Het Grote Grand Prix 4 topic deel 2

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.675 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:02
euhm...nope :/ nog nie

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ok ff onder controls de custom aanvinken en dan naar advanced gaan.
nu ff linksonder gearchange aanklikken.
Nu heb je rechtsonder een optie pitsignal.
Zo kom je d'r wel uit dacht ik?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:02
thx :D nu nog even weten hoe ik als ik in de pit sta dat menutje omhoog/omlaag krijg... (zoals banden kiezen.... uit pit wegrijden... etc... lukt me ook nie :?)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01 20:25
Weet iemand DE manier voor GP4 over het Internet kan spelen of een site met beschikbare servers????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 juli 2002 20:04 schreef Devian het volgende:
thx :D nu nog even weten hoe ik als ik in de pit sta dat menutje omhoog/omlaag krijg... (zoals banden kiezen.... uit pit wegrijden... etc... lukt me ook nie :?)
Kan alleen in cockpitview, pijltje naar rechts.
Met gas en rem manouvreer je dan door de opties.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

vraagje (probleempje);

ik heb dit spel dus draaien, nou ja eigenlijk niet, onder een windows XP machine.
telkens als ik dit spel wil gaan installeren krijg ik een error; unkown error setup will be terminated.
op een of andere manier heb ik het toch geinstalleerd gekregen maar als ik het nu ga spelen krijg ik;
direcxt 8.1 is not installed.
maar ik weet zeker dat ie erop staat
kheb zelfs nog ff voor de zekerheid directx 8.1 gedownload en opnieuw geinstalleerd.
maar nog steeds het zelfde probleem.

iemand misschien een oplossing??

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 11:34 schreef vyruz het volgende:
vraagje (probleempje);

ik heb dit spel dus draaien, nou ja eigenlijk niet, onder een windows XP machine.
telkens als ik dit spel wil gaan installeren krijg ik een error; unkown error setup will be terminated.
op een of andere manier heb ik het toch geinstalleerd gekregen maar als ik het nu ga spelen krijg ik;
direcxt 8.1 is not installed.
maar ik weet zeker dat ie erop staat
kheb zelfs nog ff voor de zekerheid directx 8.1 gedownload en opnieuw geinstalleerd.
maar nog steeds het zelfde probleem.

iemand misschien een oplossing??
Inloggen als administrator. IS denk het probleem

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyruz
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

Op vrijdag 12 juli 2002 11:41 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Inloggen als administrator. IS denk het probleem
mmm, ik ben ingelogd onder een andere naam als administrator, maar ik ben wel een admin.

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 19:17
Ik had ook nog ff een vraagje, die ik niet volledig had terug gevonden(ctrl+f).

Soms als ik wil gaan spelen, dus van het menu naar het spel zelf, na het laden spingt GP4 helemaal uit en zit ik dus tegen windows aan te kijken.

Dit is vooral irritant als je je wagen aan het afstellen bent en je wilt weer gaan racen, loading loading loading en dan heb je alles voor nix gedaan en kan je weer opnieuw beginnnen.

Ik heb net de 30.30 versie drivers voor m'n g-force geinstalleerd, maar dat hielp nix

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
23.11 installern? of 29.43 die heb ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

IS er ook ergens een how-to over hoe je snel een goede setup voor je auto kan krijgen?

Ik heb wel die all_setups.zip gedownload van gp4.gamers.nl, maar wil vaak toch nog wat kleine dingen veranderen, maar weet helaas niet wat voor effect het veranderen van bijvoorbeeld packers/dampers/roll bars/gear ratio's etc hebben.

en om nu heel veel tijd erin te stoppen voor de ultieme setup zie ik ook niet zitten, dus het zou errug makkelijk zijn als daar ergen een handleidingkje over was (heb je natuurlijk niet de ultieme setup, maar wel iets dat daar in de buurt ligt)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:56
er zitten filmpjes in GP4 die vertellen je wat het effect is van bepaalde afstellingen

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG gaming Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX4090 Suprim, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Op zondag 14 juli 2002 14:48 schreef Tonton het volgende:
er zitten filmpjes in GP4 die vertellen je wat het effect is van bepaalde afstellingen
Die heb ik gedeeltelijk bekeken ja, maar is er ook ergens een how-to die alle opties op een overzichtelijke manier en de invloed op elkaar weergeven?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40940

Wie weet waar ik een track editor kan halen :?
En wat is de maximale lengte van een circuit bij Grand Prix 4 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:49
Op zondag 14 juli 2002 19:53 schreef williamvh het volgende:
Wie weet waar ik een track editor kan halen :?
En wat is de maximale lengte van een circuit bij Grand Prix 4 :?
niemand.
weet niemand.

:Y)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56487

GP4 is echt geweldig, maar heb een probleempje...m'n systeemke, Athlon 900 - GeForce 2 MX kan GP4 niet mooi draaien. Zelfs op 640-480 met alles op low kan ik geen hogere framerate krijgen dan 16 :'( dat is toch niet normaal, heb Detonate drivers 23.11 en 28.32 beide al geprobeerd, maar nix werkt, iemand een oplossing? Lees op de topic dat er mensen zijn met een minder systeem maar wel goeie kwaliteit?

Of ligt het toch aan mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Hebben jullie ook zo een last van de plakkende vangrail.
argh in monaco is dit echt vervelend :(

is er een editor of een fix voor?

Voor de rest een koel spel.

PS hebben jullie nog een 2002 namen set want op gp4.gamers.nl zie ik niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52039

Op maandag 15 juli 2002 16:03 schreef THRenault het volgende:
Hebben jullie ook zo een last van de plakkende vangrail.
haha dat is nou jammer voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otacon
  • Laatst online: 26-04 19:17
maakt geen verschil :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 14:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

GP4 draait hier geweldig op m'n Dual Athlon met Matox G550 (laatste drivers). Ik had er niet veel van verwacht op zo'n trage videokaart, maar dit is helemaal niks: na het opstarten krijg ik een cursor in beeld te zien en daarna klapt-ie terug naar de desktop. Einde verhaal. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 12:49
Op maandag 15 juli 2002 20:19 schreef Femme het volgende:
GP4 draait hier geweldig op m'n Dual Athlon met Matox G550 (laatste drivers). Ik had er niet veel van verwacht op zo'n trage videokaart, maar dit is helemaal niks: na het opstarten krijg ik een cursor in beeld te zien en daarna klapt-ie terug naar de desktop. Einde verhaal. Is dit een bekend probleem?
ja.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-03-2018
Op zondag 14 juli 2002 21:46 schreef IronMaiden het volgende:
GP4 is echt geweldig, maar heb een probleempje...m'n systeemke, Athlon 900 - GeForce 2 MX kan GP4 niet mooi draaien. Zelfs op 640-480 met alles op low kan ik geen hogere framerate krijgen dan 16 :'( dat is toch niet normaal, heb Detonate drivers 23.11 en 28.32 beide al geprobeerd, maar nix werkt, iemand een oplossing? Lees op de topic dat er mensen zijn met een minder systeem maar wel goeie kwaliteit?

Of ligt het toch aan mij ;)
je kunt proberen de spiegels helemaal (edit at f1config filetje) uit te zetten (dus HELEMAAL uit, niet nog autos aan) , sound acceleratie uitgooien en environment maping uit. En soms kun je nog een paar frames winnen door de car geometry and de shadows laag te zetten, oja, en de object detail op trackside objects ipv full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 14:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op maandag 15 juli 2002 20:35 schreef Maverick het volgende:

[..]

ja.
Ik heb wat GP4 sites afgezocht en in de nieuwsgroepen gezocht, maar ik kon er niet iets over vinden (wel over sporadisch voorkomende desktop klappers). In mijn geval kom ik nooit verder dan twee seconden cursor op een zwart beeld met een res van zo'n 800x600 :( .

Inmiddels info gevonden op SimRacingWorld. Ik moet dus blijkbaar met no-cd patches in de weer, herinstalleren na driver updates, sound disablen, GP4 starten in compatibility mode of gewoon wachten op een patch :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 08:17 schreef Femme het volgende:

[..]

Ik heb wat GP4 sites afgezocht en in de nieuwsgroepen gezocht, maar ik kon er niet iets over vinden (wel over sporadisch voorkomende desktop klappers). In mijn geval kom ik nooit verder dan twee seconden cursor op een zwart beeld met een res van zo'n 800x600 :( .

Inmiddels info gevonden op SimRacingWorld. Ik moet dus blijkbaar met no-cd patches in de weer, herinstalleren na driver updates, sound disablen, GP4 starten in compatibility mode of gewoon wachten op een patch :) .
Ik had ooit een keer op www.alphaf1.com/gp4 vernomen dat er binnekort een patch uitkomt omdat dit soort fouten vaak voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-03 20:05
oke oke kgeef toe dat ik niet alle posts heb gelezen... maar weet iemand toevallig hoe je je stuurhulp 100% uit kan zetten ? als ik em bij options ofzo op 0% zet blijft ie stiekem toch nog gewoon helpen :( GP3 had hier ook al last van...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 23:59 schreef Deacon het volgende:
oke oke kgeef toe dat ik niet alle posts heb gelezen... maar weet iemand toevallig hoe je je stuurhulp 100% uit kan zetten ? als ik em bij options ofzo op 0% zet blijft ie stiekem toch nog gewoon helpen :( GP3 had hier ook al last van...
Je moet wel een stuur hebben om dit te kunnen. En druk eens bij het spelen op F8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Naar je stuureigenschappen gaan, als je een custom hebt gemaakt kan je alles wijzigen, dus zoek in je steering method ff steering help op, hier staat deze nog op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-03 20:05
Op donderdag 18 juli 2002 10:12 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Je moet wel een stuur hebben om dit te kunnen. En druk eens bij het spelen op F8
ik heb geen stuurtje... maar ook als ik op F8 druk dan zegt ie wel dat ie uit staat, maar hij blijft net zo hard helpen. duz in principe kun je de stuurhulp gewoon nooit uitzetten zolang je geen stuurtje hebt ? hmm wel een beetje k*t duz :(

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 22:23 schreef Deacon het volgende:

[..]

ik heb geen stuurtje... maar ook als ik op F8 druk dan zegt ie wel dat ie uit staat, maar hij blijft net zo hard helpen. duz in principe kun je de stuurhulp gewoon nooit uitzetten zolang je geen stuurtje hebt ? hmm wel een beetje k*t duz :(
Je moet idd een stuur hebben om het uit te kunnen zetten. dat is best jammer ja. Maarja een echte racer heeft een stuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 08:20

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb een klein probleempje met het spel, en sorry als het hier in deze thread al eerder gepost is...

Ik heb een originele GP4 liggen hier, speelt lekker daar niet van, alleen heb ik 2 dingen. Bij opties kan ik niet saven want de optie save is gewoon grijs |:( Ik heb dat kunnen "oplossen" door een save game state te doen bij de workshop.

Het tweede probleem is dat als ik GP4 afsluit mijn computer finaal hangt. Krijg ik half de desktop te zien van Windows met een zwart venster en dan kan ik dus de PC resetten. Ik heb van al mijn hardware de nieuwste drivers geinstalleerd. (Voor mijn Hercules kaart de nieuwste Hercules drivers, want daar loopt ie beter mee dan met de powered by ATI drivers. Daar had ik overigens ook precies hetzelfde mee).

Iemand een oplossing voor dit probleem? Want ik heb op [url="http://www.grandprixgames.com"]www.grandprixgames.com[/url] nog geen patch aangetroffen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
het enige wat ik kan bedenken is er afgooien en ukt register halen en opnieuw installeren, voor de rest zou ik het niet weten. Wel irritant probleem me dunkt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
heb een klein probleempje met gp4

alles wat een lichte kleur heeft in het spel word fel wit zoals het asfalt bijv. niet echt om aan te zien
weet iemand hier en oplossing voor

radeon 8500 (nieuwste offi catalyst drivers)
xp1800, asus a7v266ex voor meer zie specs

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het draait enigzins zwak op mijn Athlon 900, 192 MB RAM, GeForce 2 MX, 16 frames per seconde, alles low.. Op een gegeven moment toch maar weer ns prutsen, 38 frames...alles op high, 800x600 (GPU 90-110%) maar een dag later, alles weer flut, 16 frames....wie kan me helpen??? Alle patches voor XP Pro (Eng) geinstalled (de belangrijksten dan, die op windowsxp.pagina.nl stonden), nieuwste Detonate drivers...ik snap er nix van..heel raar...

Er is vast wel iemand die hulp kan bieden.. want GP4 zag er met 38 frames zoeper uit en draaide smoooooot... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is er niet veel reactie in het weekend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20877

probleem bij gp4:

-net geinstalled, maar krijg geen beeld zodra ik spel opstart. Ik heb wel geluid maar scherm blijft zwart.

laatste radeon drivers geinstalled op een XP1900+ op msi k7t 266 PRO2 RU.

Help? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
re-install? direct x 8.1? os?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 09:07 schreef Schuey het volgende:
re-install? direct x 8.1? os?
Heb GP4 net geinstalled, OS = winXP, directx8.1 zit er al op.

(krijg alleen wel error met 3d mark, dat ik geen 3d accelerator card heb) :(

hoe kom i kdaar nu vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
probeer gewoon ff install, en nieuwste detonator drivers installen dan zou het toch zonder problemen moeten werken me dunkt.
edit:
heb je hem al geprobeerd in win98 te draaien? is het proberen waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 12:58 schreef Schuey het volgende:
probeer gewoon ff install, en nieuwste detonator drivers installen dan zou het toch zonder problemen moeten werken me dunkt.
edit:
heb je hem al geprobeerd in win98 te draaien? is het proberen waard ;)
Ik heb een radeon. En ik heb de laatste drivers geinstalled, maar krijg nog steeds geen beeld.
Om nou windows 98 te gaan installen..:? (liever niet)

Of ligt het aan het feit dat me 3d kaart niet meer wordt gezien met 3dmark 2001? Eerst werd hij wel herkend en kon ik 3d mark afspelen en tests draaien. NU lukt dat niet meer.
Zou dat het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 22 juli 2002 20:46 schreef DraKie het volgende:

[..]

Ik heb een radeon. En ik heb de laatste drivers geinstalled, maar krijg nog steeds geen beeld.

Of ligt het aan het feit dat me 3d kaart niet meer wordt gezien met 3dmark 2001? Eerst werd hij wel herkend en kon ik 3d mark afspelen en tests draaien. NU lukt dat niet meer.
Zou dat het zijn?
Ik denk dat je het idd niet echt goed hebt geinstalleerd.

En die nieuwe drivers zijn niet echt goed. Ik heb de oude 6071 drivers maar weer geinstalleerd die zijn beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

3dmark wilde bij mij per sé Digitalle Signed drivers hebben.
Die detonator 29.74 ofzo zijn dat wel, maar die wilde gp4 niet opstarten bij mij. Met de nieuwste 30.0 draait gp4 iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 20:52 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ik denk dat je het idd niet echt goed hebt geinstalleerd.

En die nieuwe drivers zijn niet echt goed. Ik heb de oude 6071 drivers maar weer geinstalleerd die zijn beter.
Nou dan zal ik nog maar even paar andere (digitaly signed of beta) drivers proberen. Ook zodat ik 3D mark weer kan draaien en misschien dat gp4 dan wel beeld wil geven (geluid doet ie wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op dinsdag 23 juli 2002 15:38 schreef DraKie het volgende:

[..]

Nou dan zal ik nog maar even paar andere (digitaly signed of beta) drivers proberen. Ook zodat ik 3D mark weer kan draaien en misschien dat gp4 dan wel beeld wil geven (geluid doet ie wel).
Het probleem dat ik had was dat ik een service van ATi has gedisabled in WinXP: ATI Smart of zo.

Er wordt dan ff een test gedaan na een reboot om te kijken wat de mogelijkheden zijn van de kaart, doet ie dit niet, dan ondersteund de kaart helemaal niks:
geen video overlay ( lelijke divx'en), hardware 2d support voor XP ( langzame 2d ) en totaal geen 3d support.
Fix: ATI Smart service starten, laten lopen ( begint zelf een keer na 10 seconden ) en dan rebooten.
Daarna deed alles het bij mij weer.

(In SiSoft Sandra kun je mooi kijken wat je videokaart ondersteund, voor het laden van ATI Smart stond daar niks dan rode kruisjes :( )
Dit heeft me wel een tijd gekost voordat ik er achter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Op maandag 22 juli 2002 20:46 schreef DraKie het volgende:

[..]

Zou dat het zijn?
compatible mode misschien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 09:45 schreef Schuey het volgende:

[..]

compatible mode misschien |:(
|:(

GP4 is een nieuwe game dus die zou het echt wel doen in windows XP.

Hij heeft iets verkeerd gedaan bij het installeren van zijn vid denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Op maandag 15 juli 2002 20:19 schreef Femme het volgende:
Ik heb ook last van dit probleem :(

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb ook een probleempje:

De ingame audio stottert en kraakt terwijl je rijdt. Menu geluiden zijn goed, in elk ander spel is het geluid ook prima. Alleen trouble met Gp4 dus...

Het probleem doet zich voor met zowel mijn onboard SiS AC'97 geluidskaart als met mijn SB Live! Value. Voor beiden zijn de juiste/laatste drivers geinstalleerd. De sound settings in het spel aanpassen heeft ook geen effect, 2D of 3D met EAX, maakt allemaal niks uit! Ik ben vast niet de enige hiermee, oplossing?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 11:33 schreef GoldieLox het volgende:
Ik heb ook een probleempje:

De ingame audio stottert en kraakt terwijl je rijdt. Menu geluiden zijn goed, in elk ander spel is het geluid ook prima. Alleen trouble met Gp4 dus...

Het probleem doet zich voor met zowel mijn onboard SiS AC'97 geluidskaart als met mijn SB Live! Value. Voor beiden zijn de juiste/laatste drivers geinstalleerd. De sound settings in het spel aanpassen heeft ook geen effect, 2D of 3D met EAX, maakt allemaal niks uit! Ik ben vast niet de enige hiermee, oplossing?
Das waarschijnlijk alleen in de T-cam view.

Daar heeft iedereen last van heel irr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Op woensdag 24 juli 2002 11:37 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Das waarschijnlijk alleen in de T-cam view.

Daar heeft iedereen last van heel irr.
Als je de pits uitkomt zit je gewoon in cockpitview en dan heb ik er ook last van, verder heb ik de andere cams ook ff uitgeprobeerd, die lijken er ook last van te hebben.
Welke is de T-cam?

Edit: ja, het probleem doet zich voor bij elk camerastandpunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 23 juli 2002 22:48 schreef speed24 het volgende:

[..]

Het probleem dat ik had was dat ik een service van ATi has gedisabled in WinXP: ATI Smart of zo.

Er wordt dan ff een test gedaan na een reboot om te kijken wat de mogelijkheden zijn van de kaart, doet ie dit niet, dan ondersteund de kaart helemaal niks:
geen video overlay ( lelijke divx'en), hardware 2d support voor XP ( langzame 2d ) en totaal geen 3d support.
Fix: ATI Smart service starten, laten lopen ( begint zelf een keer na 10 seconden ) en dan rebooten.
Daarna deed alles het bij mij weer.

(In SiSoft Sandra kun je mooi kijken wat je videokaart ondersteund, voor het laden van ATI Smart stond daar niks dan rode kruisjes :( )
Dit heeft me wel een tijd gekost voordat ik er achter was.
Hmm..ik zal dat nog even nakijken in Sandra, maar ik kan nog wel gewoon quake3, Urban terror, wolfenstein, thps3, en sof2 spelen. Dat gaat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Het terugschroeven van de hardware accelleratie heeft ook geen zin, het geluid blijft nog net zo hard poppen en kraken... Ligt zoiets aan Windows XP? Waarom wel in Gp4 en niet in andere spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Kick... :) Iemand suggesties wat betreft mijn probleempje:
Krakend geluid in Gp4, 2 geluidskaarten met hetzelfde probleem, meerdere drivers geprobeerd, hardware accelleratie naar beneden geschroefd, niks helpt. 't is het enige spel met deze bug, de rest loopt prima....
Het motorgeluid en de stem van de pitscrew is helemaal
f%cked op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 21-04 11:02

seninha

god's right foot

Misschien dat iemand mij ff met dit probleem kan helpen.
Wat is het geval:
Ik heb een Firestorm Dual Analoog Gamepad van Thrustmaster.
Nou kan ik met de linker joystick wel m'n wagen besturen , maar ik wil dus het gas/rempedaal met de rechtse bediennen maar dat gaat dus niet. :(

Ik heb al in de instellingen gekeken maar kan niets vinden.
Als ik de gamepad calibreer via het spel dan kan ik de joystick om te sturen wel goed instellen.
Maar als ik het gaspedaal moet instellen en de rechte joystick beweeg dan gebeurt er niets, terwijl als ik de linker omhoog duw dit wel wordt gezien.

Dus of ik moet met een joystick sturen en gasgeven of ik moet het gas/rempedaal digitaal bedienen.
En dat is nou iets wat ik niet wil.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Ik heb een vrij vaag probleem:
Als ik in de pitbox sta dan loopt alles lekker vloeiend. Rij ik de pitstraat uit dan word hij Super traag. 1 frame per 2 seconde lijkt het wel. En dan ben ik de pitlane uit. En dan loopt hij weer heel vloeiend. Dat is erg irritant want je doet zowat 5 min erover om alleen al de pitstraat uit te rijden. En als ik over start finisch kom dan begint hij ook heel iets weer te haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 09:00 schreef Apehaar het volgende:
Ik heb een vrij vaag probleem:
Als ik in de pitbox sta dan loopt alles lekker vloeiend. Rij ik de pitstraat uit dan word hij Super traag. 1 frame per 2 seconde lijkt het wel. En dan ben ik de pitlane uit. En dan loopt hij weer heel vloeiend. Dat is erg irritant want je doet zowat 5 min erover om alleen al de pitstraat uit te rijden. En als ik over start finisch kom dan begint hij ook heel iets weer te haperen.
Specs?

Pitstraat gaat idd altijd erg langzaam :( bij mij heb ik ook een PO van 150% in de pit en rest van circuit 50%

Speel gewoon een beetje met de instellingen. Pitdetail bv lager zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 25 juli 2002 10:42 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Specs?

Pitstraat gaat idd altijd erg langzaam :( bij mij heb ik ook een PO van 150% in de pit en rest van circuit 50%

Speel gewoon een beetje met de instellingen. Pitdetail bv lager zetten.
hmm ja dat had ik nog niet gedaan. Wel met de frame rates zitten pielen. Ik zal het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Op vrijdag 14 juni 2002 18:25 schreef SandeR het volgende:

[..]

Dat mag niemand zeggen, iedereen heeft hem niet origineel (over het algemeen)

Dus een niet legale kopie.
Dit is echt het top punt van naif zijn, of hoe je dat ook maar noemt. Echt heeel appart... jezelf en anderen een beetje voor gek houden zo...

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem wel orgineel. Bijna al mijn spellen zijn orgineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Op woensdag 24 juli 2002 22:26 schreef GoldieLox het volgende:
Kick... :) Iemand suggesties wat betreft mijn probleempje:
Krakend geluid in Gp4, 2 geluidskaarten met hetzelfde probleem, meerdere drivers geprobeerd, hardware accelleratie naar beneden geschroefd, niks helpt. 't is het enige spel met deze bug, de rest loopt prima....
Het motorgeluid en de stem van de pitscrew is helemaal
f%cked op...
Ik heb hetzelfde probleem :'(
Heeft iemand het al opgelost?

Bij F1 2001 (ja 2001 en geen 2002) had ik daar ook altijd last van :\
Het ligt niet aan mijn boxjes, want als ik de koptelefoon gebruik kraakt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Niemand? Dan moet ik maar een mail sturen naar microprose oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Of je rijdt je teammaat doormidden... >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.whiterussian.nl/test-klaas/gp4-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.whiterussian.nl/test-klaas/gp4-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Heb het dit weekend via het netwerk gespeelt. Is wel erg leuk alleen kon mijn tegenstander niet tegen zijn verlies en beukte me er elke keer af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

The_FrankO schreef op 30 juli 2002 @ 21:15:
Heb het dit weekend via het netwerk gespeelt. Is wel erg leuk alleen kon mijn tegenstander niet tegen zijn verlies en beukte me er elke keer af :(
Dan gaan mij es een keer LANnen goed? :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 22:48

Greetzel

yes you can

TheLemon schreef op 29 juli 2002 @ 01:44:
Of je rijdt je teammaat doormidden... >:)

afbeelding

afbeelding
Lemon, .... _/-\o_

Wat een mooie plaatjes.... :)

Greetzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik heb last van dat GP4 mij eruit flikkert, en ik terug ben op mijn Desktop. Specs :

ECSK7S5A
Duron 1,2 Ghz @1,2
128Mb noname
Ati Expert 2000 32MB

WinXP is de gebruikte OS.

Ik wil GP4 origineel kopen, is dit nu een typisch geval van verkeerde crack/verkeerd gebrand? (want ik heb geen zin om 50,- uit te geven, om vervolgens nog steeds met de probz te zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 12:28

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik moet zeggen... Zonder stuur en het kijkend naar de realisme is GP4 mooi :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
ND schreef op 31 juli 2002 @ 18:26:
Ik heb last van dat GP4 mij eruit flikkert, en ik terug ben op mijn Desktop. Specs :

ECSK7S5A
Duron 1,2 Ghz @1,2
128Mb noname
Ati Expert 2000 32MB

WinXP is de gebruikte OS.

Ik wil GP4 origineel kopen, is dit nu een typisch geval van verkeerde crack/verkeerd gebrand? (want ik heb geen zin om 50,- uit te geven, om vervolgens nog steeds met de probz te zitten)
Ik heb dit probleem vaker langs zien komen. Heb er zelf geen last van. Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd?

Ik begreep dat in de patch de ze binnenkort gaan uitbrengen dit probleem zou moeten verhelpen. Dus daarvoor zou ik hem maar niet kopen dat maakt dus niet uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

The_FrankO schreef op 01 augustus 2002 @ 10:20:
[...]

Ik heb dit probleem vaker langs zien komen. Heb er zelf geen last van. Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd?

Ik begreep dat in de patch de ze binnenkort gaan uitbrengen dit probleem zou moeten verhelpen. Dus daarvoor zou ik hem maar niet kopen dat maakt dus niet uit. :+
Oki Thanks! :) Is het mogelijk om via GPX patch online te gaan MPen? Zo ja, wie heeft hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Kutzooi, ik moet een 1:12 rijden op Hongarije voor een hotlap competitie, die gozers gaan echt haaaard nie normaal

Ik hoop echt dat Ralph Hummerich een beetje snel gaat komen met zijn carset. Voorderest is het nog steeds wachten op de carshape editor en circuit editor

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55511

mijn probleem is dat ik mn knoppen van mijn keyboard niet kan instellen,
iemaND hier een oplossing voor, ik kan alleen de besturingsknoppen instellen, en niet met de pijltes maar met numpad, en de rest kan niet..........? iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 12:53

Raimond613

Simracer

heb je al in de handleiding gekeken?

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik ben nu bezig met GP4. Maar heb wat vraagjes :
Wat is de ultime instelling voor je controller? Want iedereen zegt dat GP4 als een trein rijd, en dat vind ik ook, maar hier word ook gezegd dat je dan bij je controller instellingen moet zijn. Maar wat moet dit dan zijn?

Btw, wie krijgt zijn auto gecorrigeert bij een overstuur aktie? In een medium snel bocht moet ik altijd VOL in remmen en VOL tegensturen wil ik de neus nog de goede kant op laten richten. Het is toch mogelijk om met 1 of 2 stuur correctie's te corrigeren? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
ND schreef op 01 september 2002 @ 00:01:
Wat is de ultime instelling voor je controller? Want iedereen zegt dat GP4 als een trein rijd, en dat vind ik ook, maar hier word ook gezegd dat je dan bij je controller instellingen moet zijn. Maar wat moet dit dan zijn?

Btw, wie krijgt zijn auto gecorrigeert bij een overstuur aktie? In een medium snel bocht moet ik altijd VOL in remmen en VOL tegensturen wil ik de neus nog de goede kant op laten richten. Het is toch mogelijk om met 1 of 2 stuur correctie's te corrigeren? :7
Bij controllers de stuur hulp (ofzoiets) op 0% zetten en de steerlock (ofzoiets) voluit (dacht 22 graden)

En dat corrigeren dat is idd erg lastig. Maar je moet gewoon zorgen dat het niet nodig is >:)

In het echt zie je ze ook niet de auto houden bij een vette overstuur 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52261

ND schreef op 01 september 2002 @ 00:01:

je zal zelf even moeten kloten met de instellingen van je wheel, stuurhulp uit, reduce with speed op ongeveer 70-80% (vind ik iig het best rijden, anders slinger je over het rechte stuk als je je stuur 1 cm naar links/rechts beweegt)

om je auto goed te corrigeren heb je iig dus een goede afstelling van je controller nodig, en een goede setup, waarschijnlijk moet je dus doorgaan met het goed instellen van ej setup, want ik kan makkelijk corrigeren en 9 van de 10 x gaat het gewoon goed.

(in tegenstelling tot grand prix legends, waar ik met welke setup dan ook als ik maar een beetje naar rechts/links stuur tijdens het remmen gelijk vol naar rechts/links ga en tegensturen absoluut geen nut heeft? vooral bij de langzamere bochten is het moeilijk irritant. (tot zo ver offtopic :P))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Hms jah dat setup afstellen weet ik. Maar ik wil mijn rembalans zover mogelijk naar achter, zodat ik minder last heb van onderstuur tijdens het aanremmen cq sturen van bochten. Deze afstelling staat bij mij dan net op het randje :P Dus het kan NET. Maar je kan er ook NET over de limiet, en dan heb je een oversturende auto, Die ik gaar zou willen kunnen corrigeren :)

Maar okeey, een ZWAAR overgestuurde auto is igg niet te corrigeren, maar ik heb het over.... tsjah hoe zeg je dat.......Je ziet net dat de achterkant aan het uitbreken is/uitgebroken is (daartussen dus :P) Over dat overstuur heb ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
ND schreef op 01 september 2002 @ 21:49:
Hms jah dat setup afstellen weet ik. Maar ik wil mijn rembalans zover mogelijk naar achter, zodat ik minder last heb van onderstuur tijdens het aanremmen cq sturen van bochten. Deze afstelling staat bij mij dan net op het randje :P Dus het kan NET. Maar je kan er ook NET over de limiet, en dan heb je een oversturende auto, Die ik gaar zou willen kunnen corrigeren :)

Maar okeey, een ZWAAR overgestuurde auto is igg niet te corrigeren, maar ik heb het over.... tsjah hoe zeg je dat.......Je ziet net dat de achterkant aan het uitbreken is/uitgebroken is (daartussen dus :P) Over dat overstuur heb ik het :)
Zoals ik dit lees met je rembalans wil jij een rally race in een f1 auto rijden :/

Daar heb je een veel beter spel voor :D Colin McRae Rally 2 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

The_FrankO schreef op 01 september 2002 @ 21:56:
[...]

Zoals ik dit lees met je rembalans wil jij een rally race in een f1 auto rijden :/

Daar heb je een veel beter spel voor :D Colin McRae Rally 2 B)
:? eums nee dat zei ik nou ook weer niet, maar het is maar een voorbeeld, en aangezien ik vaak op het randje rijd, ga ik er soms per ongeluk net overheen, en dan verliest de wagen grip :)

Btw, op hoeveel moet de sensetivety staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Er is een officele patch uitgekomen :) Waarschijlijk zijn de vervelende bugs er nu uit :)

Heb het zelf nog niet geprobeed

[url="http://www.infogrames.de/products/pc/grand_prix_4/downloads/protected_patch_v4.0.zip"]Hier te vinden[/url] (rechtermuis knop save as)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 06-03 06:40
Gaat GP4 bij jullie ook zo traag :? Met deze specs: http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=611 en dik 6500 3D Marks zou ik toch meer dan 19 fps op 1024x768 max detail moeten kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 10:02

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb een probleem. Ik heb nu net een geforce4 gekocht en nu draait gp4 als een tierelier. Nu moet ik dan ook toegeven dat gp4 er beter uitziet dan f1 2002. Nu ik dan een tijdje bezig ben heb ik het volgende probleem met mijn stuur (instelling?).
Wanneer ik de bocht in monaco bij het casino neem draait de auto niet strak genoeg om de bocht te halen. Zijn er meer mensen met dit probleem en/of weet je de oplossing ervoor. Zou je me dan kunnen vertellen hoe ik dit oplos, want ik baal hier verschrikkelijk van.

Ik heb een logitech wingman FF stuur

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Smoonshine schreef op 07 september 2002 @ 18:44:
Ik heb een probleem. Ik heb nu net een geforce4 gekocht en nu draait gp4 als een tierelier. Nu moet ik dan ook toegeven dat gp4 er beter uitziet dan f1 2002. Nu ik dan een tijdje bezig ben heb ik het volgende probleem met mijn stuur (instelling?).
Wanneer ik de bocht in monaco bij het casino neem draait de auto niet strak genoeg om de bocht te halen. Zijn er meer mensen met dit probleem en/of weet je de oplossing ervoor. Zou je me dan kunnen vertellen hoe ik dit oplos, want ik baal hier verschrikkelijk van.

Ik heb een logitech wingman FF stuur
Stuur lock (ofzoiets) hover zetten. op 20 is volgens mij zijn max. Dan haal je de bocht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 16-04 15:02

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heeft er al iemand ervaring met de Patch v4.0 ???

Ik ging naar www.grandprixgames.com en koos voor de United States Page, en er kwam een popup met daarin dat de patch uit was.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62027

Ik heb nu dus ook GP4 mar steeds vlak na dat ik van de start wil weg rijden valt mijn pc uit!! en dan start hij opnieuw op.
Als hij opgestart is zegt hij dat het systeem is hersteld van een ernstige fout Ik heb Windows XP professional
mijn systeem is:

Pentium 4 2.4 Ghz
256mb Intern
Geforce 2 MX 400 (Met nieuwe drivers)

Kunnen jullie mij misschien helpen? Of zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55387

Geduld is een schone zaak 8)

Je hebt het over nieuwe drivers, maar over welke heb je het dan? Voor de GF2 MX400 raadt ik je de Deto 23.11 aan, want die zijn het snelst en stabielst.

Succes ermee! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand met hetzelfde probleem?

Ik kan toch niet de enige zijn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62027 schreef op 16 september 2002 @ 23:05:
Niemand met hetzelfde probleem?

Ik kan toch niet de enige zijn he
Opnieuw instaleren?
of heb je aan de "cars.wad" gekloot. Want als je heb zitten editten en het niet goed heb geimporteert dan krijg je dat probleem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee heb nog niks gekloot alleen geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Komt idd vaker voor (heb ik gehoort)

Installeer alle nieuwe drivers (eventueel een 4mat erover)

En ook al de nieuwe patch geprobeerd?

Niks drivers? Lag gewoon aan m'n geluid..

Opgelost duz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

ND schreef op 01 september 2002 @ 22:09:
[...]

:? eums nee dat zei ik nou ook weer niet, maar het is maar een voorbeeld, en aangezien ik vaak op het randje rijd, ga ik er soms per ongeluk net overheen, en dan verliest de wagen grip :)

Btw, op hoeveel moet de sensetivety staan?
Wat voor geluids kaart gebruik jij? ik heb met eeen sb128 vreselijk veel gepiep en gekraak erdoorheen...

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226

heb gp4 nu ook al een tijdje.
Heb laatst een stuurje erbij gekocht want dat leek me wel leuk alleen ik krijg hem nauwelijks aan de praat.

heb ook al bij een paar pagina's terug gelezen dat je dat met "costum" ofzo moet doen, kan iemand mij vertellen hoe?

problemen zijn bv. in het menu van je wagen (banden, brandstof en verlaat de pits enz) springt ie de hele tijd naar beneden, als ik dan op het gas pedaal druk op een optie naar boven de kiezen springt ie steeds weer terug naar onder :?

heb een ms sidewinder force feedback stuur, heb ook al die nieuwe patch geinstaleerd voor gp4

weet iemand hoe ik het stuurtje goed aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226

opgelost :)

met die nieuwe patch doet ie het niet. dus opnieuw geinstaleerd en nu doet ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203488

Sorry voor de kick maar ik wou geen nieuw topic aanmaken.

Ik wil dit spel met mijn stuur spelen maar ik snap niet hoe ik dit moet instellen, kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:01
Anoniem: 203488 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:36:
Sorry voor de kick maar ik wou geen nieuw topic aanmaken.

Ik wil dit spel met mijn stuur spelen maar ik snap niet hoe ik dit moet instellen, kan iemand mij helpen?
Als het goed is moet hij eerst ook in windows zelf werken.
Is hij in windows herkenbaar?
Juiste drivers geinstalleerd?

Welk besturingssysteem draai je?
Welk stuurtje heb jij?

Meer info :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jdiezrequejo schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:20:
[...]

1Als het goed is moet hij eerst ook in windows zelf werken.
is hij in windows herkenbaar?
2Juiste drivers geinstalleerd?

3Welk besturingssysteem draai je?
4Welk stuurtje heb jij?

Meer info :)
1Het stuurtje werkt gewoon in windows, ik speel ook f1c en daar doet ie het ook.
2Ik heb de nieuwste drivers geïnstaleerd

3 pentium 4 CPU 2,80 ghz
512 mb ram
en mijn videokaart heeft 56 mb ram (ik weet even niet wel merk/versie)
4 Deze: http://www.thrustmaster.c...ProductID=22&PlatformID=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Anoniem: 203488 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:55:
[...]

1Het stuurtje werkt gewoon in windows, ik speel ook f1c en daar doet ie het ook.
2Ik heb de nieuwste drivers geïnstaleerd

3 pentium 4 CPU 2,80 ghz
512 mb ram
en mijn videokaart heeft 56 mb ram (ik weet even niet wel merk/versie)
4 Deze: http://www.thrustmaster.c...ProductID=22&PlatformID=6
Zo, schop jij even een oud topic omhoog... ;)

Ik speel al jaren en nog steeds GP4, altijd met Logitech sturen. Ik heb er zolang ze het in 2000/Xp maar deden nooit een probleem mee gehad.

Ik heb alleen nooit gekozen voor de standaard stuur optie, maar altijd aan de rechterkant van het menu (weet even niet hoe het heet) een eigen instelling gemaakt. De standaard optie wil inderdaad niet altijd (goed) werken. Maar ja, dit was in GP2/3 al zo... ;)

Let er goed op dat je de deadzone op 0 zet, ik kan dan met mijn Logitech MOMO een bocht op de centimeter nauwkeurig insturen zeg maar.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks, ik ga het proberen :)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste