join je ?Gilly schreef op 25 augustus 2002 @ 16:41:
Nee, met een Airbus natuurlijk
Anoniem: 21543
ja tuurlijk, moet je ff Sqwuakbox en Rogerwilco downloaden. er staat een paar post hierboven nog een temp id, die kun je dan gebruiken. Op de site van ND staat manual.Allochtoon schreef op 25 augustus 2002 @ 16:44:
OK no flame intented, maar ik heb dus ook FS2002 prof. Maar keb em van me buurjongetje, kan ik daarmee met jullie mee vliegen? (Ik heb genoeg legale spellen zoals wc3 rpg's etc.)
Eerste vraag: Kun je overweg met FS2002? Weet je wat VOR's NDB's etc zijn? Ken je ATC?Allochtoon schreef op 25 augustus 2002 @ 16:44:
OK no flame intented, maar ik heb dus ook FS2002 prof. Maar keb em van me buurjongetje, kan ik daarmee met jullie mee vliegen? (Ik heb genoeg legale spellen zoals wc3 rpg's etc.)
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
oftewel je vliegt mee, mooi.Gilly schreef op 25 augustus 2002 @ 16:46:
ik join me helemaal vrij van dienst
Ik ben toch vrijwel altijd van de partij, maar nu er geen verkeer is doe ik ff EHBK_TWR, dat is lekker makkelijk nu.
dat leer je zo, je moet alleen ff op autopilot leren vliegen of gewoon de gps met de hand volgen..-Sander_ schreef op 25 augustus 2002 @ 16:47:
[...]
Eerste vraag: Kun je overweg met FS2002? Weet je wat VOR's NDB's etc zijn? Ken je ATC?
pleur RW ff aan dan. sander doet ook al ATC, dus dan kan jij mooi mee vliegenGilly schreef op 25 augustus 2002 @ 16:48:
Ik ben toch vrijwel altijd van de partij, maar nu er geen verkeer is doe ik ff EHBK_TWR, dat is lekker makkelijk nu.
nee, we zitten op ander kanaalGilly schreef op 25 augustus 2002 @ 16:51:
RW is al uren in de lucht, 217.122.3.201:3782/EHBK_TWR
130.89.208.127:3782/vliegen
pass: gotters
ok, connect nou maar gewoon, sander en ik zitten op dat kanaal...Gilly schreef op 25 augustus 2002 @ 16:54:
nee ik leef in mijn eigen wereld, anders horen mensen mij en dat vind ik eng
130.89.208.127:3782/vliegen
Doen jullie MET ATC? (Sander > ATC > beginner FS......)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
jaND schreef op 25 augustus 2002 @ 16:54:
Doen jullie MET ATC? (Sander > ATC > beginner FS......)
Nee helaasAnoniem: 21543 schreef op 25 augustus 2002 @ 17:00:
ND, vlieg jij mee ?
lekker gevlogen vandaag,
eerst touch and go's op EHBK
toen van EHBK naar EHAM
en toen nog gecruised boven EHAM
bedankt voor de ATC begleiding.
eerst touch and go's op EHBK
toen van EHBK naar EHAM
en toen nog gecruised boven EHAM
bedankt voor de ATC begleiding.
You're welcome
wordt er vanavond nog gevlogen ? ik moet nog ff huiswerk maken, maar als er iemand ff iets regelt dan join ik misschien nog wel.
wie hebben er zin om even bremen-eham te doen om de ATC op IVAO even te laten flippen??
Is Bremen-Schiphol zo moeilijk voor ATC dan?
wel als we met zn 10en achter elkaar bij schiphol aankomenrollebol schreef op 25 augustus 2002 @ 19:46:
Is Bremen-Schiphol zo moeilijk voor ATC dan?
Hmm, ik zou denken gewoon drie stuks bij ARTIP in de holding, 3 richting Schiphol en daar dan 2 in de holding, de rest achter elkaar naar de landing sturen, even wat fris pakken en de holdings een voor een leeg laten lopen.nealzie schreef op 25 augustus 2002 @ 19:49:
[...]
wel als we met zn 10en achter elkaar bij schiphol aankomen
Maar als Gilly zijn FTP server aan had gelaten dan had ik meegevlogen. Wel mijn eerste vlucht in 5 jaar was het dan geweest.
Haha geintje ja ik had eerder moeten kijken. Vannacht stond hij iig uit maar maakt niet uit, ik heb alle tijd! (voor het binnenhalen van al die prachtige freeware dingen, bedoel ik dus)
Oke volgende keer doe ik mee ik ben nu even terug met wereldse zaken. Ik ga wel heel hard de knoedel uithangen hoor want ik heb al 4 of 5 jaar niet gevlogen. Dus liever VFR met een Cessna als het even kan.
welke server ?Anoniem: 55387 schreef op 25 augustus 2002 @ 20:24:
Wie gaat er nu VATSIM op?
Ik gaat ff EDDF-EHAM doen
Omdat je daar de ATC echt niet gek krijgtAnoniem: 21543 schreef op 25 augustus 2002 @ 20:35:
waarom niet op die van ND ?
1)WE GAAN MET VEEL
2)Iemand ff een Flightplan kan opsturen zonder SID en STAR
3)Ik ff mijn mic kan laten werken
ND, je kan ook luisteren naar de ATC en antwoord typen, dat werkt ook prima. Een flight plan hoort eigenlijk sowieso niet te beginnen met een SID want je weet niet welke baan je krijgt en je weet dus ook niet of jouw SID voor die baan bestaat. Maar niet iedereen is het hiermee eens, geloof ik.
Kheb em al aan de gang, maar wie gaat er nou meedoen? (op IVAO) Ik hoef alleen nog maar te connecten...rollebol schreef op 25 augustus 2002 @ 21:08:
ND, je kan ook luisteren naar de ATC en antwoord typen, dat werkt ook prima. Een flight plan hoort eigenlijk sowieso niet te beginnen met een SID want je weet niet welke baan je krijgt en je weet dus ook niet of jouw SID voor die baan bestaat. Maar niet iedereen is het hiermee eens, geloof ik.
Doe jij dan ook mee, en Fly High en ...... en.......Gilly schreef op 25 augustus 2002 @ 21:22:
Volgens mij is het enthousiastme niet zo groot Nico Dirk
Hms Ik ga nu connecten, ik vertrek alsk klaar ben met DEbriefen enzo....Gilly schreef op 25 augustus 2002 @ 21:25:
Ja als er genoeg zijn wie ben ik dan om de LOL te bederven, dus ja.
Ik zit zo te mijmeren over de (on)mogelijkheden van VFR online vliegen zonder atc, en ik heb het volgende bedacht.
De sessie van vrijdagavond was wat chaotisch in het begin, maar het tweede deel was echt schitterend (noot: voor mij begon het tweede deel toen ik ontdekte dat ik ook overdag kon vliegen
). Al meanderend door de bergen kwamen we aan bij een vliegveld waarvan de approach van twee kanten zeer de moeite waard was. Voeg daarbij dat het lastiger is om bij elkaar te blijven dan je denkt, en de lol is compleet.
Om een dergelijke ongecontroleerde sessie leuk te houden, moet je eigenlijk weten waar je mooi kan vliegen. Er moet ook een beetje uitdaging in zitten in de vorm van bergen (wie heeft de mountain crash stats van vrijdag nog?
of lastige approaches met hoge bomen of zoiets. Kortom, een beetje bush piloting dus. En vergeet dan vooral de floats niet (off-topic: op EHLE staat tegenswoordigs een floatplane, want in het Wolderwijd bij Zeewolde moet een officiele, eerste in NL, float area komen!)
Mijn idee:
Ik ga avsim en flightsim afspeuren op zoek naar mooie bush-scenery. Als ik interessante dingetjes heb laat ik het weten. Een volgende MP kunnen we dan gebruik maken van die scenery om wat interessante vluchten te doen.
En een vraag: is hier meer belangstelling voor dan van mij alleen
De sessie van vrijdagavond was wat chaotisch in het begin, maar het tweede deel was echt schitterend (noot: voor mij begon het tweede deel toen ik ontdekte dat ik ook overdag kon vliegen
Om een dergelijke ongecontroleerde sessie leuk te houden, moet je eigenlijk weten waar je mooi kan vliegen. Er moet ook een beetje uitdaging in zitten in de vorm van bergen (wie heeft de mountain crash stats van vrijdag nog?
Mijn idee:
Ik ga avsim en flightsim afspeuren op zoek naar mooie bush-scenery. Als ik interessante dingetjes heb laat ik het weten. Een volgende MP kunnen we dan gebruik maken van die scenery om wat interessante vluchten te doen.
Ok, via SB lijkt me geen probleem; of je nou SB host of FS laat hosten, dat moet weinig uitmaken. Bovendien kunnen we dan gebruik blijven maken van ND's server, en dat is in het kader van disconnecttering-ergernissen geen slecht idee 
BTW ik hou maar even op met zoeken naar interessante scenery; na ruim een uur snuffelen ben ik 160 Mb verder en dat moet ook nog allemaal geïnstalleerd worden...
Status: ik heb heel erg veel van de Bahama's en Hawaii, redelijk wat van Alaska en Noord-Amerika, en ook nog wat grapjes in New-Zealand en Australia. Dat zijn op zich de plekken waar ik met FS dus nooit kom, dus ik ben wel nieuwsgierig naar de 'waarde' van de downloads
BTW ik hou maar even op met zoeken naar interessante scenery; na ruim een uur snuffelen ben ik 160 Mb verder en dat moet ook nog allemaal geïnstalleerd worden...
Status: ik heb heel erg veel van de Bahama's en Hawaii, redelijk wat van Alaska en Noord-Amerika, en ook nog wat grapjes in New-Zealand en Australia. Dat zijn op zich de plekken waar ik met FS dus nooit kom, dus ik ben wel nieuwsgierig naar de 'waarde' van de downloads
Hai Delphi32! Idd een dangerous and heftige approach op een klein (of lees : HEEL klein
runwaystje, die omringd is door hoge (lees ook : ZEER, ZEER HOGE) bomen, waar j onfinal NET niet (lees : op een haartje na
) de bomen mist, om dan eindelijk uit de MIST te komen (lees : om eindelijk meer dan 0 te zien) om vervolgens VOOR het einde van de runway te landen, terwijl er net van de andere kant, UIT de MIST, een vliegtuig probeert te landen, die net over je heen scheert.......
dat zou wel iets zijn ja.......
Lees : DAT ZOU ERRUG, HEEL ERRUG KICKEND EN HOOG ADRENALINE ONTSPANNEND GEVOEL GEVEN
EN ik heb het niet eens over de take of
Btw, ik ga ff kieken naar de SquawkBox vliegtuigen, zou wel handig zijn om geen BLOK achter je te zien vliegen, maar een echte vliegtuig (met vleugels
)
dat zou wel iets zijn ja.......
Lees : DAT ZOU ERRUG, HEEL ERRUG KICKEND EN HOOG ADRENALINE ONTSPANNEND GEVOEL GEVEN
EN ik heb het niet eens over de take of
Btw, ik ga ff kieken naar de SquawkBox vliegtuigen, zou wel handig zijn om geen BLOK achter je te zien vliegen, maar een echte vliegtuig (met vleugels
hey dit lijkt mij heel vet! zeg het even als je leuke scenery vindt, ben zeker geintresseerd...
Ik heb hier heel erg veel scenery en het ziet er allemaal erg leuk uit van de buitenkant (zipfile)... dat duurt nog wel even voor ik dat allemaal geïnstalleerd heb. En dan moet ik het nog beoordelen op fouten of incomplete installaties, benodigde files ed...
Gilly kwam met het idee om bush flying te combineren met ivao (NOFI naar de Vatsim mensen, maar ivao schijnt toch de flexibelste te zijn
). Dan heb je de voordelen van VFR vrijheid gecombineerd met de uitdaging van controlled airspaces. Opstijgen van drukke vliegvelden en dan die forest bonzen brengen naar hun bestemming, dat idee. Ben ik wel voor.
Gilly kwam met het idee om bush flying te combineren met ivao (NOFI naar de Vatsim mensen, maar ivao schijnt toch de flexibelste te zijn
Anoniem: 55387
kickuhhDelphi32 schreef op 25 augustus 2002 @ 22:30:
Ik zit zo te mijmeren over de (on)mogelijkheden van VFR online vliegen zonder atc, en ik heb het volgende bedacht.
De sessie van vrijdagavond was wat chaotisch in het begin, maar het tweede deel was echt schitterend (noot: voor mij begon het tweede deel toen ik ontdekte dat ik ook overdag kon vliegen). Al meanderend door de bergen kwamen we aan bij een vliegveld waarvan de approach van twee kanten zeer de moeite waard was. Voeg daarbij dat het lastiger is om bij elkaar te blijven dan je denkt, en de lol is compleet.
Om een dergelijke ongecontroleerde sessie leuk te houden, moet je eigenlijk weten waar je mooi kan vliegen. Er moet ook een beetje uitdaging in zitten in de vorm van bergen (wie heeft de mountain crash stats van vrijdag nog?of lastige approaches met hoge bomen of zoiets. Kortom, een beetje bush piloting dus. En vergeet dan vooral de floats niet (off-topic: op EHLE staat tegenswoordigs een floatplane, want in het Wolderwijd bij Zeewolde moet een officiele, eerste in NL, float area komen!)
Mijn idee:
Wat is het hier zeldzaam rustig zeg... school is zeker weer begonnen ?
Anoniem: 43578
School begint voor mij volgende week, kom net terug van werken, tering, wat was het heet in de kas!!:(
Maar over je idee delphi, klinkt leuk!! Alleen formatie vliegen kan niet op IVAO of op VATSIM, want die vliegtuigen bewegen kris kras naar links of rechts, dus dat gaat niet.
Maar over je idee delphi, klinkt leuk!! Alleen formatie vliegen kan niet op IVAO of op VATSIM, want die vliegtuigen bewegen kris kras naar links of rechts, dus dat gaat niet.
school is voor mij vorige week woensdag al begonnen. maar wil wel vliegen na school...
ja bij mij ookAnoniem: 21543 schreef op 26 augustus 2002 @ 17:05:
school is voor mij vorige week woensdag al begonnen. maar wil wel vliegen na school...

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Nou dan.
Maar als je even vertelt waar en op welk netwerk dan helpt dat misschien.
192.107.89.88
IVAO
Sander controlt daar op EHAM_A_TWR, maar moet ineens vet officieel dus ik zoek ff een handleiding.
IVAO
Sander controlt daar op EHAM_A_TWR, maar moet ineens vet officieel dus ik zoek ff een handleiding.
Nouw.. vet officieel.. Das niet echt de opzet. Clearance vragen. Super officieel hoeft helemaal niet.Anoniem: 21543 schreef op 26 augustus 2002 @ 19:49:
192.107.89.88
IVAO
ik luister ff mee maar er gebeurt niet veelAnoniem: 21543 schreef op 26 augustus 2002 @ 19:49:
192.107.89.88
IVAO
Sander op IVAO EHAM_TWR!?!?!?!?-Sander_ schreef op 26 augustus 2002 @ 19:58:
[...]
Nouw.. vet officieel.. Das niet echt de opzet. Clearance vragen. Super officieel hoeft helemaal niet.Sorry dat het zo leek.
Geeft jullie een kick he als je die ATC geflipt krijgt
Ik heb deze dag al 4 vluchten (offline) gemaakt, ik denk dat ik wel ff rust nodig heb-Sander_ schreef op 26 augustus 2002 @ 20:08:
[...]
Geeft jullie een kick he als je die ATC geflipt krijgt! Nou kom maar hoor zou ik zeggen. Ik weet alleen niet hoe lang ik nog kan controllen.
Maar geef ff een gil als je weer gaat controllen
wat is er nou zo anders aan de IVAO regels en de GoT (regels) ??-Sander_ schreef op 26 augustus 2002 @ 20:08:
[...]
Geeft jullie een kick he als je die ATC geflipt krijgt! Nou kom maar hoor zou ik zeggen. Ik weet alleen niet hoe lang ik nog kan controllen.
kwil gewoon vliegen..
Sander, hoe doe je dat nou op EHAM als je toch geen moer op de Radar ziet?
GoT = eigen server = bijna alles toegestaan.
Nofri: Ik ben er nog wel hoor!
ok, maar als je op GoT atc't dan doe je dat toch gewoon zelfde als op IVAO..-Sander_ schreef op 26 augustus 2002 @ 20:12:
GoT = eigen server = bijna alles toegestaan.
De virtuele map in je hoofd bijhoudenND schreef op 26 augustus 2002 @ 20:12:
Sander, hoe doe je dat nou op EHAM als je toch geen moer op de Radar ziet?
Ja, maar op eigen server kan iedereen gewoon veel meer toestaan. Dat is het hem. Maar als je komt, vraag je gewoon clearance, dan krijg je die en dan kun je gaan. Laten we het zo doen.Anoniem: 21543 schreef op 26 augustus 2002 @ 20:14:
[...]
ok, maar als je op GoT atc't dan doe je dat toch gewoon zelfde als op IVAO..
Ja, Sander heeft mijn plaats ingenomen bij de EHAM_A_TWR
Sander, hoelang blijf je nog? Ik ga ff IVAO vlucht EBBR-EHAM doen
Hm ik ga even van De Kooij naar Texel en terug met de heli als Coastguard 2. Op IVAO.
Wordt steeds erger hier he!airwalker_nl schreef op 26 augustus 2002 @ 20:38:
Ja, Sander heeft mijn plaats ingenomen bij de EHAM_A_TWR
Helaas moest ik 20:45 stoppen met controllen.
Na twee avondjes avsim scenery leegtrekken ben ik toe aan een kleine evaluatie van wat ik hier heb, om het eerste GoT bush flying adventure voor te bereiden. Ik heb bijna 1 Gb aan scenery, dat is wat veel om allemaal te installeren en te testen, dus ik wil wat meer richting.
Mijn vraag aan u allen: waar zou men het liefste willen vliegen? Ik heb hier liggen:
- een stuk of 5 vliegvelden in Zuid-Afrika
- ongeveer 20 air strips, fields en ports in Alaska, ook nog wat in Canada
- Australie, Tasmanie en Nieuw-Zeeland zijn ook rijkelijk bedeeld
- Hawaii en nog wat tropische dingen (de Bahama's, maar ook de Carriben)
Welke set zal ik als eerste gaan testen?
Mijn vraag aan u allen: waar zou men het liefste willen vliegen? Ik heb hier liggen:
- een stuk of 5 vliegvelden in Zuid-Afrika
- ongeveer 20 air strips, fields en ports in Alaska, ook nog wat in Canada
- Australie, Tasmanie en Nieuw-Zeeland zijn ook rijkelijk bedeeld
- Hawaii en nog wat tropische dingen (de Bahama's, maar ook de Carriben)
Welke set zal ik als eerste gaan testen?
Anoniem: 51137
Hawaii en de Carribean uiteraard 
En staan er nog vluchten gepland voor vandaag?
Ik kan vanaaf wel en denk vanmiddag ook.
En staan er nog vluchten gepland voor vandaag?
Ik kan vanaaf wel en denk vanmiddag ook.
hmm dit is misschien niet het antwoord dat je zoekt, maar het zou wel leuk zijn om afwisseling te hebben...
Nou goed dan, Alaska lijkt me wel cool, en die tropische dingen inderdaad.
Nou goed dan, Alaska lijkt me wel cool, en die tropische dingen inderdaad.
Heeft er iemand zin om mee te gaan op VATSIM, ik sta al op EGLL om te vertrekken richting EHAM, graag snelle reacties dus.
Ben net terug van schoolAnoniem: 51137 schreef op 27 augustus 2002 @ 14:08:
Heeft er iemand zin om mee te gaan op VATSIM, ik sta al op EGLL om te vertrekken richting EHAM, graag snelle reacties dus.
Hey mensen kom FF allemaal op ivao het wordt al wat drukker namelijk Sander gaa bijna de lucht in nu en ik ben aan het controllen als eham_a_twr
Zoals jullie weten ben ik aan het oefenen met Pro Controller en nou wil ik graag ff oefenen. Zou iemand misschien willen vliegen rond EHBK of EHAM en dat ik control. Dan kan ik ff oefenen dus verw8 niet te veel. Ik kan geen RW hosten dus hopelijk kan jij dat. Als iemand wiltm zou ND zijn server dan aan willen zetten.
haha
Waarom wil iedereen ineens controllen
ER zijn meer controllers dan pilots tegenwoordig... Allemaal Obs zie ik
Waaronder Collin de Jong
Ik wil het al een poosje, eerst wilde ik ook luchtverkeersleider worden maar toch maar jachtvliegerairwalker_nl schreef op 27 augustus 2002 @ 19:52:
hahaWaarom wil iedereen ineens controllen
ER zijn meer controllers dan pilots tegenwoordig... Allemaal Obs zie ik
Waaronder Collin de Jong
hehe ik wil KLM vlieger worden ofzo iig in een vliegtuigAnoniem: 51137 schreef op 27 augustus 2002 @ 19:57:
[...]
Ik wil het al een poosje, eerst wilde ik ook luchtverkeersleider worden maar toch maar jachtvliegerAlleen J-063 was me voor met het meededelen.
Anoniem: 43578
Kijk eens op www.airwork.nl en dan op het bulliten board. Leuk forum vind ik datairwalker_nl schreef op 27 augustus 2002 @ 20:05:
[...]
hehe ik wil KLM vlieger worden ofzo iig in een vliegtuig![]()
Heeft iemand daar wat meer info voor? Want voor een F16 zijn die testen veel te zwaar.
F16 is ook geen ruk aan
Moet die server nog aan?
Btw Uncle-Sam deze avond geen EGLL_EHAM voor mij, kwas net met Microcontrollers aan het kloten, totdat ikeen Elco voor de voeding verkeerd om aansluitte, BOEM PATS! Igg zit er zeeeeeeeeeeeeeeer giftige stof in......ben ff aan het informeren.....

Btw Uncle-Sam deze avond geen EGLL_EHAM voor mij, kwas net met Microcontrollers aan het kloten, totdat ikeen Elco voor de voeding verkeerd om aansluitte, BOEM PATS! Igg zit er zeeeeeeeeeeeeeeer giftige stof in......ben ff aan het informeren.....
Elco was dat?ND schreef op 27 augustus 2002 @ 20:28:
F16 is ook geen ruk aan![]()
Moet die server nog aan?

www.kls.nlairwalker_nl schreef op 27 augustus 2002 @ 20:05:
[...]
hehe ik wil KLM vlieger worden ofzo iig in een vliegtuig![]()
Heeft iemand daar wat meer info voor? Want voor een F16 zijn die testen veel te zwaar.
www.luchtmacht.nl
Je kan hem aanzetten, maar ik moet even iemand vinden die wil vliegen op EHAM zodat ik daar kan controllen.ND schreef op 27 augustus 2002 @ 20:28:
F16 is ook geen ruk aan![]()
Moet die server nog aan?
Heb je al veel erover gelezen?Anoniem: 51137 schreef op 27 augustus 2002 @ 20:43:
[...]
Je kan hem aanzetten, maar ik moet even iemand vinden die wil vliegen op EHAM zodat ik daar kan controllen.
Ik luister veel en kijk op het moment al lang mee en denk dat ik het begin te snappen en ga ook die manuals een keer uitprinten van dutchvacc.
Maar nu een andere vraag over Pro Controller, naast me main scherm staan de planes en informatie erover, sommigen dingen denk ik te weten wat het is maar van sommigen niet en dit heb ik in nog geen een manual zien staan!!!

Nou wil ik dus vragen wat de dingen zijn onder 1 t/m 6.
Hier mijn ged88:
1. Airplane callsign / het type / groundspeed en wat daarvoor staat weet ik niet.
2.
3. Vertrek / Bestemming / Alternative airport
4.
5.
6. Flightplan
Klopt dit en wat zijn de dingen die ik niet weet?
PS: Let niet op de kleuren want ik heb het opgeslagen als .gif bestand.
Maar nu een andere vraag over Pro Controller, naast me main scherm staan de planes en informatie erover, sommigen dingen denk ik te weten wat het is maar van sommigen niet en dit heb ik in nog geen een manual zien staan!!!

Nou wil ik dus vragen wat de dingen zijn onder 1 t/m 6.
Hier mijn ged88:
1. Airplane callsign / het type / groundspeed en wat daarvoor staat weet ik niet.
2.
3. Vertrek / Bestemming / Alternative airport
4.
5.
6. Flightplan
Klopt dit en wat zijn de dingen die ik niet weet?
PS: Let niet op de kleuren want ik heb het opgeslagen als .gif bestand.
Kijk op vatsim.net daar staaat het precies uitgelegd
Amsterdam Tower is closing now
Zo, eerste test van Hawaii scenery is af 
Check pics in screenshot topic over een paar minuten
En laat me weten of dit al interessant genoeg is. Ik heb 2 van de 6 airports gehad nu.
Check pics in screenshot topic over een paar minuten
Ik kwam op avsim een (nieuwe) versie van FSHost tegen; weet iemand hier of dat wat is?
Als het niet teveel systeem vreet, kan ik het wel draaien op mn server voor free flights
Ik heb nl een beetje een hekel aan SB, veel te lastig om op te zetten naar mijn idee, als je niet meer wilt dan alleen maar gezellig vliegen. En de standaard FS MP hosting is zoals gebleken redelijk brak
Als het niet teveel systeem vreet, kan ik het wel draaien op mn server voor free flights
Ik heb nl een beetje een hekel aan SB, veel te lastig om op te zetten naar mijn idee, als je niet meer wilt dan alleen maar gezellig vliegen. En de standaard FS MP hosting is zoals gebleken redelijk brak
Kheb em ook gevonden dat is toch de 2.3 beta?Delphi32 schreef op 28 augustus 2002 @ 00:03:
Ik kwam op avsim een (nieuwe) versie van FSHost tegen; weet iemand hier of dat wat is?
Als het niet teveel systeem vreet, kan ik het wel draaien op mn server voor free flights![]()
Dit topic is gesloten.