Good old dreamcastOp donderdag 20 juni 2002 20:12 schreef robertos het volgende:
Degene over Metropolis street racer: dat spel is echt 1337!
Verwijderd
Ik blijf het maar een shitspel vinden , maar geef is leuke tips , maybe dak dees verlof nog is probeer .
Morgen dan ook maar is Pikmin hale
enige spel waar ik minder van had verwacht wat meer bleek te zijnOp donderdag 20 juni 2002 20:23 schreef real_raichu70 het volgende:
[edit]
Zo goed Phusebox?
Vet icon trouwens, maar waar slaat het op?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
enige...Op donderdag 20 juni 2002 20:30 schreef robertos het volgende:
[..]
enigste spel waar ik minder van had verwacht wat meer bleek te zijn
enigste is iets zoals liefste/leukste...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Das dat alien hondje uit die nieuwe Disney filmOp donderdag 20 juni 2002 20:30 schreef robertos het volgende:
[..]
enige spel waar ik minder van had verwacht wat meer bleek te zijn
[edit]
Zo goed Phusebox?
Vet icon trouwens, maar waar slaat het op?
Stitch is de naam.Op donderdag 20 juni 2002 21:12 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Das dat alien hondje uit die nieuwe Disney film
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
jepOp donderdag 20 juni 2002 21:13 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Stitch is de naam.
zaterdag misschien eens kijken of t een vette film is in de kinepolis, hasselt (
dit is volgends de Toys o rus de box van Mario Sunshine:

ziet er goed uit toch???
bron: http://sites.dgnet.nl/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=9259

ziet er goed uit toch???
bron: http://sites.dgnet.nl/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=9259
This space is occupied
vonden jullie mario 64 ook goed?
mij kon t niet echt boeien, en dit lijkt me dus ook eigenlijk niks
Aap!
Verwijderd
Ik von em wel vet voor even , zat niet veel lijn in vonnek , maar kwas toen wel wat jonger
Mario 64 was gewoon geweldig, eindelijk rondrennen met Mario in 3D. Je wil niet weten hoe vaak ik die Princess Slide heb gedaanOp donderdag 20 juni 2002 23:15 schreef harmageddon het volgende:
vonden jullie mario 64 ook goed?
Effe een overzicht van consoles die deze maand in japan verkocht zijn :
PS2: 56,772 (1,875,384 this year)
Game Boy Advance: 35,097 (1,163,685 this year)
Xbox: 5,912 (222,601 this year)
GameCube: 4,118 (441,087 this year)
PSOne: 3,729 (137,983 this year)
Wonder Swan Color: 2,024 (64,771 this year)
Game Boy Color: 1,567 (73,719 this year)
Waar heb je deze gegevens vandaan?? Want volgens mij kloppen ze niet helemaal. Hier is de goeie (van 10-06 t/m 16-6):Op donderdag 20 juni 2002 23:31 schreef Elroy het volgende:
Effe een overzicht van consoles die deze maand in japan verkocht zijn :
PlayStation2 47.900
Game Boy Advance 31.500
Gamecube 8.500
PSone 4.400
Xbox 3.800
WonderSwan Color 2.000
Game Boy Color 1.200
wat is die wonder swan voor iets?
een japanse gameboy color?
Aap!
ja zoiets. Verkoopt alleen voor geen meter zoals je ziet. is volgens mij ook alleen maar in Japan te koop.Op donderdag 20 juni 2002 23:47 schreef harmageddon het volgende:
wat is die wonder swan voor iets?
Oops die van mij was van 5/27 to 6/2, beetje oudOp donderdag 20 juni 2002 23:39 schreef Fred_Perry het volgende:
[..]
Waar heb je deze gegevens vandaan?? Want volgens mij kloppen ze niet helemaal. Hier is de goeie (van 10-06 t/m 16-6):
PlayStation2 47.900
Game Boy Advance 31.500
Gamecube 8.500
PSone 4.400
Xbox 3.800
WonderSwan Color 2.000
Game Boy Color 1.200
bron
sorry.. ik vind je een beetje zeuren =)Op donderdag 20 juni 2002 19:15 schreef harley het volgende:
Ik heb gemaild met mijn normaal eigen gameshop
( welke ik nog een beetje heb geholpen bij de opbouw van zijn winkeltje !!!!! NOTA BENE)
[..]
[..]
Dus ik heb maar weer even gereageerd
[..]
Ik vind het zwaar klote dat ie nu zo reageert ( ook nog eens shcreeuwerig )
maar zoveel eis ik toch niet eens het zijn zijn eigen woorden dat ie de goedkoopste wil zijn en anders moet ie dat niet beweren op zijn site !
als je zo graag het voor goedkoper wil.. dan koop je het toch daar ..
315/310 .. vet verschil.. koop het lekker bij dat winkeltje, van dat soort winkels zijn er nooit genoeg
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
mmmm... dan snap ik er ook geen zak meer van. Die van mij waren namelijk ook van Japan (gamefront.de).Op donderdag 20 juni 2002 23:51 schreef Elroy het volgende:
[..]
Oops die van mij was van 5/27 to 6/2, beetje oud
Maar misschien dat er verschillen zitten in de cijfers van Media Create en Famitsu...
Verwijderd
Niet dat sales threads boeiend zijn ofzo want er klopt toch geen hol van. Famitsu en Dengeki registreren de verkopen niet eens van toys 'r us in Japan en dat is een grote verkoper voor Nintendo. Zo zijn er nog wel een paar op te noemen..
Media Create, een bedrijf die zich speciaal richt op verkopen, doet dat wel en is dus ook veel nauwkeuriger.
Hier ff kort overzichtje van de afgelopen vijf weken (van MC)..
2002 totaal:
PS2: 1,863,100
GBA: 1,285,000
GC: 596,000
PSone: 131,800
Xbox: 207,100
WSC: 89,500
GBC: 55,500
Op 2 Juni ging de cube prijsverlaging in, vandaar de lage verkopen de weken daarvoor en de hoge verkopen na 2 juni.
De Xbox prijsverlaging ging op 22 mei in.
Nu alles duidelijk? mooi, kunnen we nu over een ander onderwerp gaan praten
Eternal Darkness bijvoorbeeld:
Matt IGN:
Media Create, een bedrijf die zich speciaal richt op verkopen, doet dat wel en is dus ook veel nauwkeuriger.
Hier ff kort overzichtje van de afgelopen vijf weken (van MC)..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 10-16 juni 3-9 juni 27-2 juni 20-26 mei 13-19 mei PlayStation2 47.900 49.800 60.000 55.764 67.174 Game Boy Advance 31.500 29.500 36.200 29.358 30.917 Gamecube 8.500 18.700 5.400 3.502 5.862 PSone 4.400 4.500 7.900 6.680 5.441 Xbox 3.800 3.800 5.700 6.447 834 WonderSwan Color 2.000 2.000 1.700 1.008 1.391 Game Boy Color 1.200 1.500 2.200 2.718 2.176 |
2002 totaal:
PS2: 1,863,100
GBA: 1,285,000
GC: 596,000
PSone: 131,800
Xbox: 207,100
WSC: 89,500
GBC: 55,500
Op 2 Juni ging de cube prijsverlaging in, vandaar de lage verkopen de weken daarvoor en de hoge verkopen na 2 juni.
De Xbox prijsverlaging ging op 22 mei in.
Nu alles duidelijk? mooi, kunnen we nu over een ander onderwerp gaan praten
Eternal Darkness bijvoorbeeld:
Matt IGN:
I've played a lot more of Eternal Darkness now, and I have to say: it pretty much owns me.
The story, the combat, the magic system, and the level design are my master.
I'll drop by this thread to answer Qs about ED as I play throughout the day and evening.
If you haven't reserved yet, go now.
Matt
Ze hebben gereageerd
vanmiddag wordt die set dus opgehaald
Bij gaimez betaal je ook geen verzendkosten ik bij gameland ook niet want ik haal het zo op.hallo, wij kunnen nergens op die site terug vinden dat het een originele nintendo controller betreft .
wij willen het volgende doen .
totaal 354,00 euro + 7,95 verzendkosten
dan heeft u wel een originele controller erbij en spaart ook nog 2,05 verzendkosten uit , want hun rekenen 10 euro rembours kosten....
en dan gaan we ermaar van uit dat hun een actie hebben met inderdaad een originele controller erbij inplaats van een import model ...
ps: normaal betaald u bij ons boven de 227,00 euro geen verzendkosten......(gratis door heel nederland)
nintendo 64 is alleen maar leverbaar wat er nog op de site staat . en er komt ook niets meer bij...
mvg gameland
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Dat de PS2 nog bijna 6 keer zoveel verkoopt als de cube zeg! Dacht dat iedereen in japan o.a. wel zo een ding in huis had!Op vrijdag 21 juni 2002 00:59 schreef ds het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 10-16 juni 3-9 juni 27-2 juni 20-26 mei 13-19 mei PlayStation2 47.900 49.800 60.000 55.764 67.174 Game Boy Advance 31.500 29.500 36.200 29.358 30.917 Gamecube 8.500 18.700 5.400 3.502 5.862 PSone 4.400 4.500 7.900 6.680 5.441 Xbox 3.800 3.800 5.700 6.447 834 WonderSwan Color 2.000 2.000 1.700 1.008 1.391 Game Boy Color 1.200 1.500 2.200 2.718 2.176
Wanneer komt Eternal Darkness uit? Had ergens 24 juni gezien?
jezus, die gasten kunnen echt geen nederlands. wat voor bedrijf is dat zeg.Op vrijdag 21 juni 2002 07:54 schreef harley het volgende:
Ze hebben gereageerd
[..]
Bij gaimez betaal je ook geen verzendkosten ik bij gameland ook niet want ik haal het zo op.
ik zou zeggen, kijk niet op die paar tientjes en KOOP NOU GEWOON EEN CUBE!!!
ja, echt belachelijk. maargoed, volgens mij komt dit omdat er ziekelijk veel japanse rpg's uit zijn op de ps2 in japan.Op vrijdag 21 juni 2002 08:38 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Dat de PS2 nog bijna 6 keer zoveel verkoopt als de cube zeg!
Verwijderd
Ja, en de Winning Eleven serie (hier Pro Evolution Soccer), die al populair was, krijgt ook nog eens een boost vanwege het WK. Ook een spel exclusief voor de PS2. Maar ik heb ze gewoon allebei gekocht. Alleen die X-Box zie ik nog steeds niet zitten.
nieuwe Eternal Darkness Filmpjes: damn!!!
Eternal Darkness 1
Eternal Darkness 2
er staan er nog meer op cube.ign.com
Eternal Darkness 1
Eternal Darkness 2
er staan er nog meer op cube.ign.com
zoals ik al zei, zijn er voor de ps2 in japan ziekelijk veel rpg's uit. dat is toch een beetje waar de jap hem voor koopt denk ik. final fantasy, dat soort shite. die heb je nog niet op de gamecube. wacht maar, als zelda, metroid, mario enzo er zijn gaan de verkopen onwijs stijgen... dat weet ik zeker!Op vrijdag 21 juni 2002 10:26 schreef zr0 het volgende:
wha.. waarom koopt niet iedereen een ngc ipv een ps2.. ps2 zuigt een beetje
ze vallen idd niet tegen! misschien toch maar een beetje beter in de gaten houden...Op vrijdag 21 juni 2002 10:49 schreef schnumi het volgende:
WOW die ethernal darkness filmpjes zijn![]()
vooral dat met schreewende vloer en die zombie's
hehe, ik heb een post ná mijn post gequote...
WOW die ethernal darkness filmpjes zijn
vooral dat met schreewende vloer en die zombie's
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik ga eternal darkness zeker kopen...
alleen al vanwege het originele idee achter het spel...
t moet gewoon vet zijn
t moet gewoon vet zijn
idd en dan zijn er nog mensen die beweren dat nintendo kiddy is ook dat eerste filmpje
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik zie na deze filmpjes nog steeds het 'appeal' niet van ED. Ik heb in het eerste filmpje een introotje gezien en in het tweede zie ik nauwelijks echte gameplay, behalve het lopen op een bruggetje en het inhakken op monsters. Ik zie nog geen originele ideeën.Op vrijdag 21 juni 2002 10:52 schreef Phusebox het volgende:
ik ga eternal darkness zeker kopen...
t moet gewoon vet zijn
Niet gericht op Phusebox:
Nog iets dat ik zie, de meeste hier vinden gameplay o zo belangrijk en graphics ondergeschikt, maar gaan wel uit hun dak over RE dat zeer weinig gameplay heeft (geef het toe, de diversiteit en mogelijkheden laten zeer te wensen over, dit staat los van de vraag of je het _leuk_ vindt of niet) en waarvan de schoonheid voornamelijk uit stilstaande renders bestaat.
En wat zijn we blij met de Gamecube dat we speelbare titels hebben en al die volwassen titels van de Xbox en/of PS2 is toch crap, maar hosanna als we eindelijk ED of RE in onze handjes kunnen houden. Beetje dubbel, IMNSHO.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Ik koop gewoon spellen waarvan ik denk dat ik er lang plezier van heb. Graphics horen daar natuurlijk ook bij want het oog wil ook wat, maar als een spel 10x zo leuk is maar de graphics zijn wat minder vergeleken met een soortgelijk spel zou ik het toch kopen. Je koopt het spel toch ook voor het vermaak. Als ik iets leuks wil zien, dan huur ik wel een film.
En kan iemand ff vertellen wat nu het verhaal is achter ED. Moet je dan met verschillende personages in verschillende tijden spelen of zo? Of geef anders ff een link.
En kan iemand ff vertellen wat nu het verhaal is achter ED. Moet je dan met verschillende personages in verschillende tijden spelen of zo? Of geef anders ff een link.
Juist, en volgens mij kan je beter een film huren dan RE kopen.Op vrijdag 21 juni 2002 11:18 schreef MeisterHim het volgende:
Als ik iets leuks wil zien, dan huur ik wel een film.
Verwijderd
Ik heb RE ook niet gekocht. Het verhaal was precies dat van RE voor de PSX, alleen de graphics wat opgeleukt. Nou daar koop ik niet een spel voor.
je hebt absoluut gelijk op bepaalde punten. maar op sommige punten moet ik je toch een beetje tegenspreken.Op vrijdag 21 juni 2002 11:10 schreef Armada het volgende:
[..]
Ik zie na deze filmpjes nog steeds het 'appeal' niet van ED. Ik heb in het eerste filmpje een introotje gezien en in het tweede zie ik nauwelijks echte gameplay, behalve het lopen op een bruggetje en het inhakken op monsters. Ik zie nog geen originele ideeën.
Niet gericht op Phusebox:
Nog iets dat ik zie, de meeste hier vinden gameplay o zo belangrijk en graphics ondergeschikt, maar gaan wel uit hun dak over RE dat zeer weinig gameplay heeft (geef het toe, de diversiteit en mogelijkheden laten zeer te wensen over, dit staat los van de vraag of je het _leuk_ vindt of niet) en waarvan de schoonheid voornamelijk uit stilstaande renders bestaat.
En wat zijn we blij met de Gamecube dat we speelbare titels hebben en al die volwassen titels van de Xbox en/of PS2 is toch crap, maar hosanna als we eindelijk ED of RE in onze handjes kunnen houden. Beetje dubbel, IMNSHO.
resident Evil speel je niet om de vrijheid of de vette controls, RE speel je om de sfeer die het neerzet. En als deze wel wordt behaald door stilstaande renders neer te zetten, who cares! RE ziet er fantastisch uit, hoe dat gedaan is, is niet belangrijk. Het draagt wel toe aan de sfeer.
Verder moeten mensen idd ophouden met te janken over kiddy en niet kiddy. Wat kan het je nou schelen of een spel/console kiddy is of niet. ik heb een gamecube gekocht voor mario, zelda, PIKMIN (hoe lief en blij -lees: volgens velen "kinds"- kan iets zijn?), RE en ga zo maar door.
wat kan het je schelen wat anderen van je denken?
als ik zit te zappen en er komt een kinderserie voorbij, zit ik meestal nog steeds te kijken. bassie en adriaan is echt zooo verschrikkelijk vet!
er zijn dus een paar dingen waar ik een beetje genoeg van krijg:
* Reviews waarbij maar door wordt gehamerd op negatieve dingen ipv positieve dingen
* Discussie Kiddy/niet-Kiddy
* Sys Specs van XBOX vs. GC vs. PS2
waar is de tijd gebleven dat je een spel speelde en helemaal weg was van het spel zonder dat je de negatieve kanten ging opzoeken om die vervolgens heel erg op te blazen en het spel vervolgens ruk te vinden.
ik wou dat ik weer jong was en voor het eerst Double Dragon IV speelde op de snes. jezus wat ging ik toen uit mijn naad zeg...
"Whee, je kan een mannetje beetpakken als hij je wil slaan en dan keihard zo RATRTATAAA TRAP BRAAAP keihard op zijn smoel stompen!! WROAAAH AAARHAAAAA!"
* Fubaruba stond op die manier in de brugklas te verkondigen dat dit toch wel het vetste vechtspel ooit was
Gelijk heb je, daarom vermeldde ik ook dat wat ik stelde volledig los stond van de vraag of je het leuk vindt.Op vrijdag 21 juni 2002 11:26 schreef daFubar het volgende:
resident Evil speel je niet om de vrijheid of de vette controls, RE speel je om de sfeer die het neerzet.
Nou dat kan ik niet helemaal beamen. Als je kijkt naar de RE-serie op playstation en DC en als je kijkt naar de video's op Gamespot, dan zie je zeer duidelijk dat dit soort constructie een soort 'kijkdoos-effect' heeft. Je ziet de figuren duidelijk los van de achtergrond en de enige integratie is in de FMV.RE ziet er fantastisch uit, hoe dat gedaan is, is niet belangrijk.
Ermmm, I abstain from comment....bassie en adriaan is echt zooo verschrikkelijk vet!
Ik heb nog geen reviews gezien waarin enkel de negatieve kanten belicht worden. Misschien bedoel je de reacties in dit topic. Er wordt al zo lyrisch gedaan over alle titels van alle kanten, dat de mensen die negatieve kanten hebben bevonden niet nog eens de positieve kant hoeven te herhalen. Ik weet dat herhaling de kracht van reclame is, maar niet van persoonlijke mening...er zijn dus een paar dingen waar ik een beetje genoeg van krijg:
* Reviews waarbij maar door wordt gehamerd op negatieve dingen ipv positieve dingen
Ja, hier heb ik toch het idee dat de eigenaren van de Gamecube zich moeten meten met andere systemen. Op het hebben van titels, verkoopcijfers, you name it. Als je dan zo blij bent met je Gamecube, waarom dan toch weer aanhalen hoeveel exclusieve titels er in de top-nogwattes staat? Duidelijk voelen _die_ mensen zich tekort gedaan met een GC en moeten ze zich constant rechtvaardigen. Ik snap dat niet erg...* Discussie Kiddy/niet-Kiddy
* Sys Specs van XBOX vs. GC vs. PS2
Negatieve kanten zoek je niet op, je komt ze tegen. En die kunnen verergerd raken door het feit dat je je goeie geld er aan uitgeeft. Ik kan heel goed begrijpen dat iemand zijn gal moet spuwen over iets dat slecht uitgevoerd is in een spel. De eigenaren van GameCubes zijn tot nu toe nog allemaal eerlijk betalende consumenten, dus ze hebben dat recht!waar is de tijd gebleven dat je een spel speelde en helemaal weg was van het spel zonder dat je de negatieve kanten ging opzoeken om die vervolgens heel erg op te blazen en het spel vervolgens ruk te vinden.
Verwijderd
het heeft allemaal te maken met leeftijd. Vroeger was ik al blij dat ik uberhaupt een console kon kopen/krijgen! Nu ben je veel ouder en kan je kopen wat je wilt en ben je ook veel kritischer op spellen. Toen was je een gup nu ben je een vis in een zee vol spellen (ofzoiets
)
sorry, ik zie dat niet. maar als je je vroeger met bitmaps helemaal kon inleven in de wereld, waarom kan dat dan nu niet? het zal er nooit perfect uit zien, maar ik maak uit je verhaal op dat je resident evil bijna lelijk vind!Op vrijdag 21 juni 2002 11:41 schreef Armada het volgende:
Nou dat kan ik niet helemaal beamen. Als je kijkt naar de RE-serie op playstation en DC en als je kijkt naar de video's op Gamespot, dan zie je zeer duidelijk dat dit soort constructie een soort 'kijkdoos-effect' heeft. Je ziet de figuren duidelijk los van de achtergrond en de enige integratie is in de FMV.
ik bedoel dus dat mensen pikmin niet zouden kopen omdat hij een tijdslimiet heeft. dat is hetzelfde als doom toentertijd niet kopen omdat de monsters 2d zijn ipv 3d... ik noem maar iets lomps. als je verder denkt maakt die tijdslimiet pikmin alleen maar beter. het wordt meer een uitdaging met die limiet.Ik heb nog geen reviews gezien waarin enkel de negatieve kanten belicht worden. Misschien bedoel je de reacties in dit topic. Er wordt al zo lyrisch gedaan over alle titels van alle kanten, dat de mensen die negatieve kanten hebben bevonden niet nog eens de positieve kant hoeven te herhalen. Ik weet dat herhaling de kracht van reclame is, maar niet van persoonlijke mening...
precies. als ik geld genoeg had, had ik gewoon alle drie de systemen gekocht. dan kon ik tenminste alle leuke spellen spelen. alhoewel een beetje nintendo fanboy-ism niet erg isJa, hier heb ik toch het idee dat de eigenaren van de Gamecube zich moeten meten met andere systemen. Op het hebben van titels, verkoopcijfers, you name it. Als je dan zo blij bent met je Gamecube, waarom dan toch weer aanhalen hoeveel exclusieve titels er in de top-nogwattes staat? Duidelijk voelen _die_ mensen zich tekort gedaan met een GC en moeten ze zich constant rechtvaardigen. Ik snap dat niet erg...
Misschien zijn ze gewoon trots dat ze een GC hebben en vinden ze het jammer dat ze deze spellen niet kunnen delen met andere bezitters omdat deze een PS2/XboX/Dc hebben.Ja, hier heb ik toch het idee dat de eigenaren van de Gamecube zich moeten meten met andere systemen. Op het hebben van titels, verkoopcijfers, you name it. Als je dan zo blij bent met je Gamecube, waarom dan toch weer aanhalen hoeveel exclusieve titels er in de top-nogwattes staat? Duidelijk voelen _die_ mensen zich tekort gedaan met een GC en moeten ze zich constant rechtvaardigen. Ik snap dat niet erg...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
nog even terugkomend op gameplay vs graphics:
ik zat laatst dungeon siege te spelen op een pc die de systeem eisen nog niet eens haalde, toch heb ik met plezier een uur of tien gespeeld tot het TE langzaam werd.(in t begin 10fps aan t eind tussen de 3 en 5). ik weet dat t ergh is maar ik keek er gewoon langs ofzo
ik zat laatst dungeon siege te spelen op een pc die de systeem eisen nog niet eens haalde, toch heb ik met plezier een uur of tien gespeeld tot het TE langzaam werd.(in t begin 10fps aan t eind tussen de 3 en 5). ik weet dat t ergh is maar ik keek er gewoon langs ofzo
Aap!
dat is de definitie van gameplayOp vrijdag 21 juni 2002 12:15 schreef harmageddon het volgende:
nog even terugkomend op gameplay vs graphics:
de makers willen hun originele ideeën niet teveel verraden, en ik wil ze niet spoilen dus zet ik hier geen filmpjes neer die dat doen...Op vrijdag 21 juni 2002 11:10 schreef Armada het volgende:
[..]
Ik zie na deze filmpjes nog steeds het 'appeal' niet van ED. Ik heb in het eerste filmpje een introotje gezien en in het tweede zie ik nauwelijks echte gameplay, behalve het lopen op een bruggetje en het inhakken op monsters. Ik zie nog geen originele ideeën.
als je wil weten waarom Eternal Darkness zo origineel is moet je het spelen (been there, done that) of moet je maar eens een preview/review opzoeken.
en dan wel niet komen huilen als ze je hebben "gespoilt" en je alle vette dingen al weet...
waarom gc-eigenaren met cijfers gooien? ik denk omdat ze ziek worden van het gezeik van 14 jarige pubers die denken dat een xbox oh zo ultravet is en er in de winkel haast op staan kwijlen...
en pikmin niet kopen vanwege de tijdslimiet; zo bedoelde ik het in ieder geval niet... niet omdat je een bepaalde limiet per dag hebt, maar omdat je het zo snel uitspeelt... en daarna nooit meer speelt.
was het zoveel werk geweest om er een extended mode bij te maken met 100 onderdelen ofzo? of begint na 30 dagen de verveling echt wel toe te slaan, en is het marketing technisch goed om die limiet erin te stoppen?
en zeggen dat graphics niet belangrijk zijn is onzin, vroeger was je gewoon eerder tevreden omdat er niks beters was. tegenwoordig verwacht men gewoon meer. en bij sommige (veel) spellen bepalen graphics ook de gameplay...
ik vind 2d f1-racen met sprites toch niet zo vet als met 3d polygonen en realistische omgevingen...
om maar een voorbeeld te noemen...
Verwijderd
Resident Evil, is die al uit in nl? Ik kreeg uit voorgaande posts nl even die indruk. Zo nee, weet iemand de release date?
vrijdag 13 september.Op vrijdag 21 juni 2002 13:19 schreef Jaxe het volgende:
Resident Evil, is die al uit in nl? Ik kreeg uit voorgaande posts nl even die indruk. Zo nee, weet iemand de release date?
dat bedoel ik ook niet. vroeger vonden we gfx helemaal top en konden we ons helemaal verplaatsen in het spel zonder op de grafische minpuntjes te letten.Op vrijdag 21 juni 2002 12:43 schreef Phusebox het volgende:
en zeggen dat graphics niet belangrijk zijn is onzin, vroeger was je gewoon eerder tevreden omdat er niks beters was. tegenwoordig verwacht men gewoon meer. en bij sommige (veel) spellen bepalen graphics ook de gameplay...
ik vind 2d f1-racen met sprites toch niet zo vet als met 3d polygonen en realistische omgevingen...
om maar een voorbeeld te noemen...
waarom moeten alle grafische tekortkomingen nu tegenwoordig altijd zo onwijs opvallen?
"njaaah, de textures zijn onscherp!" is bijvoorbeeld zoiets. jezus, kijk daar gewoon lekker doorheen...
natuurlijk ben ik blij dat de gfx vooruit gaan, maar men heeft liever een mooi spel dan een spel wat lekker speelt lijkt het... maargoed, dit is een eeuwig durende discussie die waarschijnlijk nog lang... laaaaang zal duren.
Verwijderd
Ik denk dat je dit iets moet nuanceren. De spellen van "vroeger" haalden vaak goede prestaties uit de machines / technologien en combineerden dit met goede gameplay. Zo maakten ze kaskrakersOp vrijdag 21 juni 2002 13:37 schreef daFubar het volgende:
[..]
vrijdag 13 september.
[..]
dat bedoel ik ook niet. vroeger vonden we gfx helemaal top en konden we ons helemaal verplaatsen in het spel zonder op de grafische minpuntjes te letten.
waarom moeten alle grafische tekortkomingen nu tegenwoordig altijd zo onwijs opvallen?
"njaaah, de textures zijn onscherp!" is bijvoorbeeld zoiets. jezus, kijk daar gewoon lekker doorheen...
natuurlijk ben ik blij dat de gfx vooruit gaan, maar men heeft liever een mooi spel dan een spel wat lekker speelt lijkt het... maargoed, dit is een eeuwig durende discussie die waarschijnlijk nog lang... laaaaang zal duren.
Op dit moment zie je een verschuiving dat spellen niet meer "optimaal" gemaakt worden. Ik denk dat je als gamer een goed product mag verwachten en dat betekent optimale graphics en optimale gameplay. Ik kan me irriteren aan slechte graphics, puur omdat ik vind dat de huidige generatie beter moet kunnen.
Even een punt om rekening mee te houden: optimale graphics betekenen voor mij niet "de mooiste" graphics. Monkeyball vind ik bijvoorbeeld qua graphics nu niet ontzettend mooi, maar het past gewoon perfect bij de gameplay. 10+
Ik ga met je mee in de zeikerds over detail en zo, maar aan de andere kant moeten we nooit stoppen met het geven van (harde) kritiek. Er worden tegenwoordig al genoeg wanproducten uitgegeven...
ben ik absoluut met je eens... met de rest wat je zegt ook wel... verdomme, ik ben strontverkouden, denk niet helder en kan mijn mening niet lekker neerpennen.Op vrijdag 21 juni 2002 13:51 schreef Jaxe het volgende:
Monkeyball vind ik bijvoorbeeld qua graphics nu niet ontzettend mooi, maar het past gewoon perfect bij de gameplay. 10+
trouwens, er werden vroeger ook een grote berg wanproducten uitgegeven. ik herinner me een spelletje waar je baby''s met brancards een ambulance in moest stuiteren. wat was dat kut zeg.
werden we vroeger ook niet vaker verrast omdat alle genres toen uitgevonden werden?
wat is nou eigenlijk het laatst uitgevonden genre? RTS?
Verwijderd
Mooi dat we het eens zijnOp vrijdag 21 juni 2002 14:02 schreef daFubar het volgende:
[..]
ben ik absoluut met je eens... met de rest wat je zegt ook wel... verdomme, ik ben strontverkouden, denk niet helder en kan mijn mening niet lekker neerpennen.
trouwens, er werden vroeger ook een grote berg wanproducten uitgegeven. ik herinner me een spelletje waar je baby''s met brancards een ambulance in moest stuiteren. wat was dat kut zeg.
werden we vroeger ook niet vaker verrast omdat alle genres toen uitgevonden werden?
Tuurlijk waren er vroeger ook wanproducten, maar wat je zegt vult het goed aan; vroeger werden we verrast.
Ik denk met name door storylines en gameplay. Hoe "nieuw" is een FPS nu eigenlijk als je er 10 gespeeld hebt? Maar speel voor het eerst doom 1 / wolfenstein en je weet niet wat je meemaakt. Ik weet niet of we nu nog mogen verwachten dat gamebakkers ons zo gaan verrassen, maar we kunnen het hopen
Als je trouwens stukken van gamebakkers leest zie je wel dat de periode met "we gaan evolueren door de graphics fenomenaal te maken" een beetje voorbij is en dat de gameplay weer de dienst uit moet gaan maken. Een combinatie van deze 2 onder leiding van een creatief genie zou mooi zijn
Ik koop gewoon wat ik leuk vind of wat mij leuk lijkt.
Tetris had ook een goede gameplay met lelijke beelden, maar ik vond het en vind het nog steeds een ruk spel.
Tetris had ook een goede gameplay met lelijke beelden, maar ik vond het en vind het nog steeds een ruk spel.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
hmm, volg het niet helemaal denk ik.Op vrijdag 21 juni 2002 14:43 schreef stormblade32 het volgende:
Ik koop gewoon wat ik leuk vind of wat mij leuk lijkt.
Maar tuurlijk koop je gewoon wat je leuk vindt, same here.
Tetris ben je of helemaal weg van, of je vindt er geen bal aan I guess. Ik vond het wel leuk, op de gameboy that is. Op dat moment vond ik de graphics ook gewoon goed (voor dat spel). Meer heb je toch niet nodig?
Verwijderd
Ik vond alleen het linken met een andere GameBoy leuk. Voor de rest geen reet aan, maar je kreeg dat spel er toen bij. Voor mij is een goede game een mengeling van alles maar toch met de gameplay voorop. Als het echt superlelijk is koop ik het ook niet.
maar wees eerlijk, niemand had het gekocht als het niet bij elke gameboy had gezeten.Op vrijdag 21 juni 2002 14:49 schreef Jaxe het volgende:
[..]
hmm, volg het niet helemaal denk ik.
Maar tuurlijk koop je gewoon wat je leuk vindt, same here.
Tetris ben je of helemaal weg van, of je vindt er geen bal aan I guess. Ik vond het wel leuk, op de gameboy that is. Op dat moment vond ik de graphics ook gewoon goed (voor dat spel). Meer heb je toch niet nodig?
Verwijderd
Mijn verklaring is heel simpel. Ik hou van het genre. Mijn eerste kennismaking met dit genre was Half-life. Nog nooit had ik een spel gespeeld die mij zo kon laten schrikken! Hier wou ik dus meer van. Aangezien ik geen PSX of N64 had heb ik nooit de Resident Evil reeks kunnen volgen. Ik heb alleen Resident Evil 2 voor de PC gehad. Verder heb ik vaak Aliens vs Predator 1 en 2 gespeeld. AvsP2 staat ook tweedes in mijn rijtje als beste shooter ooit achter Half-life. Ik snap ook absoluut niet waarom de consument deze titel altijd links laat liggen, probably too scary for themOp vrijdag 21 juni 2002 11:10 schreef Armada het volgende:
Dat Resident Evil toevallig de mooiste graphics heeft van alle GC titels is mooi meegenomen. Heb ik gelijk weer wat materiaal om mee op te scheppen tegen mijn vrienden en ze vervolgens kennis te laten maken met Super Mario Sunshine

Je zult mij niet horen zeggen dat bijvoorbeeld GTA3/DMC/MGS2 crap zijn. Dit zijn gewoon goede spellen. RE is een goed spel en hopelijk ED ook. Het is niet waar dat de gameplay van RE echt UBER UBER slecht is. Capcom heeft daar ook aan getweaked.en al die volwassen titels van de Xbox en/of PS2 is toch crap, maar hosanna als we eindelijk ED of RE in onze handjes kunnen houden. Beetje dubbel, IMNSHO.
Goh, hoe kortzichtig kun je zijn? Ik zie precies hetzelfde als jou ALS dit mijn eerste beelden van Eternal Darkness zouden zijn. 'Is dit het nou? saaaaaaaaaai!' Even verder kijken dan je neus lang is.Ik zie na deze filmpjes nog steeds het 'appeal' niet van ED. Ik heb in het eerste filmpje een introotje gezien en in het tweede zie ik nauwelijks echte gameplay, behalve het lopen op een bruggetje en het inhakken op monsters. Ik zie nog geen originele ideeën.
Maar ondertussen heb je al 1 filmpje gepost waar zo'n idee inzit.de makers willen hun originele ideeën niet teveel verraden, en ik wil ze niet spoilen dus zet ik hier geen filmpjes neer die dat doen...
Dat vind ik knap aangezien de demo versies nog lang niet af waren dus daar kan je geen mening op baseren en ten tweede het feit dat Silicon Knights heel veel geheim heeft gehouden dus previews weten ook niks. Reviews zijn er nog niet. Zo weten we bijvoorbeeld nog maar 4 van de 12 speelbare characters, stuff like that.als je wil weten waarom Eternal Darkness zo origineel is moet je het spelen (been there, done that) of moet je maar eens een preview/review opzoeken.
Anyway, wat Eternal Darkness zo goed zou moet maken zijn de volgende punten.
• Verhaal
• GamePlay
• Magic System & Insanity effecten, kortom de sfeer!
Je speelt met 12 characters allemaal uit een andere tijd. In totaal een verschil van 20 eeuwen. Zo speel je bijvoorbeeld een oude egyptenaar of een Militair uit de jaren negentig.
Hoe dit precies inelkaar zit is nog niet duidelijk maar dat valt dus onder verhaal.
Qua gameplay is het heel variërend. Elke character heeft een eigen vecht systeem dus iedereen reageert anders. Dit zorgt weer voor afwisseling wat het dus niet zo eentonig maakt zoals bijvoorbeeld Max Payne. Daarnaast heb je verschillende spreuken die je kan gebruiken door 3 verschillende stenen te combineren. Hoe dit precies inelkaar zit weet ik ook nog niet. En als laatste het belangrijkste: De Insanity effects. Naast je health bar heb je een insanity meter die langszaam oploopt. Zodra die vol is dan zie je dingen die er in werkelijkheid niet zijn, bijvoorbeeld de gezichten op de vloer. Na elk groot monster loopt deze meter op en moet je bijvoorbeeld het monster killen om de meter weer te laten zakken.
Kortom: de komende periode is zeer interessant want veel details worden nu bekendgemaakt aangezien het spel op 24 Juni uitkomt in de VS.

ik wordt wel steeds lekkerder gemaakt voor eternal darknessOp vrijdag 21 juni 2002 15:12 schreef ds het volgende:
*knip*
Verwijderd
yess vandaag eindelijk agent under fire weten te bemachtigen tering wat een goed spel zeg.
/me krijgt flashbacks naar goldeneye en krijgt een traan in zijn ogen tijdens het multiplayeren.
/me krijgt flashbacks naar goldeneye en krijgt een traan in zijn ogen tijdens het multiplayeren.
Wat is nu het beste voetbalspel om te kopen:
2002 Fifa World Cup
International Superstar Soccer 2 (ISS2)
Virtua Striker 3
2002 Fifa World Cup
Virtua Striker 3
fijn dat de demo versie nog lang niet afwas, maar ik heb m gespeeld en vpnd t vet...Op vrijdag 21 juni 2002 15:12 schreef ds het volgende:
[..]
Dat vind ik knap aangezien de demo versies nog lang niet af waren dus daar kan je geen mening op baseren en ten tweede het feit dat Silicon Knights heel veel geheim heeft gehouden dus previews weten ook niks. Reviews zijn er nog niet. Zo weten we bijvoorbeeld nog maar 4 van de 12 speelbare characters, stuff like that.
komt nog eens bij dat ze het ene minpunt (de controls) hebben verbeterd, dus dan kan het alleen nog maar vetter zijn
man dat spel rulede .. dat was op de xt .. en dat had best wel gameplay. zo'n ziek idee is het toch ook weer niet =)Op vrijdag 21 juni 2002 14:02 schreef daFubar het volgende:
[..]
ben ik absoluut met je eens... met de rest wat je zegt ook wel... verdomme, ik ben strontverkouden, denk niet helder en kan mijn mening niet lekker neerpennen.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Woohoo, net Mewtwo gehaald. Die is sterk met een grote gouden gegraveerde hoofdletter S
Verwijderd
Ligt eraan wat je wilt.Op vrijdag 21 juni 2002 15:39 schreef Reignman het volgende:
Wat is nu het beste voetbalspel om te kopen:
2002 Fifa World Cup
Virtua Striker 3
- Virtua Striker ziet er goed uit, maar er zijn velen die niet te spreken zijn over de gameplay.
- Fifa 2002 WC is precies hetzelfde als op de PC, alle officiele teams en beker.
- ISS2 is grafisch niet zo'n super hoogstandje, maar qua gameplayt overtreft het fifa 2k2 wc. De europese landen teams zijn hebben wel de originele namen, maar alles buiten europa lijken op de officiele namen. Dit is makkelijk te veranderen met de player edit functie (als je memory card hebt).
Als je goeie gameplay en realisme wilt, neem dan ISS 2
Als je alle officiele namen etc wilt hebben en goed commentaar neem dan Fifa 2k2
En ik kan je helaas niks vertellen over Virtua Striker.
Ik heb zelf Fifa en ISS2 en ik moet zeggen dat ik ISS2 leuker vind dan Fifa. Ik heb al een lijstje gevonden met officiele spelersnamen voor ISS2. ISS kun je ook met z'n 4en spelen en Fifa maar met z'n 2en.
Je moet zelf maar afwegen wat je jouw eisen zijn voor een voetbalgame. IIG Fifa en ISS stellen je zeker niet teleur.
ik had dat spel op een floppy staan waar ook dangerous dave en paratrooper opstonden. drie keer raaien wat ik dus speelde... (hint: GEEN baby!)Op vrijdag 21 juni 2002 15:49 schreef yamAUchi het volgende:
[..]
man dat spel rulede .. dat was op de xt .. en dat had best wel gameplay. zo'n ziek idee is het toch ook weer niet =)
mijn broertje heeft hem gehaald voor me want ik moet weer werken
Voor de complete set was ik 354 euro kwijt. Toch netjes afgehandeld op het eind maar klote dat het zo lang duurt
heb nu dus luigi's mansion en Bloody raor Primal Fury ( had liever DOA3 gezien maar die xbox exlusive en ik koop niet voor 1 retegoed en mooi spel een xbox
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Koop je net als ik Virtua Fighter 4. Oh, nee die is voor de PS2. Ghehehehehe. Dat Eternal Darkness lijkt me best een goed spel worden. Waarom heb ik daar nog bijna niets over gehoord??? Alle info erover zou toch in dit topic te vinden moeten zijn. En wat was er nu zo speciaal aan dat Last Ninja? Ik had om wat info gevraagd maar ik zie niks. Screens zouden ook niet gek zijn. Kan iemand die ff plaatsen? Ook voor ED?
Verwijderd
Zoek en gij zult vinden, is namelijk vaak genoeg aan bod gekomen.Dat Eternal Darkness lijkt me best een goed spel worden. Waarom heb ik daar nog bijna niets over gehoord???
Anyway, filmpjes zeggen meer dan screenshots:
Eternal Darkness Preview (18.5 MB)
Eternal Darkness Trailer
Paar screenshots:In a story that spans space and time, Eternal Darkness: Sanity's Requiem introduces 12 controllable characters through the last 2000 years of history,
from ancient Rome to modern day. The story revolves around a young woman, Alexandra Rovias, who travels to Rhode Island to
investigate the mysterious death of her grandfather. As the game unfolds, Alexandra experiences events through the game's other characters and
eventually discovers the secret of human history.

eeuhh dus niet.Op vrijdag 21 juni 2002 11:23 schreef MeisterHim het volgende:
Ik heb RE ook niet gekocht. Het verhaal was precies dat van RE voor de PSX, alleen de graphics wat opgeleukt. Nou daar koop ik niet een spel voor.
Verwijderd
OK OK een paar aanpassingen dan. Maar het is in feite hetzelfde.
ED lijkt me het kopen wel waard. Misschien voor de zekerheid eerst een keertje huren.
ED lijkt me het kopen wel waard. Misschien voor de zekerheid eerst een keertje huren.
huren? waar dat dan?Op vrijdag 21 juni 2002 17:09 schreef MeisterHim het volgende:
OK OK een paar aanpassingen dan. Maar het is in feite hetzelfde.
ben er al 2 maanden op aan 't hopen maar nergens niks te huren
in geen van de 7 videotheken waar ik ben geweest
Verwijderd
beuh, kheb nog niet gekeken maar bij ons verhuren ze alles. Dus ik zal eens ff kijken. Ik weet niet waar je woont, anders zou je hier nog kunnen komen. Zal eerst wel eens ff kijken of ze ook spellen hebben hier.
Nu we het over Eternal Darkness: Sanity's Requiem hebben.
Die komt al uit over 3 dagen
(us)
Wat denken jullie "kopen of niet kopen.
Het is volgens mij wel de moeite waard
Die komt al uit over 3 dagen
bij ons kan je op 2 plekken huren, alleen die spellen wil ik niet huren(luigi, wave race, ssb;m en een voetbal spel)
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
En wij moeten nog w88 tot oktober, boehoehoe.Op vrijdag 21 juni 2002 17:26 schreef Elroy het volgende:
Nu we het over Eternal Darkness: Sanity's Requiem hebben.
Die komt al uit over 3 dagen(us)
PS: Denk het kopen wel waard.
Gelukkig heb ik vandaag weer geld van m'n werk binnen gekregen, dus deze heb ik alvast besteldOp vrijdag 21 juni 2002 17:39 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
En wij moeten nog w88 tot oktober, boehoehoe.
PS: Denk het kopen wel waard.
Heb ik volgende week weer een nieuw spel erbij
Ps. Was dit spel waar ze 5 jaar over gedaan hadden ofzo, wat ook eigenlijk eerst naar de N64 zou gaan of was dat een ander spel.
PATS PATS PATSOp vrijdag 21 juni 2002 17:46 schreef Elroy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vandaag weer geld van m'n werk binnen gekregen, dus deze heb ik alvast besteld
Heb ik volgende week weer een nieuw spel erbij
ahem ahem, ik ruik iets?
aaaaaaargh
heb ik f1 2002 al weken in bestelling staan, maar nog niet gekregen... mail ik eens naar een online winkel zeggen ze dat ie daar al is uitverkocht
waarom heb ik altijd geluk met dit soort dingen?
heb ik f1 2002 al weken in bestelling staan, maar nog niet gekregen... mail ik eens naar een online winkel zeggen ze dat ie daar al is uitverkocht
waarom heb ik altijd geluk met dit soort dingen?
of ligt mijn karakter aan dit soort dingen?Op vrijdag 21 juni 2002 18:02 schreef MeisterHim het volgende:
Het zal aan je karakter liggen.
Verwijderd
Tja dat weet ik niet. Weet niet hoe je hiervoor was hè. Ach ik w8 al een maand op een DVD die maar niet komt. Ook al vaker op een game gew8 maar ik reserveer nu nooit iets meer, omdat je er dan op zit te w88 en stel dat je je bedenkt en het spel niet meer wil. Beetje lullig voor de verkoper.
Oke ik ga nu ook mijn verhaal posten. Ik volg dit topic nu al een tijdje en jullie hebben er aan meegeholpen dat ik ook een GameCube kocht. 
Ik ben net als Dafubar een echte Nintendo Fan. Ik Speel al Vanaf mijn 4de met Computers Begonnen met Pong daarna Atari en toen Nintendo.
De volgende Consoles heb ik thuis staan:
1 Game & Watch
2 Nes
3 Game Boy
4 Snes
5 Virtual Boy
6 Game Boy Color
7 Ultra 64 (oke oke Nintendo 64 dan
)
8 Game Boy Advance
9 Game Cube
10 Atari 2600
11 PS
12 PS 2
Ik zie jullie de hele tijd klagen over Gameplay en Graphics.
Ook ik doe dat. Kijk maar eens naar Super Mario Kart op de SNES ,wat ik nog het leukste (dus niet realistische) Racespel vind ooit , En kijk naar de N64 versie die ziet er mischien beter uit, maar wtf hebben ze met de gameplay gedaan.
Vroeger was ik ook veel meer tevreden als ik een spel kocht of kreeg. Die spellen kosten 120 gulden en als je er al 4 in het jaar kreeg dan was je er echt blij mee.En ook omdat je nog jong was deed je er langer over, omdat je gewoon nog klein was en nog niet zo goed was in spellen.
Daarna kwam er de SNES tijd je had al wat meer geld en begon te weten wat KOPIE's waren. (tenminste ik wel)
Ik kocht een copybox en de spellen kwamen met zijn 10en tegelijk binnen.
Nou was het me de SNES tijd nog niet zo dat er slechte spellen tussen zaten maar ik speelde al minder spellen uit.
Gewoon om het feit dat ze niks meer kostte en je had toch genoeg andere spellen.
Daarna de Playstation ik had hem dus ook omgebouwd en had er echt honderden spellen voor.
De spellen gingen van 2d naar 3d. Wat was dat mooi zeg alleen de Gameplay liet wat te wensen over.
Er zaten mischien 30 spellen tussen die echt de moeite waard waren.En 1 UITBLINKER : PRO EVOLUTION SOCCER.
Nu zijn de spellen al wat beter kwa 3d en vooral de spellen van NINTENDO zijn vaak goed kwa Gameplay en Graphics.
Ik denk ook omdat we ouder zijn geworden we beter zijn in spellen. En er ook meer van willen verwachten,omdat we zoveel al gezien hebben.
Maar elke keer als een game zoveel gehyped werd , werden we ook vaak teleurgesteld.
Vandaar dat ik nu voorzichtig ben met spellen kopen omdat hoe mooi de graphics ook kan zijn als de Gameplay sucks dan gooi ik het spel gelijk weg. (omruilen
)
Het Spel wat ik op dit moment het meeste speel is WINNING ELEVEN 6 wat is dat spel FANTASTISCH.
Echt dagelijks speel ik het.
Ik hoop dat dit een beetje nuttige bijdrage was aan het topic.Ik heb namelijk ook nog een vraagje aan dafubar of aan iemand anders die het spel PIKMIN heeft.
Is het de moeite waard om te kopen? Hoe ver zijn jullie al?
En is het echt Nintendo Gameplay???
Ik ben net als Dafubar een echte Nintendo Fan. Ik Speel al Vanaf mijn 4de met Computers Begonnen met Pong daarna Atari en toen Nintendo.
De volgende Consoles heb ik thuis staan:
1 Game & Watch
2 Nes
3 Game Boy
4 Snes
5 Virtual Boy
6 Game Boy Color
7 Ultra 64 (oke oke Nintendo 64 dan
8 Game Boy Advance
9 Game Cube
10 Atari 2600
11 PS
12 PS 2
Ik zie jullie de hele tijd klagen over Gameplay en Graphics.
Ook ik doe dat. Kijk maar eens naar Super Mario Kart op de SNES ,wat ik nog het leukste (dus niet realistische) Racespel vind ooit , En kijk naar de N64 versie die ziet er mischien beter uit, maar wtf hebben ze met de gameplay gedaan.
Vroeger was ik ook veel meer tevreden als ik een spel kocht of kreeg. Die spellen kosten 120 gulden en als je er al 4 in het jaar kreeg dan was je er echt blij mee.En ook omdat je nog jong was deed je er langer over, omdat je gewoon nog klein was en nog niet zo goed was in spellen.
Daarna kwam er de SNES tijd je had al wat meer geld en begon te weten wat KOPIE's waren. (tenminste ik wel)
Ik kocht een copybox en de spellen kwamen met zijn 10en tegelijk binnen.
Nou was het me de SNES tijd nog niet zo dat er slechte spellen tussen zaten maar ik speelde al minder spellen uit.
Gewoon om het feit dat ze niks meer kostte en je had toch genoeg andere spellen.
Daarna de Playstation ik had hem dus ook omgebouwd en had er echt honderden spellen voor.
De spellen gingen van 2d naar 3d. Wat was dat mooi zeg alleen de Gameplay liet wat te wensen over.
Er zaten mischien 30 spellen tussen die echt de moeite waard waren.En 1 UITBLINKER : PRO EVOLUTION SOCCER.
Nu zijn de spellen al wat beter kwa 3d en vooral de spellen van NINTENDO zijn vaak goed kwa Gameplay en Graphics.
Ik denk ook omdat we ouder zijn geworden we beter zijn in spellen. En er ook meer van willen verwachten,omdat we zoveel al gezien hebben.
Maar elke keer als een game zoveel gehyped werd , werden we ook vaak teleurgesteld.
Vandaar dat ik nu voorzichtig ben met spellen kopen omdat hoe mooi de graphics ook kan zijn als de Gameplay sucks dan gooi ik het spel gelijk weg. (omruilen
Het Spel wat ik op dit moment het meeste speel is WINNING ELEVEN 6 wat is dat spel FANTASTISCH.
Ik hoop dat dit een beetje nuttige bijdrage was aan het topic.Ik heb namelijk ook nog een vraagje aan dafubar of aan iemand anders die het spel PIKMIN heeft.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
ik vind pikmin idd echt een voorbeeld van N gameplay gewoon innovatief en verslavend.
Verwijderd
Je bedoelt waarschijnlijk ISS Pro Evolution. PES kwam voor de PS2Op vrijdag 21 juni 2002 18:29 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Heb je het uit Japan laten importeren of zo?Het Spel wat ik op dit moment het meeste speel is WINNING ELEVEN 6 wat is dat spel FANTASTISCH.
Verwijderd
Nieuwe SMS screenies:

Waarschijnlijk de badguy van Mario, water monster kloon

Woei, Yoshi kan z'n tong ook weer gebruiken net zoals in SMW
Meer screenshots:
http://www.newtechnix.com/Affichage_Article.php3?Id_Article=5859
http://www.newtechnix.com/Affichage_Article.php3?Id_Article=5860
http://www.newtechnix.com/Affichage_Article.php3?Id_Article=5861
http://www.newtechnix.com/Affichage_Article.php3?Id_Article=5862

Meer screenshots:
Op vrijdag 21 juni 2002 18:43 schreef ds het volgende:
Nieuwe SMS screenies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer screenshots:
Deze plaatjes zien er zeker goed uit
Nee kopieOp vrijdag 21 juni 2002 18:40 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk ISS Pro Evolution. PES kwam voor de PS2
[..]
Heb je het uit Japan laten importeren of zo?
Verwijderd
Ga weg!
Lijkt me trouwens ook wel leuk maar aan de andere kant ook niet. Ga het toch niet halen denk ik.
Lijkt me trouwens ook wel leuk maar aan de andere kant ook niet. Ga het toch niet halen denk ik.
Hee, MeisterHim, ik heb ff voor je gezocht naar Last Ninja op inet. Kon trouwens bar weinig vinden. Maar gelukkig was er wel een topic op GoT over.
Last Ninja 4
Heb je nou echt nooit van dat spel gehoord of iets gezien? Heb je dan nooit een C64 oid gehad?
Last Ninja 4
Heb je nou echt nooit van dat spel gehoord of iets gezien? Heb je dan nooit een C64 oid gehad?
ik ben vereerd, maar vergis je niet. ik heb maar 2 nintendo consoles en nog geen enkele zelda uitgespeeld...Op vrijdag 21 juni 2002 18:29 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Ik ben net als Dafubar een echte Nintendo Fan.
* Fubaruba schaamt zich heel diep daarvoor
Het heerst, het is lief, het is rustig, maar kan ook erg hard frustrerend en timingvereisend zijn. maar over het algemeen is het gewoon lekker nintendo stijl spelen.Ik heb namelijk ook nog een vraagje aan dafubar of aan iemand anders die het spel PIKMIN heeft.
heel innovatief en fijn. het camerasysteem werkt perfect en de controls heb je eigenlijk zó onder de knie.
de graphics zijn niet baanbrekend, maar gewoon meer dan goed genoeg.
het geluid is ook goed vind ik. de pikmin zijn liev
de muziek vind ik goed, maar soms ook storend. elke plek waar je kan landen heeft een eigen deuntje. en sommigen zijn lekker en sommigen een beetje storend... maargoed, je kan hem zó blind kopen! ik vind hem BETER dan super smash brothers! _veeel_ beter
Welke Game&watch heb jij henkyyyy?
Verwijderd
Zo dacht ik er ook over maar het spel is dubbel en dik z'n geld waard . En over de tijdsduur , ik heb net over 4 dagen een kleine 2 uur gespeeld , want als ik niet 1 part/dag vindt reset ik die dag hoor . Je moet veel exploren en onthouden , dan resetten en met de juiste Pikmin de juiste acties doen , en ook zien dat je genoeg van elke Pikmin hebt .Op vrijdag 21 juni 2002 19:01 schreef MeisterHim het volgende:
Ga weg!
Verwijderd
Yes ook weet iemand die wat vertouwen in pikmin heeft! Het spel is zeker niet snel uit te spelen!Op vrijdag 21 juni 2002 18:58 schreef real_raichu70 het volgende:
Whoow , vandaag ook Pikmin gekocht , man is dat een VET spel
Verwijderd
Heeft iemand al een leuke score neergezet bij de challenge van pikmin? Mijn record voor de eerste level is tot nu toe 133, maar ik ben er van overtuigd dat jullie veel meer hebben, daarom vraag ik dit.
dude, ik moet m nog uitspelen. ik heb pas 8 parts ofzoOp vrijdag 21 juni 2002 20:44 schreef Basp het volgende:
Heeft iemand al een leuke score neergezet bij de challenge van pikmin? Mijn record voor de eerste level is tot nu toe 133, maar ik ben er van overtuigd dat jullie veel meer hebben, daarom vraag ik dit.
Verwijderd
Tuurlijk heeft het spel zijn populariteit ook te danken aan het feit dat het bij de gameboy zat. Maar ook de gameplay, hoe simpel dan ook. Vergeet niet dat nu iedereen tetris kent en er zo'n beetje op uitgekeken is, maar toen was dit spel een revolutie. Tenminste, voor veel mensen betekende dit een start voor gamen. Zelfs mijn ouders waren om toen ze een keer dit spel speelden. En hier zit dan meteen een verslavingsfactor; het hele gezin in strijd om de beste score (gefeliciteerd maOp vrijdag 21 juni 2002 14:55 schreef daFubar het volgende:
[..]
maar wees eerlijk, niemand had het gekocht als het niet bij elke gameboy had gezeten.
Ik hoop alleen niet dat het weer een "originele" kloon is die niets overlaat van de gameplay.
1 Met mario dat hij cement in een wagen moet laten vallen.Op vrijdag 21 juni 2002 19:59 schreef GolbeZeromus het volgende:
Welke Game&watch heb jij henkyyyy?
2 Popeye het uiterlijk lijkt precies als een arcade kast.
3 En donkey kong hockey zaten er 2 kleine joystickjes aan
ik ben nu in Luig's mansion bij die baas met die hele grote boo die in kleine boos veranderd. ik snap wel dat ik die kleine moet bevriezen en opzuigen maar hoe weet je wanneer je ze kan bevrieven met zon blast want nu schiet ik maar wat in het rond in de hoop er eentje te raken 
zit al in de buurt van het einde?? want ik heb er niet zon zin meer in (ik wil weer BONDen (james that is
) en die heb ik uitgeleend voor luigi's mansion
zit al in de buurt van het einde?? want ik heb er niet zon zin meer in (ik wil weer BONDen (james that is
This space is occupied
Ok, vandaag eindelijk m'n laatste tentamen gehad, dus eindelijk tijd om te gamen! Vandaag dus ook voor het eerste (!) Warcraft 3 gespeeld. Vet spel... Maar ontopic, nu dus ook eindelijk tijd om wat verder te komen met Pikmin, ben dus pas bij dag 5. Nog genoeg te ontdekken
Daarna maar eens proberen Wave Race op expert uit te spelen. Tot nog toe steeds heel dichtbij gekomen maar op 4 punten de laatste race niet gehaald. En dan ISS 2'en, heb ik ook nog te weinig tijd in gestoken. Maar morgenochtend natuurlijk eerst juichen voor Guus en z'n Koreaantjes
Grab shell dude!
Aargh, dubbelpost. Sjorry...
Naja, dan maar even over Eternal Darkness fantaseren
Lijkt me echt wel een goed spel worden, zit al te wachten op de eerste reacties vanuit de VS (zijn er nog meer die de nieuwsgroep AGVNG volgen?)
Naja, dan maar even over Eternal Darkness fantaseren
Grab shell dude!
Die warcraft 3 zijn dat allemaal illi versies of is hij al in Nederland te koop 
En eeeh waarom ben je jezelf aan het quote
En eeeh waarom ben je jezelf aan het quote
Dit topic is gesloten.