zitten jullie nou te miepen dat het niet werkt wanner je ipv de gameserver dns naam aan te spreken het IP gebruikt, ook ni je woncomm.lst? (bijv spellen.nl.demon.net -> 195.11.243.41)?
want volgens mij staat daar in dat engelse stukje dat je de IP nummer VAN DE WON.NET SERVERS moet invullen, NIET die van de server waar je op wilt spelen.
Dat zou kunnen kloppen, want je krijgt volgens dat stukje gewoon een time-out omdat je provider's DNS server niet snel genoeg het juiste IP adres geeft bij die namen om op tijd een secure verbinding te sjeffen met de WON.NET server. (NIET met de gameserver, die staat hier in principe los van.)
ik krijg namelijk heel sterk de indruk als ik dit lees dat jullie heel spannend verkeerde IP numrs in woncomm.lst zitten te kloppen. en dan komt het inderdaad niet goed.
ik kan me natuurlij heel erg vergissen, en ik weet niet of het de oplossing is voor je probleem, maar het zou natuurlijk jammer zijn als het niet werkte om dat je het verkeerde ip adres probeert te bereiken
(tracerouten doet men zo:
Start-> uitvoeren.
TRACERT europe.won.net
wachten op een IP adres.
overigens is het misschien sneller om de server gewoon te pingen (omdat bijvoorbeeld plnet ADSL je niet laat tracerouten...)
PING europe.won.net
europe.won.net is natuurlijk een fictieve servernaam want ik ben onvoldoende nerd om alle wonservers bij naam te kennen.