hier stond iets interessants, maar het is even weg...
of mis ik nou iets??
Ik zat nog even te rekenen wanneer de verzendkosten gratis zijnOp dinsdag 11 juni 2002 17:21 schreef dave het volgende:
7 is toch ook al genoeg???
of mis ik nou iets??
en inderdaad is dat bij 7...
Dan komen er echter WEL weer verzendkosten bij van mij naar jou!
Ik bedacht me dat we bij 10 stuks misschien nog een extra korting konden regelen...maar ja, zal wel niet. is al ERG goedkoop!
mensen wees er snel bij!!!!
Verwijderd
dus zal er vast wel iets mogelijk zijn???Lieferung mit ausführlicher Anleitung und Software auf Diskette.
te laat
Die Duitser heeft wel degelijk 240x128 SED1330 LCD's.. en hij is alweer zo lief om er 1 op te sturen als ik wat specifieke software voor hem maakOp dinsdag 11 juni 2002 14:40 schreef kazz1980 het volgende:
Kan niet dezelfde zijn....
De leverancier heeft me nl zijn inkoopprijs gemeld, en die zit daar al ver boven!
Waarschijnlijk zijn dit dezelfde maar niet gesoldeerd (gok ik).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Raad eens wat ik binnenkort opgestuurd krijgOp dinsdag 11 juni 2002 17:35 schreef Yarvieh het volgende:
Voordat iedereen als 'n dolle lcd's gaat bestellen, er is voor die sed1330 *GEEN* software, je kunt wel zeggen "software komt wel" maar voorlopig zie ik geen van de bekende lcd software makers hier zo'n display bestellen...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik denk het ook ja.Op dinsdag 11 juni 2002 17:37 schreef Creepy het volgende:
[..]
Die Duitser heeft wel degelijk 240x128 SED1330 LCD's.. en hij is alweer zo lief om er 1 op te sturen als ik wat specifieke software voor hem maak
Waarschijnlijk zijn dit dezelfde maar niet gesoldeerd (gok ik).
Houd trouwens dan ook in dat creepy ook voor dit LCD software maakt! Dus...
ER IS SOFTWARE!
Op dinsdag 11 juni 2002 17:35 schreef Yarvieh het volgende:
Voordat iedereen als 'n dolle lcd's gaat bestellen, er is voor die sed1330 *GEEN* software, je kunt wel zeggen "software komt wel" maar voorlopig zie ik geen van de bekende lcd software makers hier zo'n display bestellen...
problem solved....Die Duitser heeft wel degelijk 240x128 SED1330 LCD's.. en hij is alweer zo lief om er 1 op te sturen als ik wat specifieke software voor hem maak
Verwijderd
Ok goed punt, "software" kan overigens net zo goed 'n test applicatietje voor 'n 6501 microprocessor zijn, ik zeg niet dat het zo is, maar het kan.. 't is maar een waarschuwing om teleurstellingen te voorkomen later.Op dinsdag 11 juni 2002 17:37 schreef kazz1980 het volgende:
volgens de site wordt software bijgeleverd....
Dus misschien is het handig om aan te geven dat als je wat bestelt, de software wel via de mail o.i.d. achteraf nagezonden kan worden, zodat jullie niet op mij hoeven te wachten...aangezien er voor die 240x128 toch al software is....
Zijn die 128x128 van 25 euro ook backlit ?Op dinsdag 11 juni 2002 17:18 schreef dave het volgende:
lijstje:
code:
1 2 3 4 5 kazz1980 1x Tweak-Freak 1x dave 1x Calavaro 1x Stealth2000 1x
Kewl dat die ook al gesoldeerd zijn. Als dit doorgaat dan wil ik graag een 128x128 voor 25 euro ipv een 240x128 voor 60
Verwijderd
maar als die voorgesoldeerde LCD, via een ander systeem gesoldeert zijn dan de onze ... dan werkt de software ook niet zomaar.
Niet dat het veel zal schelen, maar momenteel hadden we ook zoiets in het software-topic hier(was een engelse kerel met t6963c lcd + software die dus niet werkte). Probleem was wel in 1 dag opgelost
die van 25 euro (+ verzendkosten!!) zijn NIET gesoldeerd... of zit ik nu fout?? dacht het niet....Op dinsdag 11 juni 2002 18:02 schreef Stealth2000 het volgende:
Kewl dat die ook al gesoldeerd zijn. Als dit doorgaat dan wil ik graag een 128x128 voor 25 euro ipv een 240x128 voor 60
die van 128x128 voor 25 euro bestaan nog niet?? je bedoelt die van 240 x 128 voor 25 euro...
Verwijderd
Neuh ik dacht eigenlijk "dow iedereen koopt maar random lcd's zonder enig idee te hebben of de software wel gaat werken"Op dinsdag 11 juni 2002 18:03 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Ik wil nog even iets kwijt ... (denken jullie van daar is hij weer)
Overigens is die van 25 euro 240 x 128, NIET 128 x 128!!
En ook deze hebben backlight
Stealth2000 wil er dan ook 1?
Verwijderd
als die gesoldeerd zijn, 240x128 zijn en backlite hebben, dan wil ik liever zo-eenOp dinsdag 11 juni 2002 18:13 schreef kazz1980 het volgende:
volgens mij zijn die van 25 euro kant en klaar gesoldeerd! (maar weet ik niet zeker!).
Overigens is die van 25 euro 240 x 128, NIET 128 x 128!!
En ook deze hebben backlight
Stealth2000 wil er dan ook 1?
met LAuWe zijn er dan 6, witte achtergrond verlichting, ofze gesoldeerd zijn weet ik niet, volgens kazz1980 wel...
1
2
3
4
5
6
| kazz1980 1x Tweak-Freak 1x dave 1x Calavaro 1x Stealth2000 1x LauWe 1x |
Volgens leverancier van de duurdere LCD's zijn de goekope wel deglijk op...
Hij heeft net een email gehad dat ie de laatste kon krijgen!
Maar we gaan nu nog even rustig verder met deze actie...
Ik ga nog een keer melen naar pollin!
Je had het adres kunnen gokken:)Op dinsdag 11 juni 2002 18:16 schreef dave het volgende:
kazz1980, heb je msn??
edit:
met LAuWe zijn er dan 6, witte achtergrond verlichting, ofze gesoldeerd zijn weet ik niet, volgens kazz1980 wel...
kazz1980@hotmail.com
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik hoop dat je gelijk krijgt!Op dinsdag 11 juni 2002 18:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb net een bevestigings mailtje binnen...lijkt erop dat ie gewoon deze kant op komt....
Zat zonet eens ff te meten in m'n kast en dat past wel.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
1
2
3
4
5
6
7
| kazz1980 1x Tweak-Freak 1x dave 1x Calavaro 1x Stealth2000 1x LauWe 1x Vorlon 1x |
Daarmee zijn de verzendkosten verdwenen (van duitsland naar mij).
1
2
3
4
5
6
7
| kazz1980 1x Tweak-Freak 1x dave 1x Calavaro 1x Stealth2000 1x LauWe 1x Vorlon 1x |
Ik ga dus maar bestellen!
Degenen die een LCD 240 x 128 voor 25 euro besteld hebben kunnen het geld overmaken naar rekening
Meld het wel even als je betaald hebt!
P.S. mocht blijken dat de LCDtjes toch op zijn, dan krijg je het geld natuurlijk teruggestort!
Verzendkosten zijn 5 euro (inclusief verpakkingskosten)
Als meer mensen nog interesse hebben in een LCD voor 25 euro:
Wees er snel bij!!!!!
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:09 ]
Ik heb die gozer een links gegeven naar de schema's op die site van jou en Zotty, dus als ie slim is soldeert ie ze zoals jullie dat hebben aangegeven.. zoniet.. dan is hij niet zo slim bezigOp dinsdag 11 juni 2002 18:03 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Ik wil nog even iets kwijt ... (denken jullie van daar is hij weer)
maar als die voorgesoldeerde LCD, via een ander systeem gesoldeert zijn dan de onze ... dan werkt de software ook niet zomaar.
Niet dat het veel zal schelen, maar momenteel hadden we ook zoiets in het software-topic hier(was een engelse kerel met t6963c lcd + software die dus niet werkte). Probleem was wel in 1 dag opgelost
Zie dat er 12 mensen hebben ingeschreven.
Als dat zo doorgaat zal de eerste levering al snel zijn!
De inkoopactie via de inkoopsite van LauPro gaat dus gewoon door!!! Mensen die daar ingeschreven hebben blijven ook gewoon staan (totdat zij zelf melden daar weg te willen)
(overigens hoeven de mensen die daar besteld hebben nog niet te betalen!)
1
| overboeking 30,00 EUR 11-06-2002 |
alsje, ik hoor van je dacht ik!!!
[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:11 ]
Verwijderd
doe mij er ook maar een[b]Op dinsdag 11 juni 2002 18:32 schreef kazz1980 het
Als meer mensen nog interesse hebben in een LCD voor 25 euro:
Wees er snel bij!!!!!
Verwijderd
als ik in aanmerking kom voor een moet het geld dan naar
30,00 EUR ??
zogauw ik een bevestiging heb maak ik het over
[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:12 ]
Helemaal juist! en meld het even als je betaald hebt!!Op dinsdag 11 juni 2002 19:03 schreef bald_eagle het volgende:
kazz,
30,00 EUR ??
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ok!Op dinsdag 11 juni 2002 19:09 schreef Mr_Hiney het volgende:
Ik wil er ook nog een van 25 euro
Geld kan overgemaakt!!!
en ff melden als het overgemaakt is!
Er zijn er nu dus 9 besteld voor 25 euro!
er zijn er (als het goed is) nog twee!!!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| kazz1980 1x betaald keeee 1x Tweak-Freak 1x dave 1x betaald Calavaro 1x betaald Stealth2000 1x LauWe 1x betaald Vorlon 1x bald_eagle 1x betaald Mr_Hiney 1x |
Count me in dan maar. Als ik nog bij de E25 gegadigden zit.
30 euro....Op dinsdag 11 juni 2002 19:20 schreef phYzar het volgende:
een 240*128 volledig gesoldeerd? voor E25?
Count me in dan maar. Als ik nog bij de E25 gegadigden zit.
als je mee wilt doen, moet je geld overmaken naar kazz1980
25 euro + 5 euro verzendkosten
Komt voor elkaar!Op dinsdag 11 juni 2002 19:21 schreef dave het volgende:
[..]
30 euro....
als je mee wilt doen, moet je geld overmaken naar kazz1980
25 euro + 5 euro verzendkosten
Voor een snelle afhandeling:Op dinsdag 11 juni 2002 19:26 schreef kazz1980 het volgende:
Volgens mij zijn de 11 LCD's voor 25 euro NU op!
Stuur me ff een mailtje met je GoT naam, je adres en je bankrekeningnummer.
En volgens mij heb ik me om 14.00u vanmiddag ook al opgegeven.Op dinsdag 11 juni 2002 19:26 schreef kazz1980 het volgende:
Volgens mij zijn de 11 LCD's voor 25 euro NU op!
Waar sta ik ergens?
w00t
Toch? Ik heb me vanochtend om 10.49u opgegeven voor deze actie.
w00t
de inkoopsite is voor de LCD's van 60 euro....Op dinsdag 11 juni 2002 19:30 schreef Robbie007 het volgende:
Die inkoopactie site heb je dus ook geen zak aan.
Toch? Ik heb me vanochtend om 10.49u opgegeven voor deze actie.
ik tel er 10Op dinsdag 11 juni 2002 19:28 schreef kazz1980 het volgende:
dr ijn er nog 10...dus 1 iemand valt af!
Ow ...Op dinsdag 11 juni 2002 19:32 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
de inkoopsite is voor de LCD's van 60 euro....
Ja oke ff duidelijkheid scheppen.
Welke actie bestaat er nu nog steeds?
Die van 60 euro is opgeheven?
w00t
laatste zal af moeten vallen.
Dus Phyzar: helaas!
(als je even contact met me opneemt via kazz1980@hotmail.com kunnen we wel nog even kijken of er iets te regelen valt!)
dus moet 1 afvallen
Die van 60 euro gaat vrolijk verder....Op dinsdag 11 juni 2002 19:33 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Ow ...uuhm.
Ja oke ff duidelijkheid scheppen.
Welke actie bestaat er nu nog steeds?
Die van 60 euro is opgeheven?
Alleen mijn grote vraag nog steeds. ivm mijn casemod zou dat lcdschermpje een blauwe backlight moeten hebben.
Kunnen jullie mij nou duidelijk maken hoe je dit kunt doen. Of dat iemand ...kazz1980? voor mij wilt doen.
w00t
Het is mogelijk!Op dinsdag 11 juni 2002 19:35 schreef Robbie007 het volgende:
Ooow.
Alleen mijn grote vraag nog steeds. ivm mijn casemod zou dat lcdschermpje een blauwe backlight moeten hebben.
Kunnen jullie mij nou duidelijk maken hoe je dit kunt doen. Of dat iemand ...kazz1980? voor mij wilt doen.
als ik wat meer tijd heb zal ik in ieder geval even gaan zoeken hoe het moet!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Hallo Herr k. von d
Hiermit bestaetigen wir den Eingang Ihrer Bestellung
im pollin E-Shop vom 11.06.02 wie folgt:
Menge Best.-Nr. Artikelbezeichnung Einzelpreis Gesamtpreis
------------------------------------------------------------------
10 Stk. 93-120 133 LC-Display TECDIS G242 24,95 EUR 249,50 EUR
1 Stk. 94-990 042 Sonderliste 2/2002 kos 0,00 EUR 0,00 EUR
------------------------------------------------------------------
Versicherungspauschale (0,85% von 249,50 EUR) 2,12 EUR
Versandkostenpauschale 0,00 EUR
------------------------------------------------------------
Die Gesamtsumme inkl. MwSt betraegt 251,62 EUR
(Netto 216,91 EUR) |
Wil iedereen die hier aan meegedaan heeft even zn gegevens naar mij mailen en het geld overmaken als dat niet al gedaan is (uiterlijk morgen!)
De actie voor 60 euro gaat nog verder!! (let wel even op als je bij beide hebt besteld!!)
[ Voor 2% gewijzigd door Kees op 06-10-2008 12:21 ]
zat ik er nou nog wel bijOp dinsdag 11 juni 2002 19:38 schreef kazz1980 het volgende:
De LCD's voor 25 euro zijn besteld!:
Wil iedereen die hier aan meegedaan heeft even zn gegevens naar mij mailen en het geld overmaken als dat niet al gedaan is (uiterlijk morgen!)
De actie voor 60 euro gaat nog verder!! (let wel even op als je bij beide hebt besteld!!)
lama, is zie het slechte nieuws al
spijt me! Maar neem ff contact met me op svp....via kazz1980@hotmail.comOp dinsdag 11 juni 2002 19:43 schreef phYzar het volgende:
[..]
zat ik er nou nog wel bijof was ik van de lijst gekickt
lama, is zie het slechte nieuws al
Verwijderd
Verwijderd
I know that feelingOp dinsdag 11 juni 2002 19:51 schreef keeee het volgende:
Hoezo humor, eerst bij zo'n bedrijfje over LCD gevraagd, 98 euro voor ge installeerde lcd 2 * 40.. nu 25 voor 240 * 128.. luvu kazz ;D
Huh, ze staan er niet meer op http://www.pollin.de/default.asp
Zijn hardstikke uitverkochtOp dinsdag 11 juni 2002 19:56 schreef Saico het volgende:
[..]
I know that feeling
Huh, ze staan er niet meer op http://www.pollin.de/default.asp
Om geen verwarring te zaaien:
De LCD's voor 60 euro worden nog verkocht! inschrijven kan via de site!
De LCD's van 60 euro kunnen ook betaald worden.
Stuur me na betaling tevens een mailtje met je GoT naam, je echte naam en adres en je rekeningnummer!
Ik weet nog niet precies wanneer de LCD's verstuurd zullen worden.
Maar ik verwacht binnen 2 weken de eerste lading....
[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:10 ]
Verwijderd
Ik doe morgen de betaling op de bus voor die van 25 euro. Dan zit ik er nog zeker bij toch ?Op dinsdag 11 juni 2002 20:14 schreef kazz1980 het volgende:
Voor een ieder die snel wil betalen:
De LCD's van 60 euro kunnen ook betaald worden.
Stuur me na betaling tevens een mailtje met je GoT naam, je echte naam en adres en je rekeningnummer!
Ik weet nog niet precies wanneer de LCD's verstuurd zullen worden.
Maar ik verwacht binnen 2 weken de eerste lading....
[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:10 ]
Je zit erbij!:)Op dinsdag 11 juni 2002 20:52 schreef Stealth2000 het volgende:
[..]
Ik doe morgen de betaling op de bus voor die van 25 euro. Dan zit ik er nog zeker bij toch ?
Verwijderd
Sorry hoor, maar COUNT me OUT.. ik heb het nu al gelijk rechtstreeks bestel bij de verkoper. Overmogen heb ik het in huis. Dit gaat VEEEEEEELS te lang duren... en het gaat iedere keer over wat anders. Ik vind het vervelend, ook al heeft kazz er heeeeeel veel aangedaan. Maar dit gaat niet echt lekker....Op dinsdag 11 juni 2002 17:18 schreef dave het volgende:
lijstje:
code:
1 2 3 4 kazz1980 1x Tweak-Freak 1x dave 1x Calavaro 1x
Heel mooi, ze hebben niets over levertijden gezegd ?Op dinsdag 11 juni 2002 20:53 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Je zit erbij!:)
euhm...?Op dinsdag 11 juni 2002 20:56 schreef mail.eve het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar COUNT me OUT.. ik heb het nu al gelijk rechtstreeks bestel bij de verkoper. Overmogen heb ik het in huis. Dit gaat VEEEEEEELS te lang duren... en het gaat iedere keer over wat anders. Ik vind het vervelend, ook al heeft kazz er heeeeeel veel aangedaan. Maar dit gaat niet echt lekker....
Vanwaar dit?
Dit begrijp ik even niet....
Ik deel net mee dat ik verwacht het uiterlijk binnen twee weken (waarschijnlijk minder) rond te hebben....Betaling is net begonnen
Ik vind zelf dat het toch vrij snel gaat allemaal (deze topic is vandaag nog geopend, en eerste bestelling komt er al aan!)...en het loopt nu net juist ERG lekker......13 geintersseerden in 1 dag (zie site) vind ik niet echt een niet lopende actie ofzo...
Gaat juist enorm goed!
En enige wat er even anders was is dat er een 10-tal goedkopere LCD's tussendoor kwam....das toch allemaal niet zo verwarrend?
de winkel is dicht. zal morgen wel antwoord krijgen.Op dinsdag 11 juni 2002 21:02 schreef Stealth2000 het volgende:
[..]
Heel mooi, ze hebben niets over levertijden gezegd ?
Zie hierboven voor betalingswijze!
en vergeet niet om een mail te sturen naar kazz1980@hotmail.com met je gegevens! (incl. GoT-nick en bankrekeningnr.!!)
Je mag je nog wel aanmelden. Maar de kans bestaat dus dat ze niet meer voor je leverbaar zijn!
Iedereen die zich via de site heeft aangemeld mag betalen!
Er zijn er overigens nog wel zat van 128 bij 128!!
Just my 6.500 cents
w00t
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/521976
Inderdaad een erg mooie actie!!!Op dinsdag 11 juni 2002 22:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ffies wat leuks voor de mensen hier posten die erg krap bij kas zitten
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/521976
Maar bedenk wel dat er geen software voor is (voor zover ik weet).
Heb ook maar besteld: ff vergelijkend warenonderzoek houden
Iemand kan dus nog inschrijven....
Echter doe ik geen beloftes. Als er te weinig blijken vallen de laatsten af! (uiteraard krijg je dan direct je geld terug!!)
Overigens heb ik nog maar 1 betaling binnen!
(Zal gedeeltelijk komen door traagheid van de banken).
Verwijderd
net als bij mij, postbank is altijd sloom. dus niet als je na een week nog steeds geen geld hebt ontvangen mij afschrijven want het geld is dan onderwegOp woensdag 12 juni 2002 07:37 schreef kazz1980 het volgende:
Omdat er iemand is afgevallen is er weer een LCD over!!
Iemand kan dus nog inschrijven....
Echter doe ik geen beloftes. Als er te weinig blijken vallen de laatsten af! (uiteraard krijg je dan direct je geld terug!!)
Overigens heb ik nog maar 1 betaling binnen!
(Zal gedeeltelijk komen door traagheid van de banken).
(ik d8 zeg maar ff
ach ja...Op woensdag 12 juni 2002 08:35 schreef LAuWe het volgende:
edit:ik ben ook stom he!
[..]
Ik kan je helaas geen e-mail sturen....komt de hele tijd bij me terug.Op dinsdag 11 juni 2002 19:03 schreef bald_eagle het volgende:
kazz,
30,00 EUR ??
Maar je moet voor beide verzendkosten betalen helaas!
De actie van 60 euro wordt nl. direct vanuit duitsland verstuurd. De actie van 25 euro komt via mij bij jou terecht....
[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:12 ]
Totaal? nieuwsgierig wat ik nog meer heb besteld ?Op dinsdag 11 juni 2002 17:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
equinoxe wat was jou totaal bedrag bij je bestelling?
Ik heb alleen het sed1330 scherm besteld.
Verwijderd
geld gaat nu via girotel de deur uitOp woensdag 12 juni 2002 08:47 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Ik kan je helaas geen e-mail sturen....komt de hele tijd bij me terug.
De actie van 60 euro wordt nl. direct vanuit duitsland verstuurd. De actie van 25 euro komt via mij bij jou terecht....
Verwijderd
Nee hoor niet nieuwsschierig maar gewoon ff checken of ik wel het goede schermpje heb besteldOp woensdag 12 juni 2002 08:50 schreef equinoxe het volgende:
[..]
Totaal? nieuwsgierig wat ik nog meer heb besteld ?
Ik heb alleen het sed1330 scherm besteld.
* Gutteguttegut is soms wel eens te snel en kijkt dan niet goed..
Goh dat is mij nog noooit overkomen, lol,Op woensdag 12 juni 2002 09:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee hoor niet nieuwsschierig maar gewoon ff checken of ik wel het goede schermpje heb besteld
* Gutteguttegut is soms wel eens te snel en kijkt dan niet goed..
soms
Op woensdag 12 juni 2002 09:23 schreef equinoxe het volgende:
[..]
Goh dat is mij nog noooit overkomen, lol,
somsik nog, en dan gaat het ook wel eens fout..
Maar dan is jouw bestelling toch ook €30,73 ??
Verwijderd
Weggehaald.
Die is hoger, ik heb wat interesante dingetjes gevonden op de site.. (arme postbodeOp woensdag 12 juni 2002 09:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Maar dan is jouw bestelling toch ook €30,73 ??
Wist je bijvoorbeeld dat ze peltiers hebben voor 15 euro, diverse lcd-schermen (gfx, en character)
buizen (ook diverse ZEND buizen
en dan nog wat interresante zaken, en natuurlijk nog veel rotzooi, maar ja, mij gaat het om de zooi die ik nergens anders vind voor die prijs..
Ik snap hetOp woensdag 12 juni 2002 10:19 schreef equinoxe het volgende:
[..]
Die is hoger, ik heb wat interesante dingetjes gevonden op de site.. (arme postbode)
Wist je bijvoorbeeld dat ze peltiers hebben voor 15 euro, diverse lcd-schermen (gfx, en character)
buizen (ook diverse ZEND buizenwaarmee je met gemak de 5 Ghz haalt)
en dan nog wat interresante zaken, en natuurlijk nog veel rotzooi, maar ja, mij gaat het om de zooi die ik nergens anders vind voor die prijs..
* Gutteguttegut is niet zo'n electronica freak ... en heeft dat dus allemaal niet nodig.
Kwam er namelijk niet echt wijs uit, wat voor controller heeft die 240x128 LCD van 60Euro nou ?
SED1330 of iets anders ... ?
Want voor de SED1330 is toch wel wat te vinden ... zie hier:
http://gfxlcd.schijf.org/
Of zit ik dan fout
BTW:Kazz je hebt mail ... pls reply.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Kazz1980, kan ik ook niet gerwoon nog wat extra betalen zodat het pakketje bij jou komt, hem dan van backlight doet veranderen en dan via de post naar mij toe komt?Op woensdag 12 juni 2002 08:47 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Ik kan je helaas geen e-mail sturen....komt de hele tijd bij me terug.
w00t
dat heb ik meegekregenOp woensdag 12 juni 2002 09:12 schreef Mr_Hiney het volgende:
Heb ik nu betaald heb het nl gister overgemaakt en ik heb een mailtje gestuurd naar je andere adres van je sig (die van rug.nl) heb je dat ook meegekregen?
Het geld is nog niet aangekomen...maar dat zal wel komen.
Het is een SED1330. En ja, daar is wel 1 en ander voor te vinden aan software etc.Op woensdag 12 juni 2002 12:31 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Kleine herhaling pls ...
Kwam er namelijk niet echt wijs uit, wat voor controller heeft die 240x128 LCD van 60Euro nou ?
SED1330 of iets anders ... ?
Want voor de SED1330 is toch wel wat te vinden ... zie hier:
http://gfxlcd.schijf.org/
Of zit ik dan fout
BTW:Kazz je hebt mail ... pls reply.
Ik ben bereid er naar te kijken. Echter, als ik de LCD per ongeluk sloop (wat ik natuurlijk ten alle koste zal proberen te voorkomen) dan zijn de kosten voor jou rekening.Op woensdag 12 juni 2002 12:34 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Kazz1980, kan ik ook niet gerwoon nog wat extra betalen zodat het pakketje bij jou komt, hem dan van backlight doet veranderen en dan via de post naar mij toe komt?
Tevens zul je dan een tijdje moeten wachten op je LCD, want ik heb het erg druk!
Als je daar mee accoord gaat moet je me maar ff een mailtje sturen (kan ik dan uitprinten zodat ik het niet vergeet
Dit topic is gesloten.
![]()