Ik weet niet eens waar je het hebt over bugged items, dus wat is het verschilletje dan ?
Maar los van dat, ik ga wel weer eens off-topic.
Ik ben nu bezig met een sorcje die dus heel DII zelf moet kunnen spelen [dus zonder boosten en dat soort onzin] ze moet natuurlijk van alle elements wat hebben [want ik ga niet rennen/reloaden voor een LI, FI of CI monster, en op hell hebben alle standaard beesten wel res. tegen iets.]
Cold: Frozen Orb [ja erg saai maar 'k heb de ranged attack nodig.. blizzard is te traag en glacial spike etc. waardeloos.]
Lightning: Chain Lightning [lage damage maar is tenminste iets anders dan de vaste nova, en je wilt ook niet te dicht in de buurt staan van PI's waar je merc niet op kan leechen.]
Fire: Fire wall [ zo lang ik move en de merc aan het knokken is doet het de damage wel.]
Natuurlijk is het nu een probleem om goed je skill points te verdelen, het liefste max je alles maar dat haal je lang niet met ook nog een beetje masteries/warmth/mana shield/static field
Vanaf welk level is het een beetje waard om de spell niet meer te upgraden maar voor het mastery van die spell te gaan om meer damage te krijgen ?. Ik zit in het begin niet al te hoog in mijn +skills maar daar komt wel verandering in [Ik kom er wel achter dat cathan's set een best lekkere starters-set is in normal

.]
Iemand die anders nog wat goede opmerkingen heeft [en voor het leven van een tri-elemetalist] ?. stat points is niet zo'n probleem, want op een gegeven moment weet je toch niet meer wat je met ze moet doen [dan heb je mana zat, str genoeg voor je items en aardige vitality.]
[
Voor 15% gewijzigd door
agentorangina op 15-12-2002 20:31
]