[VET SPEL] Enter The Matrix

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 461 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Weet iemand hier al wat van, ik weet dat ie samen met The Matrix Reloaded uit moet gaan komen! Het wordt een major-ass production, voor alle 3e G consoles en de PC :)!

En Infogrames mag em uitbrengen! ;) The Eye zal het druk krijgen! ;)

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:41
Waar heb jij dat vandaan?
Want als dat waar is dan is het zeker :9~'!

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:25
screenies? :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Games gebaseert op films zijn altijd shit !
Denk daar maar eens bij na

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Op donderdag 13 juni 2002 03:04 schreef likkepot het volgende:
Vorige week heb ik toch nog eens Aliens vs Predator boven gehaald,toch een rete-goed spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op donderdag 13 juni 2002 07:30 schreef EXE-cuter het volgende:

[..]

Vorige week heb ik toch nog eens Aliens vs Predator boven gehaald,toch een rete-goed spel ?
Zegt genoeg denk ik :). Dus likkepot niet zomaar een domme opmerking maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 07:32 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Zegt genoeg denk ik :). Dus likkepot niet zomaar een domme opmerking maken.
Er zijn er meer geflopt dan dat ze goed zijn geworden.
Meeste games weten we het bestaan niet eens vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 13 juni 2002 08:25 schreef Xavier het volgende:
Er zijn er meer geflopt dan dat ze goed zijn geworden.
Meeste games weten we het bestaan niet eens vanaf.
Agreed. Kijk maar naar de (huidige) Star Wars releases. Natuurlijk zitten er wel aardige producties bij, maar het merendeel gaat imho over niks.

BTW * FoolZero ruikt aan de hand van de scenes, die hij van Star Wars AotC heeft gezien, dat er weer een paar vage games gaan komen... :'(

Mare gelukkig zijn de meeste verfilmingen van videogames beter dan dat de vergaming van films. :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh?

Laten we even uitgaan van Dune (de film). Daaruit zijn toch heel wat goede spellen voortgekomen.

Dune (hele reeks is leuk)
Command & Conquer (behalve Tiberian Sun)
Red Alert 1,2 en Yuri's Revenge.

Lijkt me toch een klassiek voorbeeld van goede film <-> goede games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op donderdag 13 juni 2002 08:41 schreef Gregole het volgende:

[..]

euh?

Laten we even uitgaan van Dune (de film). Daaruit zijn toch heel wat goede spellen voortgekomen.

Dune (hele reeks is leuk)
Command & Conquer (behalve Tiberian Sun)
Red Alert 1,2 en Yuri's Revenge.

Lijkt me toch een klassiek voorbeeld van goede film <-> goede games.
Mja. Ach. Nouja. Op Dune I na heeft het weinig met de boeken te maken eigenlijk. Frank Herbert's Dune probeert het originele verhaal nog na te streven maar dat spel is de moeite van het vermelden niet waard. De rest van de westwood games zijn goede spellen, maar zijn niet echt movie spellen.

Er zijn wel goede spellen gemaakt naar films/series, maar het zijn er niet bijster veel.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
Op donderdag 13 juni 2002 11:32 schreef DarkX het volgende:

[..]

Mja. Ach. Nouja. Op Dune I na heeft het weinig met de boeken te maken eigenlijk. Frank Herbert's Dune probeert het originele verhaal nog na te streven maar dat spel is de moeite van het vermelden niet waard. De rest van de westwood games zijn goede spellen, maar zijn niet echt movie spellen.
Maar moet een spel dan het verhaal van de film/boek volgen ?
Als ik dune 2 bekijk haal je daar gelijk uit op welke film/boek het is gebaseerd. Maar het volgt inderdaad het hele verhaal niet.

Als je een spel maakt die echt het verhaal v/d film/boek volgt wordt het inderdaad heel moeilijk om daar iets moois van te maken. Het hierbovengenoemde AvP volgt b.v. ook het verhaal niet, maar is wel een schitterend spel, gebaseerd op de film.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ja, ik vraag me ook erg af hoe je hier een spel van wilt maken. Laten ze je het hele verhaal opnieuw spelen? :? Dat kan ik me niet voorstellen, dat is saai om te spelen en dat kent iedereen al. :Z
Of trekken ze zich niet zo veel van het verhaal aan? :? Dan is het dus gewoon een spel wat toevallig de naam The Matrix draagt. ;)

Of wat anders hè. :+

Anywayz; ik ben ook wel benieuwd, ook omdat The Matrix een hele goede film is. :9

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 01:51 schreef Yuri het volgende:
Weet iemand hier al wat van, ik weet dat ie samen met The Matrix Reloaded uit moet gaan komen! Het wordt een major-ass production, voor alle 3e G consoles en de PC :)!

En Infogrames mag em uitbrengen! ;) The Eye zal het druk krijgen! ;)
Heb er al wel wat positieve klanken van mijn chef over gehoord maar ik wil eerst meer weten voordat ik ernaar uit ga kijken

[off topic]
The Eye :?
Hier ben ik Gamegod :+ sletje
[/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Op donderdag 13 juni 2002 12:10 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Heb er al wel wat positieve klanken van mijn chef over gehoord maar ik wil eerst meer weten voordat ik ernaar uit ga kijken

[off topic]
The Eye :?
Hier ben ik Gamegod :+ sletje
[/off topic]
Slet slet slet slet :+
Vin ik toch een beetje kort door de bocht hoor.... idd. Alien vs. Predator is nie slecht...! En weet je hoelang ik verslaafd ben geweest aan Tie-Fighter en daarvoor aan X-wing

Maar goed... ik ben heel erg benieuwd naar het spel...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Op donderdag 13 juni 2002 01:54 schreef joshuasioso het volgende:
Waar heb jij dat vandaan?
Want als dat waar is dan is het zeker :9~'!
uhh press release van infogrames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

games gebaseerd op films slecht???
hmm even denken....

Star wars rogue squadron 2: rogue leader (gamecube)
Spiderman the movie (gamecube)
Spiderman the movie (gba)
Spiderman (psx)
Goldeneye (n64)
Alien resurrection (psx)

en er zijn er nog veel meer hoor

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Kijk ik geef toe. De meeste games gebasseert op een film zijn meestal slechter dan de rest. Maar er zijn ook vet goede uitgekomen. Dus ze zijn niet altijd shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36
Op donderdag 13 juni 2002 11:40 schreef redwing het volgende:
Het hierbovengenoemde AvP volgt b.v. ook het verhaal niet, maar is wel een schitterend spel, gebaseerd op de film.
films! :)
Tja, er zijn goede en slechte games.
Heel veel Star Trek en Star Wars games bijvoorbeeld zijn :r, gelukkig zitten er toch enkele goede tussen!
Het is logisch dat je meestal enkel de goede games kent, die worden "gepromoot" via mond-tot-mond-reclame en verschillende warez-sites, newsgroups, ... Het is gewoon zo. Maar het is inderdaad net zoals Xavier zegt, van heel veel games gebaseerd op films en series, weten we niet eens het bestaan af!
Natuurlijk kan het nog erger: een film gebaseerd op een game!

offtopic:
* D-Three zou trouwens wel eens een goeie game willen zien gebaseerd op Robocop >:)
Ik weet dat die bestaan maar met de huidige CPU & GPU-kracht en 3D-engines moet er iets heel mooi te maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat je kan zeggen dat games gebaseerd op films over het algemeen goed/slecht zijn. Dat verschilt echt enorm. Als ze dit goed uitwerken, kan dit echt heel vet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan erg goed zijn, zonder Ghost in the Shell was er niet The Matrix , en zonder The Matrix was er geen Max Payne , en loop niet zeiken dat Max Mothafuckin' Payne slecht was omdat ie kort was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Op donderdag 13 juni 2002 22:31 schreef real_raichu70 het volgende:
Kan erg goed zijn, zonder Ghost in the Shell was er niet The Matrix , en zonder The Matrix was er geen Max Payne , en loop niet zeiken dat Max Mothafuckin' Payne slecht was omdat ie kort was ...
Dunno, heb het niet helemaal uitgespeeld :)
Zou "Enter The Matrix" dan een kloon van Max Payne worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:31 schreef real_raichu70 het volgende:
Deze jongen/meid (waarschijnlijk jongen) begrijpt het.

Maar daar ging het hier niet over. Het ging hier over een Matrixspel.
Ben benieuwd wat ze aan het maken zijn. De film was echt een toppertje!
Als ik even kijk naar het verleden dan zijn er inderdaad niet al te veel goede games die op films/series zijn gebaseerd. Maar als zo'n spel wel ok is wordt meestal de game-ervaring twee keer zo intens doordat je veel meer in het verhaal wordt getrokken. De leuke spellen volgen dan ook niet het filmverhaal maar spelen zich af in de wereld van de film (zie bv. Dune II).

Voorbeelden:
Dark Forces: Dit is een een first-person shooter in het Star Wars universum. Was echt een heeel tof spel!
Rogue squadron: Wederom een Star Wars spel maar wel retetof. Zelden heb ik zo lekker gevolgen!!
Elite Force: Coole shooter in het startrek universum
{b]Disk World:[/b] Adventure gebaseerd op boeken van Terry Pr. Vonden ook veel mensen leuk (ik minder maar ja,..).
Blade runner: Ook een adventure die goed in de smaak viel!

natuurlijk zijn er een heleboel bagger spellen geweest die op films waren ge-ent maar vergeet niet dat er ook een hele boel spellen zijn geweest die zonder ook maar iets met een film te maken te hebben ook enorm bagger waren.
Laten we het helemaal maar niet hebben over de films die op spellen zijn gebaseerd. Als ik alleen al denk aan die film over het spel Mario dan wordt ik al weer zo moe,... :Z Maar de film "Final Fantasy" was wel weer mooi en vermakelijk. Ach zo zijn er altijd voorbeelden van floppers en toppers.

En vergeet niet: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me bij bovenstaande mening aan . Tis niet omdat het van een film is dat het slecht is . Over het algemeen zijn die games gewoon geldklopperij en dus slecht . Maar als ze er , zoals in Jedi Knight , echt moeite in steken , dan zijn die games echt goed .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 15-09 14:53

PoweRoy

funky!

ik kan binnen eens sec een spel opnoemen dat zuigde:

Superman op n64 :r :r :r :r :r

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je een voorbeeld geven van een spel dat nog moet uitkomen wat ook weer een toppertje gaat worden én gebaseerd is op een film:

Lord of the Rings: The Two Towers

Maar genoeg over films en spellen,.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 18:26 schreef ROOLIO het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven van een spel dat nog moet uitkomen wat ook weer een toppertje gaat worden én gebaseerd is op een film:

Lord of the Rings: The Two Towers

Maar genoeg over films en spellen,.....
waar will je t nu over hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een post over verdere ontwikkelingen aangaande het spel " Enter The Matrix" zou leuk zijn gezien de Topic deze naam draagt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
ff dit topic weer boven halen ;)
Ondertussen zijn er screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_Chateau.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_ghost.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_hallway.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_handoverhand.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_niobekick.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_niobepistol.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_niobewallrun.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_Rooftop2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_shot0232.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/gmspImages/23/231850/eb/pt_swatsorting.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/JaapvanNes/200212/1040844508_2dummy

• Het spel wordt ontwikkeld door Shiny Entertainment.
• Het spel draait op de oude half-life engine.
• Het spel komt op de markt samen met de nieuwe Matrix film. (waarvan ik al een trailer gezien heb :p)

Grafisch dus niet zo mooi, misschien beter wachten op Max Payne 2? :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blah! geen een game die samen met een film uitkwam was echt goed omdat het voor de massa bedoelt is en dus te simpel, wel mooi maar geen gameplay of diepgang etc etc......kijk maar eens naar die game die bij LOTR 2 Towers kwam....een arcade 'ik wil snel geldverdienen' meuk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Half-Life engine :| ...

Waneer komt MaxPayne 2 :P ???

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 12:48:
Blah! geen een game die samen met een film uitkwam was echt goed omdat het voor de massa bedoelt is en dus te simpel, wel mooi maar geen gameplay of diepgang etc etc......kijk maar eens naar die game die bij LOTR 2 Towers kwam....een arcade 'ik wil snel geldverdienen' meuk spelletje.
ga jij eens snel je supernes boven water halen, en zet dan eens willekeurig een paar "filmspellen" aan, die spellen ownden gek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 16:18
Dat ze nu nog de Half Life engine gebruiken :( hadden ze beter de Unreal Warfare engine voor kunnen pakken want dit is dus :r
Sc00t wacht geduldig op Max Payne 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
ik denk dat het net zoiets wordt als max payne alleen dan nog wel ff wat mooier en beter : ) :)

laten we het hopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
STIMPPYYY schreef op 27 December 2002 @ 13:37:
ik denk dat het net zoiets wordt als max payne alleen dan nog wel ff wat mooier en beter : ) :)

Mooier zal het niet zijn als het op de Half Life engine loopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Sc00t schreef op 27 december 2002 @ 13:24:
Dat ze nu nog de Half Life engine gebruiken :( hadden ze beter de Unreal Warfare engine voor kunnen pakken want dit is dus :r
Sc00t wacht geduldig op Max Payne 2 :)
Wat maakt het nu uit of het mooi is, er zijn ook nog steeds gigantisch veel mensen die cs spelen en dat is nou ook nie het mooiste spel.

Ik denk dat dit spel best wel vet gaat worden ondanks de grapichs, zolang er maar een goed verhaal en een lekkere gameplay in zit :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
Kheb nie voor nix een Ti4200 gekocht. :P
Graphics zijn trouwens ook heel belangrijk voor het realisme van het spel (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Sc00t schreef op 27 December 2002 @ 13:58:
Kheb nie voor nix een Ti4200 gekocht. :P
Graphics zijn trouwens ook heel belangrijk voor het realisme van het spel (vind ik).
Daar hebbie wel gelijk in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29
Halflife engine... aan de ene kant beetje jammer ;( zal niet echt super mooi zijn, maar de gameplay zal wel erg lekker lopen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
STIMPPYYY schreef op 27 December 2002 @ 13:37:

Beter zou heeeeeeeeeeeeeeel misschien wel kunnen maar mooier? dude tis de Half life engine hoor... die hoort nu in de museum te liggen naast de quake 2 engine.

Lijk me trouwens een spel van niks. Heb gelezen dat het niet de verhaallijn gaat volgen van matrix reloaden en spellen van films zijn toch altijd niks aan.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
Alpha-sphere schreef op 27 december 2002 @ 15:10:
[...]

Lijk me trouwens een spel van niks. Heb gelezen dat het niet de verhaallijn gaat volgen van matrix reloaden en spellen van films zijn toch altijd niks aan.
Beginnen we weer :P wat dacht je van American McGee's Alice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 18:31
Ik had gehoopt op een leuk spel, maar je speelt met 1 of ander vaag vrouwetje in rode jas, zie screenshots, niet met Neo of andere gasten van film, en Half Life engine nu nog gebruiken is gewoon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Hm...dat ze de HL-engine gebruiken is niet zo'n goede keuze. Ze hadden Bloodrayne het beste als voorbeeld kunnen nemen... goeie engine + perfecte slomo-effects :9

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Als ze mij vroegen welk dat ik de beste/origineelste ontwikkelaars vond,dan antwoordde ik altijd "shiny".Komaan zeg : de HALFLIFE engine !!! Ipv zelf een engine te schrijven of de maxfx-enigne of zo te gebruiken,pakken ze maar dat bejaard ding :'(

Die van shiny weten normaal wel wat ze doen,dus zoooo slecht zal het spel niet zijn (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:22
just wondering.. waar halen jullie het nieuws vandaan dat het op de HL-engine komt?

oh en ze maken het spel niet over de film maar in t universum van de film..
ja Neo enzo schijnen ook erin voor te komen maar verder staat het los van de film

[ Voor 50% gewijzigd door LordMithril op 30-12-2002 11:31 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je NEO niet speelt vind ik het niet erg, als je hem tegenkomt is dat wel leuk, maargoed. Maar als je dat vrouwke in rode jas bent :r

(en wat betreft de engine: nix slechts over ons aller engine (DE HL en dus quake engine), maar bijv de max payne engine was een betere keus geweest...)
(aangenomen dat het spel daadwerkelijk met de HL engine word gemaakt, ffies sjekken)

[edit]
dat vrouwke in de rode jas is een character gespeeld door Jada Pinkett die een grote rol gaat spelen in de 2 volgende matrix films

en dit plukte ik van de site van shiny:
We are extremely excited to be working on a project based on the upcoming sequels to Warner Brothers and Larrry and Andy Wachowski's blockbuster film, The Matrix&#8482;.

We cannot make any other comments about the project at this time.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn de spellen die gebaseerd zijn op films, die het wel ver willen schoppen...

kijk naar Jedi Knight series, Star wars X-wing vs tie fighter, rogue squadron, Blade runner enz enz

de games die vaak de complete story line van een film volgen redden het vaak niet..

Eigenlijk hetzelfde met films die op boeken gebaseerd zijn.
Jammer vind ik dat er bijvoorbeeld in LOTR 1 en 2 veel dingen missen en wat belangrijker is, niet kloppen... maar het zijn verder wel leuke/goeie films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 12:17:

(DE HL en dus quake engine),

[...]
huh :? jij zeggen dat HL en Quake engine een en hetzelfde zijn? ga even snel in de hoek staan en ga je schamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 12:41:
[...]

huh :? jij zeggen dat HL en Quake engine een en hetzelfde zijn? ga even snel in de hoek staan en ga je schamen :P
De HL engine bestaat deels uit de Quake engine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 12:48:
[...]

Klopt maar het is niet hetzelfde wat IndigoDelFuego zei.

[ Voor 3% gewijzigd door Apocrypha op 30-12-2002 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 12:48:
[...]

daar zeg je het verborgen woord... "deels"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HL was bij de realease toch voor iets van 60% nog Quake engine, maar is later met alle patches langzamerhand compleet vervangen, geloof dat er tegenwoordig niet of nouwelijks meer Quake code in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ trekt max payne nog maar een keer uit de stoffige hoek en installeert daar de matrix mod overheen :) zo fun :P

dit spel lijkt me dus echt outdated als ze de half life engine gebruiken... enne shiny en games :? niet echt grote namen komen me boven als ik aan shiny denk....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 22:04
kheb het ook al op gamer.nl gezegd maar ook maar ff hier:
brengen ze film 1 uit, daar wordt gewerkt met een budget van 65-100 miljoen dollar, brengt gigantisch veel op, deel 2 en 3 hebben weer een enorm budget, brengen vast weer gigantisch veel op en dan laten ze een game maken waarbij ze een enorm goedkope engine gebruiken :/
de q2 engine kost nu $10.000 en nog wat procent van de verkoop geloof ik, wat zal de half life engine dan kosten? toch niet meer dan $50.000 hoop ik. de q3 engine gaat voor $250.000 en wat % verkoop over de toonbank. unreal 2003 engine? kschat een tonnetje of 2-3 ook?
hadden ze mijns inziens beter daar wat meer geld aan kunnen uitbesteden

je kunt lullen als brugman dat gameplay belangrijker is maar de graphics is de 1e indruk, en die is meestal bepalend. dat het spel matrix in de naam heeft maakt wel veel goed maar veranderd niets aan de kwaliteit van de game zelf

just my 25.000.000 cents($250.000 ;))

<edit>
btw een lichtpuntje voor de game is dat het martial arts team dat de acteurs trained ook meewerkt aan de game(zie matrix reloaded) en die gasten hebben ook echt verstand van martial arts, zal 1 van de 1e games zijn die echt martial arts specialisten heeft gebruikt.

ik denk btw dat je in de game met meerdere personen gaat spelen, dan krijg je(al dan niet ongewild) meerdere verhaal lijnen en een indrukwekkender en pakkender geheel, mits het goed is uitgevoerd. een nadeel is dat de gamer minder snel een "band" krijgt met zn character

[ Voor 23% gewijzigd door bolleh op 30-12-2002 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel lijkt mij gewoon echt toppie! Ik heb veel vertrouwen in. De HL engine is niet echt nieuw ofzo maar is zeker niet slecht. Ik liever een spel die lekker speelt en er redelijk uitziet dan een spel die bagger speelt en er prachtig uitziet. maar ja das mijn mening natuurlijk...
Mensen moeten gewoon niet zo zeuren vind ik, je mag blij wezen dat ze er tijd en geld insteken om alleen al een game te maken voor PC's en consoles.
Ik heb er over gelezen en Neo kom je idd alleen maar een keer tegen. Je kan ook levels unlocken... dan kan je met Neo, Morpheus en Trinity vechten in de Dojo uit de film _/-\o_ . Dit stond in een PS2 blad (kweet ff niet meer welke) Het was een intervieuw met de developers (of 1 van de andere belangrijke mensen :? )
Het karakter wordt ook steeds maar beter en de bedoeling was (als ik het goed begreep) dat je ook een soort van 'the one' gaat worden (zoiets tenminste).

Met andere woorden ik wacht met veel plezier op het spel :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Ik ben echt helemaal weg van the matrix dus laat dat spel maar komen!!!
ik toch niet al te goede pc amd duron 1000mhz gf2 32mb :( hopen dat de gameplaygoed en soepel is.
en ff voor dat jullie het nog niet weten dat vrouwtje in de rode jas is een nieuwe speler in de film die waarschijnlijk ook een grote rol gaat spelen!
en ja ik heb ook al de preview van de nieuwe films gezien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
neo643 schreef op 31 December 2002 @ 16:52:
en ff voor dat jullie het nog niet weten dat vrouwtje in de rode jas is een nieuwe speler in de film die waarschijnlijk ook een grote rol gaat spelen!
en ja ik heb ook al de preview van de nieuwe films gezien. :D
Yup. Die vrouw in rode jas is "Zee", een personage dat een tamelijk belangrijke rol zal spelen.
Oorspronkelijk was de rol voor de R&B zangeres Aaliyah. De opnames waren zelfs al gestart toen ze tragisch omkwam in een vliegtuigongeval. Aangezien er echter te weinig beeldmateriaal was om de films verder te kunnen afwerken zonder haar, heeft men een nieuwe actrice moeten casten en de opnames opnieuw moeten over doen.
Maar dit is eigenlijk wel off-topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, als Shiny het maakt. Sinds Sacrifice kan dat huis niets meer verkeerd doen in mijn ogen dus ik heb ook het volste vertrouwen in Perry en de zijnen.
Vind ik altijd wel een fijn gevoel; als er een goede ontwikkelaar aan de gang is. Net als met Raven. Als je hoort dat Raven ergens mee bezig is, dan weet je bij voorbaat al dat het in in ieder geval elk blad boven de 80% scoort en sinds Sof1 zijn ze al maar beter geworden daar.

Dus ik wacht met plijzier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF

ALF

Laagvliegerke schreef op 01 januari 2003 @ 22:57:
[...]

Yup. Die vrouw in rode jas is "Zee", een personage dat een tamelijk belangrijke rol zal spelen.
Oorspronkelijk was de rol voor de R&B zangeres Aaliyah. De opnames waren zelfs al gestart toen ze tragisch omkwam in een vliegtuigongeval. Aangezien er echter te weinig beeldmateriaal was om de films verder te kunnen afwerken zonder haar, heeft men een nieuwe actrice moeten casten en de opnames opnieuw moeten over doen.
Maar dit is eigenlijk wel off-topic :P
Ze heet helemaal geen Zee maar Niobe kijk hier zelf maar!!! http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/timepix2.html :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

007 nightfire ging ook op de half -life engine en het zag er nog behoorlijk goed uit :) . Counter Strike: Condition Zero hetzelfde verhaal en het ziet er ook goed uit (tenminste wat ik tot nu toe heb gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
HL-engine is gebouwd op de Quake I engine
Ze kunnen beter voor CS 2 of HL 2 de mohaa engine of zo gebruiken

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:19

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
neo643 schreef op 02 januari 2003 @ 00:44:
[...]

Ze heet helemaal geen Zee maar Niobe kijk hier zelf maar!!! http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/timepix2.html :*)
|:(
Klopt idd... Dan heb ik het verkeerd voor... Zee is "gewoon" een inwoner van Zion. Ze zal dus een belangrijker rol spelen in deel 3. :) Maar de rest van wat ik zei klopte wel hoor :)

En hopelijk wordt dit inderdaad een VET SPEL :) Graphics mogen dan wat "outdated" zijn in vergelijking met wat de veeleisenden hier gewend zijn maar je moet er ook rekening mee houden dat het spel echt wel bedoelt is voor de grote massa aangezien velen het zullen kopen omdat ze de film gezien hebben. En die grote massa heeft niet altijd de laatste nieuwe videokaart. Ik denk dat dat ook wel een belangrijke factor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

likkepot schreef op 13 June 2002 @ 03:04:
Knigthrider :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF

ALF

LOL :D :D :D :D :D

edit: we raken volgens mij een beetje off-topic!!!

[ Voor 16% gewijzigd door ALF op 02-01-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Der zijn weer nieuwe screenies uit :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots3.jpg

LOL check haar been :?
Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots6.jpg

En zijn pols is ook niet helemaal ok :?
Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enterthematrixgame.com/img/screenshots14.jpg

Voor de screenies kan men hier terecht
Enter The Matrix

Ik vind et er mooi uitzien en kan niet w8en tot ie uit is, ben echt benieuwd wat ze ervan maken :)
The length of the game depends greatly upon how you play it. Gamers can expect approximately 10-50 hours of gameplay. In addition, there is over one hour of exclusive movie footage and two hours of in-game movies. In addition, the game's unique &#8220;hacking system&#8221; extends the life of the game and its replayability
The game will feature about 1,000 martial arts moves, presented by motion capture and animation systems that are of a significantly higher quality than used by most games. What&#8217;s more, the game&#8217;s martial arts segments were directed by Yuen Wo-Ping, the acclaimed Hong Kong action director who choreographed all the fight scenes for all of The Matrix films, as well as &#8220;Crouching Tiger, Hidden Dragon&#8221;, &#8220;Charlie&#8217;s Angels&#8221; and numerous other film projects.

[ Voor 24% gewijzigd door bAdmuTs op 05-02-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ah ja het spel wordt niet gemaakt op een half life engine maar op een zelfgemaakte engine.

Btw 6 cd's. (en 35min nooit eerder gezien filmmateriaal)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de volgende NGC magazine die in engeland uitkomt 20 februari(weekje later in Ned/be), gaat een hele grote hands-on van the matrix staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Zo hoor en zie ik het graag Shiny (nog altijd 1 van mijn favorietste developers ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er al een beetje van gezien
Bewegend beta materiaal :Y) en ik moet eerlijk toegeven dat het me nou niet zo overrompeld heeft.
Mijn collega's waren er een stuk enthousiaster over maar ik geef toe ik heb het nog niet gespeeld :/

Het spel doet me zelf heel erg denken aan een ONI/Max Payne game waar je kan knokken zoals bij Oni en slow motion effecten hebt zoals bij Max Payne.
Je hebt wel grappige moves zoals tegen een muur oprennen en dan draaien en trappen of bijv met je benen aan een buis aan het plafon hangen en dan rustig gaan sniperen >:)

Als de gameplay een beetje goed word, kan nu nog veeeel aan verbeterd worden, dan word het een toppertje anders word het een dure grap voor Infogrames en Shiny :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 14:23:
In de volgende NGC magazine die in engeland uitkomt 20 februari(weekje later in Ned/be), gaat een hele grote hands-on van the matrix staan
In pc gameplay stonden 12 pagina's ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 05 februari 2003 @ 13:36:
Der zijn weer nieuwe screenies uit :9~

LOL check haar been :?

En zijn pols is ook niet helemaal ok :?
Tsja. Het is The Matrix heh? Waar een wil is, is een weg, zeg maar, toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:30
Het ziet er allemaal minder uit dan kan, maar toch ziet het er cool uit 8)
Ik zie alleen niet echt wat er fout is aan dat been :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

MaRc0 schreef op 05 February 2003 @ 16:16:
Het ziet er allemaal minder uit dan kan, maar toch ziet het er cool uit 8)
Ik zie alleen niet echt wat er fout is aan dat been :?
Kijk es goed naar der knie, loopt niet helemaal lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

bAdmuTs schreef op 05 februari 2003 @ 16:21:
[...]

Kijk es goed naar der knie, loopt niet helemaal lekker :D
Das der jas, wel opletten als je kijkt, net als met de "pols" LOL

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

skullsplitter schreef op 05 February 2003 @ 20:11:
[...]

Das der jas, wel opletten als je kijkt, net als met de "pols" LOL
LOL, ik zie et nu bij die jas :D maar die dude met die pols heeft geen jas aan hoor :P, der is niemand (hoop ik voor ze :D) die ze pols zo kan draaien

[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 05-02-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw ik weet de reden waarom je niet als neo speelt.

Je kunt dan niet dood :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Hacku schreef op 05 February 2003 @ 13:39:
Ah ja het spel wordt niet gemaakt op een half life engine maar op een zelfgemaakte engine.

Btw 6 cd's. (en 35min nooit eerder gezien filmmateriaal)
Hmm, ah :)
Heb je trouwens ook een bron? :?

En 6 CD's.. is het dan niet slim om ook een DVD versie erbij te doen? :X Dat lijkt me overigens geen domme zet, aangezien je dan mensen hebt die dat spel kopen omdat ze anders hun DVD speler toch nooit gebruiken :D

En 35 min nooit eerder gezien filmmatriaal? :? Wat heeft dat met de game te maken? Kan dat niet beter op de DVD van The Matrix 2? :X

Overigens.. In veel replys werd gezecht dat als de HL engine wordt gebruikt, het spel wel goed zou lopen.. Nightflare, ook de HL engine, die liep toch bij veel personenen ook niet zo geweldig? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Net is NIGHTFIRE als ik mij niet vergis DataBeest,en idd dat loopt niet optimaal meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

DataBeest schreef op 05 February 2003 @ 21:25:
[...]

En 6 CD's.. is het dan niet slim om ook een DVD versie erbij te doen? :X Dat lijkt me overigens geen domme zet, aangezien je dan mensen hebt die dat spel kopen omdat ze anders hun DVD speler toch nooit gebruiken :D

En 35 min nooit eerder gezien filmmatriaal? :? Wat heeft dat met de game te maken? Kan dat niet beter op de DVD van The Matrix 2? :X

Overigens.. In veel replys werd gezecht dat als de HL engine wordt gebruikt, het spel wel goed zou lopen.. Nightflare, ook de HL engine, die liep toch bij veel personenen ook niet zo geweldig? :?
Het filmmateriaal is special voor in de game gefilmd... cool of niet :) !!!
ook word het verhaal geschreven door die de zelfde schrijver als die van de film!!!
deze game moet wel goed worden!!!!
maja als grootste matrix fan van de Benulux verw8 ik heel veel!!!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Zijn paar filmpjes uit zie voor meer info:
http://www.gamer.nl/nieuws/16404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 30 December 2002 @ 13:41:
* KeeZ trekt max payne nog maar een keer uit de stoffige hoek en installeert daar de matrix mod overheen :) zo fun :P

dit spel lijkt me dus echt outdated als ze de half life engine gebruiken... enne shiny en games :? niet echt grote namen komen me boven als ik aan shiny denk....
messiah,sacrifice, Dat zijn toch wel rete goede games.en jij zegt geen grote titels lol laat me niet lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Zoals ik al eerder zei : Shiny is een van m'n favorietste developers en wel om devolgende redenen :

1) MDK !!! (ziet er nog steeds goed uit)
2) Earthworm jim !!! (is nog steeds zeer leuk)
3) Messiah !!! (goed uitgewerkt,origineel)
4) Sacrifice !!! (zegt genoeg)

+ Ze hebben nog geen slecht spel gemaakt naar mijn weten (hoewel messiah beetje bugvol zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edsger
  • Laatst online: 29-08 19:42
In de laatste PC Gameplay stond heel wat informatie over Enter the Matrix. Een 12 pagina's tellende review. De belangrijkste feiten wilde ik wel even met jullie delen.

Het verhaal gaat parallel lopen aan het verhaal van de film. De gebeurtenissen in het spel lopen dan ook kris kras door die van de film heen. Maar dan wel met een eigen verhaallijn. Het is de Wachowski's* die ZELF achter het spel zitten dan ook de bedoeling om de speler veel meer verhaal te vertellen dan in een film kon. Nou zijn er natuurlijk veel meer spellen die zoiets geprobeerd hebben, en er zelf zeg maar een hoop bij verzinnen, maar in dit geval is het zo dat het een spel is van de Wachowski's zelf. Zij willen hun zelf gecreeerde wereld voorleggen aan de speler. Je zou het kunnen zien als dat je de film van Tolkien hebt gezien en daarna nog het boek moet gaan lezen, al is er bij Tolkien dan een overlappende verhaallijn.
Een voorbeeld uit de review van de PC Gameplay is dat je op een keer een voorwerp moet gaan halen, wat later in de film gebruikt wordt. Het klinkt heel erg vaag, maar ze mochten nou eenmaal nog niet veel loslaten over het verhaal.
Verder bevat de film 35 minuten aan extra film en 60 minuten aan ingame scenes (niet niks dus).
De engine, ik weet niet hoe mensen te weten zijn gekomen dat het om een omgebouwde half-life engine gaat, maar ik heb er nergens wat over kunnen lezen :? (er is wel ooit sprake van geweest dat het zou gaan om de Unreal Warfare engine maar dat bleek niet waar te zijn). Misschien dat ergens de gelijkenis is getrokken met de half-life engine, omdat met deze engine ook een hele interactieve omgevingen gemaakt zijn. Een gelijkenis met Max Payne is er omdat in dit spel ook de bullet time functie is ingevoerd. Verder spreekt de review over motion gecapturde bewegingen van de acteurs zelf, zodat alle moves er hetzelfde moeten uitzien als in de film...etc...

Of het nu wat wordt, ik weet het niet. Zelf ben ik ook nooit enthousiast geweest over games gebaseerd op (al dan niet terecht) gehypte films. Maar voor als nog vind ik het veelbelovend. De makers hebben er iig veel moeite ingestoken en Shiny weet over het algemeen wel creatieve spellen te maken.

Laten we het hopen... :)

*Voor degene die geen filmencyclopedie in hun kop hebben: de Wachowski's zijn de makers/bedenkers van de The Matrix triologie

[ Voor 6% gewijzigd door Edsger op 06-02-2003 18:32 . Reden: extra info ]

All your quantifications are belong to me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmm jah... nou ik ben echt een super fan van de Half-Life engine maar....
voor zo'n game... ik denk dat ze beter voor een nieuwere engine hadden kunnen kiezen. Misschien de Lithtec engine ofzo. De Half-Life engine geeft echt ubergameplay maar the Matrix is toch altijd een synoniem voor ubermooie graphics waar je met open mond naar kijkt (de film dan) dat de game dit niet heeft is wel jammer.

Maar... James Bond: Nightfire is ook op de Half-Life engine gebouwt en ziet er nog wel erg goed uit dus te voorbarig mag ik eigenlijk niet zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
EXE-cuter schreef op 06 February 2003 @ 17:26:
Zoals ik al eerder zei : Shiny is een van m'n favorietste developers en wel om devolgende redenen :

1) MDK !!! (ziet er nog steeds goed uit)
2) Earthworm jim !!! (is nog steeds zeer leuk)
3) Messiah !!! (goed uitgewerkt,origineel)
4) Sacrifice !!! (zegt genoeg)

+ Ze hebben nog geen slecht spel gemaakt naar mijn weten (hoewel messiah beetje bugvol zat)
Shiny maakt inderdaad erg leuke spellen. Messiah wou ik laatst nog gaan spelen, maar daar ben ik de cd van kwijt :(
Hopelijk wordt Enter The Matrix ook zo'n hoogstaande game, dan kan de lol niet meer op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 23:55
de filmpjes zijn echt supercool, een beetje als max payne met de kung fu mod, maar dan nog beter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

likkepot schreef op 13 juni 2002 @ 03:04:
resident evil is toch ook een goed spel oke het is wel op ps2 dacht ik maar dat maakt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 21:06:
[...]

resident evil is toch ook een goed spel oke het is wel op ps2 dacht ik maar dat maakt niet uit
Bij resident evil was er eerst het spel en daarna pas de film :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op 06 February 2003 @ 21:14:
[...]

Bij resident evil was er eerst het spel en daarna pas de film :D
hehe ook goed :P
Maar dan nog het spel wordt er toch niet slechter op of wel?
als ze een spel baseren op een film is toch gaaf? (vind ik dan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Goed voorbeeld van goede game gebaseerd op film is blade runner :)

Maar grafische is het niet het mooiste als de gameplay maar super is.

Ze mogen iig wat aan de animatie doen als het karakter hard rent, dat ziet er niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Slecht voorbeeld: Street Fighter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
Als ze wat ze zeggen in de pcgameplay (heb em ook gelezen) waar is: :9~

Hopelijk wordt het een combinatie van Max Payne en Jedi Knight2. Bullet time met mad moves en powers :9~
Dan wordt er verteld dat het verhaal ook super moet zijn (geschreven door de Wachowski's). En je kunt Niobe of Ghost kiezen.....die allebei een ander spelverloop/verhaal zullen hebben. Het moet een aangename aanvulling worden op de film.....laten we het hopen

_/-\o_ Wachowski _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door CRAM op 12-02-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DataBeest schreef op 05 februari 2003 @ 21:25:
[...]

Dat stond allemaal in de nieuwste PCGameplay :)
Stond een 12 bladzijde lange special dus daar stond aardig wat leuks in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al bekend was maar waar de animatrix ophoud daar begint het spel :)
De laatste episode daarvan (diegene gemaakt door Square) word opgevolgd door de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 21:16:
[...]

hehe ook goed :P
Maar dan nog het spel wordt er toch niet slechter op of wel?
als ze een spel baseren op een film is toch gaaf? (vind ik dan :))
Het enige probleem met op films gebaseerde spellen zijn de licentiekosten. Als een spel wordt afgeleid van een film met alle karakters e.d. kost dat een vrachtwagenlading aan geld zonder dat er ook maar 1 regel is geprogrammeerd. Vaak is de kwaliteit van deze games dan ook iets minder...

Voordeel is dan wel dat de marketing in principe al voor driekwart is gebeurd door de film....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 19:28:
[...]

Het enige probleem met op films gebaseerde spellen zijn de licentiekosten. Als een spel wordt afgeleid van een film met alle karakters e.d. kost dat een vrachtwagenlading aan geld zonder dat er ook maar 1 regel is geprogrammeerd. Vaak is de kwaliteit van deze games dan ook iets minder...

Voordeel is dan wel dat de marketing in principe al voor driekwart is gebeurd door de film....
Ik kan je vertellen dat dit 1 van de (waarschijnlijk de) duurste produkties van Infogrames is dus daar zal het niet aan liggen :)

Ook het marketingsbudget is enorm, ze verwachten er erg veel van
Nu is het alleen maar hopen dat het het waard is anders hebben een probleem :/

Enne het is dus niet gebaseerd op de film maar het vervolg v/d Animatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edsger
  • Laatst online: 29-08 19:42
DataBeest schreef op 05 February 2003 @ 21:25:
[...]

zie ook mijn eerdere uitgebreide post in dit topic. De makers zijn bovendien zelf ontzettende spelfanaten en willen juist met dit spel de spelers juist extra laten inleven The Matrix wereld. Daarom JUIST bij dit spel extra film stukken. BTW. Ik twijfel er niet aan dat het naderhand OOK op de DVD komt Super Special Edition met Extra's enzo... (dus extra duur :) ) .

[ Voor 4% gewijzigd door Edsger op 12-02-2003 21:31 ]

All your quantifications are belong to me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 19:36:
[...]

Ik kan je vertellen dat dit 1 van de (waarschijnlijk de) duurste produkties van Infogrames is dus daar zal het niet aan liggen :)

Ook het marketingsbudget is enorm, ze verwachten er erg veel van
Nu is het alleen maar hopen dat het het waard is anders hebben een probleem :/

Enne het is dus niet gebaseerd op de film maar het vervolg v/d Animatrix
En ik kan je vertellen dat ik het over games in het algemeen had 8)..
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.