed? :P
Is dat echt zo? en welke kleur dan? Grijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
nee, grijs is goed :)

maar LC KAN voor failures zorgen (erg realistisch vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
dus GP4 wordt net zo lekker te editten als GP3 ????

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
/me *denkt* dat GP4 een grotere gatenkaas is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 17 juni 2002 22:35 schreef Schumi4ever het volgende:
/me *denkt* dat GP4 een grotere gatenkaas is :?
* Bolk denkt dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 22:37 schreef Bolk het volgende:

[..]

* Bolk denkt dat ook :)
* The_FrankO hoopt het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
/me heeft genoeg vertrouwen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 17 juni 2002 22:38 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

* The_FrankO hoopt het :P
* Maverick hoopt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Als wij onzere webmeesters @ gamers mogen geloven wel, zij hebben persoonlijk met dhr N. Court gesproken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hopelijk kunnen ze GP4 zo editten dat het een beetje in de buurt van F1 2002 komt :P (slechte grap) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Gamestar about the Force Feedback in GP4: "GP4 has very good support of FF and you can feel the curbs. It also works a lot better with FF wheels than its predecessor."
"Die unterstutzung von Force-Feedback-Lenkraden ist tadellos"
Result of search for "tadellos":

tadellos
1. onbesproken
wil niet veel zeggen , maar de FFB in de versie die ik heb is niet echt indrukwekkend, en de curbs voel ik al helemaal niet, wie vertelde er ookalweer dat dit de final was? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hier is nog een mooie replay vind ik:) Kijken van de tv camera, en je boxen vol open :)
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste