Toon posts:

CS 1.5 server verifaction failed

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 646 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
server verifaction failed krijg ik te zien als ik wil connecten op server. wat ik gedaan heb:

had cs1.4 updated naar 1.5 samen met HL update ---> nie werken

windows er opnieuw op alles geinstalled ---> nie werken

alles eraf -> volledige update 1.5 gedownd en vol update HL gedown installed ----> je voelt hem al, nie werken.

Hoe los ik dit op?????

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:00

bAdmuTs

mAzE

Heb je de goede versie gedownd, retail of mod

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Topicstarter
heb het nog effe gechecked (schrok al) maar ja, dat heb ik. :D

Verwijderd

Topicstarter
dis een extra nie een kick. :P maar mijn HL op zich werkt wel, cs ook wel denk, ik krijg alle info van server te zien als ik aankom, alleen net voor connectie krijg ik die foutmelding.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-10 08:37
wel een 1.5 server?

Verwijderd

Topicstarter
Ja tuurlijk. Ik check dat eerst voordat ik windows opnieuw install. WIndows installen duurt nie zo lang, maar toch. :)

DUs alles 1.5, mijn cs werkt ook wel als ik hem start op lan, hij maakt ook contact met server, leest de data ervan uit, van je mag nie lamen enzo en dan geeft ie die foutmelding, heel raar vind ik zelf.

• SouLmaN
  • Laatst online: 01-11 20:00
Hier ook hetzelfde probleem, ben ff op wat cs forums aan het kijken of iemand een oplossing weet, heb ook al diverse reinstalls enz geprobeerd :(

Verwijderd

ik had dit probleem ook.
2x cs opnieuw opgestart swerver gejoined en het was over.

C'est ca.

• VioLenT
  • Laatst online: 15-11-2018

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 13 juni 2002 09:21 schreef HTX het volgende:
ik had dit probleem ook.
2x cs opnieuw opgestart swerver gejoined en het was over.

C'est ca.
wat is bij jou cs 2x opnieuw opstarten?

Mijn Specs

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

swerver gejoined
LoL...Clochard powah! :+

Ik denk dattie óf retry heeft ingetikt, óf hij "gewoon" twee keer opnieuw CS heeft opgestart dmv icoon op buroblad.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

ik start cs op via c:\half-life\hl.exe -console -game cstrike ik druk op play cs en play online, dan krijg ik foutmelding dat mijn cs execute ding out of date is. Druk ik op Ok. Dan zegt ie: search internet for updates; ok.
Ik ga naar site die gaat kijken voor updates en zegt dan your systen is up to date (1.1.1.0)...

:?

HELP MIJ!!!

Mijn Specs

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ow dat probleem...Issal heel vaak langsgekomen...

Hier en HIER lees je er meer over....

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 13 juni 2002 09:52 schreef RaDKiLL het volgende:
Ow dat probleem...Issal heel vaak langsgekomen...

Hier en HIER lees je er meer over....
ja die was ik net aant het lezen
ik probeer wel ff

Mijn Specs

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Suck6.....Je kunt ook ff het topic doorspitten nav 1.4 release...Daar issut ook meerdere malen voorbijgekomen.

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 13 juni 2002 09:59 schreef RaDKiLL het volgende:
Suck6.....Je kunt ook ff het topic doorspitten nav 1.4 release...Daar issut ook meerdere malen voorbijgekomen.
heb net cs eraf gehaald en erop nieuw op gezet en nog steeds het zelfde

Mijn Specs

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Updates zijn dus niet lekkah....Down opnieuw de full's voor de desbetreffende versie.....

Je kunt ze HIER allemaal vinden....

Verwijderd

Zelfde probleem hier (server verification failed).Gisteren kwam ik wel ergens op maar ik kwam niet op GP. Nu weer effe proberen.

• SouLmaN
Heb Half-Life directory helemaal gedelete en alles opnieuw gedownload (van officiele mirrors) en geinstalleerd. Same problem... |:(

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ook je register opgeschoond?!

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:29
Op donderdag 13 juni 2002 00:34 schreef Overdrive_AMD het volgende:
server verifaction failed krijg ik te zien als ik wil connecten op server. wat ik gedaan heb:

had cs1.4 updated naar 1.5 samen met HL update ---> nie werken

windows er opnieuw op alles geinstalled ---> nie werken

alles eraf -> volledige update 1.5 gedownd en vol update HL gedown installed ----> je voelt hem al, nie werken.

Hoe los ik dit op?????
Nou ik zou ook maar es de nieuwe half-life update downloaden als ik jouw was. Dat is Hl1110 als ik mij niet vergis suc6

Verwijderd

klik

Je kan alleen in servers joinen met een ! <--- Er is een probleem met de anti-cheat programma of zoiets dus..... Wachten op patch.

• reddevil
  • Laatst online: 06-10 14:25
Heb ik ook last van, van wat ik nu heb gezien lijkt het aan een firewall en / of router te liggen (als je die thuis hebt)

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 09:35 schreef RaDKiLL het volgende:

[..]

LoL...Clochard powah! :+

Ik denk dattie óf retry heeft ingetikt, óf hij "gewoon" twee keer opnieuw CS heeft opgestart dmv icoon op buroblad.
Sjuustem

Precies wat ik gedaan heb (icoontje op desktop)
Nadat ik me kabelmodem heb geboot weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Maar toch

Verwijderd

Topicstarter
IK heb windows opnieuw installed dus registry is schoon/ :)

Heb me firewal uitgezet, maar da maak nie uit, ook met firewall vind ie de server, alleen ik krijg net voordat ik kan gaan gamen die error.

Wat ik vreemd vin aan dat met die ! voor de servers is dat anderen wel op mijn favo server kunnen, dat is dan toch vaag, die hebben hetzelfde gedaan/gedownd als ik en kunnen wel lekker gamen.

Verwijderd

WHAAAA! Ik heb hetzelfde probleem! en ik ben CS verslaafd!

edit: jah sommige servers doen het wel (2 op de 10 ofzo) maar daar heb ik niets aan :( :'( !

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:59

flexje

got-father

same problemo here!!! ik kan echt niet zonder cs!

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Wel allemaal HL 1.1.0.9 ofzo geinstalled?

• flexje

flexje

got-father

1.1.1.0 bedoel je

Verwijderd

check dit:
lmfao... no one is going to believe how easy this was to "fix"... ok, well, I was bored at about 5:30 AM (yeah, about a half hour ago), so I started playing with this... logged the packets in my firewall and watched what HL was doing... turns out that message is also the message used when packets for a secure server authentication time out... What it was for me was the connection wasn't being completed before the game gave up... This is the same problem some people experience with the WON servers... The fix? Bring up an old simple command window (you'll need this in a second) and go to your Half-Life\Valve directory and open (with notepad) woncomm.lst... In there will be 15 names (DNS names, not IPs) of servers... Using your trusty command window, tracert these servers (there's only 6 hosts total, it won't take long) and replace the DNS names in that file with the IPs you resolve (I'm not posting the IPs in case they change)... That fixed it for me, and I'm sure it will fix the problem for the majority of you :) (btw, to be safe, I overwrote the woncomm.lst file in my cstrike directory with that newly modified one, you can choose whether or not you want to do that)... Anyway, hope this works for everyone :)
van hier gehaald.

edit: keb het zelf nog niet geprobeert..

Verwijderd

Topicstarter
het is zo dat de servers met een ! ervoor het idd doen. dat vind ik al helemaal vaag, het zit hem dus in de anticheat module en het is wachten op een patch dnek ik, tenzij er iemand een beter idee heeft :P ik kan namelijk niet wachten en wat moet mijn clan zonder mij? de wars verliezen??? :)

Verwijderd

Topicstarter
dit hierboven had ik nog niet gelezen, maar dat is me te moeilijk allemaal, snap er geen drol van, ben nie voor niks hardwarefreak geworden.

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dit????

Using your trusty command window, tracert these servers komt uit die lange engelse text hierboven, de rest snap ik inmiddels.

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

is dat niet gewoon: start ---> run of uitvoeren? en dan ping dns? ja ik zeg maar wat :P

Mijn Specs

• SouLmaN
http://asa.gamepoint.net/woncomm.lst

hier kan je hem halen !! Heb het nog niet getest, ben ermee bezig.

• reddevil
pff die secure server kan ik geeneens pingen, dus boeit echt niet of ik daar ip's van maak. Dat boeit sowieso niet. Daarnaast kunnen die secures niet van xs4all en van uni utrecht gepinged worden, dus er is gewoon iets gaar aan de hand. Dat kan natuurlijk afgeschermd worden, maar of je nou dns of ip invult, boeit geen reet (tenminste als valve een beetje normaal zou programmeren).

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 13 juni 2002 12:59 schreef _SouLmaN_ het volgende:
http://asa.gamepoint.net/woncomm.lst

hier kan je hem halen !! Heb het nog niet getest, ben ermee bezig.
bij mij werkt hij niet
zelfde error, maar krijg wel popup vantevoren met : expecting } in command.lst OK CANCEL

Mijn Specs

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 13 juni 2002 13:02 schreef reddevil het volgende:
pff die secure server kan ik geeneens pingen, dus boeit echt niet of ik daar ip's van maak. Dat boeit sowieso niet. Daarnaast kunnen die secures niet van xs4all en van uni utrecht gepinged worden, dus er is gewoon iets gaar aan de hand. Dat kan natuurlijk afgeschermd worden, maar of je nou dns of ip invult, boeit geen reet (tenminste als valve een beetje normaal zou programmeren).
...That fixed it for me, and I'm sure it will fix the problem for the majority of you (btw, to be safe, I overwrote the woncomm.lst file in my cstrike directory with that newly modified one, you can choose whether or not you want to do that)... Anyway, hope this works for everyone
blijkbaar dus niet

Mijn Specs

• reddevil
best knap dat als je dns adressen in ip's verandert, dat cs gaat zeiken dattie een '{' verwacht in die file.

BTW, wijzigen in ips werkt dus gewoon niet he... ik vond cs 1.4 al erg, 1.5 nog niet getest, maar die haat ik nu al meer. |:(

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

jaja nou mijn cs kan de prullenbak verwachten als dit zo door gaat

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
Blij dat ik nie de enige ben. :P
Maar het werkt dus niet, dus ik kan alle andere de moeite besparen.

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 13 juni 2002 13:15 schreef Overdrive_AMD het volgende:
Blij dat ik nie de enige ben. :P
Maar het werkt dus niet, dus ik kan alle andere de moeite besparen.
popup heb ik weggekregen door tabs weg te halen na de } en { en de ip's

Mijn Specs

• reddevil
boeit niet, t werkt gewoon niet, wij mogen niet authen op die secure servers ofzo.

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

HET WERKT WEL!!!
je moet echt alle spaties en tabs weghalen en dan kom ik servers in!!!!

DJEEESES NU KOM IK ER OOK NIET MEER IN :?

Mijn Specs

• reddevil
wat voor verbinding heb je en wat gebeurt er als je die secure servers wilt pingen?

Verwijderd

Topicstarter
kun je dan mij effe jouw wonding sturen? bij mij doet ie het echt niet hoor. mail hem maar naar fholla@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
dat dacht ik al, toevallig een server met een ! ervoor, daar kom je wel in.

Server wekrt allemaal prima, dat zie ik in HLSW, er zijn zelfs mensen aan het spelen.

• reddevil
lukt ook niet hiero... tis gewoon |:( |:( |:( |:(

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

heb zojuist een email gestuurd naar Sierra en hoop dat hun me snel terug melen met wat ik moet doen...
Hello,

My name is Jordi van Duin and I play Counter-Strike. But now I have version 1.5 installed and now I can't get in any server en get this error: error, server verifaction failed. Is there a patch available or should I change some settings? I know I am not the only one with this problem: [topic=523122/2]
Please help me and other CS Players.

Jordi van Duin

Mijn Specs

Verwijderd

zitten jullie nou te miepen dat het niet werkt wanner je ipv de gameserver dns naam aan te spreken het IP gebruikt, ook ni je woncomm.lst? (bijv spellen.nl.demon.net -> 195.11.243.41)?

want volgens mij staat daar in dat engelse stukje dat je de IP nummer VAN DE WON.NET SERVERS moet invullen, NIET die van de server waar je op wilt spelen.

Dat zou kunnen kloppen, want je krijgt volgens dat stukje gewoon een time-out omdat je provider's DNS server niet snel genoeg het juiste IP adres geeft bij die namen om op tijd een secure verbinding te sjeffen met de WON.NET server. (NIET met de gameserver, die staat hier in principe los van.)

ik krijg namelijk heel sterk de indruk als ik dit lees dat jullie heel spannend verkeerde IP numrs in woncomm.lst zitten te kloppen. en dan komt het inderdaad niet goed.

ik kan me natuurlij heel erg vergissen, en ik weet niet of het de oplossing is voor je probleem, maar het zou natuurlijk jammer zijn als het niet werkte om dat je het verkeerde ip adres probeert te bereiken :)

(tracerouten doet men zo:

Start-> uitvoeren.
TRACERT europe.won.net

wachten op een IP adres.

overigens is het misschien sneller om de server gewoon te pingen (omdat bijvoorbeeld plnet ADSL je niet laat tracerouten...)
PING europe.won.net

europe.won.net is natuurlijk een fictieve servernaam want ik ben onvoldoende nerd om alle wonservers bij naam te kennen.

• SouLmaN
Op donderdag 13 juni 2002 13:56 schreef KnetterGek het volgende:
veel onzin :9
Je vergist je dus :)

Ik kan die Secure servers die in de woncomm.lst staan gewoon niet bereiken (pingen,tracert) of ik nou IP's of DNS naam gebruik.

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op donderdag 13 juni 2002 13:56 schreef KnetterGek het volgende:
zitten jullie nou te miepen dat het niet werkt wanner je ipv de gameserver dns naam aan te spreken het IP gebruikt, ook ni je woncomm.lst? (bijv spellen.nl.demon.net -> 195.11.243.41)?

want volgens mij staat daar in dat engelse stukje dat je de IP nummer VAN DE WON.NET SERVERS moet invullen, NIET die van de server waar je op wilt spelen.

Dat zou kunnen kloppen, want je krijgt volgens dat stukje gewoon een time-out omdat je provider's DNS server niet snel genoeg het juiste IP adres geeft bij die namen om op tijd een secure verbinding te sjeffen met de WON.NET server. (NIET met de gameserver, die staat hier in principe los van.)

ik krijg namelijk heel sterk de indruk als ik dit lees dat jullie heel spannend verkeerde IP numrs in woncomm.lst zitten te kloppen. en dan komt het inderdaad niet goed.

ik kan me natuurlij heel erg vergissen, en ik weet niet of het de oplossing is voor je probleem, maar het zou natuurlijk jammer zijn als het niet werkte om dat je het verkeerde ip adres probeert te bereiken :)

(tracerouten doet men zo:

Start-> uitvoeren.
TRACERT europe.won.net

wachten op een IP adres.

overigens is het misschien sneller om de server gewoon te pingen (omdat bijvoorbeeld plnet ADSL je niet laat tracerouten...)
PING europe.won.net

europe.won.net is natuurlijk een fictieve servernaam want ik ben onvoldoende nerd om alle wonservers bij naam te kennen.
ik denk het niet, maar ik heb die dingen niet ge-tracert
maar dat het om won dns ging had ik ook al door

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze getraceerd via mirc /dns en dan naam

uiteraard de wons en nie die waar ik op wil spelen.

Werkt niet.

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

ik heb een foutje gevonden en mischien is dit hem:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.vanduin/woncomm.lst
suc6

ik denk dat "half-life.west.won.net" steeds verandert als ip
zoek deze maar eens op en zet hem in de wondomm.lst en probeer in server te gaan.
bij mij kom ik er dan in maar bij een 2e connectie krijg ik weer zelfde error

Mijn Specs

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

kreeg meeltje van siera:
Thank you for contacting Sierra Entertainment.
Please visit http://sierra.com/support/techsupport.php for our online help
guide.
We believe you can find most of the answers to current problems there.
If you still require help, you will be given a chance to email a tech
direct.

Thank you
Sierra Entertainment

Mijn Specs

• SouLmaN
Het gaat in je woncomm.lst om de onderste 3 servers, die Secure servers. Daar moet je je eerst authorizen voordat je een secure cs server mag joinen. Maarja als je ze niet kan bereiken kom je dus ook niet die server op :(

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

weer terug gemeelt, omdat ik geen antwoord kon vinden:
I still didn't find a answer on my question. and i like to speak a tech
about it. Here is my first email again:

Hello,

My name is Jordi van Duin and I play Counter-Strike. But now I have version
1.5 installed and now I can't get in any server en get this error: error,
server verifaction failed. Is there a patch available or should I change
some settings? I know I am not the only one with this problem:
[topic=523122/2]
Please help me and other CS Players.

Jordi van Duin

----- Original Message -----
From: "Customer Support - Sierra" <customer.service@sierra.com>
To: "Jordi van Duin" <j.vanduin@quicknet.nl>
Sent: Thursday, June 13, 2002 1:50 PM
Subject: Out of Office AutoReply: CS 1.5 server verifaction failed

> Thank you for contacting Sierra Entertainment.
> Please visit http://sierra.com/support/techsupport.php for our online
help
> guide.
> We believe you can find most of the answers to current problems there.
> If you still require help, you will be given a chance to email a tech
> direct.
>
> Thank you
> Sierra Entertainment
>

Mijn Specs

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.vanduin/Snapshot0001.JPG

sorry voor grote pic, maar anders kan je text niet lezen

maar toen ik net mijn originele woncomm.lst weer terug had gezet kwam ik na 4 x retryen in een server...
ik geef het op...

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
nice screenie

Verwijderd

Topicstarter
iemand al iets gevonden? (klinkt als SCHOP)

• Quazie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-10 20:08
Ik denk dat alle gedupeerde (netals ik) gewoon moeten w88 op een 1 of andere patch ofzow...

Mijn PC'tje

Verwijderd

Bah zeg.
Ik heb het ook, en die woncom bla bla shit werkt niet echt hier.
Volgens mij zijn gewoon die WON servers overbelast en dus praktisch onbereikbaar, met een beetje geluk kom je er tussen.
Je kunt nu dus alleen op de servers die de anti cheat dinges uit hebben staan.
1.5 sux0rs.

Hopen op een patch oid...

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

je kan wel op server komen, alleen je moet een heel tijdje op retry drukken
maar ja toch |:(

Mijn Specs

• Quazie
15x ?

Mijn PC'tje

Verwijderd

Is valve al op de hoogte van dit probleem?
Ik word nu wel erg ongeduldig. ;(

• Quazie
Ik weet het niet...op cs.nl en op counter-strike.net is er nix over te vinden (alleen op forum).

Mijn PC'tje

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 10:45 schreef Fugazi het volgende:
Is valve al op de hoogte van dit probleem?
Ik word nu wel erg ongeduldig. ;(
zie posts van VioLenT :*

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op vrijdag 14 juni 2002 11:51 schreef RixTeR het volgende:

[..]

zie posts van VioLenT :*
ik heb meeltje gestuurd naar siera, kreeg toen iets terug van help site en toen heb ik weer terug gemeelt dat ik een mannetje wou spreken die er wat van af wist en sindsdien nix meer gehoort....
waarschijnlijk hebben ze niet meer van die mannetjes ;(

Mijn Specs

Verwijderd

IK baal er van al een stekker. Ik kan nog steeds niet counterstriken. Het editten van de woncomm file geeft bij mij geen oplossing. Ik fiets zo'n beetje all forums langs. Er zit gewoon geen snelheid in bij Valve. Hoe kan het dat sommigen er wel last van hebben en anderen weer niet. Is mijn internetverbinding te snel ofzo?

• Quazie
Ik neem aan dat het niet aan de ISP ligt maar wie weet...

Ik en Violent hangen aan Quicknet, en hebben dus dit probleem.

Wie heeft nog meer Quicknet en dit probl. ?

Mijn PC'tje

• flexje

flexje

got-father

Is mijn internetverbinding te snel ofzo?
:+

ik baal ook als mn voedingsstekker, ik kan gewoon niet zonder cs en GoT

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 14:17 schreef Quazie het volgende:

ik heb ook quicknet (kabel) en ook dit probleem, echt zwaar kut!

• flexje

flexje

got-father

omg , ik heb ook quicknet , same problemo

Verwijderd

Ik zit ook op Quicknet.

• Quazie
Iemand toevallig al contact opgenomen met Quicknet ?

Mijn PC'tje

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 14:28 schreef Fugazi het volgende:
Ik zit ook op Quicknet.
en je hebt dus ook het probleem ?

fucccck duudes!!!!! wij (quicknetgebruikers) zijn zwaar de lul... misschien ga ik straks ff bellen ofzo..

altijd problemen met nieuwe versie van CS, fuck Sierra!

• flexje

flexje

got-father

eerrmm eerst maar ff zeker weten dat het aan quicknet ligt

Verwijderd

Ik zit hier op HCCnet...ADSL. Same prob here. En er zijn er genoeg mensen die dit probleem hebben (cs forum etc.).

Verwijderd

Bij Quicknet weten ze van niks. Het is dus niet een specifiek quicknet probleem.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
/Me heeft ook quicknet

Toen 1.5 net uit was kon ik gewoon overal spelen, sinds gister avond 22:00 kom ik nergens meer op :(

Verwijderd

Precies. Dat geldt ook voor mij! Bij Quicknet helpdesk beweerden ze dat het niet aan quicknet kon liggen omdat mail en internjet toch wel werken. Het is wel klote als je iemand van de helpdek krijgt die niet eens weet wat Cs inhoudt. Bij quicknet hebben ze geen gameservers.
Kortom... hoe nu verder. Wellicht dat iedere Quicknet abo even contact zoekt met de helpdesk. Wellicht dat ze toch iets kunnen doen?

• barrel
Volgens mij heeft quicknet wel cs servers. Ik weet het wel zeker eigenlijk :) Maar mensen die geen quicknet hebben schijnen er ook last van te hebben

Verwijderd

Ik had het probleem ook :( en ik heb ook quicknet.
Ik meteen zoeken voor een fix, toen stuitte ik op die woncomm.lst fix. Ik dus alles veranderen. Ik joinde een server, weer een error, toen na 3 x reconnecten deed ie het, beetje vaag :?
Dus gewoon effe die fix proberen, en dan hele tijd 8er elkaar reconnecten en dan zal die het wel na een tijdje doen, hoop ik :+

Verwijderd

En het ligt zeker weten niet aan Quicknet, want je ziet deze posts overal, zelfs op cs forum waar mensen uit Amerika bijvoorbeeld posten, en lijkt me een beetje raar dat je als Amerikaan Quicknet hebt }:O

• barrel
Op vrijdag 14 juni 2002 15:37 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Ik had het probleem ook :( en ik heb ook quicknet.
Ik meteen zoeken voor een fix, toen stuitte ik op die woncomm.lst fix. Ik dus alles veranderen. Ik joinde een server, weer een error, toen na 3 x reconnecten deed ie het, beetje vaag :?
Dus gewoon effe die fix proberen, en dan hele tijd 8er elkaar reconnecten en dan zal die het wel na een tijdje doen, hoop ik :+
Dit had ik dus ook na 2 of 3 keer retryen dan connecte ie toch, maar sinds gisteren avond kan ik retryen tot ik een ons weeg, maar connecten mooi niet :(

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Heeft dus wel degelijk met de ISP te maken...

Ik heb het soortgelijke, maar dan met Dungeon Siege. Dat kan ik niet on-line spelen vanwege ISP....

Tuff luck....Dat wordt w88 op een P@tch!

Suck6 iig!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

inXs

known as inXs

ik heb het ook met planet ADSL, na 1 of 2x rectry kom ik er wel op meestal.

superB

• barrel
Nog niks bekend ??

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 16:59 schreef barrel het volgende:
Nog niks bekend ??
zo te zien niet...

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

Op vrijdag 14 juni 2002 14:17 schreef Quazie het volgende:

Op vrijdag 14 juni 2002 15:39 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
En het ligt zeker weten niet aan Quicknet, want je ziet deze posts overal, zelfs op cs forum waar mensen uit Amerika bijvoorbeeld posten, en lijkt me een beetje raar dat je als Amerikaan Quicknet hebt
wat Quazie hier bedoelt is dat sommige internet providers, waaronder Quicknet, gewoon dit probleem hebben

Mijn Specs

Verwijderd

Ik word het wachten op een oplossing nu toch wel erg zat ;-(

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Same, quicknet.. begin van 1.5 release kon ik overal spelen maar savonds gewoon niet meer, zelfs niet na 100 retrys. Je woncomms.lst vervangen/editen werkt NIET. Cs opnieuw installeren werkt ook niet, Windows ook niet, allemaal bs. Het ligt gewoon aan bepaalde ISPs die porten oid blocken :// erg lame maar waar :'(

dunno

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

nu we toch wachten op antwoord, kan iemand me dan ff uitleggen wat ISP is (|:( ik weet het)

Mijn Specs

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 19:38 schreef VioLenT het volgende:
nu we toch wachten op antwoord, kan iemand me dan ff uitleggen wat isp is (|:( ik weet het)
!DôH!

ISP staat voor internet service provider, oftewel je internet provider. In mijn geval is het Quicknet, jammer genoeg |:(
Klote 1.5 werkt weer niet bij mij, gister deed ie het nog, echt vaag dit :?

• VioLenT

VioLenT

Biertje?

heb ff lopen zoeken:
RESOLUTION:

I had this problem 15 minutes after CS 1.5 was released. After hours upon hours of trial and error I was able to connect to both secure and non-secure CS servers. I am running CS behind a Linksys router. Others with Hubs and/or other routers have had this problem so I figure CS secure servers need to have access to CS's open ports to verify the integrity of the client. To solve this issue I forwarded all the ports listed in "woncomm.lst" located in C:\Sierra\Half-Life\valve, to my specific computer. The following is a sample "woncomm.lst":

// Server Lists
//
Titan
{
half-life.east.won.net:6003
half-life.west.won.net:6003
half-life.central.won.net:6003
}

Auth
{
half-life.east.won.net:7002
half-life.west.won.net:7002
half-life.central.won.net:7002
}

Master
{
half-life.east.won.net:27010
half-life.west.won.net:27010
half-life.central.won.net:27010
}

ModServer
{
half-life.east.won.net:27011
half-life.west.won.net:27011
half-life.central.won.net:27011
}

Secure
{
half-life.speakeasy-nyc.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-sea.hlauth.net:27012
half-life.speakeasy-chi.hlauth.net:27012
}

Ports forwarded are: 6003, 7002, 27010, 27011 and 27012. As you can see, the following ports are required to be open if they are to be accessed by Half-Life auth. Also, ports 27005-27010 and 27015-27016 must be forwarded, these are clint-side, and server-side ports.

Forward those ports and it should work, it worked for me. This is all the help I can give beeing that each firewall/hub is different. I cannot give specific instuctions for each. Check your system documentation for help on Port Forwarding. Paz.
maar hier vat ik echt geen hol van....

PS IK BEN GESLAAGD VOOR ME MAVO :P

Mijn Specs

Verwijderd

Als ik het goed begrijp gaat het over ports openzetten die je firewall of zpiets dergelijks geblockt heeft. Dus dat is niet echt wat nieuws. En mij lijkt me het heel sterk dat je opeens met 1.5 moet gaan klote met wat ports ook al heb je geen firewall.

En btw. geslaagd voor je mavo |:) Gefeliciteerd! En succes met je baan later als bouwvakker ;)

Verwijderd

Wat een KUT zooi met CS 1.5. Ik word helemaal gek van die klote error.

• barrel
Iemand quicknet al gebeld ?? en iemand gesproken die er verstand van heeft, er is is dus bekend dat vanaf gister avond niet meer gespeeld kan worden. Rare bedoening weer :)

• flexje

flexje

got-father

OMG !!! ik word gek!!!! 2 dagen geen cs!!!!!!! neeeee, ik hou het niet meer vol!!

• Quazie
Op vrijdag 14 juni 2002 22:52 schreef barrel het volgende:
Iemand quicknet al gebeld ?? en iemand gesproken die er verstand van heeft, er is is dus bekend dat vanaf gister avond niet meer gespeeld kan worden. Rare bedoening weer :)
hier ff VioLenT
ik heb een meeltje gestuurd naar quicknet, maar ben niet thuis dus weet niet of ze al gereageerd hebben

Mijn PC'tje

Verwijderd

Ik zat twee uurtjes geleden in een internetcafé, dus ook met een of andere gateway, en daar werkte alles prima, vraag me dus af of het wel met port forwarden te maken heeft.
Ik zal het morgen wel ff met me combo 56K/wanadoo proberen

[off-topic]
Axe, vieze icoontjesjatter :P
Pagina: 1 2 3 Laatste