Toon posts:

CS 1.5 server verifaction failed

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 646 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ik heb net met mijn 56k6 modem ingebeld bij hccnet. Vervolgens CS opgestart. De won audentificatie ging goed, maar vervolgens weer die klote error.
Conclusie: Het heeft niks met Quicknet te maken. Het is een probleem in CS 1.5.
Cs 1.5 is brak. Het is onstabiel. als ik de error krijg en vervolgens opnieuw probeer connectie te maken gaat XP op z'n gat. Ik kan dat wel weer herstellen door de taak HL.exe te sluiten, maar soepel gaat het allemaal niet.
Ik hoop dat Valve een oplossing heeft. In iedergeval als ik terug kom uit Italie.
Jammer; ik had graag voor mijn vertrek nog even willen CS-en.

• VioLenT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-11-2018

VioLenT

Biertje?

heeft iedereen die last heeft van dit probleem Windows XP?

Mijn Specs

• Quazie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-10 20:08
Ik wel iig :)

Mijn PC'tje

Verwijderd

Nope ik heb win2k

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
Meer info http://www.counter-strike.net/

[edit] Alle opties daar gedaan, en still no go :( [/url]

• Quazie
Werkt bij mij ook niet hoor...(#@*&(#
code:
1
2
3
4
5
6
Secure
{
216.254.95.155:27012
64.81.178.5:27012
64.81.159.155:27012
}

Als ik 1 van deze ip's probeer te pingen, krijg ik "request timed out". Dit is alleen bij deze 3 servers (uit woncomm.lst), en dat zijn nou net de ip's die die error veroorzaken...heeft quicknet deze ip's dan misschien geblocked ofzow ?

Mijn PC'tje

• Quazie
Ik heb nogges de op www.counter-strike.net forums gekeken, en oplossingen als Zonealarm installe, woncomm.lst veranderen, en ga zo maar door werken niet bij mij...volgens mij ligt het echt aan quicknet

Mijn PC'tje

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem ligt niet bij Quicknet, ik heb zeelandnet, daar is het ook, het is ook bij een netwerk in de buurt van nijmegen en ook op ADSL. Het ligt ook NIET aan WinXP (hoewel ik dit wel jammer vind :P ) Het zit hem in de nieuwe anti cheat software, je kunt ook wel gamen op servers met een ! in een driehoekje als je naar online game update gaat. We zullen moeten wachten op een patch warschijnlijk, of iemand die handig genoeg is de anticheatsoftware te kraken en te laten werken waar ie voor gemaakt is. :D

• Quazie
Op zaterdag 15 juni 2002 11:22 schreef Overdrive_AMD het volgende:
Het zit hem in de nieuwe anti cheat software, je kunt ook wel gamen op servers met een ! in een driehoekje als je naar online game update gaat.
Online game update ? Was da ?
We zullen moeten wachten op een patch warschijnlijk, of iemand die handig genoeg is de anticheatsoftware te kraken en te laten werken waar ie voor gemaakt is. :D
Ik snap die hele 1.5 update niet. Er zijn al weer cheaters gespot dus nut heeft 1.5 (nog) niet op dat gebied.

Mijn PC'tje

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 20:00
Ik heb het probleem nu ook nog af en toe, maar ik kan wel spelen als ik een paar keer retry. Die servers waar je je moet authorizen zijn volgens mij gewoon overbelast, maar na een paar keer proberen kom ik er gelukkig wel in. Gewoon blijven proberen dus !

Verwijderd

Die conclusie had ik een pagina eerder ook al getrokken Soulman.

Beetje beter opletten mensen :)

Btw, ik heb het bij mij opgelost, kijk maar ff op de frontpage van www.counter-strike.net
Happy striking!

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

ja bij mij helpt dat dus niet :(

Mijn Specs

Verwijderd

Bij mij dus ook niet :'(

• Quazie
...en bij mij ook niet

Mijn PC'tje

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Hiero geen problemen met cs 1.5 @ win2k, behalve dat ie telkens na iets van 30min vastloopt :(

iStockphoto

Verwijderd

Die secure Main-servers staan ergens in de bush-bush. Tracert ze maar eens; meer dan 18 hops voor ie timed-out. Niet vreemd dat een authenticatie niet lukt dan. Voor sommigen lukt het wel, die hebben een ISP met een betere verbinding naar de Speakeasy ISP.

gg Valve

• barrel
:(

M.a.w i am fucked, en met mij vele lotgenoten :)

Ik heb alles al geprobeerd, opnieuw instalen, alle ideeen op forums en websites geprobeerd, en still die error :(

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

zullen we dan de GoT knokploeg maar op gaan trommelen? gezellig met zen allen naar amerika :P

inschrijven kan heden bij mij :P

Mijn Specs

Verwijderd

Probleem al gevonden, hebben diegene waar dus niet het CS werkt toevallig een dikke server draaien waaraan je vast zit. Zo jah, firewall moet op forward staan op bepaalde poorten.... eerder al genoemd in deze topic....

Verwijderd

Zo als je ook al EERDER leest: bij sommige werkt dat niet |:( |:( |:(
Lees eerst, en ga dan ff slim wezen :r

En dat ideetje over een knokploeg lijkt me wel aardig. Dan gaan we met een vliegtuig naar Amerika en nemen we het vliegtuig over en vliegen we es in dat gebouwtje van Valve.

• Quazie
Ik bel Bin wel ff op...offie wat kan regelen >:)
Op zaterdag 15 juni 2002 20:05 schreef BlizzarD het volgende:
Hiero geen problemen met cs 1.5 @ win2k, behalve dat ie telkens na iets van 30min vastloopt :(
Dit heb ik dus ook. Weet niet precies waar het aan ligt. Ik heb al 5 verschillende detonators geprobeerd maar blijft vastlopen. Het zou mis. aan de geluidskaart kunnen liggen hoorde ik van iemand. Ik heb Soundblaster Live maar ik zou geen oplossing weten.

Mijn PC'tje

• Quazie
Op zaterdag 15 juni 2002 20:18 schreef Mithjo het volgende:
Die secure Main-servers staan ergens in de bush-bush. Tracert ze maar eens; meer dan 18 hops voor ie timed-out. Niet vreemd dat een authenticatie niet lukt dan. Voor sommigen lukt het wel, die hebben een ISP met een betere verbinding naar de Speakeasy ISP.

gg Valve
Jup idd. Ik krijg dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.c.smit/tracert.jpg

Mijn PC'tje

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
heb net ook ff die tracert gedaan naar dezelfde server, maar bij mij timed die ook uit na 19 servers. Gistermiddag kon ik nog wel gewoon cs& (onder 98) en net getracerd onder XP

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Heb net op mijn openbsd server wat RDR oftewel Redirects naar mijn clients toegewezen op de desbetreffende poorten. Werkt perfect. Maar bij degene waar het niet werkt, waar werken jullie dan mee als server. Linux/windows???

Verwijderd

Ik zou graag m'n Linux routertje de schuld geven, echter, van de mensen in dit dorp met kabel die CS spelen en die ik ken (jahaa alle 3!), kan geen enkele CS spelen op een secure server. En zij hebben geen router maar een directe verbinding.

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:59

flexje

got-father

nou , ik zeg je 1 ding , ik ga niet kloten aan mn router , ze zorgen maar dat ze een patch ofzo uitbrengen want met 1.4 deed ie het wel! wij zijn de klanten , dus ZIJ moeten een oplossing zoeken!

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik het mee eens. :D

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

ik heb geen server router of wat dan ook en nog steeds nix...

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ha die violent, alles kids? :P Ik heb ook geen router, maar ligt gewoon aan dat verdomde proggie, want all die andere oplossingen zuigen. Da script bewerken werkt niet, heb al me vuurmuurspul uitgezet, nog niks. Verschillende besturingssystemen, providers enz. Dan het overbelastverhaal B*LLSH*T, er zijn echt niet ineens 3x zoveel mensen dan met 1.4 hoor.

• Quazie
Hier ook een directe verbinding met Quicknet. Ik draai XP (maar daar zal het niet aan liggen denk ik). Het is gewoon de slechte berijkbaarheid van die )#@($)% secure servers van valve...

Mijn PC'tje

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op zondag 16 juni 2002 15:50 schreef Quazie het volgende:
Hier ook een directe verbinding met Quicknet. Ik draai XP (maar daar zal het niet aan liggen denk ik). Het is gewoon de slechte berijkbaarheid van die )#@($)% secure servers van valve...
Het is gewoon de slechte berijkbaarheid van die )#@($)% secure servers van valve door Quicknet...

Mijn Specs

• reddevil
  • Laatst online: 06-10 14:25
1. routen helpt lang niet altijd, poort 0 t/m 100000 doorgeroute en nog steeds niets
2. die dns addressen omzetten naar ips boeit dus totaal niet, als je een ping doet laat ie meteen (binnen 0.0000000000000001 sec ofzo) dat ip adres zien
3. je kan gewoon niet pingen en tracen omdat dat op die servers geblockt is.. pff dat niemand dat door heeft. Wat je wel kan proberen is telnetten naar die server op die poort en dan krijg je een connection refused, met andere woorden, je kan ze wel benaderen.

• barrel
FINALLY!!!

Valve released a fix for the security module for Counter-Strike servers!! Now there is only one thing...All running servers should be restarted to get the server to update its module.

So this is a message to all you server admins: Plz restart your servers so everyone with the Error! Server verification failed. problem can join the servers again!!
Schijnt dus gefixed te zijn :)

• Quazie
En waar heb je die info vandaan ?

Kewl trouwens...hoop dat het werkt :)

Mijn PC'tje

• barrel
Las het net op cs forum

Verwijderd

aahh dat wordt dus straks een masale reset :)

Verwijderd

Topicstarter
kan ik een linkie krijgen naar dat forum? En moeten wij ook nog iets downen of is het alleen voor de servers?

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

jes, eindelijk weer kontjes schoppen >:)

Mijn Specs

• Quazie
Okay, that patch doesn't seem to work yet. Here are another few options:

- edit secure "1" to secure "0" in liblist.gam
- start your server with -insecure in the commandline

Plz note that these options are server sided, and I don't know what effect they will have if you try them on clients. So always backup your files.
Op het zelfde forum. Hier dus.

Mijn PC'tje

Verwijderd

Helaas schijnt het niet waar te zijn....
En opstarten in insecure-mode is niet echt een optie denk ik, dan heb je niets meer aan de VAC, Valve Anti Cheat).

Volgens een Zweed die weet waarover hij praat schijnt het te komen door het gebruik van poort 27012. Deze poort schijnt door vele ISP's gebruikt te worden als Admin/Anti-virus poort of iets dergelijks. Vandaar dat deze geblokkeerd wordt.

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

wat is valve toch stom |:(
een beetje online spel hoort het te doen, en valve zet gewoon een poort open en kijkt toe....

Mijn Specs

• barrel
Nog niemand die even de helpdesk van quicknet/multikabel heeft gebeld ??

• Nariman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar van de mensen die ik ken, kunnen de mensen met een Halflife MOD wel gewoon CS-en en mensen met een Retail versie krijgen dat stomme foutmelding. :r

Is dit ook bij jullie het geval? :?

• barrel
Ik heb mod versie hier

Verwijderd

Topicstarter
Heb ook mod, werkt hier ook niet. (topic starter, dus dat had je kunnen lezen)

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

idem dito hiero (mod dus)

ow en Quazie ook MOD

Mijn Specs

Verwijderd

MOD(der)

• flexje

flexje

got-father

mod

• inXs
  • Laatst online: 18:59

inXs

known as inXs

mmzz de laatste tijd heb ik nergens meer last van eigenlijk..

superB

• SlinkingAnt
  • Niet online
retail (werkt hier wel @ kabelfoon)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• barrel
Dit bericht stond op counterstrike.nl[quote]
Ik Weet het niet zeker, maar ik denk dat ik de oorzaak van de fout.
bij sommigen hielp de oplossing die op http://counter-strike.net staat, maar bij een heleboel ook niet.
Ik ben zelf een quicknet gebruiker en heb contact gehad met een medewerker hiervan..
Zij konden mij vertellen dat poort 1025 dicht staat.
nu het volgende. Als ik inlog op een server komt er te staan

"he (nickname)"
daarna staat mijn ip adres er en de listenpoort. dat is bij mij 1025.
maar omdat poort 1025 dicht staat is het niet mogelijk om daar iets op te ontvangen (lijkt me duidelijk)

Nu lijkt het mij dat als je die listenpoort verandert naar een hogere poort, bv. 27001 dit wel moet lukken.

Nu nog te weten komen hoe je die poort verandert.

ALs je ook een quicknet abo hebt en je hebt hetzelfde probleem wil je dan effe een reply posten. Of als je weet hoe je die poort kan veranderen mag dat natuurlijk ook.
Als ik het helemaal fout heb moet je het ook zeggen hoor. Tis maar een idee..

Ik ga zelf ook nog even op zoek naar de oplossing en als ik het heb post ik het zo snel mogelijk.
greatzz -=Brainzz=-
Maybe dat we daar es kunnen gaan zoeken voor een oplossing :(

Verwijderd

hij heeft het helemaal fout. geeft niet hoor:)

Gaat niet om listen port, gaat om de hard-coded port van de secure Main servers,

• barrel
Jammer :) met een knuppeltje langs quicknet gaan rullez :D

Maar damn dit word vervelend, spelen met die pod bots schiet ook niet op :) ik begin al terug te lullen tegen dat slappe geouwehoer van ze :P

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op maandag 17 juni 2002 23:46 schreef barrel het volgende:
Jammer :) met een knuppeltje langs quicknet gaan rullez :D

Maar damn dit word vervelend, spelen met die pod bots schiet ook niet op :) ik begin al terug te lullen tegen dat slappe geouwehoer van ze :P
haha
maar je kan toch gewoon gaan spelen op unsecure servers
via cs naar servers zoeken en degene met een ! die kan je joinen

Mijn Specs

• barrel
Ja das waar, maar ik start altijd op met gamespion. zitten btw die servers niet vol met cheaters ??

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

ja ik met the all seeing eye, maar kan nu gewoon niet anders
en cheaters valt wel mee tenminste ik heb ze nog niet echt gezien

Mijn Specs

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:06
En HLGuard filtert er op de meeste machines toch wel weer wat cheatertjes uit :) Ik zit tijdelijk ook maar even insecure. Liever dat dan dat er een zooi mensen niet kunnen spelen :) Als het cheaten echt de spuigaten uitloopt kan 'ie altijd weer op secure, dus ... :)

• barrel
Heeft iemand wat ip's van unsecure servers ?? met denen en zweden spelen is niet echt phun :)

Verwijderd

WANNEER FIXEN ZE DAT DAN EENS EEN KEER???

Ik word erg ongeduldig :( . Ik heb alles geprobeerd. Denk dat ik nog 1 keer 1.4 installeer (opnieuw) en dan wacht ik wel tot er een patch komt ofzo.......

Verwijderd

Bij mij gebeurd het ook wel is, maar na een paar keer retry lukt het altijd wel :?

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Dit staat op de frontpage van Counter-strike.net:
"Error! Server verification failed" Problem
==============================
This error is caused by the client's inability to communicate with the Secure Master servers to validate the security module being used on secure servers. It can be caused by a few different problems. Here are some things to try:

1) Clients need to communicate with the Secure Master servers (port 27012). First, make sure there isn't a firewall problem.

2) Make sure you do NOT have a file called "woncomm.lst" in your \cstrike folder. If you do, delete it. This file should ONLY reside in your \valve folder.

3) Open the "woncomm.lst" file in your \valve folder (using notepad) and make sure there is an entry that looks like this at the bottom of the file:

Secure
{
half-life.speakeasy-nyc.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-sea.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-chi.hlauth.net:27012
}

4) If your "woncomm.lst" file DOES have the "Secure" entry and you still can't connect to the Secure Master servers, it might be a DNS problem. Try changing your "Secure" entry to look like this:

Secure
{
216.254.95.155:27012
64.81.178.5:27012
64.81.159.155:27012
}

5) Make sure you have the latest firmware for your router. We've heard reports of people with Linksys 4 port routers having problems and when they updated their firmware the problems disappeared.

• flexje

flexje

got-father

ok jonges , het ligt dus ook aan je provider zoals we al wisten , een paar vrienden van mij enzow hebben een aantal malen naar QuickNet gebeld om een paar poorten open te laten gooien! dat willen ze dus niet doen!!! , dus ... BEL FF MASSAAL NAAR QUICKNET!!!

tnx dudes

edit:
welke poort / poorten moeten het precies zijn?

• barrel
Een provider zal nooit poorten opengooien. Probleem behoort valve op te lossen, en niet quicknet

• flexje

flexje

got-father

ben met quicknet aan het bellen , ik zei dat bijna alle cs'ers die quicknet hebben , die het gewoon niet kunnen spele , ze bellen zo terug :)

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op dinsdag 18 juni 2002 13:39 schreef UnderFlow het volgende:
Dit staat op de frontpage van Counter-strike.net:
[..]
staat er al een tijdje hoor
ok jonges , het ligt dus ook aan je provider zoals we al wisten , een paar vrienden van mij enzow hebben een aantal malen naar QuickNet gebeld om een paar poorten open te laten gooien! dat willen ze dus niet doen!!! , dus ... BEL FF MASSAAL NAAR QUICKNET!!!
tnx dudes

edit:
welke poort / poorten moeten het precies zijn?
27012 toch?
ben met quicknet aan het bellen , ik zei dat bijna alle cs'ers die quicknet hebben , die het gewoon niet kunnen spele , ze bellen zo terug
en?

Mijn Specs

• flexje

flexje

got-father

nou , 27012 staat gewoon open , beter gezegd , alle poorten BOVEN de 1024 staan open volgens QuickNet , ik w8 nog op phonecall

• flexje

flexje

got-father

OK !!! reaktie van quicknet!!

hehehe

ok , we moeten allemaal een meeltje sturen naar helpdesk@quicknet.nl met 5 verschillende cs ip adressen die je moet tracert'en in je cmd , die zet je in je meel en versturen maar... ze gaan er achter aan.

mijn email:
Hier volgen een aantal counterstrike server ip's waar we niet op kunnen connecten , met de tracerouts eronder:

- Xs4all - 01 (194.109.69.50)
Tracing route to cstrike-01.xs4all.nl [194.109.69.50]
over a maximum of 30 hops:

1 * * * Request timed out.
2 18 ms 21 ms 21 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
3 16 ms 20 ms 26 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
4 20 ms 23 ms 22 ms ams-ix.xs4all.net [193.148.15.48]
5 21 ms 35 ms 19 ms 0.ge-0-3-0.xr1.pbw.xs4all.net [194.109.5.13]
6 27 ms 24 ms 23 ms cstrike-01.xs4all.nl [194.109.69.50]

Trace complete.

-- Xs4all - 02 (194.109.69.51)
Tracing route to cstrike-02.xs4all.nl [194.109.69.51]

2 16 ms 28 ms 39 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
3 10 ms 17 ms 18 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
4 18 ms 26 ms 17 ms ams-ix.xs4all.net [193.148.15.48]
5 16 ms 17 ms 21 ms 0.ge-0-3-0.xr1.pbw.xs4all.net [194.109.5.13]
6 24 ms 22 ms 23 ms cstrike-02.xs4all.nl [194.109.69.51]

Trace complete.

- Xs4all - 03 (194.109.69.51)
Tracing route to cstrike-03.xs4all.nl [194.109.69.52]

2 17 ms 11 ms 34 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
3 20 ms 12 ms 16 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
4 20 ms 19 ms 13 ms ams-ix.xs4all.net [193.148.15.48]
5 12 ms 17 ms 38 ms 0.ge-0-3-0.xr1.pbw.xs4all.net [194.109.5.13]
6 * 19 ms 34 ms cstrike-03.xs4all.nl [194.109.69.52]

Trace complete.

195.149.21.40
Tracing route to halflife.jolt.co.uk [195.149.21.40]

2 27 ms 30 ms 19 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
3 27 ms 15 ms 21 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
4 25 ms 26 ms 38 ms ams-1.nildram.net [193.148.15.112]
5 28 ms 27 ms 26 ms lon1-3.nildram.net [195.149.20.143]
6 32 ms 31 ms 34 ms jolt-gw.nildram.net [195.149.20.214]
7 28 ms 35 ms 34 ms halflife.jolt.co.uk [195.149.21.40]

Trace complete.

213.73.255.133
Tracing route to duke.quicknet.nl [213.73.255.133]

2 15 ms 17 ms 43 ms qn-213-73-161-1.quicknet.nl [213.73.161.1]
3 15 ms 9 ms 22 ms nl-alk-rc-02-ge-0-0-0-3000.multikabel.net [213.7
3.255.227]
4 14 ms 23 ms 29 ms duke.quicknet.nl [213.73.255.133]

Trace complete.

• barrel
Het gaat toch niet om de servers zelf, maar toch om de secured servers ?? wat moet quicknet dan met de tracers van ons naar servers toe die we wel kunnen bereiken ??

• flexje

flexje

got-father

dit zijn de servers die ik NIET kan bereiken...
re: van quicknet:

Geachte mevrouw/meneer,

Hier onder ziet u een url naar een counter-strike forum.
Op deze forum staat de oplossing voor deze probleem.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tobias
Medior Helpdesk Representative
N.V. Multikabel

doh! zo ver waren wij ook niet!! :+

• barrel
Lol :) ik bel net de helpdesk. En vertel het probleem. En zij verwijzen me naar www.counter-strike.net :D :D dus ik leg uit, meneer dat helpt niet :) iedereen op quicknet kan vanaf 1.5 niet meer spelen. Zegt die helpdesk medewerker, ja maar ik zit ook op quicknet en kan nog wel spelen, vraag ik vriendelijk welke versie heeft u ?? ehhh 1.4 :D

Wat een eikels, :) maar ik raad iedereen aan die op quicknet zit gewoon even te bellen naar de helpdesk en het uit te leggen. en laat je niet afscheppen, zeg gewoon dat de bug fixes niet werken en dat niemand van quicknet meer kan counterstriken

• asterixonline
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 09:02
Ik kon ook niet meer spelen sinds 1.5. heb een mod versie, en Quicknet als provider. Een vriend van me kan ook niet meer spelen..ook Quicknet :( De aller eerste keer kon ik wel inloggen..toen was het afgelopen. ERROR! Server verification failed SUX!!!! Verder heb ik geprobeert die DNS servers te tracen..en kreeg natuurlijk timeout.. |:(
Het zit m niet specifiek in de poort volgens mij, het kan ook aan dan dns adres liggen..misschien blocked quicknet dat wel..

We hopen dat er snel een oplossing komt voor dit probleem..anders moeten we maar wat meer LAN party's houden :) O, over lanparty gesproken mocht je intresse hebben en in de buurt van Wijdenes wonen ga dan ff langs bij: http://www.poenie.nl/egelantier

Enne verder wil ik veel posts zien met nieuwtjes over dit topic natuurlijk *D

Verwijderd

hier etzelfde probleem ook met quicknet :R

• flexje

flexje

got-father

zou het aan DNS liggen? hoe gaan we dat zeggen aan QuickNet?

• barrel
GA NIET LOPEN ZEIKEN MAAR GA QUICKNET BELLEN

zolang hun niet weten dat er een probleem is word er niks aan gedaan. dus nie mokken maar bellen :)

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

kut helpdesc dicht...
stuur wel meel

Mijn Specs

• barrel
hlpdsk is tot 21:00 open

• barrel
WE FINALLY GOT A FIX!!

When Valve can't solve their own problems the community steps up and deliver a sollution.

http://www.acc.umu.se/~arvid/red_brigade/verification_fix.zip

Download, unpack and follow the instructions carefully.
The whole problem is that the packages are all messed up when they return from the secure auth server and all this program does is fix them.

The 2 smart guys who figured it out are mango & hydri from the clan red brigade .. so go visit them at #red_brigade @ quakenet and pay your respects.

Note that this fix has only been tested on Sunet yet (swedens student network) and it has worked for everyone (some problems reported when running win98).

Note also that this fix is for the REAL 27012 problem, in other words not for you who can't install games etc.

Let me know if this fix works for any other networks, especially quicknet NL since they seem to have had the exact same problems.

love from the evil port 27012

.Ompah
Laat ff weten of het werkt, moet nu werken :(

• flexje

flexje

got-father

OMG!! hij doet het !! maaaar.... natuurlijk weer met problemen , ten eerste:

- PING sux als een gek!! (300)
- je kan alleen spelen als je dat bestandje op achtergrond hebt draaien , moet je dus elke keer eerst datte opstarten en dan pas cs :(

Best wel jammer

Verwijderd

Need more feedback!!!!

K jongs, das goed nieuws. Nog meer info van mensen op QN (en vooral QN NoordHolland:P) waarbij het werkt?

• flexje

flexje

got-father

hey , volgens mij is dit gewoon een cheat , want met deze fix draai je je eigen secure server ipv de WON server

Verwijderd

Dat is correct :)

Helaas

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 09:00

Rexomnium

Vincam aut moriar

Het werkt hier niet hoor.

Moet ik mijn eigen IP adres van mijn thuisnetwerk bij die secure-server invullen of gewoon het IP dat in die readme staat?

Met de aanwijzingen die in die readme staan doet hij het iig niet hier.

Oh en BTW ik gebruik QN Noord-Holland

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Quazie
Ga nouw niet Quicknet de schuld geven. Zij kunnen hier toch ook geen ene flikker aan doen...Valve is hier degene die die f*cking secure servers onberijkbaar heeft gemaakt, dus moet valve het oplossen en niet Quicknet.

Kijk ook hier ffies

Mijn PC'tje

• flexje

flexje

got-father

RexomniuM, dan doe je toch iets fout, je moet dit:
Secure
{
127.0.0.1:27012
}

in je woncomm.lst OVERSCHRIJVEN, niet erbij zetten he...
dan moet je verification_fix.exe starten (nadat je winpcap hebt geinstalled)

dan moet je verification_fix.exe aan laten staan , dan cs starten en een server joinen.

Verwijderd

#148 mangoboy
2002-06-19 11:42:58

if it does affect your ping but still works, you could just connect and after connection switch to windows, close the program and play..

• flexje

flexje

got-father

je kan em ook gewoon aan laten staan , mijn ping is btw niet meer zo hoog , hij is gewoon weer normaal...

GJ, die gasten.

(btw, het is ook geen cheat, het is gewoon een proxy)

• Quazie
Die fix werkt bij mij trouwens.

Mijn PC'tje

Verwijderd

dat progje een paar posts hierboven werkt goed!
mijn ping is gewooon normaal
Dus ik kan weer cs! :)

• freshman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 11:07
Helaas werkt het niet bij mij,
ik heb het zelfs zonder Fwall geprobeerd
ik krijg nog steeds de zelfde error,

deze onderstaande dingen heb ik gedaan

woncomm.lst is verandert
wincap heb ik geinstaleerd
en verificationfix draait op de 8ergrond mee

mischien doe ik iets niet goed, en moet ik nog iets ander veranderen cg toevoegen om het wel aan de praat te kunnen krijgen.

greetings

Freshman

Verwijderd

werkt ook niet bij mij....
Heb precies gedaan als in die readme file. Als ik nu play online druk dan retried tie eerst 5 x en dan krijg ik die lijst met servers. En dan klik ik op een server dan krijg je een schermpje dat tie info van die server op vraagt (normaal gaat tie daarna naar de loading scherm toe) en dan telt tie tot 10 en dan staat er:unable to connect server bla bla bla.

En vaak blijft cs ook hangen door die programma als ik play online druk.

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

hiero ook weer cs :D
en ook normale ping

Mijn Specs

• asterixonline
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 09:02
Bij mij werkt het ook niet, heb meerdere dingen geprobeert..dat proggie op pc van me zusje gehad. op me eigen pc, maar geen van allen werkte.. heb win xp

Heb ook dat cfg filetje aangepast

Damn dit sucked. :'(

• freshman
Violent jij zit ook bij quicknet

Is er iets wat ik dan mischien vergeten ben.

waarom het bij mij niet werkt.

Is het mischien nodig om in de netwerk opties wat aan te passen

kan je een copy maken van je instellingen

en deze naar me mailen

email adres is

pietro@pcfreaks.com

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb er zelf geen last van, maar als het goed is hoort deze > http://www.acc.umu.se/~arvid/red_brigade/verification_fix.zip < fix te werken.

Succes allemaal ;)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 09:00

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op woensdag 19 juni 2002 11:46 schreef LoW.R1D3R het volgende:
RexomniuM, dan doe je toch iets fout, je moet dit:
Secure
{
}

in je woncomm.lst OVERSCHRIJVEN, niet erbij zetten he...
dan moet je verification_fix.exe starten (nadat je winpcap hebt geinstalled)

dan moet je verification_fix.exe aan laten staan , dan cs starten en een server joinen.
Ik heb dat allemaal al gedaan en geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. Ik heb ook al mijn computer opnieuw opgestart etc etc.

Ik weet niet waar dit aan kan liggen.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Hier ook noppes

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

wat ik heb gedaan:
heb me woncomm.lst gebackupt en toen verandert:
// Server Lists
//
Titan
{
half-life.east.won.net:6003
half-life.west.won.net:6003
half-life.central.won.net:6003
}

Auth
{
half-life.east.won.net:7002
half-life.west.won.net:7002
half-life.central.won.net:7002
}

Master
{
half-life.east.won.net:27010
half-life.west.won.net:27010
half-life.central.won.net:27010
}

ModServer
{
half-life.east.won.net:27011
half-life.west.won.net:27011
half-life.central.won.net:27011
}

Secure
{
}
toen file gedownload: http://winpcap.polito.it/install/bin/WinPcap_2_3.exe en geinstalled
toen deze gedownload: http://www.acc.umu.se/~arvid/red_brigade/verification_fix.zip en opgestart en toen in server gegaan en deed het.

Niet helemaal zo.. Ik kreeg bij het opstarten van die verification file een heel mooi blauw scherm hehe
had oude drivers |:(

Mijn Specs

• freshman
Ja dat heb ik dus ook gedaan

maar geen resultaat, dus is er iets anders wat de boel stagneert

het enige wat ik wel weet is dat het progje verification_fix als server draait met de volgende op 0.0.0.0:27012 (mischien is dit wel het probleem)
ik kan dit niet veranderen helaas

iemand sugesties

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

mischien ff op nieuw opstarten

Mijn Specs

Verwijderd

Jezus, wat zijn jullie allemaal fokkin dom |:(
Wat in de hell kan Quicknet hieraan doen? Het zou echt zoooo fokkin toevallig zijn dat ze poorten gaan dicht gooien met de release van 1.5.
Valve heeft weer gewoon kutwerk vertoond en nog es goed laten zien hoe een grote troep ze kunnen veroorzaken. Ze hebben blijkbaar iets aangepast in 1.5 dat je niet kan connecten aan secure servers met sommige providers, want QN is niet de enige.
Dus laat QN met rust, zij doen hun werk wel goed

Oja, en ik ga nu ff die fix proberen :7
laterz
Pagina: 1 2 3 Laatste