Waar dan, heb geen probs op hockenheim en heb ook geen gf4Op donderdag 27 juni 2002 13:12 schreef win2kpro het volgende:
[..]
jah,,, bingo, ik wou net iets hierover gaan zeggen want ik zit hier met hetzelfde probleem![]()
![]()
op Hockenheim.
ik vraag me af of een GeForce 4 wonder kan doen.
Ik roep maar ff wat maar gooi je fps eens wat omlaag?
Zelf heb ik hem op 19 staan terwijl gp4 aangeeft dat 29 optimaal is.
[xp1800@1560 gf2 256mb ddr]
Practisch alles op high op 2 dingen na, en die weet ik ff niet zo uit m'n hoofd.
Maar wat een gaaf spel zeg als je even de moeite neemt om te expirimenteren met de instellingen.
Ik [die-hard gp2 speler] was uitgekeken op de GP serie nadat ik deel 3 niet echt onder de knie kon krijgen maar na per ongeluk gp4 gespeeld te hebben ben ik weer helemaal gp-minded
De AI is zo super, ze geven je niet meer ruimte dan noodzakelijk en knijpen zijn ze al helemaal niet vies van.
Net nog een super gevecht gehad met fisicella en Frentzen als Mazza zijnde.
5 rondjes lang stuivertje wisselen, wreed
Dat "op rails rijden" had ik eerst ook todat ik ipv default stuurtje m'n eigen stuur instellingen heb "ontworpen"
Verder rij ik op pro met alleen auto-shifting.
Gelukkig kan ik dit spel niet vergelijken met F1 2002, najah ik heb de demo geprobeerd maar dat liep niet echt fijn bij mij. [niet echt veel tijd ingestoken]
Wel heb ik een klein probleempje, mijn stuurtje [thrustmaster nascar supersport]
Als ik geen gas geef ga ik toch 22mph.
Dat probleem [niet echt groot] had ik met gp3 ook en heb er nooit een oplossing voor gevonden. [nieuwe drivers, contactspray etc]
Ah! dat kan het ook zijn/is het, ik heb alleen auto's in m'n spiegelsOp donderdag 27 juni 2002 21:38 schreef Schumi4ever het volgende:
[..]
Die hoge pos op sommige momenten (uitkomen tunnel, laatste bocht sivlerstone) komt door de spiegels (Ik zeg niet dat spiegels uit doen de oplossing is, kzeg alleen de reden)
Only fools are enslaved by time and space.