je hoeft echt geen 5k ww dmg te hebben om die koeien de baas te zijn, wel is ignore targets defense super handig, mijn lvl 94 barb draag een fury BB in zn ene hand en storm in zn andere, en daarmee heb ik zo ongeveer 3400 ww dmg , en daarmee kan je de koeien goed te lijf gaan, natuurlijk moet je wel een snel wapen hebbenMozin schreef op 04 oktober 2002 @ 12:11:
En ik moet zeggen dat ik zelf niet eenvoudig grote groepen HellCows aan kan in een 8ppl game. Volgens mij moet je daar echt minstens een 5k damage WW-ing Barbarian voor zijn (zit momenteel op 3000 max)
Ik heb ongeveer een 20-tal Pindle gesloopt, het kost inderdaad slechts een minuut ofzo
, maar het skeletje heeft die keren nog nooit wat interessants gedropt. Ik heb ongeveer 300 mf en ja, ik weet ook wel dat je je een ongeluk moet runnen om wat leuks te vinden (dus veel vaker dan 20 keer).
Bij zowel Pindle als Mephi loop ik geen risico tot doodgaan, een Merc gebruik ik dan ook nooit eigenlijk.
---
Ik heb inderdaad geen ignore target defense. Wel heb ik een supersnel Cruel iets met Shaels en 299% damage
, ik gebruik em 2handed zodat ik nog meer damage doe. Het zwaard doet standaard iets van 240 - 440 damage 2-handed als ik mij niet vergis.
Bij zowel Pindle als Mephi loop ik geen risico tot doodgaan, een Merc gebruik ik dan ook nooit eigenlijk.
---
Ik heb inderdaad geen ignore target defense. Wel heb ik een supersnel Cruel iets met Shaels en 299% damage
ik heb ook nog wel een cruel in de aanbieding voor je, mits je iets leuks offert, het is een cruel met 390% ed en 30% ias.
20 pindleruns is ook lang niet genoeg, en 300 mf is niet erg veel ,maar dat doet er bij pindle niet erg toe
20 pindleruns is ook lang niet genoeg, en 300 mf is niet erg veel ,maar dat doet er bij pindle niet erg toe
in hoeveel runs is dat ongeveer en met hoeveel mf?T7D_Sneezy schreef op 04 oktober 2002 @ 11:03:
[...]
ik zal ff het een en ander wat ik heb gevonden opnoemen:
2x stormshield, 4x shaftstop, 3x shako, 1x eaglehorn, 1x grand father, 2x bul kathos grote zwaard, 1x bul kathos kleine zwaard, 1x trang ouls helm, 1x trang ouls belt, 2x areats face, 1x tal rashas armor, 1x arkianes valor, 1x mavina's armor, 2x messerschimdts , 4x hellslayer, 2x occulus, 1x guardian angel, 1x perfect gaze,2x mara's amulet,1x scheaffers, en nog wel wat dingetjes die ik nu vergeet,
dit is allemaal gevonden in de afgelopen 1,5 maand
edit:
Dit is dus allemaal bij pindle gevonden
hoe kom je aan zoveel mf?? ik kom niet veel verder dan 400
heb nu 50 runs gedaan en best veel unique's jammer genoeg geen elite, wel nog een trange-ouls helm gevonden
ik heb nu 550 mf: dit is hoe ik eraan kom: Gulldagger 110mf, shako(pT)74, amu 35%, skullders (pt) op lvl 96 ongeveer 130, rhyme grim shield 25%, goldwrap 30%, wartravs 45%, chanceguards 40%, 2x P nagelring 60%, dus ongeveer 550
Ik had eerst m'n hele gastje vol mf zooi, maar nu ben toch maar op de survive toer gegaan..
en ik doe mephiruns omdat ik shaft wil hebben
, en mephi is de simpelste om dat bij te doen [anders mag een vampire gaze er ook zijn ;)].
Ik ben nu bezig mijn amazon op te levelen dat iemand anders me kan helpen in cowruns etc. want in area dmg is een assassin niet zo goed.
en ik doe mephiruns omdat ik shaft wil hebben
Ik ben nu bezig mijn amazon op te levelen dat iemand anders me kan helpen in cowruns etc. want in area dmg is een assassin niet zo goed.
Verwijderd
je ken beter je amu wegdoen en dan 5 small charmv 7% voor in de plaats doen das beter, en ipv gull zou ik ali baba doen.
waarom zou ik die amu wegdoen?? en waarom zou ik ali baba nemen, dan moet ik meer dex hebben, dus tals belt aan, en dan mis ik weer 15 mf.
Trouwens ik heb een keer een shaft gekregen uit rakanishu ofzo, die gek bij de portal naar tristam
Trouwens ik heb een keer een shaft gekregen uit rakanishu ofzo, die gek bij de portal naar tristam
ik heb 475 mf hiervan krijg ik het van : gull 100%//3 topaz helm 72%//amu 47%//milabrega's schild 20%//4 topaz armor 96%//chance guards 35%//schoenen 24%//goldwrap 30%//ring 24%//nagel 27% dat komt uit op 475
ik heb nu 150 pindle runs gedaan met deze inventory en ik al een Titans gevonden
en nog wat andere niet zo goede stuff
ik heb nu 150 pindle runs gedaan met deze inventory en ik al een Titans gevonden
moet je daar misschien nog iets van kwijt???T7D_Sneezy schreef op 04 oktober 2002 @ 11:03:
[...]
2x stormshield, 4x shaftstop, 3x shako, 1x eaglehorn, 1x grand father, 2x bul kathos grote zwaard, 1x bul kathos kleine zwaard, 1x trang ouls helm, 1x trang ouls belt, 2x areats face, 1x tal rashas armor, 1x arkianes valor, 1x mavina's armor, 2x messerschimdts , 4x hellslayer, 2x occulus, 1x guardian angel, 1x perfect gaze,2x mara's amulet,1x scheaffers, en nog wel wat dingetjes die ik nu vergeet,
edit:
ik heb nu 200 runs en wat ik heb gevonden is titans, trang ouls helm en guardian angel
Ik houd al deze spullen nog even, totdat het weer wat veiliger word om te traden.FrostXL schreef op 05 oktober 2002 @ 10:07:
[...]
moet je daar misschien nog iets van kwijt???![]()
![]()
ik heb nu 200 runs en wat ik heb gevonden is titans, trang ouls helm en guardian angel
Ik was trouwens ins mijn opsomming nog 4x natalya's mark vergeten en nog wat kleinere dingen die wat minder waard zijn
Edit: w00t, net een arkaines en nog een trangs belt gevonden
Verwijderd
Na hoeveel dagen verdwijnen accounts?
Ik heb trouwens mijn Battlechest te koop voor 25 pleuro's
Ik heb trouwens mijn Battlechest te koop voor 25 pleuro's
ik weet wel dat je chars na 90 dagen niet meer geopend kunnen worden, van je account weet ik het niet zo 1,2,3
Verwijderd
Ik speel niet meer en op marktplaats krijg ik alleen van die mensen die willen dat ik de doos opstuur 
Als ik de komende tijd geen fatsoenlijk bod meer krijg geef ik de accounts weg
Als ik de komende tijd geen fatsoenlijk bod meer krijg geef ik de accounts weg
ja, zorg dan wel dat je ze geeft aan iemand die het nodig heeft/ goed kan gebruiken, dat is natuurlijk het leukste, geef het bijvoorbeeld niet aan iemand die al 8 fully elite equiped chars heeft ofzo 
maarja het zijn jouw accounts dus jij beslist
maarja het zijn jouw accounts dus jij beslist
Best wel zielig dat je Pindlebot gebruiktT7D_Sneezy schreef op 04 oktober 2002 @ 11:03:
[...]
edit:
bij pindle ?T7D_Sneezy schreef op 05 oktober 2002 @ 10:13:
[...]
Ik houd al deze spullen nog even, totdat het weer wat veiliger word om te traden.
Ik was trouwens ins mijn opsomming nog 4x natalya's mark vergeten en nog wat kleinere dingen die wat minder waard zijn
Edit: w00t, net een arkaines en nog een trangs belt gevonden
haha ik gebruik dus echt niet van dat soort gebeurtenissen, ik wil deze sorc lvl 99 maken, en omdat je bij pindle best wat exp krijgt combineer ik dat, dus ik doe pindleruns voor de exp en het mf'en, ik ben al van 75 naar 96 gegaan bij pindleskin, en het werpt zn vruchten af, dus kom niet met die ongegronde conclusies van dat ik pindlebot gebruik ofzo, want dat doe ik niet
Wie en/of wat is pindle, en waar kan je die vinden?T7D_Sneezy schreef op 05 oktober 2002 @ 11:14:
haha ik gebruik dus echt niet van dat soort gebeurtenissen, ik wil deze sorc lvl 99 maken, en omdat je bij pindle best wat exp krijgt combineer ik dat, dus ik doe pindleruns voor de exp en het mf'en, ik ben al van 75 naar 96 gegaan bij pindleskin, en het werpt zn vruchten af, dus kom niet met die ongegronde conclusies van dat ik pindlebot gebruik ofzo, want dat doe ik niet
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
pindle is een (?unique?) eindbaas die veel goede items droptSlinkingAnt schreef op 05 oktober 2002 @ 13:19:
[...]
Wie en/of wat is pindle, en waar kan je die vinden?
hij zit in Act 5 als je door het portal van anya gaat om naar nilathak te gaan
Lol sukkel.. weet je hoeveel pindleruns je moet doen om van naar 75 naar 96 te gaan ??
Dat zijn er ongeveer 18.000 runs zeg dat je 1 minuut per run doet is dus 18000 minuten speeltijd in 1 uur zit 60 minuten Dat is dus 300 uur speeltijd. Je zegt dat je dat gedaan hebt in 1,5 maand dat is dus 6 weken. In 1 week zit 168 uur en in 6 weken zit 1008 uur. Dit betekent dat je ongeveer 4 uur per dag aan het pindlerunnen bent.
jij bent echt het zieligste figuur wat ik ooit tegengekomen bent.
Dat zijn er ongeveer 18.000 runs zeg dat je 1 minuut per run doet is dus 18000 minuten speeltijd in 1 uur zit 60 minuten Dat is dus 300 uur speeltijd. Je zegt dat je dat gedaan hebt in 1,5 maand dat is dus 6 weken. In 1 week zit 168 uur en in 6 weken zit 1008 uur. Dit betekent dat je ongeveer 4 uur per dag aan het pindlerunnen bent.
barrel; dat zou best kunnen hoor.
pindlebot 'voor de test' gebruiken en een WF vinden vind ik ook best zielig, sorry hoor, testen my ass.
pindlebot 'voor de test' gebruiken en een WF vinden vind ik ook best zielig, sorry hoor, testen my ass.
Lol redhat denk ff na 
Als iemand pindlebot/mephbot gebruikt primma, maar zeg dat dan gewoon, en ga niet een beetje stoer lopen doen met je gecheate items
Als iemand pindlebot/mephbot gebruikt primma, maar zeg dat dan gewoon, en ga niet een beetje stoer lopen doen met je gecheate items
zozo dat is behooorlijk wat gereken, (waar kan je die pindle bot krijgenbarrel schreef op 05 oktober 2002 @ 13:28:
Lol sukkel.. weet je hoeveel pindleruns je moet doen om van naar 75 naar 96 te gaan ??
Dat zijn er ongeveer 18.000 runs zeg dat je 1 minuut per run doet is dus 18000 minuten speeltijd in 1 uur zit 60 minuten Dat is dus 300 uur speeltijd. Je zegt dat je dat gedaan hebt in 1,5 maand dat is dus 6 weken. In 1 week zit 168 uur en in 6 weken zit 1008 uur. Dit betekent dat je ongeveer 4 uur per dag aan het pindlerunnen bent.jij bent echt het zieligste figuur wat ik ooit tegengekomen bent.
ik weet niet wat voor zielig sorcje jij hebt, maar ik doe er een halve minuut over, en tenslotte doe ik het niet alleen, ik doe het samen met een vriend van mij en zn broer, dus dan is het allemaal goed te doen, en het kan ook ongeveer2 maandeen zijn ( weet het niet precies)FrostXL schreef op 05 oktober 2002 @ 17:51:
[...]
zozo dat is behooorlijk wat gereken, (waar kan je die pindle bot krijgen![]()
)
maar ik stop er nu ook mee, die pindle komt me mijn strot uit, het is mooi geweest zo, ik heb nu genoeg leuke items om straks is 1.10 mee te gaan traden
2x stormshield. Statistische change om 1 unique monarch te vinden = 20497 runs dus keer twee = 40994 runs
4x shaftstop. statistische change om 1 unique mesh armor te vinden =13977 runs maal 4 = 55908 runs
3x shako. Statistische change om 1 Unique Shako te vinden = 11787 runs maal 3 = 35361 runs
1x eaglehorn. Statistische change om 1 Unique Crusader bow te vinden = 26560 runs
1x grand father. Statistiche change om 1 Unique Colussus Blade te vinden = 27136 runs
2x bul kathos grote zwaard. Statistische change om 1 Set Colossus Blade te vinden = 9000 Runs maal 2 = 18000 runs
1x bul kathos kleine zwaard Statistische change om 1 Set Mythical sword te vinden = 73733 Runs
1x trang ouls helm. Statistische change om 1 Set Bone Visage te vinden = 12342 Runs
1x trang ouls belt, 2x areats face, 1x tal rashas armor, 1x arkianes valor, 1x mavina's armor, 2x messerschimdts , 4x hellslayer, 2x occulus, 1x guardian angel, 1x perfect gaze,2x mara's amulet,1x scheaffers
Zo kan ik uiteraard nog wel even doorgaan
je maakt jezelf erg belachelijk hier, old skool d2 spelers weten heus wel hoe lang het duurt voordat je een top item vind bij pindleskin. Ga maar lekker terug naar je Cheater vriendjes en loop niet zo dom te patsen met je gecheate troep man 
Best wel zielig eigenlijk voor je dat je nog geen WF gevonden hebt
4x shaftstop. statistische change om 1 unique mesh armor te vinden =13977 runs maal 4 = 55908 runs
3x shako. Statistische change om 1 Unique Shako te vinden = 11787 runs maal 3 = 35361 runs
1x eaglehorn. Statistische change om 1 Unique Crusader bow te vinden = 26560 runs
1x grand father. Statistiche change om 1 Unique Colussus Blade te vinden = 27136 runs
2x bul kathos grote zwaard. Statistische change om 1 Set Colossus Blade te vinden = 9000 Runs maal 2 = 18000 runs
1x bul kathos kleine zwaard Statistische change om 1 Set Mythical sword te vinden = 73733 Runs
1x trang ouls helm. Statistische change om 1 Set Bone Visage te vinden = 12342 Runs
1x trang ouls belt, 2x areats face, 1x tal rashas armor, 1x arkianes valor, 1x mavina's armor, 2x messerschimdts , 4x hellslayer, 2x occulus, 1x guardian angel, 1x perfect gaze,2x mara's amulet,1x scheaffers
Zo kan ik uiteraard nog wel even doorgaan

woei ! shaft gevonden, en zelfs 2x.. een keer bij brenn Sparkfist, en een keer bij Mephi zelf [heeel wat runs later.] helaas nog houd pindle bijna alles nog voor zichzelf 
en trouwens, pindle binnen een halve minuut ?? en dan ook nog save&exit + een nieuwe server maken ?.. dat lijkt me knap..
en trouwens, pindle binnen een halve minuut ?? en dan ook nog save&exit + een nieuwe server maken ?.. dat lijkt me knap..
Ik geloof er ook geen ene snars van barrel
Als dat zo makkelijk ging was ik nu heeel rijk geweest in d2
Dat zal wel met 0,0 mf zijn[b][message=15452836,noline]barrel schreef op 06 oktober 2002 @ 00:32
Zo kan ik uiteraard nog wel even doorgaanje maakt jezelf erg belachelijk hier, old skool d2 spelers weten heus wel hoe lang het duurt voordat je een top item vind bij pindleskin. Ga maar lekker terug naar je Cheater vriendjes en loop niet zo dom te patsen met je gecheate troep man
[\quote]
Nope berekend met 600 mf.Dat zal wel met 0,0 mf zijn
Denk je nu echt dat het zoveel boeit het verschil tussen 200 mf of 800 mf ??
0 mf Change to find Unique Hydra bow = 99342 runs
200 mf Change to find Unique Hydra bow = 36655 runs
800 mf Change to find Unique Hydra bow = 25867 runs
Zoals je ziet verschil tussen 0 en 800 mf is behoorlijk, maar tussen 200 en 800 is niet zo groot meer
0 mf Change to find Unique Hydra bow = 99342 runs
200 mf Change to find Unique Hydra bow = 36655 runs
800 mf Change to find Unique Hydra bow = 25867 runs
Zoals je ziet verschil tussen 0 en 800 mf is behoorlijk, maar tussen 200 en 800 is niet zo groot meer
[ Voor 0% gewijzigd door barrel op 06-10-2002 17:18 . Reden: Typo ]
Ik al 3 maand geleden gestopt met dia 2 classic, maar ik kan je nog zeggen, maar er een iron golem van, of sell ze aan de storekeeper.
Verwijderd
Op de reactie van small chamrs met MF
neen, die zyn niet echt iets waard,
Je moet SC (small charms) van 7% MF hebben, die zyn redelyk veel waard
Greetz
Greetz
hoeveel ongeveer? ik heb er namelijk een paar in de aanbiedingVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:00:
Op de reactie van small chamrs met MF
Greetz
damn, denk jullie nou echt dat het mij wat kan schelen of jullie mij geloven of niet?
ik weet van mezelf dat het allemaal eerlijk gevonden is, we hebben het met 3 man gedaan en hebben een beetje gerekend dat we de afgelopen 2 maanden ongeveer 16k á 20k runs hebben gedaan, wat dus best behoorlijk is.
Als ik dan zo lees wat de drop kansen zijn wil dat dus zeggen dat we best aardig wat geluk hebben gehad.
En als jullie niet geloven dat ik die items heb moet je maar eens een afspraak maken met me, en dan laat ik ze allemaal zien(op een paar na, want die heb ik niet meer).
maar zoals gezegd , het zal me vrij weinig boeien of jullie me nu geloven of niet, ik weet het van mezelf, en dat is het belangrijkste, als je het niet gelooft houd het dan aub voor je want ik heb geen zin meer om mezelf nog meer te gaan verdedigen.
ik raad jullie allemaal aan om pindleruns te doen, zelfs om een een speciale char voor te maken, zodat de runs snel en goed kunnen verlopen, zoals een Orb/ts sorc + een sterke merc, dan kan je ongeveer elke run tot een succes maken en gaat het allemaal snel, zo heb ik het ook gedaan, en als het mij lukt moet jullie natuurlijk hetzelfde lukken!
en ja het idd jammer dat ik nog steeds geen WF gevonden heb
, ook het het jammer dat je op dit moment er ook geen kan traden, omdat ze toch binnen een paar cowruns weg zijn
, zelfs al je ze unid koopt, en socket en named verdwijnen ze nog, laat dit een waarschuwing zijn!
ik heb nu niet veel meer te zeggen dan : Weltruste
ik weet van mezelf dat het allemaal eerlijk gevonden is, we hebben het met 3 man gedaan en hebben een beetje gerekend dat we de afgelopen 2 maanden ongeveer 16k á 20k runs hebben gedaan, wat dus best behoorlijk is.
Als ik dan zo lees wat de drop kansen zijn wil dat dus zeggen dat we best aardig wat geluk hebben gehad.
En als jullie niet geloven dat ik die items heb moet je maar eens een afspraak maken met me, en dan laat ik ze allemaal zien(op een paar na, want die heb ik niet meer).
maar zoals gezegd , het zal me vrij weinig boeien of jullie me nu geloven of niet, ik weet het van mezelf, en dat is het belangrijkste, als je het niet gelooft houd het dan aub voor je want ik heb geen zin meer om mezelf nog meer te gaan verdedigen.
ik raad jullie allemaal aan om pindleruns te doen, zelfs om een een speciale char voor te maken, zodat de runs snel en goed kunnen verlopen, zoals een Orb/ts sorc + een sterke merc, dan kan je ongeveer elke run tot een succes maken en gaat het allemaal snel, zo heb ik het ook gedaan, en als het mij lukt moet jullie natuurlijk hetzelfde lukken!
en ja het idd jammer dat ik nog steeds geen WF gevonden heb
ik heb nu niet veel meer te zeggen dan : Weltruste
Verwijderd
kan niet met een barbariancorpseflayer schreef op 06 oktober 2002 @ 19:59:
Ik al 3 maand geleden gestopt met dia 2 classic, maar ik kan je nog zeggen, maar er een iron golem van, of sell ze aan de storekeeper.
Verwijderd
Jij gebruikt dus hard pindlebot. Kan gewoon niet andersT7D_Sneezy schreef op 05 oktober 2002 @ 18:06:
[...]
ik weet niet wat voor zielig sorcje jij hebt, maar ik doe er een halve minuut over, en tenslotte doe ik het niet alleen, ik doe het samen met een vriend van mij en zn broer, dus dan is het allemaal goed te doen, en het kan ook ongeveer2 maandeen zijn ( weet het niet precies)
maar ik stop er nu ook mee, die pindle komt me mijn strot uit, het is mooi geweest zo, ik heb nu genoeg leuke items om straks is 1.10 mee te gaan traden
Verwijderd
Damn stop dan met spelen , tis juist toch het coolste om het zelf te vinden dat de hele dag is goed gemaakt doordat je een vet item vind!!! dat pindlebot is echt voor mietjes die bang zijn er tijd in te steken
Stelletje *******
Stelletje *******
FF gauw een vraagje tussendoor, wat zijn 20/20/3 charms? 
ik voel me bijna weer een n00bje ^^
ik voel me bijna weer een n00bje ^^
)
3 max dmg / 20 life / 20 attack rating dit allemaal op een sc
dan geloof je me niet, wat kan mij het schelen?Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 10:37:
[...]
Jij gebruikt dus hard pindlebot. Kan gewoon niet anders
lees een die uitgebreide reply die ik gisteren heb geschreven, dan word er een hoop meer duidelijk
Lol man sukkel, het ken echt helemaal niemand hier schelen of je pindlebot of niet, alleen als je gaat lopen patsen met je stuff wat je gecheat hebt, ja dan kan je wel verwachten dat je gezeik krijgt heT7D_Sneezy schreef op 07 oktober 2002 @ 14:25:
[...]
dan geloof je me niet, wat kan mij het schelen?
lees een die uitgebreide reply die ik gisteren heb geschreven, dan word er een hoop meer duidelijk
Der lopen/liepen hier op dit forum mensen die 10 keer zolang diablo 2 spelen als jou, en echt wel een beter mf sorc hebben dan die miezerige 500+ mf die jij hebt. Dus ga niet hier als enigste ons komen vertellen hoe dit spel werkt, want jij bent de cheater en hebt dus uiteraard gelijk.
doe aljeblieft niet zo lomp, tuurlijk weet ik dat je gezeik krijgt als je hier gaat lopen met gecheate items, daarom doe ik dat ook NIET! jezus man, ik snap echt niet waarom jullie mij gelijk in verband brengen met pindlebot 
en hoe kan jij nou weten hoelang ik diablo speel?? ik speel het ook al ongeveer 2 jaar dus als er mensen zijn die het al 20 jaar spelen vind ik dat toch zeer knap.
Bovendien weet je helemaal niks van mijn MF sorc, je weet de stats niet, je weet de skills niet, je weet de charms niet, dus zeg dan gewoon niks, bovendien ga ik met mijn sorc niet alleen voor de MF maar ik wil ook de runs een beetje snel en goed laten verlopen, ik had makkelijk veel meer mf kunnen hebben als ik dat had gewild.
ga zelf maar eens 16k a 20k pindleruns doen, en je zegt precies hetzelfde als ik, dat weet ik zeker!
en hoe kan jij nou weten hoelang ik diablo speel?? ik speel het ook al ongeveer 2 jaar dus als er mensen zijn die het al 20 jaar spelen vind ik dat toch zeer knap.
Bovendien weet je helemaal niks van mijn MF sorc, je weet de stats niet, je weet de skills niet, je weet de charms niet, dus zeg dan gewoon niks, bovendien ga ik met mijn sorc niet alleen voor de MF maar ik wil ook de runs een beetje snel en goed laten verlopen, ik had makkelijk veel meer mf kunnen hebben als ik dat had gewild.
ga zelf maar eens 16k a 20k pindleruns doen, en je zegt precies hetzelfde als ik, dat weet ik zeker!
* FrostXL vind dit een beetje een eindeloze discussie worden
Lol als ik 20 DUIZEND pindleruns had gemaakt dan had ik een een dwangbuisje gezeten
de meest fanatieke mf'ers redden niet eens 150 runs per dag. Simpel omdat je der schijtklaar mee bent omdat je niks vind
Bij pindleskin vind je ongeveer om de 2000 runs es een leuk item. Maar ohh ja jij bent natuurlijk super man en je draait zo moeiteloos 300 runs achtermelkaar in 3 uurtjes, en als je niks vind, dan doe je het de volgende dag gewoon nog een keer
OMFG grow up man
omg ,leer eens lezen, dan had je namelijk kunnen lezen dat we dit met 3 man hebben gedaan, dat verlicht het al een hoop
Jah dus jullie met 3 man vind meer stuff dan alle spelers van got in 1 jaar ?? ?
Ik amuseer me hier wel met die discussie, maar ik denk dat als dit nog ff doorgaat we te maken hebben met een slotje.. het begint een beetje uit de hand te lopen.
Ik ga denk ik binnenkort wel weer on-line spelen, ook al ben ik nog druk bezig met mijn sp. assassin, on-line spelen trekt me toch weer
. Ik vond vandaag trouwens nog wel wat leuke items, natuurlijk niks speciaals, maar in sp vind ik het altijd toch wat extra's hebben als je iets goeds vind. Nu nog ff zorgen dat ik de Laying of Hands gloves heb en assi is ready to kick ass in hell..
Ik heb ook wat leuke items om nu eens af te rekenen met PI's.. het liefste wil ik nog een unique dragon shield, [Tiamat's] om nog wat extra elemental dmg te hebben onder mijn 2e wapen set, maar ja ik zie wel.
Is trouwens het Lionhart runeword de moeite waard ?.. [want ik heb nu de runes.]
Ik ga denk ik binnenkort wel weer on-line spelen, ook al ben ik nog druk bezig met mijn sp. assassin, on-line spelen trekt me toch weer
Ik heb ook wat leuke items om nu eens af te rekenen met PI's.. het liefste wil ik nog een unique dragon shield, [Tiamat's] om nog wat extra elemental dmg te hebben onder mijn 2e wapen set, maar ja ik zie wel.
Is trouwens het Lionhart runeword de moeite waard ?.. [want ik heb nu de runes.]
het hangt er natuurlijk vanaf in wat voor soort armor je dit runeword doet, maar voor de rest is het een zeer goed runeword:
-15% Requirements
+20% Enhanced Damage
+30% to All Resistances
+50 Hit Points
+10 Energy
+20 Vitality
+15 Dexterity
+25 Strength
-15% Requirements
+20% Enhanced Damage
+30% to All Resistances
+50 Hit Points
+10 Energy
+20 Vitality
+15 Dexterity
+25 Strength
ja ik zat te denken aan een superior ornate plate ofzo, want die vind ik nog wel eens in nightmare.. het is ook niet echt voor mij bedoeld [ik gebruik shaft.] maar voor iemand anders z'n barbaar [en die kan de res. en bonusen wel gebruiken.]
natuurlijk is shadow armour etc. beter, maar dat vind ik denk ik nog ff niet met 3 sockets.
en ik heb niet zo veel aan de losse runes, ik ben vooral op zoek naar um runes.
[volgens mij heb ik op mijn on-line barb char nog een 4-um socketed superior Aegis, helaas heb ik daar nu niks aan
]
natuurlijk is shadow armour etc. beter, maar dat vind ik denk ik nog ff niet met 3 sockets.
en ik heb niet zo veel aan de losse runes, ik ben vooral op zoek naar um runes.
[volgens mij heb ik op mijn on-line barb char nog een 4-um socketed superior Aegis, helaas heb ik daar nu niks aan
een ornate plate zou natuurlijk goed zijn voor dit runeword, en voor singleplayer is het ook denk ik wel sterk genoeg.
Vind je het niet een beetje zonde om 4 um runes in een armor te stoppen? als je het Runeword: Smoke doet krijg je al 50% res + bonussen, en die runes zijn nog veel makkelijker te krijgen (nef+lum). Maar beter is natuurlijk gewoon met "normale gear" max res op hell halen.
Vind je het niet een beetje zonde om 4 um runes in een armor te stoppen? als je het Runeword: Smoke doet krijg je al 50% res + bonussen, en die runes zijn nog veel makkelijker te krijgen (nef+lum). Maar beter is natuurlijk gewoon met "normale gear" max res op hell halen.
oh dat was eerder van 'ik had de runes, ik had de res toen nodig'
als ik nu um runes vind gaat er gewoon een in m'n shaft, een in m'n gaze en nog een in m'n shield.. ik heb helaas nog maar een small 4% to all res charm gevonden dus dat schiet niet op..
als ik nu um runes vind gaat er gewoon een in m'n shaft, een in m'n gaze en nog een in m'n shield.. ik heb helaas nog maar een small 4% to all res charm gevonden dus dat schiet niet op..
Met een perfecte Mara Kaleidoscope amulet, heb je gelijk een +30% res to all bonus
.
Ik heb nu lightning en cold resistance maxed in Hell (met een beetje help van Natural resistance), zeer handig.
Ik heb nu lightning en cold resistance maxed in Hell (met een beetje help van Natural resistance), zeer handig.
Verwijderd
lol man. Denk je nou echt dat je in 2 jaar die stuff vind met handmatig pindlerunnen. En het boeit echt geen f**k wat je sorc draagt. Net of je met 1000 mf meer vind dan met 500, ook de grootste bs. Ik ken mensen die runnen 1000 runs per dag handmatig met 800 mf ofzo en vinden niks. Echt niks. en 1x in een week vinden ze een shako ofzo. En heel soms een l33t. Wat jij daar gevonden heb is echt een overduidelijk gebruik van PindleBot. Wat iedereen hier wel duidelijk is, en jij blijft maar ontkennen.T7D_Sneezy schreef op 07 oktober 2002 @ 17:25:
doe aljeblieft niet zo lomp, tuurlijk weet ik dat je gezeik krijgt als je hier gaat lopen met gecheate items, daarom doe ik dat ook NIET! jezus man, ik snap echt niet waarom jullie mij gelijk in verband brengen met pindlebot
Ik & iedereen weet hier gewoon: Jij hebt gecheate troep.
Ik zie ook dat je CS speelt in clan verband. En je hangt rond op GoT. Dan heb je dus echt geen tijd om zoveel te runnen. Dan weet ik dat jij snachts je PCeetje aanlaat en lekker een bot hebt runnen. En als je dan sochtends wakker word heb je weer een item erin zitten, en ga je weer patsen hier.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 09:29 . Reden: Toevoeging ]
Verwijderd
Soepriem spreekt
, als je cheat kom hier dan niet op GoT heb heb je ook geen gezeik en zoals soepriem al zei ik heb ook diablo en cs gespeeld en wedden dat je neit veel kan runnen als je soms wars hebt ed.
ja dat is best te doen, mijn barb heeft ook alle res maxed in hell,(80/75/75/75) en dat is toch best fijn. als je :areats ;mara's; nat res, stormshield draagt krijg je al flink wat res erbij. Ook krijgt een barb per clvl wat res erbij. (heb ik me ooit laten vertellen)Mozin schreef op 08 oktober 2002 @ 09:20:
Met een perfecte Mara Kaleidoscope amulet, heb je gelijk een +30% res to all bonus.
Verwijderd
ik heb ook CS & D2 gespeeld (Cs doe ik nog) d2 niet meer. Omdat nu iedereen alles heeft door dupes / pindlebotVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 09:40:
Soepriem spreekt, als je cheat kom hier dan niet op GoT heb heb je ook geen gezeik en zoals soepriem al zei ik heb ook diablo en cs gespeeld en wedden dat je neit veel kan runnen als je soms wars hebt ed.
En idd je doet max 100 runs in een uur (dan ben je echt wel gaar) want dan vind je dus niks. Dus het is gewoon onmogelijk
Tja wars doe ik niet aan, want die zijn meestal als ik moet werken, en verder heb ik maar 10 uur in de week les, dus ik heb zat vrije tijd, verder doe we dit nog met zn 3en wat het ook nog natuurlijk verlicht. cs staat nu op een wat lager pitje
Verwijderd
Ik heb eens even teruggelezen waar deze onzindiscussie nou onderhand eigenlijk over ging.T7D_Sneezy schreef op 04 oktober 2002 @ 11:03:
[...]
Ik ben eigenlijk tot een vrij simpele conclusie gekomen:
- Je bent een enorme nerd zonder vrienden die de godsganze dag achter d2 zit om pindleruns te doen.
Of
- Je bent een ongelovelijke stakker en je gebruikt pindlebot.
De kans dat je al deze items binnen 1.5 maand vind is echt ZO nihil. Meeste is de zogeheten Uber shit uit de hoogste TC. Die rommel dropt echt 1 op de 25K runs. Jij hebt er meerdere.
Gaan we uit van 50.000 runs. reken 1 minuut per run. Houd in dat je PER MAAND 34.72 dagen aan het runnen moet zijn. nonstop
Vind je het gek als ik zeg dat ik je niet geloof?
jezus man, als je nou eens alles leest!
we hebben 16k runs gedaan ongeveer, met 3 man, een run duurt bij ons ongeveer een halve minuut. reken je rijk, dat is 2 maanden ongeveer 100 runs de man doen per dag, en dan kom je op 18k runs per 2 maanden.
En ik weet wel 100% zeker dat ik een stuk meer vrienden dan jij heb.
Ik hoef alleen pas ongeveer elke dag om 1 uur s' middags te beginnen met school, en dan ga ik `s ochtends meestal een uurtje (meestal ietsje meer) en dan ga ik nog een beetje cs'en. en dan na school kom ik thuis, ga ik eten, en dan ben ik meestal `S avonds weg, of er komen vrienden hierheen. dus ga nou niet zitten jammeren, bovendien: de andere 2 gasten de ook runnen met deze sorc doen dat dus ook, vooral eentje, die heeft zon beetje 70% van alle runs op zn naam staan, maar die is dan ook een computer addict, dat is het broertje van een vriend van me.
Zullen we trouwens een punt zetten achter deze discussie?
Ik word er niet veel vrolijker van en de kwaliteit van het topic wordt er ook niet beter op. Jullie geloven me toch niet en het heeft geen zin om hier verder over te gaan lullen
we hebben 16k runs gedaan ongeveer, met 3 man, een run duurt bij ons ongeveer een halve minuut. reken je rijk, dat is 2 maanden ongeveer 100 runs de man doen per dag, en dan kom je op 18k runs per 2 maanden.
Ik hoef alleen pas ongeveer elke dag om 1 uur s' middags te beginnen met school, en dan ga ik `s ochtends meestal een uurtje (meestal ietsje meer) en dan ga ik nog een beetje cs'en. en dan na school kom ik thuis, ga ik eten, en dan ben ik meestal `S avonds weg, of er komen vrienden hierheen. dus ga nou niet zitten jammeren, bovendien: de andere 2 gasten de ook runnen met deze sorc doen dat dus ook, vooral eentje, die heeft zon beetje 70% van alle runs op zn naam staan, maar die is dan ook een computer addict, dat is het broertje van een vriend van me.
Ik word er niet veel vrolijker van en de kwaliteit van het topic wordt er ook niet beter op. Jullie geloven me toch niet en het heeft geen zin om hier verder over te gaan lullen
wat vinden jullie het beste poppetje om mee te mfen?
ik vind een sorc het beste, omdat deze toch vrij sterk is met MF gear, ze boet niet zo heel veel aan DMG in, maar een MF barb kan ook verrassend goed zijn, omdat deze dan 2 ali's kan dragen voor de laatste klappen. ik heb nooit een mf ama, pala, druid, assa, necro ofzo gehad dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik denk dat deze niet zo geschikt zullen zijn als MF chars.
Wat vind JIJ trouwens de beste char voor dit doeleinde?
Boeeee MFen sux =[
later als je geen d2 meer speelt zul je in zien dat je echt je tijd verspild hebt
Atleast that's how I feel
later als je geen d2 meer speelt zul je in zien dat je echt je tijd verspild hebt
Atleast that's how I feel
ik vind sorc et fijnste voor mephi en ama et fijnste voor de rest zoals baal enzo
Dus we mogen niet meer openbaar maken dat jij cheat, omdat we het forum vervuilen ?? terwijl jij de grote vervuiler bent hierT7D_Sneezy schreef op 08 oktober 2002 @ 16:28:
jezus man, als je nou eens alles leest!
Maar vraag jezelf nu gewoon es af waarom wij jou nu niet geloven !!
Mischien dat je dan begrijpt dat je wel heel erg dom over komt.
Maja je begint je verhaal al een beetje af te zwakken met een vriend die 70% van al de runs op ze naam heeft
Wat je wel kan doen is, je account spammen hier en dan een tijd afspreken zodat we allemaal op b.net zijn, al onze accounts uitwisselen. En dan ga je gewoon 100 pindlebot runs achterelkaar doen, en dat doe je dan in ongeveer 50 minuten.
Kijk dan weten we gewoon dat het mogelijk is, en dat wij gewoon nog noob zijn
ik vind (denk ik) de sorc het fijnste dat komt ook vooral omdat ik nog (niet echt) een ander mf ventje heb gehad. Verder lijkt mij de ama ook wel fijn maar dat heb ik nog nooit geprobeerd (zou ik eigelijk wel kunnen proberen, khep een mf crossbowT7D_Sneezy schreef op 08 oktober 2002 @ 17:00:
ik vind een sorc het beste, omdat deze toch vrij sterk is met MF gear, ze boet niet zo heel veel aan DMG in, maar een MF barb kan ook verrassend goed zijn, omdat deze dan 2 ali's kan dragen voor de laatste klappen. ik heb nooit een mf ama, pala, druid, assa, necro ofzo gehad dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik denk dat deze niet zo geschikt zullen zijn als MF chars.
ik vind een mf ama het fijnst; lekker makkelijk knallen terwijl je valkyre alle klappen opvangt. ... het probleem is alleen dat je met een sorcy veel meer mf kan krijgen; mijn mf ama heeft nu 525% ofzo (en een teleport amy ... dus dat is ook geen probleem
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
met een sorc of iets dergelijk kan je gewoon een merc nemen die dan de klappen voor je opvangt.Kroetsjov schreef op 08 oktober 2002 @ 19:09:
ik vind een mf ama het fijnst; lekker makkelijk knallen terwijl je valkyre alle klappen opvangt. ... het probleem is alleen dat je met een sorcy veel meer mf kan krijgen; mijn mf ama heeft nu 525% ofzo (en een teleport amy ... dus dat is ook geen probleem
En zon teleport amu opladen kost bakken met geld zeg
Het zou wel kunnen, want dat haal ik denk ik wel, maar mijn F list zit al vol, dus dat kan een probleem worden, maar als jullie een vertegenwoordiger aanstellenbarrel schreef op 08 oktober 2002 @ 17:50:
Wat je wel kan doen is, je account spammen hier en dan een tijd afspreken zodat we allemaal op b.net zijn, al onze accounts uitwisselen. En dan ga je gewoon 100 pindlebot runs achterelkaar doen, en dat doe je dan in ongeveer 50 minuten.
Heeft er hier misschien iemand een Ith Bow voor trade...?
ja traden!!!
dan kan je er zeker nog een paar weekjes of wat mee spelen tot ie onschadelijk word gemaakt
, verder is deze boog ook verboden in duels en vind ik het een klote ding
Het is ook allemaal vergeven door aan mij al je gevonden items te gevenT7D_Sneezy schreef op 08 oktober 2002 @ 21:00:
[...]
Het zou wel kunnen, want dat haal ik denk ik wel, maar mijn F list zit al vol, dus dat kan een probleem worden, maar als jullie een vertegenwoordiger aanstellendan moet het mogelijk zijn

Op diabloii.net staat ergens dat Ith nog niet gedetecteerd kan worden. En in public duels loopt iedereen met een Ith bow/Duped WF rondT7D_Sneezy schreef op 08 oktober 2002 @ 21:08:
ja traden!!!dan kan je er zeker nog een paar weekjes of wat mee spelen tot ie onschadelijk word gemaakt
, verder is deze boog ook verboden in duels en vind ik het een klote ding
Ik verveelde me ..
Dus ik heb een leuke lijst in mekaar gedraaid met links naar builds & strategies & skill-info ....
Hier te vinden op MooMooFarm.nl
Dus ik heb een leuke lijst in mekaar gedraaid met links naar builds & strategies & skill-info ....
Hier te vinden op MooMooFarm.nl
Ja ik snap dat ie nog niet gedetecteerd kan worden, maar in 1.10 (die hopelijk voor 2005 komt) worden ITH items "onschadelijk" gemaakt.KaAzKoP schreef op 09 oktober 2002 @ 16:01:
[...]
Op diabloii.net staat ergens dat Ith nog niet gedetecteerd kan worden. En in public duels loopt iedereen met een Ith bow/Duped WF rond.
ik kan er best wat van weggeven aan jullie, dat is niet echt een probleemFrostXL schreef op 09 oktober 2002 @ 15:18:
[...]
Het is ook allemaal vergeven door aan mij al je gevonden items te geven![]()
![]()
vertel, wat heb je in de aanbieding
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
kom maar op, ik kan wel wat gebruiken
say a game and i'll be there
say a game and i'll be there
yo guys,
ik heb mijn pc opnieuw moeten formatteren en diablo 2 opnieuw geistalleerd. Nu is het zo dat als ik diablo opstartsscherm krijg en je dat vuur om diablo ziet dat hapert. Ook mijn muis hapert en onder het spelen flikkerd mijn beeldscherm een beetje en hapert de pc ook.
Ik ben niet veranderd van drivers of O/S vergeleken vorige keer hij werkte toen goed nadat ik de cdrom vooruitlees optie ofzo had aangepast maar weet niet zeker of dat de vooruitlees optie of 8x 6x 4x 2 x speed optie was.
Ik gebruik windows 98 btw en draai het op een P3 450 Viper550 16mb
ik heb mijn pc opnieuw moeten formatteren en diablo 2 opnieuw geistalleerd. Nu is het zo dat als ik diablo opstartsscherm krijg en je dat vuur om diablo ziet dat hapert. Ook mijn muis hapert en onder het spelen flikkerd mijn beeldscherm een beetje en hapert de pc ook.
Ik ben niet veranderd van drivers of O/S vergeleken vorige keer hij werkte toen goed nadat ik de cdrom vooruitlees optie ofzo had aangepast maar weet niet zeker of dat de vooruitlees optie of 8x 6x 4x 2 x speed optie was.
Ik gebruik windows 98 btw en draai het op een P3 450 Viper550 16mb
Diagnose Specialist Ford
via, video, sound drivers hetzelfde ???
Staat je video in diablo wel op Direct3d ??
Ja hij staat op D3D maar wat bedoel je met via video sound drivers ???Jive schreef op 09 oktober 2002 @ 23:13:
via, video, sound drivers hetzelfde ???
Diagnose Specialist Ford
Ik heb de soun acceleration ook uitgezet maar werkt niet.Kzyto schreef op 09 oktober 2002 @ 23:14:
[...]
Ja hij staat op D3D maar wat bedoel je met via video sound drivers ???
Ik denk dat me videodrivers dan niet goed / optimaal zijn ofzo.
Diagnose Specialist Ford
Op diabloii.net:T7D_Sneezy schreef op 09 oktober 2002 @ 17:59:
[...]
Ja ik snap dat ie nog niet gedetecteerd kan worden, maar in 1.10 (die hopelijk voor 2005 komt) worden ITH items "onschadelijk" gemaakt.
Het lijkt me dat ze dus gewoon niks doen aan IthWill Ith items be deleted in v1.10?
Ith Items are made with a hack, and have been very heavily duped. They are described in some detail on our warnings page. Blizzard would have to modify how the game checks Runewords to make it able to detect Ith items, (they aren't checked for dupes like rares and uniques) and as far as we know Blizzard isn't going to do the work necessary to implement Ith detection. If they could just flick a button and delete all of them, I'm sure they would, but it's more difficult than that, unfortunately.
Zeg maar wat jullie graag zouden willen hebben, en ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen, vraag geen GF, eagle , storm ofo, maar iets kleiners kan wel
een arreats kan maybe nog wel van pas komen hier 
accounts : DD_phobos, DD_hannibal of DD_medea
kijk ff waar ik op dat moment op zit
gratz met je verjaardag
accounts : DD_phobos, DD_hannibal of DD_medea
kijk ff waar ik op dat moment op zit
gratz met je verjaardag
Dit topic is gesloten.