Laat eigenlijk maar.
Of ik doe complete overkill of via netwerk.
Of ik doe complete overkill of via netwerk.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
ik ben te jong om alcohol houdende dranken te kopen, oficieel danOp dinsdag 09 juli 2002 22:51 schreef Varis het volgende:
[..]
4-pack Dommelsch ice ?
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Verwijderd
eej ruilen?Op woensdag 10 juli 2002 11:24 schreef Det0w het volgende:
IK HEB:
- Ipaq 3630 met:
CF sleeve
CF 10 mbit LAN CARD
Style pack case (voor kale ipaq)
Vaja Case (voor ipaq + CF sleeve)
- Desktop P3 450 mhz
128 mb ram
20 gb HD???
Bij aanzetten blijft het systeem hangen (werkt dus *nog* niet)
IK WIL:
- pleuro's
- een 20(+) gb harddisk voor mijn toshiba tecra 8200
- andere leuke gadgets
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Op dinsdag 09 juli 2002 12:48 schreef Icey het
volgende:
Ik heb hier nog een Abit LX-6 liggen, weet niet zeker of hij werkt, krijg je hem niet aan de praat dan krijg je je geruilde spullen terug en blijven we even goede vrienden
anandtech
tomshardware
[afbeelding]
Socket Style: Slot-1
Chipset: i82440LX
Cache: N/A (On Chip)
Form Factor: ATX
BUS Speeds: 60 / 66 / 68 / 75 / 83 / 100 MHz
Clock Multipliers: 2.0x / 2.5x / 3.5x / 4.0x / 4.5x / 5.0x
Voltages Supported: 1.5v - 3.5v (Auto Detect)
RAM Slots: 4 168pin DIMM Slots (SDRAM)
AGP/PCI/ISA Slots: 1 AGP Slot
4 PCI Slots
3 ISA Slots (1 Shared / 3 Full Length)
BIOS: AWARD PnP BIOS w/
SoftMenuTM Jumperless CPU Configuration
PCI EIDE Controller: Super I/O
2 EIDE Channels
1 FDD Channel
2 Serial /1 EPP
tevens heb ik nog een nieuwe IBM 4330MB SCSI HD. kan er zelf niks mee, want heb geen controller
800*600 compaq monitor, voor de liefhebbers, gebruikte hem zelf als 2e monitor.
klik voor 1e plaatje
klik voor 2e plaatje
verder nog een tokenringkaart, kan er zelf niks mee, dus wie kan ik er blij mee maken?
2 videokaartjes, een sis6215 waar extra geheugen opzit (zit op ze max nu), en een daytoa 64v 3dx (met driver cd).
graag zou ik willen ruilen tegen pc133 geheugen, of liever een LCD tje om mee te expirimenteren...
mail: aanarjan@hotmail.com
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
ISA en PCI Videokaarten zat, wil wel ruilen tegen dat mobo van jou, werkt die nog helemaal goed?Op woensdag 10 juli 2002 16:47 schreef Icey het volgende:
Met spoed gezocht (dus liefst in omgeving amersfoort/hoogland) een Isa videokaart, maakt niet uit hoe of wat, alles is beter dan geen beeld.
wat ik te ruil heb, en verder wou hebben is:
[..]
waarschijnlijk wel, niet 100% zeker, niet goed is kaartje treugOp woensdag 10 juli 2002 17:41 schreef Erik1 het volgende:
[..]
ISA en PCI Videokaarten zat, wil wel ruilen tegen dat mobo van jou, werkt die nog helemaal goed?
We overleggen wel ff verder via de mail ok?Op woensdag 10 juli 2002 17:45 schreef Icey het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, niet 100% zeker, niet goed is kaartje treug
maareh... een isa videokaart tegen een PII (met biosupdate ook p3, weet niet zeker) mobo
rogger that king leaderOp woensdag 10 juli 2002 17:53 schreef Erik1 het volgende:
[..]
We overleggen wel ff verder via de mail ok?
Verwijderd
Hoe zit het met onze deal? (PCTV vs SCSI)??Op woensdag 10 juli 2002 17:53 schreef Erik1 het volgende:
[..]
We overleggen wel ff verder via de mail ok?
Ik ben nog bezig met het zoeken naar het betreffende ding. Hij moet hier toch ergens liggen. En wat voor dingen heb je allemaal nog meer behalve die scsi kaart?Op woensdag 10 juli 2002 18:02 schreef NioXX het volgende:
[..]
Hoe zit het met onze deal? (PCTV vs SCSI)??
Verwijderd
denk niet dat je die laatste 2 hier snel zult aantreffenOp woensdag 10 juli 2002 18:17 schreef casemodderpoel het volgende:
ik zoek:
-een 32mb videokaart met tv-out
-een athlon 1200 (of meer)
-een harde schijf van ong. 60 gb
Juist ja. Dit topic heet niet voor niets "Wie kan deze oude hardware nog gebruiken" deel 3"Op woensdag 10 juli 2002 19:00 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
denk niet dat je die laatste 2 hier snel zult aantreffen
Verwijderd
die laatste 2 zijn ook niet echt oude hardwareOp woensdag 10 juli 2002 19:00 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
denk niet dat je die laatste 2 hier snel zult aantreffen
achja, je weet het nooit met die tweakers hoorOp woensdag 10 juli 2002 19:08 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Juist ja. Dit topic heet niet voor niets "Wie kan deze oude hardware nog gebruiken" deel 3"
32MB Videokaart heb ik misschien wel voor je, TNT2 32MB PCI TV-Out enz... Er zijn nog 3 anderen geinteresseerd dus wees snel, stuur maar ff een mailtje!
Wat zou je er voor kunnen krijgen ?Op woensdag 10 juli 2002 17:22 schreef Astennu het volgende:
Ik heb nog 32mb edo liggen
en een 14' monitor
en nog een van target net 1024-768 res.
En een Creative labs 3dBlaster Banshee
En een S3 Virge 2mb Pci
Iemand interresse ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik heb hem gevonde in een topic uit het casemodforumOp woensdag 10 juli 2002 11:44 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Nouja, vaagHij wil dus 2 dingen tegelijk, een SCSI kaart en een PCI videokaart, dat had ik ff niet door
[..]
SCSI controler ruilen tegen Pinnacle PCTV kaarje? Werkt op WinXP!
gfo; is het misschien deze kast?
[afbeelding]
Verwijderd
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Verwijderd
Niet zo veelOp woensdag 10 juli 2002 18:22 schreef Erik1 het volgende:
[..]
En wat voor dingen heb je allemaal nog meer behalve die scsi kaart?
Op dinsdag 09 juli 2002 12:48 schreef Icey het volgende:
Ik heb hier nog een Abit LX-6 liggen, weet niet zeker of hij werkt, krijg je hem niet aan de praat dan krijg je je geruilde spullen terug en blijven we even goede vrienden
anandtech
tomshardware
[afbeelding]
Socket Style: Slot-1
Chipset: i82440LX
Cache: N/A (On Chip)
Form Factor: ATX
BUS Speeds: 60 / 66 / 68 / 75 / 83 / 100 MHz
Clock Multipliers: 2.0x / 2.5x / 3.5x / 4.0x / 4.5x / 5.0x
Voltages Supported: 1.5v - 3.5v (Auto Detect)
RAM Slots: 4 168pin DIMM Slots (SDRAM)
AGP/PCI/ISA Slots: 1 AGP Slot
4 PCI Slots
3 ISA Slots (1 Shared / 3 Full Length)
BIOS: AWARD PnP BIOS w/
SoftMenuTM Jumperless CPU Configuration
PCI EIDE Controller: Super I/O
2 EIDE Channels
1 FDD Channel
2 Serial /1 EPP
tevens heb ik nog een nieuwe IBM 4330MB SCSI HD. kan er zelf niks mee, want heb geen controller
800*600 compaq monitor, voor de liefhebbers, gebruikte hem zelf als 2e monitor.
klik voor 1e plaatje
klik voor 2e plaatje
verder nog een tokenringkaart, kan er zelf niks mee, dus wie kan ik er blij mee maken?
2 videokaartjes, een sis6215 waar extra geheugen opzit (zit op ze max nu), en een daytoa 64v 3dx (met driver cd).
ruilen tegen een LCD tje om mee te expirimenteren...
mail: aanarjan@hotmail.com
welke versie? 8 ofzo? wou je eigenlijk mailen, maar er stond niks in je profielOp donderdag 11 juli 2002 20:19 schreef Jefta het volgende:
Ik heb Mandrake op cd
Verwijderd
it's the car that separates the man from the boys
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Verwijderd
ik heb er wel 1 mag je zo wel hebben als je de verzend kosten maar terug betaaltOp woensdag 10 juli 2002 16:47 schreef Icey het volgende:
Met spoed gezocht (dus liefst in omgeving amersfoort/hoogland) een Isa videokaart, maakt niet uit hoe of wat, alles is beter dan geen beeld.
wat ik te ruil heb, en verder wou hebben is:
[..]
Bochtjes zijn Kewl
Verwijderd
Verwijderd
http://www.kooplinux.nl/Op donderdag 11 juli 2002 10:02 schreef Icey het volgende:
Als er iemand is die linux mandrake op een cd's heeft staan, danwel gedownload, danwel origineel dan vraag ik die persoon gelieve met mij contact op te nemen. Mandrake is legaal van de site te downloaden, dus volgens mij is dit toch geen warrez request dan?
Verwijderd
Kut voor je daat ik een Intel SLI processor heb weggeflikkerdIk heb voor de CPU verzamelaar een echte AMD uit 1986 die ik ooit eens uit een laptop heb gesloopt(toen ie nog werkte )
en nog ergens een oude 486 van een onbekend merk <<-- GEEN INTEL OF AMD DUS!
Ik heb ooit een pc gehad met een it st processor !!!Op zaterdag 13 juli 2002 00:55 schreef jojo2k1 het volgende:
Kut voor je daat ik een Intel SLI processor heb weggeflikkerdkwam uit een vaag oud pc servertje.
En die "niet intel/amd processor" kan die toevallig cyrix zijn? Dat is opgegaan in Via btw.
als je ook ff zegt wat je hebt..Op donderdag 11 juli 2002 02:56 schreef gangsterjoey het volgende:
Ik zoek nog een 17 inch (of 19) zonder kapotte pixels etc....we kunnen den'k wel onderhandelen over de prijs of over goederen......
Ik heb nog een zooi Pentium (166 en hoger) processoren liggen, en ook Mandrake 8.2 op cd's. Interesse? <bananacrasher@hotmail.com>Op donderdag 11 juli 2002 10:02 schreef Icey het volgende:
HEb weer iets anders nodigeen Moederbord met onboard video (rest boeid me niet) + proc + beetje geheugen. dat mag ook gewoon een P100 zijn ofzo, of P166. als het maar een beetje werkt. vastlopers boeid me niet, als het maar een beetje werkt
hij moet wel klein zijn! 23 bij 23 ofzo, niet veel groter. een via eden is ook welkom
LCDtje is ook nogsteeds welkom
Als er iemand is die linux mandrake op een cd's heeft staan, danwel gedownload, danwel origineel dan vraag ik die persoon gelieve met mij contact op te nemen. Mandrake is legaal van de site te downloaden, dus volgens mij is dit toch geen warrez request dan?
dit is wat ik nog heb liggen.
[..]
ik ben wel geinteresseert in dit..Op zaterdag 13 juli 2002 00:39 schreef HomeY het volgende:
* 300W voeding
Je kan hier beter niets zetten....
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
ow ik heb nog een sege megadrive 1+2 en ik moet 1 van die 2 weg doenOp zaterdag 13 juli 2002 17:06 schreef jHack het volgende:
Ik heb nog een ati rage vivo liggen, met 32 mb en dus video out en video in. Ruilen tegen iets sega stuff of iets anders leuks.
ja is ATX maar was eigenlijk met name bedoeld als aanvulling voor als iemand 1 van de "nieuwere" produkten zou willen ruilen tegen een chieftec kast. Zeg maar anders wat je te ruil hebt, misschien zit er iets interessants voor me bijOp zaterdag 13 juli 2002 09:20 schreef burp2001 het volgende:
[..]
ik ben wel geinteresseert in dit..
ze maar wat je zoek/wilt hebben..
btw.die voeting is toch wel ATX?
Verwijderd
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Wat biedje voor mijn sega's ? ( omgv rotterdam )Op zaterdag 13 juli 2002 17:06 schreef jHack het volgende:
Ik heb nog een ati rage vivo liggen, met 32 mb en dus video out en video in. Ruilen tegen iets sega stuff of iets anders leuks.
Hej relax... eindelijk is iemand uit de mooiste [b]STAD[/b]:o van Nederland... Huissen rulez 4 - ever...Op woensdag 10 juli 2002 16:35 schreef freaky20 het volgende:
Ik zoek nog een complete pentium 166 of 200 MHz... een 133 MHz kan ook maar mijn voorkeur gaat uit naar de 166/200.... Owjah... gelieve errug dicht bij Huissen (ligt naast Arnhem) te wonen
Reageren kan via mail of via icq!
Thanx!
Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.
Verwijderd
Verwijderd
Op zondag 14 juli 2002 15:44 schreef BigBart het volgende:
Zoek nog steeds een Intel P3 1 Ghz processor slot 1 of socket 370. Zolang het boven de 1 Ghz is en geen Tualatin vind ik het dus goed.
Dan zoek ik ook nog een voedingskabeltje voor mijn teergeliefde (externe) Iomega 100 MB Zip drive of een adres waar ik er een kan kopen.
Mail me op: (zie profile)
Verwijderd
Verwijderd
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Pleuro's zijn ook welkomOp zaterdag 13 juli 2002 18:22 schreef gerbaud het volgende:
Te ruil:
Een hele hoop Fan's
-20/30 80MM met en zonder stekkertje
-een aantal 90MM met en zonder stekkertje
-2 120MM met stekker
-een alluminium 120MM Fan Panaflo met stekker
alle Fan's zijn TWEE draderig
2x 235Watt ATX Voeding
1xATX voeding voor Micro Tower
ruilen tegen Processors vanaf P2
mail staat in profile
Verwijderd
hmmz heb je wat specs van dei 17"?Op zondag 14 juli 2002 16:21 schreef SliPsNoT het volgende:
Ik heb een NoName Moederbord(ik d8 een siemens) liggen Slot 2, 2* sdr 4* pci 2*isa
En een Jetway 993AN perfect werkend (net getest met een Slot1 PIII450 en een Socket 370 Celeron 400)
specs
Gratis 4 gig hdd (deze is stuk)
- Geluidskaart(en) MET ide aansluiting
- PCI 2mb videokaart
- Oude 0.5 mb of 1 mb videokaart
- 1 Oude 200 Watt AT voeding
- 8* 4mb edo(72 pins)
- 2* 8mb edo(72 pins)
- 8* 1mb oud:? (30 pins)
- 4x 14" monitor, gegarandeert 800*600 bied maar
- 1x 17" monitor, defect, de powerknop is kapot is makkelijk te maken als je er verstand van hebt 10 pleuro
- erm p60 + koelblok (los erbij.. om vast te lijmen)
- teveel toestenborden(2 of 3 oude ibm --> ps2, ik best nieuwe wit windows toetsen de rest is oud)
- wat videokaarten en hdd controllers voor 486 met die vaage pci achter je isa(werken wel)
- p166mmx
- p100
- 400 mb hdd en een 800 mb hdd, de werking hiervan is onbekend
- een hp deskjet nogwat
- Mail me als je nog wat zoekt ik heb nog wel meer maar kan niet zo 1,2,3 alles opnoemen
En als je me iets goeds bied hebt ik nog een p166@200 met 32mb ram(ff testen volgens mij zelfs 48)420 mb hdd, voodoo2 13 mb, geluiskaart, add-on usb poortjes(pci kaart) oude keyboard aansluiting, ps2 voor muiske 2x cd-rom
ik zoek:
- pc133 RAM
- hdd van minimaal 4 gig
- Als je wat anders bied om te ruilen meel gewoon even misshien vind ik het leuk
Mail: Slipsnot@gamersnews.nl
PS: over de 17" monitor, deze is stuk gegaan toen ik hem te snel uitzette, ik zag een klein vonkje achter de aan/uit knop(AT Style ding) volgens mij is er 1 van die banen doorgefikt. bied maar, 15 pleuro is maar een vraagprijs
Wat meot je voor die 3210 hebben? Kan je me dat effe mailen?Op zondag 14 juli 2002 23:31 schreef gfo het volgende:
ik heb
-monitor 15" met boxen alleen je moet ff de plug voor de boxen vast solderen endan doetie het weer
-pb kast met voeding 235 watt
is deze kast maar dan in het grijs
[afbeelding]
-de voeding uit de vorige kast eventueel los
-nokia 3210 incl lader en simlock vrij
Ik zoek
-p1 of p2 systeem met netwerkkaart 10/100mbit
-pleuro's
-p1 laptopje (al zit dit er mischien niet in)
-goedwerkende xp 1700 of 1800+ (dit zit er zekerz niet in maar is te proberen)
-eventueel een goeie sony webcam
-geheugen pc133 256 mb of meer
het liefst in omgeving tilburg vanwege het feit dat ik geen veroer heb
Verwijderd
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Moet je voor die laptop hebben?Op dinsdag 16 juli 2002 14:53 schreef WHiZZi het volgende:
Ik heb nog...
- P90 Laptop. (16MB RAM, 1GB HDD, CDROM, FDD, Accu, Kleuren TFT en een Accu die nog 15 min mee gaat, incl 10Mbit PCMCIA NIC)
- Apple Personal Laserwriter (Status onbekend. Werkt alleen op een Apple PC)
- 14" monitor kleur (640x480 max)
- P120 compleet (ik geloof 16MB RAM en 1GB HDD, CDROM. FDD controller = dood afaik.)
- Diverse 486 mainboards + eventueel kasten en geheugen
- 386 mainboard (incl CPU en RAM.. eventueel met kast)
Ik zoek nog...
- TV Kaart PCI (moet onder Linux werken, de rest boeit niet)
- Surround Set + versterker (5.1 ofzo. Voor op mijn TV aan te kunnen sluiten welke geen surround heeft..)
- Alles van Amiga (en ik heb al een stel Amiga 500's, dus die hoef ik al niet meer)
mail: whizzi@tweakers.net
msn: whizzkiddo2@hotmail.com
AIM: whizziwoway
YIM: Amiga1200Rule@yahoo.com
Verwijderd
IKKE! Socket 7 plank 4x isa 4x pciOp dinsdag 16 juli 2002 12:42 schreef Mr_snowflake het volgende:
Ik zoek een P166 met mobo. Iemand in aanbieding????
Een surround set, MP3-speler of euro's.. mail me voor info etc..Op dinsdag 16 juli 2002 15:41 schreef Destruction het volgende:
[..]
Moet je voor die laptop hebben?
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Dr zit geen koelpasta opOp dinsdag 16 juli 2002 18:05 schreef jamaicaman het volgende:
breken natuurlijkgrapje, als je hem niet los krijg doe hem dan ff in een vacuum zakje een dag of 2 in de vriezer zodat de koelpasta brokkelig word en je hem makkelijk eraf kunt halen.
jamaicaman, jij wil een monitor via de post versturen, dus in hoeverre moeten we jou serieus nemen??Op dinsdag 16 juli 2002 18:14 schreef jamaicaman het volgende:
gewoon breken man, die dikke core's kunnen wel wat hebbe
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
why not?jamaicaman, jij wil een monitor via de post versturen, dus in hoeverre moeten we jou serieus nemen??
Een Packard bell Monitor ;
type : 1015 14" 800x600 @ 32bit max reso. 1024x7682 16 bit interlaced max van de max reso.
Een Matrox Millennium PCI 2 mb videokaart.
Ik heb nog een pentium 166mmx staan met mobo. Weet de specs niet precies, maar kan die wel opzoeken. Wordt trouwens al een tijd niet meer gebruikt.Op dinsdag 16 juli 2002 12:42 schreef Mr_snowflake het volgende:
Ik zoek een P166 met mobo. Iemand in aanbieding????
Ik hen nog een zwart wit 386 labtop met 16mb d8 of 32 mb en een accu + lader aleen die werkt niet meer goed dus moet via de voeding werkt nog wel goed en kan je gewoon lekker op typenOp dinsdag 16 juli 2002 11:47 schreef ernstjj het volgende:
Beste Forummensen
Ik heb nog:
Een Cyrix pr200 mmx, 32 mb sdram, 800 mb hd, intel mobo, 16 mb tnt2 vanta pci videokaart (vrij nieuw, met doos en drivers), Soundblaster awe64 isa, Intel pro 100 netwerkkaart, fdd, toetsenbord, muis en kast. Deze start niet meer door, alle onderdelen doen het als het goed is nog wel. Onderdelen zijn ook los te koop.
Verder:
-Matrox Millenium G400 32 mb sg-ram, singlehead, agp. Liep laatst vast, weet niet of ie het nog doet, heb je interesse dan controleer ik 'm.
-Opti 82C930 isa geluidskaart, werkt alleen onder win95 (misschien linux ook)
-Cdromspeler 6x, tray is lui
-Een 28k8 isa modem, incl. drivers
Ik zoek:
-Een laptop, mag best wel oud zijn(486 ofzo)
-Een leuke mobiel (simlockvrij)
-Een Apple powerpc ofzo
Mail maar als je interesse hebt, mail staat wel in profile.
woeps, wou editten, niet reagerenOp woensdag 17 juli 2002 12:37 schreef Icey het volgende:
Ben opzoek naar een ATX voeding, een simpele enkel voor een PII waar verders niks aanhangt (200 wat is dus al ruim voldoende, teveel zelfs). er mag ook een kast bijzitten
Ik heb daartegen te ruilen:
Nieuwe scsi HD van IBM, 4440 MB.
Tokenringkaart
euro's€€€
-liefst omgeving amersfoort, dat zou makkelijk zijn, anders pak ik me ov wel uit de kast :)-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq