Toon posts:

CS 1.5 server verifaction failed

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 646 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sideburn948
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:56
Probleem ligt niet aan quicknet, Heb net de
verification_fix gedaan en nu werkt alles, valve heeft dus
zelf een foutje gemaakt.

Ik zou zeggen probeer het,

• freshman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 11:07
Dan heb jij geluk, want bij mij werkt het helaas nog steeds niet

veel CS uren gewenst en frag ze

• VioLenT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-11-2018

VioLenT

Biertje?

het ligt ook niet aan QN maar zij blokken die port wel...
beetje laat trouwens

Mijn Specs

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:59

flexje

got-father

Violent , alle poorten boven de 1024 staan gewoon open , secure server gebruikt 27012 , het is gewoon een DNS probleempie

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• reddevil
  • Laatst online: 06-10 14:25
ligt volgens mij aan type router wat je gebruikt. Vriend heeft winroute en daarmee lukt het nog niet. Er komt zeer binnenkort wel een update voor die fix uit... als er mensen zijn met winroute waarbij het wel gelukt is, roep ffies

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:15
Ik heb hier hetzelfde probleem met Mxstream en HCCNet. QN is dus niet de enige. Vriend van me met Mxstream en Planet heeft hetzelfde probleem.
Nu al een week geen CS, heb btw nog geen fixes geprobeerd (geen tijd voor).

MacBook Pro 14" 2021

• reddevil
Op woensdag 19 juni 2002 20:19 schreef paulmadejong het volgende:
Ik heb hier hetzelfde probleem met Mxstream en HCCNet. QN is dus niet de enige. Vriend van me met Mxstream en Planet heeft hetzelfde probleem.
Nu al een week geen CS, heb btw nog geen fixes geprobeerd (geen tijd voor).
Ik heb ook Hccnet met mxstream. Zit achter Windows XP ICS.. met patch werkt ie goed. Vriend zit achter WinXP met winroute en hccnet.. .werkt niet |:(

• asterixonline
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 09:02
Wie heeft er een secure server draaien??? kunnen we niet een keer testen of anderen die secured server ook kunnen gebruiken?

Of is dat niet mogelijk?
Bij mij werkt die verification fix niet :(

Greetz..
Reijer

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
Okay :D :D fix werkt perfect.

Alles precies gedaan zoals aangegeven, en met een clean 1.5 install, en werken als een trein, en zonder lag, pingetje van 20 op strikerz :D

Thanx to the makers van de patch

• paulmadejong
  • Laatst online: 19:15
Op woensdag 19 juni 2002 20:21 schreef reddevil het volgende:

[..]

Ik heb ook Hccnet met mxstream. Zit achter Windows XP ICS.. met patch werkt ie goed. Vriend zit achter WinXP met winroute en hccnet.. .werkt niet |:(
Mijn clanserver heeft gelukkig die zooi eraf geflikkerd, waardoor ik weer normaal kan connecten, maar ik probeer die fix nog wel. Ik zit btw ook achter WinXP ICS.

MacBook Pro 14" 2021

• freshman
Patch gegeven aan een vriend van me,

En bij hem werkt het wel.

patch gegeven aan een andere vriend en bij die werkt het niet.

Ik heb gegevens van beide opgenomen

allebei zelfde I.S.P. zelfde O.S. zelfde Fwall
enige verschil de ene draait retail de andere mod, maar dat zou niet moeten mogen uitmaken.

Hoe kan dan de ene wel en de andere niet, hier probeer ik nog uit te komen.

als er meer zijn die dit ook hebben, graag laten weten wat hun aan opl. bedacht hebben

greetings

Verwijderd

ik probeer vandaag wel met een hele clean instal...kijken of het iets helpt.

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:06
Op woensdag 19 juni 2002 18:03 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Jezus, wat zijn jullie allemaal fokkin dom |:(
Nee, jij bent lekker slim :+

Maar goed, het blijft een vreemd probleem. Een kennis van mij heeft dus ook dit probleem, ik vragen welke provider 'ie heeft: QuickNet. Tja, was te verwachten :) Ik heb hier met XS4All/MXStream geen enkel probleem. En ik zit ook niet eens direct op het Net, maar eerst via een Linux NAT box.

Je zou bijna denken dat Quicknet ergens een misconfiguratie heeft in z'n netwerk die nu pas aan het licht komt. En misschien zijn enkele routers bij de andere providers ook niet helemaal lekker, waardoor bepaalde gebruikers niet kunnen spelen. Zou het niet zoiets kunnen zijn?

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 20:00
Op vrijdag 14 juni 2002 15:39 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
En het ligt zeker weten niet aan Quicknet, want je ziet deze posts overal, zelfs op cs forum waar mensen uit Amerika bijvoorbeeld posten, en lijkt me een beetje raar dat je als Amerikaan Quicknet hebt }:O
Lees ff goed voordat je iets post eborn. Tis een probleem wat mensen over de hele wereld hebben |:(

Verwijderd

ok , het probleem ligt em dus aan het feit dat die pakketjes volledig door elkaar worden terug gezonden. het enige wat deze fix doet is dat het de pakketjes gewoon goed zet.

ik zit ook op QN en het werkte bij mij meteen.

er is idd bij verteld dat het niet direct bij iedereen zou werken maar dan moet je dus gewoon ff gaan spelen met dat ip adres.

er is trouwens al weer een nieuwe update van de patch. voor degene bij wie het niet werkt probeer de update ff. ik hoop dat het met deze fix voor iedereen gaat werken.

Greetz

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 10:15 schreef _SouLmaN_ het volgende:

[..]

Lees ff goed voordat je iets post eborn. Tis een probleem wat mensen over de hele wereld hebben |:(
duhuh dat probeer ik daar ook mee te zeggen |:(

Maareh bij mij werkt de fix wel, en heb QN en winXP
Alleen ik heb in de woncomm.lst niet 127.0.0.1:27012 ingevuld maar me eigen ip met :27012 ingevuld. Denk niet dat het daar aan zal liggen, maar bij mij werkt ie iig :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt de patch prima, vaag alleen dat ie niet bij iedereen werkt.

IK ken in mijn omgeving ook aantal mensen waar ie niet werkt. Vink beetje vaag. EN die hebben uiteenlopende configs van win98 tot winxp met verschillende systemen en providers, dus vaag.

Verwijderd

BUILD 2067 SERVER (0 CRC)
server # 71
....
( this is the spot)

---------------
----------------------------------------

Once building on the server the , secured server will once again try to vertificate your CD key.
The trick is ;
wait 4 seconds before you give the manual override to check you wonid.
Type "getcertificate"
It will vertify your wonid with an other route. Without haveing the pesty nogood, Quicknet port.
------------------------
-------------------------------------------

Extra,
BTW, i also modified the woncomm.lst".
You can do this also by either following the steps given at the front of the Counter-strike.net screen.
Just to spear you the clicking,

Open the "woncomm.lst" file in your \valve folder (using notepad) and make sure there is an entry that looks like this at the bottom of the file:

------------------------------------------------------------------------------------------
--------
Secure
{
half-life.speakeasy-nyc.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-sea.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-chi.hlauth.net:27012
}

,
And you should replace this by ;

Secure
{
216.254.95.155:27012
64.81.178.5:27012
64.81.159.155:27012
}
De bovenstaande fix is verzonnen door een ander, weet niet meer wie. Maar het werkt. HET WERKT.

Gewoon "getcertificate" (zonder quotes) intikken in console zodra je kan typen en hit <enter>. Zolang je je HD niet ziet ratelen herhalen. Werkt prachtig!

• asterixonline
  • Laatst online: 24-09 09:02
ThanX!!!!!!!!!!!!!!!

Ja het werkt echt..zelfs bij mij!!!!
Thank GOD i can play cs :)

Happy gaming to all!!!!
Reijer

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 18:33 schreef Mithjo het volgende:

[..]

De bovenstaande fix is verzonnen door een ander, weet niet meer wie. Maar het werkt. HET WERKT.

Gewoon "getcertificate" (zonder quotes) intikken in console zodra je kan typen en hit <enter>. Zolang je je HD niet ziet ratelen herhalen. Werkt prachtig!
Thanx m8, na 2 weken heb ik een oplossing!!!..toppie b-)

• FSharky
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarom kan ik niks intypen zodra ik een server ga joinen???

Ik blijf maar op mijn toetsenbord rammen maar ik zie niks en dan krijg ik die error weer. :(

Kan iemand effe uitleggen hoe jij het doet?

• reddevil
het ligt gewoon aan de gehele combinatie, bij m'n broer werkt fix niet, bij mij wel... hij me, ik xp, maar ligt gewoon aan kleine miserige dingetjes.

• freshman
Thx het werkt
aleen er zal vast wel een slimme jongen zijn die dit wel in een cfg filtje kan maken zodat je dit niet steeds hoeft in te tikken.

Dat zou dan de ultieme oplossing zijn

greetings

Freshman

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 22:57 schreef freshman het volgende:
greetings

Freshman
Tweakers doen elkaar permanent de groeten....

• freshman
Op donderdag 20 juni 2002 22:59 schreef fdamasta het volgende:

[..]

Tweakers doen elkaar permanent de groeten....
Me just beeing polite

of mag dat hiet :D

Verwijderd

het is je vergeven... :p

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
voor deze ene keer... :P

• freshman
Hmm wel een tricky opl

Soms werkt het wel soms werkt het niet

je moet precies op het juiste moment dat woord intikken
anders ga je weer de bietenbrug op

• sideburn948
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:56
Update : Verification FIx werkt nu op 3 computers met QN

1x XP en 1x ME ,gewoon standaard fix installen en werken
1x W98se moest ik eerst nieuwste versie van fix
downloaden en aangeven welke adapter gebruikt word.
Zit duidelijke readme.txt bij dus zou moeten lukken.

Dit probleem ligt niet aan QN zijn zat andere die
het probleem ook hebben.

Probeer het, je weet maar nooit

Frag ze

• freshman
En hoe je de nieuwe fix moet gebuiken staat hier uitgelegd

deze werkt ook

http://www.acc.umu.se/~arvid/verification_fix/

• eborn
Op donderdag 20 juni 2002 10:15 schreef _SouLmaN_ het volgende:

[..]

Dus? |:( Ik zeg toch ook niet dat Quicknet de enige is waar het fout gaat? }:O Eerst goed een post doorlezen voordat je je kop tegen een muur aangooit :)

• SouLmaN
Op vrijdag 21 juni 2002 09:26 schreef eborn het volgende:

[..]

Dus? |:( Ik zeg toch ook niet dat Quicknet de enige is waar het fout gaat? }:O Eerst goed een post doorlezen voordat je je kop tegen een muur aangooit :)
Zucht, het ligt niet aan een provider, die secure servers van valve zijn gewoon stampvol en kunnen het niet aan daarom kom je er niet op :P

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Dit is echt heel vervelend. Deed er eerst een beetje lacherig over, want ik had er toch geen last van.
Alleen nu ineens wel...
Heb gisteren om 23.00u voor het laatst geconnect (en tot 3.00u gespeeld :+), maar toen ik om 15.30u vandaag wilde connecten, kreeg ik dus ook deze foutmelding. Ik dacht toen nog; "ach, ik start gewoon ff opnieuw op", dat werkte de enige keer dat ik deze fout hiervoor had ook. Nu dus niet meer :(

Nu heb ik dus ook al die "getcertificate"-truc geprobeerd, maar die werkt bij mij niet.

Mijn vraag is ook of iemand anders hier ook ineens last van heeft.
Specs: W2k, Retail, MxStream + HCCNet en speel eigenlijk alleen maar op de xs4all-servers.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 19:17 schreef Cool_Willy het volgende:
Dit is echt heel vervelend. Deed er eerst een beetje lacherig over, want ik had er toch geen last van.
Alleen nu ineens wel...
Heb gisteren om 23.00u voor het laatst geconnect (en tot 3.00u gespeeld :+), maar toen ik om 15.30u vandaag wilde connecten, kreeg ik dus ook deze foutmelding. Ik dacht toen nog; "ach, ik start gewoon ff opnieuw op", dat werkte de enige keer dat ik deze fout hiervoor had ook. Nu dus niet meer :(

Nu heb ik dus ook al die "getcertificate"-truc geprobeerd, maar die werkt bij mij niet.

Mijn vraag is ook of iemand anders hier ook ineens last van heeft.
Specs: W2k, Retail, MxStream + HCCNet en speel eigenlijk alleen maar op de xs4all-servers.
Yep heb sinds vandaag ook in ene last dat die het niet meer doet, daarvoor af en toe, maar dan gewoon (een paar keer) retry en hij deed het gewoon, maar nu wil het helemaal niet meer lukken :( Ik heb WinXP, Retail, MxStream + HCCNet en speel eigenlijk ook maar op 1 server maar niet die van xs4all

Dus ik ga het zo ff proberen met die fix die al eerder in het topic genoemd is ;)

Ik heb net ff die fix geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet, nu kan ik helemaal niet meer cs-en! :( ;(

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Die fix werkt gelukkig wel bij mij.
Maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ze dit in 1.6 gaan rechtzetten...

• SouLmaN
Op zaterdag 22 juni 2002 00:27 schreef Cool_Willy het volgende:
Die fix werkt gelukkig wel bij mij.
Maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ze dit in 1.6 gaan rechtzetten...
Ik hoop het niet, want het kan nog wel ff duren voordat 1.6 uitkomt.

Bij mij is het probleem echt spradisch, gisteravond rond 23.00u kon ik totaal niet spelen, met welke fix dan ook en nu is er nix aan de hand :(

• eborn
Op vrijdag 21 juni 2002 09:30 schreef _SouLmaN_ het volgende:

[..]

Zucht, het ligt niet aan een provider, die secure servers van valve zijn gewoon stampvol en kunnen het niet aan daarom kom je er niet op :P
Ja dat klinkt wel heel aannemelijk. Als ze te vol zijn dan hoort iedereen er last van te hebben. En laten nou heel veel mensen (waaronder ikzelf) die hele melding nog nooooooit gezien hebben ;) En ik speel elke dag toch wel een paar keer online. Dus een overbelasting lijkt me ook sterk eerlijk gezegd.

Verwijderd

Ik kan vandaag weer gewoon spelen, blijf het maar heel erg vaag vinden, hoop dat ze snel met een patch komen, vind dit een beetje waardeloos en het irriteert mateloos :(

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 17:20
Ik kan gewoon nog _steeds_ niet spelen.
Reinstall, patches, hacks, crack's niets werkt. Heb 1 dag kunnen spelen en toen was het afgelopen. Iemand enig idee wat voor gekut dat is?
Wanneer fixen ze dat?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
ik weet het ook niet ben er ook la een vanaf het begin probleemen gehad en bij werkt ie ook niet zucht :'(
Heb een reply bij de grote 1.5 CS topik geplaats op aanrader van de modjes.
aleen ik be geloof ik de laatste die daar geweest is :( .
ik heb trauwesn Planet ADSL en Winxp pro

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

http://www.regeneration.nl/index.php?display=comments&nid=10

dat schijnt de oplossing te zijn waar naar iedereen op zoek is :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Dank je SithWarrior voor de overbodige info.

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 15:36 schreef SithWarrior het volgende:
http://www.regeneration.nl/index.php?display=comments&nid=10

dat schijnt de oplossing te zijn waar naar iedereen op zoek is :)
Lees de draad voordat je blaat :? :+

Verwijderd

bump...Iemand iets nieuws gevonden??

Ik kan nog steeds niet spelen. Heb alles geprobeerd.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Op ZEKER een ISP probleem.....Het gros (incluis mijzelf) kan gewoon spelen.....Niet alleen op onze servers heeft niemand last, ook op iedere willekeurige andere server kan ik (en meerderen met mij) komen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 13:08 schreef RaDKiLL het volgende:
Op ZEKER een ISP probleem.....Het gros (incluis mijzelf) kan gewoon spelen.....Niet alleen op onze servers heeft niemand last, ook op iedere willekeurige andere server kan ik (en meerderen met mij) komen.
Hoe weet je dat er op jullie servers niemand last heeft :? De mensen die er last van hebben komen toch niet binnen :o ;) :+

• NiGeLaToR
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GODVERDEGODVER kutspel. Heb zojuist maar weer es geprobeerd, kan nog steeds niet spelen. Kon er na 3 pogingen 1 keer in en daarna niet meer. WAt een kutzooi. Heb ze gemaild van Valve enzo, maar ze gaan er nix aan doen, want het ligt aan de client. Nou moeten ze es horen die kutlijers daaro, ik heb altijd prima kunnen spelen, heb me pc helemaal opnieuw geinstalleerd omdat het dan zou werken heb al die onzin oplossingen geprobeerd en nog werkt de kutzooi niet. Ik vind het imbeciel dat ze er niets aan doen terwijl ik gewoon harde pegels voor het spel en z'n updates betaald heb. Stelletje idioten.

Magoed.. er is nu een scheidslijn, een deel mensen die wel kan spelen die er suf reageert en een stel mensen die gewoon niet meer kunnen spelen omdat valve/de rest van die eikels daar, een fout hebben gemaakt en het niet op kunnen lossen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• NiGeLaToR
Op woensdag 26 juni 2002 18:55 schreef nigelator het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GODVERDEGODVER kutspel. Heb zojuist maar weer es geprobeerd, kan nog steeds niet spelen. Kon er na 3 pogingen 1 keer in en daarna niet meer. WAt een kutzooi. Heb ze gemaild van Valve enzo, maar ze gaan er nix aan doen, want het ligt aan de client. Nou moeten ze es horen die kutlijers daaro, ik heb altijd prima kunnen spelen, heb me pc helemaal opnieuw geinstalleerd omdat het dan zou werken heb al die onzin oplossingen geprobeerd en nog werkt de kutzooi niet. Ik vind het imbeciel dat ze er niets aan doen terwijl ik gewoon harde pegels voor het spel en z'n updates betaald heb. Stelletje idioten.

Magoed.. er is nu een scheidslijn, een deel mensen die wel kan spelen die er suf reageert en een stel mensen die gewoon niet meer kunnen spelen omdat valve/de rest van die eikels daar, een fout hebben gemaakt en het niet op kunnen lossen.
Hey, is er nou al een oplossing, of niet?

Verwijderd

[kik]

Hij doet hety nog steeds niet...alles geprobeerd..ja ook readme file gelezen en de website van dat ene progje.

Verwijderd

bij mij werkt het echt niet, en ik heb echt ALLES geprobeerd :? :( :'(

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

$!@%&$&^!$

werkt hier ook niet, wat een rotzooi, fix ook niet, niets werkt van al die troep.. :/

btw ook quicknet met router (alles forwarded) en windows 2000

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• bop

bop

VisualWeb

btw, was gister bij iemand met mijn pc, en daar kon ik wel gewoon gamen op alle cs servers, dus ga niet zegen dat het niet een de isp ligt, hij had btw chello.

sindsdien nix veranderd aan PC !

• barrel
  • Laatst online: 16-10 19:37
Er zijn 2 fixes die je moet instaleren he.

wincap driver
server verification fix
edit:
(deze niet instaleren, maar laten draaien als je cs opstart) En 2 van de 10 keer geeft ie ook bij mij weer server verification error, dan quit ik cs, en dan start ik opnieuw die fix een paar keer op, en dan werkt ie wel

Dan moet je nog iets aanpassen in je wonncom.ist file. Maar dit staat allemaal in de readme.

Mensen die achter een router zitten. installeer de nieuwste drivers/firmware voor de routers (router is probleem soms)

Zover ik weet moet de fix werken voor iedereen die niet acher een router zit.

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 23:57 schreef barrel het volgende:
Mensen die achter een router zitten. installeer de nieuwste drivers/firmware voor de routers (router is probleem soms)
Zou ik graag doen, maar er is geen update te bekennen voor dat shit apparaat :(

[edit]
hier staat wat ik heb (voor zover ik er achter kan komen):
[topic=539317]

Verwijderd

Nou, hier is dus nog iemand waarbij het ook nog steeds niet werkt :( :(

[off-topic]
Identiteitscrisis, je hebt mijn signature besmet ;)

• bop

bop

VisualWeb

dit is gene kick hoor ;)
maar ik snap et niet, ik bedoel zoveel mensen die er last van hebben en gewoon geen werkende fix, dat kan niet mensen :P
kom op fix iets :D

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 15:31 schreef DoctorBob het volgende:
dit is gene kick hoor ;)
maar ik snap et niet, ik bedoel zoveel mensen die er last van hebben en gewoon geen werkende fix, dat kan niet mensen :P
kom op fix iets :D
kon ik dat maar, wrom doe jij niets ;)

maar nog erger, Valve moet gvd met iets werkends komen :(

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 23:57 schreef barrel het volgende:
Er zijn 2 fixes die je moet instaleren he.

wincap driver
server verification fix
edit:
(deze niet instaleren, maar laten draaien als je cs opstart) En 2 van de 10 keer geeft ie ook bij mij weer server verification error, dan quit ik cs, en dan start ik opnieuw die fix een paar keer op, en dan werkt ie wel

Dan moet je nog iets aanpassen in je wonncom.ist file. Maar dit staat allemaal in de readme.

Zover ik weet moet de fix werken voor iedereen die niet acher een router zit.
Al helemaal geprobeerd en ik zit niet achter een router en nee het werkt nog niet :( :( :(

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
zelfs bij Sierra komen ze met die standaard opossingen

http://sierra.custhelp.com/cgi-bin/sierra.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=vi71v8jg&p_lva=&p_li=&p_page=1&p_prod_lvl1=32&p_prod_lvl2=%7Eany%7E&p_cat_lvl1=%7Eany%7E&p_cat_lvl2=%7Eany%7E&p_search_text=&p_new_search=1&p_search_type=3&p_sort_by=dflt

Van sierra moest ik een tracert gaan doen naar de secure servers. Verder ben ik een n00b met die tracerts en heb ze effe op internet gezet. Kan iemand zien of dit nou aan de isp ligt of niet?

http://home.hccnet.nl/dian.van.der.klauw/cstracert

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/fart.gif

Verwijderd

heeeel vaaag

nu werkt het opeens bij mij, ik krijg af en toe die error nog, maar over het algemeen werkt het echt weer :?

• doak
  • Niet online
over 2 dagen heb je weer een post dat het niet werkt. :9

wat heb je veranderd dat het nu werkt? misschien dat het bij mij ook werkt

Verwijderd

ik heb toch maar die WinPcap troep geinstalleerd :)
(vind je hier trouwen: http://www.acc.umu.se/~arvid/verification_fix/)

(die had ik eerst nog niet, d8 dat het toch troep was)

maar ik krijg die error nog wel af en toe hoor, maar na een paar keer retry doet ie het

• bop

bop

VisualWeb

BIG KICK

sorry voor de kick, maar ik kan nog steeds niet cs-en, ik kan dus neit de servers pingen, maar aangezien hij nog neit eerder is gekicked ga ik er vanuit dat mensen wel goede fixxen hebben, die verification_fix werkt niet bij mij.. of werkt hij bij iedereen verder wel ?

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 21:09 schreef DoctorBob het volgende:
BIG KICK

sorry voor de kick, maar ik kan nog steeds niet cs-en, ik kan dus neit de servers pingen, maar aangezien hij nog neit eerder is gekicked ga ik er vanuit dat mensen wel goede fixxen hebben, die verification_fix werkt niet bij mij.. of werkt hij bij iedereen verder wel ?
werkt voor geen meter :(

Verwijderd

Ok leuk geen oplossing? gaat die nog komen? kanker valve

• SouLmaN
Nounou rustig maar :)

Start je de verification fix op met de goede adapter erachter? Ook 27012 als poort bij verification fix? Goede ip in woncomm.lst ingevuld? Probeer anders eens gewoon je netwerk ip in woncomm.lst te zetten ipv 127.0.0.1:27012.

Verwijderd

Ik kan server op na 4 x verification failed :(

Verwijderd

Is het geen kwestie van de 'filter' instellen :?

Ik had het nl ook met DOD, bleek de filter nog op CS te staan :P

• Crash
  • Laatst online: 14:11
Op zaterdag 13 juli 2002 15:21 schreef Appel het volgende:
Ok leuk geen oplossing? gaat die nog komen? kanker valve
geef Valve maar weer de schuld ja :Z
beetje flauw he...

grotendeels van de CS spelers hebben er geen last van,
en omdat er bepaalde CS spelers wel last van hebben is Valve maar meteen klote/kanker :?
beetje zwak

heb je echt al alle mogelijke oplossingen geprobeerd die gepost zijn?
probeer je 'autoexec' of 'config' eens te editten/checken

ikzelf ben dit probleem gelukkig nog nooit tegengekomen
veel succes ermee iig :)

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

ja ik weer :P
bij mij deed de fix het wel, maar nadat ik mijn pc geformat had deed ie het niet meer, ook met fix
en het word erger ... ik kan geen ander spel online spelen :?
iemand een id?

Mijn Specs

• Kittekat
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

NOu ik heb er een progie voor die heb ik ff geupload naar mijn opslagdoos op het web zie http://members.lycos.nl/evilmast3r en dan onder exe/CS

starten voor dat je het spel start en aan laten staat en spelen maar

Kittekat.net ....

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op woensdag 17 juli 2002 20:13 schreef chursel het volgende:
NOu ik heb er een progie voor die heb ik ff geupload naar mijn opslagdoos op het web zie http://members.lycos.nl/evilmast3r en dan onder exe/CS

starten voor dat je het spel start en aan laten staat en spelen maar
nee dat proggie dat konden we nog niet |:(

Mijn Specs

• Kittekat

Kittekat

Op woensdag 17 juli 2002 23:00 schreef VioLenT het volgende:

[..]

nee dat proggie dat konden we nog niet |:(
Denk je dat ik alle 10 die pagina door gaat lezen dacht het nie

Kittekat.net ....

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op donderdag 18 juli 2002 02:01 schreef chursel het volgende:

[..]

|:(

• Kittekat

Kittekat

Op zondag 14 juli 2002 00:16 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

beetje flauw he...

en omdat er bepaalde CS spelers wel last van hebben is Valve maar meteen klote/kanker<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< :?
beetje zwak

Niet vloeken met dat woordt graag

Kittekat.net ....

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 18 juli 2002 02:01 schreef chursel het volgende:

[..]

meestal handig als je ergens op reageer :P
nou de eerste fix komt op pagina 8, kan je vanaf daar ff lezen

Mijn Specs

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 00:16 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

beetje flauw he...

en omdat er bepaalde CS spelers wel last van hebben is Valve maar meteen klote/kanker :?
beetje zwak

Ja tuurlijk valve de schuld geven! ik KOOP toch niet zon game om het vervolgens niet te kunnen spelen :? en teon der tijds was het wel 100,-

of nee jij vind het natuurlijk lekker om genaait te worden door een spel met een lege hoes :? ik heb het wel gekocht special voor counter-strike en als het dan niet werkt is het idd valve zijn schuld.. omdat ze er volgens mij niet eens naar kijken.

Verwijderd

maar iig hij werkt in eens niet meer die fix :? bij anderen nog wel?

• Kittekat

Kittekat

Op donderdag 18 juli 2002 17:38 schreef Appel het volgende:
maar iig hij werkt in eens niet meer die fix :? bij anderen nog wel?
Nee bij mij ook niet meer kan geen server meer op :(

Kittekat.net ....

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 18:53 schreef chursel het volgende:

[..]

Nee bij mij ook niet meer kan geen server meer op :(
omg valve heeft het probleem gefixed.. fix deleten dat .lst bestandje terug zetten en klaar

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 18 juli 2002 19:07 schreef Appel het volgende:

[..]

omg valve heeft het probleem gefixed.. fix deleten dat .lst bestandje terug zetten en klaar
OMG het is niet te geloven :P

Mijn Specs

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 19:07 schreef Appel het volgende:

[..]

?????

Verwijderd

*zucht*
heeft iemand het opgelost?

Verwijderd

Ik heb er op het moment totaal geen last meer van, ik heb het na me vakantie nog 1x gehad, maar toen gewoon retry en toen deed die het weer :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

chursel schreef op 18 juli 2002 @ 13:01:
[...]

Niet vloeken met dat woordt graag
als je toch iemand daarop wil aanspreken doe dan wel de goede :/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 15:48:
Ik heb er op het moment totaal geen last meer van, ik heb het na me vakantie nog 1x gehad, maar toen gewoon retry en toen deed die het weer :)
ik heb het een paar weke geleden ook gehad en nu heb ik die kut melding weer :(
Pagina: 1 2 3 Laatste