Woei .. dan hoop ik dat ik hem ook ontvangen heb ...Op dinsdag 09 juli 2002 10:43 schreef phYzar het volgende:
[..]
Dit moet hem dan zijn. Ow, ik haat wachten![]()
![]()
Moest zeker getekend worden ?
Anders kunnen zij hem bij de buren afleveren ...
Klotezooi, kan ik hem natuurlijk pas zaterdag weer ophalen
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
zeker een briefje op de deur:Op dinsdag 09 juli 2002 12:07 schreef TheDarkLord666 het volgende:
"Ik ben niet thuis, kan het pakketje bij de buren worden afgeleverd"
Ben je gelijk je tv en audioinstallatie kwijt denk ik
Briefje op de deur ?Op dinsdag 09 juli 2002 12:14 schreef phYzar het volgende:
[..]
zeker een briefje op de deur:
"Ik ben niet thuis, kan het pakketje bij de buren worden afgeleverd"
Ben je gelijk je tv en audioinstallatie kwijt denk ik
Waar hebbie het voer ?
Dit deden ze altijd wel ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
ik kon altijd dezelfde dag nog naar het postkantoor om het af te halen, maar sinds ze tpg zijn is de service niet echt vooruit gegaan.Op dinsdag 09 juli 2002 12:23 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
Briefje op de deur ?
Waar hebbie het voer ?
Dit deden ze altijd wel ...
deze arme jongen wil gewoon z'n lcd-tje
waarom dat dan niet ?Op dinsdag 09 juli 2002 11:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik ben ook bang dat de 128x128 niet snel ondersteunt zal gaan worden in de software die ontwikkeld wordt.
M.a.w. je zult niet snel de dingen ermee kunnen doen die je met de 240/256x128 nu al wel kunt doen.
Op dinsdag 09 juli 2002 12:54 schreef zoeperman het volgende:
[..]
waarom dat dan niet ?
Komt uit [topic=476314/22/25]Op maandag 08 juli 2002 13:32 schreef Mr.ChronoM het volgende:
en ondersteuning voor 128x64 komt er zeker niet, want daar kan je toch bijna nix van data op kwijt. misschien 240x64, maar dat zal je moeten afwachten, want dat weten we zelf nog niet. Is HEEL veel werk
en daaruit concludeer ik dat het LCD scherm minimaal 240 breed moet zijn zal het worden ondersteunt door PowerLCD (het enige proggie wat nu ook de SED1330 ondersteunt).
The birds turned into The Flying Dutchmen!
De software is in de maak.Op dinsdag 09 juli 2002 11:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik ben ook bang dat de 128x128 niet snel ondersteunt zal gaan worden in de software die ontwikkeld wordt.
M.a.w. je zult niet snel de dingen ermee kunnen doen die je met de 240/256x128 nu al wel kunt doen.
Als alles goed gaat kan er dan net zoveel mee als met PowerLCD (vergelijkbaar ten minste).
Ik kan er aan 50 komen. Als er maar genoeg in omloop zijn gaat men vanzelf ook wel programmeren.
Maar Creepy gaat in ieder geval een prog maken dat aan te passen is aan 128 x 128. en dan heb je wel een vierkant LCD, iets wat nu nog bijna niemand heeft!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
PowerLCD ondersteund toch geen SED1330??Op dinsdag 09 juli 2002 13:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[..]
Komt uit [topic=476314/22/25]
en daaruit concludeer ik dat het LCD scherm minimaal 240 breed moet zijn zal het worden ondersteunt door PowerLCD (het enige proggie wat nu ook de SED1330 ondersteunt).
En inderdaad wil MrChronOm zich niet inzetten voor schermen van minder dan 240 breed.
Dat is een keuze.
Er zijn echter zat andere programmeurs die dat wel willen!
dus wel sed1330 supporten euh ik krijg net de melding van LAuWe dat ALLES WERKT !
SED1330-support is een feit. (nog eens bedankt aan LAuWe voor de hulp en het vele testen)
Verwijderd
hehe, ja, wel sed1330 support, maar niet voor 128x128...Op dinsdag 09 juli 2002 19:09 schreef phYzar het volgende:
quote uit het hierboven gelinkte topic
[..]
dus wel sed1330 support
Dat zei ikOp dinsdag 09 juli 2002 19:24 schreef LAuWe het volgende:
[..]
hehe, ja, wel sed1330 support, maar niet voor 128x128...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
nou, dan koop je er twee, en verdeel je de uitvoer van het progje gewoonOp dinsdag 09 juli 2002 19:24 schreef LAuWe het volgende:
[..]
hehe, ja, wel sed1330 support, maar niet voor 128x128...
Verwijderd
het aansturen is precies hetzelfde.. dus met een aantal aanpassingen aan de init zal hij al werken. het punt is dus alleen dat PowerLcd dan zo erg veranderd zou moeten worden en dat is denk ik niet te doen. Ik snap daarom wel waarom Mr.ChronoM dit heeft besloten. als er iemand goed is in VB wil ik misschien wel ff op weg helpen....Op dinsdag 09 juli 2002 19:35 schreef phYzar het volgende:
[..]
nou, dan koop je er twee, en verdeel je de uitvoer van het progje gewoon
haha! geniaalOp dinsdag 09 juli 2002 19:35 schreef phYzar het volgende:
[..]
nou, dan koop je er twee, en verdeel je de uitvoer van het progje gewoon
Maar goed. Creepy wil dus wel moeite steken in een 128 x 128 LCD....dus software komt er waarschijnlijk wel.
Overigens kan ik heel misschien weer een aantal LCD's krijgen van 240 x 128!!
Maar alleen als de interesse groot is.
Dus iedereen kan zich via dit topic weer aanmelden voor 240 x 128 LCD's. Is alleen nog wel even afwachten of deze dan ook echt gaan komen....
kan je jezelf nu al inschrijven op je site voor die nieuwe lichting 240 x 128 ?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Overigens is dit ook nog niet helemaal zeker hoor!
Zal binnenkort de inkoopsite aanpassen als er wat meer zekerheid is!
Overigens worden de LCD's nu ondersteund door PowerLCD!!!:)
Krijg geen product toegevoegd!
Maar als die weer werkt komen de nieuwe LCD's erbij! (onder enig voorbehoud dus)
Van de oude actie?Op dinsdag 09 juli 2002 23:32 schreef Pascal81 het volgende:
Al enig idee wanneer de 60 euro schermpjes binnen gaan komen?
Als je hierboven leest zie je dat de eerste(n) binnengekomen zijn.
AAAARGH ... geen TPG papiertje in de busOp dinsdag 09 juli 2002 12:31 schreef phYzar het volgende:
[..]
ik kon altijd dezelfde dag nog naar het postkantoor om het af te halen, maar sinds ze tpg zijn is de service niet echt vooruit gegaan.
deze arme jongen wil gewoon z'n lcd-tje
Hoop hem wel deze week binnen te krijgen, ga zaterdag op vakantie ... wil um echt nog wel ff zien voordat ik ga ligge bakken in de zon
je mag die van mij wel zien hoorOp woensdag 10 juli 2002 09:53 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
AAAARGH ... geen TPG papiertje in de bus
Hoop hem wel deze week binnen te krijgen, ga zaterdag op vakantie ... wil um echt nog wel ff zien voordat ik ga ligge bakken in de zon
Als iemand serverruimte en interesse heeft voor wat pics wil ik ze best schieten
Goed verpakt ?
Denk dat het briefie dan vandaag in de bus ligt ...
* TDLofCC keeps his fingers crossed
heb wel ruimte voor de plaatjesOp woensdag 10 juli 2002 15:43 schreef phYzar het volgende:
[..]
je mag die van mij wel zien hoor(ÁLS hij komt, het blijft TPG
)
Als iemand serverruimte en interesse heeft voor wat pics wil ik ze best schieten
Verwijderd
Dan zal de mijne deze week ook wel binnenkomen...Op woensdag 10 juli 2002 07:53 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Van de oude actie?
Als je hierboven leest zie je dat de eerste(n) binnengekomen zijn.
hijs binnen, jaja, aangesloten en hij werkt.
Nou ja, het testprogrammatje wat erbij zat laat een pollin logootje zien
Nu alleen nog die backlight ccfl aansluiten. ff uitzoeken hoe dat gaat, dat wordt got doorzoeken.
Verwijderd
gewoon met een invertor. heb je em aangesloten volgens het schema dat ik heb gemaakt (zelfde als wat pollin beschrijft) ?Op woensdag 10 juli 2002 19:17 schreef phYzar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hijs binnen, jaja, aangesloten en hij werkt.
Nou ja, het testprogrammatje wat erbij zat laat een pollin logootje zien
Nu alleen nog die backlight ccfl aansluiten. ff uitzoeken hoe dat gaat, dat wordt got doorzoeken.
de grap van deze inkoopactie was juist dattie volledig gesoldeerd is (behalve die invertor dan) dus hij was al gesoldeerd, maar welk schema? dat zou ik niet weten, hoe kom ik daarachter? (ik ben geloof ik de 1e die hem heeft)Op woensdag 10 juli 2002 20:16 schreef LAuWe het volgende:
[..]
gewoon met een invertor. heb je em aangesloten volgens het schema dat ik heb gemaakt (zelfde als wat pollin beschrijft) ?
he, nou geeft dat progje powerlcd een error bij het opstarten dat dlportio.sys niet geladen is, die had ik toch echt geïnstalleerd
Verwijderd
oh, stom van mijOp woensdag 10 juli 2002 20:19 schreef phYzar het volgende:
[..]
de grap van deze inkoopactie was juist dattie volledig gesoldeerd is (behalve die invertor dan) dus hij was al gesoldeerd, maar welk schema? dat zou ik niet weten, hoe kom ik daarachter? (ik ben geloof ik de 1e die hem heeft)
he, nou geeft dat progje powerlcd een error bij het opstarten dat dlportio.sys niet geladen is, die had ik toch echt geïnstalleerd
ff dlportio opnieuw installeren (en dan ook wel ff rebooten)
Naja ... gister _weer_ geen TPG briefie in de bus ...
Moet toch echt vandaag binnen zijn hooorrrr ...
Ik ook niet.Op donderdag 11 juli 2002 16:44 schreef Pascal81 het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen TPG gezien...
De duitse post schijnt enorrum traag geweest te zijn!
valt mee, de papiertjes van de deutsche post zaten erbij:Op donderdag 11 juli 2002 19:14 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
De duitse post schijnt enorrum traag geweest te zijn!
einlieferungsdatum 05-07-02
(aanleverdatum)
datum van handtekening verzender: 03-07-02
Op de laupro site staat dat namelijk...
Ik zou er misschien ook eentje willen hebben.
Nog steeds geen papiertje binnen
ben ik nog steeds eerste en enige die hem heeft ontvangen?Op vrijdag 12 juli 2002 05:50 schreef TheDarkLord666 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.
Toch een klein complimentje voor tpg dan, aangezien ik in een boerendorp in the middle of nowhere woon. Maar ondertussen heb ik hem in mn kast gebouwd, een invertor gekocht en aangesloten (damn, dat ziet er lekker uit) en de tot nu toe ongebruikte turboknop (op een atx-kast
Ik duim voor je dat je hem ook snel hebt.
[cliché]
gedeelde vreugde is dubbele vreugde
[/cliché]
Dus je kan gewoon zo'n ccfl invertor gebruiken ervoor ?
was die ccfl nou te vervangen of niet ?
en ik neem aan dat je daar ook gewoon een knoppie kan tussen bouwen, zodat ie niet altijd backlit is ?
ik heb een ccfl invertor gekocht ja.Op vrijdag 12 juli 2002 14:15 schreef TheDarkLord666 het volgende:
hehehe ...
Dus je kan gewoon zo'n ccfl invertor gebruiken ervoor ?
was die ccfl nou te vervangen of niet ?
en ik neem aan dat je daar ook gewoon een knoppie kan tussen bouwen, zodat ie niet altijd backlit is ?
tekst van het doosie:
ccfl-inverter
dc12v input type
flps 1
lighting circuit
ccfl (plaatje van schema)12V
de ene kant gaat gewoon aan de 12 volt van je computer, en is dus eenvoudig te voorzien van een schakelaar als je dat wil.
of hij te vervangen is?
ik meende gelezen te hebben dat kazz een verrot schermpje wat hij ontvangen had had opengemaakt en tot de conclusie kwam dat vervangen niet al te moeilijk moest zijn.
Dat gaat effe duren, naja. Wil het toch weten.
Mooi blauwe backlight ... als dat werkt.
[topic=534595/1/25]Op vrijdag 12 juli 2002 14:22 schreef TheDarkLord666 het volgende:
ai ... dan moet ik dit hele topic weer doornemen
1e pagina
....De LCD is prima te slopen! Het is dus (zoals het nu lijkt) goed mogelijk een andere kleur CCFL in te bouwen....
maareh blijkbaar is het dus NIET makkelijk te vervangen ...
Maar ik heb een 10cm ccfl ligge ... en ik wil er nog 1 of twee hebben dus dan kan ik het wel testen.
MOET ALLEEN WEL DIE !@$$%^@#$!$ TPG MIJN LCD KOMEN BRENGEN
als ik jou was zou ik deze lijst niet te lang laten worden, das slecht voor je hartin dit topic schreef TheDarkLord666 het volgende:
------
Woei .. dan hoop ik dat ik hem ook ontvangen heb ...
Moest zeker getekend worden ?
Klotezooi, kan ik hem natuurlijk pas zaterdag weer ophalen
------
AAAARGH ... geen TPG papiertje in de bus
------
Denk dat het briefie dan vandaag in de bus ligt ...
* TheDarkLord666 keeps his fingers crossed
------
Naja ... gister _weer_ geen TPG briefie in de bus ...
Moet toch echt vandaag binnen zijn hooorrrr ...
------
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.
-----
MOET ALLEEN WEL DIE !@$$%^@#$!$ TPG MIJN LCD KOMEN BRENGEN
-----
Jamaar ik wil dat ding ZO graag binnen hebben voor mijn vakantie ... waar ik zaterdag middag naar vertrek ...
Dus ik hoop wederom dat vandaag het pampiertje in de bus ligt. Ik heb nl al die plaatjes gezien en daar ben ik zeer
nopeOp zaterdag 13 juli 2002 22:32 schreef Yarvieh het volgende:
Al info over die evt 2e lading E60 lcd'?
Met 10 cm-buisjes wordt het inderdaad errug moeilijk.....Op vrijdag 12 juli 2002 14:32 schreef TheDarkLord666 het volgende:
ik las het al ...
maareh blijkbaar is het dus NIET makkelijk te vervangen ...
Maar ik heb een 10cm ccfl ligge ... en ik wil er nog 1 of twee hebben dus dan kan ik het wel testen.
Je moet immers een matje hebben....geen buisje
EentjeOp zondag 14 juli 2002 23:27 schreef Pascal81 het volgende:
Hoeveel mensen hebben nu hun 60 euro schermpje al binnen???
(wie is die lucky bastard? o wacht, it's me
ik begrijp de enorme vertraging niet echt....
Verwijderd
Geloof dat de TPG spullen terugstuurt als je het na 2 weken nog niet opgehaald hebt?
als je langer op vakantie gaat en je heb hem nog niet ontvangen, dan zou ik gewoon aan de/een persoon van het postkantoor vragen of ze hem voor jou apart houden (langer dan 2 weken), want als het weer heen en terug moet naar duitsland...Op dinsdag 16 juli 2002 19:31 schreef Pascal81 het volgende:
Ik hoop dat ie binnen anderhalve week binnen is, dan ga ik op vakantie.
Geloof dat de TPG spullen terugstuurt als je het na 2 weken nog niet opgehaald hebt?
Verwijderd
ik ga nu weer 2 weken weg, maar als er dan nog nix is verklaar ik deze actie toch wel een beetje voor mislukt
Verwijderd
Als ik vragen mag, waar zijn ze besteld dan?????Op vrijdag 19 juli 2002 19:08 schreef _AscII_ het volgende:
ik vind het een beetje jammer dat het zo lang duurd... ik ben net terug van een week vakantie en ik had toch eigenlijk wel een pakketje verw8
ik ga nu weer 2 weken weg, maar als er dan nog nix is verklaar ik deze actie toch wel een beetje voor mislukt
En bij wie?
Verwijderd
Weet zo niet meer waar, maar dat staat wel in dit topic vermeld.
Verwijderd
Om welk lcd gaat het eigenlijk... de 128x128 of de 240x128?Op vrijdag 19 juli 2002 22:14 schreef Pascal81 het volgende:
De LCD's zijn besteld bij een leverancier in duitsland.
Weet zo niet meer waar, maar dat staat wel in dit topic vermeld.
Verwijderd
En die zijn al wel betaald???Op vrijdag 19 juli 2002 22:51 schreef Pascal81 het volgende:
Ik en 5 anderen zijn nog steeds aan het wachten op de 128x240 van 60 euro
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan je vertellen dat deze LCD s niet meer zullen aankomen... tenminste als ze bij Franz zijn besteld uit Duitsland. Ik heb van hem vernomen dat er één is verstuurd naar Nederland, deze is ook aangekomen zag ik... Maar hij heeft er op moment geen enkele.... En voor 60 euro zijn ze ook echt niet meer te leveren... Als je zekerheid voor alles wil weten? Mail me dan naar lcd@chello.nl, dan kan ik je het mail adres geven van Franz, en kun je het zelf navragen...Op vrijdag 19 juli 2002 22:59 schreef Pascal81 het volgende:
Jep, de inkoopactie is geregeld via de site van laupro en alles is een hele tijd geleden ook al betaald
Verwijderd
dat zou mooi k.t wezenOp zaterdag 20 juli 2002 05:13 schreef mail.eve het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat deze LCD s niet meer zullen aankomen... tenminste als ze bij Franz zijn besteld uit Duitsland. Ik heb van hem vernomen dat er één is verstuurd naar Nederland, deze is ook aangekomen zag ik... Maar hij heeft er op moment geen enkele.... En voor 60 euro zijn ze ook echt niet meer te leveren... Als je zekerheid voor alles wil weten? Mail me dan naar lcd@chello.nl, dan kan ik je het mail adres geven van Franz, en kun je het zelf navragen...
weken wachten en dan van iemand anders horen
dat ze niet meer komen
als dan het geld maar terugkomt
Hij had zn hele voorraad aan mij verkocht en bleek er DAARNA nog 1 over te hebben (die nu geloof ik ook al lang weer verkocht is!).
Dus, bedankt voor het scheppen van veel onrust!
Voor zover ik weet komen de LCD's gewoon, ik begrijp echter de absurde vertraging ook niet helemaal! Ze zouden begin juli al verstuurd moeten zijn!
Ik ga nog wel even mailen
Ik heb gemailt, we zullen even moeten afwachten.
Verder stop ik bij deze met de andere acties betreffende LCD's. Iedereen die besteld heeft NA de bestelling naar Franz (dus iedereen die mee doet aan de actie onder voorbehoud, en de laatste mensen die aan de 128 x 128 actie mee hebben gedaan) kunnen mij mailen als ze al betaald hebben. Meld je gegevens en je bankrekeningnummer, dan krijg je je geld terug.
Mail naar kazz1980@hotmail.com
En even voor alle duidelijkheid: Ik heb hier minstens zo de balen van als jullie! En dit wordt enkel verergerd door de slechte beoordelingen die op de actie binnenrollen. Ik heb enorm mn best gedaan voor jullie en er gaat volledig buiten mij om iets fout. Willen jullie dit ajb niet op MIJ afrekenen....
Verwijderd
daarnaast ben ik toch niet in de gelukkige situatie dat ik binnenkort op vakantie ga, dus mij maakt het niet zoveel uit wanneer ze komen
hou ons op de hoogte, mocht franz wat laten horen (of de deutsch post, of wie dan ook)
Verwijderd
hier een quote van een kenis geving:Op dinsdag 16 juli 2002 19:31 schreef Pascal81 het volgende:
Ik hoop dat ie binnen anderhalve week binnen is, dan ga ik op vakantie.
stuk D is een legetimatie zending i.a.w. aangetekende+legitimatie in de vorm van paspoort, rijbewijs of ID kaart. Deze kenis geving krijg je als OF een pakket/postzegel bij geen gehoor, OF een Franco voor de 2e maal.De zending kan vanaf XXXXX na XXXX uur gedurende
drie weken worden afgehaald op bovenvermelde postvestigin(voor inder D vermelde zending zes weken). Voor het afhalen van zendingen gelden verschillende(legitimaite)bepalingen. Zie ommezijde
Ik neem aan dat ze gewoon met postzegel zijn besteld.
Verwijderd
Verwijderd

Het gaat dus hier niet om het wantrouwen van Franz of van Kazz, maar als jullie op iets wachten wat echt niet gaat komen..... dan vind ik dat vervelend....
De deal was als volgt:
- Ik zou de helft van de LCD's betalen. Dit waren 7 stuks 240 x 128, en 1 stuk 128 x 128.
- Franz zou alle LCD's toezenden (inclusief twee voor mij voor de moeite)
- Daarna zou ik de tweede helft van het geld betalen.
Nu blijkt dat ie er maar 3 heeft verzonden, terwijl ik al de helft van 8 betaald heb! En hij zou ze allemaal in 1 keer sturen.
Het spijt me enorm iedereen, maar mn leverancier laat het dus ineens afweten! Hij heeft er slechts 3 verstuurd, waarvan er twee zoek zijn. En ik heb geen flauw idee naar wie deze drie verstuurd zijn.
Uiteraard heb ik weer gemailt met Franz.
Ik ben hier niet blij mee! Maar dat zullen jullie ook wel begrijpen.
Vooral heel leuk dat die Franz het zo weet te draaien dat IK degene ben die er een zooitje van maak!
Mijn dag is in ieder geval naar de klote....
Als ik antwoord krijg van Franz laat ik het jullie uiteraard weten!
Als je me even een emailtje stuurt naar kazz1980@hotmail.com met je gegevens, dan maak ik het over.
Ik vind het heel vervelend allemaal, maar ik kan er ook niks aan doen! SORRY SORRY SORRY!!
En nog vervelender vind ik het dat ik dik rood ga om jullie terug te kunnen betalen!
(*hint: misschien zijn jullie zo vriendelijk om niet het volle bedrag terug te vragen, maar een fooi voor mij achter te laten
Verwijderd
Dat is mogelijk.Op dinsdag 23 juli 2002 13:27 schreef FireWizz het volgende:
zou het dan nog zo kunnen zijn dat de andere 2 (van de 3 die franz verstuurd heeft) nog steed onderweg zijn? zo ja, aan wie waren die dan geadresseerd?
Phyzar heeft er al 1 ontvangen, nummer 2 en 3 op de lijst zijn bald eagle en Atmoz.
Verwijderd
Dus de inkoopactie is afgelast? Want op laupro heb je iets anders gezet:Op dinsdag 23 juli 2002 13:07 schreef kazz1980 het volgende:
Ik kan iedereen geld terug betalen (behalve aan degenen die wel een LCD hebben ontvangen natuurlijk!!).
Als je me even een emailtje stuurt naar kazz1980@hotmail.com met je gegevens, dan maak ik het over.
Ik vind het heel vervelend allemaal, maar ik kan er ook niks aan doen! SORRY SORRY SORRY!!
En nog vervelender vind ik het dat ik dik rood ga om jullie terug te kunnen betalen!Deze actie heeft me zo nl. best wel geld gekost...
(*hint: misschien zijn jullie zo vriendelijk om niet het volle bedrag terug te vragen, maar een fooi voor mij achter te laten)
graag wat meer uitleg....Doordat een eerdere bestelling (uitverkocht, plus een 128 LCD) een vertraging heeft van 3 weken worden de andere bestellingen die hierna gedaan zijn uitgesteld. Mogelijk komt de rest van de actie te vervallen, misschien is dit enkel uitstel! Dit is afhankelijk van hoe het nu verder gaat met de vorige bestelling!
Excuses voor het ongemak! Ik begrijp zelf ook niet echt wat de oorzaak is van deze enorme vertraging!
sjit wat een eikel die Franz, effe een GoT OCM knokploeg oprichten en ff langs gaan ... kunnen we meteen op vakantie in duitsland
Je krijgt zo een mailtje van me ... jammer maar helaas.
Kan ik weer niet patsen met een LCD op me volgende LAN party :9~(
Verwijderd
bald_eagle heeft helaas nog niets ontvangenOp dinsdag 23 juli 2002 13:56 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk.
Phyzar heeft er al 1 ontvangen, nummer 2 en 3 op de lijst zijn bald eagle en Atmoz.
wanneer heeft ie ze verzonden??
Het lijkt me toch vrij duidelijk: het is inderdaad afgelast. De site van Laupro heb ik nog niet bijgewerkt. De datum aldaar is ook ouder als de datum van de post hier.Op dinsdag 23 juli 2002 15:35 schreef duck_lucifer het volgende:
[..]
Dus de inkoopactie is afgelast? Want op laupro heb je iets anders gezet:
[..]
graag wat meer uitleg....
De inkoopsite is nu ook aangepast!
Overigens blijven mensen negatieve beoordelingen geven op deze actie.
Ik heb dus veel tijd en moeite gestoken in deze actie, en het heeft me uiteindelijk ook geld gekost. Ik weet dat dit allemaal ook voor jullie vervelend is, maar reageer het niet op mij af! Het heeft weinig zin de actie negatief te beoordelen, de actie is immers afgelopen!
Moet ik nu naar je mailen voor de gegevens?
Dan doe ik dat nu maar even. Heb zeker 2 weken iedere dag in de brievenbus gekeken, maar kon niets vinden
Mijn mail komt eraan
Wat is email adres?
kazz1980@hotmail.comOp dinsdag 23 juli 2002 20:00 schreef atmoz het volgende:
Oh jammer, we krijgen dus geen LCD.
Moet ik nu naar je mailen voor de gegevens?
Dan doe ik dat nu maar even. Heb zeker 2 weken iedere dag in de brievenbus gekeken, maar kon niets vinden
Mijn mail komt eraan
edit:
Wat is email adres?
sorry
1 iemand heeft een mailtje terug dat ie zn woonplaats vergeten is te melden, dus dat kreeg ik niet overgeboekt.
Bij deze wil ik degenen die al gemailt hebben enorm bedanken voor jullie bijdragen (in mindering gebracht op het te storten bedrag). Ik had er eigenlijk niet op gerekend dat mensen dat zouden doen. Ben er erg blij mee! Als de rest dit ook doet valt het uiteindelijk wel mee hoeveel deze mislukte actie me gekost heeft denk ik!(hoop ik....)
Verwijderd
(wil iig wel een deel van mijn geld terug)
Dit topic is gesloten.
![]()