Overigens, iets wat me een beetje opvalt is de anti-PHP/ASP houding bij de modjes. Niet dat zij daarop :r'en ofzo, maar meer dat die topics (lijkt het) sneller dichtgaan...
Als je dus bij de slotjeslijst kijkt, dan lijkt het alsof daar alleen maar PHP topics staan... De meesten terecht, want het zijn de meest simpele FAQ/n00b vragen of scriptrequests, maarrr...
Als ik naar de simpelheid van vragen over 'andere' talen kijk, en dan voornamelijk C++/C vragen maar het zal ook wel opgaan voor andere talen (ik let eigenlijk voornamelijk op C++/C topics hier)... Eerst een ander voorbeeldje. [topic=523427/1/25]
Dat is een XML-HOWTO opzoek vraagje, zou ik denken (bestaan die?

). On the other hand, ik ben geen XML expert, ik heb nog maar net over XSL etc. geleerd...

.
Maar als je dus naar de C++ topics kijkt van nu:
[topic=523435/1/25]
[topic=523282/1/25]
Dit zijn eigenlijk best wel vragen van het niveau 'duh'. Lijkt me dat je dat op de eerste de beste site kan opzoeken... Het kan ook zijn dat ik teveel zit te proggen de laatste tijd en dat het voor mij wat logischer lijkt dan voor de 'gemiddelde progger', maar heb ik het mis als ik denk dat 'duh'-niveau C++/C topics meer kans hebben om open te blijven dan 'duh'-niveau PHP/ASP vragen?
Op zich, als je die C++ vragen dichtgooit, dan blijft er weinig meer over aan C/C++ topics hier, maar toch...

.