Je kan naast BO ook nog ww, een mastery en shout een eind op weg helpen, en stone skin, en nat res
Ja kan makkelijk zelf de hell ancients aan, heb je geen sorc voor nodig, mijn barb kan het gemakkelijk, dus als je de jouwe de goede stuff geeft kan je dat ook
LOL @ goeie spullen. Die heb ik dus niet

Bovendien heb ik geen zin in een cookiecutter BABA-build. (CookieBuild gebruikt ik wel voor sorc

, en amazon)
BO - 20, Stone skin - 20, nat res 6 - Concentrate 20 - Leap attack 1 - Battle Command 1 -Shout (boosting) oftewel, een echt Tanker.
Realm Down
Ja hoor, dat ligt aan MH (MapHack) *whistle*
Of tenminste, dat dacht ik ook, een week of 1,5 terug. Toen even niet meer gebruikt, daarna toch weer wel (shame on me) en nu geen problemen meer mee.
Zorg er iig voor dat je niet met Cain praat in Act 4 (tenzij je de SoulStone bij je hebt). Da's ook een bug (of was).
/* EDIT ************************
* Edited to add the following words *
*****************************/
Zeg, als jullie als ***-GoT gaan spelen dan wil ik wel meedoen (beetje laat?). Ik ben wel niet zo heel erg veel on-line, maar misschien mag ik zeggen dat jullie systeem toch niet gaat werken? (uiteindelijk) Uit ervaring weet ik dat het zelfs met 3 man al heel moeilijk is om qua lvls bij elkaar in de buurt te blijven (zeker als er iemand rond lvl 50 dood gaat) (We wilden de 3 ancients EXACT na gaan bouwen).
Dus misschien dat het volgende een idee is:
Iedereen voegt elkaar toe aan elkaars friends list
Als je sterker word, dan word je sterker
Als je elkaar ziet, dan help je elkaar
Hehe, wat is dan het nut nog van allemaal GoT heten?
Niet veel, want ik help nu ook al iederen die in m'n '/f l' staat
Maareuh, kunnen we dan niet beter een CLAN oprichten die we GotHC noemen ofzo? Dus zonder gezeur dat je allemaal hetzelfde level moet zijn?
Oftewel: Ik STEM op GoTHC alszijnde een CLAN. Bovendien kun je dan ook meer dan 8 mensen in je 'lijstje van mensen die mee mogen spelen' plaatsen
[
Voor 38% gewijzigd door
frankvdtillaart op 26-12-2002 00:27
]