To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Terwijl de 747 en 777 van posky gewoon ALTIJD helemaal goed gaan.
Hms en als je crash e.d uitzet? Heb je al geprobeerd om die 767 (neem aan van Posky?) te verwijderen, en dan weer erop te zetten?Gilly schreef op 20 augustus 2002 @ 22:49:
Ik kom mooi aanvliegen, net met een fuel van 8-0-8 dus dat lijkt me goed, maar ik knal gewoon altijd door de achterwielen heen. Soms link soms recht, soms allebei.
Terwijl de 747 en 777 van posky gewoon ALTIJD helemaal goed gaan.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ja jammer idd dat er altijd maar zo weinig mensen komen.-Sander_ schreef op 20 augustus 2002 @ 22:53:
Even late reactie van mij: Het was weer leukIk heb alleen Gilly a.k.a. KLM857 begeleidt, maar ja.. voor de rest kon ik mij dan weer met iets anders bezig houden
Vraag me weleens af hoeveel mensen eigenlijk de FS topic's lezen.
De belangstelling loopt uiteen van ik-wil-alleen-het-allerechtste-realisme tot ik-heb-zin-in-met-elkaar-ergens-heen-vliegen-maakt-niet-uit-waar. Leuk om te lezen!
Ik kondig alvast aan dat donderdag, om 20:30, mijn pc Host gaat spelen voor een simpele multi-player sessie. Geen SB, en ik doe zelf geen RW (mic wil niet goed + bandbreedte beperkt). Mijn voorstel is om met single-engine props te starten op LOWI, en dan alpenkrossen of landen op een van de airfields in Oostenrijk, Italie of Zwitserland. Just for fun & pics
Ja leuk, helaas zal ik er niet zijnDelphi32 schreef op 21 augustus 2002 @ 00:26:
En ik ben zo gek geweest om ff te tellen: ik kom op 27 distinct users die hier in dit deel al hebben gepost![]()
De belangstelling loopt uiteen van ik-wil-alleen-het-allerechtste-realisme tot ik-heb-zin-in-met-elkaar-ergens-heen-vliegen-maakt-niet-uit-waar. Leuk om te lezen!
Ik kondig alvast aan dat donderdag, om 20:30, mijn pc Host gaat spelen voor een simpele multi-player sessie. Geen SB, en ik doe zelf geen RW (mic wil niet goed + bandbreedte beperkt). Mijn voorstel is om met single-engine props te starten op LOWI, en dan alpenkrossen of landen op een van de airfields in Oostenrijk, Italie of Zwitserland. Just for fun & pics
Het ging mij eerlijk gezegd meer om de niet actieve users/lezers dus eigenlijk.
Ik zou zo blij worden als het Woensdag of Donderdag gehouden zou worden.
Dat lijkt me een goed ideeDelphi32 schreef op 21 augustus 2002 @ 00:26:
En ik ben zo gek geweest om ff te tellen: ik kom op 27 distinct users die hier in dit deel al hebben gepost![]()
Ja lijkt me leukDelphi32 schreef op 21 augustus 2002 @ 00:26:
1 probleem is dat het nog wel eens wilt gebeuren als ik een mutli via fs join het niet altijd wilt lukken
JA superDelphi32 schreef op 21 augustus 2002 @ 00:38:
Ik doe het vrijdag, op verzoek van Gilly. Is dat ook goed?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Psies.....zat jij trouwens op AP toen je voorop vloog? Ikzelf zat 80% toch op manualVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 10:18:
Ik kom ook wel delphi, en ik host rw dan wel, want dat werkt super als je met zijn allen wil formatie vliegen, he fly high
Verwijderd
Ja toen wel, want als ik ook op manual ging dan is het een beetje onmogelijk om te doen denkVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:27:
[...]
Psies.....zat jij trouwens op AP toen je voorop vloog? Ikzelf zat 80% toch op manual
We kunnen het nog wel een keer doen natuurlijk als je zin heb
Verwijderd
Vanavond dan?
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Maar ik ga lekker vliegen er komt er vast eentje die wil controllen.
Heb jij MSN J-063 ??
Uncle Sam > Kan jij me even vertellenw at er godsnaam zo leuk is aan die autoland?
Verwijderd
ND > Het gaat me er niet om dat die autoland leuk is, maar ik wil hem gewoon volledig onder de knie hebben en er zeker van zijn dat ik hem uit kan voeren bij heel erg slecht weer enzo, maar dan moet je toch oefenen oefenen oefenen.
Verwijderd
ja heb ik, welles84@hotmail.comGilly schreef op 21 augustus 2002 @ 17:54:
Ja dat heb ik zeker, om mijn oor met enige regelmaat te horen te leggen bij Vatsim en IVAO.
Maar ik ga lekker vliegen er komt er vast eentje die wil controllen.
Heb jij MSN J-063 ??
Aaah op die fietsVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 17:57:
Hoe laat? Ik kan vanaf ongeveer 20.30.
ND > Het gaat me er niet om dat die autoland leuk is, maar ik wil hem gewoon volledig onder de knie hebben en er zeker van zijn dat ik hem uit kan voeren bij heel erg slecht weer enzo, maar dan moet je toch oefenen oefenen oefenen.
Il take that back, ik ga straks weer sporten tot 22:00!
Verwijderd
En wie doen er mee?
Geef ook gelijk even je route door zodat, als we controllers hebben, die onderling kunnen afspreken wie waar zit.
Ik ga als piloot.
Van EHBK - EHAM
Verwijderd
Verwijderd
(Anderen moeten zich niet beledigd voelen hoor, maar formatievliegen met zijn tweeen wil ik eerst een beetje onder de knie hebben
Vanavond ga ik sowieso vliegen, denk op VATSIM, of jullie moeten een leuk plan hebben.
Verwijderd
Wil er nog iemand controllen ?
Server staat aan 217.120.113.162
sb?ND schreef op 21 augustus 2002 @ 19:04:
J062, of je met zijn 4e vliegt of miet zijn 2 formatie vliegt, komt allemaal op hetzelfde uit, de ene moet telkens een andere volgen, en die gene moet weer een ander volgen
Server staat aan 217.120.113.162
Met fs mulit weet ik dus neit zeker of ik van de partij ben
Verwijderd
neem aan SBThe_FrankO schreef op 21 augustus 2002 @ 19:04:
[...]
sb?
Met fs mulit weet ik dus neit zeker of ik van de partij ben
In een fly in? Best ik ga alleen wel in de piper archerVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 19:14:
wie doet ermee om 20:00 ?
Verwijderd
zie geen atc in sb.
kan niet connecten met rw.
ik wil wel hoor.
wie gaan er mee?
sinterklaasrulez, wil je mee EHBK - EHAM?
Verwijderd
Informatie: zie hieronder!
Betreft: Le Deuxième Grande Fly-Inn.
Datum: 24-8-2002
Tijd: 20.00 uur, uiterlijk 19.45 aanwezig in FS, op RW (indien je dat gebruikt) en op SB!
Route: Per piloot verschillend, maar er moet sowieso worden opgestegen of geland op EHAM.
Als de datum of tijd echt ongunstig is kan je dat melden hier in het topic.
Ik maak in de volgende post omdat dat makkelijker is een lijst met iedereen die mee doet aan, ik begin met mezelf, en iedereen die mee wilt doen kan dat bericht quoten en zijn naam erbij zitten, ook je vliegtuig zet je erbij.
tenzij er andere mensen willen want ik wil liever vliegen
Verwijderd
Quote het bericht dan ff en zet je in de lijst, met je vliegtuig erbij, tenzij je controlt natuurlijk, dan kan je er een voorkeursvliegveld bijzetten, zelfde geld voor Pukenairwalker_nl schreef op 21 augustus 2002 @ 21:21:
Ja zet me maar bij controllers anders oompie...
tenzij er andere mensen willen want ik wil liever vliegen
Hoe weet jij dat dan ??rollebol schreef op 21 augustus 2002 @ 21:30:
Hum Gilly luistert al met me mee op IVAO, wie komt even een rondje Schiphol doen?
Ohh Frank Geerlings ik zie het al.
Ja was de KLM1021 aan het volgen.
FF mijn niveau peilen he.
Verwijderd
Verwijderd
ikke is KLM1010
nobody? ik gaat maarres
Ik zat op Schiphol Tower dus je hebt mij het kortst gesproken. Had ook geen idee dat het iemand van hier was hoor, ik had alleen Gilly opgemerkt.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 21:59:
[...]ATC was erg vriendelijk, hoezo, was jij controller dan?
24 is zaterdag toch.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 22:21:
Niemand voor de fly-inn?
Dat lijkt me ook niet echt een handige avond, dan doe ik andere dingen
Pardon? Ik had jouw toch een Temp ID gegeven? Heb ik al 2x verteld in dit topic, en dat je tijdelijke ID NOG STEEDS GELDIG isairwalker_nl schreef op 21 augustus 2002 @ 19:45:
kheb nog steeds geen id van NDtje gekregen dus kan niet deelnemen...
Wel op IVAO. Sterker nog, toen je het schreef zat ik er ook nog. Maar ik ben door de VATSIM-Gestapo nog niet goedgekeurd.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 22:37:
Damn EHAM is pleitos, kan niemand hier dat gat vullen op VATSIM?![]()
0w naja die ben ik dan weer kwijtND schreef op 21 augustus 2002 @ 22:27:
[...]
Pardon? Ik had jouw toch een Temp ID gegeven? Heb ik al 2x verteld in dit topic, en dat je tijdelijke ID NOG STEEDS GELDIG is
Paas me dan is een ID die altijd geldig is
Verwijderd
Niet goedgekeurd???? Hoezo?rollebol schreef op 22 augustus 2002 @ 00:05:
[...]
Wel op IVAO. Sterker nog, toen je het schreef zat ik er ook nog. Maar ik ben door de VATSIM-Gestapo nog niet goedgekeurd.
Ik ben bezig met orde op zaken te stellen met alle ID'sairwalker_nl schreef op 22 augustus 2002 @ 08:33:
[...]
0w naja die ben ik dan weer kwijt
Paas me dan is een ID die altijd geldig is
Verwijderd
Verwijderd
Denk dat er veel niet kunnen, ik ga in ieder geval uit, dus vliegen gaat voor mij niet door.
Doe het anders op een andere avond, zondagavond bijvoorbeeld
...Make every cut count, even if it is one frame...
...Make every cut count, even if it is one frame...
Verwijderd
zie de instructie van ND en Sander..Roland schreef op 22 augustus 2002 @ 15:25:
Hoe kom ik er op? Ip?
Vanavond vliegen ? 20:00 ?? op en rond EHAM. Op server van ND met SB. Wie doet er mee ?
Piloten: Sinterklaasrulez (LT007)
ATC:
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 17:45:
[...]
zie de instructie van ND en Sander..
Vanavond vliegen ? 20:00 ?? op en rond EHAM. Op server van ND met SB. Wie doet er mee ?
Piloten: Sinterklaasrulez (LT007), airwalker_nl (MPH3123)
ATC:
Voor het geval je meedoet :
TEMP ID : 989796
Password : 676869
Ik heb vandaag nog geen tijd gehad voor die ID's ik hoop het morgen te doen.
Ps. ik ben straks weg, ben weer sporten (alweer ja
Veel plezier allemaal!
Denk erom, dit wordt een vlucht voor de lol dus vrijwel alles is toegestaan
In een Pilatus PC-6, te downloaden op FSplanet voor als iemand het juiste vliegtuig wil zien.
Sammetje, zaterdagavond is niet handig, doe het dan zondag ofzo.
Hms ik ben pas om 21:00 klaar met sporten, dan omkleden/douchen ensow (make up etcDelphi32 schreef op 22 augustus 2002 @ 21:48:
Dus niet vergeten: morgenavond 20:30 local time (18:30 Zulu voor de echte fanaten) een PropellorParty vanaf LOWI. Connecten gewoon via FS multiplayer, die zet ik om 20:00 aan. RW gaat draaien op de machine van Gilly, voor de mensen die graag overleggenIk ga morgen om 19:00 een stukje vlucht uitzoeken, details (ook de IPs) komen morgen.
Denk erom, dit wordt een vlucht voor de lol dus vrijwel alles is toegestaan
Dit geld voor mij ookND schreef op 22 augustus 2002 @ 23:15:
[...]
Hms ik ben pas om 21:00 klaar met sporten, dan omkleden/douchen ensow (make up etc) Dan kan ik pas vanaf 21:45, ik weet niet of de vlucht dan nog loopt?
Dit topic is gesloten.