Aangezien ik bij uitzondering de gehele avond (+ nacht) alleen thuis ben, verwacht ik dat ik zekers om 21:45 nog aan het vliegen ben
Iedereen is welkom tot laat in de nacht, we zien wel wat we doen.
Verwijderd
Bump 
Is er nog iemand die voor mij wilt controllen vanaaf op EHBK en EHAM, dan kan die eerst op EHBK en als ik dan bij EHAM ben gaat ie gewoon daar controllen :&
Zo ja, zijn er nog meer die mee willen, kan het dan op ND's server?
Is er nog iemand die voor mij wilt controllen vanaaf op EHBK en EHAM, dan kan die eerst op EHBK en als ik dan bij EHAM ben gaat ie gewoon daar controllen :&
Ik heb een flightplan gemaakt: we gaan vanaf LOWI een stuk richting zuiden, dan naar west en tenslotte weer een stukje naar het noorden om uiteindelijk te landen op LSZA (Lugano). Uiteraard kan hiervan afgeweken worden door ieder die liever een andere kant op wil 
Plan staat hier.
Het flightplan voert ons vanaf Innsbruck (dat kennen we allemaal, toch?) de hoogte in richting het zuiden, dus we passeren de Brennerpas, speciaal voor de truckers onder ons
Vervolgens komen we in het Po-dal in Italië terecht om van het uitzicht te genieten. Als we uiteindelijk richting Lugano draaien komen we (volgens mij) weer in de Alpen terecht. Ik heb nog geen landing uitgevoerd op Lugano, dus als iemand charts heeft oid, doe maar een post.
80.126.31.194 is het ip van mn machine, die gaat om 20:15 aan met een MP sessie.
Ik heb nog geen ip van Gilly's RW server, dus die moet ie nog even posten.
Oh ja, als je het flightplan gaat laden in FS, verander dan eerst even Parking position, anders staan we met z'n allen op dezelfde plek
Plan staat hier.
Het flightplan voert ons vanaf Innsbruck (dat kennen we allemaal, toch?) de hoogte in richting het zuiden, dus we passeren de Brennerpas, speciaal voor de truckers onder ons
80.126.31.194 is het ip van mn machine, die gaat om 20:15 aan met een MP sessie.
Ik heb nog geen ip van Gilly's RW server, dus die moet ie nog even posten.
Oh ja, als je het flightplan gaat laden in FS, verander dan eerst even Parking position, anders staan we met z'n allen op dezelfde plek
Delphi wil ook al vliegen maar op zijn eigen server. Ik wil het opzich wel doen, maar 1 is wel heel weinig, en een kleine mogelijke kans dat ik Delphi's personen wegpik.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 17:33:
Bump
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
We gaan toch allemaal wel met Delphi meedoen, die had een flink aantal dagen terug al aangekondigd en het is weer een keertje wat anders, lekker dicht bij elkaar in prop was de toch de bedoeling ??
ff voor de MP van someteen, mischien is het een idee om allemaal een standaard FS2002 kist te nemen, omdat het toch dichtbij elkaar vliegen wordt met een hoog FUN gehalte is het mischien wel aardig dat wel elkaar allemaal in het juiste vliegtuig zien.
Ik denk dan aan de C182 C208 of de Baron 58 waarbij je dan ff moet opletten dat je niet TE hard gaat
.
Ik denk dan aan de C182 C208 of de Baron 58 waarbij je dan ff moet opletten dat je niet TE hard gaat
Verwijderd
He gilly, wat een goed ideeGilly schreef op 23 augustus 2002 @ 19:50:
ff voor de MP van someteen, mischien is het een idee om allemaal een standaard FS2002 kist te nemen, omdat het toch dichtbij elkaar vliegen wordt met een hoog FUN gehalte is het mischien wel aardig dat wel elkaar allemaal in het juiste vliegtuig zien.
Ik denk dan aan de C182 C208 of de Baron 85 waarbij je dan ff moet opletten dat je niet TE hard gaat.

Ik ga met de C182 denk'.
Ah, ik dacht dat iedereen toch wel de Piper Archer had 
Maar ok, ik neem ook maar een standaard toestel (hopen dat ik die kan vinden tussen al die anderen
)
Maar ok, ik neem ook maar een standaard toestel (hopen dat ik die kan vinden tussen al die anderen
nog ffies, paar minuten
ik ga nu beginnen met starten, zal met een minuut of 3 geladen zijn:+
ik ga nu beginnen met starten, zal met een minuut of 3 geladen zijn:+
IK ga met de Golden Eagle
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wat is dat??Blackhole schreef op 23 augustus 2002 @ 20:05:
IK ga met de Golden Eagle
Gewoon een plane
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/421CGoldenEagle001.jpg[/img]
ZO iets misschien
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
hoi
Ik wilde vragen of ik ook mee mag doen me de MP van vanavond. Zo ja ik heb geen prof edition dus ik heb geen baron 58.
Ik wilde vragen of ik ook mee mag doen me de MP van vanavond. Zo ja ik heb geen prof edition dus ik heb geen baron 58.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:11:
hoi
Hoe meer zielen, hoe meer .............
FS joinen TCP/IP 80.126.31.194
en als je RW hebt, zie iets hoger.
Shit sporten was iets uitgelopen, ben nu pas thuis en moet me nog gaan douchen
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Jammer van de disconnects, dat het donker was met veel bergen, en dat iedereen ineens met jets ervandoor ging
. Daar ben ik dus niet zo goed in, het is denk ik 3 maanden geleden dat ik voor het laatst met een jet heb gevlogen. Maar goed, achteraf hebben ND en ik een hoop lol gehad. Check pics in het screenshot topic! (niet meteen kijken, ik moet ze nog posten) ze staan er dus
Staat die Server nu aan? En zijn er mensen online...
...Make every cut count, even if it is one frame...
Nope, server is uit want ook de laatste deelnemer ging ervandoor
Maar ik ga vaker VFR online doen, echt gaaf!
Indeed! Alleen kost het erg veel tijd, ik ben al blij als ik een uurtje airborn ben!
...Make every cut count, even if it is one frame...
Yep, agree. Het is voor mij lastig om zomaar een avond te claimen, want een avond ben je al snel kwijt. Vanavond duurde de sessie van 20:00 tot 23:30
Goeiemorgen allemaal 
Staat er nog een vlucht gepland voor vandaag?
Staat er nog een vlucht gepland voor vandaag?
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
GOT SERVER STATUS : ON sinds 24-08-2002 9:28
Ik ben naar een verjaardag toe, dus ik zal niet mee kunnen (hopelijk kom ik vroeg genoeg thuis voor een vlucht op VATSIM
)
Ik ben naar een verjaardag toe, dus ik zal niet mee kunnen (hopelijk kom ik vroeg genoeg thuis voor een vlucht op VATSIM
Verwijderd
LOL, ik volg nu schiphol app op IVAO en volgens mij vliegt airwalker daar ook, hij heeft wat problemen
Eej wie heeft er zin om met cessna te gaan vliegen door de bergen
Verwijderd
ik wil wel vliegen, gaan zo wel eten.., maar als je tijd zegt..airwalker_nl schreef op 24 augustus 2002 @ 17:16:
Eej wie heeft er zin om met cessna te gaan vliegen door de bergen
Verwijderd
welk ip ?Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:04:
LOL, ik volg nu schiphol app op IVAO en volgens mij vliegt airwalker daar ook, hij heeft wat problemen
hehe kloptVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:04:
Verwijderd
(type dit met moeite want heb het heel koud want ben door de regen gefiets vandaag vier keer waaronder om 1515 toen het goot in me T-shirt
)
Ik wil wel maar ik weet niet wanneer want ik kom net terug van de tennis en me moeder is er nog niet want die heeft bardienst tot 19 uur (weet niet waar ze blijft
) en als ze terug is nog ff eten, maar daarna kan ik wel, indien ik eerder kan zal ik het gelijk laten weten, maar ik kan alleen op ND's server (iig niet via MS MP).
En hoe? Props of jet?
Ik wil wel maar ik weet niet wanneer want ik kom net terug van de tennis en me moeder is er nog niet want die heeft bardienst tot 19 uur (weet niet waar ze blijft
En hoe? Props of jet?
damn het is hiero echt dood vandaag
Verwijderd
Oke, ik wil wel vliegen nu op nds server.
Waar me ma is weet ik niet dus ik wil wel beginnen
Zelf zat ik te denken aan EHAM - EGLL.
Ik kan zelf niet controllen (wil het wel een keer leren, misschien kan rick me morgen een en ander leren maar vandaag wil ik liever vliegen
). Dus wie willen er mee vliegen? En wilt iemand misschien op eham controllen en dat hij daarna verkast naar egll?
Waar me ma is weet ik niet dus ik wil wel beginnen
Zelf zat ik te denken aan EHAM - EGLL.
Ik kan zelf niet controllen (wil het wel een keer leren, misschien kan rick me morgen een en ander leren maar vandaag wil ik liever vliegen
hmm ik wil eigenlijk is met helis of props
Verwijderd
Vind ik ook best, we kunnen wel EHAM - EBBR vliegen ofzo, maar ik wil wel graag een atc-er hebben, en op ivao kon ik net niet connecten
Verwijderd
wel via SB geconnect ?Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 20:45:
Vind ik ook best, we kunnen wel EHAM - EBBR vliegen ofzo, maar ik wil wel graag een atc-er hebben, en op ivao kon ik net niet connecten
Verwijderd
we kunnen ook ff op nds server he sinterklaas en iedereen die mee wilt. lekker weer met props op eham rondvliegen touch en go´s doen enzo, ik weet niet wie er zin hebben? en het liefst een controller, indien die er niet is spreken we wel elkaar in de lucht wie er kan gaan en welke baan. dan moeten we alleen een host hebben voor rw.
Volgens mij kan je wel gewoon altijd een IVAO- of VATSIM-server gebruiken voor Roger Wilco, die hebben een dikke pijp liggen zodat het bijna altijd goed gaat met bandbreedte.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 21:01:
we kunnen ook ff op nds server he sinterklaas en iedereen die mee wilt. lekker weer met props op eham rondvliegen touch en go´s doen enzo, ik weet niet wie er zin hebben? en het liefst een controller, indien die er niet is spreken we wel elkaar in de lucht wie er kan gaan en welke baan. dan moeten we alleen een host hebben voor rw.
be.rw.ivao.org geloof ik. Of de. Onder voorbehoud van slecht geheugen.
Of it.rw.ivao.orgrollebol schreef op 25 augustus 2002 @ 03:02:
[...]
Volgens mij kan je wel gewoon altijd een IVAO- of VATSIM-server gebruiken voor Roger Wilco, die hebben een dikke pijp liggen zodat het bijna altijd goed gaat met bandbreedte.
be.rw.ivao.org geloof ik. Of de. Onder voorbehoud van slecht geheugen.
Verwijderd
Staan er nog vluchten gepland voor vanmiddag/vanaaf?
Met props ofzo een uurtje vliegen of langer of korter, ligt eraan wie er allemaal zin hebben natuurlijk. En we kunenn wel tussen de bergen door ofzo, maar we kunnen ook opstijgen vanaf Rhodos en naar een andere Grieks eiland toevliegen
Met props ofzo een uurtje vliegen of langer of korter, ligt eraan wie er allemaal zin hebben natuurlijk. En we kunenn wel tussen de bergen door ofzo, maar we kunnen ook opstijgen vanaf Rhodos en naar een andere Grieks eiland toevliegen
Goed ideeVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 10:22:
Staan er nog vluchten gepland voor vanmiddag/vanaaf?
Verwijderd
Das alvast 1. Nog meer vrijwilligers?
Vanavond om 20.15 op Diagoras (Rhodos airport), en we vliegen wel ergens heen en zien waar we uitkomen
We moeten dan van degene die meedoen alleen nog iemand hebben die RW kan hosten.
Vanavond om 20.15 op Diagoras (Rhodos airport), en we vliegen wel ergens heen en zien waar we uitkomen
hmm ik ben om 4 uur hier weg dus kan op dat tijdstip niet meedoen...
Verwijderd
Omdat ik net klaar ben, ik wil wel om 15.00 uur weer.
Touch en Go's op EHBK (daar is me FPS wat beter
), maar dan niet op VATSIM of IVAO, das niet echt geschikt voor touch en go's ben ik net in athene achter gekomen (en die grieken hebben zo een maf accent dat je ze niet verstaat). Dus ik wil wel op Ricks/NDs server, maar dan wel een controller erbij.
Touch en Go's op EHBK (daar is me FPS wat beter
Hms ik wil wel controllen op EHBK (moek wel ff Secotfiles zoeken)Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 13:47:
Omdat ik net klaar ben, ik wil wel om 15.00 uur weer.
Touch en Go's op EHBK (daar is me FPS wat beter), maar dan niet op VATSIM of IVAO, das niet echt geschikt voor touch en go's ben ik net in athene achter gekomen (en die grieken hebben zo een maf accent dat je ze niet verstaat). Dus ik wil wel op Ricks/NDs server, maar dan wel een controller erbij.
Maar ik heb het lang niet meer gedaan dus.......
Verwijderd
ik wil ook wel, maar dan liever zo snel mogelijk, komt zo bezoek voor mijn ouders, moet ik wel ff sociaal doen, maar niet de hele tijd.. dus zeg maar hoe laat.
Verwijderd
Zoals ik al zei, of vind je 1500 uur te laat?
En ND, het geeft niet, als we maar iemand hebben die een poging-doet-tot, en staat je server dan aan om ongeveer 14.30 alvast, ik kom in de piper archer II (oja, de livery is Marylin Monroe).
En ND, het geeft niet, als we maar iemand hebben die een poging-doet-tot, en staat je server dan aan om ongeveer 14.30 alvast, ik kom in de piper archer II (oja, de livery is Marylin Monroe).
Hij staat nu al aanVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:00:
Zoals ik al zei, of vind je 1500 uur te laat?
Verwijderd
kun je ip nog keertje posten, heb op ivao gevlogen..ND schreef op 25 augustus 2002 @ 14:01:
[...]
Hij staat nu al aan![]()
Ik moet ff mijn MIC aan de gang krijgen
217.120.113.162Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:05:
[...]
kun je ip nog keertje posten, heb op ivao gevlogen..
BTW ik krijg mijn MIC niet aan de gang
Ff een paar vragen :
1)Hoe verander ik mijn FREQ?
2)Hoe verander ik mijn ATIS?
Verwijderd
ik wil RW wel hosten, ook al heb ik geen werkende mic, kan ik wel jullie horen. Hoe host ik ? gewoon RW opstarten en create... ?
JepzVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:10:
ik wil RW wel hosten, ook al heb ik geen werkende mic, kan ik wel jullie horen. Hoe host ik ? gewoon RW opstarten en create... ?
Verwijderd
Oke, ik kom er zo aan, ik zeg wel alles met RW, en ik kijk in me FS chat window voor antwoordND schreef op 25 augustus 2002 @ 14:07:
[...]
217.120.113.162
BTW ik krijg mijn MIC niet aan de gangDus ik doe met tekst
Ff een paar vragen :
1)Hoe verander ik mijn FREQ?
2)Hoe verander ik mijn ATIS?
Verwijderd
ik type ook gewoon en luister, is beetje irritant voor andere mensen in de kamer als ik de hele tijd zit te praten..
Deal, ik mag jij EHBK_APP zijn, ik ben EHBK_DEL (of TWR, da week nog niey)Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:17:
Ik wil ook wel ff atc hoor, half uurjte of zo
Maar hoe verander ik mijn COM freq? en de ATIS?
BTW ik zie nog niemand?
Verwijderd
Moeten we dan niet ook twee RW servers hebben?
Een voor APP en een voor DEL/TWR?
En ik kom btw iets later, over een minuut of 10/15.
Verwijderd
nee, want dan kan je niet gewoon ff dom lullen met elkaar...Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:20:
Moeten we dan niet ook twee RW servers hebben?
Verwijderd
com verander je linksonder aan, moet je dit intypen
//120.2 (120.2 is dan de freq, dus je moet ff kijken wat de goede frequentie is)
Atis verander je zo, ga naar radar, options, misc en vul je atis in.
//120.2 (120.2 is dan de freq, dus je moet ff kijken wat de goede frequentie is)
Atis verander je zo, ga naar radar, options, misc en vul je atis in.
Nog een keer kijkenVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:25:
ik zie nog niks in de atc dir, klopt dit ?
en waar gaan we nu vliegen en hoe laat ?
Verwijderd
ik hoorde op RW dat iemand nog een temp ID nodig had, ik gebruik deze niet meer want mijn oude doet het weer, dus wie nodig heeft:
ID : 100011
pass: 001100
ID : 100011
pass: 001100
PS ik ga van RW af, want ik krijg veel probz ermee 
EHBK_APP, waarom ben je nou weg?
EHBK_APP, waarom ben je nou weg?
217.120.113.162Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:35:
wat is het ip adres van nd's server??
Verwijderd
RW: 130.89.208.127:3782/vliegen
pass: gotters
gaan we om 15:00 vliegen ?
ik sta op EHBK, waar gaan we naar toe ?
pass: gotters
gaan we om 15:00 vliegen ?
ik sta op EHBK, waar gaan we naar toe ?
Verwijderd
ja er staan nu in totaal 3 mensen er is geen atc dus komen er nog andere mensen?? of beginnen we pas om 3 uur??
WIE IS DIE GEK die zonder ATC clearance zomaar nbegint rond te vliegen???
Verwijderd
Maar we gaan niet met ATC?? of komen die later want net was j-063 ernog!Gilly schreef op 25 augustus 2002 @ 14:44:
Zijn wel begonnen hoor
Verwijderd
dat zal ik wel zijn, het spijt me. Maar ik d8 dat er sowieso geen atc zou zijn dus dat iedereen gewoon een beetje ging vliegen. Dus nogmaal excusesND schreef op 25 augustus 2002 @ 14:53:
WIE IS DIE GEK die zonder ATC clearance zomaar nbegint rond te vliegen???
Aah okeeyVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 14:57:
[...]
dat zal ik wel zijn, het spijt me. Maar ik d8 dat er sowieso geen atc zou zijn dus dat iedereen gewoon een beetje ging vliegen. Dus nogmaal excuses
Verwijderd
we gaan over paar minuten van EHBK naar EHAM, dus als je mee wilt doen moet je ff joinen.
Verwijderd
Ah, nee, ik kom nu niet, net lang genoeg gevlogen, doe wel een andere keer mee, volgend weekend ofzo, of vanaaf als jullie dan willen, in me DF 737, maar niet nu.
OK no flame intented, maar ik heb dus ook FS2002 prof. Maar keb em van me buurjongetje, kan ik daarmee met jullie mee vliegen? (Ik heb genoeg legale spellen zoals wc3 rpg's etc.)
Dit topic is gesloten.