Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ja wie maakt het nieuwe topic?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 14:19
Anoniem: 39251 schreef op 25 december 2002 @ 15:53:
Mijn pala is nu lvl 65 en heeft al wat leuke itempjes enzo, lightsaber, herald, guardian enz.

Maar ik heb nog geen gloves, belt, amu en boots, welke zijn het meest geschikt voor een pala (dit is mijn eerste pala) :)
GLoves : lavagout , leuke mods :)
Belt: Wilhelms pride ofzo, leuke dual leech
Amu : Mara's kaleidoscope , res + skills + stats
Boots : WT , waterwalk, gorerider
IWantToTank, level 73 barbarian (en nog aan 't levelen), Main Skill: Battle Orders, moet uiteindelijk de Hell Ancients kunnen tanken
Je kan naast BO ook nog ww, een mastery en shout een eind op weg helpen, en stone skin, en nat res :)
Ja kan makkelijk zelf de hell ancients aan, heb je geen sorc voor nodig, mijn barb kan het gemakkelijk, dus als je de jouwe de goede stuff geeft kan je dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 14:25

Virgil

We're not alone

Venkeroz schreef op 25 december 2002 @ 15:13:
[...]

Berserker's hatchet is het Set-Item wat je het allermeeste tegenkomt.

Ik betwijfel of iemand hem zal willen ruilen fzow ;)
Zou hem dus gewoon kunnen verkopen.
Heb er namelijk niks aan.
Ben een sorceress en level 19 :)

[edit]
Heet btw Womanitux
Mijn andere sorceress was ik mee begonnen in diablo2 die heet lavita-xxx doe ik niets meer mee.
Fout mee begonnen. Is niet leuk mee te spelen als je lvl 26 bent en sorceress op level 17 die is beter dan je...

[ Voor 27% gewijzigd door Virgil op 25-12-2002 19:32 ]

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:18
ik had ff een vraag waarom krijg ik best vaak realm down als ik bijvoorbeeld een game verlaat.
is het dat er teveel users op de server zitten ofzo of is de server dan gewoon down want me niet echt waarschijnlijk lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 14:19
ik heb gehoord dat je het kan krijgen voor 20 minuten wanneer je een hack gebruikt ofzo, zoals maphack of hackit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:24
Zie FrostXL, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een nieuw topic te openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Je kan naast BO ook nog ww, een mastery en shout een eind op weg helpen, en stone skin, en nat res
Ja kan makkelijk zelf de hell ancients aan, heb je geen sorc voor nodig, mijn barb kan het gemakkelijk, dus als je de jouwe de goede stuff geeft kan je dat ook
LOL @ goeie spullen. Die heb ik dus niet :(
Bovendien heb ik geen zin in een cookiecutter BABA-build. (CookieBuild gebruikt ik wel voor sorc :), en amazon)
BO - 20, Stone skin - 20, nat res 6 - Concentrate 20 - Leap attack 1 - Battle Command 1 -Shout (boosting) oftewel, een echt Tanker.
Realm Down
Ja hoor, dat ligt aan MH (MapHack) *whistle*
Of tenminste, dat dacht ik ook, een week of 1,5 terug. Toen even niet meer gebruikt, daarna toch weer wel (shame on me) en nu geen problemen meer mee.

Zorg er iig voor dat je niet met Cain praat in Act 4 (tenzij je de SoulStone bij je hebt). Da's ook een bug (of was).

/* EDIT ************************
* Edited to add the following words *
*****************************/
Zeg, als jullie als ***-GoT gaan spelen dan wil ik wel meedoen (beetje laat?). Ik ben wel niet zo heel erg veel on-line, maar misschien mag ik zeggen dat jullie systeem toch niet gaat werken? (uiteindelijk) Uit ervaring weet ik dat het zelfs met 3 man al heel moeilijk is om qua lvls bij elkaar in de buurt te blijven (zeker als er iemand rond lvl 50 dood gaat) (We wilden de 3 ancients EXACT na gaan bouwen).

Dus misschien dat het volgende een idee is:
Iedereen voegt elkaar toe aan elkaars friends list
Als je sterker word, dan word je sterker
Als je elkaar ziet, dan help je elkaar
Hehe, wat is dan het nut nog van allemaal GoT heten?
Niet veel, want ik help nu ook al iederen die in m'n '/f l' staat :)

Maareuh, kunnen we dan niet beter een CLAN oprichten die we GotHC noemen ofzo? Dus zonder gezeur dat je allemaal hetzelfde level moet zijn?

Oftewel: Ik STEM op GoTHC alszijnde een CLAN. Bovendien kun je dan ook meer dan 8 mensen in je 'lijstje van mensen die mee mogen spelen' plaatsen :)

[ Voor 38% gewijzigd door frankvdtillaart op 26-12-2002 00:27 ]

Happy Blessings <3

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:08
En het volgende deel is er alweer, Diablo 2 Classic/ LoD: Deel 14 :)

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.