Specs van mijn bak Hier!
Specs van mijn bak Hier!
Wil er namelijk wel 1 hebben.
Daddy of 3 :)
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
en ja hoord 2 MAX724cck en nog 2 MAX629esa en een cd rom voor onderzetter... heel leuk dus en heb ook nog eens nieuwe pc
heeft iemand die voeding al werkend?
Hoe lang zat er bij jou tussen bestellen en afleveren ?Op dinsdag 09 juli 2002 16:40 schreef SuperLuuk het volgende:
zo komt net een busje aanrijden hoor met een grooote envalop
en ja hoord 2 MAX724cck en nog 2 MAX629esa en een cd rom voor onderzetter... heel leuk dus en heb ook nog eens nieuwe pc
heeft iemand die voeding al werkend?
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Specs van mijn bak Hier!
Verwijderd
Hoe lang zat er bij jou tussen bestellen en afleveren ?
[/quote]
ik heb hem ook binnen het duurde totaal 8 dagen . kan ik teminste alvast aan die voeding beginnen
Dan zal ik nog even geduld moeten hebben.Op dinsdag 09 juli 2002 22:37 schreef funky1 het volgende:
ik heb hem ook binnen het duurde totaal 8 dagen . kan ik teminste alvast aan die voeding beginnen
Ik vraag me af of ze er in trappen, ik heb er 6 besteld
Verwijderd
ik ook ongeveer 8 dagen,ik ha d er 6 besteld en cd rom.. maar 2 hadden ze niet op vooraad staat in de brief dus maar4 HIHI maar wel de goedeOp dinsdag 09 juli 2002 22:57 schreef jvhaarst het volgende:
[..]
Dan zal ik nog even geduld moeten hebben.
Ik vraag me af of ze er in trappen, ik heb er 6 besteld
Mmmm, dat kon wel eens moeilijk worden, denk ik.Op dinsdag 09 juli 2002 23:26 schreef SuperLuuk het volgende:
[..]
het word zelfs via zon verzendbusje bezorgt (geen ptt YEEY) en je moet ondertekenen...
Ik ben er overdag nooit.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Of is dit te veel moeite voor de kant van Mr_xxx, voor een paar dagen eerder het geld?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
nog niet, zoveel kan ik niet voorschieten ben maar een arm studentjeOp woensdag 10 juli 2002 13:43 schreef jvhaarst het volgende:
Ik zie net hier dat er al 97 zijn betaald.
Is het geld al naar de leverancier onderweg ?
laat maar die paar dagen maken niet zo heel veel uit.Op woensdag 10 juli 2002 17:56 schreef TD-er het volgende:
Eindelijk werkt me Girotel online (nu al, na 3 maanden geeikel).. Mocht het morgen nog niet van mijn rekening af zijn geschreven, dan schrijf ik het alsnog met girotel over, zodat het er zo gauw mogelijk is. Het deel wat dan teveel binnenkomt, wordt dan wel terug gestort neem ik aan?
Of is dit te veel moeite voor de kant van Mr_xxx, voor een paar dagen eerder het geld?
Volgens mij wordt die creditcard pas aan het eind van de maand afgeschreven, dus dat zou wat ruimte kunnen geven.Op woensdag 10 juli 2002 18:43 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
nog niet, zoveel kan ik niet voorschieten ben maar een arm studentje
[..]
laat maar die paar dagen maken niet zo heel veel uit.
En wil die Amerikaan wel zolang wachten ?
betaling gaat via de creditcard van deepbas909 maar als hij ermee accoord gaat vind ik het wel een goed idee. hoewel ik het me ook kan in denken dat hij het liever niet wilOp woensdag 10 juli 2002 18:46 schreef jvhaarst het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die creditcard pas aan het eind van de maand afgeschreven, dus dat zou wat ruimte kunnen geven.
En wil die Amerikaan wel zolang wachten ?
en die Amerikaan heeft maar te wachten.
Je kan nu bij PayPal toch ook gewoon geld overmaken?Op woensdag 10 juli 2002 19:01 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
betaling gaat via de creditcard van deepbas909 maar als hij ermee accoord gaat vind ik het wel een goed idee. hoewel ik het me ook kan in denken dat hij het liever niet wil
en die Amerikaan heeft maar te wachten.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Dat wel, maar ik weet niet precies wanneer het allemaal wordt af geschreven, en wil dus niet het risico lopen dat ik te weinig geld op mijn rekening heb staan. Daar komt bij dat ik over 1,5 week op vakantie ga, en het allemaal niet meer in de gaten kan houden voor 3 weken. Ik wil graag voor dat ik weg ga alles geregeld hebben, en dus het geld van jullie op mijn rekening hebben. Zodra ik van Mrx_007 hoor dat het geld onderweg is naar mijn rekening maak ik de PayPal transactie in orde.Op woensdag 10 juli 2002 19:48 schreef DustMan4u het volgende:
[..]
Je kan nu bij PayPal toch ook gewoon geld overmaken?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Verwijderd
Zo ja ... wil ik er wel 1 a 2 bestellen
Is al dicht , misschien dat er een paar over zijn, moet je ff de thread doorlezen voor deatils [staat ergens aant einde d8 ik]Op donderdag 11 juli 2002 02:13 schreef Seven_NL het volgende:
Is het nog mogelijk om mee te doen aan deze aktie ?
Zo ja ... wil ik er wel 1 a 2 bestellen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Volgens de site van Mr_x007wel .Op donderdag 11 juli 2002 18:31 schreef inando het volgende:
Is mijn envelopke met geld al aangekomen ???
Verwijderd
Als jij er nog een stuk of 1/2/3 hebt dan hou ik mij aanbevolen, graag mailen op lovely0017@hotmail.com
Goede actie trouwens
Ja, maar ik was niet zeker omdat er bij betaald niets staat.Op donderdag 11 juli 2002 18:44 schreef jvhaarst het volgende:
[..]
Volgens de site van Mr_x007wel .
Volgens mij moet jij of ik morgen even naar de brillenwinkel.Op donderdag 11 juli 2002 22:38 schreef inando het volgende:
[..]
Ja, maar ik was niet zeker omdat er bij betaald niets staat.
Volgens mij staat er achter je nick toch echt dat je betaald hebt. Of ben ik nou een }:0
was er "ja" vergeten achter te zetten heb het vandaag aangepast dus jullie hebben allebei gelijkOp donderdag 11 juli 2002 22:41 schreef jvhaarst het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij of ik morgen even naar de brillenwinkel.
Volgens mij staat er achter je nick toch echt dat je betaald hebt. Of ben ik nou een }:0
Het lijkt hier wel 'Het grote boekhoudtopic'
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Heb al een brilVolgens mij moet jij of ik morgen even naar de brillenwinkel.
Na een refresh staat het er ineens welVolgens mij staat er achter je nick toch echt dat je betaald hebt. Of ben ik nou een }:0
Maar ja wachten duurt altijd lang
ik hoop dat er voor mij nog een tweede display in zit normaal sloop ik wel een exemplaar voor het 100 % werkt....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
,dan hebben we geen slechte dealHYUNDAI HG25504NG-01, 256X128 TRANSFLECTIVE LCD DISPLAYS
500 pieces of Hyundai model HG-25504NG-01, 256x128 transflective LCD displays with option to add EL backlight, brand new in original cartons, date codes are from 97/98. Included with these is a SED1330 controller IC and 8K display memory. They are packaged 16 units per box and the minimum quantity order is 96 pieces. These retail for about $100.00, take all cost is only $19.00 each! $31.00 Ea/96. DA764
Tot wanneer gaat er gewacht worden met geld naar de states gooien ? En weet de leverancier dat ook ?
tuurlijk heb ik een goede deal geregeldOp vrijdag 12 juli 2002 15:44 schreef jvhaarst het volgende:
Als ik dit lees :
[..]
,dan hebben we geen slechte deal
Tot wanneer gaat er gewacht worden met geld naar de states gooien ? En weet de leverancier dat ook ?
geld gaat begin volgende week naar amerika, als t daar aan gekomen is komme de lcd's hierheen.
nou ja laten we het er maar op houden dat wachten lang duurt....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Verwijderd
28V, Low-power, High-Voltage, Boost or inverting DC-DC Converter.
item: MAX629ESA
me buurjongen weet zeker niet dat we in NH wonen. dit omdat op de brief Gelderland staat
[edit]
is mijn geld al binnen?
Vaak wel ja.Op zaterdag 13 juli 2002 14:31 schreef Zotty het volgende:
Duurt het van bank naar giro eigenlijk ook zo aso-oplichterij lang als van postbank naar bank?
Mijn loon werd bij m'n vorige werkgever ook vanaf een bank-rekening overgemaakt naar mijn giro.
Mijn collega's hadden hun geld soms wel 6 dagen eerder dan ik (wanneer er een weekend tussen zat)
* TD-er is benieuwd of dit ooit nog eens aangepakt gaat worden (net als girotel met openingstijden
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
gvd en ik heb ze nog nietOp zaterdag 13 juli 2002 14:44 schreef ReseTTim het volgende:
woei ik heb ook mijn 2 samples binnen
offtopic:
me buurjongen weet zeker niet dat we in NH wonen. dit omdat op de brief Gelderland staat
[edit]
is mijn geld al binnen?
Ik ook niet, en ik woon wél in Gelderland.Op zondag 14 juli 2002 22:25 schreef G_SHOCK het volgende:
[..]
gvd en ik heb ze nog niet
Mix up ?
Ik ga een paar dagen eerder weg dan geplant. Dit betekend dat ik uiterlijk donderdag het geld kan betalen via paypal.
Dus BELANGRIJK!!!
Mr_x007 laat me voor woensdag weten of het geld onderweg is (tenminste 75% van het totaal, incl. de info van de gast aan wie ik het moet overmaken) dan zorg ik dat voor het einde van de week de betalingsopdracht is gegeven.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Als dat niet lukt, dan kan ik het evt ook wel via paypal betalen.Op zondag 14 juli 2002 22:57 schreef deepbass909 het volgende:
Mr_x007 laat me voor woensdag weten of het geld onderweg is (tenminste 75% van het totaal, incl. de info van de gast aan wie ik het moet overmaken) dan zorg ik dat voor het einde van de week de betalingsopdracht is gegeven.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
kheb ze ook net binnenOp zaterdag 13 juli 2002 14:44 schreef ReseTTim het volgende:
woei ik heb ook mijn 2 samples binnen
offtopic:
[edit]
is mijn geld al binnen?
sinds wanneer legt jou postbode je post op je buro?Op maandag 15 juli 2002 12:49 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
kheb ze ook net binnenlag op mn buro toenik thuis kwam, wat zijn die max chippies klein zeg, iets van 4x4mm ofzo
Verwijderd
weten we al zeker welke diode er gebruikt moeten worden?
en wat de kosten hiervan zijn?
daar heb je moeders [oid] voorOp maandag 15 juli 2002 14:36 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
sinds wanneer legt jou postbode je post op je buro?
ik kan al een 1300 euro overmaken ik mail je zo wel ff maar ga eerst eteOp zondag 14 juli 2002 22:57 schreef deepbass909 het volgende:
ff belangrijk wat betref betaling.
Ik ga een paar dagen eerder weg dan geplant. Dit betekend dat ik uiterlijk donderdag het geld kan betalen via paypal.
Dus BELANGRIJK!!!
En anders zit er wel tijd tussen het overmaken met paypal en het moment dat de creditcard afrekening van je bankrekening gaat.Op maandag 15 juli 2002 18:37 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
ik kan al een 1300 euro overmaken ik mail je zo wel ff maar ga eerst ete
Je kunt dus prima het geld overmaken, ook al is het geld nog niet binnen. Beetje eng, maar ik vertrouw Mr_x007 wel
Verwijderd
Grijnz mocht ie je belazeren belazerd ie nog 100 man geloof ik dus dan kunnen we 'n bus reisje organiseren voor de got knokploegOp maandag 15 juli 2002 18:56 schreef jvhaarst het volgende:
nog niet binnen. Beetje eng, maar ik vertrouw Mr_x007 wel
mr_x007 doet 'n uitstekende job qua organisatie tot nu toe dus ik gok er op dat dit ook wel goed komt.
Ook hier zijn ze binnen, ff een foto gemaakt naast een €0,05 muntje...Op maandag 15 juli 2002 12:49 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
kheb ze ook net binnenlag op mn buro toenik thuis kwam, wat zijn die max chippies klein zeg, iets van 4x4mm ofzo
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
omdat ge blind bent?Op maandag 15 juli 2002 19:59 schreef Yarvieh het volgende:
En dat is nou psies de reden dat ik voor de MAX724/726 variant ging
zekers lief dat maxim spul....
can hardley wait...
Verwijderd
Verwijderd
Of is er nog niemand in geslaagd.
Heb ictjes ook binnen. maar ben niet zo handing met electro shit.
Zouden ze bij Maxim wakker geworden zijn ?
Hij wacht nog op een mailtje van die gozer uit de US of A, en als hij dat heeft, stuurt hij die direct door aan mij, en maak ik het geld over (moet eerst ff wat info hebben die in dat mailtje staat...)
dus als onze vrind uit de US of A een beetje snel is, dan is deze week nog de betalingsopdracht verstuurd, en dan is het wachten tot onze schermpjes in Nederland zijn!!!
mail van vent uit VS aangekomen stuur gelijk ff door.Op maandag 15 juli 2002 23:34 schreef deepbass909 het volgende:
Ik heb vandaag een mailtje van Mr_x007 gekregen, waarin hij beloofd dat hij het geld anar mij overmaakt (moet ik hem maar op geloven, geloof ik).
Hij wacht nog op een mailtje van die gozer uit de US of A, en als hij dat heeft, stuurt hij die direct door aan mij, en maak ik het geld over (moet eerst ff wat info hebben die in dat mailtje staat...)
dus als onze vrind uit de US of A een beetje snel is, dan is deze week nog de betalingsopdracht verstuurd, en dan is het wachten tot onze schermpjes in Nederland zijn!!!
nog een paaaaar nachtjes
nog effe geduldig zijn EquinoXe...
Verwijderd
en dan moet je nog solderenOp dinsdag 16 juli 2002 00:23 schreef equinoxe het volgende:
YIPPY
nog een paaaaar nachtjes, en dan zijn ze in nederland.
nog effe geduldig zijn EquinoXe...
dat duurt bij mij ook nog eens 2 maanden...
Wat denk je van mijOp dinsdag 16 juli 2002 00:29 schreef SuperLuuk het volgende:
[..]
en dan moet je nog solderen
dat duurt bij mij ook nog eens 2 maanden...
mmm ik ben er ook bang voor dat maxim argwaan krijgt....
ik heb dus nog niet mijn voedinkje kunnen maken, maar als hij klaar is post ik wel een fototje.....
kan al bijna niet meer wachten .....
Verwijderd
maar er staat ook dat het test versies ofzo zijn die maar tijdelijk werken naja dat zeggen ze..
ja check maar hierOp dinsdag 16 juli 2002 02:31 schreef ReseTTim het volgende:
is het geld van mij inmiddels binnen. bij mij is het er al afgeschreven..
ik heb je mailtje binnen. Ik ga vanavond gelijk de opdracht bij PayPal de deur uit doen.Op maandag 15 juli 2002 23:39 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
mail van vent uit VS aangekomen stuur gelijk ff door.
Ik heb btw ff op de site van die gast gekeken, en hij maakte complete serial lcd's van deze schermpjes, maar is blijkbaar overgestapt op een ander type...
Ziet er allemaal wel betrouwbaar uit.
ik begin mij nu wel zorgen te maken geld is hier al effe afgeschreven en ik staat nog niet op de lijst.....
plz let me know...
Verwijderd
Specs van mijn bak Hier!
mail mij en ik maak het geld over.
Voor die max-ic's wil ik ook nog wel het geld van een postzegel overmaken.
Waar woont ie ?Op dinsdag 16 juli 2002 13:07 schreef Mac11 het volgende:
Ik spreek ff voor PLeX, maar hij cancelt de bestelling van de 5 stuks. Dus er zijn er weer 5 vrij.. de max629 en 724 zijn evt. gratis op zijn adres aftehalen
Want ik geloof niet meer dat mijn Maxim's nog zullen komen
Ik heb je mailtje gekregen en heb je er ook 1 terug gestuurd. Ik heb nog wat informatie nodig voor de overboeking.
Specs van mijn bak Hier!
zijn het verschillende dingetjes of werken ze allebei spies het zelfde en is alleen formaat anders..Op maandag 15 juli 2002 19:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ook hier zijn ze binnen, ff een foto gemaakt naast een €0,05 muntje...
[afbeelding]
kan het kloppe dat het email-adres in je profiel niet klopt? ik kreeg een error trug.Op dinsdag 16 juli 2002 14:52 schreef equinoxe het volgende:
Ik wil nog wel 1 extra,
mail mij en ik maak het geld over.
Voor die max-ic's wil ik ook nog wel het geld van een postzegel overmaken.
Ik heb geen ideeOp dinsdag 16 juli 2002 22:09 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
zijn het verschillende dingetjes of werken ze allebei spies het zelfde en is alleen formaat anders..
* Gutteguttegut hoorde dat je het nodig zou hebben..
* Gutteguttegut zag dat het gratis was..
* Gutteguttegut heeft zoveel mogelijk besteld..
* Gutteguttegut vraagt zich nu af wat ie mee moet..
The birds turned into The Flying Dutchmen!
De voeding met de MAX726 IC doet het
nu maar wachten op de LCD
Specs van mijn bak Hier!
zow jij dan een how to ff willen plaatsen en een afbeelding met welke schakeling jij de voeding hebt gesoldeert.Op woensdag 17 juli 2002 14:04 schreef miniK0bo het volgende:
WHOEHOE!!
De voeding met de MAX726 IC doet het. Hij zet 5.02 Volt om in -24.3 Volt. De schema heb ik gebouwd op mijn testbordje, de voeding werd geleverd door mijn "miniLabvoeding" gebaseerd op de LM317 IC.
nu maar wachten op de LCD
Uit de PDF's :Op woensdag 17 juli 2002 10:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
vraagt zich nu af wat ie mee moet..
enNegative Boost DC-DC Converter
The MAX724/MAX726 can also work as a negative
boost converter (Figureby tying the GND pin to the
negative output. This allows the regulator to operate
from input voltages as low as -4.5V.
Oftewel :The MAX629 low-power DC-DC converter features an
internal N-channel MOSFET switch and programmable
current limiting. It is designed to supply positive or negative
bias voltages up to ±28V from input voltages in
the 0.8V to VOUT range, and can be configured for
boost, flyback, and SEPIC topologies.
Ze kunnen allebei zorgen dat je de contrast-spanning voor het scherm uit bijv. je 5V aansluiting kunt halen.
[edit:stomme opmerking weg]
http://dbserv.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/1705Op woensdag 17 juli 2002 14:34 schreef jvhaarst het volgende:
Heeft er nog iemand een maxim chippie over ?
Ik betaal natuurlijk de porto.
Anders bestel je hier je free samples.
Ik heb ze hier gisteren ook besteld. geloof dat het iets van 8 dagen duurt voor ze over zijn.
(bij het invoeren van je gegevens moet je waar je een getal moet invoeren 100 neerzetten. anders krijg je een order refused pagina.)
Ik heb gebruik gemaakt van deze schema:Op woensdag 17 juli 2002 14:29 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
zow jij dan een how to ff willen plaatsen en een afbeelding met welke schakeling jij de voeding hebt gesoldeert.
http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?id=32
In plaats van een trafo en gelijkrichter gebruik ik een 12V adaptor. Zeer handig voor het testen van schakkelingen.
voor de 12V kan ik toch ook de 12V uit de voeding pakken die je uit elk stekkertje komt? of zit je met het ampere prob. oid...Op woensdag 17 juli 2002 14:54 schreef miniK0bo het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van deze schema:
http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?id=32
In plaats van een trafo en gelijkrichter gebruik ik een 12V adaptor. Zeer handig voor het testen van schakkelingen.