Op maandag 10 juni 2002 17:35 schreef ddc het volgende:
Eej Nelske, vanaf de eerste reactie ging het al mis, dus wat Ectei zei klopt wel een beetje

.
Mjah, dat mag dan wel zijn, aan die reacties is/was duidelijk te merken of het nu wel of niet zou gebeuren. Het gaat mij meer om de manier waarop dit medegedeeld werd.
Zet btw je icq ff aan

Sorry, ben aan het werk op dit moment en maak dus ff geen gebruik van ICQ

Op maandag 10 juni 2002 17:52 schreef Ecteinascidin het volgende:
[..]
Ik meen dat je als mod echt wel weet dat ik het er helemaal niet mee eens ben dat LA als speeltuin wordt gebruikt. Af en toe kan leuk zijn, maar de offtopic-torpedo is niet altijd gewenst en maat houden zie ik zeker niet. LA is IMHO het central GoT-plein ofwel de enige plek waar je een beetje serieus denkt te kunnen overleggen.
Och dit soort topics moeten op zijn tijd echt wel kunnen hoor. Als je het ergens niet mee eens bent dan open maar een LA of SM topic of deel het op een nette manier mede in het topic zelf. Dat laatste was hier niet echt het geval.
Het begin (en de originele vraag) bepaalt vaak de loop van een topic. Als het antwoord op een vraag redelijk overduidelijk is, dan is da kans op een losser topic vele malen groter. Als wij hier alles heel erg strak in het gareel zouden houden, dan krijg je weer het LA van vroeger (voor het DT-team), waarbij "sfeer" vaak ver te zoeken was.
Water bij de wijn doen in zo'n gezegde dat bij me op komt.
/me denkt aan professionalisering, niveau, voorbeeldfunctie etc.
Proffesionaliseringen houdt niet alleen dat onderwerpen strakker gehouden moeten worden. Niveau in LA topics wordt echt wel zo veel mogelijk bewaakt. Je kunt alleen niet alles wat er niet aan voldoet afstraffen. Een stukje luisteren naar mensen hoort daar ook bij.
PS, indien ik er een probleem van maak, FYI kan ik me er niet druk om maken....
Maar blijkbaar moet er iemand iedere keer de terugfluit bedienen.
Een terugfluit in jouw ogen ja. Als je je er niet druk om maakte, dan zou je niet eens de mededeling doen lijkt me zo
Maar goed, we gaan weer enorm offtopic en dat was natuurlijk niet de bedoeling.