* Rexcore is toch altijd wel een groot voorstander geweest van de diverse star-trek spellen. En die zijn toch echt ook wel van de films/series gebaseerdlikkepot schreef op 13 June 2002 @ 03:04:
Games gebaseert op films zijn altijd shit !
Denk daar maar eens bij na
goed, ook op IGN staat een paar hele fijne filmpjes van kung fu moves en dergelijke (ongeveer 11 minuten in totaal) have fun over there, ik heb ze inmiddels gezien en het is sweeeeeet
Deze plek is te koop.
Woei, die trailer is vet! Het ziet er grafisch niet zo heel spectaculair er uit, maar de vechtscenes zijn echt super 1337
Hopelijk wordt het wel een beetje bestuurbaar, want je kan nogal veel, misschien wel te veel.
The devil is in the details.
Ziet er idd vetjes uit,maar op die ingamevideos kon je zien dat de engine nog niet optimaal is (textures die verdwijnen,schaduwen die plots verschijnen enz...)
Vooral die vechtmoves zijn phat
Vooral die vechtmoves zijn phat
Kickje met een update 
Enter The Matrix Gold
Enter The Matrix Gold
Enter The Matrix Documentary ClipAtari and Shiny Entertainment today announced that development is complete on Enter The Matrix for the PS2, Xbox, GameCube and PC. The worldwide launch of the game to retail outlets will occur on schedule on May 15, 2003, day and date with the theatrical release of the Warner Brothers action movie The Matrix Reloaded.
Infogrames has released a new Enter The Matrix trailer, showcasing Shiny's upcoming action game. This new Documentary Clip let you hear Ghost (Anthony Wong), Niobe (Jada Pinkett Smith) and Sparks (Lachy Hulme) talk about the game from an inside perspective. There's footage of Master Yuen Wo Ping choreographing the actors, as well as a glimpse of the Directors of The Matrix Reloaded, Larry and Andy Wachowski. This documentary shows "just how tied together the Enter The Matrix game is to the RELOADED film - and how the game will take you places the film doesn't, giving you the ability to experience and explore environments you see in the film"
Download
die docu is erg cool.. er word echt veel nadruk gelegd op de prachitge film /game samenwerking 
als de game gold is kunnen we toch erg snel een review ergens verw8ten, of duurt het dan nog wel ff
als de game gold is kunnen we toch erg snel een review ergens verw8ten, of duurt het dan nog wel ff
This space is occupied
Bij de meeste spellen laat dat niet lang op zich wachten, maar ik heb zo'n gevoel dat dat bij Enter The Matrix iets langer word... (duurt ook nog wel ff voordat de film uitkomt/spel in de winkels ligt)TheEvilCuber schreef op 18 April 2003 @ 16:39:
die docu is erg cool.. er word echt veel nadruk gelegd op de prachitge film /game samenwerking
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Sommige sturen reviewkopies op na de goldstatus, andere niet, afwachten dus.TheEvilCuber schreef op 18 April 2003 @ 16:39:
In de PCGameplay stond 2 maanden geleden al een uitgebreide special, ik dacht dat er over dit spel al een "groot topic" was... niets blijkt dus minder waar...
Anyway.... dit spel komt dus tegelijkertijd met deel 2 van de film uit.
In dit spel speel je echter niet met Neo en Trinity, en wel om de volgende reden: zij zijn beide vrijwel onverwoestbaar (Neo is in feite onverwoestbaar) en dat zou dus niet leuk zijn voor in het spel.
Daarom hebben ze 2 andere characters gekozen die ook in de film voorkomen: Niobe en Ghost.
Verder kreeg men uitgebreid toegang tot alle sets van de film en uiteraard zijn ook de Wachowski's laaiend enthousiast over dit spel (btw: de gebroeders Wachowski zijn ook verantwoordelijk voor de movies). Uiteraard zien de Wachowski's erop toe dat alles zo "matrix-mogelijk" gemaakt wordt.
Ik ga niet nog langer typen want ik moet nu weg, maar ik wil best een fatsoenlijke startpost in elkaar breien hoor
contact me dan maar 
khou nu al van deze game...
Anyway.... dit spel komt dus tegelijkertijd met deel 2 van de film uit.
In dit spel speel je echter niet met Neo en Trinity, en wel om de volgende reden: zij zijn beide vrijwel onverwoestbaar (Neo is in feite onverwoestbaar) en dat zou dus niet leuk zijn voor in het spel.
Daarom hebben ze 2 andere characters gekozen die ook in de film voorkomen: Niobe en Ghost.
Verder kreeg men uitgebreid toegang tot alle sets van de film en uiteraard zijn ook de Wachowski's laaiend enthousiast over dit spel (btw: de gebroeders Wachowski zijn ook verantwoordelijk voor de movies). Uiteraard zien de Wachowski's erop toe dat alles zo "matrix-mogelijk" gemaakt wordt.
Ik ga niet nog langer typen want ik moet nu weg, maar ik wil best een fatsoenlijke startpost in elkaar breien hoor
khou nu al van deze game...
Hmm volgensmij hebben ze Neo er niet in gedaan omdat hij simpel weg te duur zou worden, de andere acteurs (oa die vrouw, das de vrouw van will smith) zijn natuurlijk stukke goedkoper. En ook nog eens de grote werkdruk op Kenue Reeves (Neo). Ik vind het een mooie game maar of ik hem ga kopen weet ik nog niet. Dat er geen multiplayer inzit vind ik niet vreemd omdat mp erlkaar afknallen niets met de film the matrix te maken heeft. De SP speelt een verhaal, MP heeft dat niet dus maar goed ook.
je weet niet of er GEEN multiplaye inzit
er zijn juist geruchten dat ie er WEL in zit
er zijn juist geruchten dat ie er WEL in zit
This space is occupied
Hier een paar screenshots te vinden van Enter The Matrix. (Voor de geinteresseerde)
Dell XPS 13 9343
het zijn wel oude plaatjes hoor.. die waren er een maand of 2/3 geleden ook al, en der zaten idd wat foutjes in
This space is occupied
Verwijderd
De verhouding van het hoofd tov het lichaam klopt ook voor geen meter. Zelfde geldt voor de armen (lengte)..
Nah, deze game laat ik links liggen.
Het schijnt ook zo te zijn dat je een veel grotere diepgang beleeft als je zowel het spel speelt als de film ziet...Novah schreef op 18 April 2003 @ 20:10:
Hmm volgensmij hebben ze Neo er niet in gedaan omdat hij simpel weg te duur zou worden, de andere acteurs (oa die vrouw, das de vrouw van will smith) zijn natuurlijk stukke goedkoper. En ook nog eens de grote werkdruk op Kenue Reeves (Neo). Ik vind het een mooie game maar of ik hem ga kopen weet ik nog niet. Dat er geen multiplayer inzit vind ik niet vreemd omdat mp erlkaar afknallen niets met de film the matrix te maken heeft. De SP speelt een verhaal, MP heeft dat niet dus maar goed ook.
Niet zo naïef... dit zijn nog vrij vroege shots, bovendien: waarom zou je een game niet spelen als er alleen maar een foutje in een screenshot zitVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 22:06:
[...]
De verhouding van het hoofd tov het lichaam klopt ook voor geen meter. Zelfde geldt voor de armen (lengte)..

Verwijderd
Hm, nadat ik de film heb gezien zal ik het spel ook eens spelen, al is het maar ok het verhaal.
Dan kan jij echt niet kijken vriend, die models zijn gemaakt dmv het soort van gipsen van de lichamen in de computer met een scanner. De armen zijn precies goed, alleen de handen zijn niet te scannen dus zijn idd wat minder maar alle afmetingen enzo kloppen. Nooit van perspectief gehoort?Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 22:06:
[...]
blahVerwijderd schreef op 18 April 2003 @ 22:06:
[...]

Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ik kijk echt ZO uit naar deze game.
En ik snap niet wat mensen zeuren over graphics, ik vind het nog erg meevallen
.
Eeeeeeeindelijk een Matrix game
.
Naja ik heb vertrouwen in Shiny
.
En ik snap niet wat mensen zeuren over graphics, ik vind het nog erg meevallen
Eeeeeeeindelijk een Matrix game
Naja ik heb vertrouwen in Shiny
Ja dit wordt weer een kopertje
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ik ben trouwens benieuwt naar het verschil tussen de graphics van de Console games en de PC game.
Aangezien de Pc game gebruik maakt van een al aardig oude engine en voor de Console games een compleet nieuwe engine gebouwt word.
Aangezien de Pc game gebruik maakt van een al aardig oude engine en voor de Console games een compleet nieuwe engine gebouwt word.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nu wil ik toch wel eens een fatsoenlijk bewijs van welke engines Enter the matrix gebruikt,want jij beweerd precies nog steeds dat de pc-versie half-life gebruikt ?schnumi schreef op 19 April 2003 @ 09:57:
Ik ben trouwens benieuwt naar het verschil tussen de graphics van de Console games en de PC game.
Als dat zo is,dan is dat de eerste teleurstelling over Shiny
Volgens mij gebruikt de PC versie idd de Half Life engine hoor.EXE-cuter schreef op 19 april 2003 @ 12:56:
[...]
Nu wil ik toch wel eens een fatsoenlijk bewijs van welke engines Enter the matrix gebruikt,want jij beweerd precies nog steeds dat de pc-versie half-life gebruikt ?
Als dat zo is,dan is dat de eerste teleurstelling over Shiny
edit: mm vind verder terug in het topic ook een post en die heeft het erover dat ze een zelfgebouwde engine gebruiken. Maar verderop gaat het weer over de Half-Life engine.
[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 19-04-2003 13:06 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ze hebben de engine van Nightfire gebruikt hoor, en wat aangepast, dacht ik zo?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
En de engine van Nightfire is dus de Half-Life engine.Blade_V schreef op 19 April 2003 @ 13:26:
Ze hebben de engine van Nightfire gebruikt hoor, en wat aangepast, dacht ik zo?
6 cd
This space is occupied
word het 6 cd's nou dan koop ik m wel
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Als The Matrix Reloaded uitkomt komt Enter The Matrix ook, dus rond 15 mei
En volgens mij las ik ergens dat op de PC ook een eigen gemaakte engine gebruikt werd
The devil is in the details.
Ik vond de harry potter games toch best leuklikkepot schreef op 13 June 2002 @ 03:04:
Games gebaseert op films zijn altijd shit !
Denk daar maar eens bij na
Mja ik vind de graphics behoorlijk _sucken_ als ik zo naar die screenshots kijk .. en buggy lijkt t me ... anyway we zien wel als ie uit is he
How should i know?schnumi schreef op 19 april 2003 @ 13:29:
[...]
En de engine van Nightfire is dus de Half-Life engine.
De engine is iig wel goed aangepast, dat is 1 ding zeker
Last.fm |
hij komt op de pc in een 6 cd versie
This is the Way.
DOH echt? 
Kijk aub eerst ff naar boven...

Kijk aub eerst ff naar boven...
Last.fm |
Verwijderd
Iemand ook een screensaver van et enter the matrix load screen..... alle andere die ik heb gedownload zijn saai...! In het spel is het echt super mooi
Dit topic is gesloten.